Αθλητικά
Η Ένωση Ποδοσφαιρικών Σωματείων Ρεθύμνης απέστειλε πρόσκληση στον Αετό Ανωγείων μέσω της οποίας ενημερώνει ότι θα βραβεύσει με τιμητική πλακέτα τον π.Ανδρέα Κεφαλογιάννη, στην ετήσια χοροεσπερίδα της που θα γίνει το ερχόμενο Σάββατο 17 Ιανουαρίου στο Κέντρο ”Μύθος” στο Ρέθυμνο.
Πρόκειται ασφαλώς για μια εξαίρετη πρωτοβουλία των διοικούντων της ΕΠΣΡ που θα βραβεύσουν τον πρώην πρόεδρο του Αετού για την δεκαετή προσφορά του στο Ποδόσφαιρο του Νομού και το ήθος του.
Αναλυτικά το προσκλητήριο της Ένωσης αναφέρει τα εξής:
«π.Ανδρέα,
Σας προσκαλούμε το ΣΑΒΒΑΤΟ 17 Ιανουαρίου 2015 και ώρα 21.00 στην ετήσια χοροεσπερίδα της Ε.Π.Σ.ΡΕΘΥΜΝΟΥ που θα πραγματοποιηθεί στο Κέντρο «ΜΥΘΟΣ» στον Αδελιανό Κάμπο.
Η παρουσία σας κρίνεται απαραίτητη καθώς θα σας απονεμηθεί τιμητική πλακέτα για την προσφορά και το ήθος σας σαν παράγοντας του ποδοσφαίρου.»
Με εκτίμηση για το Δ.Σ.
Οριστική είναι πλέον η αποχώρηση του Αετού Ανωγείων από το πρωτάθλημα της Α’ ΕΠΣΡ καθώς δεν βρέθηκε λύση ούτε στο σημερινό συμβούλιο, με συνέπεια η ομάδα να μην κατέβει αύριο στο Ρέθυμνο για το παιχνίδι με τον Αστέρα.
Η ομάδα αποχωρεί και υποβιβάζεται στο Β’ Τοπικό λόγω των οικονομικών προβλημάτων και την έλλειψη στήριξης από το χωριό. Οι ποδοσφαιριστές μένουν ελεύθεροι και μπορούν να υπογράψουν σε ομάδα της αρεσκείας τους.
Μάλιστα ήδη δρομολογήθηκαν οι εξελίξεις με επίσημο έγγραφο που απέστειλε ο Αετός στην διοίκηση της ΕΠΣΡ στο οποίο αναφέρονται τα εξής:
”Αγαπητοί κύριοι της ΕΠΣΡ
Ο πρόεδρος και το Δ.Σ του Αετού Ανωγείων σας γνωστοποιεί ότι,
παρά την μεγάλη προσπάθεια που κάναμε όλη τη διάρκεια της χρονιάς, φτάσαμε πλέον σε αδιέξοδο λόγω των έντονων οικονομικών προβλημάτων που απορρέουν τόσο από τη γεωγραφική μας θέση όσο και από τις δύσκολες οικονομικές συνθήκες που επικρατούν στο Ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο.
Επειδή μέχρι σήμερα ήμασταν συνεπής μέχρι κεραίας στα οικονομικά που είχαμε αναλάβει αλλά αδυνατούμε να συνεχίσουμε δηλώνουμε την οικειοθελή μας παραίτηση από το πρωτάθλημα της Α’ ΕΠΣΡ της σαιζόν 2014-15.
Ζητάμε να μην οριστεί η αναμέτρηση της Κυριακής 11 Ιανουαρίου με τον Αστέρα Ρεθύμνου στην Σοχώρα και να αποκλειστούμε από τη συνέχεια του πρωταθλήματος.
Θα αγωνιστούμε με όλες μας τις δυνάμεις για τις Ακαδημίες του Αετού που θα συνεχίσουν να αγωνίζονται στο πρωτάθλημα Ρεθύμνου και ευελπιστούμε οι συνθήκες να ευνοήσουν ώστε ο Αετός να επανέλθει σύντομα στα αγωνιστικά δρώμενα του Ρεθύμνου.
Σας ευχαριστούμε
Το Δ.Σ του Αετού Ανωγείων
-Όπως αναφέρεται στο έγγραφο μπορεί η ανδρική ομάδα να αποχωρεί αλλά αυτό δεν ισχύει για τους μικρούς Αετούς που θα συνεχίσουν κανονικά στα πρωταθλήματα Ρεθύμνου και Ηρακλείου. Η Διοίκηση θα φροντίσει να λειτουργούν κανονικά οι Ακαδημίες του Αετού που στόχο θα έχουν να προωθήσουν μικρά παιδιά που θα παίξουν στην μεγάλη ομάδα όταν ανασυσταθεί ο Αετός Η ομάδα θα χρειαστεί στήριξη το καλοκαίρι και ανθρώπους που θα δουλέψουν για να αγωνιστεί στο Β’ Τοπικό και να δουλέψει με τους ανωγειανούς παίχτες.
Το χιόνι ανάμεσα στα άλλα προβλήματα που έφερε οδήγησε και στη σημερινή αναβολή της συνέλευσης που θα γινόταν στο Δημαρχείο για να καθοριστεί το μέλλον του Αετού Ανωγείων.
Η συνέλευση μετά από συνεννόηση θα γίνει το ερχόμενο Σάββατο 10 Ιανουαρίου στις 11 π.μ στην αίθουσα των Δημοτικών συμβουλίων. Θυμίζουμε ότι η Διοίκηση του Αετού έχει παραιτηθεί έτσι αν δεν βρεθεί λύση ή διάδοχη κατάσταση, τότε η ομάδα δεν θα κατέβει την Κυριακή στο Ρέθυμνο για το προγραμματισμένο παιχνίδι με τον Αστέρα.
Η ομάδα χρειάζεται κάποια χρήματα ώστε να τελειώσει ομαλά την χρονιά μέχρι τον Απρίλιο αλλιώς θα αποχωρήσει και θα υποβιβαστεί στο Β’ Τοπικό.
Οι Ανωγειανοί που θέλουν και μπορούν να βοηθήσουν ας βρεθούν το Σάββατο το πρωΪ στο Δημαρχείο για να αποτρέψουν την διάλυση του ιστορικού Αετού.
Ανακοίνωση εξέδωσε ο Άρης Ρεθύμνου μέσω της οποίας ευχαριστεί την ενορία του Αγίου Γεωργίου και τον Δήμο Ανωγείων για την φιλοξενία που προσέφεραν στην ομάδα τους το διήμερο 2 και 3 Ιανουαρίου που βρέθηκαν στο χωριό για την αναμέτρηση με τον τοπικό Αετό.
Οι άνθρωποι του Άρη δεν έβρισκαν ξενοδοχείο εκείνες τις ημέρες λόγω του 100% της πληρότητας που υπήρχε στα Ανώγεια λόγω των χιλιάδων επισκεπτών. Με συντονισμένες προσπάθειες του π. Ανδρέα Κεφαλογιάννη και τη βοήθεια του Δήμου φιλοξενήθηκαν δωρεάν στην Μαθητική Εστία Ανωγείων.
Η ανακοίνωση έχει ως εξής:
«Η Διοίκηση του Άρη Ρεθύμνου ευχαριστεί δημόσια, τον Δήμο Ανωγείων, την ενορία του Αγίου Γεωργίου Ανωγείων και το Εργαστήρι Γνώσης της, όσο και τον πρώην πρόεδρο του Αετού πάτερ Ανδρέα Κεφαλογιάννη, για την εξαιρετική φιλοξενία που παρείχαν στην αποστολή της ομάδας μας, κατά την διήμερη παραμονή της στα Ανώγεια.»
Ώρα μηδέν για τον Αετό Ανωγείων καθώς ο πρόεδρος και το Δ.Σ της ομάδας υπέβαλλαν την παραίτηση τους την Κυριακή μετά την ήττα από τον Άρη με 0-4 με στόχο να αφυπνίσουν δυνάμεις του χωριού μας να μπουν και να βοηθήσουν να ολοκληρωθεί ομαλά η χρονιά.
Την ερχόμενη Πέμπτη στις 5 μ.μ στο Δημαρχείο, θα γίνει το τελικό και οριστικό συμβούλιο που θα κρίνει αν η ομάδα θα συνεχίσει ή θα αποχωρήσει οριστικά από το πρωτάθλημα.
Η ομάδα χρειάζεται οικονομική βοήθεια για να τελειώσει τη σαιζόν καθώς χρειάζεται πρόσληψη προπονητή και μεταγραφές τουλάχιστον πέντε παιχτών,καθώς και σήμερα αγωνίστηκε αποδεκατισμένη .Το οικονομικό βάρος δεν μπορεί να το αναλάβει η διοίκηση που ήταν συνεπής μέχρι σήμερα αλλά δεν μπορεί να δώσει αυτά που απαιτούνται μέχρι τον Απρίλιο.Αν βρεθεί άνθρωπος που θέλει και μπορεί να αναλάβει πρέπει να είναι την Πέμπτη στο συμβούλιο και να πάρει στα χέρια του την ομάδα για να μην επέλθει η διάλυση της και η πτώση στο Β’Τοπικό.
Αναλυτικά η λιτή αλλά περικετική σημερινή ανακοίνωση έχει ως εξής:
”Ο πρόεδρος και το Δ.Σ του Αετού δηλώνουμε την παραίτηση μας από την ομάδα λόγω των μεγάλων οικονομικών δυσκολιών που δε μας επιτρέπουν να την κάνουμε πιο δυνατή ώστε να διεκδικήσει με μεγαλύτερες αξιώσεις την παραμονή της.Καλούμε τους Ανωγειανούς να βοηθήσουν και να αποτρέψουν την αποχώρηση της από το πρωτάθλημα.Αν βρεθούν άνθρωποι δηλώνουμε ότι θα είμαστε και εμείς δίπλα τους με όλες μας τις δυνάμεις.Το συμβούλιο που θα κρίνει τα πάντα θα γίνει την Πέμπτη στις 5 μ.μ στην αίθουσα των δημοτικών συμβουλίων..”
Με επιστολή του στην ΑνωΓη ο γυμναστής κ.Νίκος Κατσίλας αναλύει τις ευεργετικές ιδιότητες της γυμναστικής. Ο ίδιος κάνει πρόγραμμα
γυμναστικής με πρόγραμμα του Πολιτιστικού συλλόγου Ανωγείων, στο ΚΗ.ΦΗ κάθε Δευτέρα, Τετάρτη και Πέμπτη στις 7 μ.μ.Ας βάλουν λοιπόν περισσότεροι Ανωγειανοί στη ζωή τους την γυμναστική για το 2015.
Αναλυτικά η επιστολή έχει ως εξής:
“Όλοι ξέρουμε τη σημασία που έχει η άσκηση στη ζωή μας. Χωρίς άσκηση
τα σώματά μας ατροφούν και εκφυλίζονται, οι μύες και οι κλειδώσεις μας
πονούν και υποφέρουν από δυσκαμψία και η καρδιά γίνεται νωθρή κάνοντας
νωθρή και την κυκλοφορία του αίματος. Και ασφαλώς μην ξεχνάμε ένα από
τα πιο δυσάρεστα συμπτώματα της έλλειψης άσκησης – και αυτό που
συνήθως αναγκαζόμαστε να αναγνωρίσουμε πρώτο: πρόσθετο πάχος. Καθώς το
σώμα ατροφεί, η παραμικρή προσπάθεια προκαλεί πόνο και κούραση στους
μυς και τις αρθρώσεις. Καθώς το κυκλοφορικό και νευρικό σύστημα
εκφυλίζονται, τα όργανα που υποστηρίζουν αρχίζουν να υποφέρουν κι αυτά
και γίνονται ευάλωτα στην υπερένταση και στις νευρικές διαταραχές. Δεν
μπορούμε να κοιμηθούμε την νύχτα, είμαστε συνεχώς εκνευρισμένοι και
ευερέθιστοι και φαινόμαστε, νιώθουμε και συμπεριφερόμαστε σαν πιο
ηλικιωμένοι απ’ όσο πραγματικά είμαστε.
Δυστυχώς, οι πολλές τεχνολογικές ανέσεις και τα αναρίθμητα
καθιστικά επαγγέλματα της σύγχρονης εποχής, τα αυτοκίνητα και τα πολλά
είδη διασκέδασης που μας προσφέρουν ψυχαγωγία χωρίς να χρειαστεί να
κουνηθούμε από την θέση μας, έχουν φέρει σε ένα τέλμα την φυσική
κατάσταση του σώματός μας.
Για να ισορροπήσουμε όλους αυτούς τους τρόπους εύκολης και άνετης
ζωής που μας προσφέρει η κοινωνία, πρέπει να δημιουργήσουμε ειδικές
ασκήσεις για να διατηρούμε τα σώματά μας νέα, υγιή και δυνατά.
Ο Πολιτιστικός Σύλλογος Ανωγείων αφουγκραζόμενος το μεγάλο αυτό
πρόβλημα που διαφαίνεται και στην τοπική κοινωνία μας, έχει ξεκινήσει
εδώ και τρία χρόνια ολοκληρωμένο θεραπευτικό πρόγραμμα άσκησης με
σκοπό την καλυτέρευση της ποιότητας ζωής και την ένταξη της
γυμναστικής στον καθημερινό τρόπο ζωής μας.
Το πρόγραμμα πραγματοποιείται στο ΚΗΦΗ κάθε Δευτέρα – Τετάρτη –
Πέμπτη και ώρες 19.00 – 20.30.
Σας ευχόμαστε για τον καινούργιο Χρόνο αγάπη, σωματική και ψυχική υγεία.”
Νίκος – Μαρία.