Archive for Δεκεμβρίου 2010

Περήφανε μου αετέ..

Ολοκληρώνεται η προετοιμασία του ΑΕΤΟΥ για το καθοριστικό παιχνίδι της Κυριακής με τον Π.Α.Ο.Κρουσώνα στα Ανώγεια, για τα πλαίσια της 11ης αγωνιστικής του Περιφερειακού Πρωταθλήματος, η οποία θα είναι και η τελευταία για το 2010,καθώς η αγωνιστική δράση λόγο εορτών θα διακοπεί μέχρι τις 9 Ιανουαρίου.
Ο τεχνικός της ομάδας Μηνάς Πίτσος δεν αντιμετωπίζει ιδιαίτερα αγωνιστικά προβλήματα, πλην της ίωσης που συνεχίζει να ταλαιπωρεί τον Αλέξη Χαλικιόπουλο. Όλοι στην ομάδα εμφανίζονται αισιόδοξοι για ένα θετικό αποτέλεσμα στο τελευταίο ματς τής χρονιάς, ενώ στην διάρκεια τής διακοπής η διοίκηση του ΑΕΤΟΥ αναμένεται να προβεί σε μεταγραφικές κινήσεις στην προσπάθεια να παραμείνει η ομάδα στο Περιφερειακό για 4η συνεχόμενη χρονιά.
Το Δ.Σ του ΑΕΤΟΥ απευθύνει κάλεσμα στον φίλαθλο κόσμο των Ανωγείων να βρεθεί την Κυριακή στις εξέδρες του Δημοτικού Σταδίου και να ενισχύσει την ομάδα, υπάρχει ωστόσο και το ενδεχόμενο των κακών καιρικών συνθηκών στα Ανώγεια, παράγοντας που ενδέχεται να λειτουργήσει ανασταλτικά στην προσέλευση του κόσμου.
Το παιχνίδι θα ξεκινήσει στις 3μμ στα Ανώγεια με διαιτητικό τρίο τούς Καννελάκη, Μαρινάκη και Καντεράκη του συνδέσμου Χανίων. Θα μεταδοθεί ραδιοφωνικά στο www.hxosfm.gr και την εκπομπή «Ο ήχος στα γήπεδα».
Τα υπόλοιπα παιχνίδια τής 11ης αγωνιστικής είναι τα εξής:
Ηρόδοτος-ΠΟΑ, Πατούχας-Πανακρωτηριακός, Ρούβας-Ιεράπετρα,Ακρίτας-Ασίτες, Ρέθυμνο-Γιούχτας, ενώ ρεπό έχει η Επισκοπή.

Γιώργης Μπαγκέρης

Ο Σύλλογος διδασκόντων, οι μαθητές και η διεύθυνση του Γυμνασίου Ανωγείων εκφράζουν τα θερμά τους συλλυπητήρια για την απώλεια της Ειρήνης Κουνάλη (Ζούλας) και ευχαριστούν ιδιαιτέρως τον Κουνάλη Μιχαήλ για την προσφορά δωρεάς 300 ευρώ στη μνήμη της στο Γυμνάσιο Ανωγείων, προκειμένου να επενδυθούν σε απαραίτητο εξοπλισμό για την καλύτερη λειτουργία του σχολείου μας.

Η Διευθύντρια

Δήμητρα Στασινού

ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ, ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΚΑΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΝ ΘΕΡΜΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΜΙΧΑΛΗ ΣΠΙΘΟΥΡΗ ΤΟΥ ΝΤΑΜΠΑΚΟΜΑΝΩΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΩΡΕΑ ΤΩΝ 50,00€ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΣΤΟ ΣΤΑΘΜΟ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΜΝΗΜΗ ΤΗΣ ΔΑΚΑΝΑΛΗΣ ΑΛΙΚΗΣΗ ΤΡΟΥΜΕΝΑ

Ο Ελευθέριος Ξυλούρης

Την   Κυριακή  12  Δεκεμβρίου  2010  και  ώρα  9οο το  πρωί  στον  Ιερό  Ναό  της  Αγ. Αικατερίνης  στις  Ατσιπάδες  Μονοφατσίου   θα  πραγματοποιηθεί  το  40ήμερο  μνημόσυνο  για  την  ανάπαυση  της  ψυχής  του  αγαπημένου  μας  συζύγου, πατέρα ,  παππού ,  αδερφού  και  θείου   ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ     ΞΥΛΟΥΡΗ.

Η  σύζυγος  Γεωργία  ,  τα  παιδιά   Αθανάσιος – Μαρία,

Αναστασία – Δημήτριος  ,  Ευριπίδης – Ευαγγελία ,

Δημήτριος – Μαρία  ,  Νίκος – Μαρία ,  Μανώλης , Μιχάλης ,  τα  εγγόνια  και  λοιποί  συγγενείς .

Μάθε παιδί μου γράμματα

Όπως μας ενημερώνει ο Δήμος Ανωγείων, αρχίζει η λειτουργία του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας για την 1η και 2η ενότητα. Όσοι ενδιαφέρονται για την 1η ενότητα ας επικοινωνήσουν με το δημοτικό κατάστημα.

Στη μνήμη Γιάννη Σακελλαράκη, η Μαρία Σταυρακάκη και ο Γιώργος Κεφαλογιάννης, προσέφεραν 100 ευρώ υπέρ του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Δημοτικού και του Νηπιαγωγείου Ανωγείων.
Στη μνήμη Αλίκης Δακανάλη, ο Εμμανουήλ Δακανάλης του Νικολάου, προσέφερε 50 ευρώ  υπέρ της κοινωφελούς Δημοτικής Επιχείρησης Ανωγείων, το πρόγραμμα Κ.Η.Φ.Η.

-->