Αθλητικά

Βαρύς έπεσε ο ”πέλεκυς” για τον Αετό  Ανωγείων για τα επεισόδια που έλαβαν χώρα στον αγώνα με τον Ρεθυμνιακό με την είσοδο φιλάθλου στο γήπεδο και την επίθεση του στον επόπτη της αναμέτρησης.

Ο αγώνας κατακυρώνεται στον Ρεθυμνιακό με 0-3 και από την ομάδα μας αφαιρούνται 3 βαθμοί από το φετινό πρωτάθλημα και 2 βαθμοί από το επόμενο πρωτάθλημα. Επίσης τιμωρείτε με μια αγωνιστική μακριά από την έδρα του και με πρόστιμο 150 ευρώ. Ο προπονητής της ομάδας Τάκης Μέμος τιμωρήθηκε με επίπληξη.Την αγωνιστική της έδρας του ο Αετός θα την εκτίσει στην Σοχώρα στην αναμέτρηση με τα Λιβάδια.

Ο Αετός πληρώνει ακριβά τον ανεγκέφαλο της εξέδρας και συνεχίζει πλέον ένα αγώνα επιβίωσης για να ανακτήσει το χαμένο έδαφος. Η ομάδα θα κάνει τα πάντα για να προστατεύσει την ίδια και τους αντιπάλους από τους ανεγκέφαλους της κερκίδας. Τον Αετό από τους ανεγκέφαλους και τους ελλιπέστατους της διαιτησίας ποιος θα τον προστατεύσει;

Γράφει ο Μανόλης Νταγιαντάς

-Πρόεδρος Σκακιστικού Ομίλου Ανωγείων

Το 7ο open της σειράς Grand Prix του Σ.Ο. Ηρακλείου έλαβε χώρα όπως πάντα στο ξενοδοχείο ΑΣΤΟΡΙΑ από τις 2 έως και τις 6 Ιανουαρίου 2013. Η διοργάνωση, κάθε φορά και καλύτερη, έσπασε το φράγμα των 100 συμμετοχών!

Συγχαρητήρια αξίζουν στους διοργανωτές, καθώς πασχίζουν πάντα για ένα άρτιο τουρνουά, ενώ είναι πολύ σημαντικό ότι η σειρά δίνει την δυνατότητα στους σκακιστές μικρούς και μεγάλους να αγωνιστούν 3 φορές μέσα στο έτος, σε έναν πολύ ωραίο χώρο στο κέντρο της πόλης του Ηρακλείου.

10 σκακιστές του Σκακιστικού Ομίλου Ανωγείων πήραν μέρος σε αυτό το τουρνουά.

Στο Β γκρουπ έπαιξαν οι:

Γιάννης Μέμος 5/7 2η θέση και ασημένιο μετάλλιο U12.

Γιώργος Χαιρέτης 4/7

Κώστας Στειακάκης 3,5/7

Κώστας Σαλούστρος 2/7

Δέσποινα Σαλούστρου 2/7

Ολυμπία Σφυρή 2/7

Ο Γιάννης Μέμος ξεκίνησε με το εντυπωσιακό 5/5 και διεκδικούσε μέχρι την τελευταία παρτίδα την πρώτη θέση, απέναντι σε πολύ εμπειρότερους αντιπάλους. Ο Γιάννης έδειξε ότι προοδεύει με πολύ γρήγορο ρυθμό. Θάρρος, τόλμη και μαχητικότητα ήταν τα στοιχεία που εμφανίστηκαν στις παρτίδες του και του επέτρεψαν σε αυτή την πρώτη του συμμετοχή σε τουρνουά εκτός Ανωγείων να ανταγωνιστεί στα ίσα με τους κορυφαίους, να φτάσει μια ανάσα από το χρυσό και τελικά να κατακτήσει το ασημένιο μετάλλιο στην κατηγορία του. Το μόνο που έλειπε από τον Γιάννη, αλλά και από τα υπόλοιπα παιδιά που αγωνίστηκαν στο Β Γκρουπ, ήταν οι εμπειρίες από αγώνες. Τώρα που τα παιδιά θα έχουν τις ευκαιρίες να παίζουν πολλές παρτίδες κάθε χρόνο, η πρόοδος θα είναι αλματώδης.

Ο Γιώργος Χαιρέτης έκανε ένα εξαιρετικό τουρνουά και έχασε το χάλκινο μετάλλιο στην κατηγορία U10 στην ισοβαθμία. Το μόνο που έλειπε και στον Γιώργο ήταν η εμπειρία των αγώνων. Μόλις μπήκε στο κλίμα και βρήκε τον ρυθμό του, έκανε ένα εντυπωσιακό 3/3 στους τελευταίους γύρους.

Ο Κώστας Στειακάκης έδειξε ότι βελτιώνεται σταθερά. Από το 1.5/7 που είχε κάνει τον Σεπτέμβριο στο 6ο open του Σ.Ο.Η., έφτασε στο 7ο να κάνει 3,5/7. Στον τελευταίο γύρο, με νίκη, εξασφάλιζε μετάλλιο στην U10. Δεν το πέτυχε τελικά, αν και ήρθε πολύ κοντά. Έδειξε όμως και αυτός ότι βελτιώνεται με γοργούς ρυθμούς και τα μετάλλια θα έρθουν.

Η Δέσποινα και η Ολυμπία έκαναν ένα πολύ καλό τουρνουά και ήταν και αυτές μέχρι τον τελευταίο γύρο μέσα στα μετάλλια στις κατηγορίες των κοριτσιών. Δεν χρειάζεται να στενοχωριούνται που το μετάλλιο τελικά δεν ήρθε. Το μέλλον τους ανήκει, αρκεί να συνεχίσουν να προσπαθούν.

Θα ήθελα να σταθώ λίγο παραπάνω στον «μικρό» της ομάδας. Ο Κώστας Σαλούστρος προπονείται με την ομάδα κάτι λιγότερο από 3 μήνες. Ίσως κανείς δεν περίμενε ότι σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα και χωρίς καμιά απολύτως εμπειρία από αγώνες θα κατάφερνε κάτι παραπάνω από το να πάρει την εμπειρία της συμμετοχής σε ένα τουρνουά, κάτι έτσι κι αλλιώς σπουδαίο. Ο Κώστας όμως μας εξέπληξε όλους θετικά. Έδειξε μεγάλο πάθος και μαχητικότητα στις παρτίδες του αλλά και οξυδέρκεια. Όχι μόνο πήρε το βάπτισμα του πυρός, αλλά «σκόραρε» και μάλιστα δις!!

Οι δύο αυτές νίκες τον έφεραν μια ανάσα από τα μετάλλια του U8.

Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι ο Κώστας έδειξε μια αγάπη για το σκάκι, ένα πάθος για τους αγώνες και μια μαχητικότητα, ένα πείσμα θα έλεγα, που δείχνουν ότι στα επόμενα τουρνουά το να κερδίζει δεν θα αποτελεί έκπληξη.

Θέλουμε να δώσουμε συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά που αγωνίστηκαν στο Β Γκρουπ. Εκπροσώπησαν επάξια όχι μόνο τον Σκακιστικό Όμιλο Ανωγείων, αλλά και τον τόπο τους. Τα Ανώγεια. Έδειξαν ότι προοδεύουν με γρήγορους ρυθμούς. Ότι η δουλειά που γίνεται στον σύλλογο αρχίζει να αποδίδει καρπούς. Το μέλλον τους ανήκει!  Στο Α Γκρουπ, τα πράγματα ήταν βέβαια πιο δύσκολα, αλλά η εμφάνιση των σκακιστών μας ήταν άκρως ικανοποιητική. Ο Δημήτρης Νταγιαντάς, στην πρώτη του συμμετοχή στο Α Γκρουπ (μετά από 3 συμμετοχές στο Β) κατάφερε να κάνει 2 νίκες, αλλά το σημαντικότερο είναι το σκάκι που έπαιξε στις παρτίδες που έχασε. Ειδικά σε δύο περιπτώσεις, κατάφερε να βάλει πάρα πολλά προβλήματα στους εμπειρότερους και σαφώς ανώτερους αντιπάλους του. Νομίζω ότι τα συμπεράσματα που θα βγουν από τις παρτίδες και η εμπειρία από αυτή τη συμμετοχή θα συνεισφέρει θετικά στο μέλλον. Ο Μανόλης Νταγιαντάς αγωνίστηκε σε 4 παρτίδες και έκανε 3 / 4. Τζούλια και Άννα έδειξαν ότι προοδεύουν συνεχώς. Οι μικροί σκακιστές του συλλόγου μας, απέδειξαν ότι γίνεται μια σοβαρή προσπάθεια στον Σ.Ο. Ανωγείων και ότι το μέλλον θα είναι ακόμα καλύτερο. Φιλοδοξούμε στο τουρνουά του Μαϊου να αγωνιστούμε με 20 σκακιστές!   Είμαι σίγουρος ότι η προπόνηση του Σαββάτου θα είναι διαφορετική από όλες τις άλλες. Τα παιδιά πια γνώρισαν τις δυνατότητες τους. Η αυτοπεποίθηση τους είναι στα ύψη και ξέρουν ότι μπορούν να κοιτάζουν όλο και πιο ψηλά!

 

Την πρώτη συγκέντρωση και ταυτόχρονα το πρώτο φιλικό παιχνίδι για το 2013 είχε την Παρασκευή το απόγευμα ο Αετός Ανωγείων καθώς επικράτησε με 4-1 του Ελλάνιου  Δαίδαλου στα Ανώγεια. Η ομάδα μπαίνει σιγά σιγά σε πιο εντατικούς ρυθμούς καθώς την μεθεπόμενη Κυριακή 13 Ιανουαρίου θα επιστρέψει σε αγωνιστική δράση με την αναμέτρηση με τον Άρη Ρεθύμνου στα Μισίρια για το πρωτάθλημα. Ενδιάμεσα η διοίκηση της ομάδας θα μεταβεί στο Ρέθυμνο την Τετάρτη ώστε να απολογηθεί ενώπιον της επιτροπής της ΕΠΣΡ για τα γεγονότα στο παιχνίδι με τον Ρεθυμνιακό και ίσως εντός της ερχόμενης εβδομάδας να έχουμε και την απόφαση για την τιμωρία της ομάδας μας.

Μετά το χθεσινό φιλικό,  στην  ομάδα του Ηρακλείου η διοίκηση του Αετού προσέφερε το καθιερωμένο κέρασμα με πολλές ευχές για μια καλή ποδοσφαιρική χρονιά. Παράλληλα εξέδωσε και ανακοίνωση καθώς ο Μανώλης Κακουδάκης ποδοσφαιριστής του Αετού που έχει προσφέρει τα μέγιστα με την φανέλα του αποχωρεί από τα Ανώγεια λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων και θα συνεχίσει στην ομάδα του Ελλάνιου Δαίδαλου. Η ανακοίνωση έχει ως εξής:

”Η Διοίκηση του Αετού ανακοινώνει την λύση της συνεργασίας της με τον ποδοσφαιριστή Μανώλη Κακουδάκη ο οποίος λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων δεν μπορεί να συνεχίσει μαζί μας. Ευχαριστούμε πολύ τον Μανώλη που με το ήθος και την ποδοσφαιρική του αξία τίμησε με τον καλύτερο τρόπο την φανέλα της ομάδας.Του ευχόμαστε τα καλύτερα τόσο στην συνέχεια της ποδοσφαιρικής του καριέρας  όσο και με  την οικογένεια του. Η πόρτα του Αετού θα είναι πάντα ανοιχτή για αυτόν  για να την υπηρετήσει από όποιο πόστο είναι δυνατό.”

Τα διδάγματα από το 2012, οι αναμνήσεις μας από τις καλές μας στιγμές, ας μεγαλώσουν την αγάπη για τη νέα χρονιά και ας ψηλώσουν τους στόχους μας για πρόοδο και επιτυχίες μέσα στο 2013!
Ευχόμαστε υγεία σε σας και τις οικογένειές σας!
Αετός Ανωγείων

Μαζί με τις ευχές του για καλές γιορτές και ευτυχισμένη νέα χρονιά ο Πολιτιστικός σύλλογος Ανωγείων ενημερώνει για την συνέχιση του προγράμματος της σουηδικής γυμναστικής που απευθύνεται σε γυναίκες όλων των ηλικιών. Οι νέες εγγραφές θα ξεκινήσουν την Τετάρτη 2 Ιανουαρίου 2013 και τα μαθήματα θα γίνονται στο Κ.Η.Φ.Η Ανωγείων. Η ανακοίνωση έχει ως εξής:

“Φίλες και Φίλοι,
Ο Πολιτιστικός Σύλλογος Ανωγείων θα συνεχίσει και το νέο έτος, το πρόγραμμα της σουηδικής γυμναστικής, που έχει σαν κύριο στόχο την ανάπτυξη της σωματικής και ψυχικής υγείας των ασκούμενων. Το πρόγραμμα θα περιλαμβάνει ασκήσεις:

γενικής ενδυνάμωσης, αύξηση ελαστικότητας μυών και αρθρώσεων, βελτίωση ισορροπίας και της γενικότερης φυσικής κατάστασης, καθώς και συμβουλές για διατροφή και υγεία.

Το πρόγραμμα απευθύνετε σε γυναίκες όλων των ηλικιών, καθώς όλες οι ασκήσεις γίνονται με το βάρος του σώματος του κάθε ασκούμενου, που θεωρείτε η ασφαλέστερη μέθοδος εκγύμνασης.   Δάσκαλος θα είναι ο Καθηγητής Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού

κ. ΚΑΤΣΙΛΑΣ ΝΙΚΟΣ. Τα μαθήματα θα γίνονται στο Κ.Η.Φ.Η. Ανωγείων τις παρακάτω ημέρες:

ΔΕΥΤΕΡΑ 18.30 μμ – 20.00 μμ                                                     

ΤΡΙΤΗ       18.30 μμ – 20.00 μμ
ΤΕΤΑΡΤΗ 18.30 μμ – 20.00 μμ
ΠΕΜΠΤΗ 18.30 μμ – 20.00 μμ
Τιμή: 15 € (προπληρωμή μήνα).
Πληροφορίες:
ΒΡΕΝΤΖΟΣ ΝΙΚΟΣ: 6940854855
ΚΑΤΣΙΛΑΣ ΝΙΚΟΣ: 6944418922
Σας περιμένουμε από την Τετάρτη 2 Ιανουαρίου 2013 για νέες εγγραφές…

Εκ μέρους του Δ.Σ. του Πολιτιστικού Συλλόγου Ανωγείων και των στελεχών

Καλή Χρονιά με υγεία!!

Ο Πρόεδρος                                                                                                         Η Γραμματέας

Νίκος Γ. Βρέντζος                                                                                            Χριστίνα Φασουλά

Σοβαρά επεισόδια έγιναν σημειώθηκαν το απόγευμα του Σαββάτου στο Δημοτικό στάδιο Ανωγείων στην διάρκεια του αγώνα του Αετού με τον Ρεθυμνιακό που απειλούν πλέον την ομάδα με πολύ βαριά τιμωρία.

Η διαιτησία του κ. Χατζημπεκιάρη και του πρώτου βοηθού του κ. Δασκαλομαρκάκη  υπήρξε απαράδεκτη στο συγκεκριμένο παιχνίδι και καταδίκασε την ομάδα μας αλλά αυτό δεν δικαιολογεί την πράξη ανεγκέφαλου οπαδού που εισέβαλε στο γήπεδο και χτύπησε τον βοηθό με γροθιά στο κεφάλι. την συνέχεια απειλήθηκε γενική σύρραξη αλλά η παρουσία των ψυχραιμότερων από την Διοίκηση του Αετού  απέτρεψε να γίνει μεγαλύτερη ζημιά για την ομάδα.

Η αστυνομία που ειδοποιήθηκε στις 4.30 μ.μ από την διαιτητική τριάδα έφτασε στο γήπεδο με τρίωρη (!!)καθυστέρηση, με αποτέλεσμα το παιχνίδι να μην ολοκληρωθεί ποτέ όπως επιθυμούσαν τόσο οι δυο ομάδες όσο και οι διαιτητές.

Έτσι το παιχνίδι διακόπηκε οριστικά στο 68′ και με το σκορ στο 0-2.Ο Αετός θα περιμένει την πειθαρχική επιτροπή της ΕΠΣΡ να συνεδριάσει για να δει το μέγεθος της ζημιάς που θα του προκαλέσει ο οπαδός που με την ανοησία του επιβαρύνει την ομάδα σε μια πολύ δύσκολη περίοδο.

Όλα ξεκίνησαν από τον μη καταλογισμό καταφανέστατου πέναλτι στο 52′ και με το σκορ στο 0-0 αλλά και το χέρι γκολ του Τσαγκαράκη που έγραψε το 0-2 στο 68′.

Ο Αετός καταδικάζει τα φαινόμενα βίας και ζητά από αυτούς που έρχονται στο γήπεδο με σκοπούς άλλους από το να στηρίξουν την ομάδα και να παρακολουθήσουν τον αγώνα να μην το κάνουν και να μην έρχονται. Αρκετά την πλήρωσε αυτή του είδους την στήριξη.

Παράλληλα η ομάδα καταδικάζει και την άθλια διαιτησία του χθεσινού αγώνα και την προκατάληψη που υπάρχει σε κάποιους όταν ”σφυρίζουν” στα Ανώγεια.Είναι κρίμα για την προσπάθεια που γίνεται και με μια ομάδα που αποτελείται κατά το 90% από παιδιά του τόπου να αντιμετωπίζεται έτσι από τα διαιτητικά κέντρα του Ρεθύμνου.

To φύλλο αγώνα  της αναμέτρησης γράφει σχετικά:

«Στο 68’ λεπτό εισέβαλλε στον αγωνιστικό χώρο οπαδός της ομάδας Αετός Ανωγείων και κινήθηκε προς το μέρος του α’ βοηθού και τον χτύπησε με γροθιά στο κεφάλι και αμέσως φώναξα τους βοηθούς μου και πήγαμε στα αποδυτήρια, αλλά μέχρι να μπούμε υπήρξε έντονη σύρραξη με οπαδούς της ομάδας Αετός Ανωγείων. Μετά από την παρέμβαση των εκπροσώπων και των παικτών της ομάδας του Αετού Ανωγείων έληξε το επεισόδιο χωρίς να γίνει το παραμικρό. Όταν μπήκαμε στα αποδυτήρια κάλεσα αμέσως την Αστυνομία και ήρθε ένας Αστυνομικός, ο κ. Γιαννίτσης Ευάγγελος από το τοπικό Αστυνομικό τμήμα με Α.Μ…., ο οποίος μου είπε ότι δεν μπορούσε να διαφυλάξει την σωματική ακεραιότητα εμένα, των βοηθών μου και της φιλοξενούμενης ομάδας. Η ομάδα του ΑΟ Ρεθυμνιακός στις 18.10 αποχώρησε από το γήπεδο και έμεινε μόνο ο αρχηγός της ομάδας για να υπογράψει το Φύλλο Αγώνα. Στις 19.25 ήρθε η Αστυνομική Δύναμη και αποχωρήσαμε από το γήπεδο και ενώ το αποτέλεσμα ήταν 0-2 υπέρ της ομάδας του ΑΟ Ρεθυμνιακού. Θα ακολουθήσει συμπληρωματική έκθεση».

-->