Archive for Οκτωβρίου 2010

Ο πρώην πρόεδρος του ΟΦΗ Φανούρης Βατσινάς

Το Δ.Σ του ΑΕΤΟΥ Ανωγείων, εκφράζει τα θερμά του συλλυπητήρια στην οικογένεια του Φανούρη Βατσινά,  πρώην προέδρου της Π.Α.Ε ΟΦΗ για τον θάνατο του αγαπημένου τους πατέρα Δημήτρη και εύχεται ο θεός να τον αναπαύσει.

Από τη βράβευση των μαθητών

Πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία η εκδήλωση βράβευσης των μαθητών που διακρίθηκαν στον εικαστικό διαγωνισμό του Φυσικού Πάρκου, με θέμα «Ανακαλύπτω το Φυσικό Πάρκο του Ψηλορείτη».
Το απόγευμα του περασμένου Σαββάτου, στην κατάμεστη αίθουσα εκδηλώσεων του νέου κτηρίου του ΑΚΟΜΜ – ΨΗΛΟΡΕΙΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ Α.Ε  Ο.Τ.Α  στα Ανώγεια βρέθηκαν οι μαθητές που διακρίθηκαν στο διαγωνισμό, συγγενικά τους πρόσωπα, κάτοικοι της ευρύτερης περιοχής και στελέχη του Φυσικού Πάρκου και του ΑΚΟΜM και έγινε η απονομή των βραβείων και επαίνων.
Παράλληλα με τη βράβευση οι προσκεκλημένοι είχαν την ευκαιρία να δουν τις εκθέσεις με τα έργα των μαθητών που συμμετείχαν στο διαγωνισμό καθώς και των Λαϊκών Καλλιτεχνών του Ψηλορείτη, που ξεκίνησε στο κέντρο ενημέρωσης του Φυσικού Πάρκου, στον ίδιο χώρο. Η εκδήλωση έκλεισε με  την προβολή του ντοκιμαντέρ της κ. Ελισάβετ Λαλουδάκη, «Στην Κορφή…του Ψηλορείτη, παρέα με τον ουρανό και τον άνεμο». Στους παρισταμένους προσφέρθηκαν εδέσματα του Συνεταιρισμού Γυναικών της Γέργερης.
Τα έργα που βραβεύθηκαν έχουν ήδη ανακοινωθεί σε προηγούμενη ανακοίνωση του Φυσικού Πάρκου που είναι αναρτημένη στην ιστοσελίδα του.
Το Φυσικό Πάρκο αισθάνεται την ανάγκη να ευχαριστήσει πρώτα από όλα τα παιδιά που συμμετείχαν στο διαγωνισμό, όλους όσους βοήθησαν στην επιτυχή έκβαση του,  τους χορηγούς των δώρων: Φώτο Μαρής, ΠΛΑΙΣΙΟ, Βιβλιοπωλείο Παναγιωτάκη, VIEW Master καθώς και τους καλλιτέχνες που βοήθησαν στην αξιολόγηση των έργων κκ. Ματαλιωτάκη Ρένα, Πρινιανάκη Μανώλη, Αποστολάκη Μανώλη .
Η επιτυχία του εγχειρήματος μας ωθεί στην επανάληψή του και την προσεχή χρονιά με στόχο να μπορέσει να καταξιωθεί ως θεσμός για την περιοχή. Σύντομα θα ανακοινωθούν  οι λεπτομέρειες για τον φετινό διαγωνισμό.

www.psiloritis-natural-park.gr

Διάλογος με τους κατοίκους ανοίγει ο Σωκράτης Κεφαλογιάννης

Για πλούσιο και ορατό έργο, κάνει λόγο σε ανοικτή επιστολή του προς τους Ανωγειανούς,  ο νυν και υποψήφιος Δήμαρχος Σωκράτης Κεφαλογιάννης , επισημαίνοντας ότι «η εικόνα του Δήμου και το επίπεδο των παροχών ήδη βελτιώθηκε αισθητά».

Ο Σ. Κεφαλογιάννης ανακοινώνει, ότι τις αμέσως επόμενες ημέρες εγκαινιάζει κύκλο συναντήσεων και συζητήσεων στις γειτονιές του χωριού, όπου θα έχει την ευκαιρία να αναπτύξει τις θέσεις και το πρόγραμμα του για τ΄Ανώγεια του μέλλοντος, αλλά και να ακούσει από κοντά τους προβληματισμούς των Ανωγειανών.

Στην επιστολή του προς τους κατοίκους των Ανωγείων, ο Σ. Κεφαλογιάννης αναφέρει:  «Το 2007 αναλάβαμε τις τύχες του Δήμου Ανωγείων. Με παρακαταθήκη το βαρύ όνομα των Ανωγείων, θέσαμε ως στόχο να καλλιεργήσουμε βήμα- βήμα τη νέα, σύγχρονη ταυτότητα του Δήμου. Επενδύσαμε στοχευμένα στην συμπλήρωση βασικών υποδομών για την αξιοπρεπή διαβίωση των δημοτών. Προτεραιότητά μας δεν ήταν τα έργα «βιτρίνας» αλλά έργα λειτουργικά, ζωτικής σημασίας για την περαιτέρω ανάπτυξη μας και τον εκσυγχρονισμό της καθημερινότητάς μας.

Κριτήριο των επιλογών μας ήταν η ένταξη των προωθούμενων ενεργειών σε ένα οραματικό πλαίσιο που με μεθοδικότητα και προγραμματισμό θα εξασφαλίσει την βιώσιμη ανάπτυξη μας. Η ανάπτυξη που επιθυμούμε από τη μια θα καταστήσει τα Ανώγεια  έναν ελκυστικό προορισμό για τους επισκέπτες και από την άλλη έναν γόνιμο τόπο για την ενίσχυση της τοπικής παραδοσιακής οικονομικής δραστηριότητας.

Για την προσέγγιση αυτού του φιλόδοξου στόχου θέσαμε ήδη τις βάσεις για τη συνέχιση της προσπάθειας μας, εκπονώντας τις αναγκαίες μελέτες για σημαντικά έργα και ζητήματα. Οι μελέτες αυτές σε συνδυασμό με την αποκτηθείσα γνώση και εμπειρία είναι το πρώτο & αναγκαίο βήμα για την υλοποίηση νέων έργων και τον επαναπροσδιορισμό της αναπτυξιακής μας προοπτικής με την ενεργοποίηση πόρων που μέχρι σήμερα μένουν αναξιοποίητοι.

Το πλούσιο έργο της πρώτης τετραετίας 2007-2010 είναι ορατό και γνωστό σε όλους τους Ανωγειανούς και η εικόνα του Δήμου και το επίπεδο των παροχών ήδη βελτιώθηκε αισθητά. Στο διάστημα αυτό υλοποιήθηκαν δεκάδες έργα & μελέτες και βέβαια ένας αντίστοιχα μεγάλος αριθμός βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη, ή περιμένει την έναρξη υλοποίησης του μέσα από εξασφαλισμένες χρηματοδοτήσεις και έναρξης λειτουργίας προγραμμάτων.

Στις επόμενες μέρες θα πραγματοποιήσουμε συνοικιακές συναντήσεις, μια τακτική που εφαρμόσαμε κατα την διάρκεια της τετραετίας, για να συζητήσουμε μαζί για το κοινό μας όραμα».

Ο Γιάννης Δραμουντάνης

Την Παρασκευή 22 Οκτωβρίου και ώρα 7 μ.μ. θα πραγματοποιηθούν τα εγκαίνια του Εκλογικού Κέντρου, του υποψήφιου Δημάρχου Ανωγείων Γιάννη Δραμουντάνη.

Ο επικεφαλής του συνδυασμού «Μπορούμε για τ΄Ανώγεια» και οι υποψήφιοι δημοτικοί σύμβουλοι προσκαλούν όλους τους Ανωγειανούς να συμμετάσχουν στην εκδήλωση, όπου ο Γιάννης Δραμουντάνης θα παρουσιάσει και θα αναλύσει την αυτοδιοικητική πρόταση του για τ’ Ανώγεια.

**Στο πλαίσιο της προεκλογικής του δραστηριότητας ο υποψήφιος Δήμαρχος Ανωγείων Γιάννης Ζ. Δραμουντάνης επισκέφθηκε, σήμερα, το Αστυνομικό Τμήμα Ανωγείων και τα ΤΑΕ ΜΥΛΟΠΟΤΑΜΟΥ, καθώς και τον Παιδικό Σταθμό των Ανωγείων.

Κατά την επίσκεψή του στο Αστυνομικό Τμήμα και τα ΤΑΕ, η συζήτηση επικεντρώθηκε στον ρόλο τους για την ασφάλεια των πολιτών. Επίσης, τονίσθηκε ότι το Αστυνομικό Τμήμα θα πρέπει να μεριμνά για την ασφάλεια των παιδιών κατά την άφιξη και αποχώρησή τους από το σχολείο, ενώ παράλληλα θα πρέπει να αποφευχθούν κρούσματα κατάχρησης εξουσίας και υπερβάλλοντα ζήλου από την πλευρά των Αστυνομικών.

Στον Παιδικό Σταθμό των Ανωγείων παρατηρούνται σημαντικές ελλείψεις προσωπικού. Σημαντικό μέρος του ανθρώπινου δυναμικού του αποτελείται από συμβασιούχους, οι οποίοι εξυπηρετούν πάγιες και διαρκείς ανάγκες και είναι απολύτως απαραίτητοι για την εύρυθμη λειτουργία του Παιδικού Σταθμού. Ο Γιάννης Δραμουντάνης διαπίστωσε την αναγκαιότητα αναδιαμόρφωσης του εξωτερικού χώρου του Σταθμού, προκειμένου να γίνει πιο ευχάριστος αλλά κυρίως πιο ασφαλής για τα παιδιά.

Η οικογένεια Στυλιανού  Χαιρέτη, ευχαριστεί θερμά το γραφείο τελετών Σταυρακάκη για την δωρεά των εξόδων κηδείας  και μνημόσυνου που προσέφερε στην μνήμη της αγαπημένης μας συζύγου και μητέρας  Μαίρης Χαιρέτη. Εις μνήμην της Χαιρέτης Μαίρης η οικογένεια της εισέφερε στην «Άνω Γη»  το ποσό των 200 €.

Στην Αθήνα μεταφέρεται την τελευταία εβδομάδα του Οκτωβρίου, η προεκλογική δραστηριότητα των υποψήφιων δημάρχων Ανωγείων με ομιλίες που θα πραγματοποιήσουν στην αίθουσα του Ανωγειανού Συλλόγου στους Αμπελόκηπους, Βελεστίνου 18, τηλέφωνο 210 6916060.

Το κύκλο των ενημερωτικών συναντήσεων ενόψει των αυτοδιοικητικών εκλογών του Νοεμβρίου, θα ανοίξει το Σάββατο 23 Οκτωβρίου και ώρα 7 μ.μ. ο υποψήφιος δήμαρχος με το συνδυασμό της «Λαϊκής Συσπείρωσης», υποστηριζόμενος από το ΚΚΕ Αντώνης Ρούλιος.

Θα ακολουθήσει η συγκέντρωση του υποψήφιου Δημάρχου Ανωγείων Γιάννη Δραμουντάνη, με το συνδυασμό «Μπορούμε για τ΄ Ανώγεια», την Παρασκευή 29 Οκτωβρίου και ώρα 7μ.μ.

Τέλος την Κυριακή 31 Οκτωβρίου και ώρα 7.30 μ.μ. θα μιλήσει ο δήμαρχος και υποψήφιος με το συνδυασμό «Τ ΄Ανώγεια του μέλλοντος» Σωκράτης Κεφαλογιάννης.

-->