Τοπικά
Το Ρέθυμνο έχει πλέον το δικό του πλοίο… Η εκπλήρωση των αναγκών, οι προσπάθειες χρόνων, το όνειρο, έδεσαν τελικά στο λιμάνι του Ρεθύμνου σήμερα το μεσημέρι, όπου το πλοίο ΕΛΛΗ Τ της Cretan Lines, πέταξε τους κάβους στους ανθρώπους που το περίμεναν για να το δέσουν στον μόλο, με την ευχή, “ποτέ ξανά να μη φύγει, να μην το χάσουν”.
Πλήθος κόσμου ντόπιοι και τουρίστες, μαζί με τους τοπικούς παράγοντες «αγκάλιασαν» αμέσως το πλοίο και βρέθηκαν, μέσα σε λίγη ώρα από τον κατάπλου του, να περιδιαβαίνουν τους χώρους του και το κατάστρωμα. Μοιάζει γιορτή η σημερινή μέρα για το Ρέθυμνο, η οποία «ξεκίνησε» μόλις ο πρόεδρος Γιάννης Νικολούδης, τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου και το πλήρωμα που συνόδευσαν από τον Πειραιά το ΕΛΛΗ, φάνηκαν στην μπούκα.
«Πιστεύουμε ότι μια δύσκολη προσπάθεια για να αποκτήσει το Ρέθυμνο τη δική του ακτοπλοϊκή σύνδεση ευοδώθηκε. Ευχαριστούμε όλους όσους βοήθησαν στην επίτευξη του στόχου μας και πιστεύουμε ότι όλοι οι Ρεθυμνιώτες θα το στηρίξουν για να εξυπηρετεί για πάντα τα δικά τους συμφέροντα», αναφέρει η Cretan Lines η οποία κατάφερε να έρθει σε συμφωνία για την αγορά του πλοίου στις 23 Μαρτίου 2012. Η έγκριση των δρομολογίων έγινε στις 6 Απριλίου στη Νάξο από το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (Σ.Α.Σ.) και σήμερα καλούνται όλοι οι Ρεθυμνιώτες και όχι μόνο, να στηρίξουν αυτή την προσπάθεια, το πλοίο τους, με την αγορά συνεταιριστικών μερίδων, κάθε μία από τις οποίες κοστίζει 100 ευρώ. Παρά τους δύσκολους οικονομικά καιρούς οι άνθρωποι της ναυτιλιακής εταιρίας του Ρεθύμνου, του ναυτιλιακού συνεταιρισμού, πιστεύουν πως και τούτη τη φορά, ο κόσμος θα υπερβεί τα όποια εμπόδια και θα στηρίξει τον νομό, τη θαλάσσια σύνδεση του τόπου τους με την ηπειρωτική Ελλάδα.
Η επίσημη τελετή υποδοχής θα πραγματοποιηθεί στις 8 το βράδυ, όπου πολίτες, τοπική αυτοδιοίκηση, επισκέπτες και τουρίστες θα γιορτάσουν τη «νίκη τους» μιας και το Ρέθυμνο είναι ο μόνος νομός με φοιτητές, πανεπιστήμιο, χιλιάδες επισκέπτες, γονείς των φοιτητών αλλά και ντόπιο πληθυσμό που ξεπερνά τις 200 χιλιάδες, ο οποίος δεν είχε μέχρι σήμερα ακτοπλοϊκή σύνδεση.
Υπεγράφη στην έδρα της Περιφερειακής Ενότητας Ρεθύμνης, παρουσία της Αντιπεριφερειάρχη Ρεθύμνης, κας Μαρίας Λιονή, η σύμβαση του ενταγμένου στο ΕΣΠΑ έργου «Βελτιώσεις των κτιριακών και ηλεκτρολογικών υποδομών και εγκαταστάσεων του Κέντρου Υγείας Ανωγείων», συνολικού προϋπολογισμού 212.000 Ευρώ.
Το παρόν έργο αφορά στη βελτίωση, επισκευή και συντήρηση του κτιρίου και ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων, του Κέντρου Υγείας Ανωγείων.
Μεταξύ άλλων Βελτιώνονται, αντικαθίστανται ή συντηρούνται: Τοίχοι, οροφές ξηράς δόμησης, W\C και λουτρά (τοίχοι, πλακίδια) και δάπεδα.
Τοποθετούνται νέα κουφώματα (εξωτερικά αλουμίνια) και αντικαθίστανται ή συντηρούνται τα εσωτερικά. Γίνονται χρωματισμοί (εσωτερικών και εξωτερικών επιφανειών) και ελαιοχρωματισμοί ξύλινων και σιδηρών επιφανειών. Εγκαθίσταται νέος λέβητας και καυστήρας κεντρικής θέρμανσης και τοποθετούνται νέα θερμαντικά σώματα σύμφωνα με τη μελέτη..
Αντικαθίστανται κατεστραμμένα φωτιστικά σώματα. Εγκαθίστανται 2 ηλιακοί θερμοσίφωνες.
Επιπλέον υπεγράφησαν δύο ακόμα συμβάσεις, που αφορούν «Καθαρισμό τάφρων – πρανών δευτερευόντων επαρχιακών οδών 22, 23, 24, 25, 27, 31 και 32 της Περιφερειακής Ενότητας Ρεθύμνης», προϋπολογισμού 194.000 Ευρώ και «Καθαρισμό και μόρφωση τάφρων και πρανών στις με αριθμό 13, 14, 15,20 και 22 οδούς του πρωτεύοντος επαρχιακού οδικού δικτύου Περιφερειακής Ενότητας Ρεθύμνης», προϋπολογισμού 95.000 Ευρώ.
Οι εργασίες κατασκευής των εν λόγω έργων οδοποιίας ξεκινούν άμεσα και αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί εντός τριών μηνών.
Από τη σελίδα: http://anogiachess.com/
“Μια φιλική συνάντηση η οποία περιελάμβανε ένα rapid τουρνουά 5 γύρων, έναν …ποδοσφαιρικό αγώνα και δύο συναντήσεις blitz.
Οι σκακιστικές εκδηλώσεις πραγματοποιήθηκαν στην αίθουσα εκδηλώσεων της ΑΤΕ (στο ίδιο χώρο θα γίνει από 30 Ιουλίου έως 3 Αυγούστου το 1ο ανοιχτό σκακιστικό τουρνουά Ανωγείων «Ιδαίον Άντρον»), ενώ η ποδοσφαιρική συνάντηση έγινε στο γήπεδο του Αετού Ανωγείων (Δημοτικό στάδιο Ανωγείων).
Στο τουρνουά rapid πήραν μέρος οι μικροί σκακιστές των ομάδων, οι οποίες ήταν οι εξής:
ΟΑ Χανίων
ΣΑ Χερσονήσου
Μία μικτή ομάδα ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ – ΧΑΝΙΩΝ
Δύο ομάδες από τον ΣΟ Ανωγείων (ΑΝΩΓΕΙΑ 1 και ΑΝΩΓΕΙΑ 2)
Και η ομάδα Γουβών – Γουρνών.
Το τουρνουά κατέκτησε με άνεση η ομάδα του ΟΑΧ παίρνοντας το χρυσό μετάλλιο με 5 νίκες σε 5 γύρους.
Στην δεύτερη θέση (αργυρό μετάλλιο) η Σκακιστική Ακαδημία Χερσονήσου (σε ισοβαθμία με την μικτή Ηρακλείου – Χανίων)
Ενώ την 3η θέση και το χάλκινο μετάλλιο κατέκτησε η μικτή ΧΑΝΙΩΝ – ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ.
Αναλυτικά η βαθμολογία:
ΟΑΧ 5 (29)
ΣΑ ΧΕΡΣΟΝΗΣΟΥ 3,5 (21,5)
ΧΑΝΙΑ – ΗΡΑΚΛΕΙΟ 3,5 (16)
ΑΝΩΓΕΙΑ 1 2 (12,5)
ΓΟΥΒΕΣ – ΓΟΥΡΝΕΣ 1 (8)
ΑΝΩΓΕΙΑ 2 0 (3)
Το Σάββατο, μετά τους 3 πρώτους γύρους του rapid, η μάχη μεταφέρθηκε 200 μέτρα πιο μακριά από την αίθουσα των αγώνων, στο γήπεδο του ΑΕΤΟΥ, όπου χωριστήκαμε σε δύο μικτές ομάδες – τον Μαζεταϊκό και τον Στησιακό – από όλους τους συλλόγους και παίξαμε ένα 70λεπτο ποδοσφαιρικό ματς, το οποίο εξελίχθηκε εντυπωσιακά με πολλές εναλλαγές στο σκορ για να λήξει τελικά 5-5 και να οδηγηθούμε στα πέναλτι. Παρότι αγωνίσθηκα με τον Μαζεταϊκό, οφείλω να ομολογήσω ότι ο Στησιακός ήταν καλύτερος στην κανονική διάρκεια του αγώνα (είχε και 4 δοκάρια, ή τουλάχιστον εγώ τόσα μέτρησα), αλλά … «έστησε» στα πέναλτι, όπου ο …Γκρόμπελαρ (Μιχάλης Χατζηδάκης) απέκρουσε εντυπωσιακά το τελευταίο και έδωσε το έναυσμα για τους πανηγυρισμούς.
Την Κυριακή μετά το τέλος του rapid, παίξαμε δύο ματς μπλιτς, μεταξύ Ομίλου Αντισφαιρίσεως Χανίων και Σκακιστικού Ομίλου Ανωγείων, όπου ο ΟΑΧ επικράτησε συντριπτικά με 7,5 – 2,5 και 10 – 2.
Το πλέον σημαντικό είναι ότι τα παιδιά των συλλόγων ήρθαν κοντά, έπαιξαν σκάκι και ποδόσφαιρο, γευμάτισαν μαζί και γενικά το ευχαριστήθηκαν.
Θέλουμε να ευχαριστήσουμε όλα τα σωματεία, τους μικρούς σκακιστές και σκακίστριες, καθώς και τους συνοδούς τους που μας τίμησαν με την παρουσία τους, τον Σ.Ο. Ηρακλείου για την πολύτιμη βοήθεια του, τον πρόεδρο του Νίκο Παπανδρέου και τον Κώστα Κλώκα, ο οποίος ήταν ο γνωστός αεικίνητος Κώστας, ψυχή της διοργάνωσης, παρότι στο Σαββατιάτικο ποδοσφαιρικό …ντέρμπυ, είχε έναν μικρό –ευτυχώς – τραυματισμό.
Τέλος θέλουμε να ευχαριστήσουμε θερμά τον Δήμο Ανωγείων για την παραχώρηση της αίθουσας και για τις φιλοξενίες που προσέφερε στα σωματεία, αλλά και για όλη την στήριξη του προς τον σύλλογο μας. Ευχαριστούμε προσωπικά τον Δήμαρχο Σωκράτη Κεφαλογιάννη και τον Αντιδήμαρχο Μανόλη Κοντογιάννη για την παρουσία τους στις τελετές έναρξης και λήξης.
Ευχαριστούμε επίσης τον ΑΕΤΟ Ανωγείων για την παραχώρηση του γηπέδου.”
Θαμπώθηκαν” από την ομορφιά των Ανωγείων οι ευρωβουλευτές που βρίσκονται αυτές τις μέρες στην Κρητη συμμετέχοντας στην Επιτροπή Μεταφορών και Τουρισμού, με επικεφαλής τον Ηρακλειώτη, Σπύρο Δανέλλη.
Βρέθηκαν λοιπόν στο μαγευτικό Οροπέδιο της Νίδας, ανέπνευσαν καθαρό κρητικό αέρα – από εκείνον που σπάνια βρίσκει κανείς – και γεύτηκαν την τσικουδιά και το μοναδικό..αντικρυστό αρνί!Και φυσικά είδαν τους κρητικούς να χορεύουν στο θεατράκι του Ψηλορείτη και ξετρελάθηκαν…
Θα έχουν να πουν τα…καλύτερα για την Κρητική φιλοξενία
(Από CRETALIVE)
Μέσα σε κλίμα χαράς και γέλιου αποχαιρέτησαν τα νηπιαγωγάκια (νήπια και προνήπια) τη σχολική χρονιά 2011-2012 που έληξε με την καλοκαιρινή γιορτή τους η οποία πραγματοποιήθηκε στον αύλειο χώρο του νηπιαγωγείου παρουσία γονέων, κηδεμόνων, του κ. Δημάρχου και των μελών της Σχολικής Επιτροπής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Οι λιλιπούτειοι μαθητές με χαρά και αυτοπεποίθηση και με την διακριτική παρουσία των νηπιαγωγών τους παρουσίασαν τα δρώμενά τους στο κοινό, χαρίζοντας αξέχαστες στιγμές συγκίνησης, χαράς και γέλιου. Το πρόγραμμα περιείχε τα θεατρικά δρώμενα “Η Δόνα Τερηδόνα και το μυστικό της γαμήλιας τούρτας” και “Τα χρώματα και το ουράνιο τόξο”, το αστείο σκετς “Ένα τρελό νοσοκομείο” ενώ η γιορτή ολοκληρώθηκε με την παρουσίαση “Αστείων Παιχνιδιών”..
Οι προϊσταμένες και οι νηπιαγωγοί ευχαριστούν όλους όσους παρευρέθηκαν και χάρισαν στα παιδιά το χειροκρότημά τους. Τέλος, – όπως αναφέρουν- οφείλουμε ένα ευχαριστώ στους γονείς που φρόντισαν για την οργάνωση του μπουφέ.
O βουλευτής Ρεθύμνου με την ΝΔ Γιάννης Κεφαλογιάννης προέβη στην πρώτη του επίσημη δήλωση μετά την εκλογή του την 17η Ιουνίου, ευχαριστώντας τον Ρεθυμνιώτικο λαό που τον τίμησε, αλλά και καλώντας όλον τον κόσμο σε συστράτευση ανεξαρτήτως πολιτικών πεποιθήσεων, ώστε να βγει η χώρα μας από την κρίση. Αναλυτικά η δήλωση του κ. Κεφαλογιάννη:
«Η πρόσφατη εκλογική διαδικασία ανέδειξε, την ανάγκη να παραμείνει η Ελλάδα σταθερή στο ευρωπαϊκό της προσανατολισμό και ταυτόχρονα την ανάγκη για ουσιαστικές τροποποιήσεις της εφαρμοζόμενης οικονομικής πολιτικής. Ο Ελληνικός Λαός έδωσε με την ψήφο του μια ισχυρή πλειοψηφία στις δυνάμεις που υποστήριξαν την παραμονή της χώρας στην ευρωζώνη και την αναπτυξιακή διέξοδο από την ύφεση. Η κατάσταση παραμένει ιδιαίτερα κρίσιμη και απαιτείται από τις πολιτικές δυνάμεις να επιδείξουν την απαραίτητη σοβαρότητα και υπευθυνότητα ως προς το χειρισμό της. Τώρα είναι η ώρα των πράξεων και των αποφάσεων. Η Ελλάδα μπορεί να τα καταφέρει και να βγει δυνατότερη από την κρίση.
Προς αυτήν την κατεύθυνση, θα καταβάλω το μέγιστο δυνατό των προσπαθειών μου για να εκπροσωπήσω με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, όλους εσάς. Όταν ξεκίνησα την προσπάθεια αυτή είχα δηλώσει ότι θα δουλέψω για το Ρέθυμνο με συνέπεια, ειλικρίνεια και αμεσότητα. Να είστε σίγουροι ότι αυτές οι αρχές δεν είναι προς διαπραγμάτευση. Από την 18η Ιουνίου ξεκίνησε μια νέα εποχή για την Ελλάδα. Πρέπει όλοι μαζί να δημιουργήσουμε τις συνθήκες για να μην πάνε χαμένες οι θυσίες του Ελληνικού Λαού. Μαζί θα τολμήσουμε στα δύσκολα, για ένα καλύτερο Ρέθυμνο, για μια καλύτερη Ελλάδα. Η ευθύνη είναι μεγάλη απέναντι σε όλους τους πολίτες του Ρεθύμνου. Καλώ όλους τους ενεργούς πολίτες του τόπου μας, ανεξάρτητα από τι ψήφισαν να είναι αρωγοί σε αυτήν την προσπάθεια.
Κλείνοντας θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσοι τίμησαν τις προσπάθειες του ευρύτερου φιλοευρωπαϊκούμετώπου και στήριξαν το ψηφοδέλτιο της Νέας Δημοκρατίας σε αυτήν την αναμέτρηση με το λαϊκισμό, την ανευθυνότητα και τη συντήρηση».