Αθλητικά

Την ερχόμενη Κυριακή 8 Ιουλίου στις 12 μ.μ στην αίθουσα των δημοτικών συμβουλίων, ορίστηκε η Γενική Συνέλευση του Αετού Ανωγείων, που θα καθορίσει το μέλλον του συλλόγου και την συμμετοχή του ή όχι στο πρωτάθλημα της Α’ΕΠΣΡ , στο οποίο επάξια κέρδισε την παραμονή του εντός αγωνιστικού χώρου. Μετά από μια επιτυχημένη πενταετία η διοίκηση υπό την προεδρία του Μίλτου Πλουσή και με βασικούς συμπαραστάτες τον Αντιπρόεδρο Νίκο Κοντογιάννη και τον γενικό αρχηγό Κώστα Κονιό και τον προπονητή Τάκη Μέμμο, αποχωρεί από τον Αετό και καλεί κάθε ενδιαφερόμενο να αναλάβει τα “κλειδιά” της ομάδας με μηδενικές  υποχρεώσεις προς τρίτους. Σε περίπτωση που την Κυριακή δεν βρεθεί κάποιος ενδιαφερόμενος τότε η ομάδα ουσιαστικά θα αναστείλει για ένα χρόνο τη λειτουργία της και δεν θα συμμετέχει του χρόνου σε κανένα πρωτάθλημα της ΕΠΣΡ, ούτε στο αντρικό τμήμα αλλά ούτε και σε αυτό των Ακαδημιών. Ώρα μηδέν λοιπόν για την ομάδα, καθώς σύμφωνα και με τις δικές μας πληροφορίες δεν υπάρχει διάδοχη κατάσταση προς το παρόν, με τα περιθώρια να στενεύουν, ενώ και αρκετοί πρωτοκλασάτοι ποδοσφαιριστές έχουν ήδη αποχωρήσει και υπογράψει με άλλες ομάδες του Ρεθύμνου (Μπαμπουλάκης-Σπαχής-Νύκταρης). Όπως λοιπόν όλα δείχνουν ο Αετός Ανωγείων δεν θα συμμετέχει τη νέα σαιζόν στην Α’ΕΠΣΡ. Σύμφωνα με την ανακοίνωση:

“Το Δ.Σ του Αετού Ανωγείων καλεί όλους τους Ανωγειανούς να εκδηλώσουν ενδιαφέρον για την συγκρότηση του νέου Δ.Σ, στην έκτακτη γενική Συνέλευση της Κυριακής 8 Ιουλίου, στις 12 μ.μ στην αίθουσα των Δημοτικών συμβουλίων. Αναφέρουμε ρητά και προς κάθε κατεύθυνση ότι η ομάδα σήμερα είναι καθαρή και με μηδενικές υποχρεώσεις, προς ποδοσφαιριστές, την Ένωση και οποιαδήποτε άλλη δραστηριότητα της. Το σημερινό Δ.Σ έχει λάβει την απόφαση να αποχωρήσει από την ομάδα μετά από μια δύσκολη αλλά αξιοπρεπή και επιτυχημένη παρουσία επί πέντε συναπτά έτη. Η απόφαση μας είναι ειλημμένη και δεν θα αλλάξει ακόμα και στην περίπτωση που η γενική συνέλευση δεν φέρει στην επιφάνεια νέα πρόσωπα για την συγκρότηση νέου Δ.Σ. Όσοι αγαπούν την ομάδα μας καλούνται πλέον να το δείξουν εμπράκτως..”

Εκ του Δ.Σ του Αετού Ανωγείων

 

Σε..αχαρτογράφητα νερά φαίνεται πως μπαίνει ο Αετός Ανωγείων, καθώς σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, τα μέλη του σημερινού Δ.Σ, δεν επιθυμούν να συνεχίσουν και την επόμενη χρονιά και στον ορίζοντα δεν διαφαίνεται κάποιος άνθρωπος από τα Ανώγεια που να έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον αλλά και να πληροί τις προϋποθέσεις για να αναλάβει τα ηνία της ομάδας. Με τα δεδομένα αυτά φαντάζει ως αναπόφευκτο το γεγονός να μην δηλώσει η ομάδα συμμετοχή στο πρωτάθλημα της Α’ΕΠΣΡ της ερχόμενης χρονιάς, παρά το γεγονός ότι κέρδισε επάξια τη παραμονή της στα μεγάλα σαλόνια του Ρεθυμνιώτικου ποδοσφαίρου.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες το σημερινό Δ.Σ θα απευθύνει κάλεσμα στον κόσμο των Ανωγείων, σε ανοιχτή Γενική Συνέλευση που θα πραγματοποιηθεί στις αρχές του Ιουλίου και σε περίπτωση που και εκεί δεν εμφανιστεί διάδοχη κατάσταση θα υποβάλλει την παραίτηση του και δεν θα δηλώσει συμμετοχή σε κάποιο από τα πρωταθλήματα της ΕΠΣΡ. Η ΑΝΩΓΗ αναδεικνύει το θέμα νωρίς, με την ελπίδα ότι στον μήνα που θα έρθει θα εμφανιστεί κάποιος άνθρωπος, η κάποια ομάδα ατόμων του χωριού που θα επωμιστούν το βάρος της συνέχειας του ιστορικού Αετού Ανωγείων. Στο κάλεσμα αυτό βέβαια, πέραν των Ανωγειανών επιχειρηματιών, πρέπει να δραστηριοποιηθούν και οι φορείς του τόπου, όπως ο Δήμος, ο Πολιτιστικός Σύλλογος και άλλοι, ώστε να συνεχίσει η πρόοδος του αθλητισμού του τόπου, σε μια χρονιά μάλιστα που αναμένεται να ολοκληρωθεί το μεγάλο έργο συντήρησης του Δημοτικού Σταδίου.

Η πενταετία προεδρίας του Μίλτου Πλουσή ολοκληρώνεται για τον Αετό Ανωγείων με θετικό πρόσημο για το σωματείο. Άλλωστε ο ίδιος ο Μίλτος Πλουσής ανέλαβε πριν πέντε χρόνια την ομάδα σε μια ανάλογη περίσταση, σώζοντας την τότε από την διάλυση και τη μη συμμετοχή στο πρωτάθλημα. Με τους δυο στενότερους συνεργάτες του, τον Νίκο Κοντογιάννη και τον Κώστα Κονιό έδωσαν ψυχή και σώμα για την αντρική ομάδα και τις Ακαδημίες και έφτασαν στο κορύφωμα της επιτυχίας με την κατάκτηση του περσινού πρωταθλήματος στη Β’ΕΠΣΡ, αλλά και τη συγκλονιστική φετινή παραμονή της ομάδας στα μεγάλα σαλόνια. Το κάθε όμορφο ταξίδι όμως κάποτε τελειώνει και έτσι ο κ.Πλουσής και οι συνεργάτες του θεωρούν ότι έφτασε πλέον το πλήρωμα του χρόνου να παραδώσουν τα ηνία της ομάδας, καθώς λόγω και των αυξημένων επαγγελματικών τους υποχρεώσεων δεν μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις ενός ιστορικού σωματείου όπως ο Αετός Ανωγείων.

Ας ελπίσουμε οι επόμενες ημέρες να αναδείξουν άτομα με όρεξη και διάθεση να βοηθήσουν να μην χαθεί ο Αετός Ανωγείων και να συνεχίσει να κοσμεί με την παρουσία του τα γήπεδα της Κρήτης.

Με μια μεγάλη αποστολή συμμετείχαν ο Σκακιστικός Όμιλος Ανωγείων και ο ΑΠΣ «ΙΔΑΙΟΙ» Ανωγείων στο 15ο σχολικό πρωτάθλημα Ρεθύμνου. Συνολικά αγωνίστηκαν 21 παιδιά, αγόρια και κορίτσια και από τα δύο σωματεία των Ανωγείων (1 από τον ΣΟ Ανωγείων και 20 από τον ΑΠΣ «Ιδαίοι» Ανωγείων, την νέα δύναμη). Το πρωτάθλημα διοργάνωσε με επιτυχία ο ΣΟ Ρεθύμνου σε συνεργασία με την Περιφερειακή Ενότητα Ρεθύμνου και τον Δήμο Ρεθύμνου, στο ξενοδοχείο Theartemis, την Κυριακή 6 Μαΐου. Σε αυτές τις περιπτώσεις το πρώτο και κύριο είναι η συμμετοχή, αλλά για την ιστορία αναφέρουμε ότι τα παιδιά των δύο συλλόγων μας κατέκτησαν 8 συνολικά μετάλλια, 4 χρυσά και 4 χάλκινα, τα οποία ήταν:

Χρυσά μετάλλια:

  1. Νταγιαντά Μαρία του Εμμανουήλ
  2. Πολύζου Δανάη
  3. Φασουλάς Γιώργος
  4. Σαλούστρος Αλέξανδρος

Χάλκινα μετάλλια:

  1. Νταγιαντάς Αλέξανδρος
  2. Σπιθούρης Γιάννης
  3. Σπιθούρης Μανόλης
  4. Ξυλούρη Μαρία

Συμμετείχαν επίσης, εκπροσωπώντας επάξια τους συλλόγους τους οι:

  1. Σπιθούρη Φωτεινή
  2. Νταγιαντά Μαρία του Γεωργίου
  3. Ξυλούρη Στεφανία
  4. Σφυρή Αλεξάνδρα
  5. Τζαγκαράκης Κριτόλαος
  6. Κεφαλογιάννης Νεκτάριος
  7. Φασουλάς Γιάννης
  8. Σκουλά Μαρίνα
  9. Σουλτάτου Εμμανουέλα
  10. Χαιρέτης Μανόλης
  11. Κεφαλογιάννη Φερενίκη
  12. Σαλούστρος Μάνος
  13. Σαλούστρου Ανδριάνα

Χαρές και πανηγύρια για τον Αετό Ανωγείων καθώς έστω και την ύστατη ώρα η ομάδα με τη νίκη της επί του Μελιδονίου με 2-1 παρέμεινε στην πρώτη κατηγορία καθώς εκμεταλλεύτηκε το διπλό της Καλύβου μέσα στο Σπήλι, με 2-3! Η Κάλυβος παίζοντας για την ιστορία της και το αδιάβλητο του πρωταθλήματος πέτυχε τεράστια νίκη με ανατροπή από το 2-0, στέλνοντας έτσι το Σπήλι στην Β’ΕΠΣΡ μαζί με τον Κεραυνό, και κάνοντας το καλύτερο δώρο στον Αετό που σώθηκε με τους 28 βαθμούς που συγκέντρωσε έναντι των 25 της ομάδας του Σπηλίου. Φινάλε θρίλερ λοιπόν στην τελευταία αγωνιστική, με την..μπίλια να κάθεται στον Αετό και να σώζει την παρτίδα.

Το παιχνίδι με το Μελιδόνι σήμερα στα Ανώγεια ήταν εντυπωσιακό από πλευράς ρυθμού με 3 γκολ και πολλές φάσεις μπροστά στις δυο εστίες. Χρυσός σκόρερ για άλλη  μια φορά ο Ραφαήλ Μπαμπουλάκης που με δυο κεραυνούς με το αριστερό του πόδι, δτο 16′ με απευθείας κετέλεση φάουλ και στο 35′ με σουτ εκτός περιοχής πέτυχε τα δυο γκολ που έδωσαν στα Ανώγεια το χρυσό τρίποντο. Το Μελιδόνι πίεσε αρκετά στο δεύτερο μέρος, μείωσε στο 67′ με τον Στεφανάκη αλλά σταμάτησε μπροστά στην εκπληκτική εμφάνιση του τερματοφύλακα του Αετού. Ο Ζαχαρίας Καπετανάκης είπε όχι σε βέβαιο κίνδυνο στις περιπτώσεις στο 39′ στο σουτ του Κρανιωτάκη, στο 50′ στο φάουλ του Μαρή (φάση στην οποία ο επιθετικός του Μελιδονίου συνεχάρη τον τερματοφύλακα για την εντυπωσιακή απόκρουση!), στο 57′ στο τετ α τετ του Κρανιωτάκη, όπως και στο 65′ σε νέο σουτ του Κρανιωτάκη!

Η ομάδα πανηγύρισε την παραμονή σε μια χρονιά με πολλές ελλείψεις, απουσίες, ατυχίες και τιμωρίες και έδειξε ότι η φανέλα του Αετού παραμένει πάντοτε “βαριά” στο Ρεθυμνιώτικο ποδόσφαιρο. Ως ΑΝΩΓΗ δεν μπορούμε παρά να απευθύνουμε τα θερμά μας συγχαρητήρια σε διοίκηση , τεχνικούς και ποδοσφαιριστές. Ιδιαίτερη μνεία κάνουμε στους τρεις ..σωματοφύλακες που κράτησαν την ομάδα στα δύσκολα, τον πρόεδρο Μίλτο Πλουσή, και τους δυο συνεργάτες του, τον Νίκο Κοντογιάννη και τον Κώστα Κονιό. Συγχαρητήρια και στον πρώην προπονητή Τάκη Μέμμο που τη δημιούργησε και την  κράτησε την ομάδα στα δύσκολα. Ευχόμαστε τα καλύτερα στο μέλλον για την ομάδα, σε μια χρονιά όπου αναμένεται να γίνουν και οι απαραίτητες εργασίες στο πολύπαθο Δημοτικό Στάδιο μετά την έγκριση των 100.000 ευρώ από τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού.

Οι συνθέσεις:

Αετός Ανωγείων:Καπετανάκης-Μπαμπουλάκης-Γκιώνης-Παπαδομιχελάκης-Μέμος(46’Σταυριανός)-Αεράκης-Κ.Σουλτάτος-Καλομοίρης-Τ.Σουλτάτος

Πλερωνάκης-Πατραμάνης

Τάλως Μελιδονίου:Κανακάκης-Μοσχονάς-Βαρδιάμπασης-Ν.Στεφανάκης-Λαγουδάκης-Βασσάκης-Αναγνωστάκης(77’Γκόγκας)-Ι.Στεφανάκης

Μαρής-Κρανιωτάκης-Μακριδάκης

 

-Του Γιώργου Σταρά

Στο τελευταίο 90λεπτό του φετινού μαραθωνίου της Α’ κατηγορίας Ρεθύμνου θα κριθεί οριστικά και αμετάκλητα η παραμονή για τις τρεις ομάδες που παλεύουν. Την ερχόμενη Κυριακή 6 Μαΐου λίγο πριν ή λίγο μετά από τις 7 το απόγευμα, θα γνωρίζουμε ποια θα είναι η ομάδα που θα μείνει στην αποφράδα… 14η θέση της βαθμολογίας, ακολουθώντας τον Κεραυνό στο δεύτερο τη τάξει πρωτάθλημα της ΕΠΣΡ.

Οι μνηστήρες… για τις άλλες δύο θέσεις που σώζουν είναι τρεις, Ψηλορείτης, Σπήλι και Αετός Ανωγείων για τους οποίους τα δύο 24ώρα του Σαββατοκύριακου θα έχουν λίγο μεγαλύτερη διάρκεια… μιας και το άγχος και η αγωνία τους χτυπάει κόκκινο. Αυτοί που ζουν την πιο δύσκολη κατάσταση είναι οι Ανωγειανοί, αφού γνωρίζουν πως είναι η μοναδική ομάδα που δεν κρατάει την τύχη στα χέρια της, αφού εξαρτάται και από άλλα αποτελέσματα. Ο Αετός μπορεί να κερδίσει την Κυριακή (17.00) το Μελιδόνι στα Ανώγεια, αλλά αυτή η νίκη να μην είναι αρκετή για να τον κρατήσει μία ακόμη χρονιά στην Α’ ΕΠΣΡ. Αυτό συμβαίνει διότι οι μυλοποταμίτες μειονεκτούν σε όλες τις ισοβαθμίες που μπορεί να προκύψουν μετά τα όσα έχουν προηγηθεί στις προηγούμενες 29 αγωνιστικές.

Αντιθέτως, Ψηλορείτης και Σπήλι κρατούν την τύχη στα χέρια τους και με νίκες επί ΠΑΟ Αλφάς και Καλύβου θα αισθάνονται σίγουροι πως και τη νέα χρονιά θα αγωνίζονται στην Α’ ΕΠΣΡ. Βέβαια, η αποστολή των δυο τους είναι αρκετά δύσκολη, με τους μεν Αμαριώτες να δοκιμάζονται στην Αλφά με αντίπαλο την τοπική ομάδα, την ίδια ώρα που το Σπήλι θα υποδέχεται την πολύ δυνατή Κάλυβο, στην πρωτεύουσα του δήμου Αγίου Βασιλείου.

Σήμερα το GOODnet.gr αναλύει όλα τα πιθανά σενάρια που μπορούν να προκύψουν στην μάχη της παραμονής με τις ενδεχόμενες τριπλές ισοβαθμίες, όπου σε μία από αυτές εμπλέκεται και ο Ποσειδώνας Γερανίου. Της ισοβαθμίας στους 28 βαθμούς, με τους Γερανιώτες πάντως να μην σκοτίζονται αφού υπερτερούν σε κάθε ισοβαθμία, έχοντας εξασφαλίσει την παραμονή τους από την προτελευταία αγωνιστική.

Ο ΔΡΟΜΟΣ ΤΩΝ 3 «ΜΑΧΗΤΩΝ»… ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΟΝΗ
ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ (28 βαθμοί): ΑΡΗΣ.*
ΨΗΛΟΡΕΙΤΗΣ (26 βαθμοί): ΠΑΟ ΑΛΦΑΣ.
ΣΠΗΛΙ (25 βαθμοί, 2 παιχνίδια): Κάλυβος.
ΑΕΤΟΣ ΑΝΩΓΕΙΩΝ (25 βαθμοί): Μελιδόνι.
* Ο Ποσειδώνας Γερανίου έχει σωθεί και μαθηματικά, αλλά εμπλέκεται σε πιθανότητα τριπλής ισοβαθμίας.

ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΤΡΙΠΛΕΣ ΙΣΟΒΑΘΜΙΕΣ
Τριπλή ισοβαθμία στους 28 βαθμούς: Ποσειδώνα, Σπηλίου, Αετού
(Ήττα Ποσειδώνα, νίκες Σπηλίου και Αετού Ανωγείων)
ΟΜΑΔΑ Β. ΑΓ. Ν-Ι-Η ΓΚΟΛ
Ποσειδώνας Γερανίου 6 4 2-0-2 8 – 5
Σπήλι 6 4 2-0-2 6 – 5
Αετός Ανωγείων 6 4 2-0-2 5 – 9
* Υποβιβάζεται ο Αετός Ανωγείων

Τριπλή ισοβαθμία στους 26 βαθμούς: Αετού, Σπηλίου, Ψηλορείτη
(Ήττα Ψηλορείτη, ισοπαλίες Σπηλίου και Αετού Ανωγείων)
ΟΜΑΔΑ Β. ΑΓ. Ν-Ι-Η ΓΚΟΛ
Σπήλι 6 4 2-0-2 10 – 6
Ψηλορείτης 6 4 2-0-2 10 – 10
Αετός 6 4 2-0-2 6 – 10
* Υποβιβάζεται ο Αετός Ανωγείων

ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΙΣΟΒΑΘΜΙΕΣ ΔΥΟ ΟΜΑΔΩΝ
Τι γίνεται όμως στις διπλές ισοβαθμίες;
Ο Ψηλορείτης παίζει μπαράζ και με το Σπήλι και με τον Αετό Ανωγείων.
Το Σπήλι υπερτερεί του Αετού Ανωγείων, παίζει μπαράζ με τον Ψηλορείτη.
Ο Αετός Ανωγείων μειονεκτεί του Σπηλίου, παίζει μπαράζ με τον Ψηλορείτη.

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ 3 ΟΜΑΔΩΝ ΠΟΥ ΠΑΛΕΥΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΟΣΕΙΔΩΝΑ
Αετός Ανωγείων – Ποσειδώνας Γερανίου 3-0, 1-4
Ποσειδώνας Γερανίου – Σπήλι 4-0, 0-1
Σπήλι – Αετός Ανωγείων 5-0, 0-1
Σπήλι – Ψηλορείτης 2-0, 3-5
Αετός Ανωγείων – Ψηλορείτης 5-1, 0-4

ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ (30η)
Σάββατο 5 Μαΐου (17.00)
Ρεθυμνιακός – Ε.Α.Π. (Ρεθύμνου – Ρ. Σταυρουλάκης, Γρύλλης, Κουτάντος – Παρατηρητής Διαιτησίας: Βαμβακίδης).
Κυριακή 6 Μαΐου (11.00)
Κεραυνός – Αστέρας Ρεθύμνου (Ρεθύμνου – Σαρής, Λιοδάκης, Αναγνωστόπουλος – Παρατηρητής Διαιτησίας: Γαγάνης).
Κυριακή 6 Μαΐου (17.00)
Επισκοπή – Δόξα Πλατανέ (Επισκοπής – Κουτάντος, Κελαϊδής, Βασίλογλου – Παρατηρητής Διαιτησίας: Γαγάνης).
ΠΑΟ Αλφάς – Ψηλορείτης (Αλφάς – Φραντζεσκάκης, Βαρβαντάκης, Γρύλλης – Παρατηρητής Διαιτησίας: Δημητρακάκης).
Σπήλι – Κάλυβος (Σπηλίου – Ρ. Σταυρουλάκης, Κοκμοτός, Καλυβιανάκης – Παρατηρητής Διαιτησίας: Δελήμπασης).
Άρης Ρεθύμνου – Ποσειδώνας Γερανίου (Μισιρίων – Δασκαλομαρκάκης, Συργούνη, Καραγιαννόπουλος – Παρατηρητής Διαιτησίας: Ι. Χατζημπεκιάρης).
Αετός Ανωγείων – Τάλως Μελιδονίου (Ανωγείων).
Ρεπό: ΟΦ Αρμένων

 

Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ (σε 29 αγώνες)
ΟΜΑΔΑ Β. ΑΓ.

1. Επισκοπή 76 27
2. Ρεθυμνιακός 57 27
3. Αστέρας Ρεθύμνου 56 27
4. Κάλυβος 47 27
5. ΟΦ Αρμένων 42 28
6. Ε.Α.Π. 41 27
7. Άρης Ρεθύμνου 38 27
8. Δόξα Πλατανέ 37 27
9. Τάλως Μελιδονίου 34 27
10. ΠΑΟ Αλφάς 29 27
11. Ποσειδώνας Γερανίου 28 27
12. Ψηλορείτης 26 27
13. Σπήλι Cretan Iama 25 27
-. Αετός Ανωγείων 25 27
15. Κεραυνός 6 27
* Ο Τάλως Μελιδονίου ξεκίνησε το πρωτάθλημα με -2 βαθμούς.

 

 

Ολοκληρώθηκαν τα διασυλλογικά πρωταθλήματα ΠΟΑ και Β’ Εθνικής, με την τελική φάση να διοργανώνεται στην Χερσόνησο το 3ημερο 27-29 Απριλίου.

Τα Ανώγεια συμμετείχαν με δύο ομάδες στο πρωτάθλημα της Β’ Εθνικής, τον Σκακιστικό Όμιλο Ανωγείων και τον Αθλητικό – Πολιτιστικό Σύλλογο «Ιδαίοι» Ανωγείων.

Με τον ΣΟ Ανωγείων αγωνίστηκαν συνολικά 17 σκακίστριες και σκακιστές στο πρωτάθλημα, ενώ ο αντίστοιχος αριθμός για τον ΑΠΣ ΙΔΑΙΟΙ Ανωγείων ήταν 24! Αυτό από μόνο του λέει πολλά για το νεοϊδρυθέν σωματείου του τόπου μας, το οποίο πραγματοποίησε ένα δυνατό και συνεπές ντεμπούτο στο πρωτάθλημα κατακτώντας 3 βαθμούς, αλλά το κυριότερο δίνοντας την δυνατότητα σε πολλά μικρά παιδιά του τόπου μας να αγωνιστούν σε μια τέτοια διοργάνωση.

Ο ΣΟ Ανωγείων παρουσίασε μια δυνατή ομάδα, η οποία συγκαταλέγονταν αναμφίβολα στις 3 ισχυρότερες του πρωταθλήματος. Στα ντέρμπι με Ηρόδοτο και ΟΑΧ 2000 δεν τα κατάφερε, με αποτέλεσμα, νικώντας όλους τους υπόλοιπους αντιπάλους του να κατακτήσει την 3η θέση και το χάλκινο μετάλλιο. Το κλίμα και στις δύο ομάδες των Ανωγείων ήταν όπως πάντα πάρα πολύ καλό και τους αγώνες ευχαριστήθηκαν μικροί και μεγάλοι, αλλά και οι συνοδοί των ομάδων. Στην τελική φάση του πρωταθλήματος οι δύο ομάδες των Ανωγείων ταξίδεψαν στην Χερσόνησο με 38 σκακιστές και σκακίστριες, ενώ την αποστολή ακολούθησαν και 18 συνοδοί, ανάμεσα τους και ο Δήμαρχος Ανωγείων Μανόλης Καλλέργης.

Η τελική φάση του πρωταθλήματος διοργανώθηκε στην Χερσόνησο, στο ξενοδοχείο Aldemar Knossos Royal από την Κοινωφελή Επιχείρηση Δ. Χερσονήσου, την Περιφέρεια Κρήτης και τα σωματεία ΣΑ Χερσονήσου, ΟΑΑ Ηράκλειο, ΣΟ Λέων Κάντια και ΣΟ Ηρακλείου. Ψυχή της διοργάνωσης οι Κώστας Κλώκας και  Σωτήρης Λογοθέτης, ανέβασαν ψηλά τον πήχη των διοργανώσεων με ζωντανή μετάδοση των παρτίδων μέσω του chess24, αλλά και στην ειδικά διαμορφωμένη αίθουσα ανάλυσης και με συνθήκες που ικανοποίησαν απόλυτα τους σκακιστές των ομάδων. Συγχαρητήρια αξίζουν στους διοργανωτές για μια τέτοια διοργάνωση που αναβαθμίζει τα διασυλλογικά πρωταθλήματα. Στην τελετή λήξης παρευρέθηκαν εκτός του Δημάρχου Ανωγείων Εμμανουήλ Καλλέργη τόσο ο Δήμαρχος Χερσονήσου Γιάννης Μαστοράκης όσο και ο Αντιπεριφερειάρχης Ευριπίδης Κουκιαδάκης.

Στην Β Εθνική κατηγορία το πρωτάθλημα κατέκτησε με το απόλυτο των 14 βαθμών ο ΟΑ ΧΑΝΙΩΝ 2000 απολύτως δίκαια, ενώ στην 2η θέση βρέθηκε η μαχητική ομάδα του ΗΡΟΔΟΤΟΥ. Ο ΣΟ ΑΝΩΓΕΙΩΝ τερμάτισε στην 3η θέση κατακτώντας το χάλκινο μετάλλιο.

Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ της Β’ Εθνικής:

  1. ΟΑ ΧΑΝΙΩΝ 2000         14
  2. ΗΡΟΔΟΤΟΣ                    11
  3. ΣΟ ΑΝΩΓΕΙΩΝ              10
  4. ΠΟ ΑΤΣΑΛΕΝΙΟΥ          9
  5. ΣΑ ΧΕΡΣΟΝΗΣΟΥ        8
  6. ΣΟ ΚΑΜΑΡΑ                     6
  7. ΑΠΣ ΠΗΓΑΣΟΣ                4
  8. ΕΓΟΗ                                   4
  9. ΑΠΣ ΙΔΑΙΟΙ ΑΝΩΓΕΙΩΝ            3
  10. ΑΟ ΤΑΝΟΣ ΑΠΟΚΩΡΟΝΟΥ 1

Η ομάδα του ΣΟ ΑΝΩΓΕΙΩΝ κατάφερε να κατακτήσει εκτός από το ομαδικό χάλκινο μετάλλιο και 3 ατομικά χρυσά μετάλλια στην σκακιέρα 1 με τον Σεβαστιανό Παπαδογιάννη, στην σκακίερα 2 με τον Μανόλη Βερυκάκη και στην σκακιέρα 9 με τον Δημήτρη Νταγιαντά.

Με την ομάδα του ΣΟ ΑΝΩΓΕΙΩΝ αγωνίστηκαν στο πρωτάθλημα 17 συνολικά σκακίστριες και σκακιστές, προσφέροντας ότι καλύτερο μπορούσαν, ενώ αρκετοί από αυτούς έβαλαν πάνω από κάποιες σημαντικές προσωπικές τους υποχρεώσεις την ομάδα, κάτι που διαχρονικά χαρακτηρίζει τον ΣΟ Ανωγείων και του δίνει αυτή τη συνοχή και την ατμόσφαιρα ομάδας-παρέας που μας κάνει τόσο χαρούμενους που ανήκουμε σε αυτή την ομάδα. Οι σκακιστές και οι σκακίστριες που αγωνίστηκαν με τον ΣΟ Ανωγείων ήταν οι εξής:   Σεβαστιανός Παπαδογιάννης, Μανόλης Βερυκάκης, Γιάννης Μαρής, Γιάννης Χαιρέτης, Ματίνα Αγγελάκη, Ασημένια Χατζηπαναγιώτου, Ολυμπία Σφυρή, Βαγγελιώ Μέμου, Βαλέρια Μιρζάκ, Μαρία Μανουρά, Δέσποινα Σαλούστρου, Γιάννης Μέμος, Γιώργος Χαιρέτης, Δημήτρης Νταγιαντάς, Μαρία Νταγιαντά, Γιώργος Κονιός και Μανόλης Νταγιαντάς.

Ελπίζουμε να μην λείπει κανείς από το επόμενο πρωτάθλημα και να είμαστε κι ακόμα παραπάνω.

Με τον πρωτοεμφανιζόμενο ΑΠΣ «ΙΔΑΙΟΙ» ΑΝΩΓΕΙΩΝ αγωνίστηκαν συνολικά 24 σκακιστές και σκακίστριες στο πρωτάθλημα, κάτι που μάλλον αποτελεί ρεκόρ! Αυτοί και αυτές ήταν: Γιώργης Νταγιαντάς, Γιώργης Καλλέργης, Δημήτρης Παπαδογιάννης, Δημήτρης Ξημέρης, Κώστας Σαλούστρος, Μιχάλης Νταγιαντάς, Τζούλια Νταγιαντά, Κριτόλαος Τζαγκαράκης, Νεκτάριος Κεφαλογιάννης, Στεφανία Ξυλούρη, Μαρία Ξυλούρη, Αλεξάνδρα Σφυρή, Μανόλης Χαιρέτης, Αλέξανδρος Σαλούστρος, Μάνος Σαλούστρος, Ανδριάνα Σαλούστρου, Μαρία Νταγιαντά, Αλέξανδρος Νταγιαντάς, Χάρης Κονιός, Γιάννης Φασουλάς, Γιώργος Φασουλάς, Φωτεινή Σπιθούρη, Μανόλης Σπιθούρης και  Μαρίνα Σκουλά.

Τα δύο σωματεία των Ανωγείων θέλουν να ευχαριστήσουν όλους όσοι βοήθησαν τις δύο ομάδες στο πρωτάθλημα και ιδιαίτερα τον Δήμο Ανωγείων που είναι πάντα δίπλα μας και μας στηρίζει καθώς και τον Δήμαρχο Ανωγείων Μανόλη Καλλέργη προσωπικά για την παρουσία του στην τελική φάση του πρωταθλήματος. Επίσης θέλουμε να ευχαριστήσουμε το ΚΤΕΛ Ηρακλείου – Λασιθίου το οποίο προσέφερε δωρεάν την μετακίνηση των ομάδων μας από τα Ανώγεια στην Χερσόνησο για την τελική φάση του πρωταθλήματος, καθώς επίσης και την επιστροφή τους στα Ανώγεια. Ένα μεγάλο ευχαριστώ και στους διοργανωτές για την άψογη διοργάνωση και τις συνθήκες που προσέφεραν, καθώς και σε όλους τους συνοδούς, γονείς σκακιστών και μη, που ήταν μαζί μας στην τελική φάση του πρωταθλήματος.

Η προσπάθεια που γίνεται στους συλλόγους μας, γίνεται με πολύ μεράκι και αγάπη και με το βλέμμα πάντα στραμμένο στα νέα παιδιά του τόπου μας. Είναι για μας πολύ όμορφο να τα βλέπουμε να αγωνίζονται με πάθος, επιμονή, αυτοσυγκέντρωση και ωριμότητα. Είναι για μας μεγάλη χαρά να έχουμε τόσο μεγάλη αποστολή την ίδια ώρα που κάποιες άλλες ομάδες αναγκάζονταν να αγωνιστούν με κενές σκακιέρες. Μας στενοχώρησε που δεν ήταν δυνατό να είναι στην τελική φάση του πρωταθλήματος όλα τα παιδιά του συλλόγου μας, αλλά μας γεμίζει χαρά που είναι τόσα πολλά αυτά που έχουν αγκαλιάσει την προσπάθεια μας, ώστε θα ήταν αδύνατο να έρθουν όλα. Με την ελπίδα ότι όλο και περισσότεροι νέοι αλλά και μεγαλύτεροι άνθρωποι θα διαβούν την πάντα ανοιχτή πόρτα μας, συνεχίζουμε με όλο και αυξανόμενη όρεξη και μεράκι!

Περισσότερα στην επίσημη ιστοσελίδα του ΣΟ ΑΝΩΓΕΙΩΝ: www.anogiachess.com

 

-->