Η Ιερά Μητρόπολη Ρεθύμνης και Αυλοποτάμου, με ιδιαίτερη χαρά, ανακοινώνει ότι η ενθρόνιση του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Ρεθύμνης και Αυλοποτάμου κ. Προδρόμου, θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο, 19 Μαρτίου 2022, σύμφωνα με το παρακάτω Πρόγραμμα:

Διαβάστε την συνέχεια... »

Μέχρι και αργά το απόγευμα της Πέμπτης, το χιόνι στα Ανώγεια έφτασε τα είκοσι εκατοστά. Το γεγονός όμως ότι δεν έχουμε πυκνή χιονόπτωση και ότι αυτή γίνεται με διαλλείματα, οδήγησε στο να μην έχει δημιουργηθεί κάποιο πρόβλημα μέχρι στιγμής. Οι δρόμοι είναι ανοιχτοί, η κυκλοφορία πρέπει να γίνεται με οχήματα 4χ4 και με αντιολισθητικές αλυσίδες για ασφάλεια.

Τέσσερα εκχιονιστικά μηχανήματα του Δήμου Ανωγείων επιχειρούν από το πρωί και θα συνεχίσουν καθ’ όλη τη διάρκεια της νύχτας αν χρειαστεί. Σύμφωνα με τις προβλέψεις και με κάθε επιφύλαξη, αναφέρουμε ότι η χιονόπτωση θα συνεχίσει στην ίδια ένταση μέχρι το μεσημέρι της Παρασκευής, όπου και θα σταματήσει για λίγες ώρες, για να ενταθεί από τα μεσάνυχτα και μέχρι τα ξημερώματα του Σαββάτου. Οι χιονοπτώσεις στην Κρήτη αναμένεται να διαρκέσουν μέχρι και την Δευτέρα 14 Μαρτίου.

Στον Δήμο Ανωγείων αλλά και το Πυροσβεστικό κλιμάκιο δεν έχει αναφερθεί κανένα πρόβλημα μέχρι στιγμής από δημότη. Οι κτηνοτρόφοι πήγαν κανονικά στα κοπάδια τους το πρωί και αντιμετωπίζουν με ψυχραιμία και αυτή την κακοκαιρία.

Με απόφαση του Δήμου Ανωγείων, όλες οι δομές εκπαίδευσης θα παραμείνουν κλειστές και αύριο Παρασκευή 11 Μαρτίου. Για την Δευτέρα, η απόφαση θα ληφθεί το απόγευμα της Κυριακής.

Πάντως τα καφενεία έχουν την τιμητική τους, με τους κατοίκους να βρίσκονται δίπλα στις σόμπες και να συζητάνε και για αυτή τη χιονιά που πλήττει το χωριό, με χιούμορ και καλή διάθεση.

Για οποιαδήποτε έκτακτη ανάγκη, μπορείτε να καλέσετε στο τηλέφωνο: 69-300 83045

Φωτορεπορτάζ: ΑΝΩΓΗ

 

Με την κακοκαιρία “Φίλιππος” να το έχει στρώσει στα Ανώγεια, ξύπνησαν σήμερα οι κάτοικοι, καθώς από τα ξημερώματα η χιονόπτωση έφτασε περίπου τους πέντε πόντους. Άμεσα βγήκε απόφαση τα σχολεία να μην λειτουργήσουν απόψε, ενώ για την Παρασκευή θα εξαρτηθεί από την πορεία της κακοκαιρίας, με όλες πάντως τις ενδείξεις να δείχνουν ότι τα σχολεία θα μείνουν κλειστά και αύριο.

Από τις 8 το πρωί ξεκινούν να ρίχνονται στη μάχη τα εκχιονιστικά μηχανήματα του Δήμου.

Η κίνηση θα πρέπει να γίνεται μόνο με αντιολισθητικές αλυσίδες. Περιορίστε τις μετακινήσεις σας στις άκρως απαραίτητες.

Οι θερμοκρασίες είναι ιδιαίτερα χαμηλές, με τους κτηνοτρόφους μας να δοκιμάζονται για άλλη μια φορά από μια δυνατή κακοκαιρία.

Τα φαινόμενα αναμένεται να συνεχιστούν σε όλη τη διάρκεια της ημέρας.

“Κατά το προηγούμενο διάστημα διερευνήσαμε όλες τις δυνατότητες με τις οποίες θα δινόταν μια ακόμα ευκαιρία στους κληρονόμους των κατά χρήση ιδιοκτητών των πυρήνων στέγασης για να αποκτήσουν κυριότητα επι αυτών.

Σε αλλεπάλληλες συναντήσεις και συζητήσεις τόσο με την πολιτική ηγεσία αλλά και με έμπειρα στελέχη του Υπουργείου Εργασίας αυτό δεν κατέστη δυνατόν.  Σημαντικός λόγος, ότι έχουν πάψει τα συμβούλια στέγασης εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Μονόδρομος για όσους επιθυμούν μια τέτοια διεκδίκηση η δικαστική οδός με το δημόσιο.

Μόνη επιλογή η δωρεάν παραχώρηση χρήσης των πυρήνων αυτών στο Δήμο Ανωγείων για 25 χρόνια με την δυνατότητα επέκτασης, για κοινωφελή χρήση.

Διαβάστε την συνέχεια... »

Ενεργοποιείται η πλατφόρμα υποβολής αιτήσεων των υποψηφίων για τη διαδικασία πρόσληψης και τοποθέτησης του λοιπού , πλην ιατρών, επικουρικού προσωπικού για το έτος 2022.

«Η ηλεκτρονική πλατφόρμα για την υποβολή αιτήσεων λοιπού, πλην ιατρών, επικουρικού προσωπικού, ενεργοποιήθηκε την Τρίτη 8-03-2022 στις 12.00 και η διαδικασία υποβολής θα ολοκληρωθεί την Κυριακή 20-3-2022 στις 24:00».

Οι υποψήφιοι θα εισέρχονται στον διαδικτυακό τόπο loipoepikouriko.moh.gov.gr για την κατάθεση των αιτήσεων τους και για περισσότερες πληροφορίες.

Μερικές σημαντικές πληροφορίες: 

Διαβάστε την συνέχεια... »

Το ρολόι στο Κέντρο Υγείας Ανωγείων, φωτίζεται κόκκινο, πάνω από το άγαλμα της Ανωγειανής Μάνας, που έχει στη βάση του, μια σειρά από ζευγάρια παπούτσια, ένα για κάθε γυναικοκτονία που συνέβη το τελευταίο διάστημα στην Ελλάδα. 

Ταυτόχρονα φωτίζονται μια σειρά από μνημεία σε όλη την Ελλάδα, μετά από αντίστροφη μέτρηση που έκανε η κυρία Αλεξάνδρα, η χαροκαμένη Μάνα της Γαρυφαλιάς που δολοφονήθηκε το περασμένο καλοκαίρι στη Φολέγανδρο.

Ο Δήμος Ανωγείων συμμετείχε στη διαδραστική καμπάνια κατά των Γυναικοκτονιών μαζί με άλλους 30 δήμους της Ελλάδας και το κίνημα “Strong me” που σκοπό έχει τη νομική αναγνώριση του όρου γυναικοκτονία. 

Σήμερα, 8 Μαρτίου, ημέρα της γυναίκας, ας είναι το ιδανικό ξεκίνημα για μεγαλύτερο σεβασμό στις γυναίκες, για να σταματήσει η βία, ο ρατσισμός, η απαξίωση.  Λέμε επιτέλους τη Γυναικοκτονία με το όνομα της!

 Φώτο: Ολυμπία Σφυρή-Μπαγκέρη

 

-->