Αθλητικά
Ανοίγει η αυλαία του πρωταθλήματος της σκακιστικής Γ’ Εθνικής την Κυριακή 7 Απριλίου, με τον Σκακιστικό Όμιλο Ανωγείων να φιλοξενεί τον Σκακιστικό Όμιλο Ρίθυμνα (ΣΚ.Ο.ΡΙ) στα Ανώγεια.
Η συνάντηση θα ξεκινήσει στις 11:00 π.μ. στην αίθουσα εκδηλώσεων της Αγροτικής Τράπεζας.
Η ομάδα του Σκακιστικού Ομίλου Ανωγείων θα παραταχθεί με αμιγώς Ανωγειανούς σκακιστές και σκακίστριες, ενώ έντονη θα είναι η παρουσία μικρών παιδιών από τις ακαδημίες του συλλόγου.
Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι από τους 10 σκακιστές που θα αγωνιστούν οι 5 είναι αγόρια και κορίτσια κάτω των 12 ετών, όλοι μαθητές και μαθήτριες του Δημοτικού Σχολείου Ανωγείων.
Οι υπεύθυνοι της ομάδας των Ανωγείων τονίζουν πως ήταν μια συνειδητή και ομόφωνη απόφαση να μην ενισχυθεί η ομάδα με μεταγραφές, αλλά να στηριχτεί στους παλιούς και – κυρίως – στους νέους μικρούς Ανωγειανούς σκακιστές. Χαρακτηριστικά αναφέρουν τονίζοντας στην ”ΆνωΓη:
“Είμαστε ήδη πολύ χαρούμενοι με την συμμετοχή της ομάδας στην Γ’ Εθνική. Ο στόχος μας είναι να ευχαριστηθούμε τις παρτίδες που θα παίξουμε και να δεθούμε σαν ομάδα, δίνοντας ταυτόχρονα την ευκαιρία στα μικρά παιδιά του συλλόγου να ζήσουν την εμπειρία του διασυλλογικού πρωταθλήματος”.
Η πολύ καλή προσπάθεια λοιπόν που γίνεται στον Σκακιστικό Όμιλο Ανωγείων συνεχίζεται με έντονες δράσεις παρά τους χαλεπούς οικονομικούς καιρούς.Η ”παρέα ” των σκακιστών στα Ανώγεια,μικρών και μεγάλων ,ολοένα και μεγαλώνει προσφέροντας στα παιδιά που το επιλέγουν δημιουργικές διεξόδους από την καθημερινότητα και πλέον και παρτίδες σε όλο και υψηλότερο επίπεδο.
Το πλήρες πρόγραμμα του Σ.Ο. Ανωγείων στο πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής, έχει ως εξής:
1η αγωνιστική: ΣΟ Ανωγείων – ΣΚ.Ο.ΡΙ.
2η αγωνιστική: ΣΟ Ανωγείων – ΚΑΪΣΣΑ
3η αγωνιστική: Ο.Φ.Σ.Χ. – ΣΟ Ανωγείων
4η αγωνιστική: ΕΓΟΗ – ΣΟ Ανωγείων
5η αγωνιστική: ΣΟ Ανωγείων – ΣΟ “Λέων” ΚΑΝΤΙΑ
6η αγωνιστική: ΟΦΗ 2000 – ΣΟ Ανωγείων
7η αγωνιστική: ΣΟ Ανωγείων – ΣΑ Χερσονήσσου
Οι εκλογές για την Ένωση Ποδοσφαιρικών Σωματείων Ρεθύμνης (ΕΠΣΡ) ορίστηκαν και θα διεξαχθούν την Δευτέρα 22 Απριλίου στο ξενοδοχείο Olympic στο Ρέθυμνο.
Ο Αετός Ανωγείων θα έχει τον δικό του υποψήφιο καθώς ο γενικός αρχηγός της ομάδας κ. Μιχάλης Νταγιαντάς κατέρχεται στις εκλογές για να διεκδικήσει μια θέση τακτικού συμβούλου με την παράταξη ”Όραμα-Εμπειρία-Δημιουργία-Ανανέωση” που ηγείται ο νυν πρόεδρος και μεγάλο φαβορί των εκλογών κ. Γιώργος Σταράκης.
Πιθανή επιτυχία του Μιχάλη Νταγιαντά θα φέρει και ένα δικό μας άνθρωπο,νέο,δραστήριο και με γνώσεις του αντικειμένου στα κέντρα των αποφάσεων στο ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο στο Ρέθυμνο και θα δώσει μια επιπλέον ώθηση στον αθλητισμό στην πολύπαθη περιοχή του Μυλοποτάμου.
Η ΆνωΓη εύχεται καλή επιτυχία στον γενικό αρχηγό του Αετού και ευελπιστεί στην εκλογή του ως τακτικού συμβούλου της ΕΠΣΡ.
Η ανακοίνωση της ΕΠΣΡ για τις αρχαιρεσίες που θα γίνουν στις 22 Απριλίου έχει ως εξής:
«Σύμφωνα με το Καταστατικό και απόφαση του ΔΣ της ΕΠΣΡ στη συνεδρίαση της 22-3-2013 καλούνται τα σωματεία-μέλη σε Έκτακτη Γενική Συνέλευση τη Δευτέρα 22-4-2013 και ώρα 18.00 στο Ξενοδοχείο Olympic (οδός Μοάτσου) για συζήτηση και λήψη αποφάσεων στα παρακάτω θέματα ημερησίας διάταξης:
1) Επικύρωση πληρεξουσίων αντιπροσώπων και έλεγχος απαρτίας παρισταμένων μελών. – Εκλογή (3) μελών εφορευτικής επιτροπής με Πρόεδρο αυτής Δικαστικό Αντιπρόσωπο από το Πρωτοδικείο Ρεθύμνης, για την τήρηση των πρακτικών.
2) Αρχαιρεσίες για ανάδειξη Νέου Διοικητικού Συμβουλίου και Εξελεγκτικής Επιτροπής.
Σχετικά με τις αρχαιρεσίες κάνομε γνωστά στους ενδιαφερομένους υποψηφίους τα εξής:
Σύμφωνα με το Καταστατικό της ΕΠΣ Ρεθύμνης (άρθρο 30):
1) Κάθε σωματείο μπορεί να υποδείξει ένα (1) Υποψήφιο ως Τακτικό και ένα (1) ως Αναπληρωματικό.
2) Η υπόδειξη των Υποψηφίων γίνεται από τα σωματεία-μέλη εγγράφως τουλάχιστον Δέκα (10) ημέρες πριν από την ημέρα της Έκτακτης Γενικής Συνέλευσης και Εκλογικής Διαδικασίας, ήτοι μέχρι την Πέμπτη 11-4-2013 και ώρα 12.30 (Υπόδειγμα εγγράφου σας αποστέλλομε).
3) Ταυτόχρονα ο υποψήφιος υποχρεούται να καταθέσει στη γραμματεία της ΕΠΣ Ρεθύμνου Πιστοποιητικό Ποινικού Μητρώου και Υπεύθυνη Δήλωση ότι δεν εμπίπτει στα κωλύματα και στους περιορισμούς του Ν 2725/99 (άρθρο 3, 4, 12).
4) Η ανακήρυξη των Υποψηφίων προς εκλογή θα γίνει τουλάχιστον Πέντε (5) ημέρες πριν την Έκτακτη Γενική Συνέλευση, ήτοι μέχρι την Τρίτη 16-4-2013.
5) Τα σωματεία θα εκπροσωπηθούν στην Έκτακτη Γενική Συνέλευση-Εκλογική διαδικασία με Δύο (2) αντιπροσώπους (Τακτικό- Αναπληρωματικό). Τα σωματεία έχουν δικαίωμα ενός (1) ψήφου σύμφωνα με το Καταστατικό.
6) Η Εξουσιοδότηση την οποία σας αποστέλλομαι ως υπόδειγμα αφού φωτοτυπηθεί παρακαλούμε να υποβληθεί πρωτότυπη στη γραμματεία της ΕΠΣ Ρεθύμνης τουλάχιστον Πέντε (5) μέρες πριν από την Έκτακτη Γενική Συνέλευση – Εκλογική Διαδικασία, ήτοι: μέχρι την Τρίτη 16-4-2013 και ώρα 12.30 (Υπόδειγμα εγγράφου σας αποστέλλομαι).
Σε περίπτωση μη απαρτίας η Έκτακτη Γενική Συνέλευση θα επαναληφθεί την Τρίτη 23-4-2013 την ίδια ώρα και τον ίδιο χώρο.
Υπενθυμίζουμε ότι σύμφωνα με το καταστατικό τα σωματεία θα πρέπει να έχουν εξοφλήσει όλες τις οικονομικές υποχρεώσεις τους μέχρι την Τρίτη 16-4-2013 και ώρα 12.30 προκειμένου να έχουν δικαίωμα ψήφου.
Με Αθλητικούς Χαιρετισμούς
Ο Πρόεδρος: Γεώργιος Σταράκης
Ο Γεν. Γραμματέας: Αλκαίος Μυρσιλίδης»
Σπουδαίο παιχνίδι διεξήχθη το Σάββατο το απόγευμα στο γήπεδο ”Θεόδωρος Βαρδινογιάννης” της Επισκοπής όπου ο Αετός ”κλότσησε” την ευκαιρία και πληρώνοντας την αστοχία και την ατυχία του ηττήθηκε με 2-1 από την τοπική ομάδα.
Η ομάδα μας είχε δοκάρι ,χαμένο πέναλτι και σπουδαίες ευκαιρίες για να φύγει από το γήπεδο τουλάχιστον με τον βαθμό της ισοπαλίας,αλλά δεν τα κατάφερε παρά την μεγάλη προσπάθεια όλων των ποδοσφαιριστών.
Η Επισκοπή προηγήθηκε με τον Ανυφαντάκη στο 17′ με τον Αετό να χάνει ευκαιρίες στο πρώτο ημίχρονο με τον Σπαχή στο 14′ ,τον Δ.Ξυλούρη στο 25′ και τον Φασουλά στο 27′.
Το δεύτερο ημίχρονο ήταν συναρπαστικό με τον Αετό να ισοφαρίζει στα 20 πρώτα δευτερόλεπτα με ωραίο σουτ του Μανόλη Σπαχή μέσα από την περιοχή.Στο 54′ η ομάδα μας είχε οριζόντιο δοκάρι με τον Χαραλαμπάκη και δυο λεπτά αργότερα ο Παπαδομιχελάκης αστόχησε σε πέναλτι που κέρδισε ο Σπαχής.
Ο άγραφος νόμος του ποδοσφαίρου μίλησε και η ομάδα που έχασε τις ευκαιρίες δέχτηκε τελικά το γκολ με κεφαλιά του Ζούλη στο 73′.
Στην εκπνοή του αγώνα ο Παπαδομιχελάκης έχασε μεγάλη ευκαιρία να δώσει τον βαθμό στον Αετό αλλά το σουτ έφυγε λίγο έξω από το αριστερό κάθετο δοκάρι.
Οι παίχτες προσπάθησαν τα έδωσαν όλα αλλά ηττήθηκαν σε ένα κρίσιμο ματς.Η Επισκοπή έφτασε στους 13 βαθμούς,ο Αετός παρέμεινε στους 11 και οι Μαργαρίτες έχουν 9 τέσσερις αγωνιστικές πριν το τέλος του πρωταθλήματος.
Επόμενο ματς την ερχόμενη εβδομάδα με το Γεράνι εκτός έδρας.
Η σύνθεση του Αετού:
Μπροκάκης-Κεφαλογιάννης-Λ.Καλομοίρης-Φ.Ξυλούρης-Σουλτάτος-Παπαδομιχελάκης-Α.Φασουλάς(80’Δ.Καλομοίρης)
Χαραλαμπάκης-Αεράκης (65’Κουτάντος)-Μ.Σπαχής-Δ.Ξυλούρης (30 λ.τ Χαλκιαδάκης).
Προσπάθησε αλλά υποτάχθηκε σε ένα ανώτερο αντίπαλο ο Αετός χθες το απόγευμα στα Ανώγεια στην ήττα της ομάδας μας με 1-4 από τον Ψηλορείτη.
Το πρώτο ημίχρονο ήταν συναρπαστικό με πολλές φάσεις και το εύθραυστο 1-1 αλλά στο δεύτερο μέρος ο Ψηλορείτης μπήκε αποφασισμένος και δυνατός κερδίζοντας δίκαια. Πάντως ο Αετός δεδομένων των συνθηκών το πάλεψε αλλά δεν άντεξε ως το τέλος.
Το 0-1 έκανε στο 11′ με κεφαλιά ο Καλυβιανάκης,αλλά στο 14′ ο Αετός ισοφάρισε με πολύ όμορφη εκτέλεση φάουλ του Μανόλη Σπαχή. Μάλιστα ο ίδιος παίχτης είχε μοναδική ευκαιρία στο 24′ για το 2-1 αλλά το σουτ του έδιωξε εντυπωσιακά σε κόρνερ ο τερματοφύλακας Πλαίτης.
Ο Ψηλορείτης ανώτερος στο δεύτερο ημίχρονο πέτυχε δυο γκολ με τον Τζαγκαράκη στο 51′ και στο 65′ και ένα με τον Ματαραγκάτσι στο 72′ γράφοντας το τελικό 1-4 και παραμένοντας στην δεύτερη θέση του πρωταθλήματος πίσω από το Σπήλι.
Ο Αετός έμεινε στους 11 βαθμούς εξακολουθώντας να έχει πίσω του την Επισκοπή με 10 και τις Μαργαρίτες με 8.
Το ερχόμενο Σάββατο θα γίνει το πολύ μεγάλο παιχνίδι για την παραμονή με αντίπαλο την Επισκοπή εκτός έδρας όπου ο Αετός με ενδεχόμενη νίκη θα ”αγκαλιάσει” την παραμονή του στην κατηγορία.
Τα αποτελέσματα της 25ης αγωνιστικής έχουν ως εξής:
Ποσειδώνας Γερανίου – Επισκοπή Β’ (Γερανίου).3-3
Δόξα Πλατανέ – Αστέρας Ρεθύμνου (Μισιρίων).3-0
Τάλως Μελιδονίου – Λιβάδια (Περάματος).2-3
Ρεθυμνιακός – Σπήλι (Ρεθύμνου). 1-2
Ασή Γωνιά – ΟΦ Αρμένων (Ασή Γωνιάς).0-2
Αετός Ανωγείων – Ψηλορείτης (Ανωγείων). 1-4
Αστέρας Περάματος – Μαργαρίτες (Περάματος). 4-0
Ρεπό: Άρης Ρεθύμνου
Σπουδαία αναμέτρηση την Κυριακή 24 Μαρτίου στα Ανώγεια, καθώς ο Αετός στα πλαίσια της 25ης αγωνιστικής θα αντιμετωπίσει τον Ψηλορείτη που βρίσκεται στην δεύτερη θέση του βαθμολογικού πίνακα και κυνηγάει το Σπήλι στην κούρσα για την κατάκτηση του πρωταθλήματος της Α’ ΕΠΣΡ.
Ο Αετός μετά την ισοπαλία στους Αρμένους θα ψάξει για το θετικό αποτέλεσμα απέναντι σε μια από τις καλύτερες ομάδες της κατηγορίας ώστε να παραμείνει πάνω από τις Μαργαρίτες και την Επισκοπή Β’ στο πρωτάθλημα.
Στην αναμέτρηση αναμένεται να επιστρέψουν οι Δημήτρης Ξυλούρης και Άγγελος Σπαχής ενώ σίγουρος απόντας θα είναι ο Παπαδομιχελάκης λόγω τιμωρίας. Διαιτητής θα είναι ο κ.Δρακακάκης με ώρα έναρξης στις 4 μ.μ όπου και η Διοίκηση καλεί τον κόσμο να βρεθεί στο γήπεδο και να βοηθήσει την προσπάθεια της ομάδας.
Θα μεταδοθεί ζωντανά ραδιοφωνικά από τον TEAM FM 102 και την εκπομπή ”Ο ΤΕΑΜ στα Γήπεδα” .Για να την παρακολουθήσετε μέσω ίντερνετ ακολουθήστε το παρακάτω link:
http://www.e-radio.gr/player/player.asp?sID=275
Το πλήρες πρόγραμμα της 25ης αγωνιστικής έχει ως εξής:
Σάββατο 23 Μαρτίου (16.00)
Ποσειδώνας Γερανίου – Επισκοπή Β’ (Γερανίου).
Δόξα Πλατανέ – Αστέρας Ρεθύμνου (Μισιρίων).
Τάλως Μελιδονίου – Λιβάδια (Περάματος).
Ρεθυμνιακός – Σπήλι (Ρεθύμνου).
Κυριακή 24 Μαρτίου (12.00)
Ασή Γωνιά – ΟΦ Αρμένων (Ασή Γωνιάς).
Κυριακή 24 Μαρτίου (16.00)
Αετός Ανωγείων – Ψηλορείτης (Ανωγείων).
Αστέρας Περάματος – Μαργαρίτες (Περάματος).
Ρεπό: Άρης Ρεθύμνου
Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ (σε 24 αγώνες)
1. Σπήλι 53
2. Ψηλορείτης 48
3. Δόξα Πλατανέ 42
4. Ρεθυμνιακός 39
5. Άρης 37
6. Αστέρας Περάματος 37
7. Αστέρας Ρεθύμνου 37
8. Λιβάδια 34
9. Ποσειδώνας Γερανίου 33
10. ΟΦ Αρμένων 26
11. Τάλως Μελιδονίου 25
12. Ασή Γωνιά 24
13. Αετός Ανωγείων 11
14. Επισκοπή Β’ 9
15. Μαργαρίτες 8
* Ο Ρεθυμνιακός ξεκίνησε το πρωτάθλημα με -2 βαθμούς.
** Λιβάδια και Αετός Ανωγείων έχουν από ένα μηδενισμό και -3 βαθμούς.
Με ανακοίνωση του ο Αετός Ανωγείων συγχαίρει την διοίκηση και το ποδοσφαιρικό τμήμα του ”γείτονα ” Ερμή Ζωνιανών καθώς σήμερα κατέκτησε το Κύπελλο Ρεθύμνης επικρατώντας στον τελικό στην Σοχώρα στο Ρέθυμνο με 1-0 επί των Λιβαδίων με γκολ μάλιστα του Χρήστου Καλομοίρη που είναι Ανωγειανός. Παράλληλα ο Αετός συγχαίρει τους Ζωνιανούς καθώς πριν λίγες ημέρες εξασφάλισαν και την άνοδο τους στην Γ’Εθνική μετά την εντυπωσιακή πορεία τους φέτος στο περιφερειακό πρωτάθλημα. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η ανακοίνωση ο αθλητισμός στην περιοχή μας στον Μυλοπόταμο αξίζει να ανέβει επίπεδο και μετά τον Αετό που κόσμησε την περιοχή με την παρουσία του για τέσσερα συναπτά έτη στο περιφερειακό σειρά παίρνει ο Ερμής και οι άνθρωποι του που κάνουν εξαιρετική δουλειά και προσπάθεια. Η ανακοίνωση έχει ως εξής:
”Το Δ.Σ ,ο προπονητής και οι ποδοσφαιριστές του Αετού Ανωγείων εκφράζουν τα θερμά τους συγχαρητήρια στον Ερμή Ζωνιανών για τη σημερινή κατάκτηση του Κυπέλλου Ρεθύμνης,αλλά και την άνοδο του στην Γ’ Εθνική..Πολλά μπράβο και στο δικό μας παιδί Χρήστο Καλομοίρη που πέτυχε σήμερα το μοναδικό γκολ του τελικού..Συγχαρητήρια και στα Λιβάδια για την μεγάλη προσπάθεια που έκαναν στον αγώνα απόψε…Ο αθλητισμός στον Μυλοπόταμο αξίζει και πρέπει να ανεβεί επίπεδο..”.