Τοπικά
Την πρώτη τους εκδρομή για το 2013 πραγματοποίησαν την Τρίτη 5 Μαρτίου οι ενορίτισσες του Αγίου Γεωργίου με επίσκεψη στον Νομό Λασιθίου αυτή τη φορά μετά τα Χανιά που είχαν επισκεφτεί την προηγούμενη.
Ο π. Ανδρέας Κεφαλογιάννης πήρε το ποίμνιο του και αρχικά πήγαν στο Μοναστήρι του Αγίου Γεωργίου του Σεληνάρη κοντά στο Βραχάσι. Για τους Κρητικούς θεωρείται γρουσουζιά να περνάει κάποιος το φαράγγι του Σεληνάρη , χωρίς να σταματήσει στον Άγιο Γεώργιο. Αυτό έχει επικρατήσει καθώς παλιά η μονή ήταν ένα σημείο όπου σταματούσαν για να ξεκουραστούν οι ταξιδιώτες και τα ζώα τους. Μάλιστα υπάρχει μια πασίγνωστη μαντινάδα στην Κρήτη που λέει:Από τα Μάλια όντε περνάς και πας για Σεληνάρι ένα κεράκι άναψε στ’ Αϊ – Γιωργιού τη χάρη…
Κύριος προορισμός της εκδρομής ήταν η Μονή Τοπλού ένα πολύ όμορφο και επιβλητικό Μοναστήρι που βρίσκεται 10χλμ ανατολικά της Σητείας. Εκεί ο π. Ανδρέας έκανε παράκληση με όλους τους παρευρισκόμενους να νιώθουν την μαγεία του όμορφου Μοναστηριού σε μια λειτουργία.Η Μονή Τοπλού είναι το μοναδικό μοναστήρι που σώζεται από τα πολλά μικρά και μεγάλα που βρίσκονταν κάποτε στην περιοχή της Σητείας και καταστράφηκαν από πολέμους και πειρατικές επιδρομές. Εκτός από τις θαυμαστές εικόνες, εκτίθενται επίσης αντικείμενα Εκκλησιαστικής Τέχνης όπως Ευαγγέλια, αργυροί-επίχρυσοι σταυροί, Πατριαρχικά Συγγίλια, Σουλτανικά Φιρμάνια, σφραγίδες, επαναστατικά λάβαρα, αρχιερατικά άμφια και άλλα.
Η εκδρομή ολοκληρώθηκε με μια επίσκεψη στο πανέμορφο Φοινικόδασος του Βαί και μια βόλτα στην υπέροχη Σητεία μια από τις ομορφότερες περιοχές του νησιού.
Απόλυτα ικανοποιημένες όλες οι γυναίκες της ενορίας έφτασαν στα Ανώγεια αργά την νύχτα όπου παρά την κούραση λόγω και της μεγάλης απόστασης ζήτησαν άμεσα από τον πάτερ Ανδρέα την οργάνωση της επόμενης εκδρομής όσο πιο σύντομα γίνεται!
Aφιέρωμα στον αείμνηστο τραγουδοποιό του τόπου μας , Νίκο Ξυλούρη, για την επέτειο του θανάτου του, πραγματοποιήθηκε στο αμφιθέατρο του Δημοτικού Σχολείου Ανωγείων, την Δευτέρα 25/02/2013,με τη συμμετοχή τριών μεγάλων καλλιτεχνών του τόπου μας που ανταποκρίθηκαν άμεσα στο κάλεσμά μας. Ήταν ο λυράρης Γιώργος Φασουλάς και οι λαγουτιέρηδες, Κώστας Καλλέργης και Δημήτρης Μπέρκης.
Στο πρώτο μέρος ,οι καλλιτέχνες επισκέφθηκαν το Β2 τμήμα του Σχολείου, που είχε και την ιδέα της εκδήλωσης. Οι μαθητές συνεχίζοντας το πρόγραμμα τους για τα συναισθήματα , συζήτησαν για το κορυφαίο συναίσθημα της αγάπης και το μεγάλο έρωτα της Αρετούσας με τον Ερωτόκριτο, αλλά και τα άλλα συναισθήματα που αναδύονται μέσα από το ποίημα. Στο τέλος οι προσκεκλημένοι έπαιξαν και τραγούδησαν αποσπάσματα από τον Ερωτόκριτο.
Ακολούθησε το αφιέρωμα στο Νίκο ξυλούρη, στο χώρο του αμφιθεάτρου, όπου συγκεντρώθηκαν όλοι οι μαθητές, ακούστηκαν πολλά από τα πρώτα τραγούδια που τραγούδησε ο Νίκος Ξυλούρης, οι μαθητές χόρεψαν παραδοσιακούς χορούς του τόπου μας και στο τέλος όλοι μαζί τραγούδησαν «Γεια σου χαρά σου Βενετιά».
Στο τέλος της εκδήλωσης οι μαθητές του Β2 ευχαρίστησαν τους εκλεκτούς μας προσκεκλημένους και τους πρόσφεραν γλαστράκια με το φυτό του τόπου μας τον Έρωντα, που είχαν φυτέψει στην τάξη τους.
To Σχολείο και η δασκάλα του Β2 κ. Ελένη Σαλούστρου τους ευχαριστούν θερμά.
Από την ελληνο-αμερικανική εφημερίδα “GREEK NEWS” της Νέας Υόρκης
«Απόψε είναι μια ιδιαίτερη και ξεχωριστή βραδιά, μια βραδιά αφιερωμένη στον αξέχαστο Νίκο Ξυλούρη, του οποίου τα τραγούδια, όχι μόνο άγγιξαν τη γενιά του, αλλά και τη δική μου και είμαι σίγουρη ότι θα συνεχίσουν να αγγίζουν και τις επόμενες γενιές», είπε η αντιπρόεδρος του Κέντρου Ελληνικού Πολιτισμού, Ελένη Δρίβα, καλωσορίζοντας τους χίλιους και πλέον ομογενείς που κατέκλυσαν το αμφιθέατρο της Σχολής Καλών Τεχνών «Φρανκ Σινά τρα» στην Αστόρια, το προπερασμένο Σάββατο, για το τιμητικό αφιέρωμα στη μνήμη μιας από τις σημαντικότερες μορφές της παραδοσιακής και έντεχνης Ελληνικής μουσικής.Συμπληρώθηκαν 33 χρόνια από την ημέρα που σίγησε για πάντα η φωνή του Αρχαγγέλου της Κρήτης, και ήρθε, στη μοναδική αυτή για τα πολιτιστικά δρώμενα της Ομογένειας μουσική παράσταση, η φωνή ενός νέου ταλαντούχου τραγουδοποιού, του Πάνου Μπούσαλη, να ταξιδέψει με την αισθαντική χροιά της, μελωδικά, τους θεατές στην κληρονομιά που μας άφησε ο αλησμόνητος Νίκος Ξυλούρης.«Στον ουρανό χορεύουνε στον Άδη κάνουν γάμο και βγήκαν και καλούσανε όλους τους πικραμένους. Χριστέ να με καλούσανε και με…..», ακούστηκε να τραγουδά ο Νίκος Ξυλούρης, μέσα από μια παλιά εκπομπή της Ελληνικής Τηλεόρασης, χαρακτηριστικά αποσπάσματα της οποίας άνοιξαν την εκδήλωση του ΚΕΠ και οι θεατές ξέσπασαν σε ενθουσιώδη χειροκροτήματα. Η συγκίνηση κορυφώθηκε όταν ο κ. Ηρακλής Κρεμμύδας, ο νέος πρόεδρος του Κέντρου Ελληνικού Πολιτισμού και η κ. Δρίβα κάλεσαν την αγαπημένη σύντροφο του Νίκου Ξυλούρη, Ουρανία, να παραλάβει την τιμητική πλακέτα στην οποία ήταν χαραγμένοι οι στίχοι του Κ.Χ.Μύρη από το έργο «Ηταν ο τόπος μου» (1944): «Ήταν ο τόπος μου βράχος και χώματα, ήλιος και μαύρο κρασί. Όργωνα θέριζα και με τον Όμηρο σε τραγουδούσα, λαέ μου. Ήταν ο τόπος μου σαν το χαμόγελο, όνειρο καθημερνό. Κάποιος τον πούλησε, κάποιος τον ρήμαξε σαν δανεισμένη πραμάτεια». «Νίκο, ακόμα τραγουδάμε μαζί σου “Πότε θα κάνει ξαστεριά”», πρόσθεσαν οι υπεύθυνοι του ΚΕΠ.
«Απόψε είναι μια ιδιαίτερη και ξεχωριστή βραδιά, μια βραδιά αφιερωμένη στον αξέχαστο Νίκο Ξυλούρη, του οποίου τα τραγούδια, όχι μόνο άγγιξαν τη γενιά του, αλλά και τη δική μου και είμαι σίγουρη ότι θα συνεχίσουν να αγγίζουν και τις επόμενες γενιές», είπε η αντιπρόεδρος του Κέντρου Ελληνικού Πολιτισμού, Ελένη Δρίβα, καλωσορίζοντας τους χίλιους και πλέον ομογενείς που κατέκλυσαν το αμφιθέατρο της Σχολής Καλών Τεχνών «Φρανκ Σινά τρα» στην Αστόρια, το προπερασμένο Σάββατο, για το τιμητικό αφιέρωμα στη μνήμη μιας από τις σημαντικότερες μορφές της παραδοσιακής και έντεχνης Ελληνικής μουσικής.
Συμπληρώθηκαν 33 χρόνια από την ημέρα που σίγησε για πάντα η φωνή του Αρχαγγέλου της Κρήτης, και ήρθε, στη μοναδική αυτή για τα πολιτιστικά δρώμενα της Ομογένειας μουσική παράσταση, η φωνή ενός νέου ταλαντούχου τραγουδοποιού, του Πάνου Μπούσαλη, να ταξιδέψει με την αισθαντική χροιά της, μελωδικά, τους θεατές στην κληρονομιά που μας άφησε ο αλησμόνητος Νίκος Ξυλούρης.
«Στον ουρανό χορεύουνε στον Άδη κάνουν γάμο και βγήκαν και καλούσανε όλους τους πικραμένους. Χριστέ να με καλούσανε και με…..», ακούστηκε να τραγουδά ο Νίκος Ξυλούρης, μέσα από μια παλιά εκπομπή της Ελληνικής Τηλεόρασης, χαρακτηριστικά αποσπάσματα της οποίας άνοιξαν την εκδήλωση του ΚΕΠ και οι θεατές ξέσπασαν σε ενθουσιώδη χειροκροτήματα. Η συγκίνηση κορυφώθηκε όταν ο κ. Ηρακλής Κρεμμύδας, ο νέος πρόεδρος του Κέντρου Ελληνικού Πολιτισμού και η κ. Δρίβα κάλεσαν την αγαπημένη σύντροφο του Νίκου Ξυλούρη, Ουρανία, να παραλάβει την τιμητική πλακέτα στην οποία ήταν χαραγμένοι οι στίχοι του Κ.Χ.Μύρη από το έργο «Ηταν ο τόπος μου» (1944): «Ήταν ο τόπος μου βράχος και χώματα, ήλιος και μαύρο κρασί. Όργωνα θέριζα και με τον Όμηρο σε τραγουδούσα, λαέ μου. Ήταν ο τόπος μου σαν το χαμόγελο, όνειρο καθημερνό. Κάποιος τον πούλησε, κάποιος τον ρήμαξε σαν δανεισμένη πραμάτεια». «Νίκο, ακόμα τραγουδάμε μαζί σου “Πότε θα κάνει ξαστεριά”», πρόσθεσαν οι υπεύθυνοι του ΚΕΠ.
«Είναι ωραίο πράγμα να φεύγεις και να ξέρεις ότι παίρνεις μαζί σου την αγάπη του κό- σμου», είπε η κ. Ουρανία Ξυλούρη, με εμφανή τη συγκίνηση στο πρόσωπό της από τις εκδη λώσεις αγάπης των ομογενών. «Έζησα τη Νέα Υόρκη σε δύσκολες στιγμές, αλλά η αγάπη του κόσμου ήταν παντού και απάλαινε τον πόνο. Είμαι γεμάτη αναμνήσεις και συγκίνηση. Αυτόν τον ξεσηκωμό του κόσμου δεν ξέρω αν τον έχουν νιώσει και άλλοι»,
σημείωσε, μιλώντας για την περίοδο 1979 – 80, όταν ο Νίκος Ξυλούρης, έδινε γενναία μάχη για τη ζωή του στο Μεμόριαλ της Νέας Υόρκης. «Οταν ήρθαμε εδώ ήμασταν γεμάτοι απελπισία, γεμάτοι στενοχώρια, αλλά η αγάπη σας και η συμπαράστασή σας μας έδινε δύναμη», τόνισε η κ. Ουρανία Ξυλούρη και πρόσθεσε «οΝίκος ήταν άνθρωπος γνήσιος, αγαπημένος, σωστός και δεν παραπονέθηκε ποτέ. Και η αγάπη η δική σας τον κρατούσε και του έδινε δύναμη». «Είναι η χαρά μου απερίγραπτη και η τιμή και η ευθύνη να τραγουδάω Νίκο Ξυλούρη, τον μεγάλο Ελληνα μελωδό, τον άνθρωπο που με το έργο του, με τη φωνή του, με τη στάση ζωής του τίμησε τον πολιτισμό μας και τον ανθρώπινο αγώνα», είπε στο ξεκίνημα του μουσικού αυτού ταξιδιού ο Πάνος Μπούσαλης. «Είναι διπλή η χαρά μου», πρόσθεσε, «που τραγουδάω στη Νέα Υόρκη, μπροστά σε τόσες ελληνικές ψυχές
και επίσης μπροστά στην σύντροφο του Νίκου Ξυλούρη, την κ. Ουρανία, την οποία αγαπώ πάρα πολύ». Μπορεί ο ίδιος να μην είχε την τύχη να γνωρίσει ποτέ τον Νίκο Ξυλούρη, καθώς δεν είχε γιορτάσει ακόμα ούτε τα πρώτα του γενέθλια όταν ο «Αρχάγγελος της Κρήτης» κινούσε στις 8 Φεβρουαρίου 1980 για το τελευταίο του ταξίδι, μπολιάστηκε όμως από παιδί με τα ακούσματα του και λάτρεψε τη μουσική παράδοση της Κρήτης.
«Αγαπώ πάρα πολύ την κρητική μουσική και αυτό το οφείλω στο Νίκο Ξυλούρη», είπε, «γιατί αυτός πάντρεψε τη λαϊκή παράδοση με το έντεχνο τραγούδι και καθιέρωσε το κρητικό τραγούδι στη συνείδηση όλης της Ελλάδας. Ηταν τρομερή η επίδραση που είχε ο Νίκος Ξυλούρης στο να ακουστεί πέρα από την Κρήτη το κρητικό τραγούδι».
Μέσα στα θερμά και ενθουσιώδη χειροκροτήματα των θεατών ο νεαρός Λάκωνας τραγουδοποιός χαρακτήρισε τη συμμετοχή του στο αφιέρωμα ως «εμπειρία ζωής». «Γι’ αυτή τη συναυλία ζούσαμε κι αναπνέαμε τον τελευταίο καιρό», ανέφερε ο κ. Μπούσαλης και εξέφρασε το θαυμασμό του για τα ελληνόπουλα της Ομογένειας, τα παιδιά της ορχήστρας και της χορωδίας και τους ανθρώπους του Κέντρου Ελληνικού Πολιτισμού, με τους οποίους δούλευε καθημερινά για σχεδόν ένα μήνα για την προετοιμασία της συναυλίας αυτής.
Στη διάρκειά της, ερμήνευσε μοναδικά με τη συνοδεία και της κιθάρας του, ορισμένα από τα πάμπολλα τραγούδια που ανεξίτηλα έχουν σημαδευτεί από τη φωνή του Νίκου Ξυλούρη, ανάμεσά τους ριζίτικα της Κρήτης και δημιουργήματα των κορυφαίων Ελλήνων μουσικοσυνθετών, Σταύρου Ξαρχάκου, Γιάννη Μαρκόπουλου, Χρήστου Λεοντή και Λίνου Κόκοτου, σε στίχους σημαντικών στιχουργών και ποιητών μας, αλλά και συνθέσεις του ίδιου του Ανωγειανού λυράρη. Ο κόσμος σιγοτραγούδησε μαζί του τα αγαπημένα «Εβαλε ο Θεός σημάδι», «Γυρνάν αμίλητα παιδιά», «Ητανε μια φορά», «Κόκκινη κλωστή δεμένη», «Μπήκαν στην πόλη οι οχτροί», «Παλικαρού – Παλικαρού», «Μητέρα μεγαλόψυχη», «Πότε θα κάνει ξαστεριά», «Ηταν ο τόπος μου», «Ο Θούριος», «Κόσμε χρυσέ» και τόσα άλλα, ξεσπώντας κάθε τόσο σε χειροκροτήματα ενθουσιασμού. Η Αρετή Γιοβάνου στο πιάνο, ο Γιώργος Κοκωνάς στο λαούτο, ο Γιώργος Μανιάτης στα ντραμς, ο Κώστας Ψαρρός στο μπουζούκι, ο Αντώνης Σηφάκης στη λύρα και ο Νικήτας Ταμπάκης στη βιόλα συνόδευσαν τον Πάνο Μπούσαλη στη σκηνή της Σχολής Καλών Τεχνών «Φρανκ Σινάτρα», μαζί με τους Δημήτρη Μπονάρο, Γιώργο Παπαποστόλου, Χριστίνα Σιαπκάρα, Αλεξάνδρα Σκένδρου, Φύτο Στρατή, Ελενα Τουμαρά και Τίνα Γιωτοπούλου που αποτελούσαν το Φωνητικό Σύνολο του ΚΕΠ. Τη συναυλία παρακολούθησε μεταξύ άλλων και ο Πρόξενος της Ελλάδος στη Νέα Υόρκη, Ευάγγελος Κυριακόπουλος, ενώ μήνυμα απέστειλε ο συνθέτης Λίνος Κόκοτος.
Την ικανοποίησή του για την ανταπόκριση του κόσμου εξέφρασε ο νέος πρόεδρος του ΚΕΠ, Ηρακλής Κρεμμύδας, τονίζοντας πως αυτή η μαζική συμμετοχή μας υπενθυμίζει ότι «το μοναδικό αντίδοτο σε κρίσιμους καιρούς είναι ο πολιτισμός μας», που αποτελεί, όπως είπε, «πηγή δύναμης και έμπνευσης για να ξεπεράσουμε τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει η πατρίδα μας.» Να σημειώσουμε τέλος ότι τον κ. Κρεμμύδα στο νεοεκλεγέν Δ.Σ. του ΚΕΠ πλαισιώνον οι Ελένη Δρίβα (αντιπρόεδρος), Ελευθερία Τουρτούλη (γραμματέας) και Ανίτα Βόζου – Τουμαρά (ταμίας).__
Πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία η προγραμματισμένη δεντροφύτευση του Συλλόγου μας σήμερα Κυριακή 3 Μαρτίου 2013.Οι μαθητές του δημοτικού σχολείου Λιβαδίων, του γυμνασίου Κράνας, μέλη του Συλλόγου αλλά και εθελοντές χωριανοί και μη κάθε ηλικίας είχαν την ευκαιρία να φυτέψουν από ένα δέντρο. Η δεντροφύτευση έγινε περιμετρικά του χωριού μας, στο γήπεδο και σε διάφορες γειτονιές. Ιδιαίτερη αναφορά πρέπει να γίνει για τη δεντροφύτευση στο Λιβαδιώτικο Αόρι.Συγκεκριμένα στην τοποθεσία Γουρνόλακκος που βρίσκεται η εκκλησία του Αγίου Πνεύματος και το μνημείο των 32 Πεσόντων-εκτελεσθέντων τη γερμανική κατοχή. Η συγκεκριμένη δεντροφύτευση έγινε εις μνήμη των ηρώων στο σημείο της εκτέλεσης γι αυτό και φυτεύτηκαν 32 δέντρα όσοι είναι κι ήρωες.
Τριάντα δύο ήρωες
τριάντα δύο δέντρα
φυτέψαμε στη μνήμη τους
κάθε πεντέξι μέτρα
————————–
στο τόπο της εκτέλεσης
οι ρίζες τους να βγούνε
να ποτιστούν το αίμα τους
για να αναστηθούνε
————————–
για να θυμούνται οι παλιοί
κι οι νέοι να μαθαίνουν
όταν τιμούνται οι ήρωες
ποτέ τους δε πεθαίνουν
Το διοικητικό συμβούλιο του Συλλόγου, ευχαριστεί όσους βοήθησαν σ αυτή την προσπάθεια.
Πύρινο κήρυγμα εναντίον της τρόικας για την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί στην Ελλάδα εκφώνησε το πρωί της Κυριακής στο Αϊ Γιώργη ο παπα-Ανδρέας, στο μνημόσυνο του Νταρολευτέρη.
Ο παπά-Ανδρέας Κεφαλογιάννης εξαπέλυσε σφοδρή επίθεση κατά του ΔΝΤ και της Ε.Ε. καλώντας το λαό να αντισταθεί απέναντι σε αυτούς, που όπως είπε, «πίνουν το αίμα του λαού με φόρους και χαράτσια».
Τόνισε μεταξύ άλλων ότι «κάποιοι πρέπει να απολογηθούν και να τιμωρηθούν για την τεράστια φτώχεια, την ατελείωτη εξαθλίωση, τα 2 εκατομμύρια άνεργους, τους χιλιάδες άστεγους, τις χιλιάδες των πολιτών που περιμένουν στα συσσίτια και για τις 3.500 αυτοκτονίες σε όλη τη χώρα.»
Ολόκληρο το κήρυγμα έχει ως εξής:
Στους κατοχικούς καιρούς που ζούμε, οφείλουμε να μη μένουμε με σταυρωμένα τα χέρια αλλά να αντιστεκόμαστε κάθε ώρα, κάθε μέρα, κάθε στιγμή. O εχθρός παραμονεύει παντού…
Η πατρίδα μας είναι ουσιαστικά και κυριολεκτικά στα νύχια των ξένων τρωκτικών πίνοντας το αίμα του λαού με φόρους, χαράτσια, και κατασχέσεις.
Η κατάσταση θα γίνει ακόμα χειρότερη τους επόμενους μήνες, αν δεν αναλάβουμε πρωτοβουλίες, αν δεν αποφασίσουμε να ξεσηκωθούμε ενάντια στους νέο-κατακτητές που επέστρεψαν και πάλι σε τούτον εδώ τον τόπο μετά από 70 χρόνια.
Ο Ναζισμός αδέλφια είναι εδώ, μπορεί αυτή τη φορά να μην κρατάει όπλα με σφαίρες, όμως, τα «όπλα» που χρησιμοποιεί για να μας πολεμά είναι το ίδιο εξοντωτικά και επικίνδυνα με εκείνα της Πρώτης Κατοχής.
Βήμα-βήμα εξελίσσεται το μαύρο σχέδιο του Βερολίνου σε βάρος της Ελλάδας και του ευρωπαϊκού νότου. Στην αρχή μας έκοψαν λίγο τους μισθούς και τις συντάξεις και δεν αντιδράσαμε όπως έπρεπε.
Στη συνέχεια μας έκοψαν και μας ξανάκοψαν πάλι τους μισθούς και τις συντάξεις, αυξάνοντας ταυτόχρονα τη φορολογία στα ύψη και πάλι η αντίδραση μας δεν ήταν αυτή που θα έπρεπε. Τώρα μας απειλούν ότι θα μας πάρουν τα σπίτια, την περιουσία και ότι έχει απομείνει και θα μας οδηγήσουν στη φυλακή. Θα μείνουμε με σταυρωμένα τα χέρια; Θα αρπάζουν την ίδια μας τη ζωή και μεις απλά θα παρακολουθούμε το έργο; Θα μα αφανίσουν και μεις θα βλέπουμε το σήριαλ στα δελτία των 8, από τους καναπέδες μας;
Όχι βέβαια, θα βγούμε μπροστά, θα ξεσηκωθούμε, θα συγκρουστούμε με κάθε τρόπο και κάθε μέσο με όλους αυτούς που θέλουν να δημιουργήσουν τους σύγχρονους δούλους, τις σύγχρονες γαλέρες. Έχω ξαναπεί από αυτό εδώ το βήμα και θα το επαναλάβω: Δεν πρέπει να χαριστούμε σε κανένα, σε κανέναν που βάζει την υπογραφή του στο ξεπούλημα της πατρίδας. «Φωτιά και τσεκούρι στους προσκυνημένους» όπως είχε πει ο Γέρος.
Και χωρίς να είμαστε ειδικοί επί των νομικών, κάποια στιγμή θα πρέπει να ξεκινήσει και η έρευνα για το πώς οδηγήθηκε η χώρα στο στόμα του λύκου που λέγεται ΔΝΤ. Και βέβαια κάποιοι πρέπει να πληρώσουν, κάποιοι πρέπει να τιμωρηθούν για το κατάντημα της χώρας. Κάποιοι πρέπει να οδηγηθούν σε ένα νέο Γουδί. Κάποιοι πρέπει να απολογηθούν για την τεράστια φτώχεια, την ατελείωτη εξαθλίωση, τα 2 εκατομμύρια άνεργους, τους χιλιάδες άστεγους, τις χιλιάδες των πολιτών που περιμένουν στα συσσίτια για τις 3.500 αυτοκτονίες σε όλη τη χώρα.
Μόλις προχθές βιώσαμε ένα ακόμα τραγικό περιστατικό στη Λάρισα όπου δυο φοιτητές πέθαναν από τις αναθυμιάσεις γιατί άναψαν μαγκάλι, γιατί δεν είχαν να αγοράσουν πετρέλαιο, γιατί πλέον η τιμή του είναι απαγορευτική για το λαό. Γι΄ αυτούς του δυο θανάτους ποιος θα πληρώσει; Ποιος θα τιμωρηθεί; Ποιος και τι θα πει στους γονείς τους που τα έστειλαν να μάθουν γράμματα στη Λάρισα και τους τα γύρισαν πίσω νεκρά; Και γι΄ αυτό όπως και για όλα τα άλλα εγκλήματα που συμβαίνουν καθημερινά στην Ελλάδα κάποιοι πρέπει να οδηγηθούν στη δικαιοσύνη, κι αν η δικαιοσύνη δεν μπορεί να το κάνει τότε υπάρχει και η λαϊκή οργή και η λαϊκή δίκη.
Αγαπητοί εν Χριστώ αδελφοί, στην Ελλάδα σήμερα εφαρμόζεται η πλέον ακραία εκδοχή του ΔΟΓΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΣΟΚ, εμείς είμαστε το πειραματόζωο, για το τι ακριβώς θέλουν να εφαρμόσουν στη συνέχεια σε όλη σχεδόν την Ευρώπη. Έχουμε όμως, την ιστορική ευθύνη να τους εμποδίσουμε και θα τους εμποδίσουμε.
Το δρόμο για το πώς θα τους σταματήσουμε τον έδειξε η πράξη του ανθρώπου που σήμερα τιμούμε, του αείμνηστου Νταρολευτέρη και βέβαια όλων των συναγωνιστών του που πήραν μέρος στη Μάχη στο Σφακάκι. Ο κατακτητής όπως έδειξαν και απέδειξαν δεν θέλει χάδια, θέλει μπάλα. Κι ο Νταρολευτέρης μαζί με τους άλλους ηρωικούς συντρόφους του έστειλαν τότε ξεκάθαρο μήνυμα στους ΝΑΖΙ, ΌΤΙ ΑΦΕΝΤΕΣ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ ΕΊΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ.
Το Σφακάκι, η Δαμάστα, το Ολοκαύτωμα των Ανωγείων, η Αντίσταση των Κρητικών στην ΠΡΩΤΗ ΚΑΤΟΧΗ μας δείχνει ποιο μονοπάτι πρέπει να ακολουθήσουμε για να μπορέσουν αύριο μεθαύριο τα παιδιά μας να είναι λεύτερα και όχι ΔΟΥΛΟΙ. Αν δεν τον κάνουμε θα είμαστε άξιοι της μοίρα μας…
Θα ήθελα από αυτό το βήμα να ανακοινώσω ότι η εκκλησία του Αγίου Γεωργίου κάθε χρόνο στις 7 Αυγούστου ημέρα που έγινε η Μάχη στο Σφακάκι, θα πραγματοποιεί μνημόσυνο τιμώντας τους ήρωες αγωνιστές του Σφακακίου ως ένα ελάχιστο φόρο σε αληθινούς και αγνούς πατριώτες.
Αιωνία τους η μνήμη. ΑΘΑΝΑΤΟΙ.
Καλή σας ημέρα και ΚΑΛΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ.»

