Τοπικά
Την πρόταση του ΚΚΕ για έξοδο από την κρίση με λαϊκή εξουσία, παρουσίασαν στ΄ Ανώγεια οι υποψήφιοι βουλευτές του κόμματος στο νομό Ρεθύμνου, οι οποίοι κάλεσαν τα φτωχά λαϊκά στρώματα να ψηφίσουν το κομμουνιστικό κόμμα, για να μην αισθάνεται ο λαός προδομένος την άλλη μέρα. Υπογράμμισαν την ανάγκη χειραφέτησης του λαού για να μπορέσει να γίνει πρωταγωνιστής των εξελίξεων. Τόνισαν ότι οι εργαζόμενοι δεν πρέπει να υποκύψουν στα τρομοκρατικά διλήμματα του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ. Σημείωσαν ότι στις 6 του Μάη κρίνεται αν ο ελληνικός λαός είναι έτοιμος για τη μεγάλη αντεπίθεση, λόγω της νέας θύελλας αντιλαϊκών μέτρων που έρχονται από τις 7 του Ιούνη.
Οι υποψήφιοι βουλευτές του ΚΚΕ απευθυνόμενοι στους εργάτες, τους αγρότες, τους άνεργους και τους αυτοαπασχολούμενους τους ζήτησαν να στηρίξουν το κόμμα τους, για να μην πάει στράφι η λαϊκή πείρα και οργή.
Την ημέρα της Εργατικής Πρωτομαγιάς επέλεξαν οι πολιτευτές του ΚΚΕ Ρεθύμνης για να επισκεφτούν τ’ Ανώγεια και να μιλήσουν σε ανοιχτή συγκέντρωση που θα πραγματοποιηθεί σήμερα 1η Μαίου στις 8μμ στην πλατεία Αρμί.
Συγκεκριμένα, στους Ανωγειανούς θα μιλήσουν οι τέσσερις υποψήφιοι βουλευτές του κόμματος στον Νομό Ρεθύμνης οι κ.κ. Ευάγγελος Αγγελογιάννης, Νίκος Μανουσάκης, Μανούσος Μανουσογιάννης και η κ. Αθηνά Γιανναράκη.
Στην διάρκεια της ημέρας, κλιμάκιο της ΚΝΕ Ρεθύμνου θα βρεθεί στο χωριό και θα μοιράσει φυλλάδια και προεκλογικό υλικό του Κομμουνιστικού Κόμματος.
Στα Ανώγεια θα βρεθεί σήμερα Κυριακή 29 Απριλίου ο κ. Μανώλης Όθωνας, υφυπουργός προστασίας του πολίτη και νυν βουλευτής Ρεθύμνου του ΠΑΣΟΚ.Ο κ. Όθωνας καλεί όλους τους Ανωγειανούς για μια προεκλογική συζήτηση, με ανταλλαγή απόψεων για το παρόν και το μέλλον της χώρας μας, η οποία θα πραγματοποιηθεί στην αίθουσα των συνεδριάσεων του δημοτικού συμβουλίου Ανωγείων και ώρα 8μμ,στα πλαίσια της προεκλογικής του εκστρατείας, εν όψει των βουλευτικών εκλογών της 6ης Μαΐου…
Ρεπορτάζ ΓΙΩΡΓΗΣ ΜΠΑΓΚΕΡΗΣ
Μεγάλη μέρα για τον Αετό Ανωγείων καθώς έστω και την ύστατη ώρα έδειξε χαρακτήρα και με την νίκη του στο Πέραμα επί του Τάλως Μελιδονίου με 1-2,έσωσε την παρτίδα και παρέμεινε στο Α’ Τοπικό Ρεθύμνης.
Ο Αετός ευνοήθηκε από την νίκη του Ποσειδώνα Γερανίου με 3-0 με αντίπαλο το Γαράζο.Το Γαράζο έμεινε στους 31 βαθμούς και ο Αετός ισοβάθμησε στους 34 με την Δόξα Πλατανέ και τον Ποσειδώνα Γερανίου με την ομάδα από το Γεράνι να υστερεί στις ισοβαθμίες και να υποβιβάζεται μαζί με το Γαράζο στο Β’ Τοπικό Ρεθύμνης.
Στο Πέραμα έσπασαν καρδιές καθώς ο Αετός είχε δοκάρι στο 15′ με απευθείας εκτέλεση κόρνερ του Αλέξη Φασουλά αλλά στο 39′ ο Κοσκινάς με σουτ έγραψε το 1-0 για τους γηπεδούχους βάζοντας δύσκολα στην ομάδα μας και φορτώνοντας την με άγχος.
Την λύση έδωσε ο πολύπειρος Μανόλης Κακουδάκης που αφού αρχικά έχασε ανεπανάληπτη διπλή ευκαιρία στο 42′,κατάφερε να σκοράρει στην τελευταία φάση του πρώτου ημιχρόνου, ισοφαρίζοντας σε 1-1 με την ψυχολογία να γυρίζει υπέρ της ομάδας μας.
Στο β’ μέρος και με τα νέα να είναι ευχάριστα από το Γεράνι οι ποδοσφαιριστές μας τα έδωσαν όλα για το χρυσό γκολ που θα τους έδινε την νίκη και ταυτόχρονα την παραμονή στην κατηγορία. Τελικά το πέτυχαν στο 78′ με τον Κακουδάκη και πάλι να εκμεταλλεύεται την ασίστ του Μανόλη Σπαχή όπως και στη φάση του πρώτου γκολ και να γράφει το ολόχρυσο 1-2 εν μέσω έξαλλων πανηγυρισμών από όλους τους Ανωγειανούς που βρέθηκαν στο γήπεδο του Περάματος.
Η ομάδα παραμένει στην κατηγορία πανάξια σε μια δύσκολη χρονιά με αρκετά προβλήματα και συνεχίζει και του χρόνου σε υψηλό επίπεδο όπου θα αξιοποιήσει και πάλι το αστείρευτο ανωγειανό στοιχείο και ταλέντο που υπάρχει στον τόπο μας. Η ΑΝΩΓΗ πάντα κοντά στον Αετό του εκφράζει τα συγχαρητήρια της και θα είναι μαζί του και στις υπόλοιπες πτήσεις του στην νέα σαιζόν.
ΔΗΛΩΣΕΙΣ:
Ο προπονητής του Αετού Τάκης Μέμμος δήλωσε στην ”Α”:
”Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά της ομάδας μας. Ξεπέρασαμε με επιτυχία μια δύσκολη χρονιά σε όλα τα επίπεδα ,σε μια μεταβατική περίοδο μετά τα 4 χρόνια που αγωνιζόμασταν στην Δ’ Εθνική. Μέσα όμως από αυτές τις δυσκολίες αναδείχτηκαν πολλά παιδιά από το χωριό, που είναι και ο πρωταρχικός μας στόχος και γι’ αυτό θα συνεχίσουμε να παλεύουμε και τη νέα χρονιά. Ευχαριστούμε όλους όσοι βοήθησαν με οποιονδήποτε τρόπο την φετινή μας προσπάθεια και εύχομαι του χρόνου να δραστηριοποιηθούν ακόμα περισσότεροι..”.
Ο χρυσός σκόρερ του Αετού Μανόλης Κακουδάκης δήλωσε:
”Ήταν μια πολύ δύσκολη χρονιά για την ομάδα μας, που εύχομαι να μην ξαναέρθει γιατί ήταν μια πολύ ψυχοφθόρα διαδικασία. Ευτυχώς όμως στο τέλος τα καταφέραμε και σώσαμε την χρονιά. Του χρόνου πρέπει να είμαστε πιο σοβαροί και συγκεντρωμένοι ώστε να μην ξαναμπλέξουμε σε τέτοιες περιπέτειες .Συγχαρητήρια σε όλους τους συμπαίχτες μου..”
Η σύνθεση του Αετού σήμερα:
Πίτσιλλος,Πασπαράκης,Κεφαλογιάννης,Βισκαδούρος,Σουλτάτος,Φασουλάς,Κακουδάκης[90’Κωστάκης],Χαραλαμπάκης,
Σπαχής,Μαστρογιαννάκης[57’Μεταξάκης],Ευρ.Δραμουντάνης[81’Δ.Ξυλούρης του Απ.].






