Αθλητικά

Με μια σημαντική υπογραφή στις αποσκευές του επέστρεψε χθες Παρασκευή 20 Απριλίου, από την Αθήνα ο δήμαρχος Ανωγείων. Ο Εμμανουήλ Καλλέργης μετά από συνάντηση που είχε στο Υπουργείο Αθλητισμού υπέγραψε προγραμματική σύμβαση με τον υφυπουργό Αθλητισμού Γιώργο Βασιλειάδη , για το έργο ” Συντηρήσεις Υποδομών Δημοτικού Σταδίου Ανωγείων “. Πρόκειται για σύμβαση ύψους 100.000 ευρώ.
Σύμφωνα με την μελέτη που έχει εκπονήσει ο Δήμος Ανωγείων και την οποία παρουσίασε στον υφυπουργό Αθλητισμού, στο γήπεδο Ανωγείων θα γίνουν έργα ριζικής ανακατασκευής των αποδυτηρίων και του κτιρίου του γυμναστηρίου. Επίσης θα γίνουν παρεμβάσεις στον τάπητα, στον στίβο και σε ολόκληρη την περίφραξη του γηπέδου.

Τέλος, προβλέπεται η κατασκευή ενός γηπέδου μπάσκετ και η δημιουργία  προβλεπόμενου χώρου στάθμευσης αυτοκινήτων.

Την Κυριακή 22 Απριλίου στις 5 μ.μ θα υποδεχθεί στα Ανώγεια ο Αετός τον Αστέρα Ρεθύμνου, για την 28η αγωνιστική στο κρισιμότερο ίσως παιχνίδι της χρονιάς που θα αποδειχθεί καθοριστικό για την παραμονή του ή όχι στην κατηγορίας. Η ομάδα μας θα ψάξει την νίκη που θα τη φέρει στους 28 βαθμούς περιμένοντας και στραβοπάτημα κυρίως από τον Ψηλορείτη που αγωνίζεται εκτός έδρας με τον Άρη έχοντας 22 βαθμούς. Αν τα δυο αυτά αποτελέσματα ευνοήσουν τότε ο Αετός θα αποσπαστεί 6 βαθμούς από την επικίνδυνη ζώνη και δυο αγωνιστικές πριν το φινάλε θα έχει αγκαλιάσει την παραμονή του.

Όπως φαίνεται πάντως ποδοσφαιριστές του Αετού δεν έβαλαν μυαλό και “κρέμασαν” την ομάδα καθώς οι ανούσιες διαμαρτυρίες τους μετά την λήξη της αναμέτρησης της Τετάρτης με την Δόξα Πλατανέ, όπου ο Αετός πάλεψε αλλά ηττήθηκε δίκαια με 3-2 έφεραν νέες ποινές που μόνο κακό κάνουν στην προσπάθεια και την εικόνα της ομάδας. Τέσσερις αγωνιστικές τιμωρία για τον Νύκταρη και 12 για τον Χαραλαμπάκη για τις έντονες διαμαρτυρίες τους μετά τη λήξη του αγώνα, ενώ και οι διαιτητές του Ρεθύμνου ξανά φέτος απέκλεισαν τον Αετό από τις διαδικασίες τους και το ματς της Κυριακής θα σφυρίξουν διαιτητές από άλλη Ένωση. Κάποιοι με το να διαμαρτύρονται μόνο κάνουν κακό στην ομάδα που πληρώνει ξανά τα ίδια λάθη και αποδεκατίζεται στο κρισιμότερο σημείο της χρονιάς. Ας ελπίσουμε οι εναπομείναντες να καταφέρουν την Κυριακή να πάρουν τους τρεις βαθμούς και να σώσουν την χρονιά.

(Δείτε εδώ τις φάσεις και τα γκολ από την αναμέτρηση του Αετού με την Επισκοπή στα Ανώγεια:https://www.youtube.com/watch?v=gPfezw2pawg)

‘Ένα γκολ του πρώτου σκόρερ της κατηγορίας Γκιόκα στο έκτο λεπτό των καθυστερήσεων στα Ανώγεια, έδωσε τη νίκη με ανατροπή στην Επισκοπή και στέρησε από τον Αετό ένα χρυσό βαθμό που ίσως αποδειχθεί καθοριστικός στην ολοκλήρωση του πρωταθλήματος. Το παιχνίδι στα Ανώγεια, τα είχε όλα με 5 γκολ, τρία δοκάρια, ανατροπές, αποβολές, ένταση και πάθος κυρίως από τον Αετό που τα έδωσε όλα και δικαιούνταν τουλάχιστον τον βαθμό της ισοπαλίας.Την ερχόμενη Τετάρτη στην εμβόλιμη αγωνιστική ο Αετός θα αγωνιστεί εκτός έδρας με την Δόξα Πλατανέ στο μεγάλο ντέρμπι παραμονής της αγωνιστικής!

 Αετός-Επισκοπή 2-3

Τα γκολ για τον Αετό οι Μπαμπουλάκης στο 19′ και Σπαχής στο 72′ και για την Επισκοπή οι Φράγκος στο 18′, Λουμπάκης στο 89′ και Γκιόκας στο 96′. Δοκάρι για τον Αετό με τον Νύκταρη στο 57′ και για την Επισκοπή με τον Τριχάκη στο 12′ και τον Νάκα στο 45′. Στο 76′ αποβλήθηκε με απευθείας κόκκινη κάρτα για διαμαρτυρία ο Σπανουδάκης.

Αετός:Καπετανάκης-Γκιώνης(63′ Πλευριτάκης)-Σουλτάτος-Παπαδομιχελάκης-Χαραλαμπάκης-Αεράκης-Νύκταρης-Μπαμπουλάκης

-Σταυριανός-Σπαχής(86’Καλλέργης)-Μέμος

Επισκοπή:Νικηφόρος-Λαζαρίδης-Αντωνόπουλος-Λουμπάκης-Γεωργούλης-Χαλκιαδάκης(63’Σπανουδάκης)-Σουμπασάκης(97’Ξυνομηλάκης)-Γκιόκας

Τριχάκης(46 λ.τ Ματαραγκάτσι)-Φράγκος-Νάκας(63’Φοβάκης)

Επιστροφή στο γήπεδο και την αγωνιστική δράση για τον Αετό, μετά τις διακοπές για το Πάσχα, με δυο σημαντικές όσο και δύσκολες  αναμετρήσεις να τον περιμένουν σε διάστημα τριών ημερών. Η αρχή θα γίνει την ερχόμενη Κυριακή 15 Απριλίου όπου στις 5 μ.μ ο Αετός θα υποδεχτεί στα Ανώγεια την πρωτοπόρο και σχεδόν βέβαιη πρωταθλήτρια ομάδα της Επισκοπής για την 26η αγωνιστική, ενώ εμβόλιμα θα γίνει η 27η αγωνιστική την Τετάρτη 18 Απριλίου όπου η ομάδα μας θα αντιμετωπίσει εκτός έδρας στα Μισίρια την δυνατή Δόξα Πλατανέ. Δυο πολύ δύσκολες αναμετρήσεις όπου οποιοδήποτε βαθμολογικό όφελος θα μετρήσει πολύ στην προσπάθεια του Αετού Ανωγείων να αποφύγει την 14η θέση που οδηγεί στην Β’ΕΠΣΡ, σε μια μάχη μέχρι τέλους και συνυποψήφιους τις ομάδες του Ψηλορείτη, του Σπηλίου, του Ποσειδώνα Γερανίου και της Δόξας.

Το πρόγραμμα των δυο αγωνιστικών της Κυριακής και της Τετάρτης έχει ως εξής:

26η αγωνιστική
Σάββατο 14 Απριλίου (17.00)
Ε.Α.Π. – Αστέρας Ρεθύμνου (Ατσιποπούλου).
Άρης Ρεθύμνου – ΠΑΟ Αλφάς (Μισιρίων).
Κυριακή 15 Απριλίου (17.00)
Κάλυβος – Ψηλορείτης (Αλφάς).
Σπήλι – Κεραυνός (Σπηλίου).
Ποσειδώνας Γερανίου – Δόξα Πλατανέ (Γερανίου).
Αετός Ανωγείων – Επισκοπή (Ανωγείων).
Ρεθυμνιακός – ΟΦ Αρμένων (Ρεθύμνου).
Ρεπό: Τάλως Μελιδονίου

27η αγωνιστική
Τετάρτη 18 Απριλίου (17.00)
ΠΑΟ Αλφάς – Ρεθυμνιακός (Αλφάς).
Επισκοπή – Σπήλι (Επισκοπής).
Δόξα Πλατανέ – Αετός Ανωγείων (Μισιρίων).
Ψηλορείτης – Τάλως Μελιδονίου (Φουρφουρά).
Αστέρας Ρεθύμνου – Ποσειδώνας Γερανίου (Ρεθύμνου).
Ε.Α.Π. – Κάλυβος (Ατσιποπούλου).
Τετάρτη 18 Απριλίου (19.30)
ΟΦ Αρμένων – Κεραυνός (Αρμένων).
Ρεπό: Άρης Ρεθύμνου

Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ (σε 25 αγώνες)
ΟΜΑΔΑ Β. ΑΓ. Ν-Ι-Η ΓΚΟΛ
1. Επισκοπή 64 23 21-1-1 99 – 7
2. Ρεθυμνιακός 53 24 16-5-3 49 – 22
3. Αστέρας Ρεθύμνου 50 23 14-7-1 54 – 15
4. Κάλυβος 39 23 11-6-6 39 – 26
5. Ε.Α.Π. 36 23 10-6-7 25 – 23
6. ΟΦ Αρμένων 35 24 9-8-7 25 – 20
7. Άρης Ρεθύμνου 32 24 9-5-10 35 – 32
8. Τάλως Μελιδονίου 29 24 9-4-11 41 – 51
9. ΠΑΟ Αλφάς 28 24 8-4-12 29 – 56
10. Δόξα Πλατανέ 27 23 8-3-12 33 – 45
11. Αετός Ανωγείων 25 23 7-4-12 29 – 53
12. Ποσειδώνας Γερανίου 22 23 6-4-13 28 – 52
-. Ψηλορείτης 22 23 6-4-13 37 – 46
-. Σπήλι Cretan Iama 22 23 7-1-15 39 – 63
15. Κεραυνός 6 23 1-3-19 16 – 68
* Ο Τάλως Μελιδονίου ξεκίνησε το πρωτάθλημα με -2 βαθμούς.

Ακάθεκτος συνεχίζει ο Αετός στην μάχη για την παραμονή του στο Α’Τοπικό, καθώς το Σάββατο 31 Μαρτίου πέτυχε την τρίτη συνεχόμενη νίκη του επικρατώντας δίκαια στο Ρέθυμνο του Κεραυνού με 1-2 στα πλαίσια της 25ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος. Οι Ανωγειανοί με τη νίκη τους αυτή έφτασαν στους 25 βαθμούς και άφησαν πίσω τους τόσο τον Ψηλορείτη που αγωνίζεται αύριο με τον Αστέρα Ρεθύμνου, ενώ έχει 21 βαθμούς, όσο και το Σπήλι που παρέμεινε στους 22 μετά την ήττα του στους Αρμένους, καθώς βέβαια και τον Κεραυνό που με 6 βαθμούς έχει ήδη υποβιβαστεί, αλλά και ο Ποσειδών Γερανίου που έχει 22 αλλά και πολύ δύσκολο έργο την Κυριακή όπου θα αντιμετωπίσει εκτός έδρας την πρωτοπόρο Επισκοπή.

Ο Αετός ήταν καλύτερος στη μεγαλύτερη διάρκεια της αναμέτρησης και παρά το 0-0 του πρώτου ημιχρόνου κατάφερε να μπει δυνατά στο δεύτερο μέρος και να προηγηθεί με δυο γκολ που εν τέλει του έδωσαν τη νίκη.  Αρχικά το 0-1 πέτυχε με εύστοχη εκτέλεση πέναλτι αλά Πανένκα ο Νικομανώλης Νύκταρης στο 55′ με την εσχάτη των ποινών να κερδίζει ο Μπαμπουλάκης με όμορφη ατομική ενέργεια, ενώ το 0-2 πέτυχε ο Άγγελος Σπαχής στο 72′ με υπέροχο σκάψιμο μπροστά από τον τερματοφύλακα μετά την εξαιρετική ασίστ πίσω από το κέντρο του Παπαδομιχελάκη. Με απευθείας κόρνερ μείωσαν οι γηπεδούχοι στο 80′ αλλά δεν κατάφεραν στη συνέχεια να απειλήσουν ιδιαίτερα παίζοντας και με δέκα παίχτες από το 42′ μετά την αποβολή με δεύτερη κίτρινη κάρτα ποδοσφαιριστή τους.

Καλύτερες στιγμές πέραν των δυο γκολ για τον Αετό ήταν δυο ωραία σουτ του Μπαμπουλάκη στο 50′ και το 81′ καθώς και η κλασσική ευκαιρία του Μανόλη Σπαχή στο 75′ ο οποίος καθυστέρησε και το πλασέ του έδιωξαν πάνω στη γραμμή οι αμυντικοί. Το πρωτάθλημα πλέον θα διακοπεί για τον εορτασμό του Πάσχα και ο Αετός θα υποδεχθεί στη συνέχεια την Κυριακή 15 Απριλίου στα Ανώγεια την πρωτοπόρο και πιθανότερη πρωταθλήτρια ομάδα της Επισκοπής!

Η σύνθεση του Αετού σήμερα:Καπετανάκης-Α.Σπαχής(83’Γκιώνης)-Καλλέργης-Σουλτάτος-Παπαδομιχελάκης-Νύκταρης-Χαραλαμπάκης-Αεράκης

Σταυριανός(46’Μ.Σπαχής)-Πλερωνάκης-Μπαμπουλάκης

(Δείτε το καταπληκτικό γκολ με απευθείας εκτέλεση κόρνερ, του Στέλιου Παπαδομιχελάκη στο 28′ που έκρινε την αναμέτρηση στο βίντεο που τράβηξε ο Μανόλης Σαμόλης: ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ Αετός Ανωγείων – Σπήλι 1-0 (24 Μαρτίου 2018)

Μεγάλη νίκη πέτυχε ο Αετός σήμερα στα Ανώγεια, καθώς επικράτησε στο μεγάλο ντέρμπι παραμονής με το Σπήλι με 1-0 και το έφτασε στους 22 βαθμούς ανασαίνοντας βαθιά ενόψει της δύσκολης συνέχειας. Εκπληκτικό το γκολ που έκρινε τελικά και την αναμέτρηση, καθώς στο 28′ ο Στέλιος Παπαδομιχελάκης έστειλε την μπάλα συστημένη στο δεξιό παραθυράκι από απευθείας εκτέλεση κόρνερ, χαρίζοντας τους τρεις πολύτιμους βαθμούς στον Αετό. Δεύτερη συνεχόμενη νίκη για την ομάδα μας, που μετά το “διπλό” στους Αρμένους, κέρδισε και το Σπήλι και πηγαίνει με ανεβασμένη ψυχολογία στο Ρέθυμνο το Σάββατο 31 Μαρτίου στις 4 μ.μ όπου θα επιδιώξει μόνο τη νίκη με αντίπαλο τον ουραγό και ήδη υποβιβασμένο Κεραυνό.

Το παιχνίδι είχε λιγοστές φάσεις στις δυο εστίες, με τις δυο ομάδες αγχωμένες αμφότερες για το αποτέλεσμα και κρίθηκε στο γκολ από την έμπνευση του Παπαδομιχελάκη. Ο Αετός διαχειρίστηκε σωστά την κατάσταση και έφτασε στη νίκη καθώς στο δεύτερο ημίχρονο οι φιλοξενούμενοι πίεσαν αλλά δεν είχαν ούτε υποψία ευκαιρίας για την ισοφάριση. Σωστά ο διαιτητής Βοσκάκης ακύρωσε γκολ του Μανόλη Σπαχή στο 75′ ως οφσάιντ, ενώ στις κορυφαίες φάσεις ανήκει και ένα έξοχο φαλτσαριστό σουτ του Πλερωνάκη στο 35′ που πέρασε μόλις άουτ. Σταθερός και καθοριστικός και ο τερματοφύλακας του Αετού Καπετανάκης που απέκρουσε εξαιρετικά στο 3′ το τετ α τετ του Γαραντωνάκη και στο 15′ την κεφαλιά του Βαβουράκη. Την ευκαιρία του αγώνα έχασε ο Γαραντωνάκης στο 41′ που έστειλε την μπάλα πάνω από το οριζόντιο στο 41′ και ενώ ήταν ανενόχλητος δυο μέτρα από την εστία.

Οι συνθέσεις:

Αετός Ανωγείων:Καπετανάκης-Παπαδομιχελάκης-Καλομοίρης-Γκιώνης(67’Μπαμπουλάκης)-Χαραλαμπάκης-Σουλτάτος-Σταυριανός-Καλλέργης Πλερωνάκης-Σπαχής(90’Μέμος)-Αεράκης

Σπήλι:Τσιρίτας-Κονδύλης(75’Μυλωνάκης)-Τσαχάκης-Γεωργακάκης-Βαβουράκης Γ.-Μπινιάς-Σειραγάκης(88’Κυριακάκης)-Γιαννόπουλος(85’Μανουσάκης)

Γαραντωνάκης-Βαβουράκης Κ.-Καλλιγιάννης(46’Χριστοφοράκης)

 

-->