Archive for Φεβρουαρίου 2021
«Ο Δήμος Ανωγείων ενημερώνει τους γονείς ότι ο Παιδικός Σταθμός θα παραμείνει κλειστός, για καθαρά προληπτικούς λόγους, μέχρι και την Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου όπου θα πραγματοποιηθούν τα rapid – test.
Το μαγειρείο της Κοινωνικής Υπηρεσίας τις παραπάνω ημέρες θα λειτουργήσει κανονικά.
“Ένας αητός των Βρέντζηδων σκότωσε το Μαγιάση,
κι όλοι μαζί φωνάξαμε, η χέρα ντου να αγιάσει…”
Ένα υπέροχο τραγούδι, φόρος τιμής στον “θρυλικό” Γιώργη Βρέντζο “Τηγανίτη” που σκότωσε μέσα στο δικαστήριο τον δοσίλογο Μαγιάση, για να εκδικηθεί το χαμό του αδερφού του Μιχάλη στην Κατοχή, παρουσίασε ο καλλιτέχνης Γιώργης Βρέντζος Κάτης. Η παραγωγή είναι της “Πύρηχος Music Recording Production”, μουσική και στίχοι του Γιώργη Βρέντζου, αφήγηση του Νίκου Βρέντζου (Μπουργονίκο), στη λύρα ο Μενέλαος Νταγιαντάς, στο λαούτο ο Γιώργης Νταγιαντάς, στα κρουστά ο Στέλιος Ανδρουλάκης και στο μπάσο ο Χάρης Βλασσάκης.
Πραγματοποιήθηκε σήμερα Κυριακή 7 Φεβρουαρίου, στον Ιερό Ναό του Αγίου Γεωργίου στο Μειντάνι, το σαρανταήμερο μνημόσυνο για την ανάπαυση της ψυχής του Διομήδη Αεράκη του Κατρινομανώλη. Η τελετή έγινε σύμφωνα με όλες τις διατάξεις κατά του Covid-19. Με την ΑΝΩΓΗ επικοινώνησαν και κατέθεσαν ποσά στη μνήμη του οι κάτωθι:
-Εμμανουήλ Αεράκης του Λεωνίδα, 50 ευρώ
-Νικόλαος Αεράκης του Λεωνίδα, 50 ευρώ.
-Αγγελική Αεράκη του Λεωνίδα, 50 ευρώ.
Ο Διομήδης Αεράκης έφυγε” από τη ζωή την Παραμονή της πρωτοχρονιάς του 2021.Τα χρήματα θα διατεθούν για τις ανάγκες του Εργαστηρίου γνώσης της ενορίας του Αγίου Γεωργίου, αλλά και αυτές τις ηλεκτρονικής μας έκδοσης. Τους ευχαριστούμε θερμά. Ας είναι ελαφρύ το χώμα των Ανωγείων που τον σκεπάζει.
Μετά από συνάντηση που έγινε σήμερα στο Πέραμα μεταξύ ανθρώπων του δήμου Ανωγείων, της ΥΠΕ Κρήτης, τους γιατρούς που εκτελούν τα rapid test και με τη διεύθυνση δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης καθώς και την υγειονομική υπηρεσία της περιφερειακής ενότητας Ρεθύμνου, το συμπέρασμα που βγήκε είναι ότι τα rapid test πρέπει να γίνουν στα Ανώγεια την Τετάρτη. Εκεί θα συμμετέχει όποιος πολίτης το επιθυμεί από τις 10 π.μ μέχρι τη 1 μ.μ
Σκοπός του rapid test είναι η συμμετοχή όλων των παιδιών του σχολείου, εκπαιδευτικοί και γονείς και όποιος άλλος κάτοικος το θέλει.
Η απολύμανση ξεκινάει από Κυριακή και θα ολοκληρωθεί την Τετάρτη καθώς θα είναι σχολαστική λόγω των κρουσμάτων, όπως συμφωνήθηκε με τη δευτεροβάθμια διεύθυνση απολύμανσης και ενημέρωσης. Σχετική οδηγία θα εκδόσει άμεσα και η διεύθυνση δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Λόγω της σχολαστικότητας που επιβάλλεται να έχει η απολύμανση του Σταυράκειου δεν θα γίνουν μαθήματα αυτές τις τρείς ημέρες, από Δευτέρα μέχρι και Τετάρτη.
Η παρακολούθηση της πορείας των τεστ δίνει αισιοδοξία καθώς το ιικό φορτίο φαίνεται να είναι χαμηλό, καθώς όλα τα rapid test που ακολούθησαν είναι αρνητικά έως τώρα.
Η δήλωση του Σωκράτη Κεφαλογιάννη στην ΑΝΩΓΗ έχει ως εξής:
“Ο έλεγχος και η ιχνηλάτηση έχει διαδικασίες που τηρούνται από τις αρμόδιες αρχές. Ωστόσο όμως το στοίχημα θα κερδηθεί μονάχα εάν εμείς είμαστε συνεπείς με την καθοδήγηση των ειδικών και τηρούμε τα μέτρα. Όλοι, τόσο οι στενές επαφές όσο και οι μη στενές, θα πρέπει να τηρούμε τους κανόνες, ώστε να προστατεύσουμε το σύνολο της κοινωνίας. Το μήνυμα αυτό θα πρέπει όλοι να το ακούσουμε.»
Rapid test θα γίνουν στα Ανώγεια την Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου από τις 10 π.μ έως τη 1 μ.μ Για τον σκοπό αυτό θα βρεθεί ειδικό συνεργείο του ΕΟΔΥ στα Ανώγεια.
Δυο κρούσματα κορονοιού από τον χώρο του ΓΕΛ Ανωγείων, παρουσιάστηκαν το απόγευμα της Παρασκευής μετά από έλεγχο rapid test. Σύμφωνα με το πρωτόκολλο του ΕΟΔΔΥ δεν προβλέπεται κλείσιμο του σχολείου. Το Σαββατοκύριακο θα γίνει απολύμανση ενώ γίνονται προσπάθειες να έρθει κλιμάκιο του ΕΟΔΔΥ για να γίνουν rapid test στα Ανώγεια τις αμέσως επόμενες ημέρες. Οι γονείς οφείλουν να δουν αν τα παιδιά εμφανίσουν συμπτώματα να απευθυνθούν στο Κέντρο Υγείας. Η ανακοίνωση μήνυμα στους γονείς από το Λύκειο Ανωγείων έχει ως εξής:
“Αγαπητοί γονείς. Σας ενημερώνουμε ότι διαγνώστηκαν από το χώρο του σχολείου, άτομα θετικά στον κορονοιό (Με rapid test). Ο αριθμός των κρουσμάτων σύμφωνα με το πρωτόκολλο του ΕΟΔΔΥ δεν συνηγορεί στο κλείσιμο των σχολικών μονάδων, προβλέπεται όμως απολύμανση του σχολείου που θα πραγματοποιηθεί το Σαββατοκύριακο. Από εσάς ζητάμε να είστε σε εγρήγορση, να παρακολουθείτε τα παιδιά αν εμφανίσουν συμπτώματα και να απευθύνεστε στο Κ.Υ Ανωγείων.
Γίνονται προσπάθειες εκ μέρους του δήμου, για παρουσία κλιμακίου του ΕΟΔΔΥ για περαιτέρω ελέγχους. Ζητάμε την υποστήριξη σας στη χρήση μάσκας από πλευράς των μαθητών μέσα στη τάξη, στα διαλείμματα και στο χώρο του λεωφορείου. Καλή δύναμη και καλή υγεία.”
ΓΕΛ ΑΝΩΓΕΙΩΝ