Τοπικά
Πρωτοβουλία του Κτηνοτροφικού Συλλόγου Ανωγείων, για την διάθεση Αρνιού γάλακτος ελευθέρας βοσκής από τον Παραγωγό κατευθείαν στον Καταναλωτή¸ τις ημέρες του ΠΑΣΧΑ.
Τα Αρνιά θα μεταφέρονται από τα ποιμνιοστάσια των κτηνοτρόφων με διαμορφωμένα αυτοκίνητα, στο πιστοποιημένο Σφαγείο του κ. Κουγιουμουτζή Παύλου στα Λιβάδια Μυλοποτάμου όπου και θα σφαγούν παρουσία των Κτηνιάτρων. Μετά το κρεατοσκοπικό έλεγχο και την σφράγιση τους, συνοδευόμενα με όλα τα απαραίτητα πιστοποιητικά θα μεταφέρονται με φορτηγά ψυγεία στο Κρεοπωλείο του Κεντρικού Super Market της ΕΑΣ Ηρακλείου Λεωφόρος 62 Μαρτύρων
-Αρνί Γάλακτος Ελευθέρας Βοσκής
-Βάρος : από 8 έως 14 κιλά
-Τιμή Καταναλωτή: 6,80€ (συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ)
-Ημερομηνία Παράδοσης : Μεγάλη Τρίτη, Μ. Τετάρτη, Μ. Πέμπτη *
-Σημείο Παράδοσης: Κεντρικό Κατάστημα ΕΑΣ Ηρακλείου Λεωφόρο 62 Μαρτύρων Ηράκλειο
-Τα Αρνιά θα παραδίδονται ολόκληρα μέσα σε ειδικό διάφανο σάκο. Περιλαμβάνεται η συκωταριά και η «αντεριά»
-Παραγγελίες εντός Κρήτης Υποχρεωτικά μέσω του site www.anogeianoarni.gr ή στο τηλέφωνο 2834020320 τις εργάσιμες ώρες
* Παραγγελίες μέχρι 5 Απριλίου
*Οι καταναλωτές θα ειδοποιηθούν εγκαίρως για την ημερομηνία παράδοσης των Παραγγελιών τους. Παρακαλούμε θερμά για την συνέπεια τους
*Τα αρνιά θα μπορούν να τεμαχίζονται (μέχρι 4 κομμάτια έκαστο) εφόσον ζητηθεί από τον πελάτη κατά την παραγγελία.
Όλα πήγαν στραβά για τον Αετό που γνώρισε βαριά ήττα, την τρίτη συνεχόμενη, από το Αρκάδι Αγγελιανών με 1-6 εντός έδρας. Το ματς ξεκίνησε με τους καλύτερους οιωνούς με τον Μανόλη Σπαχή να κάνει το 1-0 στο 12′ με πολύ όμορφο γυριστό σουτ. Δυστυχώς όμως η κακοδαιμονία χτύπησε τον Αετό στο 21′ με τον τραυματισμό στον
αστράγαλο του βασικού του τερματοφύλακα Πατρίκιου Ανδρέου. Ο Αετός δεν είχε αναπληρωματικό τερματοφύλακα και τον ρόλο αυτό ανέλαβαν για 70 ολόκληρα λεπτά τρείς ποδοσφαιριστές της ομάδας, που δυστυχώς δεν άντεξε και κατέρρευσε απο το Αρκάδι. Ίσως να είναι και παγκόσμιο ρεκόρ η χρησιμοποιήσει σε ένα αγώνα τεσσάρων[!!]τερματοφυλάκων σε επίσημη αναμέτρηση! Μάλιστα η ατυχία χτύπησε και τον Μεταξάκη που τραυματίστηκε και αυτός και έγινε αλλαγή στο 38′.Τερματοφύλακες λοιπόν του Αετού ήταν ο Ανδρέου μέχρι το 21′,ο Σπαχής μέχρι το 58′, ο Πασπαράκης μέχρι το 73′ και ο Κακουδάκης μέχρι το τέλος..!
Τα γκολ για το Αρκάδι ήρθαν από τον Τζαγκαράκη στο 48 και το 66′,τον Εκιζασβίλι στο 45′ και το 84′,τον Γαβρά στο 32′ και με αυτογκόλ του Μαθιουλαντωνάκη στο 78′.Το ματς δεν χρήζει κάποιας άλλης ιδιαίτερης ανάλυσης.Μοναδικό ίσως θετικό της ημέρας είναι η ήττα του Ποσειδώνα Γερανίου που κρατά τον Αετό πάνω από την ζώνη του υποβιβασμού.
Επόμενος αγώνας την ερχόμενη εβδομάδα με τον Άρη Ρεθύμνου και πάλι στα Ανώγεια όπου ίσως κριθούν πολλά,με την ομάδα πλέον να μην έχει περιθώρια για άλλα στραβοπατήματα.
Ευχή όλων μας να είναι έτοιμοι σε αυτό τον μεγάλο αγώνα και οι τραυματίες που προέκυψαν από το σημερινό ματς-εφιάλτη με τα Αγγελιανά.
Ό κόσμος των Ανωγείων οφείλει να συμπαρασταθεί με οποιονδήποτε τρόπο στην προσπάθεια του Αετού τώρα που φτάσαμε στην τελική καμπή μιας δύσκολης χρονιάς που ευχόμαστε να έχει αίσιο τέλος.
Η σύνθεση του Αετού:
Ανδρέου[29’λ.τ Μαστρογιαννάκης],Πασπαράκης,Σουλτάτος,Μεταξάκης[38’λ.τ Κωστάκης], Κεφαλογιάννης, Γ.Ξυλούρης, Φασουλάς
Χαραλαμπάκης, Δ.Ξυλούρης τ.Απ [58′ Μαθιουλαντωνάκης], Σπαχής,Κακουδάκης
«Έφυγε» από τη ζωή σε ηλικία 72 ετών ο Αιμίλιος Σκουλάς. Η εξόδιος ακολουθία θα ψαλεί την Κυριακή 1 Απριλίου και ώρα 1 μ.μ. από τον ιερό ναό της Παναγίας. Στη σύζυγο του Λετίτσια και τα παιδιά του Μαρία και Αντωνία η ΑΝΩΓΗ εκφράζει τα θερμά της συλλυπητήρια. Ας είναι ελαφρύ το ανωγειανό χώμα που θα τον σκεπάσει.
Σύμφωνα με την παρακολούθηση του φαινομένου τις τελευταίες μέρες και με την βοήθεια του Λυκούργου Βρέντζου, εντοπίστηκε πιθανή διαρροή στο σύστημα τροφοδοσίας της λιμνοδεξαμενής.
Το σύστημα τροφοδοσίας είναι ο αγωγός που κατεβαίνει από το βουνό και καταλήγει σε φρεάτιο έξι μέτρων εντός της λιμνοδεξαμενής (όπως φαίνεται και στην φωτογραφία)
Σύμφωνα με τις μετρήσεις της τελευταίας εβδομάδας και μετά την απομόνωση του αγωγού τροφοδοσίας από την υπόλοιπη δεξαμενή, διαπιστώθηκε ότι η στάθμη της λίμνης σταθεροποιήθηκε και δεν υπήρξαν άλλες απώλειες. Παράλληλα διαπιστώθηκε ότι το νερό που ξανά μπήκε στον αγωγό για την λιμνοδεξαμενή αυτό δεν κατέληγε ποτέ εκεί.
Ωστόσο το τελευταίο 24ωρο παρατηρήθηκε αύξηση της στάθμης του νερού κατά 20 με 25 πόντους κάτι το οποίο προκαλεί μια σχετική αισιοδοξία.
Ο Δήμος με την βοήθεια Εμπειροτεχνών και Μηχανικών θα προσπαθήσει να εντοπίσει επακριβώς την ζημιά ώστε να προβεί άμεσα στην αποκατάσταση της. Μια διαδικασία που θέλει πολύ προσοχή και ακρίβεια.
Ελπίζει η ζημιά να είναι όντως στον αγωγό και εκτός του αναχώματος ώστε να μπορέσουμε να αποκαταστήσουμε έγκαιρα την ζημιά.
Παράλληλα με συνεργείο ο Δήμος, θα αποκαταστήσει όσες μικροζημιές αποκαλύφθηκαν από την μείωση της στάθμης του νερού, ενώ θα εξετάσει την δυνατότητα να τοποθετήσει συστήματα για απομόνωση της λίμνης και να μπορεί να επεμβαίνει, χωρίς πρόβλημα, στην αποκατάσταση εξωτερικών βλαβών.
Άρχισαν οι εργασίες κατασκευής της αποχέτευσης που σκοπό έχουν την ολοκλήρωση του αποχετευτικού δικτύου, με διαχωρισμό των λυμάτων από τα όμβρια, σε όλο το εύρος του οικισμού των Ανωγείων. Το έργο είναι συνολικού προϋπολογισμού 1.190,000 ευρώ.
Στο Περαχώρι (Κοκάκι, Καλομοιριανά, Ρέμα ως βιολογικό, Σοχώρα και μέχρι το Αχλαδάκι, που ενοποιείται με το καινούργιο δίκτυο.
Στην Μεσοχωριά (περιλαμβάνει τις κάθετες συνδέσεις από τον κεντρικό ως τον Λαγκό, από τον Σαβουνόλακα ως το Γυμνάσιο από κάτω, από τον παιδικό ως του τσουρολιό.
Στο Μετόχι (από την διασταύρωση για Νίδα έως το Κέντρο Υγείας σε τρείς παράλληλους άξονες και σύνδεση τους με το υφιστάμενο πρόσφατα ανακαινισμένο δίκτυο) .
Παρακαλούνται οι κάτοικοι και οι επισκέπτες να δείξουν την σχετική κατανόηση λόγο των συνεχών αποκλεισμών δρόμων για την κατασκευή του έργου. Η κίνηση θα διευκολύνεται από τους περιφερειακούς δρόμου.
Παιδική Χαρά Περαχώρι
Σε φάση ολοκλήρωσης βρίσκεται η Παιδική Χαρά στο Περαχώρι η οποία κατασκευάζεται στα πλαίσια του Προγράμματος Κρήτη -Πράσινη Ανάπτυξη και έχει προϋπολογισμό 100.000 ευρώ. Αποτελεί την πρώτη ενεργειακά αυτόνομη μονάδα που φτιάχνεται στον Δήμο μας αφού η ηλεκτροδότηση της γίνεται αποκλειστικά από την χρήση φωτοβολταϊκών στοιχείων. Σύντομα θα τοποθετηθεί ο κατάλληλος τάπητας και η περίφραξη ώστε να δοθεί σε χρήση στα παιδιά
Μαθητική Εστία
Συνεπείς από πλευράς του το ΙΝΕΔΙΒΙΜ, φορέας που υπάγεται η Μαθητική Εστία Ανωγείων, προχωράει στην υλοποίηση των δεσμεύσεων του, προς τον Δήμο Ανωγείων. Μετά την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης των εργασιών και την παραχώρηση του ισογείου χώρου του Πολύκεντρου στον Δήμο Ανωγείων, ο ίδιος ο Γενικός του ΙΝΕΔΙΒΙΜ κ. Παναγιώτης Μανούρης παρευρέθηκε στην παράδοση του εξοπλισμού για τα δωμάτια της Εστίας. Επίσης σε συνάντηση που πραγματοποιήθηκε με τον κ. Θ. Νούκο, από τις Τεχνικές Υπηρεσίες του ΙΝΕΔΙΒΙΜ, με τον κ. Μανούρη, την κ. Νταγιαντά Μαρίνα και τον Δήμαρχο κ. Κεφαλογιάννη , καθορίστηκαν τα στάδια υλοποίησης των εργασιών ανακατασκευής των μαγειρείων , της τοποθέτησης του ασανσέρ, της ανακατασκευής του εστιατορίου και της αίθουσας συνεδριάσεων καθώς και τον εξωραϊσμό των εξωτερικών όψεων, ώστε να μην εμποδιστεί η ομαλή λειτουργία της Εστίας.
