Αθλητικά
Στα Ανώγεια βρέθηκε το πρωί της Τρίτης το Ρέθυμνο Cretan Kings, καθώς αντιπροσωπεία παικτών επισκέφθηκε το 1ο Δημοτικό Σχολείο στο πλαίσιο του προγράμματος «Σουτάκι… στην Κρήτη».
Περίπου 140 μαθητές και δάσκαλοι υποδέχθηκαν με θέρμη τους παίκτες μας Χάρη Γιαννόπουλο, Εβάλντας Ζάμπας, Ανδρέα Χριστοδούλου και Μπράντον Έντουαρντς, τους οποίους συνόδευσαν ο Τεχνικός Διευθυντής Γιώργος Κούμουλος, η υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων Φωτεινή Παπαδοπετράκη και ο Νίκος Τζανιδάκης από το γραφείο Τύπου.
Αν και ο καιρός ήταν βροχερός οι αθλητές μας δεν χάλασαν το χατίρι των παιδιών και αφού χωρίστηκαν σε δύο ομάδες έπαιξαν το καθιερωμένο «διπλό» στον προαύλιο χώρο του Σχολείου, με τους μικρούς μαθητές να το διασκεδάζουν με την ψυχή τους, ενώ δεν έλειψαν και τα ανάλογα συνθήματα.
Έπειτα, άπαντες εισήλθαν στο αμφιθέατρο του Σχολείου, όπου τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν καλύτερα τους παίκτες, πραγματοποιώντας ερωτήσεις, ενώ έμαθαν τα μυστικά του μπάσκετ και της σωστής διατροφής. Στο τέλος, οι παίκτες μας κάθισαν στα θρανία, μοιράζοντας αυτόγραφα, ενώ δώρισαν και τρεις μπάλες μπάσκετ.
Μάλιστα, μαθητές, δάσκαλοι και γονείς προσκλήθηκαν στον Σαββατιάτικο πολύ σημαντικό αγώνα της ομάδας μας (17.00) κόντρα στον Προμηθέα Πατρών για να ενισχύσουν την προσπάθεια της στο κλειστό γυμναστήριο «Μελίνα Μερκούρη».
Η ΚΑΕ Ρέθυμνο Cretan Kings ευχαριστεί θερμά την Διευθύντρια του 1ου Δημοτικού Σχολείου Ανωγείων κα Τριανταφυλλιά Χατζάκη, τους δασκάλους και τους γονείς για την πρόσκληση και την άψογη φιλοξενία.
Από τη σελίδα της ομάδας: http://rethymnobc.gr/
Έξι φορές “σφύριξε” το τρένο του Αετού Ανωγείων στις Μέλαμπες, με την ομάδα να συνεχίζει την εκπληκτική της κούρσα στο πρωτάθλημα με οκτώ νίκες σε ισάριθμα παιχνίδια και να φιγουράρει στην κορυφή του πρωταθλήματος με 24 βαθμούς, δείχνοντας ότι φέτος μπορεί να κατακτήσει το πρωτάθλημα της Β’ΕΠΣΡ και να επιστρέψει μετά από χρόνια στη φυσική της θέση στην πρώτη κατηγορία του τοπικού. Την επόμενη αγωνιστική ο Αετός θα αντιμετωπίσει τον ουραγό της βαθμολογίας Απόλλωνα και μια εύκολη νίκη εκεί θα είναι η καλύτερη προθέρμανση για το ντέρμπι της μεθεπόμενης αγωνιστικής με την ΝΕΑΡ στο Ρέθυμνο, που αναμένεται να κρίνει πολλά για την συνέχεια.
Το παιχνίδι της 9ης αγωνιστικής στις Μέλαμπες δεν χωράει ιδιαίτερης κριτικής και σχολιασμού καθώς ο Αετός το καθάρισε νωρίς και με σχετική ευκολία. Μόλις 30 δευτερόλεπτα πέρασαν από την έναρξη, αλλά ήταν αρκετά για τον Μανόλη Σπαχή να “γράψει” με συρτό σουτ το 0-1. Στο 12′ ο Βασίλης Αεράκης διαμόρφωσε το 0-2 με υπέροχο αριστερό σουτ έξω από την περιοχή, ενώ το 0-3 ήρθε μόλις στο 26′ από τον Τριαλώνη. Ο Σπαχής στο 32′ έγραψε το 0-4 για να ολοκληρωθεί έτσι το πρώτο ημίχρονο. Συντήρηση δυνάμεων και είχαμε στο δεύτερο μέρος με τον Αετό να μην απειλείται σε κανένα σημείο του αγώνα και να διευρύνει μάλιστα το σκορ, με τον Πλερωνάκη να κάνει το 0-5 στο 67′ και το κερασάκι στην τούρτα να βάζει ο Στέφανος Δραμουντάνης με κοντινή προβολή στο 75′ για το τελικό 0-6!
Η σύνθεση του Αετού με προπονητή τον Τάκη Μέμμο:
Κυριακάκης-Καλομοίρης (70’Μαματζάκης)-Τριαλώνης-Γ.Σουλτάτος-Α.Ξυλούρης-Μ.Κεφαλογιάννης-46′-Δ.Ξυλούρης(65’Σ.Δραμουντάνης)
Αεράκης-Σπαχής-Πλερωνάκης-Ε.Δραμουντάνης
Στο Δημοτικό σχολείο Ανωγείων θα βρεθούν την ερχόμενη Τρίτη 29 Νοεμβρίου στις 11 π.μ, καλαθοσφαιριστές και μέλη της διοίκησης της ομάδας μπάσκετ του Ρεθύμνου, στα πλαίσια της κοινωνικής δράσης τους με τίτλο “Σουτάκι στη Κρήτη”, ώστε να μοιράσουν δώρα, να παίξουν με τα παιδιά, αλλά και να τα προσκαλέσουν να δουν από κοντά τον επόμενο εντός έδρας αγώνα τους στην Basket League με αντίπαλο τον Προμηθέα Πατρών στις 3 Δεκεμβρίου στο γήπεδο “Μελίνα Μερκούρη”.Το 2008 ξεκίνησε το πρόγραμμα «Σουτάκι στην Κρήτη», με στόχο τις επισκέψεις παικτών της ομάδας του μπάσκετ που αγωνίζεται χρόνια στη μεγάλη κατηγορία, σε σχολεία του Νομού Ρεθύμνου και Χανίων.Από τότε μέχρι και σήμερα το Ρέθυμνο Cretan Kings έχει επισκεφθεί δεκάδες σχολεία, μοιράζοντας χαρά, γνώση και δώρα σε χιλιάδες μαθητές. Υπεύθυνος του προγράμματος είναι ο Γιώργος Κούμουλος. Στα Ανώγεια θα βρεθούν και τέσσερις καλαθοσφαιριστές της ομάδας, καθώς και ο υπεύθυνος μάρκετινγκ κ.Βαλάντης Χόμπης, η υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων κα Φωτεινή Παπαδοπετράκη και ο υπεύθυνος Τύπου κ.Νίκος Τζανιδάκης. Οι καλαθοσφαιριστές θα παίξουν με τα παιδιά, θα μοιράσουν αυτόγραφα αλλά και δώρα όπως μπάλες του μπάσκετ και μπλουζάκια σε μια υπέροχη κοινωνική δράση που στόχο έχει να φέρει τη νεολαία κοντά στον αθλητισμό.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το Ρέθυμνο πήρε και φέτος το βραβείο ήθους της Basket League και αποτελεί πραγματικό κόσμημα για τον αθλητισμό της Κρήτης. Η επίσκεψη που θα γίνει μετά από συνεννόηση με την διευθύντρια του σχολείου κα Χατζάκη , την πρόεδρο του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων κα Ιφιγένεια Πλουσή, αλλά και το τοπικό μέσο του χωριού, την Ανωγή, θα περιλαμβάνει και πρόσκληση για όλους για να βρεθούν στο Ρέθυμνο για την αναμέτρηση με τον Προμηθέα. Η ομάδα του Ρεθύμνου θα στείλει λεωφορεία για την μεταφορά των παιδιών και των κηδεμόνων τους στο Ρέθυμνο, όπου στο γήπεδο όλοι θα ζήσουν μια μοναδική εμπειρία ενός επίσημου αγώνα πρώτης κατηγορίας! Απαραίτητη προϋπόθεση αποτελεί το κάθε παιδί να συνοδεύεται από τον κηδεμόνα του. Ευχόμαστε καλή διασκέδαση σε όλους και απευθύνουμε τα συγχαρητήρια μας στη διοίκηση της ομάδας της Κ.Α.Ε Ρεθύμνου για την έντονη κοινωνική δράση της στην επαρχία της Κρήτης.
Με τη ψυχολογία στα ύψη θα αγωνιστεί ο Αετός Ανωγείων, την Κυριακή 27 Νοεμβρίου στις 3 μ.μ, στις Μέλαμπες με αντίπαλο την τοπική ομάδα, με στόχο το 8 στα 8 που θα τον διατηρήσει μόνο πρώτο στη κορυφή της Β’ΕΠΣΡ. Η ομάδα μας που μέχρι και την 8η αγωνιστική έχει μόνο νίκες, με συντελεστή γκολ 25-2, έχει ξεχωρίσει στο φετινό πρωτάθλημα, δείχνοντας ότι έχει απόρθητη έδρα στα Ανώγεια, και καλείται να αποδείξει ότι είναι εξίσου δυνατός και εκτός έδρας ψάχνοντας αύριο την δεύτερη νίκη του μετά από αυτή στα Ζωνιανά. Ο Αετός έχει φτάσει στους 21 βαθμούς, με δεύτερη τη ΝΕΑΡ στους 18 και τρίτο τον Κεραυνό που έχει 16 βαθμούς.
Αναλυτικά το πρόγραμμα της 9ης αγωνιστικής:
Απόλλωνας-Επισκοπή 2010
Αστέρας Περάματος-Αναγέννηση ΜΣΠΡ
Λίβας-Παναρκαδικός
Κεραυνός-Τάλως Γαράζου
Μέλαμπες-Αετός Ανωγείων
Ασή Γωνιά-Νέοι Ζωνιανών
Πηγή-Φοίνικας 0-3 α.α
Ρεπό έχει η ΝΕΑΡ
Η Ένωση Σκακιστικών Σωματείων Κρήτης, ο Σκακιστικός Όμιλος Ανωγείων και ο Δήμος Ανωγείων διοργανώνουν την Κυριακή 27 Νοεμβρίου το 5ο Παγκρήτιο Ατομικό Πρωτάθλημα Γρήγορου Σκακιού (Rapid Chess) στα Ανώγεια. Είναι η 2η φορά που θα πραγματοποιηθεί το συγκεκριμένο Παγκρήτιο Πρωτάθλημα στα Ανώγεια, καθώς η ίδια διοργάνωση είχε φιλοξενηθεί και πέρσι, στις 8 Νοεμβρίου στον τόπο μας.
Οι διοργανωτές θα προσφέρουν φιλοξενία σε 50 σκακιστές και συνοδούς οι οποίοι θα βρίσκονται στα Ανώγεια από το Σάββατο.
Η ώρα έναρξης των παρτίδων θα είναι την Κυριακή 27 Νοεμβρίου στις 10:30 το πρωί, ενώ θα παιχθούν 7 γύροι με Ελβετικό σύστημα. Στις 15:30 θα γίνει η τελετή λήξης με τις βραβεύσεις και τις απονομές.
Ο χρόνος σκέψης για το συγκεκριμένο πρωτάθλημα θα είναι μόλις 10 λεπτά για κάθε παίχτη για όλη την παρτίδα, ενώ σε κάθε κίνηση το ηλεκτρονικό χρονόμετρο θα προσθέτει αυτόματα 5 δευτερόλεπτα. Ο μειωμένος χρόνος σκέψης παράγει συχνά εντυπωσιακές παρτίδες με αιχμηρές επιθέσεις και θυσίες, κάτι που είναι προς τέρψη των θεατών. Φυσικά μπορεί να παρακολουθήσει το πρωτάθλημα όποιος επιθυμεί (η είσοδος, εννοείται είναι ελεύθερη).
Στο Παγκρήτιο αυτό πρωτάθλημα θα αγωνιστούν και 12 σκακιστές και σκακίστριες του Σκακιστικού Ομίλου Ανωγείων.
Μια ακόμα σημαντική σκακιστική διοργάνωση θα διεξαχθεί στα Ανώγεια, με τον Σκακιστικό Όμιλο Ανωγείων να εμφανίζει αξιοσημείωτη και αδιάλειπτη δραστηριότητα, ενώ στα σχέδια του σωματείου είναι να ενταχθούν ακόμα περισσότερες διοργανώσεις και γενικότερες δράσεις στο μέλλον.
Περισσότερες πληροφορίες για την διοργάνωση στην επίσημη ιστοσελίδα του συλλόγου: www.anogiachess.com
Σαν “σίφουνας” πέρασε ο Αετός την Τετάρτη 2 Νοεμβρίου από τα Ζωνιανά, επικρατώντας της τοπικής ομάδας με 0-3 στα πλαίσια της πέμπτης αγωνιστικής, σε ένα παιχνίδι που είχε ματαιωθεί το προηγούμενο Σαββατοκύριακο λόγω πένθους. Με το αποτέλεσμα αυτό ο Αετός έφτασε τις τέσσερις νίκες σε ισάριθμους αγώνες και φιγουράρει στην πρώτη θέση της βαθμολογίας, παρά το γεγονός ότι έχει εκτίσει το ρεπό του. Μάλιστα ο Αετός είναι η μόνη αήττητη ομάδα, ενώ εντυπωσιακό στατιστικό στοιχείο αποτελεί το γεγονός ότι έχει πετύχει 17 γκολ σε τέσσερα παιχνίδια χωρίς να έχει δεχτεί κανένα! Στον χθεσινό αγώνα ο Αετός μπήκε πολύ δυνατά, σκόραρε μόλις στο πρώτο λεπτό με τον Λευτέρη Μέμο, ενώ στο 17′ έδειξε να καθαρίζει τον αγώνα με το 0-2 από τον Βασίλη Αεράκη. Η ομάδα είχε δοκάρι στο 42′ με τον Λευτέρη Καλομοίρη, για να έρθει η χαριστική βολή στο 82′ με “δράστη” αυτή τη φορά τον Απόστολο Ξυλούρη. Μοναδική καλή στιγμή για τους γηπεδούχους , ένα δοκάρι με τον Γ.Παρασύρη στο 80′.