Πέθανε σε ηλικία 82 ετών, ο Νικόλαος Μέμος (Καπαφλής). Η κηδεία του θα γίνει την Τετάρτη 23 Μαρτίου, στη 1 μ.μ από τον Ιερό Ναό της Παναγίας στο Περαχώρι. Η τελετή θα γίνει σύμφωνα με όλα τα μέτρα προστασίας κατά της πανδημίας. Η ΑΝΩΓΗ απευθύνει θερμά συλλυπητήρια στους οικείους του. Ας είναι ελαφρύ το χώμα των Ανωγείων που θα τον σκεπάσει.
Έφυγε από τη ζωή, σήμερα Τρίτη 22 Μαρτίου, ο Γιάννης Σκουλάς του Κων/νου (Μεταξάς), σε ηλικία 74 ετών. Άφησε την τελευταία του πνοή στην όμορφη Χίο όπου και διέμενε μετά από πολύχρονη μάχη με τα διάφορα προβλήματα υγείας που αντιμετώπιζε.
Ο Μεταξογιάννης το τρίτο από τα έξι παιδιά του Μεταξόκωστα, ήταν συνταξιούχος πρώτος μηχανικός του εμπορικού ναυτικού. Η κηδεία του θα γίνει στην Συκιάδα της Χίου αύριο Τετάρτη 23 Μαρτίου στις 3 μ.μ
Αφήνει πίσω του την αγαπημένη του σύζυγο Γεωργία, τις κόρες του Ελένη και Μαρία και τα λατρεμένα του εγγόνια Τζαννή, Γωγώ, Σταυρούλα. Ας είναι ελαφρύ το χώμα της Μυροβόλου Χίου που θα τον σκεπάσει.
Τα Ανώγεια τα αγάπησε με πάθος, αλλά δεν μπόρεσε να τα χαρεί όσο θα ήθελε. Για σαράντα σχεδόν χρόνια όργωσε όλες τις θάλασσες και τους ωκεανούς.
Έλεγε με περηφάνεια
«όπου και αν πάω κουβαλώ
χώμα του Ψηλορείτη
και το σκορπίζω να γενεί
όλος ο κόσμος Κρήτη»
-Για την ενίσχυση της εφημερίδας μας,, η σύζυγος και τα παιδιά του Μεταξογιάννη κατέθεσαν το ποσόν των 100€. Ο αδερφός του Δημήτρης Σκουλάς κατέθεσε επίσης 50€. Τους ευχαριστούμε θερμά.
Η ΑΝΩΓΗ απευθύνει τα θερμά συλλυπητήρια στους οικείους του.

Σύμφωνα με την απόφαση του δήμου Ανωγείων, οι δομές εκπαίδευσης θα μείνουν όλες κλειστές και αύριο Τρίτη 22 Μαρτίου, λόγω των χιονοπτώσεων και των πολύ χαμηλών θερμοκρασιών. Έτσι κλειστά θα μείνουν και αύριο:
– O παιδικός σταθμός
-Τα νηπιαγωγεία
-Το δημοτικό σχολείο
-Το Γυμνάσιο
-Το Λύκειο
-Το ΚΔΑΠ
Οι χιονοπτώσεις σήμερα Δευτέρα δεν έχουν ιδιαίτερη ένταση, πάντως σύμφωνα με τις προβλέψεις θα υπάρξει κλιμάκωση τα ξημερώματα της Τρίτης και σε όλη τη διάρκεια της ημέρας. Ιδιαίτερα προβλήματα δεν έχουν αναφερθεί στο δήμο Ανωγείων που κρατά ανοιχτούς τους δρόμους, έχοντας σε επιφυλακή όλο το προσωπικό αλλά και τα εκχιονιστικά μηχανήματα.
Μοναδικό πρόβλημα, μια δίωρη διακοπή ρεύματος λόγω βλάβης, στην περιοχή “Παπούρα” των Ανωγείων που αποκαταστάθηκε άμεσα.
Για οποιαδήποτε έκτακτη ανάγκη, μπορείτε να καλέσετε στο τηλέφωνο: 69-300 83045
Ξεκίνησαν οι αγωνιστικές υποχρεώσεις των ομάδων μας με το χθεσινό νοκ άουτ ματς για τον προκριματικό γύρο του κυπέλλου Κρήτης. Το παιχνίδι έληξε ισόπαλο με σκορ 2-2 και η ομάδα του ΑΠΣ ΙΔΑΙΟΙ πήρε την πρόκριση για την συνέχεια του θεσμού έχοντας καλύτερα κριτήρια άρσης ισοβαθμίας (6-4 Βερολίνου).
Έτσι οι “Μπλε” θα συνεχίσουν στο κύπελλο, όπου και πέρσι είχαν κάνει μια πάρα πολύ καλή πορεία μέχρι το Final 4.
O επόμενος αγώνας κυπέλλου είναι για τις 2 Απριλίου και αναμένεται η κλήρωση για να μάθουμε τον αντίπαλο.
Σε λίγες μέρες επίσης ξεκινάει και το πρωτάθλημα της Β Εθνικής, με τον πρώτο γύρο στα Ανώγεια, ενώ και πάλι θα έχουμε τοπικό ντέρμπι ΑΠΣ ΙΔΑΙΟΙ vs ΣΟ ΑΝΩΓΕΙΩΝ!
Σκακιστικός Όμιλος Ανωγείων




Με πέντε εκατοστά χιόνι, “ξύπνησαν” τα Ανώγεια, σήμερα Δευτέρα 21 Μαρτίου, στην 5η(!) φετινή χιονιά που πλήττει το χωριό το φετινό χειμώνα. Με απόφαση του δήμου Ανωγείων, όλες οι δομές εκπαίδευσης θα παραμείνουν σήμερα κλειστές, ενώ η απόφαση για το αν θα ανοίξουν ή όχι αύριο, θα ληφθεί το απόγευμα και ανάλογα με την εξέλιξη του φαινομένου.
Από νωρίς εκχιονιστικά μηχανήματα βρίσκονται στο δρόμο, και κρατούν μέχρι στιγμής ανοιχτά όλα τα οδικά δίκτυα.
Η θερμοκρασία είναι χαμηλή, στον ένα βαθμό Κελσίου, ενώ η χιονόπτωση δεν είναι μέχρι στιγμής ιδιαίτερα ανησυχητική. Οι προβλέψεις μιλάνε για ένταση της αργά το βράδυ, και χιονοπτώσεις μέχρι την Τετάρτη 23 Μαρτίου το πρωί.
Καλή δύναμη στους κτηνοτρόφους μας για μια ακόμα φορά. Περιορίστε τις μετακινήσεις σας στις απαραίτητες.
Για οποιαδήποτε έκτακτη ανάγκη, μπορείτε να καλέσετε στο τηλέφωνο: 69-300 83045
Ήταν 21 Μαρτίου 2019, όταν ο Μιχάλης Φασουλάς ή “Μπρίκης”, περνούσε στην αιωνιότητα, στα 80 του χρόνια, με το σώμα του να αναπαύεται έκτοτε στα αγαπημένα του Ανώγεια, που τίμησε σε όλη τη διάρκεια του βίου του. Τρία χρόνια πέρασαν από εκείνη την ημέρα, με τη μνήμη του να μένει ζωντανή, σε όλους όσοι τον γνώρισαν, αλλά και στα προσφιλή του πρόσωπα, στην οικογένεια του. Στα Ανώγεια άλλωστε βρίσκεται και η τεράστια συλλογή του από βιβλία, που δώρισαν οι δικοί του μετά το θάνατο του στην δημοτική μας βιβλιοθήκη.
Ο Μιχάλης Φασουλάς ήταν ένας άνθρωπος που λάτρευε το διάβασμα παρόλο που δεν είχε καταφέρει να βγάλει το σχολείο λόγω των συνθηκών που επικρατούσαν στα παιδικά του χρόνια, με τον Β’ Παγκόσμιο πόλεμο, την ισοπέδωση του χωριού και τα δύσκολα χρόνια που ακολούθησαν, μέχρι οι Ανωγειανοί να ξαναφτιάξουν τα σπίτια τους. Ο ίδιος είχε γεννηθεί το 1939 και έζησε ως μικρό παιδί όλες τις κακουχίες και τα δεινά που προκαλεί ο πόλεμος.
“Το σεβασμό βάνω μπροστά και του κλουθώ από πίσω,
όπου κι αν πάω μια καλή, ανάμνηση να αφήσω.”
Ο “Μπρίκης” άφησε μια καλή ανάμνηση από όπου κι αν πήγε και με όλους όσοι συναναστράφηκε στη ζωή του. Τρία χρόνια μετά η οικογένεια του επικοινώνησε με την ΑΝΩΓΗ και θέλησαν να προσφέρουν το ποσό των 100 ευρώ στη μνήμη του αγαπημένου τους, για τις ανάγκες της ηλεκτρονικής μας έκδοσης. Ο Μιχάλης ήταν ένας από τους φανατικότερους αναγνώστες μας, και έμαθε να χρησιμοποιεί το διαδίκτυο σε μεγάλη ηλικία ώστε να μαθαίνει τα νέα του χωριού, καθώς έμενε μακριά και νοσταλγούσε πάντα τα χρόνια που έζησε εδώ, που αν και ήταν δύσκολα, περιείχαν μεγάλη αγάπη και δέσιμο με τον τόπο. Ευχαριστούμε την σύζυγο και τα παιδιά του, που τιμούν και σέβονται και τη δική μας προσπάθεια και τη στηρίζουν στη μνήμη του αγαπημένου τους Μιχάλη.
Ας είναι ελαφρύ το χώμα των Ανωγείων που τον σκεπάζει αιώνια.