Αθλητικά

Στην τρίτη ”στροφή” μπαίνει αυτό το Σαββατοκύριακο το πρωτάθλημα Ρεθύμνης, με τον Αετό Ανωγείων να έχει δύσκολη αποστολή αντιμετωπίζοντας αύριο Σάββατο 6 Οκτωβρίου, τον Αστέρα Ρεθύμνου στο γήπεδο της Σοχώρας.

Οι δυο ομάδες μετά τις πρώτες αγωνιστικές βρίσκονται στην ίδια θέση στον βαθμολογικό πίνακα με 3 βαθμούς, έχοντας αμφότερες από μια νίκη και μια ήττα στο πρωτάθλημα.

Η αποστολή της ομάδας μας κρίνεται ιδιαίτερα δύσκολη, καθώς ο Αστέρας με προπονητή τον Μανόλη Τζανιδακη αποτελείται από νέα ως επί το πλείστον παιδιά, με πολλά τρεξίματα και δύσκολα κάμπτονται στην έδρα τους. Ο Αετός πάντως θα παλέψει για τους πρώτους του εκτός έδρας βαθμούς, με ανεβασμένη την ψυχολογία μετά την νίκη επί των Μαργαριτών.

Πλην του Παπαδομιχελάκη που χάνει την χρονιά, σημαντική θα είναι και η απουσία του Μανόλη Σπαχή, ο οποίος θα εκτίσει την δεύτερη και τελευταία αγωνιστική της τιμωρίας του. Θετικό στοιχείο είναι πάντως η επιστροφή του Πασπαράκη στο κέντρο της άμυνας στον αυριανό αγώνα.

Το παιχνίδι θα ξεκινήσει το Σάββατο στις 4 μ.μ στο Ρέθυμνο με διαιτητή τον κ .Βοσκάκη που είναι ρέφερι της Super League. Βοηθοί του θα είναι οι κ. Φραγκιαδάκης και Καλυβιανάκης. Το παιγνίδια θα μεταδοθεί ζωντανά ραδιοφωνικά στο http://www.teamfm.gr/

Το πλήρες πρόγραμμα της 3ης αγωνιστικής:

Σάββατο 6 Οκτωβρίου (16.00)
Ποσειδώνας Γερανίου – Άρης Ρεθύμνου (Γερανίου).
ΟΦ Αρμένων – Τάλως Μελιδονίου (Αρμένων).
Αστέρας Ρεθύμνου – Αετός Ανωγείων (Ρεθύμνου).
Κυριακή 7 Οκτωβρίου (13.00)
Λιβάδια – Ρεθυμνιακός (Περάματος).
Δόξα Πλατανέ – Επισκοπή Β’ (Μισιρίων).
Κυριακή 7 Οκτωβρίου (16.00)
Μαργαρίτες – Ασή Γωνιά (Περάματος).
Ψηλορείτης – Αστέρας Περάματος (Φουρφουρά).
Ρεπό: Σπήλι

 

Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ (σε 2 αγώνες)
1. Αστέρας Περάματος 6
2. Ψηλορείτης 6
3. Ασή Γωνιά 4
4. Αστέρας Ρεθύμνου 3
5. ΟΦ Αρμένων 3
6. Τάλως Μελιδονίου 3
7. Λιβάδια 3
8. Αετός Ανωγείων 3
9. Επισκοπή Β’ 3
10. Ρεθυμνιακός 2
11. Ποσειδώνας Γερανίου 1
12. Άρης 1
13. Μαργαρίτες 0
14. Δόξα Πλατανέ 0
15. Σπήλι 0
* Ο Ρεθυμνιακός ξεκίνησε το πρωτάθλημα με -2 βαθμούς.

 

Γυμναστική για μικρά παιδιά με δάσκαλο τον Νίκο Κατσίλα εγκαινιάζει ο Πολιτιστικός σύλλογος, με τα μαθήματα να γίνονται τρεις φορές την εβδομάδα στο δημοτικό στάδιο Ανωγείων. Για τους γονείς που ενδιαφέρονται να εγγραφούν τα παιδιά τους η συνδρομή θα είναι 10 ευρώ τον μήνα. Η ανακοίνωση έχει ως εξής:

«O Πολιτιστικός Σύλλογος Ανωγείων, με την στήριξη του Δήμου Ανωγείων, αρχίζει πρόγραμμα γυμναστικής για παιδιά, που σκοπό έχει την ανάπτυξη θετικών στάσεων προς την φυσική κατάσταση, την κινητική ικανότητα, τη φροντίδα της υγείας σωματικής και ψυχικής.

Το πρόγραμμα θα περιλαμβάνει ασκήσεις εδάφους, με ασκήσεις ευλυγισίας, ενδυνάμωσης, κοιλιακών, ισορροπίας κ.α., καθώς και ασκήσεις μονόζυγου.

Τα προγράμματα θα πραγματοποιούνται στο Στάδιο, τρείς (3) φορές την εβδομάδα, Τρίτη, Πέμπτη και Σάββατο (17.00 – 18.00)υπό την καθοδήγηση του καθηγητή φυσικής αγωγής Κατσίλα Νικόλαου.

Η συνδρομή είναι 10 ευρώ και θα πραγματοποιείτε στις αρχές του μήνα (προπληρωμή).

Παρακαλούμε για την έγκαιρη εξόφληση του μήνα για την αποφυγή διακοπής του παιδιού από το πρόγραμμα.»

Σπουδαία όσο και αγχωτική νίκη πανηγύρισε την Κυριακή το απόγευμα ο Αετός Ανωγείων, καθώς επικράτησε εντός έδρας της ομάδας των Μαργαριτών με 1-0,προσθέτωντας έτσι τους πρώτους τρεις βαθμούς του στο πρωτάθλημα.

Χρυσός σκόρερ για την ομάδα μας ο Άγγελος Σπαχής με ωραία ενέργεια και σουτ έξω από την περιοχή μετά από συνεργασία με τον Αλέξη Φασουλά στο 40′.

Πάντως η εμφάνιση της ομάδας ήταν μέτρια και απειλήθηκε πολλές φορές από τους φιλοξενούμενους, κυρίως στο πρώτο ημίχρονο που οι Μαργαρίτες στάθηκαν καλύτερα στον αγωνιστικό χώρο.

Ο Γιάννης Φασουλάς πάντως θα μπορούσε σε δυο περιπτώσεις να κάνει το 2-0 και να διώξει το άγχος των τελευταίων λεπτών αλλά αστόχησε τόσο στο 46′ όσο και στο 63′.Καλή ευκαιρία για γκολ είχε και ο Κεφαλογιάννης στο 23′.

Σημασία πάντως έχουν οι βαθμοί και ο Αετός πέτυχε τον στόχο του και επικεντρώνεται τώρα πιο ήρεμα στην προετοιμασία του για τις επόμενες αγωνιστικές.

Η σύνθεση του Αετού σήμερα:

Μπροκάκης, Κεφαλογιάννης, Παρασύρης, Φ.Ξυλούρης (63’Δ.Ξυλούρης),Σουλτάτος,Αλ.Φασουλάς,Γ.Ξυλούρης,(81’Καλομοίρης),Χαραλαμπάκης,Γ.Φασουλάς,Σπαχής,Δραμουντάνης (31’Μεταξάκης).

Δεύτερη στροφή αυτό το Σαββατοκύριακο για το πρωτάθλημα Ρεθύμνης και ο Αετός Ανωγείων ψάχνει την πρώτη του νίκη με αντίπαλο τις Μαργαρίτες στα Ανώγεια την Κυριακή στις 4:30μ.μ .

Η ομάδα προσπαθεί να αφήσει πίσω της την άσχημη πρεμιέρα με αντίπαλο τα Λιβάδια, όπου όχι μόνο γνώρισε την ήττα αλλά είχε και τον σοβαρό τραυματισμό τουΠαπαδομιχελάκη που θα απουσιάσει από το υπόλοιπο της σαιζόν.

Εκτός του άτυχου ποδοσφαιριστή, απόντες από το αυριανό παιχνίδι θα είναι και οι Μανόλης Σπαχής και Μανόλης Πασπαράκης που δέχτηκαν κόκκινη κάρτα στο ματς του Περάματος.

Στον αντίποδα πάντως επιστρέφουν οι Φασουλάς και Γιώργος Ξυλούρης καθώς και ο Ευρυπίδης Δραμουντάνης που ξεπέρασε την ίωση που τον ταλαιπωρούσε τις τελευταίες ημέρες.

Η διοίκηση του Αετού απευθύνει κάλεσμα στον φίλαθλο κόσμο των Ανωγείων να βρεθεί αύριο στο γήπεδο και να συμπαρασταθεί χωρίς ακρότητες στο πρώτο εντός έδρας παιχνίδι της χρονιάς, όπου ο Αετός έχει ως μόνο στόχο τους τρεις βαθμούς της νίκης,που θα του δώσουν βαθμολογική αλλά και ψυχολογική άνοδο εν όψει της δύσκολης συνέχειας.

Ο αγώνας θα ξεκινήσει στις 4.30 και θα μεταδοθεί ζωντανά ραδιοφωνικά στο http://www.teamfm.gr/

Το πλήρες πρόγραμμα της 2ης αγωνιστικής:

Σήμερα Σάββατο (16.30)
Επισκοπή Β’ – Αστέρας Ρεθύμνου (Επισκοπής – Φραντζεσκάκης, Γ.Ι. Σταυρουλάκης, Κοκμοτός).
Ασή Γωνιά – Λιβάδια (Ασή Γωνιάς – Βοσκάκης, Βυζιργιανάκης, Φραγκιαδάκης).
Αστέρας Περάματος – ΟΦ Αρμένων (Περάματος – Καπετάνιος, Τωβίλ, Κονταξάκης).
Κυριακή (16.30)
Δόξα Πλατανέ – Ψηλορείτης (Μισιρίων – Δρακακάκης, Κονταξάκης, Αλεξάκης).
Ρεθυμνιακός – Άρης (Ρεθύμνου – Χριστοδουλάκης, Βυζιργιανάκης, Καπετάνιος).
Τάλως Μελιδονίου – Σπήλι (Περάματος – Τωβίλ, Φραντζεσκάκης, Βαββός).
Αετός Ανωγείων – Μαργαρίτες (Ανωγείων – Γ.Ι. Σταυρουλάκης, Φραγκιαδάκης, Καλυβιανάκης).
Ρεπό: Ποσειδώνας Γερανίου

 

Όλα πήγαν στραβά για τον Αετό Ανωγείων στην χθεσινή του πρεμιέρα στο Α’ Τοπικό Πρωτάθλημα Ρεθύμνης. Την ήττα πάντως της ομάδας μας με 3-2 από τα Λιβάδια στο Πέραμα επισκίασε ο σοβαρός τραυματισμός του Στέλιου Παπαδομιχελάκη. Όλοι πάγωσαν όταν δευτερόλεπτα πριν την ολοκλήρωση του αγώνα ο αμυντικός του Αετού έπεσε στο έδαφος ζητώντας βοήθεια από τον γιατρό του αγώνα. Ο άτυχος ποδοσφαιριστής μεταφέρθηκε στη συνέχεια από ανθρώπους του Αετού στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ηρακλείου. Η διάγνωση ήταν ότι κόπηκε ο αχίλλειος τένοντας στο αριστερό του πόδι και υποβλήθηκε αμέσως σε επέμβαση.

Ο Στέλιος θα μείνει εκτός γηπέδων για ένα διάστημα περίπου 6 μηνών. Η ΑΝΩΓΗ η διοίκηση του Αετού,το τεχνικό τιμ και οι συμπαίκτες του στην ομάδα εύχονται ταχεία ανάρρωση στον ποδοσφαιριστή της ομάδας και καλή επάνοδο στους αγωνιστικούς χώρους.

Στο καθαρά αγωνιστικό μέρος της αναμέτρησης που πέρασε σε δεύτερη μοίρα μετά από αυτό το περιστατικό ο Αετός δεν ήταν καλός στα πρώτα 30 λεπτά και πιέστηκε από τους γηπεδούχους. Στην συνέχεια όμως ισορρόπησε το παιχνίδι και προηγήθηκε με κεφαλιά του Μανόλη Σπαχή στο 38′ από καταπληκτική εκτέλεση φάουλ του αδερφού του Άγγελου. Στο πρώτο λεπτό των καθυστερήσεων του ημιχρόνου τα Λιβάδια ισοφάρισαν με τον Γιώργο Μαρή με κοντινό πλασέ. Στην επόμενη φάση ο Αετός είχε οριζόντιο δοκάρι με φοβερό σουτ του Μανόλη Σπαχή από τα 30 μέτρα. Το δεύτερο ημίχρονο ήταν καταπληκτικό με φάσεις εκατέρωθεν αλλά και τον διαιτητή Οικονόμου να τα κάνει θάλασσα προκαλώντας τον εκνευρισμό. Ο Αετός προηγήθηκε για δεύτερη φορά στο ματς με ωραίο πλασέ του Κώστα Σουλτάτου μετά από κόρνερ του Α.Σπαχή. Στο 53′ όμως τα Λιβάδια κέρδισαν πέναλτι που εκτέλεσε εύστοχα ο Γιώργος Μαρής για να γίνει το 2-2.Στο 72′ μετά από λάθος της άμυνας ο Ηλίας Χνάρης έγραψε το 3-2.Στο 75′ ο Αετός έμεινε με 10 παίχτες μετά από κόκκινη στον Πασπαράκη. Στο 85′ ο Άγγελος Σπαχής δέχτηκε ένα σκληρό μαρκάρισμα στο χώρο του κέντρου.Ο διαιτητής αντί για φάουλ και κόκκινη στον παίχτη των Λιβαδίων, δεν έδωσε ούτε καν φάουλ. Στις διαμαρτυρίες που ακολούθησαν δέχτηκε κόκκινη κάρτα ο Μανόλης Σπαχής αφήνοντας τον Αετό για 10 περίπου λεπτά με 9 παίχτες στον αγωνιστικό χώρο. Παρόλα αυτά η ομάδα μας θα μπορούσε να ισοφαρίσει κυρίως σε μια φάση με τον Α.Σπαχή που δεν βρήκε τον στόχο με κοντινή κεφαλιά στο 94′.

Έτσι η ομάδα μας δεν πήρε έστω τον βαθμό της ισοπαλίας που δικαιούνταν βάση απόδοσης, έχοντας πολλά παράπονα από την διαιτησία.

Επόμενο ματς την ερχόμενη Κυριακή στα Ανώγεια με τις Μαργαρίτες όπου αν και αποδεκατισμένος ο Αετός θα επιδιώξει την νίκη για τους πρώτους του βαθμούς στο πρωτάθλημα.

 

Με ένα  σχολικό σκακιστικό τουρνουά που έγινε την Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου, υποδέχτηκε ο Σκακιστικός Σύλλογος Ανωγείων την έναρξη  της σχολικής χρονιάς στο Δημοτικό σχολείο Ανωγείων με την συμμετοχή 74 μαθητών και μαθητριών. Τα παιδιά έπαιξαν ένα μικρό ”blitz” τουρνουά 5 γύρων με Ελβετικό σύστημα και στην συνέχεια βραβεύτηκαν με μετάλλια οι τρεις πρώτοι μαθητές από κάθε τάξη.

Ήταν μια ακόμα πρωτοβουλία του Σκακιστικού συλλόγου που έχει πάντα ως πρώτη του προτεραιότητα τα μικρά παιδιά και την γνωριμία τους με ένα πνευματικό παιχνίδι που μόνο θετικά στοιχεία έχει να προσδώσει στην διάπλαση της προσωπικότητας και του χαρακτήρα τους.

Μετά το πέρας του τουρνουά ο σύλλογος εξέδωσε ανακοίνωση για την ικανοποίησή του για την ομαλή διεξαγωγή του, αλλά και με τα ονόματα των παιδιών που βραβεύτηκαν. Η ανακοίνωση έχει ως εξής:

Με την συμμετοχή 74 μαθητών και μαθητριών, πραγματοποιήθηκε  στο Δημοτικό Σχολείο Ανωγείων το σχολικό πρωτάθλημα σκακιού που διοργάνωσε ο Σκακιστικός Όμιλος Ανωγείων.
Η μαζική συμμετοχή των παιδιών (αγωνίστηκε το 60% των μαθητών/τριών του σχολείου) ήταν κάτι που μας ικανοποίησε όλους, όπως και το γεγονός ότι τα παιδιά το ευχαριστήθηκαν ιδιαίτερα.
Θέλουμε να ευχαριστήσουμε την διεύθυνση και τους εκπαιδευτικούς του Δημοτικού Σχολείου Ανωγείων, καθώς η συνεργασία μας, από την αρχή της δραστηριότητας του Σ. Ο. Ανωγείων, είναι άψογη.
Ένα μονάχα ευχαριστώ, δεν είναι αρκετό για την προσφορά του Κώστα Κλώκα και σε αυτή τη δράση του συλλόγου. Ο Κώστας ήταν και πάλι εδώ μαζί μας, ενώ σε όλη τη διάρκεια της διοργάνωσης δεν σταμάτησε δευτερόλεπτο.
Κώστα ένα μεγάλο ευχαριστώ από καρδιάς, εκ μέρους όλων μας στον Σ. Ο. Ανωγείων.
Τα μετάλλια κατέκτησαν οι τρεις πρώτοι/ες από κάθε τάξη. Αναλυτικά είχαμε:

Α’ ΤΆΞΗ

1. Κεφαλογιάννης Γιώργος

2. Σκουλάς Μιχάλης

3. Αεράκη Ελένη

Β’ ΤΆΞΗ

1. Σαλούστρος Νίκος

2. Σαλούστρος Κώστας

3. Μέμου Ζουμπουλιά

Γ’ ΤΆΞΗ

1. Νταγιαντάς Δημήτρης

2. Πασπαράκη Χρύσα

3. Ξυλούρης Νίκος

Δ’ ΤΆΞΗ

1.Κονιός Χάρης

2. Χαιρέτης Γιώργος

3.  Ξυλούρης Γιώργος τ. Ιωάννη

Ε’ ΤΆΞΗ

1.Χαιρέτης Μανόλης

2. Χαιρέτη Μαίρη

3. Σταυρακάκης Λεωνίδας

ΣΤ’ ΤΆΞΗ

1. Μέμος Γιάννης

2. Βρέντζος Σωκράτης

3. Σουλτάτος Γιάννης

Πλούσιο φωτογραφικό υλικό στην ιστοσελίδα του Σκακιστικού Ομίλου Ανωγείων: http://anogiachess.com/2012/09/21

-->