Archive for Σεπτεμβρίου 2013
«Στα Ανώγεια την 13η του μηνός Σεπτεμβρίου έτους 2013 , ημέρα Παρασκευή, στα Γραφεία του Δήμου Ανωγείων , υπογράφηκαν οι συμβάσεις για την εκτέλεση δύο έργων Ανάπλασης σε δύο σημαντικά τμήματα του Δήμου Ανωγείων, μεταξύ του Δημάρχου Σωκράτη Κεφαλογιάννη και των Αναδόχων των έργων.
Συγκεκριμένα η πρώτη σύμβαση αφορά την κατασκευή του έργου : «ΑΝΑΠΛΑΣΗ ΟΙΚΙΣΜΟΥ ΑΝΩΓΕΙΩΝ ΥΠΟΕΡΓΟ: ΑΝΑΠΛΑΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΧΩΡΟΥ ΣΤΑ ΔΑΜΑΝΙΑ» προϋπολογισμού μελέτης: 531.813,57 Ευρώ και σύμβαση 307.989,38 € ( με Φ.Π.Α.), μετά την έκπτωση που δόθηκε κατά τον Διαγωνισμό από την εταιρεία “ΜΑΡΜΙ ΑΝΩΝΥΜΟΣ-ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ-ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ Α.Ε.” με διακριτικό τίτλο “ΜΑΡΜΙ Α.Ε”.
Η ολική προθεσμία του έργου έχει καθοριστεί σε δώδεκα (12) ημερολογιακούς μήνες από την ημέρα υπογραφής της σύμβασης (13 Σεπτεμβρίου 2013).
Η πίστωση προέρχεται από το Πρόγραμμα «Αγροτική Ανάπτυξη της Ελλάδας 2007 – 2013» με συγχρηματοδότηση από το Ε.Γ.Τ.Α.Α. και από Εθνική Δαπάνη.
Η δεύτερη σύμβαση αφορά την κατασκευή του έργου : «ΑΝΑΠΛΑΣΗ ΟΙΚΙΣΜΟΥ ΑΝΩΓΕΙΩΝ ΥΠΟΕΡΓΟ: ΑΝΑΠΛΑΣΗ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΥ ΣΥΝΕΚΤΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΟΙΚΙΣΜΟΥ ΑΝΩΓΕΙΩΝ» προϋπολογισμού μελέτης: 387.180,95 Ευρώ και σύμβαση 249.376,10 € ( με Φ.Π,Α.), μετά την έκπτωση που δόθηκε κατά τον Διαγωνισμό από την εταιρεία “ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΠΑΝΤΕΛΑΚΗΣ & ΣΙΑ Ε.Ε.” και με διακριτικό τίτλο “ΚΤΙΣΙΣ Ε.Ε.”
Η ολική προθεσμία του έργου έχει καθοριστεί σε δώδεκα (12) ημερολογιακούς μήνες από την ημέρα υπογραφής της σύμβασης (13 Σεπτεμβρίου 2013).
Η πίστωση προέρχεται από το Πρόγραμμα «Αγροτική Ανάπτυξη της Ελλάδας 2007 – 2013» με συγχρηματοδότηση από το Ε.Γ.Τ.Α.Α. και από Εθνική Δαπάνη.»
Σχεδόν 2 χρόνια έχουν συμπληρωθεί από την ημέρα ίδρυσης του Σκακιστικού Ομίλου Ανωγείων και μέσα σε αυτό το διάστημα ο σύλλογος έχει καταφέρει να πετύχει πολλά και σημαντικά πράγματα: Έχει διοργανώσει ήδη 2 Διεθνή τουρνουά στον τόπο μας, στα οποία συμμετείχαν πανίσχυροι σκακιστές σε παγκόσμιο επίπεδο, έχει διοργανώσει 2 σχολικά τουρνουά σε συνεργασία πάντα με το Δημοτικό Σχολείο Ανωγείων, έχει στις τάξεις του 25 παιδιά που προπονούνται πάνω στο πνευματικό άθλημα και συμμετέχουν με συνεχείς επιτυχίες στα διάφορα σκακιστικά τουρνουά. Επίσης η πρώτη ομάδα του σωματείου, συμμετείχε στο Διασυλλογικό Πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής.
Μένουν να κάνουμε πολλά ακόμα! Το ταξίδι μόλις άρχισε και συνεχίζεται…
Από την αρχή είχαμε δηλώσει ότι στόχος του Σκακιστικού Ομίλου Ανωγείων είναι ο μαζικός αθλητισμός και η διάδοση του πνευματικού αθλήματος και της φιλοσοφίας που το συνοδεύει στον τόπο μας. Μέσα σε αυτό το πνεύμα θα ξεκινήσουμε και φέτος τη νέα αγωνιστική χρονιά, με στόχο να μεγαλώσει ο σύλλογος και να δοθεί η ευκαιρία σε όσο το δυνατόν περισσότερα παιδιά αλλά και ενήλικες να έρθουν κοντά στο σωματείο, να γνωρίσουν το πνευματικό αυτό άθλημα και να γίνουν συνταξιδιώτες στην πορεία της ομάδας.
Το σωματείο, για να δώσει την ευκαιρία σε όλους όσους θέλουν να γνωρίσουν το σκάκι και να γίνουν μέλη του συλλόγου, μέσα σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες που βιώνει όλη η κοινωνία, αποφάσισε τόσο οι εγγραφές, όσο και η παρακολούθηση των προπονήσεων να είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ.
Το μόνο που χρειάζεται για να γίνετε μέλη του Σ.Ο. Ανωγείων και να γνωρίσετε από κοντά αυτό το συναρπαστικό παιχνίδι, μπαίνοντας στον κόσμο του αγωνιστικού σκακιού, είναι η παρουσία σας στο σύλλογο.
Θα είμαστε εκεί, το Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου στις 19:00 (στο ισόγειο του Δημαρχείου Ανωγείων). Το αγωνιστικό τμήμα (η πρώτη ομάδα) θα προπονηθεί στις 20:00 την ίδια μέρα.
Ελάτε μαζί μας να μεγαλώσουμε το σύλλογο, να αγωνιστούμε στα διασυλλογικά και ατομικά τουρνουά, να γνωρίσουμε την ιστορία και την κουλτούρα αυτού του παιχνιδιού, να προετοιμαστούμε για το πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής, να ανοίξουμε ένα νέο παράθυρο στον κόσμο μας!
Η πρόσκληση αφορά μικρούς και μεγάλους! Ιδιαίτερα τα μικρά παιδιά έχουν πολλά να ωφεληθούν από την ενασχόληση τους με το σκάκι, όπως έχουν αποδείξει διάφορες έρευνες: αυτοσυγκέντρωση, εξάσκηση της μνήμης, υπευθυνότητα στη λήψη αποφάσεων, αυτοπεποίθηση, ανεξάρτητη κριτική σκέψη είναι μονάχα ένα δείγμα των τομέων στους οποίους μπορούν τα παιδιά να ωφεληθούν από το σκάκι.
Επίσης μέσα από την ομαδική δράση, θα μπορέσουν να γνωρίσουν και να εκτιμήσουν την ανάγκη της συλλογικότητας και της αλληλεγγύης.
Ο Σκακιστικός Όμιλος Ανωγείων προσφέρει ΔΩΡΕΑΝ πνευματική άθληση. Σας περιμένουμε!
Συνάντηση με τον Υπουργό Εσωτερικών κ. Γιάννη Μιχελάκη πραγματοποίησε ο Βουλευτής Ρεθύμνου Νέας Δημοκρατίας, Γιάννης Α. Κεφαλογιάννης, από κοινού με το Δήμαρχο Ανωγείων, κ. Σωκράτη Κεφαλογιάννη, κατά τη διάρκεια της οποίας αποφασίστηκε και υπογράφηκε η έγκριση του ποσού των 1.783.152 ευρώ για την υλοποίηση του έργου βελτίωσης της περιφερειακής δημοτικής οδού των Ανωγείων. Το σημαντικό αυτό έργο εντάχθηκε στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Κρήτη και Νήσοι Αιγαίου» και συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης. Το έργο περιλαμβάνει τη βελτίωση και την ανάπλαση της περιφερειακής οδού του Δήμου Ανωγείων, από τον κόμβο στο Αχλαδάκι έως τον κόμβο στο Μετόχι, που αποτελεί τη βασική κυκλοφοριακή οδό η οποία δέχεται τον κύριο κυκλοφοριακό όγκο του Δήμου Ανωγείων και όλων των διερχόμενων επισκεπτών και κατοίκων του ορεινού Μυλοποτάμου. Η παρέμβαση αφορά οδικό δίκτυο μήκους 1500 μέτρων και πλάτους 12 μέτρων, ενώ η μελέτη και η ωρίμανση του έργου πραγματοποιήθηκε εξ’ ολοκλήρου από την τεχνική υπηρεσία του Δήμου Ανωγείων (η υποβολή του έργου διενεργήθηκε από το Δήμο Ρεθύμνου λόγω διαχειριστικής επάρκειας).
Ο κ. Μιχελάκης τόνισε πως, παρά τη δύσκολη εθνική συγκυρία, η Κυβέρνηση θα συνεχίσει να στηρίζει την επαρχία με ουσιαστικά έργα που συμβάλουν στη βελτίωση της ποιότητας ζωής των κατοίκων. Από τη μεριά του ο Βουλευτής Ρεθύμνου τόνισε πως θα συνεχίσει την προσπάθεια προώθησης λύσεων τόσο για τα έργα υποδομής του Ρεθύμνου, όσο και για την επίλυση προβλημάτων της καθημερινότητας των συμπολιτών του. Τέλος, ο Δήμαρχος Ανωγείων δήλωσε ιδιαίτερα ικανοποιημένος από την απόφαση έγκρισης ενός σημαντικού έργου το οποίο έρχεται να ολοκληρώσει το σχεδιασμό κυκλοφορίας κατοίκων και επισκεπτών του Δήμου. Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε «το συγκεκριμένο τμήμα του δρόμου αποτελεί βασική κυκλοφοριακή αρτηρία, με αποτέλεσμα να αξίζουν συγχαρητήρια στην τεχνική υπηρεσία του Δήμου που σχεδίασε από το μηδέν μια ολοκληρωμένη μελέτη επιπέδου ΕΣΠΑ». Κλείνοντας την τοποθέτησή του, ευχαρίστησε προσωπικά τον Υπουργό Εσωτερικών και το Βουλευτή Ρεθύμνου για τη συμβολή τους στην ένταξη του σημαντικού αυτού έργου.
Περίληψη πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την εγγραφή ηλικιωμένων ατόμων μη δυνάμενα να αυτοεξυπηρετηθούν απόλυτα (άτομα με κινητικές δυσκολίες, άνοια, κλπ) σε Κέντρο Ημερήσιας Φροντίδας Ηλικιωμένων.
Η Δημοτική Κοινωφελής Επιχείρηση Ανωγείων
ενεργώντας ως επιχείρηση της τοπικής αυτοδιοίκησης που υλοποιεί Δομή Φροντίδας «Κέντρο Ημερήσιας Φροντίδας Ηλικιωμένων», η οποία εντάσσεται στο πλαίσιο της πράξης «Ενέργειες στήριξης ατόμων που χρήζουν βοήθειας», οι οποίες εντάσσονται στο πλαίσιο της δράσης «Ενέργειες στήριξης ηλικιωμένων και λοιπών ατόμων που χρήζουν βοήθειας για την ενίσχυση της απασχολησιμότητας των εμμέσως ωφελούμενων ατόμων» του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού» του Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας (Θεματικός Άξονας Προτεραιότητας 4, κατηγορία Παρεμβάσεων 3 «Ενέργειες στήριξης ατόμων που χρήζουν βοήθειας»), που συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο (ΕΚΤ) στο πλαίσιο του Εθνικού Στρατηγικού Πλαισίου Αναφοράς (ΕΣΠΑ) για την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013:
Προσκαλεί
Τα ηλικιωμένα άτομα μη δυνάμενα να αυτοεξυπηρετηθούν απόλυτα (άτομα με κινητικές δυσκολίες, άνοια, κλπ) που επιθυμούν να εγγραφούν στο πρόγραμμα παροχής φροντίδας σε ηλικιωμένους «Κέντρο Ημερήσιας Φροντίδας Ηλικιωμένων» που υλοποιείται στο Δήμο Ανωγείων (στην συνέχεια της παρούσης το πρόγραμμα θα αναφέρεται ως Δομή), να καταθέσουν στην εταιρεία, αίτηση και δικαιολογητικά εγγραφής.
Η Δομή προσφέρει δωρεάν υπηρεσίες ημερήσιας φροντίδας στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο του Κέντρου Ημερήσιας Φροντίδας Ηλικιωμένων.
ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλουν αίτηση εγγραφής στο πρόγραμμα έως 23-09-2013.
Τα δικαιολογητικά που πρέπει να υποβληθούν από τους υποψηφίους αναφέρονται στην αναλυτική προκήρυξη, η οποία θα δίδεται : α) από τα γραφεία της Δημοτικής Κοινωφελής Επιχείρησης Ανωγείων, β) από το γραφείο στο οποίο στεγάζεται στο πρόγραμμα «Κέντρο Ημερήσιας Φροντίδας Ηλικιωμένων», και γ) από το Δήμο Ανωγείων.
Για περισσότερες πληροφορίες:
α) στο τηλέφωνο της εταιρείας 2834031203, κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες. Αρμόδιο πρόσωπο επικοινωνίας κα. Ελένη Κεφαλογιάννη.
β) στο τηλέφωνο του προγράμματος «Κέντρο Ημερήσιας Φροντίδας Ηλικιωμένων» 2834031003, κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες. Αρμόδιο πρόσωπο επικοινωνίας κα Αντωνοδημητράκη Νεκταρία.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Δ.Σ.
ΓΙΩΡΓΗΣ ΣΑΛΟΥΣΤΡΟΣ
“Αγαπητοί Γονείς,
Ξεκινάμε τη φετινή σχολική χρονιά με μία απεργία που σημαίνει ταλαιπωρία για τους μαθητές κι εσάς. Όμως, σημαίνει ένα μεγάλο οικονομικό κόστος σε μας και μεγάλη ψυχολογική πίεση, αφού προσπαθούν να μας φέρουν αντιμέτωπους.
Η αλήθεια είναι ότι σε αυτήν την υπόθεση δεν είμαστε αντίπαλοι. Και εμείς και εσείς υφιστάμεθα τις συνέπειες των αποφάσεων και πολιτικών που φέρνουν οι «μνημονιακές» υποχρεώσεις της χώρας απέναντι στους δανειστές μας. Δεν περιμέναμε, όμως, ότι θα απεργούσαμε για να διασφαλίσουμε τα αυτονόητα δικαιώματα της δημόσιας και δωρεάν παιδείας και υγείας.
Μας γνωρίζετε αρκετά καλά, ώστε να καταλαβαίνετε πόσο νοιαζόμαστε και ειλικρινά αγωνιούμε για το παρόν και το μέλλον των παιδιών μας. Κάνουμε απεργία γιατί δεν ανεχόμαστε τα σχολεία με τόσες ελλείψεις για μια ακόμη φορά. Να μην ξέρει ο εκπαιδευτικός πού θα πάει, πού θα συμπληρώσει το ωράριο του, ή αν θα αποσπασθεί αναγκαστικά με μια απλή υπογραφή. Να μην ξέρουν οι αναπληρωτές συνάδελφοι μας αν και μετά από πόσα χρόνια θα ξαναδουλέψουν. Ενδεικτικά, στο σχολείο μας δεν έχουν τοποθετηθεί ακόμα 6 καθηγητές (χημικοί, βιολόγος, αγγλικών, γαλλικών, θεολόγος). δεν αναφέρουμε τις ειδικότητες Μουσικών και Καλλιτεχνικών, που ούτε την περσινή χρονιά είχαμε. Μπορούν να λειτουργήσουν τα σχολεία με καθηγητές που δεν ξέρουν σε ποια και πόσα σχολεία θα διδάξουν κι αν θα έχουν δουλειά το επόμενο διάστημα;
Κάνουμε απεργία γιατί δεν ανεχόμαστε να απαξιώνουν και να μηδενίζουν τις σπουδές μας, τα μεταπτυχιακά μας, τις δραστηριότητες μας, την αγάπη μας για τους μαθητές και την δημόσια παιδεία. Κάνουμε απεργία γιατί δεν ανεχόμαστε να μας προσβάλλουν ως φυγόπονους, ως τεμπέληδες και κοπανατζήδες. Γνωρίζετε ότι όσοι διδάσκουμε στο σχολείο των Ανωγείων χρειάζεται να δώσουμε επιπλέον χρόνο της ζωής μας και να επιβαρυνθούμε το οικονομικό κόστος της καθημερινής μετακίνησής μας. Κανείς δεν έχει αντίρρηση για την «πολυσυζητημένη» αύξηση του ωραρίου μας, αρκεί αυτό να γίνεται για την ωφέλεια των μαθητών μας, τη βελτίωση της παρεχόμενης εκπαίδευσης και όχι απλά για να γίνουμε λιγότεροι.
Κάνουμε απεργία γιατί δεν ανεχόμαστε να απαξιώνονται μαθήματα, επιστήμες και ειδικότητες με μια απλή υπογραφή. Αλήθεια, στη χώρα που συνετέλεσε στη γέννηση του Ευρωπαϊκού πολιτισμού, θεωρείται πολυτέλεια η επαφή και ενασχόληση των μαθητών με θέματα Τέχνης και πολιτισμού;
Τα Νέα Λύκεια μετατρέπονται σε μια εξεταστική μηχανή που θα έχει ως αποτέλεσμα να εγκαταλείπουν όλο και περισσότερα παιδιά το σχολείο. Έτσι, βέβαια, θα πλεονάσουν ακόμη περισσότεροι εκπαιδευτικοί, ακόμη περισσότερα σχολεία θα συγχωνευθούν. Η οικογένεια θα επιβαρυνθεί για να μπορέσει το παιδί να ανταποκριθεί στο πέρασμα ενός εξεταστικού μαραθώνιου, με εξετάσεις τύπου πανελληνίων στις τρεις τάξεις του Γενικού Λυκείου και στην Α τάξη των ΕΠΑΛ και μάλιστα χωρίς καμιά υποστηρικτική διαδικασία. Πόσα παιδιά θα καταφέρουν να πάρουν απολυτήριο;
Κάνουμε απεργία γιατί κατανοούμε την αδυναμία του Δήμου να ανταπεξέλθει στις λειτουργικές δαπάνες για θέρμανση, ρεύμα, εκπαιδευτικό υλικό, αφού οι πιστώσεις για την Παιδεία είναι πολύ μειωμένες.
Σε αυτήν την προσπάθεια δεν είμαστε αντίπαλοι. Είμαστε αλληλέγγυοι μπροστά σε ένα παρόν που μόνο ανεργία υπόσχεται στους νέους ανθρώπους και αδιάκοπο αγώνα επιβίωσης σε κάθε ελληνική οικογένεια. Σε αυτήν την προσπάθεια θέλουμε να είμαστε όλοι ΜΑΖΙ.
Δεν κάνουμε απεργία γιατί είμαστε συνδικαλιστές
ή γιατί απλά ανήκουμε σε κάποιο κόμμα.
Είμαστε απλοί εκπαιδευτικοί του σήμερα, που πονάμε και ντρεπόμαστε για το πώς κατάντησαν την Ελλάδα και την εκπαίδευση.
ΜΑΖΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΧΩΡΑΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ”
Την ερχόμενη Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου θα πραγματοποιηθεί στην αίθουσα του Δημοτικού συμβουλίου στις 6 το απόγευμα γενική συνέλευση του Πολιτιστικού συλλόγου Ανωγείων στην οποία θα γίνει απολογισμός της θητείας αλλά και αλλαγή του Καταστατικού.
Ο Πολιτιστικός σύλλογος με πρόεδρο τον Νίκο Βρέντζο έκλεισε πλέον τα δυο χρόνια και αναμένονται οι εκλογές στα τέλη του μήνα Σεπτεμβρίου ή στις αρχές του Οκτωβρίου για την ανάδειξη του νέου συμβουλίου. Το νέο συμβούλιο πιθανότερο είναι ότι θα έχει διάρκεια θητείας τρία χρόνια αν αυτό ψηφιστεί στην συνέλευση της Κυριακής.
Τις επόμενες μέρες θα σας παρουσιάσουμε τις λεπτομέρειες για τις εκλογές του συλλόγου, την ημερομηνία διεξαγωγής τους αλλά και πόσοι και ποιοι Ανωγειανοί έχουν δικαίωμα ψήφου.
Ο σύλλογος που τα τελευταία χρόνια έχει ανακάμψει και προσφέρει στον τόπο μας τόσο σε πολιτισμό όσο και σε υλική βοήθεια σε συνανθρώπους που έχουν ανάγκη λόγω της οικονομικής κρίσης καλεί όλα τα μέλη του να δώσουν το παρόν καθώς σε σημαντικές προσπάθειες καμιά δύναμη του τόπου δεν περισσεύει,όλοι μπορούν να βοηθήσουν με το δικό τους τρόπο ώστε όλοι μαζί να πετύχουμε τον τελικό στόχο: Την διατήρηση αλλά και ανύψωση του ονόματος του χωριού μας σε όλα τα επίπεδα της ζωής και του Πολιτισμού.
Η ανακοίνωση έχει ως εξής:
«Ο Πολιτιστικός Σύλλογος Ανωγείων ημέρα Κυριακή 15/09/2013 και ώρα 18:00 μ.μ, καλεί όλα τα τακτικά μέλη του Π.Σ. Ανωγείων, να παρευρεθούν στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου, όπου θα πραγματοποιηθεί η 1η Γενική Συνέλευση με θέματα:
Α) τον απολογισμό της διετούς θητείας του Δ.Σ,
Β) την αλλαγή του καταστατικού:
Άρθρο 1 :Έμβλημα και σφραγίδα του Π.Σ Ανωγείων
Άρθρο13: Αλλαγή της χρονικής διάρκειας της θητείας του Δ.Σ. από δύο (2) σε τρία (3) έτη.
Γ) την προκήρυξη εκλογών για την εκλογή του νέου Διοικητικού Συμβουλίου.
Σε περίπτωση μη απαρτίας των τακτικών μελών θα οριστεί νέα ημερομηνία προκειμένου να διεξαχθεί η 2η Γενική Συνέλευση.»
Με εκτίμηση
Ο Πρόεδρος του Π.Σ Ανωγείων
Νίκος Γ. Βρέντζος