Αθλητικά
Σκληρή απάντηση στην ΕΠΣΡ, τόσο με αφορμή τα γεγονότα που ακολούθησαν τον τελικό της περασμένης Τετάρτης, όσο και την προκλητική ανακοίνωση της, μέσω της οποίας επιτίθεται ουσιαστικά σε ένα ολόκληρο χωριό, δίνει με ανακοίνωση της η διοίκηση του ΑΕΤΟΥ.
Η ανακοίνωση του Αετού έχει ως εξής:
«Έχει περάσει μια εβδομάδα από την ολοκλήρωση του τελικού Κυπέλλου Ρεθύμνης με τον Αστέρα Περάματος,με την ομάδα μας να προσπαθεί ακόμα να βρει την ηρεμία της και να ολοκληρώσει ομαλά και ανώδυνα την φετινή χρονιά,με τις υποχρεώσεις στο πρωτάθλημα που μένουν ακόμα.
Τα γεγονότα του τελικού τα είδαν όλοι όσοι αγαπούν πραγματικά το ποδόσφαιρο στο Νομό μας και τα είδαν καθαρά.
Η ομάδα του Αετού αδικήθηκε κατάφωρα σε τρεις τουλάχιστον φάσεις με τη γενική πεποίθηση που κυριαρχεί να είναι ότι ήταν η ομάδα που άξιζε και πάλεψε περισσότερο για αυτό το Κύπελλο, απλά κάποιοι άλλοι παράγοντες της το στέρησαν.
Περισσότερο όμως θλίψη, ντροπή και απογοήτευση δεν μας έφερε η διαιτησία του κ.Δρακακάκη και του δεύτερου βοηθού του Βυζιργιανάκη αλλά η απαράδεκτη ανακοίνωση της ΕΠΣΡ την επομένη του τελικού.
Μια κατάπτυστη ανακοίνωση που προκαλεί ακόμα και σήμερα στο χωριό μας τα Ανώγεια πολλές αντιδράσεις και οργή στον φίλαθλο και όχι μόνο κόσμο, για αυτούς που την συνέταξαν.
Ξεπερνώντας τα ποδοσφαιρικά εσκαμμένα οι κύριοι της ΕΠΣΡ αποδίδουν τα πάντα στους Ανωγειανούς λέγοντας μας μάλιστα ότι θα έπρεπε να ντρεπόμαστε για την καταγωγή μας γιατί δεν πρεσβεύουμε ως Αετός τις αξίες και τα ήθη του τόπου μας. Πραγματικά ανάξιο λόγου και σχολιασμού αυτό το κομμάτι της ανακοίνωσης.
Αποδίδουν όλα τα άσχημα του τελικού στους Ανωγειανούς.
Αλήθεια Κύριοι εμείς ήμασταν υπεύθυνοι για την διεξαγωγή του τελικού;
Εμείς πήραμε τα μέτρα ασφαλείας γνωρίζοντας και τον κίνδυνο λόγω του παρασκηνίου που υπήρχε και τον φόβο επεισοδίων;
Οι ευθύνες βαραίνουν πρώτα εσάς και θα ήταν τίμιο να τις είχατε αναλάβει ήδη από την πρώτη στιγμή.
Δυστυχώς και για εσάς αποδεικνύεται ότι η ”καρέκλα” σε αυτή τη χώρα είναι γλυκιά και δεν θέλετε να την αποχωριστείτε.
Ο Αετός Ανωγείων παλεύει φέτος με νέο πρόεδρο, νέα διοίκηση, με μια άκρως νεανική ομάδα κάτω από αντίξοες συνθήκες.
Εμάς δεν είναι στο πρώτο πλάνο μας οι καρέκλες αλλά το σωστό ποδόσφαιρο, το δίκαιο και ο σεβασμός στον Ερασιτέχνη ποδοσφαιριστή.
Αυτές τις προτεραιότητες θα έπρεπε να είχατε και εσείς Κύριοι της ΕΠΣΡ.
Μιλάτε για περίοδο χάριτος..
Ποια περίοδος χάριτος Κύριοι;
Πείτε μας σε πιο αγώνα φέτος στα Ανώγεια οι διαιτητές ή παρατηρητές αντιμετώπισαν προβλήματα..
Σας προκαλούμε να μιλήσετε με στοιχεία όχι με προκατάληψη απέναντι σε ένα ολόκληρο χωριό σαν τα Ανώγεια που τιμά με τα ήθη και τον πολιτισμό του το νησί μας.
Ο Α.Ο Αετός Ανωγείων καταδικάζει μετά βδελυγμίας τα επεισόδια που έγιναν στη Σοχώρα μετά τη λήξη του τελικού.
Θα δώσουμε όλες μας τις δυνάμεις για να εξαλείψουμε την βία στα γήπεδα που φέρνει πίσω το ποδόσφαιρο μας.
Αλλά οι ηθικοί αυτουργοί των επεισοδίων είστε εσείς Κύριοι της ΕΠΣΡ και όσο πιο γρήγορα το καταλάβετε τόσο πιο γρήγορα θα βρεθούν λύσεις για να σταματήσει αυτό το φαινόμενο.
Ο άνθρωπος όταν νιώθει την αδικία γίνεται θεριό και αναζητά το δίκιο του πολλές φορές με λάθος τρόπους. Αυτό συνέβη δυστυχώς και στη Σοχώρα.
Σταματήστε την αδικία κάντε αδιάβλητες όλες τις διαδικασίες, δώστε στο ποδόσφαιρο την ισονομία που θέλουν όλες οι ομάδες και όλα θα αλλάξουν. Περιμένουμε τις λύσεις που θα προτείνετε και όχι μόνο τα πρόστιμα που τόσο απλόχερα σκορπάτε… Εσείς είστε υπεύθυνοι στο ποδόσφαιρο αν το θυμάστε..
Εμείς θα συνεχίσουμε παρά την θέληση σας με τα πρόστιμα να μας ”τελειώσετε”..
Θα κοιτάμε στα μάτια τους ποδοσφαιριστές και θα προσπαθούμε καθημερινά να τους δίνουμε τα απαραίτητα για να τιμάνε τη φανέλα του τόπου τους.Θα τους κοιτάμε στα μάτια ακόμα και όταν μας αδικείται.. Ισονομία ζητάμε για όλους,όχι εύνοια του Αετού.
Η ομάδα μας με μισό αιώνα ζωής θα συνεχίσει να αναδεικνύει ταλέντα και να φέρνει τα παιδιά στο γήπεδο και όχι στις καφετέριες…
Σεβαστείτε αυτά τα παιδιά..»
Αποδεκατισμένος από τραυματισμούς και τιμωρίες και με φυσιολογική απογοήτευση και πικρία λόγω του χαμένου τελικού Κυπέλλου πήγε ο Αετός χθες Κυριακή στο Γεράνι για την 23η αγωνιστική του πρωταθλήματος.
Η ομάδα με μόλις 11 παίχτες στην αποστολή, λόγω τραυματισμών και τιμωριών, χωρίς εναλλακτικές λύσεις στον πάγκο, με τραυματία τον Νίκο Καλλέργη που έσφιξε τα δόντια και αγωνίστηκε, αλλά και για πρώτη φορά βασικό τον 16χρόνο Βασίλη Πατελάρο, έμοιαζε πριν από το παιχνίδι εύκολη λεία για τους γηπεδούχους.
Παρά όμως την ήττα με 1-0 στις λεπτομέρειες αξίζουν μπράβο στα 11 παιδιά του Αετού που αγωνίστηκαν χθες και απέδειξαν σε όλους μας ότι φέτος είναι μια παρέα, ένα δεμένο σύνολο που τιμάει την φανέλα και το παλεύει χωρίς να υπολογίζει τις αντιξοότητες.
Χωρίς υπερβολές η ομάδα ήταν καλύτερη και αν δεν ήταν το σημαιάκι του δεύτερου βοηθού Μιάρη να ..σηκώνεται χωρίς λόγο στο 47′ σε πεντακάθαρο γκολ του Φασουλά θα διεκδικούσε επί ίσοις όροις την έβδομη συνεχόμενη νίκη.
Το γκολ που ακυρώθηκε έφερε διαμαρτυρίες και δυστυχώς την αποβολή του Παπαδομιχελάκη που ανάγκασε την ομάδα να παίζει με παίχτη λιγότερο για 45 λεπτά.
Οι γηπεδούχοι του Γερανίου πίεσαν και πέτυχαν το γκολ τη νίκης στο 70′ με ωραίο σουτ του Σήφη Σηφακάκη μέσα από τη περιοχή.
Είχαν προηγηθεί δυο εντυπωσιακές αποκρούσεις σε κόρνερ από το Νίκο Φασουλά στο 29′ σε σουτ του Σηφακάκη και στο 59′ σε σουτ του Γεωργιουδάκη.
Ο Αετός είχε το γκολ του Φασουλά που για άλλο ένα αγώνα δεν μέτρησε,δημιούργησε πολλά προβλήματα στον αντίπαλο με αιχμή του δόρατος τον Δραμουντάνη στην επίθεση,ενώ στο τέλος στάθηκε άτυχος καθώς είχε ευκαιρίες για την ισοφάριση παρά το γεγονός πως αγωνιζόταν με δέκα παίχτες.
Κορυφαία στιγμή στο 85′ όταν από σουτ του Βασιλάκη η μπάλα βρήκε στον Καλλέργη και σταμάτησε στο δεξί κάθετο δοκάρι.Ένα γκολ που δύσκολα αν έμπαινε θα υποδεικνύονταν σε θέση οφ σάιντ
Στο 75′ και οι γηπεδούχοι είχαν γκολ του Γεωργιουδάκη αλλά η φάση είχε σταματήσει αρκετά πριν από υπόδειξη του πρώτου βοηθού Καλυβιαννάκη..
Το σφύριγμα της λήξης βρήκε τον Αετό να γνωρίζει την ήττα αλλά άξιζε και κέρδισε το χειροκρότημα των γηπεδούχων για τη συγκινητική του προσπάθεια.Το ποδόσφαιρο μας θα γίνει καλύτερο όταν πάψουν οι διαιτητές να μπαίνουν στο κάδρο του αγώνα..Εκεί έχουν θέση μόνο οι ποδοσφαιριστές….
Ο κορυφαίος
Απλά συγκλονιστικός..
Ο Νίκος Καλλέργης τραυματίας από τον τελικό της Σοχώρας διένυσε 100 χιλιόμετρα για να ενισχύσει την ομάδα που δεν συμπλήρωνε εντεκάδα. Στην προθέρμανση ένιωσε ενοχλήσεις αλλά αγωνίστηκε σε όλο το παιχνίδι. Φτωχές οι λέξεις για το Νίκο που τιμάει όπως όλοι την φανέλα.
Πολλές φορές ανέκοψε επιθέσεις των γηπεδούχων έστω και με ένα πόδι,ενώ αν ήταν λίγο πιο τυχερός θα ήταν ο σκόρερ της ισοφάρισης,αν η μπάλα δεν σταματούσε στο δοκάρι.
Φτωχή η Ελληνική γλώσσα για να εκφράσει την αυταπάρνηση του αμυντικού του Αετού..
Η..αποκάλυψη!
Ο 16 χρόνος Βασίλης Πατελάρος μπήκε στα βαθιά σήμερα εξαιτίας των ελλείψεων και ο μικρός κολύμπησε μια χαρά..
Πάλεψε με τα θηρία,αγωνίστηκε σε όλο το παιχνίδι τρέχοντας ασταμάτητα και συνέβαλλε τα μέγιστα στην αξιοπρεπέστατη εμφάνιση του Αετού στο Γεράνι.
Το μέλλον του ανήκει αν συνεχίσει τη σκληρή δουλειά..
Μπράβο μικρέ..
Οι συνθέσεις
Αετός Ανωγείων (Προπονητής: Τάκης Μέμος)
Ν.Φασουλάς-Κλίνης-Καλλέργης-Παπαδομιχελάκης-Χαραλαμπάκης-Αλ.Φασουλάς-Δραμουντάνης-Πατελάρος-
Βασιλάκης-Σηφάκης-Αεράκης
Πικρία και απογοήτευση
Η άνοδος τα τελευταία χρόνια του ποδοσφαίρου στον Μυλοπόταμο (με τον Αετό στο Περιφερειακό 4 χρόνια-τον Ερμή στη Γ’Εθνική κτλ) φαίνεται ότι ενοχλεί το ποδοσφαιρικό Ρέθυμνο που επέλεξε μια εξοντωτική τιμωρία στον Αετό για την εισβολή οπαδών του στον τελικό της προηγούμενης Τετάρτης.
Οι ιθύνοντες έγραψαν ολόκληρο… τόμο με μόνο στόχο την διάλυση της ομάδας θεωρώντας τα πρόστιμα φυσιολογικά.
Θα ήταν φυσιολογικά αν ο Αετός αγωνιζόταν στην SuperLeague..!
2000 ευρώ, αποκλεισμός έδρας μέχρι το τέλος του πρωταθλήματος, μείον 3 βαθμοί, εξοντωτικές ποινές σε παίχτες και προπονητές φέρνουν επιτέλους την κάθαρση στο Ρεθυμνιώτικο ποδόσφαιρο.
Μόνο που αυτή η κάθαρση δεν έχει βίντεο για να την δούμε… Ο τελικός έχει και εκεί φαίνονται καθαρά όλα..
Ο χθεσινός τελικός Κυπέλλου Ρεθύμνης από γιορτή όπως ευελπιστούσαν να εξελιχθεί οι διοργανωτές μετατράπηκε σε παρωδία,με τον Αετό να χάνει τελικά το Κύπελλο με αντίπαλο το Πέραμα με 1-0.
Για να εκφραστούμε καλύτερα δεν έχασε ο Αετός το Κύπελλο απλά του το στέρησαν ο διαιτητής Δρακακάκης και ο δεύτερος βοηθός του Βυζιργιανάκης.
Δυο κόκκινες κάρτες που δεν δόθηκαν σε παίχτες του Περάματος στο 25′ και το 74′ αλλά και το γκολ που πέτυχε ο Παπαδομιχελάκης στο 76′ με απευθείας εκτέλεση φάουλ αλλά ακυρώθηκε ως..οφ-σάιντ (!!),δεν άφησαν τον Αετό να διεκδικήσει τις πιθανότητες του παρά την πολύ καλή του εμφάνιση και το μέγα πάθος όλων των ποδοσφαιριστών.
Το Ρεθυμνιώτικο ποδόσφαιρο δείχνει να βουλιάζει μέρα με την μέρα όλο και περισσότερο με τις ελπίδες να ανανήψει να είναι ελάχιστες.
Τα παιδιά πάλεψαν ,μόχθησαν στον αγωνιστικό χώρο, έδειξαν ότι το ήθελαν περισσότερο αλλά δυστυχώς κάποιοι τους έκλεψαν αυτό που δικαιούνταν.
Φυσικά βέβαια όλα αυτά δεν δικαιολογούν σε καμιά περίπτωση τα εκτεταμένα επεισόδια που ακολούθησαν με την εισβολή φιλάθλων στο γήπεδο και το κυνηγητό στο διαιτητικό τρίο.
Εικόνες ντροπής που ο Αετός πάλεψε να αποτρέψει αλλά δεν τα κατάφερε.Ο πρόεδρος του Μίλτος Πλουσής,ο Μιχάλης Νταγιαντάς και άλλα μέλη του συμβουλίου έτρεξαν να γίνουν ασπίδα υπεράσπισης των διαιτητών αλλά δυστυχώς ούτε αυτοί ούτε η αστυνομία μπόρεσαν να αποτρέψουν ουσιαστικά το μαινόμενο πλήθος.
Αυτά τα γεγονότα πάλι η ομάδα θα τα πληρώσει, αλήθεια όμως θα τιμωρήσει κάποιος αυτούς που αντί να συμβάλουν στην πρόληψη τέτοιων φαινομένων και να δώσουν λύσεις, λειτουργούν μόνο ως κατασταλτικές δυνάμεις;
Δεν χρειάζονται πολλά λόγια μετά το χθεσινό παιχνίδι.
Ντροπή για αυτούς που δεν άφησαν την ομάδα να το παλέψει μέσα στο γήπεδο.
Ντροπή όμως και για αυτούς που βγήκαν μαζικά να χτυπήσουν τέσσερις ανθρώπους.
Δεν είναι αυτό το ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο Κύριοι…
Τη μόνη εικόνα που σκέφτομαι από χθες είναι τα δάκρυα και ο σπαραγμός στα αποδυτήρια κάποιων από τους νεαρούς ποδοσφαιριστές της ομάδας μας που είδαν να τους κλέβουν τον ιδρώτα και την αγάπη για τη φανέλα.
Για αυτά τα παιδιά η Διοίκηση θα συνεχίσει πιο αποφασιστικά και θα οδηγήσει τον Αετό σε άλλους μελλοντικούς τελικούς με μόνο μέσο την αγάπη για αυτό τον τόπο και θα πάρει πίσω τα κλεμμένα χωρίς να κλέψει η ίδια.
Οι υπόλοιποι του ποδοσφαίρου στο Ρέθυμνο που διαλέγουν άλλες υπόγειες μεθόδους θα κριθούν από τον κόσμο και την ιστορία.
Καληνύχτα σας Κύριοι…
Πανέτοιμος ο Αετός για την μεγάλη πρόκληση της φετινής χρονιάς, τον τελικό Κυπέλλου Ρεθύμνης, που θα διεξαχθεί την Τετάρτη 19 Μαρτίου στις 3 μ.μ στην Σοχώρα με αντίπαλο τον Αστέρα Περάματος, με την ομάδα μας να ψάχνει την τρίτη κατάκτηση Κυπέλλου στην ιστορία της.
Ο Αετός έκανε την τελευταία ελαφριά προπόνηση στο Δημοτικό στάδιο Ανωγείων και στην συνέχεια όλη η αποστολή θα μεταβεί στο Ρέθυμνο όπου και θα καταλύσει στο ξενοδοχείο ”Achilleion Pallace” ώστε να είναι ήρεμη και να μην έχει ταξίδι την ημέρα του αγώνα.
Η Διοίκηση ναύλωσε πούλμαν για τους φιλάθλους που θέλουν να έρθουν στο Ρέθυμνο και δεν έχουν μέσο, το οποίο θα αναχωρήσει αύριο Τετάρτη μετά τις 12.30 μ.μ από τον χώρο του Σταυράκειου Γυμνασίου και Λυκείου Ανωγείων.
Πέμπτος τελικός στην ιστορία!
Μετά από έξι χρόνια ξανά σε τελικό Κυπέλλου ο Αετός,που αύριο θα είναι για πέμπτη συνολικά φορά φιναλίστ με δυο κατακτήσεις στο ενεργητικό του.Με τον αυριανό του αντίπαλο τον Αστέρα Περάματος έχει βρεθεί ήδη σε δυο τελικούς με το επιμέρους σκορ των δυο ομάδων να είναι 1-1 !
Αναλυτικά οι συμμετοχές του Αετού σε τελικό είναι οι εξής:
-1987-88 :Αετός-Αρμένοι 2-1
-1992-93 : Αετός -Πέραμα 0-1
-2006-07:Αετός-Πέραμα 2-1(στην παράταση με γκολ του Οικονομάκη)
-2007-08:Αετός-Επισκοπή 0-1
Ο άτυχος του αγώνα
Μεγάλος απόντας και άτυχος για το αυριανό παιχνίδι θα είναι ο Ευρυπίδης Κεφαλογιάννης.Ο νεαρός δεξιός οπισθοφύλακας δεν θα είναι σήμερα στην αποστολή για Ρέθυμνο καθώς υπέστη λοίμωξη του αναπνευστικού και δεν μπορεί να αγωνιστεί.
Ευχόμαστε περαστικά στον μικρό και να μην στεναχωριέται θα υπάρξουν αρκετοί τελικοί γι αυτόν με όλο το μέλλον μπροστά του.Αύριο οι συμπαίχτες του θα παίξουν και για αυτόν!
Το κοινωνικό πρόσωπο του Αετού
Ευαισθησία και ανθρωπιά από τη Διοίκηση του Αετού στις δύσκολες αυτές εποχές,καθώς μετά την επιτυχημένη χοροεσπερίδα της ομάδας το προηγούμενο Σάββατο στο Κέντρο ”Κουρήτες” αποφάσισε να δωρίσει τα γεύματα που περίσσεψαν στην Αρχιεπισκοπή προκειμένου να τα διανείμει σε φτωχούς και ανθρώπους με μεγάλη ανάγκη.
Μπράβο σε όλους!
Οι δηλώσεις του προπονητή:
Ο προπονητής της ομάδας κ.Τάκης Μέμος δήλωσε για το αυριανό παιχνίδι στην ”Α”.
”Από την αρχή που έγινε η κλήρωση και ήταν ευνοική για μας θέσαμε ως μεγάλο στόχο της χρονιάς τον τελικό.Τα παιδιά το ήθελαν πάρα πολύ και το πέτυχαν.Τα έδωσαν όλα με πάθος στα παιχνίδια με Λιβάδια-Δόξα Πλατανέ και Γεράνι.Στις προπονήσεις τα δίνουν όλα για μια θέση στην εντεκάδα.
Αύριο στο γήπεδο θα καταθέσουμε στο γήπεδο ψυχή και πάθος για να πάρουμε το Κύπελλο και να κάνουμε περήφανο και το χωριό μας.Περιμένουμε τον κόσμο να έρθει και να στηρίξει αυτά τα παιδιά γιατί το αξίζουν.
Ευχόμαστε να γίνει ένας καλός αγώνας και να νικήσει ο καλύτερος…”
Η ΑνωΓη θα που έχει ακολουθήσει τον Αετό και στο πιο…απομακρυσμένο χωριό της Κρήτης θα βρίσκεται και αύριο στη Σοχώρα για τον μεγάλο τελικό της ομάδας μας.Καλή επιτυχία στα παιδιά.Με καθαρό μυαλό και ηρεμία η ομάδα δεν έχει να φοβηθεί κανένα αντίπαλο φέτος.Το αξίζει το Κύπελλο και ευχόμαστε ολόψυχα να το κατακτήσει!
Για πρώτη φορά στην Κρήτη, έγινε ο πρώτος αγώνας ορειβατικού σκι στον Ψηλορείτη, και συγκεκριμένα στο Λάκκο του Μυγερού στη Στράτα του Ψηλορείτη. Ο αγώνας πραγματοποιήθηκε με πολύ μεγάλη επιτυχία. Συμμετείχαν 80 περίπου αθλητές σκι, από όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό. Τέσσερις εκ των οποίων είναι παγκόσμιοι αθλητές στο σκι. Πλήθος κόσμου επισκέφθηκε και παρακολούθησε τον αγώνα.Με φόντο τον κάτασπρο Ψηλορείτη. Στις 10:00 το πρωί έγινε η εκκίνηση όλων των αθλητών με τη διαδρομή Λάκκος του Μυγερού, Δαμόθη, Βουλομένου, Αγκαθιάς, Βαθιά Σέλι, Τίμιος Σταυρός εκκλησία και τέλος το καταφύγιο που ήταν ο τερματισμός. Τα Λιβάδια και οι φορείς του διοργάνωσαν και φιλοξένησαν όλους τους αθλητές κάνοντας την έναρξη τελετής το Σάββατο στις 7:00 στο κτήριο του Εκπολιτιστικού Συλλόγου Απανταχού Λιβαδιωτών. Οι φορείς των Λιβαδίων, ευχαριστούν θερμά τους συνδιοργανωτές τους: Ορειβατικό Σύλλογο Ηρακλείου, την Ελληνική Ομοσπονδία Ορειβασίας Αναρρίχησης, την περιφέρεια Κρήτης, και τους Δήμους Μυλοποτάμου και Ανωγείων, την Δημοτική Ενότητα Ζωνιανών, τον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό, και τους Εκπολιτιστικούς Συλλόγους : Λιβαδίων, Κράνας, Ζωνιανών, και Ανωγείων. Επίσης ένα μεγάλο ευχαριστώ στους χορηγούς : Κλαουδάτος Σκι, Minoan Lines, Κλάδος security, Run Way.gr. Για άλλη μια φορά ο Εκπολιτιστικός Σύλλογος Απανταχού Λιβαδιωτών με τον πρόεδρό του Κιαγιά Γεώργιο έδωσαν Resital στην εκδήλωση αυτή. Η ομοσπονδία ορειβασίας και αναρρίχησης και ο Ορειβατικός Σύλλογος δώρισαν στον πρόεδρο της κοινότητας Βάμβουκα Γεώργιο συλλεκτικά σκι του 1962. Επίσης ο πρώτος νικητής του αγώνα δώρισε τα σκι του στον εφημέριο Λιβαδίων Κόκκινο Ανδρέα Ιερέα για την καλή συμμετοχή της εκκλησίας για τα 15 χρόνια προκριματικών αγώνων στο λάκκο του μυγερού δίνοντας υπόσχεση ότι ο αγώνας θα διεξαχθεί και του χρονου στο ίδιο μέρος με πολλές εκπλήξεις
Με χρυσό σκόρερ τον Μανόλη Σπαχή στην τελευταία φάση της αναμέτρησης ο Αετός επικράτησε με 2-1 με αντίπαλο τα Λιβάδια ,έφτασε στην έκτη συνεχόμενη νίκη δημιουργώντας ρεκόρ δεκαετίας και πάει με την καλύτερη δυνατή ψυχολογία για τον μεγάλο τελικό του Κυπέλλου την ερχόμενη Τετάρτη 19 Μαρτίου στο Ρέθυμνο.
Το πρώτο ημίχρονο
Γεμάτο ένταση και πάθος το παιχνίδι με λιγοστές φάσεις σε ένα καθαρά Μυλοποταμίτικο ντέρμπι.
Πρώτη φάση στο 14′ με το κόρνερ του Σηφάκη και το τακουνάκι του Δραμουντάνη να μπλοκάρει ο τερματοφύλακας.
Στο 16′ πρώτη καλή στιγμή και για τους φιλοξενούμενους με το σουτ του Κουγιουμουτζή να περνάει πάνω από το οριζόντιο.
Στο 22′ το σουτ του Σπαχή κόντραρε τελευταία στιγμή σε αμυντικό και έφυγε κόρνερ από την εκτέλεση του οποίου με τον Σηφάκη η μπάλα έφτασε στο δεύτερο δοκάρι όπου ο Παρασκευάς αστόχησε εξ επαφής!
Στο 25′ η καλύτερη φάση του Αετού με το εκπληκτικό γύρισμα και άμεσο αριστερό σουτ του Δραμουντάνη από τα 30 μέτρα ,έδιωξε όμως εντυπωσιακά σε κόρνερ ο Κλάδος.
Στο 27′ ο Καπετανάκης μπλόκαρε όμορφα το σουτ του Ηλία Χνάρη μέσα από τη περιοχή.
Στο 41′ ωραίο σουτ και πάλι του Δραμουντάνη μπλόκαρε ο Κλάδος.
Το γκολ ήρθε στο 44′ με την σέντρα του Σπαχή από δεξιά, ωραίο κοντρόλ και γύριστό σουτ με το αριστερό από τον Άγγελο Σηφάκη για το 0-1,σε ένα πολύ όμορφο γκολ που έδωσε το προβάδισμα πριν την ανάπαυλα.
Το δεύτερο ημίχρονο
Στο δεύτερο μέρος το ματς έγινε πιο δυνατό οι φιλοξενούμενοι πίεσαν για την ισοφάριση και οι φάσεις και στις δυο εστίες ήταν ελάχιστες.
Δυο καλά σουτ είχε ο Αετός που πέρασαν άουτ,το πρώτο από τον Αλέξη Φασουλά στο 50′ και το δεύτερο από τον Τάσο Κλίνη στο 52′.
Τα Λιβάδια δημιούργησαν ευκαιρία στο 72′ με την γυριστή κεφαλιά του Καστελιανού να φεύγει άουτ.
Στο 78′ ήρθε το 1-1 με το ωραίο σουτ του Σταύρου Κλάδου μέσα από τη περιοχή και τη μοναδική ίσως ολιγωρία της άμυνας του Αετού σήμερα,την οποία και πλήρωσε.
Φάσεις ιδιαίτερες στη συνέχεια δεν υπήρξαν,μόνο ένα σουτ του Χνάρη στο 85′ που πέρασε πολλά μέτρα άουτ.
Στην τελευταία φάση πάντως του αγώνα ήρθε το γκολ για τον Αετό μέσα σε αποθέωση.
Άψογη μπαλιά του Παπαδομιχελάκη από το χώρο της άμυνας έβγαλε τετ α τετ τον Μανόλη Σπαχή που δεν χάνει τέτοιες ευκαιρίες σε τέτοιες στιγμές.Καταπληκτικό σουτ με το δεξί κεραυνοβόλησε τον Κλάδο και έστειλε τη μπάλα στο δεξί γάμα για το 2-1. Γκολ και..σφύριγμα λήξης και πλέον μόνο ο τελικός στο μυαλό όλων μας.
Οι συνθέσεις
Αετός Ανωγείων (προπονητής :Τάκης Μέμος)
Καπετανάκης-Παπαδομιχελάκης-Κεφαλογιάννης(38 λ.τ Κλίνης)-Καλλέργης-Παρασκευάς-Φασουλάς(63′ Βασιλάκης)-
Παπαδάκης-Χαραλαμπάκης-Δραμουντάνης(77′ Αεράκης)-Σπαχής Σηφάκης
Λιβάδια (προπονητής:Τάκης Μαρής)
Μ.Κλάδος-Κοζορώνης-Ψωμάς-Δ.Χνάρης-Γ.Μαρής-Ρασούλης-Η.Χνάρης-Κουγιουμουτζής(80’Παπαγιανάκης)-
Καστελιανός-Β.Κλίνης-Μ.Κλίνης(68’Σ.Κλάδος)
Όλοι την Τετάρτη στο Ρέθυμνο!
Ρυθμοί τελικού πλέον για όλους μας στον Αετό.
Η ομάδα καλεί όλους τους φιλάθλους να έρθουν την ερχόμενη Τετάρτη στις 3 μ.μ στην Σοχώρα στο Ρέθυμνο και να βοηθήσουν τον Αετό για την κατάκτηση του Κυπέλλου.
Τον αντίπαλο θα τον μάθουμε αύριο Κυριακή στον αγώνα Πέραμα-Άρης με το πρώτο παιχνίδι να το έχει κερδίσει το Πέραμα με 0-1 εκτός έδρας.
Όλοι εκεί για την τρίτη κατάκτηση Κυπέλλου στην πενηντάχρονη περήφανη ιστορία του Αετού!
Καλή επιτυχία στα παιδιά!
