Αθλητικά
Η Διοίκηση του Αετού μετά την Γενική Συνέλευση που έδωσε ανάσα στην ομάδα να συνεχίσει και την επόμενη σαιζόν στο Α’ Τοπικό ,αρχίζει σιγά σιγά τον σχεδιασμό για το νέο πρωτάθλημα. Πρώτο μέλημα της φυσικά ήταν η πρόσληψη ενός προπονητή που θα ήταν γνώστης της κατάστασης και του υλικού του Αετού που θα αναλάβει εν λευκώ το ποδοσφαιρικό τμήμα.
Από σήμερα Τετάρτη νέος προπονητής του Αετού αναλαμβάνει ο Ηρακλειώτης τεχνικός Φίλιππος Μακατουνάκης, ένας νέος άνθρωπος με γνώσεις και φιλοδοξίες που και την περασμένη χρονιά βοήθησε την ομάδα ως μέλος του τεχνικού τιμ και που τώρα θα έχει στα χέρια του τις τύχες της ομάδας.
Ο Μακατουνάκης που ήταν πέρσι και στον Ραύκο παράλληλα με τον Αετό έχει άριστες σχέσεις με την Διοίκηση της ομάδας,αγαπάει τα Ανώγεια και το ποδόσφαιρο, γνωρίζει άριστα τους Ανωγειανούς ποδοσφαιριστές και θα έχει τον πρώτο λόγο στο θέμα της ενίσχυσης με παίκτες κυρίως από το Ηράκλειο. Η ΑνωΓη είχε μια πρώτη επαφή και συνομιλία με τον κ. Μακατουνάκη ο οποίος δήλωσε ότι είναι μεγάλη τιμή να αναλαμβάνει τεχνικός σε μια τόσο ιστορική ομάδα.
Αναλυτικότερα η δήλωση του νέου προπονητή του Αετού έχει ως εξής:
” Θέλω να ευχαριστήσω ιδιαίτερα τον πρόεδρο κ. Πλουσή και το συμβούλιο του Αετού για την επιλογή τους στο πρόσωπο μου για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά. Έχουμε ήδη μιλήσει με τη Διοίκηση για τις επόμενες κινήσεις μας και τις προσθήκες που χρειάζεται η ομάδα για να εμφανιστεί όσο το δυνατόν πιο δυνατή τη νέα χρονιά. Σκοπός και στόχος όλων μας είναι η πρόοδος του Αετού μέσα από την σκληρή δουλειά και την πειθαρχία. Είμαι σίγουρος ότι το τελικό αποτέλεσμα θα μας δικαιώσει όλους. Είναι πραγματικά μεγάλη τιμή για μένα να είμαι προπονητής σε μια τόσο ιστορική ομάδα, σε ένα τόσο ιστορικό χωριό. Υπόσχομαι να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό και να πετάξει ο Αετός ακόμα ψηλότερα στο μέλλον…”. Η Διοίκηση αρχίζει λοιπόν να τρέχει τα πρώτα φλέγοντα θέματα του Αετού με στόχο να παρουσιάσει ξανά μια ανταγωνιστική ομάδα με φιλοδοξίες διάκρισης. Τα..μανίκια σηκώθηκαν και όλοι τρέχουν πέραν του αγωνιστικού κομματιού και για την εξεύρεση πόρων και χορηγών.Ο κόσμος των Ανωγείων οφείλει να βοηθήσει όπως μπορεί. Η προσπάθεια να κυλήσει ομαλά η χρονιά θα είναι τιτάνια και καθημερινή και τίποτα δεν θα είναι εύκολο αν δεν συμμετέχει ο κόσμος του χωριού.Την έμπρακτη στήριξη τους καλούνται να δώσουν και οι επιχειρηματίες ανωγειανοί,τόσο του χωριού,όσο και του Ηρακλείου και της Αθήνας. Όλοι μαζί για τον Αετό! Ευχόμαστε τέλος τα καλύτερα στον νέο προπονητή της ομάδας μας,καλή δύναμη και να μας φέρει ποδοσφαιρικές χαρές την νέα χρονιά!
Τα ”φτερουγίσματα ” του και την επόμενη χρονιά στο ‘Α Τοπικό Ρεθύμνης θα κάνει ο ιστορικός Αετός Ανωγείων.
Μπροστά στον ορατό κίνδυνο της οριστικής διάλυσης της ομάδας οι Ανωγειανοί εμφανίστηκαν πιο ενωμένοι από ποτέ και έδωσαν οξυγόνο στην ομάδα μας ,προασπίζοντας τον αθλητισμό, τον πολιτισμό και τις διεξόδους που χρειάζονται τα παιδιά σε ένα ορεινό τόπο σαν τον δικό μας.
Η σημερινή Γενική Συνέλευση ήταν κομβική, αλλά η ολοκλήρωση της σκόρπισε αισιοδοξία και χαμόγελα, με την απόφαση να είναι οριστική και να είναι η εξής: η ομάδα θα συνεχίσει με πρόεδρο τον Μίλτο Πλουσή και παρά τις μεγάλες οικονομικές δυσκολίες ο Αετός θα συνεχίσει να υπάρχει.
Χαρακτηριστικό της σημερινής ημέρας είναι το γεγονός ότι το παρών έδωσε τόσο ο νέος Δήμαρχος Ανωγείων κ. Μανόλης Καλλέργης, με την παρουσία του στην αίθουσα των Δημοτικών συμβουλίων, ενώ και ο νυν Δήμαρχος κ.Σωκράτης Κεφαλογιάννης που απουσίαζε λόγω οικογενειακού προβλήματος έκανε τηλεφωνική παρέμβαση στη συνέλευση. Και οι δυο άντρες δήλωσαν ξεκάθαρα την απόψη τους ότι η ομάδα πρέπει να συνεχίσει να υπάρχει για το καλό του τόπου δηλώνοντας ότι θα βοηθήσουν για αυτό με όλες τους τις δυνάμεις. Παρόντες επίσης και μέλη του Δημοτικού συμβουλίου, ο πρώην πρόεδρος του Αετού π. Ανδρέας Κεφαλογιάννης που στέκεται πάντα στο πλευρό του , αλλά και ποδοσφαιριστές του Αετού που τόσα χρόνια έχουν δώσει την ψυχή τους για τη φανέλα του χωριού τους και αγωνιούσαν για το μέλλον της.
Μάλιστα ήδη αρχίζουν να δρομολογούνται άμεσα τα ζητήματα της ομάδας με προτεραιότητα την πρόσληψη προπονητή. Ήδη εδώ και μερικές ώρες έχουν ξεκινήσει επαφές με προπονητές και αναμένεται μέχρι το τέλος του μήνα το θέμα προπονητή να έχει κλείσει.
Στις Ακαδημίες και στους μικρούς Αετούς,αλλά και στην μεγάλη ομάδα θα συνεχίσει να προσφέρει τις πολύτιμες υπηρεσίες του ο γυμναστής Νίκος Κατσίλας, που επίσης ήταν παρών σήμερα στη συνέλευση.
Πρώτος μεγάλος ”βραχνάς” για την Διοίκηση είναι το πρόστιμο που πρέπει να πληρωθεί άμεσα και αφορά στα επεισόδια του τελικού Κυπέλλου, ένα αρκετά μεγάλο ποσό. Μάθημα πρέπει να γίνει αυτό καθώς πλέον κοινός στόχος όλων στην ομάδα είναι η πλήρης απομόνωση ταραχοποιών φιλάθλων της που μόνο κακό έχουν προκαλέσει όλα αυτά τα χρόνια. Ο Αετός θέλει τον κόσμο του αλλά πρέπει να σταματήσουν τα μεμονωμένα περιστατικά που προσβάλλουν το κύρος του σωματείου.
Η ΑνωΓη συνεχίζει να βρίσκεται στο πλάι της ομάδας και απευθύνει κάλεσμα σε όλους τους Ανωγειανούς όπου γης να βοηθήσουν με κάθε τρόπο την τιτάνια προσπάθεια των ανθρώπων της να κρατήσουν όρθιο ένα σύλλογο με μισό αιώνα προσφοράς στον τόπο μας. ο Αετός σε πείσμα κάποιων συνεχίζει να αναπνέει με στόχο να προσελκύσει ακόμα περισσότερα παιδιά στο γήπεδο και τον υγιή αθλητισμό.
Σε κρίσιμη καμπή βρίσκεται πλέον ο Αετός Ανωγείων καθώς δεν υπήρξε η ανάλογη ανταπόκριση από το χωριό στο κάλεσμα της χθεσινής Γενικής
συνέλευσης της ομάδας με όλα τα ενδεχόμενα πια να είναι ανοιχτά. Οι άνθρωποι της ομάδας θα κάνουν την ύστατη προσπάθεια την ερχόμενη Κυριακή 22 Ιουνίου στις 12 μ.μ στην αίθουσα των Δημοτικών συμβουλίων σε νέα έκτακτη Γενική συνέλευση απευθύνοντας εκ νέου κάλεσμα σε όλους τους φορείς και όλους τους Ανωγειανούς που το επιθυμούν να συμμετέχουν στο νέο Δ.Σ της ομάδας και να την βοηθήσουν να συνεχίσει να αναπνέει. Σε αντίθετη περίπτωση είναι ορατός ο κίνδυνος ακόμα και της διάλυσης της ομάδας μας. Η ΑνωΓη απευθύνει και αυτή κάλεσμα σε όποιον μπορεί να βοηθήσει να το δηλώσει εμπράκτως την ερχόμενη Κυριακή και η ομάδα να μπορέσει να δηλώσει εκ νέου συμμετοχή στο νέο πρωτάθλημα. Οι Ακαδημίες του Αετού και η ομάδα αντρών αποτελούν ένα από τα υγιή κομμάτια της κοινωνίας μας. Ας βοηθήσουμε όσοι μπορούμε. Μας χρειάζεται ο Αετός και τα παιδιά μας που θέλουν να έχουν τα απαραίτητα για να στραφούν στον αθλητισμό και όχι σε άλλες δραστηριότητες με αμφίβολα αποτελέσματα στο μέλλον.
Την Πέμπτη 19 Ιουνίου στις 7 μ.μ στην αίθουσα του Δημοτικού συμβουλίου θα πραγματοποιηθεί η Γενική Συνέλευση του Αετού Ανωγείων, εν όψει της νέας ποδοσφαιρικής χρονιάς, με στόχο την είσοδο στο συμβούλιο της ομάδας ανθρώπων από το χωριό που θέλουν και έχουν όρεξη να βοηθήσουν.
Ο πρόεδρος του Αετόυ Μίλτος Πλουσής και οι άνθρωποι της ομάδας απευθύνουν Πανανωγειανό κάλεσμα σε όλους, καθώς είναι επιτακτική ανάγκη η είσοδος στο συμβούλιο και νέων μελών που θα βοηθήσουν την ομάδα να έχει μια ομαλή χρονιά.
Η χρονιά πέρυσι ήταν επιτυχημένη με την είσοδο στον τελικό του Κυπέλλου και την άνετη παραμονή και ο σχεδιασμός για την επόμενη θα έχει κοινούς στόχους για τα Ανώγεια.
Η ομάδα εκτός τους άντρες στο ‘Α Τοπικό έχει και τους μικρούς στις Ακαδημίες και είναι ανάγκη να βοηθηθεί από όλο το δυναμικό των Ανωγείων. Ένα από τα υγιή κομμάτια της Ανωγειανής κοινωνίας ζητάει την στήριξη για την συνέχιση της διάδοσης και μετάδοσης του αθλητισμού και του.
Στην εικόνα βλέπετε την στιγμή της εκκίνησης του ”Psiloritis Race” σήμερα στις 7.30 το πρωί στο Οροπέδιο της Νίδας.
48 άτομα ήταν αυτά που ξεκίνησαν και αναμένεται να τερματίσουν περίπου στη μια στις Κουρούτες όπου θα πραγματοποιηθεί και η τελετή λήξης.
Την έναρξη σήμερα έκανε ο Αντιδήμαρχος Ανωγείων Μανώλης Κοντογιάννης που ευχαρίστησε αρχικά όλους τους συμμετέχοντες ,ευχόμενος στη συνέχεια καλή επιτυχία στου διοργανωτές.
Ο αγώνας να αναφέρουμε ότι αποτελεί κριτήριο συμμετοχής μετέπειτα στον Olympus Marathon.
Με το σύνθημα «Τρέξε στα βήματα του Δία» διεξάγεται το Σάββατο 31 Μαΐου και την Κυριακή 1 Ιουνίου, για πέμπτο κατά σειρά χρόνο, ο Διεθνής Ορεινός Αγώνας Ψηλορείτη «Psiloritis Race».
Στον φετινό αγώνα θα συμμετάσχουν περίπου 250 αθλητές και αθλήτριες από την Ελλάδα, τη Ρουμανία, τη Φιλανδία, την Ιταλία, την Αυστραλία, τη Γαλλία, το Βέλγιο, την Πολωνία, την Ολλανδία, τη Γερμανία και την Κύπρο.
Η εκκίνηση του 5ου Αγώνα Ψηλορείτη «Psiloritis Race» θα δοθεί την Κυριακή στις 07.30 από το Οροπέδιο της Νίδας, στα Ανώγεια ενώ ο τερματισμός θα πραγματοποιηθεί στο χωριό Κουρούτες της επαρχίας Αμαρίου του Νομού Ρεθύμνης.
Στο πλαίσιο της συναρπαστικής διαδρομής οι αθλητές και οι αθλήτριες θα ανέβουν στην κορυφή του Ψηλορείτη, τον Τίμιο Σταυρό, που βρίσκεται σε ύψος2.456 μέτρωνκαι εν συνεχεία θα κατέβουν στους πρόποδες του. Συνολικά θα διανύσουν35 χιλιόμετρα, εκ των οποίων 16.5 σε χώμα, 15.5 σε μονοπάτια και 3 σε άσφαλτο.
Παράλληλα με τον κύριο αγώνα διεξάγονται επίσης τρεις παράλληλοι αγώνες: αγώνας δρόμου μήκους8.5 χιλιομέτρων, αγώνας δρόμου με δυναμικό περπάτημα8,5 χιλιομέτρων(με εκκίνηση από τα Πλατάνια και τερματισμό στις Κουρούτες) για άνδρες και γυναίκες χωρίς προϋποθέσεις σε προηγούμενες διοργανώσεις και αγώνας μήκους2 χιλιομέτρωνγια παιδιά των δημοτικών σχολείων και γυμνασίων.
Μέσα από πολύ έντονες εικόνες και σε ένα σκηνικό γεμάτο από εντυπωσιακές αντιθέσεις και θεαματικές μεταβολές της φύσης και των καιρικών συνθηκών οι αθλητές και οι αθλήτριες θα ζήσουν και πάλι μια αλησμόνητη εμπειρία, η οποία διαρκεί συνολικά έξι ώρες. Οι συμμετέχοντες δοκιμάζουν, αλλά και ξεπερνούν τα όρια τους, τρέχουν άλλοτε κάτω από τον καυτό ήλιο και άλλοτε σε χιονισμένα μονοπάτια, περνούν δίπλα από το Ιδαίον Άντρον, ακούνε το κλάμα του Δία και τον θόρυβο από τις ασπίδες των Κουρητών, βλέπουν το γάλα και το μέλι μέσα στο κέρας της Αμάλθειας και βιώνουν όλους τους μύθους της περιοχής.
«Ο στόχος μας κάθε χρόνο είναι να αναδείξουμε τη δυναμική αλλά και τα αξιοθέατα του τόπου μας, συμβάλλοντας στην ανάπτυξη της αθλητικής δράσης και του αθλητικού τουρισμού. Το σύνθημα και το μήνυμα μας είναι να ανεβάσουμε όσο ψηλότερα γίνεται την Ελλάδα και την Κρήτη» τόνισε ο πρόεδρος της μη κερδοσκοπικής εταιρείας «Αγώνας Ψηλορείτη» Ανδρέας Ανδρουλιδάκης.
Υποστηρικτές του «Psiloritis Race» είναι η Περιφέρεια Κρήτης, η Περιφερειακή Ενότητα Ρεθύμνου, ο Δήμος Ρεθύμνης, ο Δήμος Αμαρίου, ο Δήμος Ανωγείων, το ΠΕΔ Κρήτης, η ΕΒΕ Ρεθύμνης, το Πανεπιστήμιο Κρήτης, το Τμήμα Τουρισμού του ΤΕΙ Κρήτης , η ΑΝΕΚ Lines, το STAR Channel και πολλοί σύλλογοι και εθελοντικές ομάδες της Κρήτης, ενώ συμμετέχουν περίπου 300 εθελοντές.
• Όλες οι πληροφορίες σχετικά με τη διοργάνωση δημοσιεύονται στην ιστοσελίδα www.psiloritisrace.com, ενώ οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected] και στο τηλέφωνο 28310-35501
ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΔΙΗΜΕΡΟΥ
Σάββατο 31 Μαΐου 2014
11:00-13:00 Εγγραφές Αθλητών
17:30-19:00 Ξενάγηση Αθλητών
19:00-20:00 Εγγραφές Αθλητών
20:00-20:30 Οδηγίες Αγώνα – Βράβευση
20:30-21:30 Pasta Patry
21:00-22:00 Παραδοσιακοί Κρητικοί Χοροί
* Ο χώρος διεξαγωγής των παραπάνω είναι το Λύκειο Ελληνίδων (Ελευθ. Βενιζέλου 89) και η πλατεία έναντι Λυκείου Ελληνίδων στο Ενετικό λιμάνι στο Ρέθυμνο.
Κυριακή 1 Ιουνίου 2014
05:00 Αναχώρηση λεωφορείου από Δημαρχείο Ρεθύμνου
07:30 Εκκίνηση Αθλητών 35 km από Οροπέδιο Νίδας (Ανώγεια)
09:00 Εκκίνηση Αγώνα 8,5 km από Πλατάνια Αμαρίου
09:00 Εκκίνηση Αγώνα Δυναμικό Βάδην 8,5 km από Πλατάνια Αμαρίου
09:15 Εκκίνηση Παιδικού Αγώνα 2 km από θέση Καλότας (Φουρφουράς)
09:30 Τερματισμός Αθλητών 2 km (Κουρούτες)
09:45 Τερματισμός Αθλητών 8,5 km (Κουρούτες)
10:30 Άφιξη πρώτου Αθλητή 35 km (Κουρούτες)
13:00 Απονομές Αθλητών (Κουρούτες)
13:30 Τερματισμός τελευταίου Αθλητή 35 km
13:30 Τελετή Λήξης
14:00 Γεύμα Αθλητών (Κουρούτες)
16:00 Αναχώρηση Λεωφορείου (Κουρούτες)