Με το ποσό των 120.000 ευρώ χρηματοδοτεί κάθε ένα από τα επτά Γεωπάρκα του Ελληνικού Δικτύου των Παγκόσμιων Γεωπάρκων της UNESCO ο Οργανισμός Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ).

Από την διεύθυνση Φιλοτελισμού των Ελληνικών Ταχυδρομείων (ΕΛΤΑ) ανακοινώνεται ότι στις 5 Ιουνίου 2022 (Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος) θα κυκλοφορήσει η 5η Αναμνηστική Σειρά Γραμματοσήμων με τίτλο «Γεωπάρκα της Ελλάδας», η οποία θα αποτελείται από πέντε (5) κλάσεις (1,00 €, 1,00 €, 1,50 €, 2,00 € και 2,50 €), συνολικής αξίας οκτώ ευρώ (8,00 €), ανάμεσα τους και το Γεωπάρκο του Ψηλορείτη.
Η εν λόγω Σειρά θα διατεθεί στις παρακάτω κλάσεις και ποσότητες :
Σε ανακοίνωση της η “Ντελίνᨔ αναφέρει: “Θέλουμε να σας ενημερώσουμε ότι ξεκινάνε και πάλι τα μαθήματα κολύμβησης στο Ντελινα. Δηλώσετε μας τις συμμετοχές σας έως τις 10 Ιουνίου στα τηλέφωνα :2834031701 και 6955696921 ή από εδώ ή με email στο [email protected].
Σας ευχαριστούμε πολύ!”
Σε μία προσπάθεια εξοικείωσης του κοινού με την επιστήμη και την τεχνολογία, το Αστεροσκοπείο Σκίνακα προσφέρει μέρες ελεύθερης επίσκεψης κοινού στους χώρους του κάθε χρόνο. Δίδεται η δυνατότητα στους επισκέπτες του να έχουν μια πρώτη γνωριμία της λειτουργίας του Αστεροσκοπείου, να πληροφορηθούν για τα τελευταία επιτεύγματα στην Αστροφυσική και να παρατηρήσουν από το τηλεσκόπιο 1.3μ εφόσον οι καιρικές συνθήκες το επιτρέπουν.
Οι ημέρες κοινού για το καλοκαίρι 2022 στο Αστεροσκοπείο του Σκίνακα είναι οι Κυριακές:
5 Ιουνίου, 10 Ιουλίου, 7 Αυγούστου, 21 Αυγούστου και 11 Σεπτεμβρίου
Θα ακολουθηθούν τα όποια πρωτόκολλα Covid ορίζει η πολιτεία για τη συγκεκριμένη περίοδο.
Την Κυριακή 5 Ιουνίου, θα τελεστεί στον Ιερό Ναό του Αγίου Δημητρίου, στο Καβροχώρι Ηρακλείου, το ετήσιο μνημόσυνο, για την ανάπαυση της ψυχής, της Ελευθερίας (Ρίτσας) Κουνάλη- Βρέντζου, με την οικογένεια της να καλεί συγγενείς και φίλους να παραστούν και να ανάψουν ένα κερί στη μνήμη της. Η τελετή θα γίνει σύμφωνα με όλα τα μέτρα προστασίας κατά της πανδημίας.
Την Κυριακή 5 Ιουνίου θα τελεστεί στην εκκλησία του Αγίου Δημητρίου, στο Μετόχι, το 40ήμερο μνημόσυνο, για την ανάπαυση της ψυχής της Κλεάνθης Μαυρόκωστα, με την οικογένειά της να καλεί συγγενείς, φίλους και συγχωριανούς ν΄ ανάψουν ένα κερί, στη μνήμη της. Η τελετή θα γίνει σύμφωνα με τα προβλεπόμενα μέτρα κατά της πανδημίας.
Η Κλεάνθη Μαυρόκωστα, το γένος Πασπαράκη (Καραμπάτο), έφυγε από τη ζωή στα 91 της χρόνια, στις 4 του περασμένου Μαΐου. Η οικογένειά της, με σημείωμα στην ΑΝΩΓΗ, αποχαιρετά με συγκίνηση κι αγάπη, μια αυθεντική Ανωγειανή γυναίκα, που παρά τις πολλές δυσκολίες που συνάντησε στο διάβα της ζωής της, στάθηκε πάντοτε όρθια, δυνατή κι αξιοπρεπής κερδίζοντας το σεβασμό, όχι μόνο των δικών της ανθρώπων, αλλά κι ολόκληρης της κοινωνίας των Ανωγείων.