Αναγνωρίζοντας την δύσκολη περίοδο που διανύουμε η Κοινωνική Υπηρεσία βρίσκεται δίπλα στους πολίτες του Δήμου ως αρωγός φροντίζοντας για την προαγωγή της ψυχικής τους υγείας με την πρόληψη και την ενίσχυση της ψυχικής ανθεκτικότητας παιδιών, εφήβων, ενηλίκων, οικογενειών.
Μέσα σ αυτά τα πλαίσια έχει ξεκινήσει συνεργασία με τον ψυχολόγο κ. Κογεράκη Ελευθέριο ο οποίος θα παρέχει τις υπηρεσίες του τρείς φορές την εβδομάδα (Δευτέρα, Τετάρτη, Παρασκευή) στο γραφείο του στο χώρο της Κοινωνικής Υπηρεσίας.
Δίνεται η δυνατότητα στους ενδιαφερόμενους για:
-Ατομικές ή ομαδικές συνεδρίες
-Συμβουλευτική γονέων αποσκοπώντας στην εκπαίδευσή τους σε προσαρμοστικές γονεϊκές πρακτικές και στην αντιμετώπιση συναισθηματικών κρίσεων.
-Υποστήριξη για θέματα σχέσεων στην οικογένεια, εργασία κ.α.
-Προσωπική ανάπτυξη
-Διαχείριση άγχους ,πένθους
-Αντιμετώπιση συναισθηματικών κρίσεων λόγω της πανδημίας του Covid-19
-Στήριξη πασχόντων από χρόνια νοσήματα κ.α.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν και να κλείνουν ραντεβού με τον κ. Κογεράκη στα τηλέφωνα 2834031484 , 2834031411.
*Της Κατερίνας Μυλωνά-Εφημερίδα ΠΑΤΡΙΣ
«Αισθάνομαι μια Ανωγειανή που δεν έζησε ποτέ στα Ανώγεια! Χαχαχαχα!». Η καθηγήτρια στο Τμήμα Ακτινολογίας του Πανεπιστημίου Τέξας στο Ιατρικό Κέντρο Southwestern στο Ντάλας Μαριάννα Δακανάλη είναι μία επιστήμονας με «βαρύ» βιογραφικό, ευθύτητα και αυθορμητισμό!
Είναι από τους ανθρώπους που συμβάλλουν σημαντικά με την έρευνά τους στην προσπάθεια καταπολέμησης του καρκίνου αλλά και άλλων ασθενειών.
Η Δρ. Μαριάννα Δακανάλη, σε συνέντευξή της στην «Π», τονίζει πως «σημαντικότατη είναι η πρόληψη. Πολλές μορφές καρκίνου είναι αντιμετωπίσιμες σε πρώιμο στάδιο και δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να αγνοούμε τις προληπτικές εξετάσεις».
Το κείμενο της συνέντευξης έχει ως εξής:
Το βιογραφικό σας εντυπωσιάζει. Η πρώτη ερώτηση είναι τι ρόλο έπαιξε στη μετέπειτα πορεία σας το πτυχίο σας από το Τμήμα Χημείας του Πανεπιστημίου Κρήτης;
Νομίζω τον σημαντικότερο. Άλλωστε, όλη η πορεία μου, τα βήματα που ακολούθησα, ήταν μια αλληλουχία με αφετηρία το Πανεπιστήμιο Κρήτης. Είχα την τύχη να σπουδάσω σε ένα Τμήμα, όπου το επίπεδο των προπτυχιακών σπουδών ήταν και είναι πολύ ψηλό και να έχω σπουδαίους δασκάλους που με ώθησαν από πολύ νωρίς στην έρευνα.
Πέθανε σε ηλικία 89 ετών, ο Ιωάννης Μαυρόκωστας ή “Βορδονάρης”. Η κηδεία του θα γίνει την Τρίτη 1 Φεβρουαρίου, στις 12 μ.μ από τον Ιερό Ναό του Αγίου Δημητρίου στο Μετόχι. Η σορός θα βρίσκεται στο ναό στις 11 π.μ Η τελετή θα γίνει σύμφωνα με όλα τα μέτρα προστασίας κατά της πανδημίας. Η ΑΝΩΓΗ απευθύνει θερμά συλλυπητήρια στους οικείους του. Ας είναι ελαφρύ το χώμα των Ανωγείων που θα τον σκεπάσει.
Την τελευταία του λειτουργία στο Ρέθυμνο, λίγο πριν την ενθρόνισή του ως Αρχιεπίσκοπος Κρήτης το ερχόμενο Σάββατο τέλεσε το πρωί στην Μητρόπολη Ρεθύμνης ο κ. Ευγένιος, ανήμερα των Τριών Ιεραρχών.
Βαθύτατα συγκινημένος, αποχαιρέτισε τους ανθρώπους με τους οποίους συμπορεύτηκε επί 12 χρόνια και με δάκρυα στα μάτια τους ευχαρίστησε για την αγάπη που του έδωσαν και με την οποία τον περιέβαλαν.
Με το γνωστό του χιούμορ, είπε πως «χαίρομαι που τώρα που φεύγω ρωτάτε “γιατί φεύγει” αντί να λέτε “γιατί δεν φεύγει”», ενώ τόνισε πως ακολουθεί την συμβουλή που του έδωσε κάποτε ένας σπουδαίος άνθρωπος: «Μου είπε, παιδί μου όταν ανεβαίνεις στον θρόνο, να ανεβαίνεις με το κεφάλι χαμηλά. Και όταν κατεβαίνεις, να το κάνεις με το κεφάλι ψηλά. Κι εγώ σήμερα κατεβαίνω με το κεφάλι ψηλά. Σας ευχαριστώ».
Στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό του Ρεθύμνου παραβρέθηκαν η αντιπεριφερειάρχης Ρεθύμνου Μαίρη Λιονή, ο δήμαρχος Ρεθύμνου Γιώργος Μαρινάκης, αντιδήμαρχοι και φορείς, εκπρόσωποι φορέων και συλλόγων, άνθρωποι που συνεργάστηκαν και συμπορεύτηκαν με τον κ. Ευγένιο τα τελευταία 12 χρόνια.
Ήταν, όμως, και πλήθος ρεθυμνιωτών, που βρέθηκαν εκεί για να του αναφωνήσουν «Άξιος» και να τον αποχαιρετίσουν με αισθήματα χαρμολύπης.
Δείτε όλο το φωτορεπορτάζ από το goodnet.gr:
Έφυγε από τη ζωή η Ζαφειρένια Καλομοίρη σε ηλικία 88 ετών. Η κηδεία της θα γίνει τη Δευτέρα 31 Ιανουαρίου στις 11 π.μ. στον Ιερό Ναό της Παναγίας, στο Περαχώρι. Η σωρός της θα βρίσκεται στον ναό στις 10:30 π.μ. Η τελετή θα γίνει σύμφωνα με όλα τα μέτρα προστασίας κατά της πανδημίας. Η Άνω Γη απευθύνει θερμά συλλυπητήρια στους οικείους της.
.
Ανοίγουν μετά από μια εβδομάδα όλες οι δομές εκπαίδευσης στα Ανώγεια. Η δημοτική αρχή εφιστά την προσοχή σε μαθητές και εκπαιδευτικούς να κινούνται σε σημεία χωρίς χιόνι και να προσέξουν τον πρωινό παγετό.