Πολιτισμός

Εξαιρετική επιτυχία είχε η πολλή ιδιαίτερη και ξεχωριστή εκδήλωση αφιερωμένη στη Μάνα που διοργανώθηκε από την Κοινωνική Υπηρεσία του Δήμου Ανωγείων.

Ο σκοπός της εκδήλωσης επετεύχθη απόλυτα αφού  οι  συμμετέχοντες κατάφεραν να μοιραστούν στιγμές και συναισθήματα, λόγια ,εικόνες και πράξεις που έχουνχαραγμένες στο μυαλό τους και τους  συντροφεύουν σ όλη τους τη ζωή  και να αποδώσουν  φόρο τιμής στη Μάνα σαν αναγνώριση όλου αυτού του δύσκολου και συνάμα υπέροχου ρόλου .

Η αίθουσα της Κοινωνικής Υπηρεσίας ήταν κατάμεστη  από παιδιά ,μεγάλα πια ,που ήρθαν να τιμήσουν με το δικό τους τρόπο ο καθένας την γυναίκα που τον έφερε στη ζωή ή που τον ανέθρεψε κι ας μην ήταν η βιολογική του μητέρα. Η συγκίνηση ήταν πολύ μεγάλη και η αγάπη και η ευγνωμοσύνη ήταν ζωγραφισμένη στα πρόσωπα όλων των συμμετεχόντων.

Ήταν μία καθαρά βιωματική δράση στην οποία το λόγο έπαιρναν οι παρευρισκόμενοι .Μοιράστηκαν απίστευτες προσωπικές ιστορίες ενώ παράλληλα προβαλλόταν φωτογραφικό αρχειακό υλικό που οι ίδιοι είχαν φέρει .

Μέσα από τις αφηγήσεις οι συμμετέχοντες έγιναν  κοινωνοί του πιο ακριβού συναισθήματος ,της αγάπης της μάνας . Της μάνας της κατοχής  που μέσα στις κακουχίες και χωρίς τον άντρα της προσπαθούσε να ζήσει τα παιδιά της, της μάνας που γέννησε η δε γέννησε αλλά στάθηκε σαν μάνα  , της μάνας  που η απώλεια ή η απουσία του συζύγου  την ανάγκασε να σταθεί και μάνα και πατέρας στα παιδιά της ,της μάνας με παιδί  που έχει παραπάνω ανάγκες ,  της θείας που μεγάλωσε σα μάνα τα ανήψια της , της πολύτεκνης μάνας .

Αρκετοί κατάφεραν να εκφράσουν την ευγνωμοσύνη τους για το  πρόσωπο της μητέρας τους .Κάποιοι άλλοι δεν μπόρεσαν  , γιατί το συναίσθημα ήταν τόσο δυνατό που δεν άφηνε τη φωνή να βγει. Άφηναν όμως το μυαλό να ταξιδεύει , αναζητούσε το χάδι και τα γλυκά της λόγια ,τα μάτια της και έτσι νοερά της έλεγαν το δικό τους ευχαριστώ.

Μία εκδήλωση μοναδική .. όπως μοναδική είναι και η κάθε Μάνα!!

 

 Του Δρ Χαράλαμπου Φασουλά

Το 1ο Διεθνές Συνέδριο των Παγκόσμιων Γεωπάρκων UNESCO Ελλάδας και Κύπρου πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία και συμμετοχή στην αίθουσα Γ. Κρανιδιώτη, του Υπουργείου Εξωτερικών, στις 17 και 18 Μαΐου 2018.

Στο συνέδριο συμμετείχαν και παρουσίασαν τις δραστηριότητές τους εκπρόσωποι από όλα τα Γεωπάρκα της Ελλάδας και της Κύπρου, στελέχη του τμ. Γεωλογικής Επισκόπησης της Κύπρου, του Ινστιτούτου Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών Ελλάδας, εκπρόσωποι Υπουργείων, Τοπικής Αυτοδιοίκησης, Πανεπιστημίων, Ινστιτούτων και οργανισμών, καθώς και εκπαιδευτικοί όλων των βαθμίδων. Παράλληλα είχαν προσκληθεί από το εξωτερικό η Γεν. Διευθύντρια της Σλοβένικης Επιτροπής για την UNESCO κα Marjutka Hafner, ο πρώην πρόεδρος της Γερμανικής Εθνικής Επιτροπής για την UNESCO και νυν Πρόεδρος του Φόρουμ των Γερμανικών Γεωπάρκων Dr J.-F. Leonhard και η συντονίστρια του Ευρωπαϊκού Δικτύου Γεωπάρκων UNESCO κα. Κ. Ragnes οι οποίοι και μετέφεραν τις εμπειρίες των χωρών τους και του Ευρωπαϊκού Δικτύου Γεωπάρκων.

Κατά την επίσημη τελετή έναρξης του συνεδρίου απηύθυναν χαιρετισμούς ο Υπουργός Γεωργίας, Αγροτικής Ανάπτυξης και Περιβάλλοντος της Κύπρου κ. Κ. Καδής, η Υπουργός Πολιτισμού κα Λ. Κονιόρδου, ο Υφυπουργός Εξωτερικών κ. Γ. Αμανατίδης, η Αναπληρώτρια Κυβερνητική Εκπρόσωπος της Κύπρου κα Κ. Βασιλείου, η βουλευτής κα Χ. Καφαντάρη και εκπρόσωποι του Υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας, της Υπουργού Τουρισμού, της Τοπικής Αυτοδιοίκησης καθώς επίσης η Πρόεδρος της Ελληνικής Εθνικής Επιτροπής για την UNESCO κα Κ. Τζιτζικώστα, εκπρόσωπος της Προέδρου της Κυπριακής Εθνικής Επιτροπής για την UNESCO και ο Πρόεδρος του Παγκόσμιου Δικτύου Γεωπάρκων UNESCO καθ. Ν. Ζούρος.

Στο συνέδριο παρουσιάστηκαν τα χαρακτηριστικά, οι δράσεις και ορθές πρακτικές των Ελλαδικών και Κυπριακών γεωπάρκων, δραστηριότητες της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης σχετικές με τη γεωποικιλότητα και τα γεωπάρκα, παραδείγματα και καινοτόμες μεθοδολογίες για την προβολή των τοπικών προϊόντων, προώθησης του γεωτουρισμού και στήριξη της βιώσιμης, τοπικής ανάπτυξης, ενώ αναλύθηκαν διεξοδικά τα χαρακτηριστικά των γεωπάρκων, τα κριτήρια επιλεξημότητας και η διαδικασία σύνταξης και υποβολής φακέλου υποψηφιότητας για αναγνώριση μιας περιοχής ως Παγκόσμιο Γεωπάρκο UNESCO. Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου παρουσιάστηκαν επίσης η υπο αξιολόγηση από την UNESCO περιοχή Γρεβενών – Κοζάνης, καθώς και η πρόθεση άλλων περιοχών, όπως η Λαυρεωτική, η βόρεια Εύβοια, ο Όλυμπος, η Κεφαλονιά-Ιθάκη και η Σύρος από την Ελλάδα και η περιοχή του Ακάμα από την Κύπρο, για τη δημιουργία γεωπάρκων και κατάθεση συντόμως σχετικού φακέλου υποψηφιότητας. Το Ελληνικό Φόρουμ Γεωπάρκων καθώς και το σύνολο των γεωπάρκων Ελλάδας και Κύπρου έθεσαν στη διάθεση όλων την εμπειρία, τις γνώσεις και το προσωπικό τους για να βοηθήσουν και να στηρίξουν τα δυνητικά νέα γεωπάρκα.

Στο κλείσιμο του συνεδρίου διοργανώθηκε στρογγυλή τράπεζα με θέμα τη «Διαχείριση της Γεωποικιλότητας και τα Παγκόσμια γεωπάρκα UNESCO» με τη συμμετοχή εκπροσώπων των Υπουργείων Περιβάλλοντος-Ενέργειας και Πολιτισμού, της Βουλής των Ελλήνων, του Συνηγόρου του Πολίτη, της Γεωλογικής Επισκόπησης Κύπρου και του ΙΓΜΕ, της Ελληνικής Γεωλογικής Εταιρίας, του Προέδρου των Παγκόσμιων Γεωπάρκων UNESCO και αρκετών παρισταμένων. Το σύνολο των εισηγητών, συμμετεχόντων, παρατηρητών και εκπροσώπων των Υπουργείων που συμμετείχαν και παρακολούθησαν τις εργασίες του Συνεδρίου αναγνώρισαν την τεράστια προσπάθεια και τη σημαντική επιτυχία των Παγκόσμιων γεωπάρκων, τις δυνατότητες που προσφέρουν για τη γεωδιατήρηση, εκπαίδευση και βιώσιμη ανάπτυξη και την επιθυμία για την ανάπτυξη ακόμα περισσότερων συνεργειών και δράσεων με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, ινστιτούτα, υπηρεσίες, αρχές και βέβαια τι τοπικές κοινωνίες.

Παράλληλα, επισημάνθηκε ότι παρά την τεράστια πρόοδο, την καινοτομία και τη δυναμική που περικλείουν τα Παγκόσμια γεωπάρκα, το θέμα της γεωδιατήρησης στη χώρα μας χρειάζεται ακόμα περισσότερα βήματα και προσπάθειες κυρίως στην ενημέρωση-ευαισθητοποίηση των πολιτών, την εφαρμογή της υφιστάμενης νομοθεσίας, της θεσμικής αναγνώρισης των σημαντικότερων γεωτόπων, της θέσπισης ελεγκτικών μηχανισμών, το συντονισμό των προσπαθειών όλων των εμπλεκόμενων φορέων και της ουσιαστικής στήριξης των Ελληνικών Γεωπάρκων και των φορέων διαχείρισής τους. Χρήσιμη ενδεχομένως μπορεί να είναι η εμπειρία της Κύπρου όπου πρόσφατη νομοθετική ρύθμιση έχει συμβάλει στην ουσιαστική και αποτελεσματική προστασία και διατήρηση πάνω από 100 σημαντικών γεωλογικών θέσεων. Αναγνωρίστηκε επίσης το μεγάλο κενό που υφίσταται τόσο στην Ελλάδα όσο και την Κύπρο στις διαδικασίες της τυπικές εκπαίδευσης και της απουσίας ή και σωστής διδασκαλίας μαθημάτων σχετικών με τη γεωλογική κληρονομιά, τη γεωποικιλότητα και τους γεωλογικούς κινδύνους (σεισμούς, πλημμύρες, τσουνάμι, ηφαιστειότητα).

Τόσο το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, όσο και τα Υπουργεία Πολιτισμού και Τουρισμού δήλωσαν την αμέριστη στήριξή τους στις προσπάθειες των Ελληνικών Παγκόσμιων Γεωπάρκων UNESCO, θεωρούν ότι το μοντέλο λειτουργίας τους θα πρέπει να αποτελέσει παράδειγμα για αντίστοιχες προσπάθειες σε άλλους τομείς και πεδία και κυρίως την πρόθεσή τους για άμεση επίλυση των θεσμικών προβλημάτων που ακόμα υφίστανται στην εφαρμογή της Ελληνικής νομοθεσίας για προστασία της Γεωλογικής μας Κληρονομιάς.

Σύντομα οι εισηγήσεις και τα αποτελέσματα του συνεδρίου θα αναρτηθούν στη σελίδα των Φόρουμ των Ελληνικών Γεωπάρκων. Κατά το κλείσιμο του συνεδρίου ανακοινώθηκαν οι ημερομηνίες του επόμενου συνεδρίου των Ελλαδικών και Κυπριακών Παγκόσμιων γεωπάρκων της UNESCO που θα πραγματοποιηθεί στην Κύπρο, στις 16 και 17 Μαΐου 2019.

 

Την ερχόμενη Τρίτη 22 Μαίου θα βρίσκεται ξανά στα Ανώγεια και στο Κέντρο Υγείας η Κινητή Μονάδα Ψυχικής Υγείας Ρεθύμνου. Για προγραμματισμό ραντεβού οι ενδιαφερόμενοι πολίτες θα απευθύνονται στα τηλέφωνα: 2834 0 31208 και 2834 3 40200 (Κ.Υ. Ανωγείων). Για κάθε επιπλέον πληροφορία ή διευκρίνιση μπορείτε να απευθυνθείτε στο Κ.Ψ.Υ. Ρεθύμνου στο τηλέφωνο 28310 20799

Η Κινητή Μονάδα Ψυχικής Υγείας στο Νομό Ρεθύμνου

Η κινητή Μονάδα λειτουργεί σύμφωνα με τις αρχές της Κοινωνικής Ψυχιατρικής, η βάση της οποίας , μετατοπίζει το κέντρο βάρους της ψυχιατρικής περίθαλψης και φροντίδας από το ψυχιατρικό άσυλο στην κοινότητα και στις κοινοτικές υπηρεσίες ψυχικής υγείας.

Στο νομό Ρεθύμνου υπάρχει ένας σημαντικός αριθμός ληπτών υπηρεσιών  ψυχικής υγείας που προέρχεται από την επαρχία και από απομακρυσμένες περιοχές. Πολλές ανάγκες ως τώρα παρέμεναν αναπάντητες ή ικανοποιούνταν μερικώς λόγω δυσκολίας πρόσβασης στις υπηρεσίες. Το κενό αυτό στοχεύει να καλύψει η Κινητή Μονάδα παρέχοντας δωρεάν υπηρεσίες όπως:

-διαγνωστική εκτίμηση
-ψυχολογική υποστήριξη
-συμβουλευτική
-φαρμακευτική αγωγή
-κατ’ οίκον επισκέψεις σε περιπτώσεις δυσκολίας μετακίνησης
-κοινωνική υπηρεσία

Ταυτότητα

Η Κινητή Μονάδα Ψυχικής Υγείας Ρεθύμνου λειτουργεί από το Κέντρο Ψυχικής Υγείας Ρεθύμνου. Είναι ενταγμένη στο ΕΣΠΑ 2007-2013. Η Κινητή Μονάδα Ψυχικής Υγείας παρέχει υπηρεσίες στα 4 Κέντρα Υγείας του νομού, το Κ.Υ. Σπήλιου, το Κ.Υ. Αγ. Φωτεινής, το Κ.Υ. Περάματος και το Κ.Υ. Ανωγείων.

Επιστημονικό Προσωπικό

Οι υπηρεσίες της Κινητής Μονάδας Ψυχικής Υγείας Ρεθύμνου παρέχονται σε κάθε Κέντρο Υγείας από την Επιστημονική Ομάδα την οποία στελεχώνουν: ψυχίατρος, ψυχολόγος, κοινωνική λειτουργός, επισκέπτρια υγείας και νοσηλεύτρια.

 

Από μικροί μαθητές Του δημοτικού.

Πίσω από το κλεμμένο σεντόνι  της μάνας και τη λάμπα  του πετρελαίου,ο καραγκιόζης. Αυτή Ήταν η δική μας κινηματογραφική εμπειρία. Αυτοσχέδιες  παραστάσεις με χωριανούς ήρωες.Το εισιτήριο ήταν ένα αυγό η μια πατάτα.

Τα Ανώγεια από πάντα είχαν γιορτές όπως οι περίφημοι γάμοι. Καντάδες γιορτές των βοσκών.  Γλέντια.Το χωριό είχε και έχει πολλούς οργανοπαίχτες, Μουσικούς,Μαντιναδολόγους. Ωστόσο το σινεμά ήταν μια εμπειρία πέρα από τα δεδομένα και τη φαντασία.  Ήρθε όμως  και έδεσε.

  1. Ζαφειρογιώργης ένας  νέος άνδρας των Ανωγείων με επιχειρηματικό δαιμόνιο και αγάπη για το χωριό, μαζί με το φίλο του Σωκράτη Σαλούστρο έφεραν το πρώτο σινεμά στα Ανώγεια. Σήμερα στα 98 του χρόνια αφηγείται: “Το 1946 ανέβηκα πρώτη φορά στην Αθήνα σαν Στρατιώτης Ήταν η εποχή του εμφυλίου. Πήγαμε σε μια σχολή βαθμοφόρων. Διοικητής μας  ήταν ένας ωραίος Έλληνας μας είπε “δεν είναι Αντρεία να σκοτώσεις έναν άνθρωπο, ανδρεία είναι να σώσεις έναν άνθρωπο” αυτά τα λόγια Δεν τα ξέχασα ποτέ …

Ένας καλός μου φίλος με την αρραβωνιαστικιά του με πήγαν στο Σινεμά. Το ίδιο βράδυ που έφτασα με το καράβι Από την Κρήτη. Κατεβήκαμε από την Ιπποκράτους στην Πανεπιστημίου,  στρίψαμε δεξιά.Τι ήταν αυτό! Μια μαρκίζα που έγραφε με επίσημα γράμματα:

Σινέ Ρεξ 

Μαγεύτηκα! Από τις φωτογραφίες, τα φώτα,  Τους ανθρώπους. Πρώτη φορά έβλεπα σινεμά. Τι θαύμα ήταν αυτό; Είπα μέσα μου θεέ μου να μπορέσω κάποτε να φτιάξω αυτό το σινεμά στο χωριό μου”.

Δραστηριοποιήθηκα επιχειρηματικά έκανα ελαιοτριβείο τυροκομείο και είχα ένα φορτηγό που μετέφερα εμπορεύματα από τον Ηράκλειο. Όλα Πήγαν καλά. Ήρθε η ώρα του σινεμά η υπόσχεση που είχα δώσει στον εαυτό μου . Άρχισαν οι εργασίες,  το 1957 Έφερα μηχανικό με μια μεταχειρισμένη μηχανή. Έγιναν οι πρόβες όλα καλά ετοιμαστήκαμε να αρχίσουμε. Εγώ σαν παιδί μου έμεινε Η εικόνα του θείου του Μαρκογιάννη του επιγραφοποιού. Να στέκεται πάνω στην σκάλα μια ολόκληρη μέρα και να γράφει στον τοίχο  με μπλε μπογιά,  αφού Μέτρησε με ακρίβεια ξανά και ξανά Χρησιμοποιώντας μολύβι και χάρακα: “ΣΙΝΕ  ΡΕΞ”. Τι θα πει Ρεξ ; Κανένας δεν ήξερε..

Όλα έτοιμα. Για τη διαφήμιση φωτογραφίες της ταινίας καρφιτσωμένες σ ‘ένα χαρτόνι μας έστειλε να τις κρεμάσουμε στα καφενεία με αντάλλαγμα να δούμε το έργο δωρεάν. Ο τελάλης ήταν ένας βροντόφωνος φουρνελατζής,  ο Κατερνομανώλης με σωστή άρθρωση και εμπειρία από το “βάρδα Φουρνελοοοο” που φώναζε όταν επρόκειτο να πυροδοτήσει την έκρηξη στο νταμάρι οπού δούλευε. Πήγαινε στα ψηλά σημεία που ακουγόταν καθαρά και φώναζε στην διάλεκτο του χωριού: Απόψε ο κινηματόγραφος θα παίξει ελληνικό έργο. Κατάλληλο.

Η “Αγιουπα” ήταν η πρώτη ταινία. Μια νεαρή αγρότισσα. Με μουσική Μάνου Χατζιδάκι. Ένα πανέμορφο κορίτσι μέσα στα στάχυα θυμάμαι. Η πρώτη μέρα. Μαζεύτηκε όλο το χωριό. Ήταν μια γιορτή. Συνέβησαν διάφορα ευτράπελα. Μια γυναίκα βλέποντας στο πανί τους Ηθοποιούς είπε στο Ζαφειρογιωργη: Και που θα κοιμήσεις τόσο κόσμο απόψε Γιώργη;

Στο Διάλειμμα έπαιζε το πικάπ λαϊκά τραγούδια του Πάνου Γαβαλά του Καζαντζίδη της Γιώτας Λύδια κ α  Το σινεμά γέμιζε κόσμο Κάθε βράδυ και εμείς τα παιδιά καθόμαστε μπροστά κάτω στο πάτωμα . Μας Άρεσαν πολύ οι ταινίες από την Ινδία με την πανέμορφη Ναργκίς. Ο Νίκος Ξανθόπουλος αργότερα, ένας λαϊκός ήρωας αγαπήθηκε πολύ. Γιατί ταυτίστηκε με τους φτωχούς ανθρώπους. Η Μάρθα Βούρτση Έκανε  τον κόσμο να ευχαριστιέται τα δάκρυα !

Ο Κινηματογράφος ήταν η επίσημη έξοδος των αρραβωνιασμένων και των κοριτσιών με συνοδεία πάντα τον πατέρα η τους αδελφούς. Άρεσαν πολύ και οι ταινίες οι με τον Αυλωνίτη τη  Βασιλειάδου τον Φωτοπουλο τον Σταυρίδη κ α

Κάποια έργα Λογοκρίνονταν βέβαια. Από τον Θεολόγο καθηγητή του γυμνασίου όταν επρόκειτο να πάμε σαν Σχολείο. Καθόταν πάνω στη μηχανή και έβαζε την παλάμη μπροστά σε φιλιά και κάποια γυμνά…

Η φαντασία μας μεγάλωσε αγαπήσαμε τους ήρωες των ταινιών.Οι κοπέλες κολλούσαν  φωτογραφίες των ηθοποιών,  Μπαρκουλη,  Κακαβά,  Γεωργίτση  πάνω στα  αργαστήρια τους που ψαλίδιζαν από το περιοδικό “Ρομάντζο”. Άλλαξε το χωριό,  η πλούσια φαντασία του κόσμου βρήκε διέξοδο Και ταύτιση.

Από Παντού μας “πυροβολεί” ένας παράδεισος! Η ομορφιά μας χρεώνει την ανακάλυψη της και καμιά φορά κρύβεται  μέσα στο άσχημο, μου έλεγε ένας φίλος μου γέρος αλλά  θέλει μάθια να την δεις…

Η φωτογραφία είναι ένα φιλοδώρημα του χρόνου στην Μνήμη.  Ώστε εκείνη όποτε το έχει ανάγκη με ευκολία να ανακαλεί την ευχαρίστηση .Όπως εγώ τώρα που άπειρες σκηνές έρχονται μπροστά μου χωρίς απώλειες. Ένας πολιτισμός γεννήθηκε από το σινέ Ρεξ όλες οι γενιές στα 30 χρόνια λειτουργίας του έχουν να διηγηθούν.

“ΣΙΝΕ ΡΕΞ”

Ο ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΜΑΣ ΧΡΟΝΩΝ

Κύριε Γιωργο σ’ ευχαριστούμε.

 

 

Η Μαρία Χρονιάρη και οι Εκδόσεις Σοκόλη, με αφορμή τη συμπλήρωση έξι μηνών από την κυκλοφορία της ποιητικής συλλογής «Αγέννητη γη», σας προσκαλούν  το Σάββατο 19 Μαΐου στις 21.30, στο Βαλκανιζατέρ Rock Café&Bar (Αγ. Γλυκερίας 12, Γαλάτσι) σε μια γιορτή του βιβλίου.

Με οδηγό τα ποιήματα της συλλογής, η Μαρία Χρονιάρη και ο μουσικός Πάνος Πιλάτος ενώνουν τις φωνές τους, ως alter ego ο ένας του άλλου, διανύοντας μια εσωτερική διαδρομή σε μια διαφορετική ανάγνωση.

Η βραδιά θα συνεχιστεί με Dj set μουσικής από τους ίδιους.

Δείγμα Γραφής

 Όνομα

 Σε ανακαλύπτω

σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της γης

ξηλωμένη από θάνατο

 

Ζωγραφισμένη με τη νύχτα της ζάλης

 που ποτέ δεν αρνήθηκε να σηκώσει το βάρος

 του να αντέχω σαν μάρμαρο

 με λαθραίες σημαίες

 

φτάνει να σε μιλώ

 

Ως τον αθάνατο θάνατο εκείνων

που πάντα ζουν στο σκοτάδι

 μακριά από ανάρμοστα βλέμματα

 

Mε το ουρλιαχτό ενός λύκου

που πάντα κλαίει

γιατί ξέρει πόσο πονάει η ορφάνια

 

να κρύβεις μέσα σου όλου του κόσμου

 

τη θλίψη

 

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε χθες Τρίτη 15 Μαΐου, η πρώτη συνάντηση των γυναικών των Ανωγείων, με στόχο την σύσταση ενός συλλόγου που θα αναλάβει πολιτιστικές, κοινωνικές και άλλες δράσεις στην ευρύτερη περιοχή. Γυναίκες όλων των ηλικιών βρέθηκαν στην αίθουσα εκδηλώσεων της Τράπεζας Πειραιώς, συνομίλησαν για αρκετή ώρα με αναλύσεις για τις ανάγκες της περιοχής και τους τομείς που χρήζουν βοήθειας, αλλά και τις βασικές λειτουργίες και κανόνες του συλλόγου. Μετά το πέρας, όρισαν νέα συνάντηση που θα γίνει στον ίδιο χώρο την ερχόμενη Τρίτη 22 Μαΐου στις 7 μ.μ. Όπως αναφέρει η Ομάδα Πρωτοβουλίας με σημείωμα της στην “Α”:

“Πραγματοποιήθηκε η πρώτη συνάντηση του υπό σύσταση γυναικείου συλλόγου μας, με μεγάλη συμμετοχή και διάθεση προσφοράς.Η επόμενη συνάντηση θα γίνει την Τρίτη 22 Μαΐου στης 7.00 μ.μ. στην αίθουσα εκδηλώσεων της Τράπεζας Πειραιώς.

Η παρουσία όλων σας μπορεί να προσφέρει ουσιαστική βοήθεια, ώστε να προχωρήσουμε δυναμικά με όραμα και στόχους, στην κατεύθυνση ανάπτυξης πολιτιστικών και κοινωνικών δράσεων, που θα ωφελήσουν το χωριό μας και την ευρύτερη περιοχή. Σας περιμένουμε.

Η Ομάδα Πρωτοβουλίας

Φωτογραφίες: Τζούλια Νταγιαντά

-->