Archive for Οκτωβρίου 2010

Φάση από το 0-3 με την Επισκοπή, έτσι όπως την κατέγραψε ο συνεργάτης μας Νίκος Αεράκης ή Νταρονίκος

Νέα ήττα γνώρισε ο ΑΕΤΟΣ Ανωγείων, την τρίτη συνεχόμενη, αυτή την φορά από την ΕΠΙΣΚΟΠΗ στα Ανώγεια με 0-3 για την τέταρτη αγωνιστική του Περιφερειακού. Ο αντίπαλος ήταν καλύτερη και πιο ποιοτική ομάδα, πάντως ο ΑΕΤΟΣ κυρίως στο δεύτερο ημίχρονο είχε καλή απόδοση και ίσως να δικαιούνταν κάτι παραπάνω. Τα γκολ πέτυχαν οι Πετράκης στο 12′ και στο 25′ και ο Χαρατσής στο 77′. Καλύτερες ευκαιρίες για την ομάδα μας σε δύο τετ α τετ του Μανόλη Σπαχή στο 69′ και στο 76′ τα οποία  έδιωξε ο τερματοφύλακας, ενώ η ΕΠΙΣΚΟΠΗ είχε δοκάρι στο 31′ με τον Χαρατσή και στο 92′ με τον Βελονάκη.
Επόμενο ματς για τον ΑΕΤΟ στο Ακρωτήρι την ερχόμενη Κυριακή, με αντίπαλο τον Πανακρωτηριακό, σε ένα ματς πλέον κομβικής σημασίας απέναντι σε μια ομάδα με ίδιους στόχους, παιχνίδι που πρέπει να έρθει το θετικό αποτέλεσμα που θα ανεβάσει την ομάδα τόσο βαθμολογικά όσο και ψυχολογικά.
Η σύνθεση του ΑΕΤΟΥ:Καλομοίρης, Α.Σπαχής, Χαραλαμπάκης, Μουρτζάκης, Χαλικιοπουλος, Σφακιανάκης, Γεωργαλής [54’Χρόνης], Καστελλιανάκης, Σούρσος [91’Χαιρετης], Τσικολιδακης, Νικηταράς [54′ Μ. Σπαχής]

Φωτο-στιγμιότυπο από τα έργα για την υπογειοποίηση των καλωδίων της ΔΕΗ

Ολοκληρώθηκε η μελέτη του υπολοίπου αποχετευτικού δικτύου Ανωγείων που θα καλύψει την περιοχή από το Μετόχι έως και το Κέντρο Υγείας, καθώς και τους υπόλοιπους κάθετους άξονες του χωριού, όπου να σημειωθεί ότι έχουν εκδοθεί οι απαραίτητες άδειες. Παράλληλα με ενέργειες του Δήμου τ΄ Ανώγεια εντάχθηκαν στην λίστα των Οικισμών που μπορούν να χρηματοδοτηθούν, μάλιστα αυτήν την εβδομάδα θα υποβληθεί ο σχετικός φάκελος και υπολογίζεται ότι  η έγκριση θα γίνει εντός του έτους.

Ανθότυρος Ανωγείων, μοναδική γεύση...

Πραγματοποιήθηκε σήμερα η πρώτη συνεδρίαση του νέου διοικητικού συμβουλίου του Κτηνοτροφικού Συνεταιρισμού Ανωγείων, μετά τις εκλογές που έγιναν την προηγούμενη Πέμπτη. Εκλέχτηκε εκ νέου πρόεδρος ο Γιώργης Φασουλάς [Νταμπακογιώργης],ο οποίος και είχε αναδειχτεί πρώτος σε σταυρούς προτίμησης. Αντιπρόεδρος θα είναι ο Νικηφόρος Χαιρέτης, Γενικός Γραμματέας ο Οδυσσέας Σπαχής, Ταμίας ο Γιώργης Ξυλούρης και μέλος ο Κώστας Σπαχής. Θυμίζουμε ότι  πραγματοποιήθηκε κλήρωση για την τελευταία εκλόγιμη θέση λόγο ισοψηφίας με τον άτυχο της κληρωτίδας να είναι ο Στελής Σταυρακάκης που έμεινε εκτός νέου συμβουλίου. Η θητεία της νέας διοίκησης του Συνεταιρισμού θα διαρκέσει τρία χρόνια. Το νέο συμβούλιο καλείτε σε μια κρίσιμη περίοδο για την κτηνοτροφία του τόπου να αγωνιστεί για να παράσχει όσο το δυνατόν καλύτερες υπηρεσίες στα μέλη του αλλά και να διατηρήσει τον Συνεταιρισμό ως ένα βιώσιμο και υγιή oοργανισμό. Η ΑΝΩΓΗ εύχεται καλή επιτυχία στο νέο συμβούλιο με γνώμονα πάντοτε την προάσπιση των συμφερόντων των Κτηνοτρόφων του τόπου μας.

Ο εψηφισμένος Μητροπολίτης Ρεθύμνου και Αυλοποτάμου κ.κ. Ευγένιος

Tο Σάββατο 16 Οκτωβρίου 2010 θα πραγματοποιηθεί η τελετή ενθρόνισης του νέου μητροπολίτη Ρεθύμνης και Αυλοποτάμου Ευγένιου, σύμφωνα με τον μητροπολίτη Λάμπης και Σφακίων Ειρηναίο και τον Πρωτοσύγκελο της Ι.Μ. Ρεθύμνης. Οι δύο πνευματικοί άνδρες συναντήθηκαν το μεσημέρι με το δήμαρχο Ρεθύμνου Γιώργο Μαρινάκη και συζήτησαν για τη διαδικασία που θα ακολουθηθεί για την ενθρόνιση.

Παπά -Ανδρέα, να κάνεις κάνα ευχέλαιο πριν το παιγνίδι...

Ολοκληρώνεται η προετοιμασία του ΑΕΤΟΥ για το κυριακάτικο ντέρμπι με την Επισκοπή στα Ανώγεια, για τα πλαίσια της 4ης αγωνιστικής του Περιφερειακού Πρωταθλήματος. Η ομάδα μας μετά από δυο συνεχή ανεπιτυχή αποτελέσματα, θέλει να επιστρέψει στον δρόμο των επιτυχιών, με αρκετές απουσίες όμως και απέναντι σε μια ομάδα που έχει ισχυροποιηθεί φέτος πολύ και έχει ως στόχο την κατάκτηση του πρωταθλήματος. Απόντες από το ντέρμπι θα είναι οι Καντιδάκης, Σταυρακάκης και Μ. Σπαχής λόγο τραυματισμού, ενώ μέχρι την τελευταία στιγμή θα περιμένει ο προπονητής Μηνάς Πίτσος τους Νικηταρά και Καπιζιόνη οι οποίοι επίσης αντιμετωπίζουν προβλήματα τραυματισμών.

Κάλεσμα στον κόσμο να ενισχύσουν την προσπάθεια της ομάδας απευθύνει η διοίκηση του ΑΕΤΟΥ, ενώ την Κυριακή αναμένονται στα Ανώγεια και πολυάριθμοι οπαδοί της Επισκοπής. Ο Μηνάς Πίτσος μιλώντας στην ΑΝΩΓΗ είπε για το παιχνίδι: ”Ευελπιστούμε να επιστρέψουν οι τραυματίες και να είμαστε όσο το δυνατόν πιο έτοιμοι. Όλα τα αποτελέσματα είναι ανοιχτά σε ένα τοπικό ντέρμπι αν και η Επισκοπή είναι το φαβορί του παιχνιδιού. Θα τα δώσουμε όλα για ένα θετικό αποτέλεσμα..”
Το παιχνίδι ξεκινάει στις 4μ.μ. με διαιτητή τον κ. Μουρτζάκη και βοηθούς τους Καζά και Πολυχρονάκη του συνδέσμου Ηρακλείου, ενώ ραδιοφωνική κάλυψη θα υπάρχει στο www.hxosfm.gr με την εκπομπή ”ο ήχος στα γήπεδα”.

Γιώργης Μπαγκέρης

΄Εντονη ήταν η χθεσινή βροχόπτωση

Ο Χειμώνας στ΄ Ανώγεια φτάνει πάντα νωρίτερα. Χθες μάλιστα άνοιξαν οι κρουνοί του ουρανού, ποτίζοντας την ανωγειανή γη, που τόσο ανάγκη το είχε το νερό του Θεού. Σήμερα βρέχει «γλυκά», με την κατσιφάρα να έχει σκεπάσει τα Πλάγια. Η όλη εικόνα θυμίζει τις Ελβετικές Άλπεις.

-->