Τοπικά

Της Αγγελικής Καλλέργη

από την «Κρητική Επιθεώρηση»

Μπροστά στον κίνδυνο να αδυνατούν να προμηθευτούν πετρέλαιο ενόψει του χειμώνα βρίσκονται οι κάτοικοι των ορεινών περιοχών της Κρήτης, που παρά το γεγονός ότι κάθε χρόνο αντιμετωπίζουν ιδιαίτερες συνθήκες ψύχους, είναι αναγκασμένοι να δεχθούν την απόφαση του αρμόδιου υπουργείου για την υπαγωγή και των τεσσάρων νομών του νησιού στην τέταρτη κατηγορία του επιδόματος θέρμανσης.

Αυτό σημαίνει ότι το επίδομα που δικαιούνται και οι κάτοικοι των ορεινών περιοχών είναι ελάχιστο, περίπου 200 ευρώ, μπροστά στις τεράστιες ανάγκες που υπάρχουν κατά τη διάρκεια των χειμερινών μηνών. Όμως, το Υπουργείο αντιμετώπισε τα ορεινά χωριά της Κρήτης ως νησιωτικά και νότια, με αποτέλεσμα οι κάτοικοι τους να υπόκεινται μία τεράστια αδικία.

Τα συναισθήματα των πολιτών των ορεινών περιοχών μετέφερε στην Κρητική Επιθεώρηση ο δήμαρχος Ανωγείων, Σωκράτης Κεφαλογιάννης, που δεν έκρυψε τη δυσαρέσκειά του για την απόφαση του υπουργείου για το επίδομα θέρμανσης. Σημείωσε πως τα ορεινά χωριά του νησιού πρέπει να υπαχθούν σε υψηλότερη κατηγορία, τουλάχιστον τη δεύτερη, με βάση και τις κλιματολογικές και μετεωρολογικές μετρήσεις που υπάρχουν.

«Όλα τα χωριά της Κρήτης πάνω από τα 500 μέτρα υψόμετρο και ιδίως αυτά που είναι σκαρφαλωμένα στις βόρειες πλαγιές των βουνών αντιμετωπίζουν καταστάσεις τον χειμώνα ιδιαίτερου ψύχους», είπε ο κ. Κεφαλογιάννης, υπενθυμίζοντας παράλληλα ότι σε απομακρυσμένες περιοχές το πετρέλαιο, όπως και η βενζίνη, είναι πολύ ακριβότερα από ό,τι στις πόλεις της Κρήτης. «Η αδικία δεν είναι μόνο θεσμική», είπε, «είναι και επί της ουσίας. Το πετρέλαιο κίνησης και θέρμανσης και η βενζίνη είναι ακριβότερα στα απομακρυσμένα χωριά, πράγμα που σημαίνει ότι εμείς το πετρέλαιο μπορεί να το πληρώνουμε και 7 ή 8 λεπτά ακριβότερα από ό,τι ο δημότης μιας πόλης.

Αντιλαμβάνεστε ότι η επιβάρυνση που έχουμε είναι ότι αφενός ότι είμαστε στην ενδοχώρα και άρα το κόστος ανεβαίνει και αφετέρου ότι εμείς το πετρέλαιο θέρμανσης το έχουμε για τουλάχιστον πέντε μήνες το χρόνο. Και αν δεν το έχουμε παραπάνω, είναι γιατί δεν έχουμε να βάζουμε. Όχι για κανέναν άλλο λόγο».

Δεν έκρυψε, δε, πως η ίδια η Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδας δεν έχει αντιμετωπίσει ουσιαστικά το πρόβλημα, λέγοντας πως αυτό το θέμα έπρεπε να είχε γίνει «σημαία της ΚΕΔΕ».

ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

Η υψηλή τιμή του πετρελαίου θέρμανσης και οι μειωμένες χρηματοδοτήσεις προς τους δήμους για τα λειτουργικά έξοδα των σχολείων δημιουργούν τον επιπλέον κίνδυνο να μην μπορούν οι σχολικές επιτροπές να προμηθευτούν τις απαραίτητες ποσότητες του καυσίμου που θα απαιτηθούν, ώστε οι μαθητές να κάνουν μάθημα κάτω από αξιοπρεπείς συνθήκες.

Για παράδειγμα, ο δήμος Ανωγείων πέρυσι πήρε επιχορήγηση 24 χιλιάδων ευρώ για τα σχολεία, τη στιγμή που φέτος μέχρι στιγμής η επιχορήγηση δεν ξεπερνά τις 12 χιλιάδες ευρώ. «θα πάρουμε μία ακόμα δόση, 2-3 χιλιάδες. Όμως ακόμα και έτσι δεν μπορούμε να ανταπεξέλθουμε», είπε ο κ. Κεφαλογιάννης, θυμίζοντας πως φέτος η τιμή του πετρελαίου έχει εκτοξευθεί στο 1,5 ευρώ.

Ο ίδιος τόνισε πως στις προτεραιότητες της δημοτικής αρχής είναι να καλυφθούν οι ανάγκες των σχολείων, των προνοιακών δομών και των χώρων υγείας, όμως σε κάθε περίπτωση το πρόβλημα φαντάζει ανυπέρβλητο, εάν το Υπουργείο Εσωτερικών δεν φροντίσει να παρέχει τους απαραίτητους πόρους στους δήμους.

 

 Δεν τα κατάφερε ο Αετός και ηττήθηκε στα Ανώγεια με 0-3 από την Δόξα Πλατανέ, γνωρίζοντας την πρώτη εντός έδρας ήττα του στο πρωτάθλημα και παραμένοντας στους 3 βαθμούς συγκομιδή μετά τις τέσσερις πρώτες αγωνιστικές.

Στο πρώτο ημίχρονο που ήταν μέτριο ποιοτικά η ομάδα μας είχε ευκαιρία στο 25′ με κεφαλιά του Σπαχή μετά από εκτέλεση  φάουλ του Δημήτρη Ξυλούρη. Στο 32′ ο Γιάννης Φασουλάς σπατάλησε μεγάλη ευκαιρία με σουτ από το ύψος του πέναλτι που πέρασε άουτ.

Στο δεύτερο ημίχρονο και οι δυο ομάδες μπήκαν δυνατά με τον Αετό να ζητά πέναλτι στο 48′ σε ανατροπή του Ξυλούρη από τον τερματοφύλακα. Στο 54′ ο Δημήτρης Ξυλούρης είχε ένα καλό σουτ εκτός περιοχής που πέρασε άουτ  ενώ την ίδια κατάληξη είχε το σουτ του Μεταξάκη στο 68′.

Σε εκείνο το σημείο κάποια αμυντικά λάθη στοίχισαν στον Αετό που δέχτηκε δυο γκολ σε ένα δίλεπτο. Ο Καρδαμίτσης στο 74′ με κεφαλιά και ο Δελήμπασης στο 76′ με τον ίδιο τρόπο έβαλαν τις βάσεις για την νίκη της Δόξας ,που ολοκληρώθηκε στο 90′ με το πλασέ του Σπανουδάκη για το τελικό 0-3.

Ανησυχία προκαλεί και ο τραυματισμός του Αλέξη Φασουλά που έπαθε διάστρεμμα στο 82′ με τον Αετό να συνεχίζει από εκείνο το σημείο με δέκα ποδοσφαιριστές καθώς είχαν ολοκληρωθεί οι αλλαγές.

Ο προπονητής του Αετού Τάκης Μέμμος  μιλώντας στην ”Α” μετά το τέλος του αγώνα τόνισε :”Η ομάδα μέχρι το 70′ πάλεψε το παιχνίδι και ειδικά στο πρώτο ημίχρονο είχε τις ευκαιρίες για να πετύχει πρώτη γκολ αλλά δυστυχώς από αδράνεια των επιθετικών μας οι ευκαιρίες χάθηκαν. Μέχρι το 70′ ελέγχαμε το παιχνίδι αλλά κάποιες αδράνειες όλης της ομάδας μας στοίχισαν τα δυο γρήγορα γκολ. Βγήκαμε μπροστά για να επιστρέψουμε στο παιχνίδι αλλά δεν τα καταφέραμε. Η ομάδα θέλει υπομονή από όλους γιατί είναι νεανική και άπειρη και χρειάζεται χρόνο. Με σωστή δουλειά θα έρθουν στο μέλλον και τα αποτελέσματα που χρειαζόμαστε”.

Ο νεανικός φέτος Αετός Ανωγείων οφείλει τώρα να ανασυνταχθεί καθώς ακολουθεί δύσκολη έξοδος την ερχόμενη Κυριακή με τον Αστέρα Περάματος.

H σύνθεση της ομάδας μας σήμερα:

Μπροκάκης , Πασπαράκης, Δ.Ξυλούρης, Σουλτάτος, Κεφαλογιάννης, Αλ.Φασουλάς, Γ.Ξυλούρης ( 77′ Δραμουντάνης)

Χαραλαμπάκης, Γ.Φασουλάς (62′ Μεταξάκης) , Μ.Σπαχής , Α.Σπαχής (77′ Κακουδάκης).

 

Τα αποτελέσματα της 4ης αγωνιστικής:

 

Σπήλι – Ποσειδώνας Γερανίου  3-0
Τάλως Μελιδονίου – Ψηλορείτης 1-2
Άρης Ρεθύμνου – Λιβάδια 2-2
Αετός Ανωγείων – Δόξα Πλατανέ 0-3
Ασή Γωνιά – Αστέρας Ρεθύμνου  0-0
Αστέρας Περάματος – Επισκοπή Β’ 3-1
Ρεθυμνιακός-Μαργαρίτες 1-0
Ρεπό: ΟΦ Αρμένων

 

Δύσκολο ματς δίνει ο Αετός Ανωγείων  την Κυριακή στις 4 μ μ στο Δημοτικό στάδιο Ανωγείων, με αντίπαλο την Δόξα Πλατανέ  έχοντας ως μοναδικό στόχο την νίκη που θα διατηρήσει και το αήττητο της έδρας του.

Η ομάδα προέρχεται από ένα άσχημο αποτέλεσμα και μια μέτρια εμφάνιση με τον Αστέρα στο Ρέθυμνο και θέλει να επιστρέψει στον δρόμο των επιτυχιών παίζοντας ταυτόχρονα και καλύτερο ποδόσφαιρο.

Για την αναμέτρηση μοναδικός αμφίβολος μέχρι την τελευταία στιγμή είναι ο Γιώργος  Ξυλούρης  αλλά σημαντική για τον Αετό είναι η επιστροφή του Μανόλη και του Άγγελου Σπαχή στην βασική ενδεκάδα.

Ο προπονητής του Αετού Τάκης Μέμμος  δήλωσε στην ”Α” για το αυριανό παιχνίδι :” Μετά την κακή εμφάνιση μας στο Ρέθυμνο επιστρέφουμε στην έδρα μας με αντίπαλο μια πολύ καλή και ποιοτική ομάδα. Οι προπονήσεις στη διάρκεια της εβδομάδας κύλησαν ομαλά και θα μπούμε στο γήπεδο μόνο για την νίκη και τους τρεις βαθμούς, που τους έχουμε ανάγκη τόσο για βαθμολογικούς όσο και για ψυχολογικούς λόγους” κατέληξε ο τεχνικός της ομάδας.

Διαιτητής της αναμέτρησης θα είναι ο κ. Δρακακάκης με  βοηθούς επόπτες γραμμών την κ. Συργούνη και τον κ. Παπαδακάκη ενώ παρατηρητής διαιτησίας θα είναι ο κ. Χριστοδουλάκης.Ο αγώνας  θα μεταδοθεί ζωντανά ραδιοφωνικά στο http://www.teamfm.gr/ .

Το πλήρες πρόγραμμα της 4ης  αγωνιστικής έχει ως εξής:

Στα σημερινά παιχνίδια τα αποτελέσματα ήταν:
Σπήλι – Ποσειδώνας Γερανίου 3-0
Τάλως Μελιδονίου – Ψηλορείτης  1-2
Άρης Ρεθύμνου – Λιβάδια  2-2

Αύριο Κυριακή (16.00)
Αετός Ανωγείων – Δόξα Πλατανέ (Ανωγείων – Δρακακάκης, Συργούνη,  Παπαδακάκης – Παρατηρητής Διαιτησίας: Χριστοδουλάκης).
Ασή Γωνιά – Αστέρας Ρεθύμνου (Ασή Γωνιάς – Καπετάνιος, Μίαρης, Μοχιανάκης – Παρατηρητής Διαιτησίας: Κοντογιάννης).
Αστέρας Περάματος – Επισκοπή Β’ (Περάματος – Τωβίλ, Βαββός, Αλεξάκης – Παρατηρητής Διαιτησίας: Καλαϊτζάκης).
Ρεθυμνιακός – Μαργαρίτες (Ρεθύμνου – Φραντζεσκάκης, Κοκμοτός, Θ. Χατζημπεκιάρης – Παρατηρητής Διαιτησίας: Γαγάνης).
Ρεπό: ΟΦ Αρμένων

 

Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ (σε 3 αγώνες)

1. Ψηλορείτης 12 σε 4 αγώνες
2. Αστέρας Ρεθύμνου 6
3. Αστέρας Περάματος 6
4. ΟΦ Αρμένων 6
5. Ασή Γωνιά 5
6. Ρεθυμνιακός 5
7. Άρης 5 σε 4 αγώνες
8. Δόξα Πλατανέ 3
9. Τάλως Μελιδονίου 3 σε 4 αγώνες
10. Αετός Ανωγείων 3
11. Επισκοπή Β’ 3
12. Σπήλι 3 σε 4 αγώνες
13. . Μαργαρίτες 1
14.   Ποσειδώνας Γερανίου 1 σε 4 αγώνες
15. Λιβάδια 1 σε 4 αγώνες
* Ο Ρεθυμνιακός ξεκίνησε το πρωτάθλημα με -2 βαθμούς.
** Τα Λιβάδια έχουν ένα μηδενισμό και -3 βαθμούς.

 

Την Δευτέρα ξεκινούν οι ”μικροί Αετοί”

Την  Δεύτερα θα ξεκινήσουν την προετοιμασία τους και οι Ακαδημίες του Αετού Ανωγείων υπό τις οδηγίες του προπονητή της πρώτης ομάδας Τάκη Μέμμου. Η πρώτη ομάδα θα είναι ηλικίες γεννηθείς του 1998-1999 και 2000 και που πέρυσι είχαν καταλάβει την πρώτη θέση στον όμιλο τους στο Ηράκλειο. Η δεύτερη ομάδα θα είναι γεννηθείς του 2003-2004 και 2005.Τα πρώτα φετινά ”φτερουγίσματα” των μικρών που αποτελούν το μέλλον του τόπου μας και που ευχόμαστε φέτος να είναι ακόμα περισσότερα τα παιδιά που θα έρθουν στο γήπεδο και θα αναδείξουν το ταλέντο τους.

 

Η «ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΣΥΜΠΡΑΞΗ Ν.ΡΕΘΥΜΝΟΥ : ΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ», η οποία είναι δικαιούχος της πράξης «ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΕΥΑΛΩΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΡΕΘΥΜΝΟΥ» προϋπολογισμού 530.000,00 €, η οποία συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο (ΕΚΤ), έχει ως περιοχή παρέμβασης την Περιφερειακή Ενότητα Ρεθύμνου και εντάσσεται στην Δράση 3: «Τοπικές δράσεις κοινωνικής ένταξης για ευάλωτες ομάδες» της κατηγορίας Παρέμβασης 1: «Πρόληψη και αντιμετώπιση του κοινωνικού αποκλεισμού ευπαθών ομάδων του πληθυσμού» του Θεματικού Άξονα Προτεραιότητας 4: «Πλήρης ενσωμάτωση του συνόλου του ανθρώπινου δυναμικού σε μια κοινωνία ίσων ευκαιριών», του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού 2007-2013»

 

Καλεί :

Άνεργους, με κάρτα ανεργίας σε ισχύ, που ανήκουν σε Ευπαθείς Κοινωνικές Ομάδες να συμμετάσχουν στο Τοπικό Σχέδιο Δράσης (πράξη) «ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΕΥΑΛΩΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΡΕΘΥΜΝΟΥ»,

Η πράξη έχει ως αντικείμενο την ενεργοποίηση και κινητοποίηση των τοπικών φορέων με στόχο:

 

·         Την προετοιμασία και προώθηση μέρους ωφελούμενων της πράξης σε θέσεις απασχόλησης τουλάχιστον για 3 μήνες.

·         Την προετοιμασία και την βήμα – βήμα στήριξη μέρους ωφελούμενων της πράξης για έναρξη ατομικής ή συλλογικής επιχειρηματικής δραστηριότητας (με προτεραιότητα την κοινωνική οικονομία).

Για την επίτευξη του παραπάνω στόχου υλοποιούνται δράσεις (μελέτες, συντονισμός -διαχείριση πράξης, δικτύωση, διακρατική συνεργασία, δημοσιότητα, κατάρτιση και συμβουλευτική) που παρέχουν ολοκληρωμένη στήριξη στους ωφελούμενους μέχρι και 3 μήνες μετά την επαγγελματική τους αποκατάσταση.

Τα προγράμματα κατάρτισης του σχεδίου παρέχουν εκπαιδευτικό επίδομα 6 €/ώρα και είναι τα εξής :

 

·         «Εξειδικευμένες Δεξιότητες Η/Υ», 140 ωρών για 20 ωφελούμενους με πιστοποίηση μέσω αναγνωρισμένων προτύπων πιστοποίησης (ΟΕΕΚ).

·         «Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας στην Κοινωνική Οικονομία», 140 ωρών για 20 ωφελούμενους.

·         «Κατάρτιση Στελεχών κατ΄ οίκον Φροντίδας ατόμων που χρήζουν βοήθειας», 140 ωρών για 20 ωφελούμενους.

·         «Συντηρητές Κήπων και Αστικού Πρασίνου» 140 ωρών για 20 ωφελούμενους.

·         «Οροφοκόμοι» 140 ωρών για 20 ωφελούμενους.

 

Προϋποθέσεις συμμετοχής- Ειδικά χαρακτηριστικά

Οι ωφελούμενοι της πράξης πρέπει:

α) να είναι άνεργοι, εγγεγραμμένοι/ες στα Μητρώα Ανεργίας του ΟΑΕΔ και με κάρτα ανεργίας σε ισχύ ή σε ειδικό κατάλογο του ΟΑΕΔ εκτός Μητρώου ανεργίας .

Επίσης θα πρέπει να έχουν ακολουθήσει και ολοκληρώσει τη διαδικασία εξατομικευμένης υποστήριξης από Εργασιακό Σύμβουλο και να εφοδιαστούν με «ειδικό παραπεμπτικό» από την Τοπική Υπηρεσία ή το ΚΠΑ του ΟΑΕΔ της περιοχής όπου είναι γραμμένοι, το οποίο θα καταθέσουν μαζί με τυποποιημένη αίτηση.

 

β) να είναι μόνιμοι κάτοικοι σε έναν από τους Δήμους της Περιφερειακής Ενότητας Ρεθύμνου.

γ) να ανήκουν σε μια από τις παρακάτω Κατηγορίες ευάλωτων κοινωνικών ομάδων, σύμφωνα και με το Άρθρο 10 του Κανονισμού για το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο:

·         Άτομα ευρισκόμενα σε κατάσταση φτώχειας/απειλούμενα από φτώχεια (θα επιλεγούν 45 άτομα)

·         Αρχηγοί μονογονεϊκών οικογενειών (θα επιλεγούν 10 άτομα)

·         Μετανάστες, παλιννοστούντες, πρόσφυγες (θα επιλεγούν 10 άτομα)

·         Άτομα με αναπηρία (θα επιλεγούν 10 άτομα)

·         Μακροχρόνια άνεργοι άνω των 45 ετών με χαμηλά τυπικά προσόντα (θα επιλεγούν 25 άτομα)

Κατά την διαδικασία της επιλογής θα καταρτισθούν πέντε (5) κατάλογοι όσοι και οι ως άνω ομάδες στόχου σύμφωνα με την πρόβλεψη που έχει γίνει για τον αριθμό τους έτσι ώστε από το άθροισμα των καταλόγων να προκύπτει ο αριθμός των 100 ωφελούμενων.

Από τα 100 άτομα τουλάχιστον το 50% θα είναι γυναίκες και τουλάχιστον το 25% θα είναι νέοι κάτω των 25 ετών.

Οι άνεργοι που επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση συμμετοχής, θα πρέπει να εφοδιαστούν από το ΚΠΑ/ΥΑ όπου είναι γραμμένοι, το ειδικό παραπεμπτικό, το οποίο θα καταθέσουν μαζί με την αίτηση. Οι άνεργοι που θα υποβάλλουν αίτηση, θα πρέπει να συνεχίσουν κανονικά τη διαδικασία ανανέωσης της κάρτας ανεργίας τους, μέχρι να ενταχθούν σε κάποια δράση.

Η αίτηση θα πρέπει να συνοδεύεται από τα εξής έγγραφα:

1. Αίτηση συμμετοχής

2. Πρόσφατη φωτογραφία

3. Αντίγραφο κάρτας ανεργίας ΟΑΕΔ

4. Παραπεμπτικό από το ΚΠΑ ή την Τοπική Υπηρεσία ΟΑΕΔ όπου είναι γραμμένος

5. Υπεύθυνη δήλωση μόνιμης κατοικίας με επισύναψη αντίγραφου μισθωτηρίου κατοικίας αν υπάρχει.

6. Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης

7. Αντίγραφο Δελτίου Αστυνομικής Ταυτότητας ή Αντίγραφο Διαβατηρίου

8. Εκκαθαριστικό Τελευταίου Οικονομικού Έτους.

9. Δικαιολογητικά ένταξης υποψηφίου σε Ευπαθή Κοινωνική Ομάδα της Πράξης (αναφέρονται στην αναλυτική πρόσκληση)

10. Αντίγραφα τίτλων σπουδών

11. Πιστοποιητικά γνώσης: ξένης γλώσσας, χρήσης υπολογιστών εάν υπάρχουν.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να προμηθευτούν την αναλυτική πρόσκληση, καθώς και την αίτηση που πρέπει να συμπληρωθεί από :

Ø Όλους τους Δήμους της Π.Ε Ρεθύμνης

Ø Το ΚΕΚ Ανάπτυξη Κρήτης στο Πάνορμο

Ø Από το ΚΕΚΑΠΕΡ-ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΚΡΗΤΗΣ (Ηγουμένου Γαβριήλ 103-105, Ρέθυμνο)

Ø Τα Κέντρα Προώθησης Απασχόλησης του ΟΑΕΔ

Ø Το Α.Κ.Ο.Μ.Μ.-ΨΗΛΟΡΕΙΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ Α.Ε. Ο.Τ.Α. , στα Ανώγεια

Ø Την ιστοσελίδα www.topeko.akomm.gr

Οι αιτήσεις πρέπει να υποβληθούν έως τις 22 Οκτωβρίου 2012, ημέρα Δευτέρα και ώρα 15.30, στα εξής σημεία:

v KEK ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΡΗΤΗΣ, Πάνορμο Ρεθύμνου (τηλέφωνο : 2834051237)

v ΚΕΚΑΠΕΡ-ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΚΡΗΤΗΣ, Ηγουμένου Γαβριήλ 103-105, Ρέθυμνο (τηλέφωνα 2831340714, 2831050059)

 

Αντικατάσταση της αίτησης ή διόρθωση αυτής, ή συμπλήρωση τυχόν ελλιπών δικαιολογητικών επιτρέπεται μόνο μέχρι τη λήξη της προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων.

 

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

 

Α.Κ.Ο.Μ.Μ.-ΨΗΛΟΡΕΙΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ Α.Ε. Ο.Τ.Α. (συντονιστής εταίρος)

ΑΝΩΓΕΙΑ, ΡΕΘΥΜΝΟ, ΚΡΗΤΗ

ΤΗΛ : 2834031793, ΦΑΞ : 2834031058, EMAIL : [email protected]

WEBSITE : www.topeko.akomm.gr

Υπεύθυνη για πληροφορίες : κα Εύη Βρέντζου

 

 

Για την Α.Σ. Ν. Ρεθύμνου : Δίκτυο Αλληλεγγύης

Η Πρόεδρος του ΔΣ

Λιονή Μαρία

 Με επιτυχία ξεκίνησαν τα δωρεάν μαθήματα Φυσικής, Χημείας και Μαθηματικών που παραδίδονται από την κ. Ελένη Κοντιζά  στην αίθουσα ηλεκτρονικών υπολογιστών ”Κώστας Σμπώκος”, της ενορίας του Αγίου Γεωργίου.

Με ανακοίνωση της η ενορία καλεί και άλλα παιδιά Γυμνασίου και Λυκείου που ενδιαφέρονται να δηλώσουν συμμετοχή στα μαθήματα. Το πρόγραμμα που καταρτίστηκε έχει ως εξής:

Κάθε Σάββατο 10:00 – 12:00 Μαθητές Γυμνασίου Μαθηματικά , Σάββατο 12:30 – 14:30 Μαθητές Β’ Λυκείου Μαθηματικά , Σάββατο 15:00 – 17:00 Μαθητές Α’ Λυκείου Μαθηματικά. Ξεκινώντας από το μεθεπόμενο Σάββατο 13/10/2012.

Ήδη κάποιοι καθηγητές έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον να βοηθήσουν σε αυτή τη προσπάθεια και αναμένεται στο άμεσο μέλλον τα μαθήματα να γίνονται σε μεγαλύτερη κλίμακα και σε περισσότερες ώρες. Μια αξιόλογη πρωτοβουλία της εκκλησίας του Αγίου Γεωργίου που στόχο έχει την βοήθεια των μαθητών μας στο δύσκολο αυτό μάθημα και που χρειάζεται στήριξη και από άλλους καθηγητές στο μέλλον.

Eκδήλωση μνήμης  και τιμής στα έξι παιδιά του ΠΑΟΚ που έχασαν στην ζωή τους το 1999 στα Τέμπη επιστρέφοντας στη Θεσσαλονίκη από αγώνα της ομάδας τους με τον Παναθηναικό στην Αθήνα, πραγματοποιήθηκε στο εθνικό στάδιο Ανωγείων. Στην  επιμνημόσυνη χοροστάτησε ο π. Ανδρέας παρουσία δεκάδων Παοκτσήδων από ολόκληρη την Κρήτη, αλλά και με τη συμμετοχή αρκετών Ανωγειανών. Οι

Οι φίλοι του Δικέφαλου φώναξαν συνθήματα  τιμώντας τους νεκρούς τους.

Στο φιλικό παιχνίδι που ακολούθησε ο Αετός επικράτησε με  5-1 των συνδεσμιτών του ΠΑΟΚ .Το γκολ πάντως του ΠΑΟΚ που επιτευχθεί στην εκπνοή του αγώνα πανηγυρίστηκε έξαλλα, με καπνογόνα και συνθήματα δημιουργώντας μια ωραία ατμόσφαιρα στο γήπεδο Ανωγείων!!

Στην ομιλία του προς τους συγκεντρωμένους ο π. Ανδρέας Κεφαλογιάννης τόνισε:

”13 χρόνια συμπληρώθηκαν από τη νύχτα που έξι αετόπουλα πέρασαν στην αιωνιότητα, με άδικο και άτυχο τρόπο. Η μνήμη των παιδιών αυτών πρέπει να διατηρείται ανεξίτηλη σε όλους όσοι αγαπάμε το ποδόσφαιρο και τους συλλόγους μας. Τα παιδιά αυτά πρέπει να θυμίζουν σε όλους μας πως η αγάπη για τον σύλλογο, το έμβλημα, τα χρώματα και προπάντων για τις ιδέες που

συντηρούνται μέσα από αυτή, δεν είναι διαπραγματεύσιμη και εμπορικώς εκμεταλλεύσιμη. Μία αγάπη χωρίς οικονομικά κίνητρα. Με την μοναδική ιδιοτέλεια να πηγάζει από την ευτυχία και την, έστω και προσωρινή, χαρά μίας νίκης, ενός τίτλου.
Όποιος αγαπάει πραγματικά το ποδόσφαιρο, δεν περιμένει οικονομικά ή υλικά ανταλλάγματα. Η αγάπη αυτή δεν είναι δυνατό να εξαργυρωθεί σε χρήμα. Η χαρά, η υπερηφάνεια, η λύπη, ο πόνος, είναι συνδεδεμένα με το άθλημα του λαού. Αυτό το άθλημα που έχουν βρομίσει και έχουν πληγώσει τόσο πολύ όλοι όσοι το διοικούν.
Τα έξι αετόπουλα ΖΟΥΝ και μας υπενθυμίζουν πως δεν έφυγαν από τη ζωή ακολουθώντας εταιρείες και συμφέροντα. Έφυγαν διότι πίστευαν στη προσφυγιά, τους προγόνους τους, τον πολιτισμό και όλα εκείνα που εκπροσωπεί ο ΠΑΟΚ.Τους Έλληνες πρόσφυγες που προσέφεραν τόσα στον πολιτισμό μας, στην κουλτούρα και στα πιστεύω μας. Όλους εκείνους που έζησαν στο πετσί
τους τον φασισμό και τον διωγμό. Που έχασαν τα σπίτια και τη ζωή τους από φανατικούς, που τόσο ταλαιπωρούν, μέχρι και σήμερα, τις ζωές μας.Που παρά τις δυσκολίες κατάφεραν να επιβιώσουν και να διδάξουν πολιτισμό, στην πάντα φιλόξενη Θεσσαλονίκη και τις υπόλοιπες περιοχές της Ελλάδας. Αντιμέτωποι μεΈλληνες που τους αντιμετώπιζαν ως Τούρκους, πόντιους, Βουλγάρους και όχι ως πρόσφυγες- μετανάστες.Αυτά τα παιδιά βρίσκονται πλέον στο πλευρό εκείνων που με την επιμονή,την υπομονή και το χαμόγελο, κατάφεραν να διαφυλάξουν τον πολιτισμό
τους μέσα από τη δημιουργία του ιστορικού συλλόγου, σε αντίθεση με όλους εκείνους που βλέπουν τον ΠΑΟΚ και γενικά το ποδόσφαιρο, ως μέσο πλουτισμού και εξουσίας. Εκμεταλλεύονται την ιστορία και την παγκόσμια αναγνωσιμότητα του συλλόγου, για να εξυπηρετήσουν οικονομικά και ενίοτε πολιτικά, συμφέροντα.
Όσο βαθαίνει η κοινωνική κρίση, τόσο μεγαλώνει το ερώτημα για το αν ζούσαν σήμερα, θα ακολουθούσαν με την ίδια πίστη την ομάδα τους;Η αγάπη αυτή δεν αλλάζει, ωστόσο, φθείρεται και καταλαγιάζει. Η καθημερινότητα και τα προκλητικά νούμερα που διαχειρίζονται οι ποδοσφαιρικές εταιρίες, οι επιλεκτικές ρυθμίσεις χρεών, οι απαράδεκτες ενέργειες τεχνοκρατών και το ρήμαγμα ιδεών και πολιτιστικών στοιχείων στο βωμό του κέρδους και των χρημάτων, δεν μπορεί να μην γίνεται αντιληπτή.
Οι οπαδοί των ομάδων και οι φίλαθλοι του ποδοσφαίρου, οφείλουμε να επανεκτιμήσουμε τις καταστάσεις και να προσπαθήσουμε να διατηρήσουμε όλα εκείνα για τα οποία μπορούμε να υπερηφανευόμαστε. Για να μην φτάσουμε στο σημείο να θυμόμαστε τα παιδιά αυτά, ως αριθμούς μέσα στις στατιστικές των εταιριών. Για να διατηρήσουμε τουλάχιστον την ψυχή μας
και να καταφέρουμε να επιβιώσουμε στην αιωνιότητα.
ΑΘΑΝΑΤΟΙ!…”

Όλοι έδωσαν ραντεβού για την ερχόμενη χρονιά και πάλι στα Ανώγεια σε μια εκδήλωση τιμής που όπως όλα δείχνουν θα γίνει θεσμός.

ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΠΑΓΚΕΡΗΣ

 

-->