Archive for Οκτωβρίου 2010

Δήλωση με την οποία στηρίζει την υποψηφιότητα του Στ. Αρναουτάκη έκανε χθες ο πρώην υπουργός Νίκος Σκουλάς που διαχωρίζει τη θέση του από άλλα μέλη της οικογένειας που εμφανίστηκαν δυσαρεστημένα επειδή δεν τοποθετήθηκε αντιπεριφερειάρχης ο Γιάννης Σκουλάς. Ο κ. Ν. Σκουλάς έκανε χθες την εξής δήλωση:

“Στις δύσκολες ώρες που περνά η χώρα μας είναι χρέος μας να ενταχθούμε και να στηρίξουμε τον τιτάνιο αγώνα που διεξάγει ο πρόεδρός μας και πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου με το κυβερνητικό επιτελείο του και με συνεργάτες σαν τον Σταύρο Αρναουτάκη, τον άνθρωπο που μπορεί να οδηγήσει την Κρήτη στην ανάπτυξη και την ευημερία και να υπηρετήσει τους πολίτες της με ευαισθησία και συνέπεια.
Είναι εθνική ανάγκη να ενώσουμε τις δυνάμεις μας, σκεπτόμενοι και πράττοντες πολιτικά. Σ’ αυτήν την κρίσιμη συγκυρία δεν υπάρχει χώρος για προσωπικές πολιτικές και επιδιώξεις.
Σας καλώ να συσπειρωθούμε γύρω από τον υποψήφιο περιφερειάρχη Σταύρο Αρναουτάκη και τους αξιόλογους συνεργάτες που συνθέτουν το ψηφοδέλτιο του.”

Νίκος Σκουλάς
Πρώην Υπουργός

Ο Γιώργης Αεράκης είχε βραβευτεί από τον π. πρόεδρο του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου Χανς Πέτερινγκ για τις εξαιρετικές του υπηρεσίες στο Ε.Κ.

Ένας καλός Ανωγειανός, με προκοπή στο εξωτερικό όπου υπηρέτησε ως υψηλόβαθμος υπάλληλος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου επί 28 συναπτά έτη, πρόεδρος σήμερα με αξιόλογο έργο, του Παγκόσμιου Συμβουλίου Κρητών, ο Γιώργης Αεράκης κατεβαίνει υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με το ψηφοδέλτιο του νυν Δημάρχου Ηρακλείου Γιάννη Κουράκη.

Ο Γιώργης είναι βέβαιο ότι με την εμπειρία που κουβαλάει, αλλά και το μεράκι που έχει για την Κρήτη θα ενισχύσει την προσπάθεια του Κουράκη να πετύχει τους στόχους του στο Ηράκλειο.

Και δεν χρειάζεται βέβαια να πούμε στους Ανωγειανούς που ψηφίζουν στο Ηράκλειο, ότι πρέπει να στηρίξουν το Γιώργη, αυτό αδέλφια θεωρείται αυτονόητο. Γιώργη καλή επιτυχία.

Μήνυση κατ΄ αγνώστων, για τους χθεσινούς βανδαλισμούς, που σημειώθηκαν σε δρόμους, σοκάκια και πλατείες των Ανωγείων κατέθεσε ο Δήμος. Ο νυν και υποψήφιος Δήμαρχος Ανωγείων Σωκράτης Κεφαλογιάννης «εκφράζοντας το κοινό αίσθημα, καταδικάζει αυτές τις πράξεις, που δεν συνάδουν με το ήθος, τις παραδόσεις και την μεγάλη αγάπη για το χωριό μας ”  και  προχώρησε σε μήνυση κατά αγνώστων.

Τέλος παρακαλεί όσους δημότες υπέστησαν ζημιές, να τις δηλώσουν στο Δημοτικό κατάστημα. Υπενθυμίζουμε ότι μια ομάδα νεαρών τα ξημερώματα της Δευτέρας, άνευ λόγου και αιτίας, έσπασαν πιθάρια με λουλούδια, αναποδογύρισαν καθίσματα καταστημάτων και κάδους απορριμμάτων.

Θέτουμε ξανά το ερώτημα: Η ενισχυμένη τοπική αστυνομία δεν πήρε τίποτα χαμπάρι;

Το έμβλημα του συνδυασμού, του Γιάννη Δραμουντάνη

Την πρόταση του για τα Ανώγεια, θα παρουσιάσει στους Ανωγειανούς της Αθήνας ο υποψήφιος Δήμαρχος Ανωγείων Γιάννης Δραμουντάνης. Θα μιλήσει την Παρασκευή 29 Οκτωβρίου και ώρα 7 μ.μ.στην αίθουσα του πολιτιστικού συλλόγου στους Αμπελόκηπους.

Ο Γιάννης Δραμουντάνης

Το ΚΑΠΗ και το ΚΗΦΙ (Κέντρο Ημερήσιας Φροντίδας Ηλικιωμένων) επισκέφθηκε σήμερα το πρωϊ ο υποψήφιος Δήμαρχος Ανωγείων Γιάννης Δραμουντάνης.

Για τα προβλήματα του ΚΑΠΗ που εστιάζονται κυρίως σε θέματα υποδομής, ενημερώθηκε αναλυτικά από την διευθύντρια Ρίτα Σουλτάτου. Ο Γιάννης Δραμουντάνης συνομίλησε με πολλούς από τους ηλικιωμένους ενώ είχε την ευκαιρία να διαπιστώσει από κοντά τον πολύπλευρο ρόλο του ΚΑΠΗ, εκφράζοντας την ικανοποίηση του την κοινωνική προσφορά του.

Επόμενος σταθμός της περιοδείας του Γιάννη Δραμουντάνη ήταν το ΚΗΦΙ, όπου η υπεύθυνη του Κέντρου Νεκταρία Αντωνοδημητράκη – Αεράκη επισήμανε το βασικότερο πρόβλημα, ως προς τη λειτουργία του, που έχει να κάνει με τις μεγάλες καθυστερήσεις που παρατηρούνται στην μισθοδοσία του προσωπικού.

Τέλος ο υποψήφιος Δήμαρχος Ανωγείων επισκέφθηκε, τον ΟΤΕ, το Ταχυδρομικό κατάστημα και το ΚΕΠ (Κέντρο Εξυπηρέτησης Ηλικιωμένων). Τις επόμενες ημέρες θα έχει συναντήσεις με τους υπεύθυνους του ΑΚΟΜΜ και του Γαλακτοκομικού Συνεταιρισμού Ανωγείων.

** Αύριο Τετάρτη 13 Οκτωβρίου, ο Γιάννης Δραμουντάνης θα επισκεφθεί στις 10 π.μ. το Δημοτικό Σχολείο, το Γυμνάσιο και το Λύκειο Ανωγείων

Κρίμα μια χώρα που τιμά τη γη με χίλιους τρόπους
να κυβερνάται από μικρούς και άξεστους ανθρώπους

Απανταχούντες  Έλληνες τη σκέψη καριοφίλι
να ΄χετε στην πατρίδα σας  και λείπουν τσι οι φίλοι

Πουλήστε την Ακρόπολη οι Γερμανοί μας τείνουν
που θα ΄πρεπε σε νόμισμα να τσι χου να τσι φτύνουν

Οι Άγγλοι τσι ΄χουν  τα μισά τα μάρμαρα της κλέψει
και είναι πλιάτσικος λαός για να τα  επιστρέψει

Η Πόλη είναι Τουρκική μας λένε οι γκρίζοι λύκοι
μα δείχνουν τα μνημεία της σε ποιον λαό ανήκει

Οι Τούρκοι εξοπλίζονται, τι τάχα απειλή τους
η μη και θέλουνε κι αυτοί μεγάλη τη φυλή τους

Έτσα εξοπλιζότανε κι ο Χίτλερ αλώτες
κ ήσαν οι ίδιοι οι λαοί οι ισχυροί και τότες

Μακεδονία είναι μια όπως και μια η γή ναι
και διαπραγματεύσιμη για πλιάτσικα δεν είναι

Παράδοση πολιτισμό διδάσκει και επιστήμες
από ελλήνων γενεών  συγγράμματα και ρίμες

Πλάτων, Αισχύλο, Όμηρο, Ηρόδοτο,  Σωκράτη
διαβάζουν και μορφώνονται όλα τσι γης τα κράτη

Σε χίλιους δύο πολιτισμούς  άνθισε ο δικός της
εδιδαχτήκαν οι λαοί με τον πολιτισμό της

Πατρίδα δώδεκα θεών  τριών ηπείρων  χώρα
να ΄ναι  πετσί και κόκαλα και φτωχομάνα τώρα;

Άπου   την Οθωμανική την Αυτοκρατορία
που τον καφά της έβγαλε με καριοφίλια τρία

Πατρίδα που τσι βάλανε μπροστά στους Πέρσες πλάτες
με λέξεις δύο  Μολών Λαβέ  τρακόσοι Σπαρτιάτες

Πατρίδα η του Ηρακλή  του Αία του Δαιδάλου
για να ΄ναι για κατάσχεση του ένα και του άλλου

Όλοι οι λαοί πολιτικούς έχουνε βγάλει σκάρτους
μα σαν τσι Ελλάδας τα δεινά δεν είναι τα δικά τους

Από την Επανάσταση και τε του Εικοσιένα
οι Τούρκοι στσι αγκάλες τσι ε μπαίνανε και βγαίνα

Η  φλέγα τσι πολιτικής πο τότε σας πηγάζει
Αίμα κατάμαυρο πηχτό  κατράμι που δε βράζει

Μισέλληνες πολιτικοί μικροί και εφιάλτες
των Τούρκων βάλανε φορές να την σκλαβώνουν πλάτες

Πεντέξε-δέκα κουζουλοί αρματολοί και κλέφτες
μπας και τη λευτερώσουνε εβάλα τζι μπέτες

Με λίγα παλιοτούφεκα τα πάνω κάτω εφέρα
κ είδε η πατρίς μετά καιρούς μια πάλι ν’ άσπρη  μέρα

Υποκληθήκαν οι λαοί  σ’ αυτή την πατριδούλα
που πνίγηκε στο αίμα της για να μη είναι δούλα

Ως κράτος ανεξάρτητο τη ναι αναγνωρίζα
και τσι δωκε η ΑΙΤΗ την πρώτη της την βίζα

Οι κλέφτες κι Αρματολοί τα άρματα στερεύα
άξεροι οι πολιτικοί ήντα τους μαγειρεύα

Οι Άγγλοι και οι Γερμανοί οι Χάρυβδες κι Σκύλες
ηδονιζόταν να θωρούν καινούργιες Θερμοπύλες

Μίσθωσαν τσι πολιτικούς ντελόγο και τσι φθείρα
και τον αέρα τσι κοψαν τον ντόμπρο και τσι πήρα

Ανδρούτσο Καποδίστρια αυτοί δολοφονήσα
ας λένε τα δικόγραφα φταίχτες πως άλλοι είσα

Εις θάνατο δικάσανε και   τον Κολοκοτρώνη
στα  κόκαλα του τα ιερά η Ελλάς που επιβιώνει

Ο Βενιζέλος τσι βαλε στο πλοίο και μισέψα
και με τσι Τούρκους φίλιωσαν και το ναι ξενιτέψα

Όχι ΄πε οι των Γερμανών και θάμπωσε τα Κράτη
μ’ αυτή την πατριωτική τη στάση που εκράτει

Οι Άγγλοι επιστρέψανε αλλά με άλλο πλοίο
να γράψουνε το πλιάτσικο ημιτελείς βιβλίο

Αντί να τσι   ευνομονούν τσι γκραίκους που τσι   σώσα
τσι  σπρώξαν σε εμφύλιο και τσι  κατασκότωσα

Και η στην Κύπρο άνανδροι οι Λόρδοι πάλι είσα
τσι Τούρκους που μισθώσανε και την διχοτομήσα

Κι ακόμη τη διχοτωμού κι ακόμη τη σταυρώνου
με τσ Έλληνες πολιτικούς τα έσχη τους να χώνου

Απής την  καταφρόνεψαν και οι Συνταγματάρχες
την αναλάβαν εν λευκώ μεσσίες και εθνάρχες

Καραμανλήδες Μητσοτοί- Σημίτες  Παπανδρέοι
Εκαμα τη πατρίδα μας την μοίρα της  να κλαίει

Όλοι τους κλέφτες μηδενός εξαιρεμένου όλοι
έβαλαν τσι πατρίδας μας στον κρόταφο πιστόλι

Κανείς δε ΄ναι δικάστηκε και φυλακή δε μπαίνει
και ράβει πρωθυπουργική κι ο Σαμαράς τη χλαίνη

Ελπίδα λέει επενδεί κι ο Παπανδρέου φόβο
σε τσίρκο κλόουν να ΄χα τσι εισιτήρια να κόβω

Αυτοκτονούν οι Έλληνες καθημερνά πεντέξι
στα χρέη των πολιτικών τα τόσα που χου μπλέξει

ΑΝΩΓΕΙΑΝΕΣ ΑΘΙΒΟΛΕΣ

Κυριακή χαράματα στα Ανώγεια και έχει πάει ο Κυριάκος (ήτανε ψάλτης)
στην εκκλησία της Παναγίας να ψάλει. Βρίσκεται μέσα στο Ιερό αλλά έχει αφήσει όμως, ανοιχτή την πόρτα και θωρεί όξω. Μια στιγμή θωρεί ένα ζωνιανό αμάξι και περνά με μεγάλη ταχύτητα και βάνει αποκάτω μια όρνιθα και την πατεί. Κατεβαίνει ο Ζωνιανός, ξανοίγει γύρου-γύρου, δε θωρεί άνθρωπο και πιάνει την όρνιθα και την πετά στην καρότσα του αμαξού ντου. Προβαίνει ντελόγο ο Κυριάκος και του λέει: «Δε ντο γνοιάζει εδά να τη μπάς στα Βενιζέλεια !!!»

-->