Αθλητικά
Ίσως στην χειρότερη φετινή του εμφάνιση, ο Αετός ηττήθηκε με 1-0 στις Αρχάνες από τον τοπικό Γιούχτα 2010 και παρέμεινε στους 43 βαθμούς, κράτησε όμως το πλεονέκτημα σε περίπτωση ισοβαθμίας από τον αντίπαλο του για την κατάκτηση του πρωταθλήματος. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι οι Ανωγειανοί κρατούν ακόμα την τύχη στα χέρια τους καθώς ναι μεν βρίσκονται στο -6 από τον Γιούχτα 2010 αλλά έχοντας δυο παιχνίδια λιγότερα μπορούν να φθάσουν τους ίδιους βαθμούς και να βρεθούν πρωτοπόροι.
Ο Αετός έχει έξι παιχνίδια μέχρι το τέλος και αν πάρει 18 βαθμούς θα κατακτήσει το πρωτάθλημα. Σε περίπτωση νέας δικιάς του απώλειας θα ευελπιστεί σε απώλεια και του Γιούχτα στα 4 παιχνίδια που του απομένουν. Το πρόγραμμα του Αετού είναι βατό αλλά μόνο με την ομάδα συγκεντρωμένη στον στόχο μπορεί να ελπίζει και όχι με εμφανίσεις σαν τη χθεσινή. Ο Αετός θα αντιμετωπίσει εντός έδρας το Ίνι, τον Παναθηναικό και το Μαρτινέγκο και εκτός έδρας τους Νέους Μοιρών, τον Τηγανίτη και τον Κόροιβο.
Όσον αφορά το χθεσινό παιχνίδι αυτό κρίθηκε με ωραία κεφαλιά στο 12′ του Καλομοιράκη μετά από εκτέλεση κόρνερ, με τους Αρχανιώτες να εμφανίζονται πιο παθιασμένοι για τη νίκη που τους εξασφάλισε και μαθηματικά την άνοδο. Ο Αετός είχε μια μεγάλη ευκαιρία, αλλά την απώλεσε στο 47′ ο Ευριπίδης Δραμουντάνης που νικήθηκε από τον τερματοφύλακα Σακαβέλη σε ανεπανάληπτο τετ α τετ.
Το παιχνίδι παρακολούθησε και ο Περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης ο οποίος μετά το τέλος του βρέθηκε στα αποδυτήρια και συνεχάρη προσωπικά Αρχανιώτες και Ανωγειανούς για την προσπάθεια τους στο τοπικό ποδόσφαιρο.Το παιχνίδι με τον Τηγανίτη αναβλήθηκε εκ νέου και θα πραγματοποιηθεί τελικά την μεθεπόμενη Τετάρτη 10 Απριλίου στο Μαρτινέγκο. Επόμενη αγωνιστική υποχρέωση του Αετού είναι στα Ανώγεια την Κυριακή 7 Απριλίου στις 5 μ.μ όπου θα αντιμετωπίσει το Ίνι.
Η σύνθεση του Αετού:
Καπετανάκης-Μαματζάκης-Μέμος-Παπαδομιχελάκης-Καλέας-Ιωαννίδης(89’Καλλέργης)-Αεράκης-Τουγλής
Ξυλούρης(79’Σμπώκος)-Δραμουντάνης-Παγκαλάκης
Στην πιο κρίσιμη καμπή του πρωταθλήματος ο Αετός καλείται να δείξει χαρακτήρα και να “κλειδώσει” τον τίτλο του πρωταθλητή στην Γ’ΕΠΣΗ, με φορτωμένο πρόγραμμα που τον βρίσκει να αγωνίζεται σε τρία παιχνίδια σε διάστημα μιας εβδομάδας! Ο Αετός θα αγωνιστεί αύριο Κυριακή 31 Μαρτίου στις 12 μ.μ στο γήπεδο των Αρχανών με τον πρωτοπόρο μέχρι στιγμής Γιούχτα 2010. Την Τετάρτη 3 Απριλίου στις 4.30 μ.μ θα αγωνιστεί με τον Τηγανίτη στο γήπεδο του Μαρτινέγκο στο εξ αναβολής λόγω κακοκαιρίας παιχνίδι και θα κλείσει στα Ανώγεια την Κυριακή 7 Απριλίου στις 5 μ.μ με αντίπαλο το Ίνι! Πρόγραμμα φωτιά που σε περίπτωση θετικών αποτελεσμάτων θα φέρει τον Αετό μόνο πρώτο στη βαθμολογία και σχεδόν βέβαιο πρωταθλητή.
Το μεσημεριάτικο ντέρμπι των Αρχανών θα ξεκινήσει στις 12 μ.μ και θα βρει τον Γιούχτα 2010 να ξεκινάει με 46 βαθμούς και τον Αετό με 43, αλλά την ομάδα των Ανωγείων να έχει παιχνίδι λιγότερο(σ.σ αυτό με τον Τηγανίτη) και επίσης να έχει ήδη κάνει το ρεπό του. Σημαντική απουσία για τον Αετό αυτή του Άριστου Παπαδάκη που είναι τιμωρημένος, ενός παίχτη που μέχρι στιγμής είχε το απόλυτο σε συμμετοχές στην ομάδα, έχοντας ξεκινήσει όλα τα παιχνίδια βασικός και χωρίς σε κανένα από αυτά να γίνει αλλαγή! Η ομάδα μας θα κυνηγήσει τη νίκη, τον βολεύει και η ισοπαλία, ενώ σε περίπτωση ήττας θα προσπαθήσει να διαφυλάξει το 2-0 της επικράτησης του στον πρώτο γύρο στα Ανώγεια, ώστε να έχει το πλεονέκτημα σε περίπτωση ισοβαθμίας. Ένα 2-0 που είχε σημειωθεί στα Ανώγεια με δυο εξαιρετικά γκολ του πρώτου σκόρερ της κατηγορίας Γιώργου Παγκαλάκη.
Φώτο και Βίντεο:Νίκος Σωμαράκης
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ το γκόλ-όνειρο του Παγκαλάκη … (ΑΛΟΓΟ ΜΑΛΕΒΙΖΙΟΥ -ΑΕΤΟΣ ΑΝΩΓΕΙΩΝ) 17-3-2019
Στιγμές και εικόνες από το ένδοξο παρελθόν του θύμισε ο Αετός Ανωγείων, στο μεγάλο παιχνίδι της 19ης αγωνιστικής, στην Τύλισσο με αντίπαλο το Άλογο Μαλεβιζίου, ένα ματς που θα μείνει χαραγμένο στη μνήμη μας για πολλά χρόνια. Πέραν της συγκλονιστικής εικόνας της κερκίδας που ήταν κατάμεστη από 400 ανθρώπους γεγονός που συζητιέται σε όλη την ποδοσφαιρική Κρήτη για ένα παιχνίδι Γ’ΕΠΣΗ, το γκολ όνειρο του Γιώργου Παγκαλάκη στο έκτο λεπτό των καθυστερήσεων έδωσε μια επική νίκη στον Αετό. Μια νίκη που δεν μετράει μόνο τρεις βαθμούς, αλλά δηλώνει σε όλο το ποδοσφαιρικό Ηράκλειο τη δυναμική του σωματείου που πήρε μεταγραφή στο Νομό,το ειδικό βάρος της φανέλας του και τον απίστευτο κόσμο του που τον ακολουθεί παντού όταν βλέπει ότι η προσπάθεια που γίνεται είναι αξιόλογη και σημαντική. 200 και πλέον Ανωγειανοί έκαναν έδρα την Τύλισσο, κάθισαν μαζί στην κερκίδα με τους αντιπάλους, τραγούδησαν για την ομάδα, πανηγύρισαν στο γκολ και χειροκρότησαν την προσπάθεια χωρίς να δημιουργήσουν το παραμικρό πρόβλημα, βάζοντας τα γυαλιά σε ομάδες Super League που ταλαιπωρούν το δύσμοιρο Ελληνικό ποδόσφαιρο.
Το γκολ έπρεπε να μπει και ήταν γραφτό να μπει. Ακόμα και με τον Αετό που αγωνιζόταν από το 83′ με 10 παίχτες, ακόμα και αν στο 89′ ο Παγκαλάκης έχασε μοναδική ευκαιρία σε τετ α τετ, ακόμα και αν ο “κανονιέρης” του Αετού αγωνιζόταν με ένα..πόδι λόγω τραυματισμού στο 75”, ακόμα και αν τον Αετό τον βόλευε η ισοπαλία, αλλά η φανέλα του προστάζει να παίζει μόνο για τη νίκη. Γκολ μαγεία, καθώς πήρε τη μπάλα από το χώρο άμυνας του Αετού, με εκπληκτικό σλάλομ άφησε πίσω του στο χόρτο τρεις αντιπάλους και με ένα μαγικό άγγιγμα της μπάλας με το δεξί σχεδόν από το πλάγιο άουτ και αρκετά δεξιά, έστειλε συστημένη τη μπάλα στο δεξί παραθυράκι του τερματοφύλακα και διακόσιους Ανωγειανούς να πανηγυρίζουν έξαλλα το γκολ που στέλνει τον Αετό στην πρώτη θέση και με παιχνίδι λιγότερο.
Η στήριξη του φίλαθλου κόσμου των Ανωγείων, θύμισε στιγμές από τους τελικούς Κυπέλλου στο Ρέθυμνο, ή το μεγάλο ματς παραμονής στη Βιάννο με τον Πατούχα τον Απρίλη του 2011 και όσοι αγαπάμε τον Ερασιτεχνικό αθλητισμό σίγουρα αφήνουμε χαραγμένο στη μνήμη το χθεσινό παιχνίδι.Συγκλονιστικοί παίχτες, προπονητής, διοίκηση και κόσμος ενώθηκαν σαν μια γροθιά και συνεχίζουν χέρι χέρι την πορεία για το πρωτάθλημα.
Όλα τα χαρακτηριστικά του ντέρμπι είχε το παιχνίδι, με δυο ομάδες να θέλουν μόνο τη νίκη και να δίνουν το 100% των δυνάμεων τους σε μια κατάθεση ψυχής από Άλογο και Αετό στο χορτάρι. Δυο δοκάρια ένα για κάθε ομάδα, μια κόκκινη για παίχτη του Αετού δικαιολογημένη, αρκετές δυνατές αλλά όχι αντιαθλητικές μονομαχίες, μια διαιτησία που στάθηκε στο ύψος της και γκολ στο τελευταίο δευτερόλεπτο συνέθεσαν το παζλ του 0-1 στην Τύλισσο.Μεγαλύτερη ευκαιρία του Αλόγου η κεφαλιά του Ζερβού στο οριζόντιο δοκάρι στο 24′ , για να απαντήσει ο Δημήτρης Ξυλούρης με άλλη μια εξαιρετική εκτέλεση κόρνερ στο 27′ που σταμάτησε στο οριζόντιο και αφού την είχε ακουμπήσει ο τερματοφύλακας.Το Άλογο έκανε την τελευταία του ευκαιρία μόλις στο 65′ με το φάουλ του Πατεράκη και ακόμα και όταν ο Αετός έμεινε με 10 παίχτες στο 83′ δεν απειλήθηκε ιδιαίτερα και “χτύπησε” στο φινάλε με τη ..γκολάρα του Παγκαλάκη! Όλοι οι παίχτες του Αετού έδωσαν το κάτι παραπάνω και με mvp τον κόσμο οδηγούν τον Αετό στην κορυφή του βαθμολογικού πίνακα!
Την επόμενη αγωνιστική ο Αετός έχει το προγραμματισμένο του ρεπό για να ακολουθήσει την επόμενη Κυριακή το άλλο μεγάλο ντέρμπι με αντίπαλο τον Γιούχτα 2010 όπου σε περίπτωση νίκης θα κλειδώσει ουσιαστικά τον τίτλο του πρωταθλητή.Να αναφέρουμε επίσης ότι με ανακοίνωση του ο Αετός ευχαριστεί το Άλογο για την άψογη φιλοξενία του και τον κόσμο και των δυο ομάδων για τη συγκλονιστική παρουσία του. Αναλυτικά:
“Ο Α.Ο Αετός Ανωγείων θέλει να ευχαριστήσει ιδιαίτερα, την διοίκηση του Αλόγου Μαλεβιζίου για την εξαιρετική υποδοχή που επιφύλαξαν στην αποστολή και τον κόσμο της ομάδας μας, στο μεταξύ μας παιχνίδι στην Τύλισσο για την 19η αγωνιστική. Όλοι μαζί ενωμένοι δείξαμε πως γίνεται στον αθλητισμό να είσαι αντίπαλος με κάποιον μόνο για 90 λεπτά και φίλοι την επόμενη ημέρα ακόμα και αν το αποτέλεσμα δεν είναι θετικό.. Ο Ερασιτεχνικός Αθλητισμός και το ποδόσφαιρο στο Ηράκλειο ανέβηκαν χθες ένα σκαλί παραπάνω και αυτό οφείλεται και στο Άλογο και στον Αετό.
Παράλληλα θέλουμε να ευχαριστήσουμε θερμά τον υπέροχο κόσμο των Ανωγείων για την έμπρακτη στήριξη του στην καινούρια μας προσπάθεια και για τα “φτερά” που μας έδωσαν να στο χθεσινό παιχνίδι που θα το χρησιμοποιήσουμε ως μαγιά για να επαναληφθούν ανάλογες στιγμές στο άμεσο μέλλον.Ως Αετός ευχαριστούμε εγκάρδια και τον καλό φίλο μας Νίκο Σωμαράκη που βάζει το δικό του λιθαράκι στη στήριξη αυτών των παιδιών που αγωνίζονται στην Γ’ΕΠΣΗ με την κάμερα που στήνει αφιλοκερδώς σε όσους περισσότερους αγώνες μπορεί. Η εικόνα των γεμάτων κερκίδων της Τυλίσσου θα μείνει στη μνήμη μας και μέσω της δικής του προσπάθειας.
Τέλος ευχαριστούμε θερμά το παραδοσιακό χωριό Αρόλιθος και τον Βαγγέλη Σαλούστρο για το γεύμα που προσέφεραν μετά τον αγώνα στους ποδοσφαιριστές και την διοίκηση της ομάδας μας. Οι Ανωγειανοί επιχειρηματίες μας στηρίζουν με κάθε τρόπο και ένα μεγάλο μερίδιο της επιτυχίας ανήκει και σε αυτούς.
Συνεχίζουμε με την ίδια δυναμική. Γιατί φέτος πετάμε..αλλού!”
Οι συνθέσεις:
Άλογο Μαλεβιζίου:Μπάμπης-Περάκης(86’Χριστοδουλάκης)-Ζερβός Γ.(62’Θέμελης)-Μαματζάκης-Κύρκος-Ζερβός Ν.-Κυραλάκης-Πυτικάκης
Παπουτσάκης-Πατεράκης(68’Αντωνάκης)-Σημαιάκης
Αετός Ανωγείων:Καπετανάκης-Μαματζάκης-Μέμος-Παπαδομιχελάκης-Καλέας(91’Βιτώρος)-Παπαδάκης-Ιωαννίδης-Τούγλης(86’Μανουράς) Ξυλούρης(90’Σπαχής)-Δραμουντάνης-Παγκαλάκης
Δείτε το βίντεο του Νίκου Σωμαράκη με το εκπληκτικό γκολ του Γιώργου Παγκαλάκη στο 96′ που έδωσε τη νίκη στον Αετό.
Ντέρμπι τίτλου την Κυριακή 17 Μαρτίου στις 3.30 μ.μ όπου ο Αετός φιλοξενείτε στο γήπεδο της Τυλίσσου από το Άλογο Μαλεβιζίου, σε ένα παιχνίδι που αναμένεται να κρίνει πολλά για το ποια ομάδα θα σηκώσει στο τέλος του φετινού μαραθωνίου, την κούπα του πρωταθλητή της Γ’ΕΠΣΗ! Το Άλογο έχει 43 βαθμούς μετά από 18 αγωνιστικές, με τον Αετό να ακολουθεί κατά πόδας στους 40 αλλά να έχει και παιχνίδι λιγότερο, ενώ 40 βαθμούς έχει και ο Γιούχτας, με τις τρεις αυτές ομάδες να κυνηγούν την πρώτη θέση, έχοντας πάντως όλες εξασφαλίσει ουσιαστικά την άνοδο τους στην παραπάνω κατηγορία.Σε περίπτωση νίκης ο Αετός θα γίνει το απόλυτο φαβορί για το πρωτάθλημα, ενώ υπό προϋποθέσεις τους Ανωγειανούς βολεύει και μια ισοπαλία, έχοντας και το αβαντάζ εκεί της ισοβαθμίας λόγω της νίκης τους στον πρώτο γύρο με 1-0 στα Ανώγεια, με ένα γκολ του Σμαραγδή μόλις στο τρίτο λεπτό της αναμέτρησης.
Η προετοιμασία της ομάδας θα ολοκληρωθεί με την προπόνηση της Παρασκευής στα Ανώγεια. Παράλληλα η διοίκηση του Αετού καλεί τους φιλάθλους της ομάδας να ακολουθήσουν την Κυριακή την αποστολή στην κοντινή Τύλισσο και να ενισχύσουν τις προσπάθειες των ποδοσφαιριστών στη μεγάλη αυτή αναμέτρηση.
Η μεγάλη ετήσια χοροεσπερίδα του Αετού Ανωγείων θα πραγματοποιηθεί την ερχόμενη Παρασκευή 8 Μαρτίου στις 10 μ.μ στο Ηράκλειο και στο κέντρο “Νυν και Αεί”, μια μουσική βραδιά με στόχο την στήριξη της ομάδας μας. Ο Ψαρογιώργης και οι δυο γιοι του Νίκος και Αντώνης Ξυλούρης, υπόσχονται ένα αυθεντικό Ανωγειανό γλέντι στην “καρδιά” του Ηρακλείου! Η είσοδος θα είναι 5 ευρώ χωρίς ποτό.
Στην μεγάλη εκδήλωση θα τιμηθεί ο Θανάσης Κωνσταντίνου, για την τεράστια προσφορά του στην ομάδα είτε από τη θέση του προέδρου στις δεκαετίες του 70′ και του 80′ είτε ως απλός φίλαθλος και στρατιώτης του Αετού. Με απόφαση του Δ.Σ του Αετού Ανωγείων θα αναγορευτεί επίτιμος πρόεδρος της ομάδας.
Παράλληλα ολόκληρη η βραδιά θα είναι αφιερωμένη στον Γιώργη Καλομοίρη ή “Γιωργαντό” τον δάσκαλο της Κρητικής Μουσικής που “έφυγε” από τη ζωή πριν μερικές ημέρες. Οι Ανωγειανοί θα τον τιμήσουν με σχετικές αναφορές στην έναρξη της εκδήλωσης, αλλά και η μουσική βραδιά θα ξεκινήσει με τον Ψαρογιώργη, τον Νίκο και τον Αντώνη Ξυλούρη να ερμηνεύουν μια από τις δεκάδες επιτυχίες του “Γιωργαντό” στην Κρητική Μουσική.
Ευχόμαστε καλή διασκέδαση σε όλους!
Εύκολη νίκη με 1-6 πέτυχε ο Αετός στα Καλέσσα στο Ηράκλειο με αντίπαλο την Ροδιά για την 18η αγωνιστική, παραμένοντας σε τροχιά πρώτης θέσης, από την οποία απέχει τρεις βαθμούς αλλά έχει αγώνα λιγότερο. Οι Ανωγειανοί δεν συνάντησαν ιδιαίτερες δυσκολίες και ‘έφτασαν τους 40 βαθμούς στο πρωτάθλημα! Στα θετικά της αναμέτρησης η πρώτη εμφάνιση για τρεις παίχτες του Αετού, του Σταύρου Βρέντζου που έχει ταλαιπωρηθεί όλη τη χρονιά από τραυματισμό, του Κώστα Μανουρά που συνεχίζει να ιδρώνει τη φανέλα του Αετού και ενώ έχει ξεπεράσει τα 40 του χρόνια καθώς και του Άγγελου Σπαχή που απουσίαζε λόγω σπουδών, μιας παλιάς “καραβάνας” της ομάδας μας. Στα αρνητικά ο τραυματισμός του αρχηγού του Δημήτρη Ξυλούρη που στο 40′ της αναμέτρησης πάτησε άσχημα σε σημείο του γηπέδου που είχε φύγει ο χλοοτάπητας και υπέστη διάστρεμμα.
Το παιχνίδι δεν χρήζει ιδιαίτερης ανάλυσης καθώς η διαφορά ποιότητας των δυο ομάδων ήταν εμφανής από το πρώτο λεπτό. Στο 3′ σουτ του Παγκαλάκη έξω από την περιοχή πέρασε άουτ για να απαντήσει η Ροδιά με τον ίδιο τρόπο και την άστοχη εκτέλεση σε σουτ εκτός περιοχής του Φρογάκη στο 5’. Ο Παγκαλάκης απείλησε και πάλι στο 8′ με δυνατό σουτ που πέρασε άουτ με τον Αετό να χτίζει μια κυριαρχία στον αγωνιστικό χώρο. Το 0-1 έγινε με νέα εκπληκτική εκτέλεση φάουλ του Δημήτρη Ξυλούρη στο 18′ με ένα τρομερό αριστερό από τα 35 μέτρα και με την μπάλα στημένη στη γραμμή του πλάγιου άουτ. Το γκολ απελευθέρωσε τον Αετό που κυριάρχησε και “καθάρισε” εύκολα το παιχνίδι επιστρέφοντας στις νίκες και φθάνοντας τους 40 βαθμούς.
Το 0-2 έκανε στο 24′ με κοντινή προβολή ο Δραμουντάνης μετά την ασίστ από αριστερά του Ξυλούρη με την μπάλα να κοντράρει πριν το πλασέ σε κεφάλι αμυντικού. Το 0-3 έκανε στο 37′ με εκπληκτικό σουτ εν στάση μετά από κοντρόλ ο Γιώργος Παγκαλάκης από το ημικύκλιο της μεγάλης περιοχής. Στο δεύτερο ημίχρονο ο Αετός πέτυχε άλλα τρία γκολ ολοκληρώνοντας την άνετη επικράτηση του. Το 0-4 έκανε ο Γιώργος Παγκαλάκης στο 54′ μετά την έξοχη προσπάθεια και την ασίστ του Δραμουντάνη από δεξιά. Το 0-5 έκανε στο 62′ με ωραία εκτέλεση πέναλτι στη δεξιά γωνία ο Κώστας Καλέας. Ο χορός των γκολ έκλεισε για τον Αετό με άλλο ένα εξαιρετικό γκολ του Στέλιου Παπαδομιχελάκη στο 72′ με έξοχο φαλτσαριστό δεξί σουτ που κατέληξε στο δεξιό παραθυράκι του τερματοφύλακα της Ροδιάς.Οι γηπεδούχοι μείωσαν και πέτυχαν το γκολ της τιμής στο 81′ με ένα εκπληκτικό γκολ από το κέντρο του Μαχαίρα, σε ένα τέρμα πραγματικά για Highlight.
Αετός Ανωγείων: Καπετανάκης-Ξυλούρης(40′ λ.τ Μανουράς)-Παπαδάκης-Μαματζάκης-Δραμουντάνης(58′ Σπαχής)-Μέμος-Τούγλης-Ιωαννίδης-
Παπαδομιχελάκης(74’Χαιρέτης) -Καλέας-Παγκαλάκης(68’Βρέντζος)