Ένα ματς, μια ολόκληρη χρονιά, για τον Αετό Ανωγείων, καθώς στην τελευταία αγωνιστική της κανονικής διάρκειας του πρωταθλήματος, με νίκη απέναντι στον Άγιο Δημήτριο στο γήπεδο του Κρουσώνα, θα εξασφαλίσει μια θέση στη πρώτη πεντάδα και θα συνεχίσει στα play-off του πρωταθλήματος!  Το παιχνίδι θα διεξαχθεί την Κυριακή 13 Μαρτίου στις 3.30 μ.μ.

Με 27 βαθμούς ο Αετός και με 26 η Φαιστός, που την ίδια ώρα θα υποδέχεται τα Καμίνια, με τις δυο ομάδες να διεκδικούν το ένα εισιτήριο για τα play off. Ο Αετός με νίκη εξασφαλίζει αυτό το εισιτήριο, ενώ σε περίπτωση ισοπαλίας ή ήττας τα πάντα θα εξαρτηθούν από το αποτέλεσμα της Φαιστού. Αν η Φαιστός κερδίσει ή φέρει ισοπαλία και ο Αετός ηττηθεί, τότε η ομάδα από τους Βώρρους θα κερδίσει την πολυπόθητη πέμπτη θέση.. Αν η Φαιστός ηττηθεί από τα Καμίνια, τότε ο Αετός μπαίνει στα play-off ακόμα και με δική του ήττα. Σε περίπτωση ισοβαθμίας των δυο ομάδων, υπερτερεί η Φαιστός.

Όπως και να έχει, η ομάδα μας κρατάει την τύχη στα πόδια της, μετά τις πέντε συνεχόμενες νίκες και μένει να ολοκληρώσει τη…δουλειά, απέναντι στον δεύτερο της βαθμολογίας, Άγιο Δημήτριο. Δύσκολη, αλλά όχι ακατόρθωτη αποστολή για τον Αετό, που παρά τη δύσκολη χρονιά με τις πολλές διακυμάνσεις, έδειξε στο τέλος την ποιότητα, αλλά και το βάρος του ονόματος του και σίγουρα αύριο θα δώσει τα πάντα για μια ακόμα επιτυχία στα γήπεδα του Ηρακλείου.

Καλή επιτυχία Αετέ!

Σε κλοιό χιονιά βρίσκονται τα Ανώγεια, καθώς η χιονόπτωση από την έναρξη της μέχρι και το πρωινό του Σαββάτου 12 Μαρτίου, έχει ξεπεράσει το μισό μέτρο και συνεχίζει! Σε συνθήκες παγετού το χωριό, με πολύ χαμηλές θερμοκρασίες. Οι προβλέψεις μιλάνε για χιονοπτώσεις καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, με το ευχάριστο να είναι ότι δεν είναι πυκνή, ώστε να δημιουργεί μεγάλα προβλήματα.

Οι δρόμοι παραμένουν ανοιχτοί, με τις προσπάθειες όλου του ανθρώπινου δυναμικού του δήμου Ανωγείων, ενώ εκχιονιστικά μηχανήματα επιχειρούν και στον Ψηλορείτη για να διευκολύνουν την πρόσβαση των κτηνοτρόφων στα κοπάδια τους.

Μέχρι στιγμής δεν υπήρξε ειδοποίηση για αναφορά κάποιου προβλήματος από δημότη των Ανωγείων.

Περιορίστε τις μετακινήσεις σας μόνο στις άκρως απαραίτητες. Η κίνηση να γίνεται μόνο με 4Χ4 και χρήση αντιολισθητικών αλυσίδων. Προσοχή στον παγετό ειδικά τις βραδινές ώρες, αλλά και νωρίς το πρωί.

Για οποιαδήποτε έκτακτη ανάγκη, μπορείτε να καλέσετε στο τηλέφωνο: 69-300 83045

Φωτορεπορτάζ: ΑΝΩΓΗ

 

Οι ενδιαφερόμενοι  εγγεγραμμένοι άνεργοι στα μητρώα ανέργων του ΟΑΕΔ, ηλικίας 18 ετών και άνω, που επιθυμούν να συμμετάσχουν στη διαδικασία τοποθετήσεων προσωπικού για την Προώθηση της απασχόλησης μέσω Προγραμμάτων Κοινωφελούς Χαρακτήρα, για 25.000 άτομα σε Δήμους, Περιφέρειες, Κέντρα Κοινωνικής Πρόνοιας Περιφερειών (ΚΚΠΠ)/συναφείς φορείς, Υπηρεσίες Υπουργείων και άλλων φορέων» οι οποίοι ορίζονται στο Κεφάλαιο 4 (Παράρτημα I) της παρούσας Δημόσιας Πρόσκλησης, να υποβάλουν με ηλεκτρονικό μόνο τρόπο αίτηση συμμετοχής από 18/2/2022 και ώρα 16:00 έως και Παρασκευή 18/3/2022 και ώρα 11:00.

Διαβάστε την συνέχεια... »

Την Κυριακή 13 Μαρτίου, θα τελεστεί στον Ιερό Ναό του Αγίου Ιωάννου στο Αρμί, το σαρανταήμερο μνημόσυνο για την ανάπαυση της ψυχής, της Ανδρονίκης Σαλούστρου ή “Φιλιοευρυπίδενας” που “έφυγε” από τη ζωή σε ηλικία 94 ετών, στις 5 Φεβρουαρίου 2022. Η οικογένεια της καλεί συγγενείς, φίλους και συγχωριανούς, να ανάψουν ένα κερί στη μνήμη της. Η τελετή θα γίνει σύμφωνα με όλα τα μέτρα προστασίας κατά της πανδημίας.

Μια σεμνή και αξιοπρεπής παρουσία των Ανωγείων, η Ανδρονίκη Σαλούστρου, “έφυγε” πλήρης ημερών, έχοντας στο πλευρό της παιδιά και εγγόνια, που την αποχαιρέτησαν με σεβασμό και αγάπη.

Στη μνήμη της, η οικογένεια του Εμμανουήλ Κεφαλογιάννη (Ξινιάλα) προσέφερε το ποσό των 50 ευρώ, στην ΑΝΩΓΗ, για τις ανάγκες της ηλεκτρονικής μας έκδοσης. Τα χρήματα θα διατεθούν στο Εργαστήρι Γνώσης της ενορίας του Αγίου Γεωργίου για τα δωρεάν φροντιστήρια που γίνονται στον χώρο. 

Ας είναι ελαφρύ το χώμα των Ανωγείων που την σκεπάζει.

Χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα, συνεχίζουν τα Ανώγεια να αντιμετωπίζουν την χιονιά που έφερε η κακοκαιρία “Φίλιππος”, με το ύψος της χιονόπτωσης να έχει φτάσει τα 30 εκατοστά. Κανένα θέμα δεν έχει αναφερθεί στο δήμο Ανωγείων ή το Πυροσβεστικό κλιμάκιο. Το βασικότερο πρόβλημα φαίνεται πως είναι ο παγετός που κατά διαστήματα έχουμε, κάνοντας επικίνδυνους τους δρόμους αλλά και τα πεζοδρόμια για τους πεζούς που πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεχτικοί για την αποφυγή ατυχημάτων.

Τρία εκχιονιστικά μηχανήματα επιχειρούν στο βουνό, διευκολύνοντας την πρόσβαση των κτηνοτρόφων στα κοπάδια τους και άλλα τρία επιχειρούν εντός των Ανωγείων όποτε χρειάζεται.

Οι δρόμοι παραμένουν πάντα ανοιχτοί, για την ασφάλεια σας καλύτερα είναι να κυκλοφορείτε με 4Χ4 με αντιολισθητικές αλυσίδες.

Η χιονόπτωση σύμφωνα με τις προβλέψεις θα συνεχιστεί και μέχρι αργά το βράδυ της Κυριακής.

Για οποιαδήποτε έκτακτη ανάγκη, μπορείτε να καλέσετε στο τηλέφωνο: 69-300 83045

Σαν τον αετό περήφανος, άνοιξες τα φτερά σου

και τώρα κοιτάς από ψηλά, τον κόσμο ολόγυρά σου.”

Το Σάββατο 12 Μαρτίου  στον Ιερό Ναό της Παναγίτσας, στον Μασταμπά στο Ηράκλειο, θα γίνει το ετήσιο μνημόσυνο για την ανάπαυση της ψυχής του  Μανώλη Σαμόλη ( του Σαμολοφράγκου) που έφυγε από την ζωή στα 74 του χρόνια στις 13 Μαρτίου 2021.Η τελετή θα γίνει σύμφωνα με όλα τα μέτρα προστασίας κατά της πανδημίας.

Με την ΑΝΩΓΗ επικοινώνησε η κόρη του, Ελπίδα Σαμώλη, που αποχαιρετάει τον πατέρα της με τα παρακάτω λόγια:

Αγαπημένε,

Πέρασε ένας χρόνος από την ημέρα που έφυγες από κοντά μας, ένας χρόνος που μας γέμισε δάκρυα, θλίψη και πολύ στεναχώρια. Δεν σε έχουμε πια κοντά μας να μας προσέχεις τώρα πια έγινες ένας άγγελος που θα μας προσέχει από ψηλά.

Ήσουν άξιος,  όλοι είχαν να το λένε πόσο καλός και φιλεύσπλαχνος, και δουλευταράς ήσουν. Έφυγες μικρό παιδί από το πολυαγαπημένο σου χωριό τα ΑΝΏΓΕΙΑ για να ανοίξεις τα φτερά σου σε νέους ορίζοντές και να πετύχεις τα όνειρά που είχες και τα κατάφερες με επιμονή και υπομονή παρά τις δυσκολίες που συνάντησες να διαπρέψεις  σαν ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ. Το όνομα σου είναι αξιοσέβαστο από πολύ κόσμο ο οποίος στο άκουσμα του αναπάντεχου θανάτου σου λυπήθηκε πολύ.

Ήσουν περήφανος για όλα όσα είχες πετύχει μόνος σου, αλλά πιο πολύ δήλωνες περήφανος για δύο πράγματα το πρώτο ήταν η οικογένεια που είχες καταφέρει να δημιουργήσεις με την αγαπημένη σου σύζυγο Δέσποινα και το δεύτερο για το οποίο δήλωνες περήφανος ήταν η καταγωγή σου σε θυμάμαι πάντα να λες και να φουσκώνεις από υπερηφάνεια ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕΣ ΚΑΙ ΜΕΓΆΛΩΣΕΣ ΣΤΑ ΑΝΩΓΕΙΑ.

Και να λοιπόν τώρα που επέστρεψες ξανά στον τόπο σου που τόσο αγαπούσες για να αναπαυθεί το σώμα σου και να γαληνέψει η ψυχή σου.. Είμαι και θα είμαι για πάντα περήφανη που ήσουν ο πατέρας μου γιατί με μεγάλωσες σωστά και μου δίδαξες πολλά και είμαι υπερήφανη που μπορώ  να λέω  ότι και εγώ έχω ρίζες από τα ανώγεια

Σε ευχαριστώ πολύ για όλα… ΘΑ ΣΕ ΑΓΑΠΑΩ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

ΜΕ ΑΓΑΠΗ Η ΚΟΡΗ ΣΟΥ.

 

-->