Λόγω έκτακτων υποχρεώσεων του δημάρχου Ανωγείων Σωκράτη Κεφαλογιάννη, ο οποίος θα μεταβεί στην Αθήνα, το δημοτικό συμβούλιο που ήταν προγραμματισμένο για αύριο Δευτέρα 9 Μάϊου, μετατίθεται για την Πέμπτη 12 Μάϊου στις 8 το βράδυ. Αναλυτικά:
Η μετονομασία του Κέντρου Υγείας Ανωγείων, σε “Ιωάννης Κ. Κεφαλογιάννης”, καθώς και η τοποθέτηση προτομής στον χώρο, δέκα χρόνια μετά τον θάνατο του, είναι ένα από τα θέματα που θα συζητηθούν στο αυριανό δημοτικό συμβούλιο στα Ανώγεια. Το σχετικό αίτημα θα σταλεί στο Υπουργείο Υγείας αν φυσικά η πρόταση γίνει αποδεκτή στην αυριανή συνεδρίαση.
Ο “Τσουρογιάννης” βουλευτής Ρεθύμνου από το 1958 μέχρι και το 2004 ανελλιπώς, εκτός τα χρόνια της μαύρης επταετίας της Χούντας, ως βουλευτής αλλά και ως ιατρός ήταν από τους κύριους πρωτεργάτες, μαζί με άλλους, της δημιουργίας ενός Κέντρου Υγείας στα Ανώγεια, που θα παρείχε ιατρικές υπηρεσίες σε όλο τον ορεινό όγκο του Ψηλορείτη, στις αρχές της δεκαετίας του ’90. Σήμερα το Κέντρο Υγείας Ανωγείων, είναι ένα από τα πιο σύγχρονα της περιφέρειας, εξυπηρετεί πάνω από 11.000 πολίτες και αποτελεί κόσμημα για την ευρύτερη περιοχή, έχοντας σώσει ζωές και προσφέροντας κάθε είδους ιατρικών υπηρεσιών στον πληθυσμό.
Ο “γιατρός”, ο Ανωγειανός, ο “Τσουρογιάννης”, πέθανε στις 20 Ιανουαρίου 2012, στα 78 του χρόνια, οκτώ χρόνια μετά την απόσυρση του από την πολιτική, όπου άφησε ανεξίτηλο το στίγμα του. Η γενέτειρα του τα Ανώγεια, μια δεκαετία μετά θα τον τιμήσει για; την προσφορά του, στον πιο φυσικό ίσως χώρο του, αυτόν ενός κέντρου υγείας και περίθαλψης των πολιτών, στον ορεινό Μυλοπόταμο.
Με ανάρτηση του, το Αστεροσκοπείο του Σκίνακα ευχαριστεί τον δήμο Ανωγείων για τις εργασίες που έγιναν ώστε να ανοίξει ο δρόμος και να είναι προσβάσιμος σε όλους, καθώς το χιόνι σε κάποια σημεία είχε φτάσει μέχρι και τα 5 μέτρα. Άλλωστε φέτος θα είναι και η πρώτη χρονιά μετά τις απαγορεύσεις λόγω πανδημίας, που 5 Κυριακές θα είναι ανοιχτές για το κοινό, ξεκινώντας από τις 5 Ιουνίου.
Αναλυτικά η ανάρτηση έχει ως εξής:
Τα συμβούλια πλέον, μετά την άρση των περιορισμών λόγω Covid, μπορούν να τα παρακολουθήσουν ζωντανά οι δημότες.
Το Δ.Σ της Αστικής Εταιρίας μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα “Δίκτυο Δήμων του Ψηλορείτη” και διακριτικό τίτλο «Δίκτυο ΙΔΑΙΩΝ», ανακοινώνει ότι προτίθεται να συνάψει Σύμβαση Μίσθωσης Έργου με ένα άτομο Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης με σκοπό την υποστήριξη των δράσεων του Γεωπάρκου του Ψηλορείτη. Η υποβολή των αιτήσεων των ενδιαφερομένων θα γίνεται στην διεύθυνση [email protected] έως στις 20 Μαΐου 2022.
Δείτε περισσότερες λεπτομέρειες εδώ:
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΑΨΗ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΕΡΓΟΥ ΜΕ ΑΤΟΜΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Την Κυριακή 8 Μαΐου από τις 7:00 το πρωί έως τις 7:00 το απόγευμα θα διεξαχθεί η ψηφοφορία για τις εκλογές οργάνων και συνέδρων του Κινήματος Αλλαγής στα Ανώγεια. Παράλληλα θα υπάρχει και κάλπη για την επιλογή του νέου ονόματος της παράταξης.
Οι κάλπες στα Ανώγεια θα στηθούν στην αίθουσα του “Βοήθεια στο σπίτι” στο ισόγειο του δημαρχείου.