Αθλητικά

sima.aetos_11

 

Με ένα γκολ του Μανόλη Σπαχή στο 57′ ο Αετός ξεκλείδωσε χθες Σάββατο την πολυπρόσωπη άμυνα της ΝΕΑΡ και πήρε το πρώτο τρίποντο της χρονιάς. Το παιχνίδι  έγινε στο Δημοτικό στάδιο Ανωγείων υπό καταρρακτώδη βροχή που δυσκόλεψε τις προσπάθειες όλων των ποδοσφαιριστών ενώ το τελικό αποτέλεσμα κρίνεται δίκαιο με τον Αετό να έχει στο περισσότερο μέρος του αγώνα τον έλεγχο και να χάνει τις καλύτερες ευκαιρίες.

Εκτός του γκολ ο Μανόλης Σπαχής είχε και σουτ στο κάθετο δοκάρι στο 30′ ενώ ο Αετός έχασε κλασσικές ευκαιρίες κυρίως στο διάστημα 25′ έως 40′! Η ΝΕΑΡ είχε μόνο μια καλή στιγμή στο παιχνίδι με το οριζόντιο του Μπάρκα στο 15′ και αφού η μπάλα κόντραρε και σε σώματα αμυντικών. Ο Αετός που ξεκίνησε θετικά το πρωτάθλημα με την ισοπαλία στα Ζωνιανά και την νίκη χθες έχει πλέον -2 βαθμούς στο πρωτάθλημα καθώς θυμίζουμε ξεκίνησε με την τιμωρία των έξι βαθμών καθώς αποχώρησε από το περσινό Α’ Τοπικό!

Το επόμενο ματς θα έχει μια ”γεύση” πρώτης κατηγορίας καθώς ο Αετός θα αντιμετωπίσει εκτός έδρας το Μελιδόνι στο ντέρμπι της τρίτης αγωνιστικής.

Η σύνθεση του Αετού στο παιχνίδι με τη ΝΕΑΡ:
Φασουλάς – Καλομοίρης – Κεφαλογιάννης – Ντούλας – Σουλτάτος – Ν.Ξυλούρης – Δραμουντάνης (67’Ν.Δακανάλης) – Αεράκης – Δ.Ξυλούρης (83’Βιτώρος) – Κουτάντος – Σπαχής

20151017_1608011

Δεύτερη αγωνιστική για το πρωτάθλημα της Β’ ΕΠΣΡ και ο Αετός Ανωγείων θα αγωνιστεί για πρώτη φορά εντός έδρας, καθώς αντιμετωπίζει τους νέους της ΕΑΡ , σήμερα Σάββατο 24 Οκτωβρίου στις 4 μ.μ στα Ανώγεια. Μετά την πρεμιέρα στα Ζωνιανά που ο Αετός πήρε τον βαθμό της ισοπαλίας σε ένα δυνατό παιχνίδι με συναρπαστικό φινάλε, η ομάδα θα ψάξει το πρώτο ”τρίποντο” της χρονιάς, ώστε να κλείσει και γρήγορα το μειονέκτημα των μείον έξι βαθμών που την ακολουθεί από το περσινό πρωτάθλημα. Η ομάδα έδειξε θετικά σημάδια στο πρώτο παιχνίδι, σίγουρα βέβαια χρειάζεται αρκετή δουλειά ακόμα, αλλά είναι σημαντικό το γεγονός ότι δουλεύει με παιδιά από την περιοχή και χρειάζεται και τη στήριξη του κόσμου, που θα πρέπει αύριο να βρεθούν στο Δημοτικό στάδιο Ανωγείων και να τη βοηθήσουν. Διαιτητής της αναμέτρησης αύριο θα είναι ο κ.Βαρβαντάκης ενώ βοηθοί του οι κ. Μαινωλάς και κ. Κοκολάκης.

12143128_1047583518625938_8874365518689012145_n 12140193_756031947853094_7821231217438214405_o 12112483_756031194519836_9192568008043888106_n 11221916_756035754519380_7502660346427342036_o 11225234_756034624519493_8510940445797183122_o 12120014_756036161186006_7063160695346818668_o 12109092_1047583601959263_7657579482244546590_n 12105979_1047583868625903_6309376896372340620_n

Φωτό: Τζούλια Νταγιαντά

 

Ύστατο φόρο και τιμή με ένα κερί στα χέρια,
τ’ Ανώγεια αποδίδουνε σε έξι νεκρά κοπέλια..

Πείτε στο Χαρό το σκληρό που τα ‘βαλε μαζί σας,
πως να τα βάλει δε μπορεί με την ανάμνηση σας..

Δεκάξι χρόνια πέρασαν μα πως να ξεχαστείτε,
που την ομάδα από ψηλά εσείς την οδηγείται..

Αυτές οι μαντινάδες ακούστηκαν χθες μέσα στην εκκλησία του Αγίου Γεωργίου, συνοδεία του μαντολίνου του Βασίλη Σωπασή, αφιερωμένες στα έξι αετόπουλα του Π.Α.Ο.Κ που έχασαν τη ζωή τους στα Τέμπη τον Οκτώβριο του 1999 και τιμήθηκαν χθες στα Ανώγεια για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά,από τους συνδέσμους της ομάδας στην Κρήτη και το Εργαστήρι Γνώσης της ενορίας.
Πλήθος κόσμου βρέθηκε στην εκκλησία όπου ο π.Ανδρέας Κεφαλογιάννης τέλεσε επιμνημόσυνο δέηση ενώ το παρών έδωσε ο Πάμπλο Γκαρσία, προπονητής της ομάδας Κ17 του Π.Α.Ο.Κ και αγαπημένος των οπαδών της ομάδας, καθώς και ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής Κώστας Ιωσηφίδης.
Μετά την λειτουργία όλος ο κόσμος κατευθύνθηκε στην αίθουσα υπολογιστών της ενορίας του Αγίου Γεωργίου όπου παρατέθηκε γεύμα, με οφτό και βραστό κρέας που ψήθηκε έξω από το χώρο, όπως και μακαρόνια με ανθότυρο, το παραδοσιακό γαλακτομπούρεκο και άλλα εδέσματα, τραπέζι που επιμελήθηκαν οι σύνδεσμοι της ομάδας με την ευγενική βοήθεια της ταβέρνας ”Σκαλώματα” που βρίσκεται ακριβώς απέναντι από τον χώρο.
Η αίθουσα γέμισε από άτομα όχι μόνο φίλων της ομάδας της Θεσσαλονίκης, καθώς ξεχωριστή πινελιά προσέδωσαν και φίλοι της ΑΕΚ από τον σύνδεσμο Ρεθύμνου, οι οποίοι μάλιστα προχώρησαν προχώρησαν και σε μια όμορφη κίνηση καταθέτοντας στεφάνι στη φωτογραφία των έξι οπαδών έξω από την εκκλησία, στεφάνι που κατέθεσαν τα μικρά παιδιά τους φορώντας μπλούζες της ΑΕΚ..
Ο π. Ανδρέας Κεφαλογιάννης μετά το μνημόσυνο μίλησε στον κόσμο για την σημασία της ημέρας και της τιμής σε κάποιους ανθρώπους που έδωσαν τη ζωή τους για ένα ιδανικό.Ανέφερε σχετικά τα εξής:

΄΄ Η εκκλησία του Αγίου Γεωργίου μαζί με τον σύνδεσμο φίλων Π.Α.Ο.Κ Ρεθύμνου τιμάμε τη μνήμη έξι αδικοχαμένων νέων και οπαδών της ιστορικής ομάδας της Θεσσαλονίκης.
Αυτοί οι έξι άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους , θυσιάστηκαν με άδικο τρόπο βέβαια πιστεύοντας σε ένα ιδανικό, πιστεύοντας σε μια σημαία, πιστεύοντας σε μια ομάδα, ένα σύλλογο που δεν κουβαλάει μέσα του μόνο μια ποδοσφαιρική ιστορία αλλά κουβαλάει διαχρονικά όλο αυτό το θέμα που λέγεται προσφυγιά.
Διότι ο Π.Α.Ο.Κ είναι ένας σύλλογος, ο οποίος μέσα από την ιστορία του σηματοδοτεί και κάποιες πατρίδες που οι αναμνήσεις και η ιστορία είναι πολύ έντονες ακόμη και σήμερα. Θυμίζει σε όλους μας τα μαρτύρια και τα δεινά που τράβηξε ο Ελληνισμός του Πόντου και της Μικράς Ασίας και αυτό αντιπροσωπεύει ο Π.Α.Ο.Κ. Η ομάδα αυτή εκπροσωπεί τους εκτοπισμένους ανθρώπους, αυτούς που ξεριζώθηκαν, αυτούς που πάλεψαν για να ζήσουν.
Και σήμερα όσο ποτέ άλλοτε είναι επίκαιρο αυτό διότι ζούμε μια από τις μεγαλύτερες προσφυγικές κρίσεις στη σύγχρονη ιστορία της Ευρώπης και βλέπουμε και ζούμε καθημερινά ανθρώπους που χάνονται, πνίγονται στα νερά του Αιγαίου .Χθες χάθηκαν 4 αδερφάκια παλεύοντας να περάσουν στην Ελλάδα για να γλιτώσουν τη ζωή τους από τον πόλεμο.
Ο Π.Α.Ο.Κ ως σύλλογος και ομάδα ,ως ιδέα είναι αυτός ο οποίος μέσα από το βάθος της ιστορίας μεταφέρει όλο αυτό το καημό και πόνο των ανθρώπων που ξεριζώθηκαν , που αναζήτησαν την καινούρια πατρίδα, αφήνοντας πίσω άλλες πατρίδες, για τις οποίες η νοσταλγία δε θα πάψει ποτέ να υπάρχει.
Τα έξι αυτά παιδιά που θυσιάστηκαν για την ιδέα και το όνομα του Π.Α.Ο.Κ θα πρέπει να τα θυμόμαστε πάντα και να τα τιμάμε γιατί στη δική τους αναφορά, τιμάμε όλους αυτούς που πιστεύουν σε ιδέες και σε αυτό που πραγματικά αγαπάνε.
Εμείς εδώ κάνουμε το λιγότερο που θα μπορούσαμε ως χωριό, ως εκκλησία και ως ενορία.
Είναι μεγάλη τιμή που σήμερα βρίσκεται εδώ στα Ανώγεια αντιπροσωπεία της ομάδας με επικεφαλής τον Πάμπλο Γκαρσία και τον Κώστα Ιωσηφίδη που φόρεσαν τη φανέλα και έγραψαν τη δική τους ιστορία.
Μαζί με τους συνδέσμους του Π.Α.Ο.Κ που κάθε χρόνο μαζί τιμάμε τα παιδιά εδώ στην άλλη άκρη της Ελλάδας, στην Κρήτη τονίζοντας τις αδελφικές σχέσεις του νησιού μας με τη Μακεδονία , σχέσεις όχι τυχαίες, αλλά διαχρονικές και που έχουν χαρακτηριστεί μέσα στην ιστορία από συγκεκριμένες ενέργειες όπως στην απελευθέρωση της Μακεδονίας.
Η Κρήτη ήταν πάντα παρούσα με την ίδρυση των σωμάτων Κρητών Μακεδονομάχων που πάλεψαν στην πρώτη γραμμή προκειμένου να ελευθερωθεί η Μακεδονία.Οι δεσμοί δεν είναι τυχαίοι, είναι ιστορικοί και δυνατοί. Η σχέση λοιπόν μεταξύ Κρήτης και Π.Α.Ο.Κ , μεταξύ Κρήτης και Μακεδονίας είναι πολύ ισχυροί και έτσι θα πρέπει να τη διατηρήσουμε ..
Αιωνία τους η μνήμη και ο Θεός να τους αναπαύσει” ολοκλήρωσε.

Στην εκκλησία μίλησε και ο πρόεδρος του συνδέσμου φίλων Π.Α.Ο.Κ Ρεθύμνου κ. Γιώργος Αντωνογιαννάκης ο οποίος τόνισε τα εξής:

“Η αγάπη τους για τον Π.Α.ΟΚ. τους έφερε εδώ και τους άφησε εδώ και συνέχισε παραπέρα. Μια φράση που κλείνει μέσα της όλο το μεγαλείο του ΠΑΟΚτσήδικου οπαδικού κινήματος, αλλά ταυτόχρονα και την τραγικότητα της απώλειας της ζωής έξι παιδιών του και αδερφών μας.Εμείς οι Παοκτσήδες θέλουμε τη μαύρη ρίγα στη φανέλα μας να είναι πιο φαρδιά.Η μαύρη ρίγα του ξεριζωμού , της προσφυγιάς, της απώλειας των συνοπαδών μας.
Στη φετινή μας εκδήλωση μας τιμά με την παρουσία του ο Πάμπλο Γκαρσία , ο Κώστας Ιωσηφίδης καθώς και άλλοι φίλοι που ταξίδεψαν από τη Θεσσαλονίκη και τους ευχαριστούμε πολύ. Ευχαριστούμε επίσης τον π.Ανδρέα Κεφαλογιάννη και την ενορία του που στηρίζουν εμπράκτως πέντε χρόνια τώρα τις εκδηλώσεις μας για αυτά τα έξι παιδιά, όπως και το χωριό των Ανωγείων.Ευχαριστώ σήμερα και την ταβέρνα τα Σκαλώματα για τη βοήθεια τους στο τραπέζι που παραθέτουμε για τη σημερινή εκδήλωση.
Πάντα με σεβασμό και τιμή στη μνήμη αυτών των παιδιών και στις οικογένειες τους…” ανέφερε.
Δικέφαλε μου κάποτε για σένα έξι παιδιά ‘φύγαν απ’ τη ζωή , τους πήρε η αγάπη τους για σένα , μα θα ‘ναι πάντα ζωντανοί.

Εκ μέρους του Δήμου Ανωγείων βρέθηκε στην εκδήλωση ο Αντιδήμαρχος κ. Βασίλης Σμπώκος ο οποίος αργότερα σε προσωπική του σελίδα ανέφερε τα εξής για την τιμή στα έξι αδικοχαμένα παιδιά:

Σήμερα στα Ανώγεια,σε μία σεμνή τελετή μνήμης για τους έξι αδικοχαμένους Παοκτσήδες στο δυστύχημα των Τεμπών πριν 16 χρόνια,ξανάσμιξε η οικογένεια του ΠΑΟΚ!
Στη φετινή εκδήλωση,που έχει γίνει θεσμός για τον τόπο μας με πρωτοβουλία του Συνδέσμου ΠΑΟΚ Ρεθύμνου και της Ενορίας του Αγίου Γεωργίου Ανωγείων,και με ψυχή της εκδήλωσης τον παπά Αντρέα Κεφαλογιαννη και τους φανατικούς Ανωγειανούς Παοκτσήδες Μπάμπη Μπαγκέρη(Μπόμπερ),Γιάννη Βρέντζο(Ζβάν),μας έκανε την τιμή να παρευρίσκεται αντιπροσωπεία της Διοίκησης της ΠΑΕ ΠΑΟΚ,με επικεφαλής τους πρώην ποδοσφαιριστες Πάμπλο Γκαρσία και Κώστα Ιωσηφίδη!!
Ο ΠΑΟΚ δεν είναι απλά μία ομάδα..Είναι ιδέα!!Και οι Παοκτσήδες το αναδεικνύουν αυτό,σε κάθε εκδήλωση που έχει σχέση με την Ιστορία του συλλόγου!!
Θερμά συγχαρητήρια σε όλους!!
Ο Δήμος Ανωγείων θα βρίσκεται πάντα αρωγός και συμπαραστάτης τέτοιων εκδηλώσεων!” τόνισε.

Στη διάρκεια τις εκδήλωσης έγινε λαχειοφόρος αγορά με έπαθλο μια φανέλα του Πάμπλο Γκαρσία, τα έσοδα της οποίας δόθηκαν στο Εργαστήρι Γνώσης της ενορίας του Αγίου Γεωργίου.

12072583_10207979243506105_124874458829980611_n

Με ένα εντυπωσιακό πλασέ στην κίνηση του Γιάννη Κουτάντου στα τελευταία δευτερόλεπτα των καθυστερήσεων ο Αετός ”απέδρασε” με την ισοπαλία από τα Ζωνιανά στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος της Β’ ΕΠΣΡ, κερδίζοντας και στον ψυχολογικό τομέα ενόψει της δύσκολης συνέχειας.

Το τελικό 3-3 ανάμεσα στους Νέους του Ερμή Ζωνιανών και τον Αετό Ανωγείων κρίνεται δίκαιο καθώς και οι δυο ομάδες πάλεψαν για τη νίκη, είχαν ευκαιρίες, ενώ αμφότερες προδόθηκαν από τα αμυντικά κενά τους. Σημαντικό το γεγονός ότι η ομάδα μας παρότι βρέθηκε τρεις φορές πίσω στο σκορ κατάφερε να απαντήσει και στις τρεις δείχνοντας χαρακτήρα και αποφασιστικότητα.

Στο 15′ η ομάδα μας στάθηκε τυχερή καθώς το λάθος διώξιμο της μπάλας από τον Πασπαράκη έστειλε τη μπάλα στο οριζόντιο δοκάρι και αποφεύχθηκε το αυτογκόλ. Ο Αετός είχε μια καλή φάση στο 17′ με ένα σουτ του Φασουλά που πέρασε άουτ, αλλά στο πρώτο ημίχρονο ο Ερμής ήταν καλύτερος. Απείλησε στο 20′ με τον Παρασύρη να στέλνει την μπάλα άουτ σε τετ α τετ και πέτυχε τελικά το γκολ στο 27′ με σκόρερ τον Άρη Παπαδάκη που βρέθηκε μόνος του με τον τερματοφύλακα.

Η απάντηση του Αετού ήταν άμεση καθώς ένα μόλις λεπτό αργότερα στο 28′ ισοφάρισε με τον Γιάννη Κουτάντο να σουτάρει ελεύθερος από το ύψος του πέναλτι , μετά από εντυπωσιακή ενέργεια του Μανόλη Σπαχή από τα δεξιά.

Στο 35′ ήρθε και το 2-1 για τους Ζωνιανούς με ωραίο σουτ του Σταμάτη Παπαδάκη.Ο Αετός μέχρι τη λήξη του ημιχρόνου απείλησε με δυο άστοχα σουτ του Κουτάντου στο 38′ και του Δραμουντάνη στο 42′.
Η ομάδα μας μπήκε καλύτερα στο δεύτερο ημίχρονο και ισοφάρισε άμεσα με ωραίο σουτ του Δραμουντάνη στο 52′ μετά από ενέργεια του Ντούλα. Άμεσα όμως και πάλι οι νέοι του Ερμή μπήκαν μπροστά με κεφαλιά του πρώην παίχτη του Αετού, Γιάννη Ζαχαριουδάκη στο 57′ μετά από εκτέλεση κόρνερ και ολιγωρία της άμυνας.

Στο τελευταίο ημίωρο ο Αετός πίεζε για την ισοφάριση, είχε ένα καλό σουτ του Σπαχή στο 73΄που πέρασε άουτ , αλλά όλα θα είχαν τελειώσει στο 86′ στο τετ α τετ του Κόκκινου με τον τερματοφύλακα μας Νικόλα Φασουλά να αποκρούει εντυπωσιακά και να κρατάει ζωντανές τις ελπίδες μέχρι το φινάλε!
Το ντέρμπι κρίθηκε στην τελευταία του φάση, στο 94′ με το χρυσό γκολ του Γιάννη Κουτάντου, με εξαιρετικό πλασέ στην κίνηση μετά την ωραία σέντρα του Δραμουντάνη, με τη μπάλα να χτυπάει στο δεξί κάθετο δοκάρι και να καταλήγει στα δίχτυα. Ωραίο γκολ από τον νεαρό που ήταν και ο κορυφαίος της αναμέτρησης, με δυο γκολ και αρκετή οργάνωση στον χώρο της μεσαίας γραμμής.

Η ομάδα πήρε τον βαθμό, αλλά στον βαθμολογικό πίνακα είναι πλέον στους μείον πέντε βαθμούς! Αυτό γίνεται διότι η ομάδα δικαίως τιμωρήθηκε με -6 βαθμούς καθώς πέρσι είχε αποχωρήσει από το ‘Α Τοπικό πριν την ολοκλήρωση του.

Επόμενος αντίπαλος την ερχόμενη Κυριακή στα Ανώγεια με τους νέους της Ε.Α.Ρ σε μια ακόμα δύσκολη αναμέτρηση.

Η σύνθεση του Αετού:

Ν.Φασουλάς-Κεφαλογιάννης-Καλομοίρης-Πασπαράκης-Σουλτάτος-Ντούλας (70 λ.τ Βιτώρος)-Α.Φασουλάς (55′ Αεράκης)
Κουτάντος-Δραμουντάνης-Σπαχής-Δ.Ξυλούρης

Η σύνθεση των Ζωνιανών:

Ν.Παρασύρης-Κ.Παπαδάκης-Τ. Κλίνης-Ζαχαριουδάκης-Ζερβός-Μ.Κλίνης-Αγγ.Παρασύρης-Β.Κλίνης-
Α.Παπαδάκης- Β.Κάββαλος(75.Μ.Κόκκινος)-Σ.Παπαδάκης(55’ Κ.Κόκκινος).

1980325_785821081480517_8600223184945937395_o

Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο Διοικητικό συμβούλιο του Αετού Ανωγείων και κατατέθηκαν τα χαρτιά στην ΕΠΣΡ, με την ομάδα μετά τις αρχαιρεσίες να συνεχίζει με πρόεδρο τον Μιλτιάδη Πλουσή.Παλιά αλλά και νέα ονόματα θα προσπαθήσουν να συμβάλλουν με τις δυνάμεις τους στο δύσκολο πρωτάθλημα της Β’ ΕΠΣΡ.

Αναλυτικά η νέα σύνθεση του συμβουλίου του Αετού έχει ως εξής:

Πρόεδρος: Μιλτιάδης Πλουσής

Αντιπρόεδρος: Βασίλης Ανδρεαδάκης

Γεν.Γραμματέας: Κώνσταντίνος Κονιός

Αναπληρωτής Γραμματέας: Γιώργος Μπαγκέρης

Ταμίας: Ιωάννης Σπαχής

Αναπληρωτής Ταμίας: Ευάγγελος Βρέντζος

Γενικός Αρχηγός: Δημήτριος Μέμμος

Μέλη: Γεώργιος Ανδρεαδάκης και Εμμανουήλ Σπαχής

 

Ο Γιώργος Ντούλλας στον Αετό Ανωγείων!

Μεταγραφή ενός παλιού γνώριμου πραγματοποίησε ο Αετός αποκτώντας ένα ποιοτικό μέσο τον Γιώργο Ντούλλα που είχε αγωνιστεί ξανά στην ομάδα στο Α’ Τοπικό την περίοδο 2013-14. Ο Ντούλλας που πέρσι αγωνίστηκε στον Κόροιβο και την Ανάληψη, με πολλές φιλίες στα Ανώγεια, θα είναι και ο μοναδικός μη Ανωγειανός που θα ενισχύσει την ομάδα φέτος! Η δεδομένη ποιότητα του στον αγωνιστικό χώρο αλλά και ο καλός χαρακτήρας του αναμένεται να βοηθήσουν σημαντικά τον Αετό στη φετινή προσπάθεια.

 

Τύλισος- Αετός 2-3 στο τελευταίο φιλικό προετοιμασίας!-Χατ-τρικ από τον Δραμουντάνη!

Παράλληλα η ομάδα έδωσε το τελευταίο της φιλικό όπου μετά από πολύ καλή και ελπιδοφόρα εμφάνιση επικράτησε της Τυλίσσου εκτός έδρας με 2-3 με τρία γκολ από τον Ευρυπίδη  Δραμουντάνη! Ο νεαρός επιθετικός δείχνει σε άριστη κατάσταση και είναι βέβαιο ότι μαζί με τον Μανόλη Σπαχή θα αποτελέσουν ένα από τα πιο δυνατά επιθετικά δίδυμα της κατηγορίας.

Αναλυτικά η σύνθεση του Αετού είχε ως εξής:

 

Φασουλάς Νικόλας (46′ Σταυρακάκης Γιάννης)

Καλομοίρης Λευτέρης

Ξυλούρης Φάνης(46′ Χαιρέτης Γιώργος)

Βιτώρος Ραφαήλ

Κεφαλογιάννης Ευρυπίδης

Σουλτάτος Γιώργος

Κουτάντος Γιάννης

Ξυλούρης Δημήτρης(46′ Λευτέρης Μέμος)

Δραμουντάνης Ευρυπίδης

Ξυλούρης Γιώργος (25′ Φασουλάς Αλέξης)

Σπαχής Μανόλης

sima.aetos_1

Στην τελική ευθεία της προετοιμασίας του μπαίνει ο Αετός Ανωγείων, για την έναρξη του πρωταθλήματος της Β’ Κατηγορίας της ΕΠΣΡ , με την ομάδα μας να αντιμετωπίζει το Σάββατο 17 Οκτωβρίου τους νέους του Ερμή Ζωνιανών εκτός έδρας για την πρεμιέρα του φετινού μαραθωνίου.

Σήμερα ορίστηκε και το τελευταίο φιλικό προετοιμασίας το οποίο θα είναι στην Τύλισσο με την τοπική ομάδα την ερχόμενη Πέμπτη 8 Οκτωβρίου στις 7.30 μ.μ

Η ομάδα με στόχο φέτος την αξιοποίηση του Ανωγειανού στοιχείου και ταλέντου, θα πορευθεί στο πρωτάθλημα της δεύτερης κατηγορίας όχι με στόχο τον πρωταθλητισμό ως αυτοσκοπό, αλλά την ανάδειξη νέων ταλέντων στην περιοχή και την ανάδειξη περισσότερων μικρών από τις Ακαδημίες της ομάδας.

-->