Αθλητικά

Ο ΣΟ ΑΝΩΓΕΙΩΝ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ Β ΕΘΝΙΚΗΣ 2019 – ΑΝΟΔΟΣ ΣΤΟΝ Π.Ο. Α’ ΕΘΝΙΚΗΣ

Ολοκληρώθηκαν τα διασυλλογικά πρωταθλήματα για το 2019 με τον ΣΟ Ανωγείων να κατακτά το πρωτάθλημα της Β Εθνικής πετυχαίνοντας την άνοδο στον Προκριματικό Όμιλο της Α Εθνικής!

Από τον σχεδιασμό της ομάδας, πριν ακόμα αρχίσει το πρωτάθλημα, ήταν φανερό ότι ο ΣΟ Ανωγείων είχε όλα όσα χρειάζονται σε μια ομάδα για να διεκδικήσει το πρωτάθλημα, μετά από 3 σερί χρόνια που κατακτούσε την 3η θέση. Όλα πήγαν καλά και τελικά το κύπελλο του πρωταθλητή ήρθε στα Ανώγεια, αφού πρώτα η ομάδα είχε να περάσει μέσα από δύσκολους αγώνες με άξιους αντιπάλους.

Πριν πάμε στο πώς κύλησε το πρωτάθλημα να αναφέρουμε ότι με τον ΣΟ Ανωγείων αγωνίστηκαν 19 σκακίστριες και σκακιστές οι 13 από τους οποίους είναι παιδιά κάτω των 18 ετών! Αυτοί ήταν: Σεβαστιανός Παπαδογιάννης, Γιάννης Μαρής, Νίκος Σαρακενίδης, Μαρία Φραγκάκη, Γεωργία Βούρτσα, Ασημένια Χατζηπαναγιώτου, Βαλέρια Μιρζάκ, Δέσποινα Σαλούστρου, Μαρία Μανουρά, Ολυμπία Σφυρή, Γιάννης Χαιρέτης, Γιώργος Χαιρέτης, Γιάννης Μέμος, Δημήτρης Νταγιαντάς, Μαρία Νταγιαντά του Εμμ., Γιώργος Κονιός, Κριτόλαος Τζαγκαράκης, Αλέξανδρος Σαλούστρος και Μαρία Νταγιαντά του Γεωρ.

Διαβάστε την συνέχεια... »

Τρεις αγωνιστικές απομένουν για το τέλος του πρωταθλήματος της Γ’ΕΠΣΗ, με τον Αετό να έχει τον πρώτο λόγο για την κατάκτηση και του πρωταθλήματος μετά την επίτευξη του πρωταρχικού στόχου της ανόδου στο Β’ Τοπικό Ηρακλείου, αλλά το Δ.Σ της ομάδας έχει ήδη ξεκινήσει τον εντατικό σχεδιασμό του για τη νέα χρονιά που αφορά τόσο την ανδρική ομάδα όσο και τις Ακαδημίες της. Μετά από συνεχόμενα συμβούλια το τελευταίο διάστημα η ομάδα θέτει τους νέους στόχους της που θα είναι πρωταγωνιστικοί και για την επόμενη αγωνιστική περίοδο. Παράλληλα η ομάδα ζητάει την στήριξη όλων των Ανωγειανών, οικονομική αλλά και ηθική, με το συμβούλιο να έχει ήδη διευρυνθεί με δυο άτομα, ενώ με ανακοίνωση ο Αετός ζητάει από αγρότες και κτηνοτρόφους το μικρό ποσό των 20 ευρώ για την στήριξη του σωματείου και των Ακαδημιών, με συγκατάθεση και υπογραφή τους στον Γαλακτοκομικό Συνεταιρισμό κατά την διάρκεια των περίπου δυο μηνών που θα διαρκέσει η ενεργοποίηση των δικαιωμάτων τους.

Διαβάστε την συνέχεια... »

Χρειάστηκε μόνο το πρώτο πεντάλεπτο ο Αετός για να καθαρίσει το παιχνίδι και να πάρει τους τρεις βαθμούς στις Μοίρες απέναντι στην τοπική ομάδα, καθώς με δυο γκολ στο 2′ και το 5′ δεν άφησε περιθώρια αμφισβήτησης στους αντιπάλους του.Τα καλά νέα ήρθαν από την Τύλισσο καθώς Άλογο και Γιούχτας 2010 αναδείχτηκαν ισόπαλοι με 1-1, αποτέλεσμα που έστειλε ξανά στην κορυφή του βαθμολογικού πίνακα τον Αετό, που κρατά ξανά την τύχη του πρωταθλήματος στα δικά του χέρια! Οι Ανωγειανοί έχουν 50 βαθμούς και είναι πρώτοι, με τον Γιούχτα 2010 να έχει τους ίδιους βαθμούς αλλά με μειονέκτημα στην ισοβαθμία. Τρεις αγωνιστικές πριν το φινάλε ο Αετός θέλει το 3 στα 3 για να είναι ο πρωταθλητής, έχοντας δυο παιχνίδια εντός έδρας, με Παναθηναϊκό και Μαρτινέγκο και ένα εκτός με τον Κόροιβο.

Στις Μοίρες το παιχνίδι δεν χωράει ιδιαίτερης κριτικής, καθώς παρά τις πολλές απουσίες του ο Αετός έπαιξε με “σβηστές” μηχανές και προηγήθηκε με 0-3 στο ημίχρονο που έμελλε να είναι και το τελικό σκορ.Το 0-1 σημείωσε ο πρώτος σκόρερ του πρωταθλήματος Γιώργος Παγκαλάκης με εκτέλεση φάουλ στο 2′ την μπάλα να γλιστράει από τα χέρια του τερματοφύλακα και να καταλήγει στα δίχτυα! Το 0-2 ήταν ένα έξοχο γκολ με τακουνάκι στην κίνηση του Δημήτρη Μαματζάκη στο 5′ που εκμεταλλεύτηκε ιδανικά μπαλιά 30 μέτρων του Παπαδομιχελάκη. Το 0-3 που ολοκλήρωσε τη σεμνή τελετή έγραψε στο 40′ και πάλι ο Παγκαλάκης με έξοχο πλασέ σε τετ α τετ με τον τερματοφύλακα!

Ο Αετός είχε καλές στιγμές με τον Παγκαλάκη στο 32′ να αστοχεί μετά την ασίστ του Σμπώκου, και στο 75′ με το σουτ του ίδιου παίχτη που έφυγε λίγο άουτ. Στο 39′ ακυρώθηκε γκολ του Παγκαλάκη που υποδείχθηκε οριακά σε θέση οφσάιντ. Καλύτερη φάση για τους Νέους Μοιρών η εκτέλεση φάουλ του Μαυροπετσάκη στο 62′ που απέκρουσε όμορφα ο Καπετανάκης.Την ερχόμενη Κυριακή 21 Απριλίου ο Αετός θα υποδεχθεί στα Ανώγεια τον Παναθηναϊκό. Οι συνθέσεις:

Νέοι Μοιρών:Δασκαλάκης-Δημητράκης(60’Ρουκουνάκης)-Μαυροπετσάκης-Μιχαλομανωλάκης-Κοτσυφάκης-Κουκουλάκης-Ραπτάκης-Τσιμπράκου

Νικολούδης(52’Ζαχαριουδάκης)-Χατζάκης-Ρομπογιαννάκης(21 λ.τ Βεισάκης).

Αετός Ανωγείων:Καπετανάκης-Μέμος-Καλέας-Παπαδομιχελάκης-Βιτώρος(74’Πατεράκης)-Αεράκης-Ιωαννίδης-Μαματζάκης

Ξυλούρης(68’Χαιρέτης)-Σμπώκος(83’Καλλέργης)-Παγκαλάκης(84’Κονιός)-

 

Εγκρίθηκε από το πρόγραμμα Φιλόδημος ΙΙ, πρόσκληση IV, «Κατασκευή, επισκευή και συντήρηση αθλητικών εγκαταστάσεων των Δήμων» η χρηματοδότηση της  πράξης με τίτλο «ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ, ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ & ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΗ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΑΘΛΗΣΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΤΑΔΙΟΥ ΑΝΩΓΕΙΩΝ ΠΕ ΡΕΘΥΜΝΟΥ ΚΡΗΤΗΣ»  την οποία υπέβαλλε ο Δήμος Ανωγείων μετά από μελέτη που συνέταξε και υπέβαλε η Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου Ανωγείων.Το εγκεκριμένο ποσό είναι 600.000,00 €, πλέον ΦΠΑ, συνολικά δηλαδή 744.000,00 €.

Διαβάστε την συνέχεια... »

Σε ένα παιχνίδι όπου ο Αετός είχε 25 τελικές προσπάθειες, τελικά οι Ανωγειανοί πλήρωσαν την αστοχία τους παράτα τρία γκολ που σημείωσαν, τις αμυντικές ολιγωρίες αλλά και τις απουσίες τους και άφησαν δυο υπέρ πολύτιμους βαθμούς στο Μαρτινέγκο, το γήπεδο που αποδεικνύεται ο φετινός κακός του δαίμονας καθώς είχε ηττηθεί εκεί με 1-0 στο τέλος του πρώτου γύρου από τους μικρούς του Εργοτέλη. Το 3-3 με τον Τηγανίτη χθες στο Ηράκλειο, φέρνει τον Αετό στους 47 βαθμούς, δυο λιγότερους από τον Γιούχτα 2010 και πλέον ελπίζει σε γκέλα των Ηρακλειωτών για να κατακτήσει τον τίτλο.

Διαβάστε την συνέχεια... »

Η πυκνή ομίχλη που είχε καλύψει το δημοτικό στάδιο Ανωγείων, παραλίγο να σταθεί αφορμή για να διακοπεί ο αγώνας, τελικά αυτός ξεκίνησε και υπό δύσκολες καιρικές συνθήκες ο σοβαρός Αετός, υπέταξε το Ίνι με 5-1 και παρέμεινε σε τροχιά τίτλου. Με τέσσερα γκολ στο πρώτο ημίχρονο η ομάδα μας έφτασε στους 46 βαθμούς και με νίκη την Τετάρτη 10 Απριλίου στο Ηράκλειο με αντίπαλο τον Τηγανίτη στο εξ’αναβολής παιχνίδι θα φτάσει στους 49 και θα “σκαρφαλώσει” στην κορυφή της βαθμολογίας υπερτερώντας στην ισοβαθμία με τον Γιούχτα 2010.
Το χθεσινό παιχνίδι δεν χρήζει ιδιαίτερης ανάλυσης με την ομάδα να ανοίγει το σκορ μόλις στο 2′ με έξοχη λόμπα του Γιώργου Παγκαλάκη από πλάγια θέση που “κρέμασε” τον αντίπαλο τερματοφύλακα. Το 2-0 έκανε με δεξί βολέ στην κίνηση ο Δραμουντάνης στο 17′ μετά από εκτέλεση κόρνερ του Παγκαλάκη. και το 3-0 που καθάρισε οριστικά το παιχνίδι σημείωσε ο Μαματζάκης στο 21′ με εντυπωσιακή κίνηση από δεξιά και τρομερό τελείωμα με το αριστερό από το ύψος της μεγάλης περιοχής.Στην μοναδική τους ουσιαστική απόπειρα οι φιλοξενούμενοι μείωσαν στο 27′ με υπέροχη απευθείας εκτέλεση φάουλ του Σφακιανάκη που “τρύπησε” το τείχος! Το 4-1 όμως ήρθε στο 38′ μετά από πονηρή εκτέλεση φάουλ του Παγκαλάκη που έγινε ασίστ στον Ευριπίδη Δραμουντάνη που πλάσαρε όμορφα στο τετ α τετ με τον Χαλαμπαλάκη.
Στο δεύτερο ημίχρονο, εντελώς διαδικαστικού χαρακτήρα ο Αετός πέτυχε άλλο ένα όμορφο γκολ στο 62′ με τον Βασίλη Αεράκη να “στρώνει” έξοχα τη μπάλα στο αριστερό του και να κεραυνοβολεί από τα 25 μέτρα τον τερματοφύλακα για το 5-1! Ο Αετός πέτυχε άλλα τρία γκολ στο δεύτερο μέρος που ακυρώθηκαν, σε οριακές αποφάσεις του διαιτητή, στο 49′ με τον Δραμουντάνη, στο 59′ με τον Μαματζάκη και στο 90′ με τον Δραμουντάνη ξανά.
Η ομάδα θα προπονηθεί στα Ανώγεια την Τρίτη και θα δώσει τα πάντα για τη νίκη με τον Τηγανίτη που θα την φέρει μόνη πρώτη στη βαθμολογία στην τελική ευθεία του πρωταθλήματος! Ο Αετός με τη νίκη του χθες ανέβηκε και μαθηματικά στο Β’Τοπικό πετυχαίνοντας ένα ιστορικό στόχο στην πρώτη του μόλις χρονιά μετά την “μεταγραφή” του στο Ηράκλειο. Πλέον είναι στα χέρια των ποδοσφαιριστών μας η κατάκτηση του πρωταθλήματος που αν έρθει θα είναι το “κερασάκι” στην τούρτα μιας απόλυτα επιτυχημένης χρονιάς!
Οι συνθέσεις:
 
Αετός:Καπετανάκης-Παπαδομιχελάκης(78′ Κονιός)-Μαματζάκης(68’Βιτώρος)-Μέμος-Καλέας-Αεράκης(63′Πατεράκης)-Παπαδάκης
Ιωαννίδης-Τουγλής(55’Σμπώκος)-Παγκαλάκης-Δραμουντάνης
 
Ίνι:Χαλαμπαλάκης-Πιλιγκότσης-Βουρλιδάκης-Κοσμαδάκης-Μανδελένης-Κατσαμήτρος-Σφακιανάκης-Κανάκης-Καπαρουνάκης
Τσαντάς(65’Πόλισι)-Κουριδάκης(54’Μαυρογιάννης)
-->