Archive for Δεκεμβρίου 2010
Ώρες αγωνίας για τους τρεις νεαρούς Ηρακλειώτες που βρίσκονται εγκλωβισμένοι από χτες στο Ψηλορείτη. Σύμφωνα με την τελευταία ενημέρωση που έχουμε, το ελικόπτερο Σούπερ-Πούμα της ΠΑ, βρίσκεται ήδη στον Ψηλορείτη και κάνει προσπάθειες να τους προσεγγίσει.
Σε λίγη ώρα θα γνωρίζουμε τα αποτελέσματα της εναέριας προσπάθειας και θα σας ενημερώσουμε.
Ελικόπτερο σούπερ-πούμα της Πολεμικής Αεροπορίας απογειώθηκε πριν από λίγο και κατευθύνεται για το Ψηλορείτη προκειμένου να εντοπίσει τους τρεις εγκλωβισμένους, από χθες Ηρακλειώτες. Στ΄ Ανώγεια βρίσκεται ήδη ο επικεφαλής της ΕΜΑΚ Ηρακλείου όπου συντονίζει την επιχείρηση διάσωσης.
Το προγραμματισμένο για την Κυριακή 12 Δεκεμβρίου, παιχνίδι του ΑΕΤΟΥ Ανωγείων, με αντίπαλο τον Π.Α.Ο.Κρουσώνα, αναβάλλεται τελικά οριστικά λόγο των κακών καιρικών συνθηκών, σύμφωνα με απόφαση της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας. Ο χιονιάς που πλήττει τα Ανώγεια αποδείχτηκε καθοριστικός παράγοντας ώστε να μην γίνει τελικά το ματς. Σύμφωνα με την νομοθεσία το παιχνίδι θα οριστεί εντός 15 ημερών από την αυριανή ημερομηνία, με πιθανότερη ημέρα να είναι η επόμενη Κυριακή.
Πάντως η αναβολή αυτή δεν πτοεί την ομάδα η οποία αρχίζει τελευταία και ξεπερνά τα προβλήματα που την ταλάνιζαν. Η έλευση στο Διοικητικό συμβούλιο των Ανωγειανών Χρόνη Πλουσή και Βαγγέλη Βιστάκη έχει φέρει άνεμο αλλαγής. Οι παίχτες έχουν ήδη πληρωθεί τους μισθούς Νοεμβρίου και εντός των επόμενων ημερών θα λάβουν και τους μισθούς Δεκεμβρίου, ώστε να κάνουν τις γιορτές με τις οικογένειες τους. Παράλληλα θα γίνουν και μεταγραφικές κινήσεις ώστε να ενισχυθεί η ομάδα. Ήδη αποκτήθηκε ο Άκης Παπαδόπουλος, που θα προσφέρει λύσεις στο χώρο της άμυνας, ενώ θα αποκτηθούν τουλάχιστον άλλες 2 μεταγραφές ποδοσφαιριστών που θα είναι σε θέση να βοηθήσουν άμεσα την ομάδα. Η ΑΝΩΓΗ πάντα κοντά στην ομάδα, θα παρακολουθεί τις εξελίξεις στην ομάδα του τόπου μας και θα σας ενημερώνει άμεσα για τις κινήσεις που θα γίνουν.
Γ.ΜΠ.
Και δεύτερο ερπυστριοφόρο, το οποίο αναμένεται από Χανιά τις επόμενες ώρες, θα ριχτεί αύριο Κυριακή στη μάχη για τον εντοπισμό των τριών τελικά εγκλωβισμένων στο Ψηλορείτη.
Αυτή την ώρα βρίσκεται στ΄ Ανώγεια ο επικεφαλής της ΕΜΑΚ Κρήτης και έχει συνάντηση με το δήμαρχο Σωκράτη Κεφαλογιάννη. Ο επικεφαλής της ΕΜΑΚ είναι σε ανοιχτή γραμμή με την Αθήνα, όπου αναζητούνται κι άλλοι τρόποι, κι άλλα μέσα που θα βοηθήσουν το έργο των σωστικών συνεργείων. Το πρώτο κλιμάκιο της ΕΜΑΚ βρίσκεται σε ασφαλές σημείο στην περιοχή του Ψηλορείτη και το πρωϊ, μαζί με τις ενισχύσεις που θα φτάσουν θα επιχειρήσουν να προσεγγίσουν τους τρεις Ηρακλειώτες. Οι πληροφορίες λένε ότι είναι καλά στην υγεία τους, υπάρχει επικοινωνία μέσω κινητού και όσον αφορά το κρύο το αντιμετωπίζουν με τα καλοριφέρ του αυτοκινήτου, αρκεί βέβαια να αντέξει η βενζίνη που έχουν στη διάθεση τους…
Σύμφωνα με την τελευταία ενημέρωση που είχαμε, τα αυτοκίνητα που ξεκίνησαν από τα Ζωνιανά για τον Ψηλορείτη ήταν 16. Στα σύνορα με το Ανωγειανό αόρη κάποιο από τα αυτοκίνητα εμφάνισε μηχανική βλάβη. Σήμερα το μεσημέρι, τους πήγαν το ανταλλακτικό, όμως, την ίδια ώρα ενημερώθηκε και η ΕΜΑΚ, εξαιτίας της επιδείνωσης του καιρού.




