Οι μαθητικές εκδρομές συνεχίζονται κανονικά στα Ανώγεια, οι πρώτες μετά την περίοδο της πανδημίας, με την Τρίτη Γυμνασίου του “Σταυράκειου”  να παίρνει τώρα την σκυτάλη και να αναχωρεί αύριο Σάββατο 7 Μάϊου για την Θεσσαλονίκη! Η επιστροφή τους στα Ανώγεια έχει οριστεί για την Τετάρτη 11 Μάϊου το βράδυ. Συνολικά η εκδρομή αφορά 41 μαθητές του σχολείου μας.

Εκτός από τη Θεσσαλονίκη, οι μαθητές θα βρεθούν επίσης, στους καταρράκτες της Έδεσσας, στη Νάουσα και τον αρχαιολογικό χώρο της Βεργίνας, ενώ θα επισκεφθούν το Βυζαντινό Μουσείο της συμπρωτεύουσας, τον επιβλητικό Ναό του Αγίου Δημητρίου, το Επταπύργιο, τον Λευκό Πύργο και το πλανητάριο “Νόησις” όπου θα περιηγηθούν στο μουσείο, θα δουν προβολές και θα μπουν σε προσομοιωτές.

Ευχόμαστε μια ευχάριστη και διδακτική εκδρομή σε μαθητές και εκπαιδευτικούς.

 

Την  Κυριακή  8 Μαΐου στις 12:00,  θα τελεστεί στο Κοιμητήριο Παλαιού Φαλήρου το 40ημερο μνημόσυνο εις μνήμη του Δημοσθένη Λειβαδάρα, συζύγου της Γιάννας Σκουλά του “Χουμά”, που ο αιφνίδιος θάνατος του, στις 3 Απριλίου 2022, συγκίνησε  τα Ανώγεια καθώς ήταν ιδιαίτερα αγαπητός. Ήταν μόλις 48 ετών και πατέρας τριών ανήλικων τέκνων.

Με ένα συγκλονιστικό σημείωμα της στην ΑΝΩΓΗ, τον αποχαιρετάει η σύντροφος της ζωής του, Γιάννα Σκουλά, αναφέροντας τα εξής:

“Την  πρώτη Κυριακή του Απρίλη, το ξημέρωμα, εσύ που δεν σου άρεσαν οι εκπλήξεις, έφυγες ξαφνικά προκαλώντας σεισμό στο σπίτι μας, στο σπίτι των γονιών σου, στη δουλειά σου.

Στα Ανώγεια, στο στενό των Μανώληδων…έφυγε ο γαμπρός μας…

Διαβάστε την συνέχεια... »

” Ήλιε μια χάρη σου ζητώ κάθε πρωί που βγαίνεις

τον τάφο του πατέρα μου να μου τονε ζεσταίνεις

===========================================

μα ‘πόντε ναι γεννήθηκε ήτανε σε κρυγιώτες 

και μια ζωή σε παγωνιές έζησε από τότες

==========================================

 Θέλω πατέρα να μου πεις ανε κρυώνεις πάλι

να ‘ρθώ ν’ ανάψω μια φωτιά στον τάφο σου μεγάλη 

========================================

Να φέρω ξύλα τ’ αοριού να σου τηνε συμπαίνω

να ζεσταθεί το μάρμαρο που σ΄ έχει σκεπασμένο

=======================================

Θεέ μου και πρόσεχέ τονε δε θέλω να υποφέρει 

για δε του χάλασα ποτέ χατήρι και το ξέρει. “

(Νίκος Βρέντζος του Αντωναρά)

Διαβάστε την συνέχεια... »

Την Κυριακή 8 Μάϊου, θα γίνουν στην Παναγία στο Περαχώρι, τα συναπαντήματα για τον Γεώργιο Ξυλούρη ή Κίτρο, δυο χρόνια μετά το θάνατο του. Η οικογένεια του, έστειλε το παρακάτω σημείωμα στην ΑΝΩΓΗ:

Δεν θα σε ξεχάσουμε ποτέ! Η οικογένειά σου

Μπαμπά μου Γιώργη,

Ήσουν πάντα ευγενικός και καλόκαρδος άνθρωπος. Μας λείπεις πάρα πολύ και σε ζητάμε συνέχεια. Περιμένουμε να ‘ρθεις σπίτι μας, να γίνουν όλα όπως πριν. Μπορεί μπαμπά μου να μην είσαι δίπλα μας, αλλά σε έχουμε συνέχεια μέσα στην καρδιά μας και στη σκέψη μας. Μακάρι να μπορούσε ο χρόνος να γυρίσει πίσω και να ήσουν εδώ μαζί μας. Σήμερα, μπαμπά μου, είναι δυο χρόνια που δεν είσαι εδώ κοντά μας κι αυτό μας πονάει και μας στενοχωρεί πολύ. Εμείς, όμως, θα συνεχίσουμε μέχρι το τέλος, για να σε κάνουμε υπερήφανο και θα σ’ αγαπάμε, για πάντα μπαμπά μου.

Διαβάστε την συνέχεια... »

Στο νοσοκομείο ΚΑΤ των Αθηνών, όπου νοσηλευόταν,  άφησε την τελευταία της πνοή η Ντίνα Νικολοπούλου -Σμπώκου  σε ηλικία 67 ετών. Υπήρξε για 42 χρόνια αγαπημένη σύζυγος του συντοπίτη μας π. βουλευτή Γιάννη Σμπώκου.

Λαμπρή  πολιτικός μηχανικός,  εργάστηκε άοκνα μαζί του επί σειράν ετών ενώ στάθηκε δίπλα του και σ’ όλες  τις δυσκολίες που του επιφύλασσε η  πολιτική και η μοίρα. Παράλληλα υπήρξε  εξαιρετική μητέρα δύο ξεχωριστών παιδιών – μιας κόρης που διαπρέπει ως παιδίατρος γενετίστρια στις ΗΠΑ και ενός γιου με εξαιρετικό διδακτορικό στα Μαθηματικά, αλλά και αγαπημένη γιαγιά τριών  εγγονών.

Η κηδεία της θα γίνει σε στενό οικογενειακό κύκλο το Σάββατο 7 Μαΐου στις 12.30 μ.μ. στο κοιμητήριο Παπάγου στην Αθήνα.  

Η ΑΝΩΓΗ απευθύνει θερμά συλλυπητήρια στους οικείους της. Ας είναι ελαφρύ το χώμα που θα την σκεπάσει.

 

Στην σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο Μαξίμου υπό τον πρωθυπουργό  Κυριάκο Μητσοτάκη, με τους συναρμόδιους υπουργούς και τους δημάρχους των 33 μικρών ορεινών δήμων της χώρας συμμετείχαν από το νομό Ρεθύμνου τρεις δήμαρχοι: ο δήμαρχος Αγίου Βασιλείου Γιάννης Ταταράκης, ο δήμαρχος Αμαρίου Παντελής Μουρτζανός και ο δήμαρχος Ανωγείων Σωκράτης Κεφαλογιάννης.

Η πορεία υλοποίησης των προγραμμάτων που ήδη τρέχουν για τους μικρούς ορεινούς δήμους της χώρας, μαζί με τις ανάγκες και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν, αλλά και τις προοπτικές ανάπτυξης των περιοχών αυτών, βρέθηκαν στην ατζέντα της σύσκεψης του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη με τους 33 δημάρχους του Δικτύου Ορεινών Δήμων, «Το κοινό των Ορεινών», που πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι στο Μέγαρο Μαξίμου. Συνολικά, ο πρωθυπουργός πρότεινε τη διαδημοτική συνεργασία για την εφαρμογή των αναπτυξιακών εργαλείων που υπάρχουν στη διάθεση των δήμων και ανακοίνωσε και τη δημιουργία μιας πολύ μικρής ομάδας εργασίας, που εντός 6 μηνών θα εκπονήσει ένα master plan για την ορεινή Ελλάδα.

Στη συνάντηση έγινε παρουσίαση της χρηματοδότησής τους, συνολικού ύψους 375 εκατ. ευρώ που λαμβάνουν οι συγκεκριμένοι δήμοι (με πληθυσμό κάτω των 10.000 κατοίκων) από το υπουργείο Εσωτερικών (243,36 εκατ. ευρώ) και από προγράμματα άλλων υπουργείων (125,6 εκατ. ευρώ από το ΕΣΠΑ, 6,05 εκατ. από το Πράσινο Ταμείο και 367 χιλ. ευρώ από το ΠΑΑ Αγροτικής Ανάπτυξης).

Διαβάστε την συνέχεια... »

-->