Τοπικά

Πράξη αγάπης και ανθρωπιάς από τον Πολιτιστικό σύλλογο Ανωγείων που επέλεξε τις άγιες αυτές μέρες για να προσφέρει σε συγχωριανούς μας που έχουν ανάγκη. Ο σύλλογος διέθεσε όλα του τα έσοδα από εκδηλώσεις του περασμένου καλοκαιριού, αγοράζοντας τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης και μοιράζοντας τα σε 45 οικογένειες του χωριού που είχαν ανάγκη. Μάλιστα παράλληλα στήριξε και τις τοπικές επιχειρήσεις καθώς όλα τα είδη αγοράστηκαν από καταστήματα των Ανωγείων. Ο σύλλογος τονίζει ότι συνεχίζει στο μέλλον συγκεντρώνοντας είδη ένδυσης και υπόδησης τα οποία θα καλύψουν παρόμοιους σκοπούς. Από εμάς ένα μπράβο στον σύλλογο και σε όλους όσοι συμμετέχουν σε προσπάθειες ανακούφισης ανθρώπων που έχουν πραγματική ανάγκη αυτές τις δύσκολες εποχές της οικονομικής κρίσης που ναι μεν μας κάνει φτωχότερους σε χρήματα αλλά πλουσιότερους σε αισθήματα και ανθρωπιά.

Η ανακοίνωση του συλλόγου έχει ως εξής: “Ο Πολιτιστικός Σύλλογος Ανωγείων στα πλαίσια των εκδηλώσεων ‘’Πολιτισμός Ανθρωπιά και Αλληλεγγύη’’ 2012 – 2013 διαθέτει όλα τα έσοδα, τα οποία προήλθαν από τα εισιτήρια της τιμητικής βραδιάς για τους μεγάλους Ανωγειανούς χοροδιδασκάλους, η οποία πραγματοποιήθηκε στο θέατρο «Νίκος Ξυλούρης »  προσφέροντας τρόφιμα – είδη πρώτης ανάγκης, σε 45 οικογένειες του Δήμου Ανωγείων, στηρίζοντας εμπράκτως τόσο τις ίδιες όσο και τις τοπικές επιχειρήσεις  του χωριού από τις οποίες αγοράστηκαν τα προϊόντα. Ευχαριστούμε θερμά τον κ. Γιάννη Ζαχαριά για την προσφορά του στα είδη μαναβικής.    Συνεχίζοντας την δράση του, ο πολιτιστικός σύλλογος Ανωγείων, προχωρά στην συλλογή ειδών ένδυσης και υπόδησης, τα οποία, θα διατεθούν σε οικογένειες σε  συνεργασία με την Μητρόπολη Ρεθύμνης και Αυλοποτάμου.”

30/12/2 012.

Εκ μέρους του Δ.Σ. Πολιτιστικού Συλλόγου Ανωγείων,

Ο Πρόεδρος

Νίκος Γ. Βρέντζος

Η Γραμματέας

Χριστίνα Φασουλά

 

”Συχνά τα στήθια εκούρασα, ποτέ την καλοσύνη”. Διονύσιος Σολωμός
Με τα λόγια αυτά του εθνικού μας ποιητή, εύχομαι ολόψυχα υγεία και χαρά, προκοπή και φώτιση για το 2013!
Παπα Αντρέας Κεφαλογιάννης.

Τα διδάγματα από το 2012, οι αναμνήσεις μας από τις καλές μας στιγμές, ας μεγαλώσουν την αγάπη για τη νέα χρονιά και ας ψηλώσουν τους στόχους μας για πρόοδο και επιτυχίες μέσα στο 2013!
Ευχόμαστε υγεία σε σας και τις οικογένειές σας!
Αετός Ανωγείων

Και να αδερφέ μου

που μάθαμε να κουβεντιάζουμε
ήσυχα, ήσυχα κι απλά.
Καταλαβαινόμαστε τώρα
δε χρειάζονται περισσότερα.

Κι αύριο λέω θα γίνουμε
ακόμα πιο απλοί.
Θα βρούμε αυτά τα λόγια
που παίρνουνε το ίδιο βάρος
σ’ όλες τις καρδιές,
σ’ όλα τα χείλη,
έτσι να λέμε πια
τα σύκα-σύκα
και τη σκάφη-σκάφη.

Κι έτσι που να χαμογελάνε οι άλλοι
και να λένε:
“Τέτοια ποιήματα
σου φτιάχνω εκατό την ώρα”.
Αυτό θέλουμε κι εμείς.
Γιατί εμείς δεν τραγουδάμε
για να ξεχωρίσουμε, αδελφέ μου,
απ’ τον κόσμο.
Εμείς τραγουδάμε
για να σμίξουμε τον κόσμο.

ΓΙΑΝΝΗΣ ΡΙΤΣΟΣ

 

 

Ύστερα από την αναγγελία του θανάτου του Φρυσάλη Xαραλάμπου του Γεωργίου , το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Ανωγείων συνήλθε σε έκτακτη συνεδρίαση την Δευτέρα 31 Δεκεμβρίου  2012 και ώρα 10.00 το πρωί,  και αφού έλαβε υπόψη :

1.Τη δράση του καθ’ όλη τη διάρκεια της Γερμανικής Κατοχής, με τη συμμετοχή του στην οργάνωση του Ε.Α.Μ.-Ε.Λ.Α.Σ. με κορυφαίο γεγονός την συμμετοχή του στη Μάχη στο Σφακάκι και

2. Το γεγονός ότι με τη παρουσία του τίμησε την Ανωγειανή κοινωνία, με τον ήπιο και ταπεινό χαρακτήρα του

Α π ο φ ά σ ι σ ε

1. Να εκφράσει τα συλλυπητήρια του στους οικείους του εκλιπόντος.

2.Να παραστεί ο Δήμαρχος και το Δημοτικό Συμβούλιο  στην κηδεία του.

3. Να κατατεθεί στη μνήμη του εκλιπόντος αντί στεφάνου, το ποσό  των  100, 00 €  στο  ΚΑΠΗΔήμου Ανωγείων.

4. Το ψήφισμα, να δοθεί στους οικείους του και να δημοσιευτεί στον τύπο.

Για το Δημοτικό Συμβούλιο Δήμου Ανωγείων

Η Πρόεδρος

Εύη Βρέντζου

 

 

 

 

Με συγκίνηση και σεβασμό οι Ανωγειανοί οδήγησαν τον Φρυσαλοχαραλάμπη  στην τελευταία του κατοικία, αποχαιρετώντας ουσιαστικά μια ολόκληρη γενιά που η δράση της στις δυσκολότερες περιόδους της πατρίδας,  έφερε την απελευθέρωση μας από την Ναζιστική μπότα της κατοχής. Ο  Χαράλαμπος Φρυσάλης  εν ζωή, δεν ήθελε να μιλάει για εκείνες τις ημέρες και ούτε επιζητούσε παράσημα και εκδηλώσεις τιμής διάγοντας ένα βίο με σεμνότητα που τον έκανε αγαπητό σε όλο το χωριό.  Η  ”Ανωγη” σύντομα θα κάνει ένα αφιέρωμα στην δράση του Φρυσαλοχαραλάμπη στην κατοχή. Στεκόμαστε και εμείς πάνω από το φέρετρο και τον αποχαιρετούμε με την μαντινάδα του Γιαλάφτη:

”Άντρας με αξιοπρέπεια από τη γης μισεύγει,

μα αφήνει πίσω του αντρειάς πηγή που δε στερεύει”

-->