Archive for Σεπτεμβρίου 2022

Αναλυτικά η ομιλία της Όλγας Κεφαλογιάννη:

«Νιώθω μεγάλη συγκίνηση
που βρίσκομαι σήμερα εδώ,
σε αυτόν το μοναδικό χώρο ….
Νιώθω τιμή που βρίσκομαι αναμεσά σας …
Ανάμεσα σε όλους και όλες εσάς που μοιραζόμαστε τις ίδιες ρίζες …
Τις ίδιες αξίες …
Τα ίδια ιδανικά …
Νιώθω τιμή που βρίσκομαι στην πατρίδα μου …
Στον τόπο που γεννήθηκε,
μεγάλωσε και πολιτεύτηκε ο Ιωάννης Κεφαλογιάννης.
Θέλω να ευχαριστήσω από καρδιάς τον Δήμαρχο Ανωγείων
Σωκράτη Κεφαλογιάννη,
για την πρωτοβουλία αυτής της ξεχωριστής εκδήλωσης,
στη μνήμη του Ιωάννη Κεφαλογιάννη,
με αφορμή τη συμπλήρωση 10 ετών από τότε που έφυγε από κοντά μας.
Να ευχαριστήσω ιδιαίτερα,
μέσα από την καρδιά μου,
τον πρώην πρωθυπουργό,
τον Πρόεδρο Κώστα Καραμανλή,
που τιμά τη σημερινή εκδήλωση ως κεντρικός ομιλητής.

Διαβάστε την συνέχεια... »

-->