“Μεγάλο πράγμα στη ζωή, να ‘χει κανείς χατήρι, να φεύγει και να μην μπορεί, ο χρόνος να το φθείρει.”
Την Κυριακή 19 Ιουνίου, θα τελεστεί στον Ιερό Ναό του Αγίου Γεωργίου στο Μεϊντάνι, το σαρανταήμερο μνημόσυνο, για την ανάπαυση της ψυχής, της Νίκης Κονιού ή “Κονιδοβασίλενας” με την οικογένεια της να καλεί συγγενείς, φίλους και συγχωριανούς, να ανάψουν ένα κερί στη μνήμη της. Η τελετή θα γίνει σύμφωνα με όλα τα μέτρα προστασίας κατά της πανδημίας.
Νέα και αυξημένα δρομολόγια ισχύουν από σήμερα Παρασκευή 17 Ιουνίου, για το λεωφορείο της γραμμής Ηράκλειο- Ανώγεια. Πλέον θα υπάρχει την θερινή περίοδο γραμμή σύνδεσης και την Κυριακή, ένα επιπλέον για το Σάββατο και διαφορετικές ώρες τις καθημερινές. Θυμίζουμε ότι το αντίτιμο του εισιτηρίου για τους Ανωγειανούς, είναι μόλις στα 2 ευρώ, μειωμένο κατά περίπου 50% από τα προηγούμενα χρόνια. Τα νέα δρομολόγια είναι η συνέχεια της άριστης συνεργασίας του δήμου Ανωγείων με τη διοίκηση των ΚΤΕΛ Ηρακλείου-Λασιθίου και τον πρόεδρο κ. Χαχλιούτη.
Αναλυτικά τα ωράρια για τα λεωφορεία:
Δευτέρα – Παρασκευή
Ηράκλειο -> Ανώγεια
7:00
14:00
17:00
21:00
Ανώγεια –> Ηράκλειο
7:30
9:00
14:30
19:45
Σάββατο
Ηράκλειο -> Ανώγεια
10:00
19:00
Ανώγεια –> Ηράκλειο
8:30
17:00
Κυριακή
Ηράκλειο -> Ανώγεια
16:00
Ανώγεια –> Ηράκλειο
8:30

Τον απολογισμό της θητείας της δημοτικής αρχής έκανε χθες στο αμφιθέατρο του δημοτικού σχολείου, ο Σωκράτης Κεφαλογιάννης, σε μια ειδική δημόσια συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, ανοιχτή για όλο τον κόσμο. Για ένα περίπου τρίωρο, ο δήμαρχος Ανωγείων, μίλησε για έργα και κονδύλια που έχουν εξασφαλιστεί, αλλά και για αστοχίες που έχουν γίνει και χρήζουν διορθώσεων, ενώ στο τέλος απάντησε σε ερωτήσεις και απορίες δημοτών. Το παρόν έδωσε και ο επικεφαλής της Λαϊκής Συσπείρωσης Στέλιος Σταυρακάκης, ενώ δικαιολογημένα απουσίαζε ο επικεφαλής της αντιπολίτευσης του δήμου Ανωγείων Εμμανουήλ Καλλέργης, που είχε προγραμματισμένη ιατρική επέμβαση και στον οποίον ο δήμαρχος Ανωγείων ευχήθηκε καλή και γρήγορη ανάρρωση.
“Μια διετία που λόγω υγειονομικών συνθηκών, ήμασταν σε απόσταση, αλλά μείναμε δίπλα στην κοινωνία.” ανέφερε ο δήμαρχος Ανωγείων, σε μια φράση που ήταν και στο εξώφυλλο ενός ενημερωτικού φυλλαδίου, που είχε ετοιμαστεί και θα μοιραστεί στους Ανωγειανούς, στο οποίο αναφέρονται αναλυτικά τα έργα από το 2020 έως και σήμερα. Ο Σωκράτης Κεφαλογιάννης τόνισε ότι: “Το φυλλάδιο βασίζεται σε αυτό των δημοτικών εκλογών του 2019, ώστε οι δημότες να μπορούν να κάνουν τις συγκρίσεις για το ποια έργα έχουν γίνει και ποια όχι.” ενώ είπε ότι “όταν αναλάβαμε τον Σεπτέμβριο του 2019, βρήκαμε 11 εκατομμύρια ευρώ για έργα από την προηγούμενη δημοτική αρχή του Εμμανουήλ Καλλέργη και με συντονισμένες κινήσεις και δράσεις προσθέσαμε σε αυτά άλλα 20 εκατομμύρια για έργα τα τελευταία δυο χρόνια.”
ΟΙ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΑΝΩΓΕΙΩΝ:
“Δεν είναι οι χρόνοι ικανοί, όσοι και να περάσουν, πατέρα, οι ανθρώποι σου, ποτέ να σε ξεχάσουν.”
Την Κυριακή 19 Ιουνίου, θα τελεστεί στον Ιερό Ναό του Αγίου Δημητρίου στο Μετόχι, το ετήσιο μνημόσυνο, για την ανάπαυση της ψυχής του Πολύδωρου Μπέρκη, με την οικογένεια του να καλεί συγγενείς, φίλους και συγχωριανούς, να ανάψουν ένα κερί στη μνήμη του. Η τελετή θα γίνει σύμφωνα με όλα τα μέτρα προστασίας κατά της πανδημίας.
Ήταν 17 Ιουνίου 2021, όταν ο Πολύδωρος Μπέρκης “έφυγε” από τη ζωή. Αξιοπρεπής, σεμνός και αυθεντικός, σε όλη τη ζωή του, με τα Ανώγεια να τον αποχαιρετούν με σεβασμό. Ήταν 87 ετών.
Ας είναι ελαφρύ το χώμα που τον σκεπάζει.
Όπως αναφέρει το Ίδρυμα Τεχνολογίας και Έρευνας (ΙΤΕ) για την εκδήλωση που έλαβε χώρα στις 9 Ιουνίου στο Ηράκλειο:
Εκδήλωση αναγνώρισης της σημαντικής υποστήριξης της Επιτροπής «Ελλάδα 2021» προς το Αστεροσκοπείο του Σκίνακα, της κοινής ερευνητικής υποδομής του Πανεπιστημίου Κρήτης και του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας (ΙΤΕ), στην οποία τιμήθηκε η Πρόεδρος της Επιτροπής κα Γιάννα Αγγελοπούλου – Δασκαλάκη, πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη, 9 Ιουνίου στο ΙΤΕ. Πιο συγκεκριμένα, η Επιτροπή, έπειτα από επιλογή ανάμεσα σε ένα μεγάλο αριθμό αξιόλογων προτάσεων, ενέκρινε χορηγία ποσού 520.000€ στο Αστεροσκοπείο του Σκίνακα, για την αγορά υπερσύγχρονου οπτικού τηλεσκοπίου με διάμετρο καθρέπτη 1.0 μ, είκοσι επτά χρόνια μετά την εγκατάσταση του προηγούμενου.
Η Κρήτη, αλλά και ολόκληρος ο Ελληνισμός, θρηνούν την σημαντική απώλεια της Μαρίνας Λαμπράκη-Πλάκα, διευθύντριας της Εθνικής Πινακοθήκης, με καταγωγή από το Αρκαλοχώρι. Με τον δικό του ξεχωριστό τρόπο, την αποχαιρετάει με ανάρτηση του, ο Λουδοβίκος των Ανωγείων. Αναφέρει αναλυτικά:
“Από το Αρκαλοχώρι Ηρακλείου, στην κορυφή του πολιτισμού. Η Μαρίνα Λαμπράκη-Πλάκα, η «βαθιά μας Κρήτη», η γοητευτική πρέσβειρα της ζωγραφικής δεν άφησε τίποτε από το χρόνο της να πάει χαμένο. Όλα τα χρόνια έμπνευση και δημιουργία.