Archive for Φεβρουαρίου 2015

-Στην φωτογραφία βλέπουμε τους υπέυθυνους της οργανωτικής επιτροπής μαζί με τον Δήμαρχο Ανωγείων κ.Καλλέργη που μην ξεχνάμε είναι και ο ίδιος Μαθηματικός ,μαζί με τον επίσης συγχωριανό μας Μαθηματικό Μανώλη Φασουλά.
H 1η Διημερίδα Μαθηματικών θα λάβει χώρα στα Ανώγεια στις 17 και 18 Απριλίου 2015, σύμφωνα με το Δελτίο Τύπου που μας απέστειλε η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία, μετά και την συνάντηση που πραγματοποίησαν στο Δημαρχείο Ανωγείων με τον Δήμαρχο κ.Καλλέργη για να διευθετηθούν όλες οι λεπτομέρειες του συνεδρίου.
Αναλυτικά το Δελτίο Τύπου αναφέρει τα εξής:
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΝΟΜΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΝΟΜΟΥ ΧΑΝΙΩΝ
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΝΟΜΟΥ ΛΑΣΙΘΙΟΥ
ΙΣΤΟΤΟΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ mathematica
ΔΗΜΟΣ ΑΝΩΓΕΙΩΝ
ΠΡΟΣ: Μέλη Παραρτημάτων Ε.Μ.Ε. Κρήτης Εκπαιδευτική Κοινότητα Μαθηματικών Κρήτης.Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης Κρήτης.
Το Σάββατο 31 Ιανουαρίου 2015, πραγματοποιήθηκε επίσημη συνάντηση του δημάρχου Ανωγείων, κύριου Μανώλη Καλλέργη με την οργανωτική επιτροπή της 1ης Διημερίδας Μαθηματικών που θα διενεργηθεί στα Ανώγεια στις 17-18 Απριλίου 2015.
Η συνάντηση έλαβε χώρα στο δημαρχείο Ανωγείων, όπου οι εκπρόσωποι όλων των κρητικών παραρτημάτων της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας και του ιστοχώρου mathematica, συζήτησαν εκτενώς με την δημοτική αρχή και τους εμπλεκόμενους φορείς του δήμου, σχετικά με την φιλοξενία, την διαμονή και την υλικοτεχνική υποδομή που απαιτεί μια τέτοιου μεγέθους επιστημονική διοργάνωση.
Μέσα σε άριστο κλίμα συνεργασίας και αφού διευθετήθηκαν όλες οι παράμετροι-λεπτομέρειες με επαγγελματικό και υποδειγματικό τρόπο, η οργανωτική επιτροπή πρόκειται να ανακοινώσει τις αμέσως επόμενες ημέρες, το επίσημο πρόγραμμα, τη θεματολογία και την φιλοσοφία της διημερίδας.
Εκ της Διοργανωτικής Επιτροπής
Την καθιερωμένη κοπή της Πρωτοχρονιάτικης πίτας πραγματοποίησε χθες Κυριακή 1η Φεβρουαρίου η οικογένεια των Ανδρεαδάκηδων, σε μια πολύ όμορφη εκδήλωση στην Ταβέρνα ”Αροδαμός” στα Ανώγεια.
Αρκετός κόσμος βρέθηκε εκεί, είτε Ανδρεαδάκηδες, είτε γαμπροί της οικογένειας από κάθε μεριά της Κρήτης,με την παραδοσιακή ανωγειανή κουζίνα αλλά και με ήχους λύρας που εκτόξευσε και το κέφι στο ζενίθ.
Ο Φρίξος Ανδρεαδάκης ένας από τους αγνούς λυράρηδες της οικογένειας έδωσε το σύνθημα για ένα πολύ όμορφο απόγευμα για όλους τους Ανδρεαδάκηδες που έδωσαν το παρών.
Μεταξύ άλλων και δυο γαμπροί της οικογένειας, Αντιδήμαρχοι πλέον και οι δυο, ο Βασίλης Σμπώκος και ο Γιάννης Αναστασάκης Αντιδήμαρχος Ηρακλείου από όπου προέρχονται και οι φωτογραφίες που αλιέυσαμε από προσωπική του σελίδα στο ίντερνετ.
Το φλουρί φέτος έτυχε στον Γρηγόρη Ανδρεαδάκη ενώ ο σύλλογος της οικογένειας ανανέωσε το ραντεβού του για το 2016.
Και του χρόνου λοιπόν!
Με δυνατούς νοτιάδες αλλά και θολή ατμόσφαιρα από την αφρικανική σκόνη ξύπνησαν σήμερα 1η Φεβρουαρίου και οι Ανωγειανοί, σε ένα φαινόμενο που εμφανίστηκε σχεδόν σε όλη την Κρήτη. Πάντως μετά τις 11 π.μ τα φαινόμενα άρχισαν να εξασθενούν με τον άνεμο να πέφτει και την ατμόσφαιρα σιγά σιγά να επανέρχεται στα κανονικά επίπεδα.
Παραμένει πάντως η εικόνα του ”θολού” Ψηλορείτη που μπορεί όποιος Ανωγειανός θέλει να δει από το σπίτι του, ενώ εμείς σας παρουσιάζουμε μια φωτογραφία του Μανόλη Σαμόλη στις 12 το μεσημέρι.
Κρήτη. Ένα νησί που γεννά μουσική και μουσικούς χρόνια τώρα! Μουσικούς παγκοσμίου φήμης, γνωστούς για τις φωνές τους, τις συνθέσεις τους, τις εκτελέσεις τους, τη δεξιοτεχνία τους στη λύρα, το ήθος τους, την αγάπη τους για την Κρήτη.
Σε αυτή τη συλλογή με τίτλο «Λύρες και φωνές της Κρήτης» έχουν συγκεντρωθεί μερικές από τις πιο αξιόλογες ανέκδοτες ζωντανές ηχογραφήσεις, μιας και μέσα από αυτές αποτυπώνεται με τον καλύτερο τρόπο ένα αυθεντικό κρητικό γλέντι, με κομμάτια εκτελεσμένα από τους γνωστούς σε όλους μας καλλιτέχνες όπως:
Κώστα Μουντάκη, Θανάση Σκορδαλό, Νίκο Ξυλούρη, Λεωνίδα Κλάδο, Σπύρο Σηφογιωργάκη, Βασίλη Σκουλά, Χαράλαμπο Γαργανουράκη και Ψαραντώνη.
Ο καθένας απ’ αυτούς, έχει βάλει το λιθαράκι του στην ιστορία της Κρητικής μουσικής! Καθένας τους ιδιαίτερος, αποτυπώνει μέσα από κάθε ηχογράφηση το προσωπικό του ύφος. Η λύρα στα χέρια του καθενός «κελαηδά» διαφορετικά…
Όλοι μοναδικοί, όλοι ξεχωριστοί και αγαπητοί στο κοινό της Κρήτης και όχι μόνο!
Η Κρήτη είναι υπερήφανη που «γέννησε» όλους αυτούς τους μουσικούς κι εμείς το λιγότερο που μπορούμε να κάνουμε είναι να χαρίζουμε στο κοινό τους κομμάτια από την ψυχή τους μέσω των μουσικών αριστουργημάτων τους.
Καλή ακρόαση!
Κεντρική διάθεση:
Αεράκης – Κρητικό Μουσικό Εργαστήρι & Σείστρον
Πλ. Κοραή 14, Τ.Κ 71202, Τηλ./Fax: 2810225758
Αεράκης – Κρητικό Μουσικό Εργαστήρι & Σείστρον
Πλ. Κοραή 14, Τ.Κ 71202, Τηλ./Fax: 2810225758
Με απόφαση της γενικής γραμματέως Δημοσίων Εσόδων, κυρίας Kατερίνας Σαββαΐδου, δίνεται παράταση έως 27 Φεβρουαρίου στην υποβολή των περιοδικών δηλώσεων ΦΠΑ. Μάλιστα για τους αγρότες του κανονικού καθεστώτος που υποχρεούνται σε υποβολή ετήσιας δήλωσης ΦΠΑ, δίνονται οι ακόλουθες οδηγίες:
α) Μετά την κατάργηση της εκκαθαριστικής δήλωσης, ως ετήσια δήλωση θα λαμβάνεται η δήλωση του τελευταίου τριμήνου του 2014.
β) Όμως κατόπιν αιτημάτων των ομοσπονδιών και των σωματείων των λογιστών, οι οποίοι εξέφρασαν προβληματισμό αναφορικά με την εφαρμογή των ανωτέρω και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν, με εγκύκλιο που θα εκδοθεί άμεσα, θα δίνεται η δυνατότητα να υποβάλλονται κανονικά οι τριμηνιαίες δηλώσεις εντός της ανωτέρω προθεσμίας χωρίς την επιβολή προστίμων και προσαυξήσεις εκπροθέσμου υποβολής.
Η ανακοίνωση της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων αναφέρει τα εξής:
«Με απόφαση της γενικής γραμματέως Δημοσίων Εσόδων, Κατερίνας Σαββαΐδου δίνεται παράταση στην υποβολή των περιοδικών δηλώσεων ΦΠΑ όλων των υποκειμένων στο φόρο μέχρι την 27 Φεβρουαρίου 2015. Την ίδια ημέρα θα γίνει και η συνολική καταβολή του οφειλόμενου φόρου.
Η παράταση των δηλώσεων ΦΠΑ υπαγορεύτηκε τόσο από τις καθυστερήσεις στην υποβολή των δηλώσεων λόγω των βουλευτικών εκλογών της 25ης Ιανουαρίου 2015 όσο και από τεχνικά ζητήματα που προέκυψαν κατά την υποβολή των δηλώσεων ΦΠΑ από τους αγρότες του κανονικού καθεστώτος.
Ειδικότερα, για όσους αγρότες του κανονικού καθεστώτος, οι οποίοι υποχρεούνται σε υποβολή ετήσιας δήλωσης ΦΠΑ, δίνονται οι ακόλουθες οδηγίες:
Μετά την κατάργηση της εκκαθαριστικής δήλωσης, ως ετήσια δήλωση θα λαμβάνεται η δήλωση του τελευταίου τριμήνου του 2014.
Όμως κατόπιν αιτημάτων των ομοσπονδιών και των σωματείων των λογιστών, οι οποίοι εξέφρασαν προβληματισμό αναφορικά με την εφαρμογή των ανωτέρω και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν, με εγκύκλιο που θα εκδοθεί άμεσα θα δίνεται η δυνατότητα να υποβάλλονται κανονικά οι τριμηνιαίες δηλώσεις εντός της ανωτέρω προθεσμίας χωρίς την επιβολή προστίμων και προσαυξήσεις εκπροθέσμου υποβολής.
Με σκοπό την αποφυγή της ταλαιπωρίας των φορολογουμένων, όλες οι επιβαρύνσεις εκπροθέσμου που τυχόν καταλογιστούν από το σύστημα θα διαγραφούν οίκοθεν με ενέργειες της φορολογικής διοίκησης».
Τι ισχύει για τις μεταβολές στη φετινή υποβολή αίτησης ενιαίας ενίσχυσης
Σύμφωνα με ενημερωτική εγκύκλιο του ΟΠΕΚΕΠΕ που περιέχει τις οδηγίες διαδικασίας υποβολής ενιαίας αίτησης ενίσχυσης έτους 2015 και πρώτης χορήγησης δικαιωμάτων βασικής ενίσχυσης, αναφορά γίνεται και στις περιπτώσεις των μεταβολών. Ειδικότερα η εγκύκλιος αναφέρει ότι στο διάστημα που μεσολαβεί μεταξύ του έτους αιτήσεων 2013, που αποτελεί έτος αναφοράς για την κατοχύρωση του δικαιώματος χορήγησης δικαιωμάτων βασικής ενίσχυσης το 2015, και της ενιαίας αίτησης έτους 2015, μπορεί να προκύψουν μεταβολές όπως αλλαγή επωνυμίας, τροποποίηση νομικού καθεστώτος, συγχώνευση ή κατάτμηση της εκμετάλλευσης.
Σε περίπτωση αλλαγής της επωνυμίας δεν επηρεάζεται ο αριθμός και η αξία των δικαιωμάτων ενίσχυσης, που πρέπει να χορηγηθούν. Επίσης, η αλλαγή του νομικού καθεστώτος δεν επηρεάζει τον αριθμό και την αξία των δικαιωμάτων ενίσχυσης, που πρέπει να χορηγηθούν, εφόσον ο γεωργός, ο οποίος έλεγχε την αρχική εκμετάλλευση, όσον αφορά τη διαχείριση, τα κέρδη και τους χρηματοοικονομικούς κινδύνους, διαχειρίζεται επίσης τη νέα εκμετάλλευση.
«Σε περίπτωση συγχώνευσης ή κατάτμησης γεωργικών εκμεταλλεύσεων, οι γεωργοί που διαχειρίζονται τις εκμεταλλεύσεις έχουν πρόσβαση κατ’ αναλογία στο καθεστώς βασικής ενίσχυσης υπό τις αυτές προϋποθέσεις όπως και ο γεωργός που διαχειρίζονταν την αρχική εκμετάλλευση χωρίς να επηρεάζεται ο συνολικός αριθμός και η αξία των δικαιωμάτων βασικής ενίσχυσης, που πρέπει να χορηγηθούν», αναφέρει η εγκύκλιος.
«Θα κάμω θέλω ταραχή, σαν το κακό Γενάρη…..» Έτσι ο μήνας αυτός σαν να ήθελε να επιβεβαιώσει τα λόγια του ποιητή, ξεκίνησε Πρωτοχρονιά με βροχόπτωση ,συνέχισε του Μ. Αγιασμού για ένα τριήμερο χιονόπτωσης που έφτασε γύρω στα 85 εκατ. που προκάλεσε μεγάλη ζημιά στα ελαιόδεντρα και στον καρπό τους. Μετά άρχισε πάλι τις βροχοπτώσεις για ένα 48ωρο με πλούσια βροχόπτωση, ευτυχώς ήπια γύρω στα 20 εκατ. και όλα αυτά στο 1ο 15/νθήμερο. Μετά ήρθαν και οι Αλκυονίδες μέρες και προς το τέλος του θυμήθηκε τις βροχοπτώσεις, αλλά αυτή τη φορά με νοτιάδες. Έτσι ο Γενάρης με 43 εκατ. βροχόπτωση μαζί με τη χιονόπτωση ήταν ένας από τους πιο βροχερούς μήνες της τελευταίας 10/ετίας.
Η συνολική βροχόπτωση από τον Σεπτέμβρη του 2014 μέχρι σήμερα 31/01/2015 έχει φτάσει τα 95 εκατ. (950 χιλ/στά).
(Αν δεν βγει ο Φλεβάρης δεν μπαίνει ο Μάρτης. Παροιμ.)
Ανώγεια 31/01/15
ΠΑΣΠΑΡΑΚΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ