
Ο Γαλακτοκομικός Κτηνοτροφικός Συνεταιρισμός Ανωγείων καλεί τους κτηνοτρόφους να προσκομίσουν δυο φωτογραφίες στο ισόγειο του δημαρχείου, για τις κτηνοτροφικές δηλώσεις τους. Η καταληκτική ημερομηνία είναι η 5η Σεπτεμβρίου.

Στα Ανώγεια και το Μεϊντάνι βρέθηκαν χθες φαντάροι από το 545 αερομεταφερόμενο τάγμα πεζικού του στρατοπέδου “Δασκαλογιάννη” στο Ηράκλειο, μετά από ανάβαση τους στην κορυφή του Ψηλορείτη και τον Τίμιο Σταυρό. Επικεφαλής ήταν ο ταξιάρχος Νικόλαος Κωστάκης διοικητής της 5ης αερομεταφερόμενης ταξιαρχίας με έδρα τα Χανιά και μαζί του ήταν ο Αντισυνταγματάρχης Ευτύχης Ξενάκης Οι στρατιώτες και οι αξιωματικοί βρέθηκαν στην εκκλησία του Αγίου Γεωργίου όπου τους υποδέχθηκε ο πάτερ Ανδρέας Κεφαλογιάννης, που έκανε αρτοκλασία και στη συνέχεια έκοψε και τους μοίρασε τον άρτο. Οι φαντάροι τραγούδησαν τον εθνικό ύμνο ενώ όλοι προσκύνησαν το λείψανο του Αγίου Γεωργίου που βρίσκεται στο Ναό.
Ο ταξίαρχος Νικόλαος Κωστάκης ανέφερε στην ΑΝΩΓΗ:
“Ανεβήκαμε όλοι μαζί στον Ψηλορείτη. Κάναμε το τάμα μας. κάναμε υπακοή, μεταφέραμε υλικά που χρειαζόντουσαν για να συντηρηθούν οι δύο κούμοι εκεί.

Ο Πολιτιστικός σύλλογος Σεισάρχων με τη συνεργασία του πολιτιστικού συλλόγου Σάρχου και του Δήμου Ανωγείων θα τιμήσουν την μνήμη των 32 (τριάντα δύο) συμπατριωτών μας που εκτέλεσαν οι Γερμανοί κατακτητές των Αύγουστο του 1944 στα Σείσαρχα. Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί με μνημόσυνο στο μνημείο των εκτελεσμένων στα Σείσαρχα την Παρασκευή 23 Αυγούστου 2024 και ώρα 19:00.

Την Κυριακή 25 Αυγούστου, στην Καρκαδιώτισσα και τον Ιερό Ναό της Παναγίας, θα τελεστεί το ετήσιο μνημόσυνο για την ανάπαυση της ψυχής, του Γεωργίου Καράτζη του Νικολάου, με την οικογένεια του να καλεί συγγενείς, φίλους και συγχωριανούς να ανάψουν ένα κερί στη μνήμη του. Η τελετή θα γίνει σύμφωνα με όλα τα μέτρα προστασίας κατά της πανδημίας.
Ο Γεώργιος Καράτζης “έφυγε” από τη ζωή στα 77 του χρόνια, στις 28 Αυγούστου 2023.
Ένας καλός άνθρωπος που άφησε πίσω του μια οικογένεια σεβαστή στην κρητική κοινωνία. Με ήθος και αξιοπρέπεια πορεύτηκε στη ζωή του και για αυτές τις αξίες του η μνήμη του παραμένει άσβεστη. Ας είναι ελαφρύ το χώμα που τον σκεπάζει.

Τον απολογισμό των πεπραγμένων της Αντιπεριφέρειας Κλιματικής Αλλαγής και Βιώσιμης Κινητικότητας ζητά ο Περιφερειακός σύμβουλος της μείζονος αντιπολίτευσης κ.Βασίλης Σμπώκος, από τον αρμόδιο Αντιπεριφερειάρχη κ. Ιωάννη Αναστασάκη στην ειδική συνεδρίαση λογοδοσίας του Περιφερειακού Συμβουλίου Κρήτης που είναι προγραμματισμένη να πραγματοποιηθεί την Τρίτη 27 Αυγούστου 2024.«Τι ακριβώς έργο παρήγαγε η Αντιπεριφέρεια Κλιματικής Αλλαγής και Βιώσιμης Κινητικότητας τους 8 αυτούς μήνες» ρωτά την Περιφερειακή Αρχή
Ολόκληρο το κείμενο όπως έχει κατατεθεί στον πρόεδρο του Περιφερειακού συμβουλίου κ.Ευάγγελο Ζαχάρη:
Προς τον Πρόεδρο του Περιφερειακού Συμβουλίου Κρήτης κ Ευάγγελο Ζάχαρη
Κύριε πρόεδρε

Σε μια μεγάλη προσφορά για τα Ανώγεια και την ομάδα μας τον Αετό που θα αγωνιστεί φέτος στο πρωτάθλημα της Α1 ΕΠΣΗ προχώρησε ο ιδιοκτήτης της ΚΑΕ Παναθηναϊκός Δημήτρης Γιαννακόπουλος. Ο επιχειρηματίας που είναι γνωστός για την αγάπη του για τον τόπο μας που έχει δεθεί και με κουμπαρια και τον οποίο έχει επισκεφθεί πολλές φορές, μετά την εκδήλωση στο Αρμί όπου βρέθηκαν τα τρόπαια της Ευρωλίγκας και του πρωταθλήματος και αφού είδε την μεγάλη αγάπη του κόσμου για το τριφύλλι αποφάσισε να δωρίσει 600 καθίσματα που θα αφαιρεθούν από το ΟΑΚΑ και θα τοποθετηθούν στο καινούριο δημοτικό στάδιο Ανωγείων που βρίσκεται στην τελική φάση της ανακαίνισης του.
Ο Αετός Ανωγείων εξέδωσε ανακοίνωση ευχαριστώντας τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο και τους Ανωγειανους που βοήθησαν σε αυτή την δωρεά αναφέροντας τα εξής:
Το Δ.Σ. του Αετός Ανωγείων νιώθει την ανάγκη να ευχαριστήσει την ΚΑΕ Παναθηναϊκός και προσωπικά τον ιδιοκτήτη της κ. Δημήτρη Γιαννακόπουλο για την μεγάλη προσφορά του στο σωματείο μας, ο οποίος μας έκανε δωρεά 600 καθίσματα από το ΟΑΚΑ τα οποία θα τοποθετηθούν στο γήπεδο μας στα Ανώγεια το οποίο είναι υπό ανακαίνιση.
Φυσικά πολύ σημαντικό ρόλο σε αυτό έπαιξε η στενή γνωριμία του Μιχάλη Μανουρά (ιδιοκτήτη του ψητοπωλείου «Ότι θες…» με τον κ. Γιαννακόπουλο για την παρουσία των τροπαίων της ΚΑΕ Παναθηναϊκός στα Ανώγεια στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε το διήμερο 17-18 Αυγούστου (για την επέτειο των 80 χρόνων από το ολοκαύτωμα), τον οποίο επίσης ευχαριστούμε.
Τέλος θέλουμε να ευχαριστήσουμε και τον Δήμαρχο Ανωγείων Σωκράτη Κεφαλλογιάννη για την συνεχόμενη στήριξη στην ομάδα μας, ο οποίος βοηθάει διαρκώς στο γηπεδικό κομμάτι και έπαιξε και αυτός σημαντικό ρόλο στο να επιτευχθεί η δωρεά του Δημήτρη Γιαννακόπουλου.