Σήμερα Τετάρτη το πρωί, ο ισχυρός παγετός που επικρατούσε ανάγκασε το δήμο να μεταθέσει την έναρξη των μαθημάτων στα σχολεία κατά δυο ώρες αργότερα, καθώς υπήρχε μεγάλος κίνδυνος ατυχήματος και παρά τις πολύ μεγάλες ποσότητες αλατιού, που έριξαν οι άνθρωποι του δήμου από τα ξημερώματα. Σύμφωνα με τις προβλέψεις, παρόμοιες συνθήκες θα επικρατούν και αύριο Πέμπτη 17 Μαρτίου.

Για τον λόγο αυτό και με απόφαση του δήμου, όλα τα σχολεία των Ανωγείων, θα ανοίξουν αύριο Πέμπτη 17 Μαρτίου , μια ώρα αργότερα και συγκεκριμένα στις 9.15 π.μ 

Παράλληλα από νωρίς θα ριχτεί αλάτι στους δρόμους.

Το χωριό μας σήμερα τα ξημερώματα και μέχρι τουλάχιστον τις 10 π.μ. θύμιζε πραγματικό παγοδρόμιο και εφιστούμε την προσοχή στους δημότες και για αύριο ώστε να περάσει ανώδυνα αυτή η κατάσταση. 

 

Το έργο αφορά τη βελτίωση της χάραξης και των γεωμετρικών  χαρακτηριστικών εν γένει της υφιστάμενης Παλαιάς Εθνικής Οδού Ηρακλείου – Ρεθύμνου σε μήκος 4,5 χλμ. από την θέση Αρόλιθος μέχρι την συμβολή της με τον υπό κατασκευή άξονα Ηράκλειο – Τύλισσος -Ανώγεια στον κόμβο Ανωγείων, επί της Παλαιάς Εθνικής Οδού Ηρακλείου – Ρεθύμνου (Π.Ε.Ο. 90).

Διαβάστε την συνέχεια... »

Κλειστές  θα παραμείνουν όλες οι δομές εκπαίδευσης των Ανωγείων και αύριο Τρίτη 15 Μαρτίου, λόγω του κρύου αλλά και του πολύ επικίνδυνου για τις μετακινήσεις, πρωινού παγετού.

Έτσι κλειστά θα μείνουν αύριο:

-Ο παιδικός σταθμός,

-Τα νηπιαγωγεία

-Το Δημοτικό σχολείο

-Το Γυμνάσιο Ανωγείων

-Το Λύκειο Ανωγείων

-Το ΚΔΑΠ

Με απόφαση του Δήμου, όλες οι δομές εκπαίδευσης θα ανοίξουν ξανά την Τετάρτη 16 Μαρτίου.

Πικρή ήττα στο φινάλε του πρωταθλήματος, γνώρισε σήμερα ο Αετός στον Κρουσώνα, καθώς μετά το 4-1 από τον Άγιο Δημήτριο, βρέθηκε στην έκτη θέση με 27 βαθμούς και είδε την Φαιστό να τον προσπερνάει και με 29 βαθμούς μετά την νίκη της επί του ΑΟΚ να παίρνει το εισιτήριο για τα play-off. Οι Ανωγειανοί βρέθηκαν στα play-out παρά την επική τους προσπάθεια του τελευταίου μήνα, όπου με νέο προπονητή τον Γιώργο Ποντίκαλη, είχαν πέντε συνεχόμενες νίκες! 

Η ομάδα μας παρά τον πολύ άσχημο πρώτο γύρο, απέδειξε στον δεύτερο, το βάρος της φανέλας και του ονόματος της και παρά την μη είσοδο της στα play-off αξίζει μόνο το χειροκρότημα μας για την μεγάλη της προσπάθεια. Με το υλικό που έχει και τον προπονητή, ασφαλώς θα μπορέσει με καλό προγραμματισμό και πολύ δουλειά, να πρωταγωνιστήσει του χρόνου στο πρωτάθλημα της Α2 ΕΠΣΗ.

Στο σημερινό παιχνίδι, σκόρερ ήταν ο Χρήστος Καλομοίρης, που με άλλο ένα γκολ είχε ισοφαρίσει προσωρινά στο 30′ λεπτό της αναμέτρησης, αλλά ο Άγιος Δημήτριος επικράτησε και κατέλαβε τελικά την τρίτη θέση στο πρωτάθλημα. Δυο γκολ πέτυχε ο πρώην παίχτης του Αετού Κώστας Μιχελακάκης και δυο ο Σωτήρχος. Ο Αετός θα αγωνιστεί στα play-out έχοντας 27 βαθμούς, με την Παλιανή στους 23, το Ασήμι στους 20, τον ΑΟΚ στους 17 και τον ΟΦΑΜ με 3.

 

Mε απόφαση του Δήμου Ανωγείων, κλειστά θα παραμείνουν όλες οι δομές εκπαίδευσης των Ανωγείων και αύριο Δευτέρα 14 Μαρτίου, λόγω του κρύου αλλά και του πολύ επικίνδυνου για τις μετακινήσεις, πρωινού παγετού.

Έτσι κλειστά θα μείνουν αύριο:

-Ο παιδικός σταθμός,

-Τα νηπιαγωγεία

-Το Δημοτικό σχολείο

-Το Γυμνάσιο Ανωγείων

-Το Λύκειο Ανωγείων

-Το ΚΔΑΠ

Για την Τρίτη 15 Μαρτίου η απόφαση θα ληφθεί αύριο το απόγευμα.

 Φώτο: Νατάσα Κοντογιάννη

Το πρώτο φως της ημέρας, έφερε και τον…ήλιο στα Ανώγεια, καθώς η κακοκαιρία “Φίλιππος” φαίνεται πως ολοκλήρωσε τον κύκλο της, με τα φαινόμενα να έχουν σταματήσει εντελώς από τις 4 τα ξημερώματα της Κυριακής 13 Μαρτίου. Μια κακοκαιρία που ξεκίνησε την περασμένη Πέμπτη και για τρεις ημέρες έφερε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες και μισό μέτρο χιόνι στα Ανώγεια, που πέρασαν όπως φαίνεται μια τελευταία δοκιμασία πριν τον ερχομό της Άνοιξης.

Το μεγάλο πρόβλημα που θα αντιμετωπίσουν τα Ανώγεια τώρα φαίνεται πως θα είναι ο παγετός, καθώς και σε δική μας πρωινή βόλτα με τα πόδια, ειδικά στους δρόμους το χιόνι είναι ιδιαίτερα επικίνδυνο, καθώς έχει συγκεντρωθεί πάγος, όπως και σε πολλά σημεία σε πεζοδρόμια και σοκάκια. Ο Δήμος Ανωγείων αναμένεται στη διάρκεια της ημέρας να ρίξει αλάτι σε κομβικά σημεία ώστε να διευκολύνει πεζούς και οδηγούς. Καλό θα είναι πάντως αν δεν συντρέχει ιδιαίτερος λόγος να αποφεύγονται οι μετακινήσεις, ενώ και στα οχήματα να χρησιμοποιούμε αντιολισθητικές αλυσίδες.

Η απόφαση για τα σχολεία και αν θα ανοίξουν τη Δευτέρα θα παρθεί στη διάρκεια της ημέρας, με τις περισσότερες πάντως πιθανότητες να συγκεντρώνει το κλείσιμο σε όλες τις δομές εκπαίδευσης λόγω του πρωινού παγετού. Για όποια εξέλιξη η ΑΝΩΓΗ θα σας ενημερώσει άμεσα.

Για οποιαδήποτε έκτακτη ανάγκη, μπορείτε να καλέσετε στο τηλέφωνο: 69-300 83045

Φωτορεπορτάζ: ΑΝΩΓΗ

 

-->