Αθλητικά
Ο Σκακιστικός Όμιλος Ανωγείων εμπλουτίζει τις δραστηριότητες του με μια ακόμα διοργάνωση, το 1ο ΣΚΑΚΙΣΤΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΑΝΩΓΕΙΩΝ – ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ Σ.Ο. ΑΝΩΓΕΙΩΝ.
Είναι μια διοργάνωση η οποία θα αναδείξει τον πρωταθλητή Ανωγείων για το έτος 2013, ενώ στόχος του συλλόγου είναι να γίνει θεσμός – όπως και το Διεθνές τουρνουά του καλοκαιριού που διοργανώνουμε. Θα πραγματοποιείται κάθε χρόνο, ως τοπικό πρωτάθλημα του τόπου μας.
Το 1ο Σκακιστικό Πρωτάθλημα Ανωγείων θα διεξαχθεί από τις 20 Οκτωβρίου έως τις 1 Δεκεμβρίου 2013. Θα είναι ένα Ελβετικό τουρνουά 7 γύρων. Οι παρτίδες θα παίζονται κάθε Κυριακή στις 19:00 στο εντευκτήριο του συλλόγου, στο ισόγειο του Δημοτικού Μεγάρου Ανωγείων, ενώ θα υπάρχει Εθνική αξιολόγηση από την Ελληνική Σκακιστική Ομοσπονδία (θα αξιολογηθούν ως προς το Εθνικό elo των σκακιστών που θα αγωνιστούν). Πρόκειται λοιπόν για μια επίσημη διοργάνωση, η οποία εκτός από την ανάδειξη του τοπικού πρωταθλητή, θα δώσει την ευκαιρία στους σκακιστές του συλλόγου μας να προετοιμαστούν εν όψη του πρωταθλήματος της Γ’ Εθνικής. Ενημέρωση για την εξέλιξη του πρωταθλήματος (αποτελέσματα, κληρώσεις, βαθμολογίες κτλ) θα υπάρχει τόσο από την ΑΝΩΓΗ, όσο και από την επίσημη ιστοσελίδα του ΣΟ Ανωγείων: www.anogiachess.com Στην προκήρυξη που ακολουθεί, μπορείτε να δείτε όλες τις λεπτομέρειες:
ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ 1ου ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΣΚΑΚΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ Σ.Ο. ΑΝΩΓΕΙΩΝ
«1ο ΣΚΑΚΙΣΤΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΑΝΩΓΕΙΩΝ 2013»
20 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ – 1 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2013
ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ: Σκακιστικός Όμιλος Ανωγείων
ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΓΩΝΩΝ: Ελβετικό FIDE 7 (επτά) γύρων με εθνική αξιολόγηση.
ΧΩΡΟΣ ΑΓΩΝΩΝ: Εντευκτήριο Σκακιστικού Ομίλου Ανωγείων – Ισόγειο Δημοτικού Μεγάρου Ανωγείων
ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ: ΙΑ Παπανδρέου Νικόλαος
ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ: Κλώκας Κωνσταντίνος – Παπανδρέου Μαρία
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΩΝ ΚΑΙ ΩΡΕΣ ΕΝΑΡΞΗΣ:
Επιβεβαίωση Συμμετοχών: Κυριακή, 20-10-2013 18.00 – 18.30
Τελετή Έναρξης: Κυριακή, 20 -10-2013 18.40
1ος γύρος: Κυριακή 20-10-2013 19.00
2ος γύρος: Κυριακή 27-10-2013 19.00
3ος γύρος: Κυριακή 3- 11-2013 19.00
4ος γύρος: Κυριακή 10-11-2013 19.00
5ος γύρος: Κυριακή 17-11-2013 19.00
6ος γύρος: Κυριακή 24-11-2013 19.00
7ος γύρος: Κυριακή 1-12-2013 17.00
Τελετή Λήξης: Κυριακή , 1-12-2013 22.00
XΡΟΝΟΣ ΣΚΕΨΗΣ: 1 ώρα και 30 λεπτά για τις πρώτες 40 κινήσεις για κάθε παίκτη και 30 λεπτά πρόσθετου χρόνου με την ολοκλήρωση της 40ης κίνησης. Επιπρόσθετα, από την 1η κίνηση και για κάθε κίνηση 30 δευτερόλεπτα πρόσθετου χρόνου για κάθε παίκτη. Η καταγραφή των κινήσεων είναι υποχρεωτική σε όλη τη διάρκεια της παρτίδας. Προσοχή: Σκακιστής που, μία ώρα μετά την ώρα έναρξης κάποιου γύρου, δεν θα έχει ξεκινήσει να αγωνίζεται, θα χάνει την παρτίδα.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ:
Σκακιστές ανεξαρτήτως φύλου, ηλικίας ή σκακιστικής δυναμικότητας με ΔΕΛΤΙΟ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΙΔΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΟΝ ΣΚΑΚΙΣΤΙΚΟ ΟΜΙΛΟ ΑΝΩΓΕΙΩΝ.
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΡΑΒΟΛΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
ΕΠΑΘΛΑ:
1ος νικητής: Κύπελλο & Χρυσό μετάλλιο
2ος νικητής: Αργυρό μετάλλιο
3oς νικητής: Χάλκινο μετάλλιο
ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΙΣΟΒΑΘΜΙΑΣ: Για την άρση των ισοβαθμιών ισχύουν τα εξής κριτήρια: 1) Αποτελέσματα μεταξύ των ισοβάθμων 2) Κριτήριο Σόννενμπορν – Μπέργκερ, 3) Κριτήριο Μπούχολτς μεταβλητό με παραμέτρους.
ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ- ΑΝΑΒΟΛΕΣ: Επιτρέπονται εξαιρέσεις (δηλ., μη συμμετοχή στην κλήρωση του επόμενου γύρου) με ενημέρωση του διαιτητή το αργότερο 10 λεπτά μετά το τέλος του προηγούμενου γύρου. Αναβολές δεν δίνονται για κανένα λόγο. Παίκτης που κληρώνεται και δεν εμφανισθεί να αγωνισθεί χάνει την παρτίδα.
ΚΛΗΡΩΣΕΙΣ – ΠΑΡΤΙΔΕΣ: Η κλήρωση και τα αναλυτικά αποτελέσματα κάθε γύρου θα ανακοινώνονται στη σελίδα του Σκακιστικού Ομίλου Ανωγείων http://www.anogiachess.com/καθώς και στο χώρο των αγώνων μετά το πέρας κάθε γύρου.
ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ: Ενστάσεις σε αποφάσεις της διαιτησίας μπορούν να απευθύνονται στην επιτροπή ενστάσεων την οποία θα αποτελούν οι: Φασουλάς Εμμανουήλ, Νταγιαντάς Εμμανουήλ και Νταγιαντάς Μιχαήλ ως δέκα λεπτά μετά τη λήξη του γύρου.
Την πρώτη ήττα του στο φετινό πρωτάθλημα γνώρισε ο Αετός , μετά από ένα συναρπαστικό ματς με πολλές διακυμάνσεις ,ηττήθηκε με 4-3 στην Ασή Γωνιά από την τοπική ομάδα . Ο Αετός έμεινε έτσι στους 4 βαθμούς στην τρίτη αγωνιστική ενώ η Ασή Γωνιά πήρε τους τρεις πρώτους της βαθμούς στο πρωτάθλημα.
ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΗΜΙΧΡΟΝΟ
Ο Αετός ήταν καλύτερος σε όλο το διάστημα του πρώτου μέρους αλλά πλήρωσε τα αμυντικά του λάθη χθες και έμεινε πίσω στο σκορ.
Στο 3′ την κεφαλιά του Καλλέργη μπλόκαρε ο τερματοφύλακας ενώ στο 11′ το σουτ του Φασουλά από τα όρια της μεγάλης περιοχής πέρασε άουτ. Η Ασή Γωνιά απείλησε στο 16′ για πρώτη φορά με το σουτ του Αποστολίδη να περνάει άουτ. Στο 28′ ήρθε το 1-0 καθώς δυο φορές οι αμυντικοί δεν απομάκρυναν σωστά τη μπάλα και ο Ψυχουντάκης με σουτ έξω από την περιοχή την έστειλε στα δίχτυα της ομάδας μας αφού πρώτα κόντραρε και σε πόδι αμυντικού.Ο Αετός πίεσε και έχασε τέσσερις ευκαιρίες για την ισοφάριση .Στο 29′ μέσα από την περιοχή το σουτ του Φασουλά έφυγε άουτ ενώ στο 32′ ο Ντούλας σούταρε για να μπλοκάρει ο τερματοφύλακας. Στο 35′ ήρθε η μεγαλύτερη με τη σέντρα διαβήτη του Ξυλούρη από αριστερά και την κεφαλιά στη κίνηση του Σπαχή να γλύφει το οριζόντιο δοκάρι ενώ στο 41′ το δυνατό σουτ του Παπαδάκη έφυγε εκατοστά από το δεξί κάθετο δοκάρι. Ο νόμος της μπάλας μίλησε και οι γηπεδούχοι έγραψαν το 2-0 στο 45′ με καταπληκτική λόμπα του Αθανασιάδη λίγο κάτω από το κέντρο που κρέμασε τον Καπετανάκη. Ο Αετός έμεινε ζωντανός στις καθυστερήσεις του ημιχρόνου όταν σε φάουλ ο Ξυλούρης έστρωσε και ο Παπαδάκης εκτέλεσε με συρτό άπιαστο σουτ στη δεξιά γωνία για το 2-1.
ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΗΜΙΧΡΟΝΟ
Ο Αετός στο δεύτερο μέρος είχε και πάλι την κατοχή της μπάλας αλλά για 25 λεπτά δεν δημιούργησε ιδιαίτερες ευκαιρίες καθώς οι γηπεδούχοι έκλειναν καλά τους χώρους στην άμυνα τους .Μοναδική καλή στιγμή το σουτ του Ντούλα μέσα από την περιοχή που μπλόκαρε ο Δημητριάδης. Σε ανύποπτη στιγμή στο 71′ έγινε το 3-1 όταν ο Αθανασιάδης ”χόρεψε” όλη την άμυνα και κρέμασε τον τερματοφύλακα για να έρθει ο Γύπαρης να σπρώξει την μπάλα πάνω από τη γραμμή στα δίχτυα.Το γκολ θα ήταν κανονικό αν ο Γύπαρης δεν ακουμπούσε τη μπάλα καθώς βρισκόταν σε εμφανή θέση οφ- σαιντ κάτι όμως που δεν υπέπεσε στην αντίληψη του πρώτου βοηθού. Ο Αετός και πάλι δεν εγκατέλειψε τον αγώνα είχε ένα καλό σουτ του Νταή στο 72′ και τελικά μείωσε στο 76′ με την κεφαλιά του Δραμουντάνη μετά το φάουλ του Φασουλά. Στο 79′ μάλιστα οι γηπεδούχοι έμειναν με δέκα παίχτες σε δεύτερη κίτρινη για χέρι του Αποστολίδη Στο 85′ είχε τη μεγάλη ευκαιρία για την ισοφάριση όταν καταπληκτική σέντρα του Κλίνη από αριστερά έβγαλε μόνο στο δεύτερο δοκάρι τον Δραμουντάνη αλλά ο δεύτερος δεν την βρήκε όπως θα ήθελε και η μπάλα έφυγε πολλά μέτρα εκτός ενώ στο 87′ το σουτ του Ξυλούρη έφυγε λίγο άουτ.Στο 92′ σε νέο λάθος της άμυνας δυο παίχτες των γηπεδούχων βγήκαν μόνοι τους με τον τερματοφύλακα, ο Ψυχουντάκης έστρωσε στον Κοκολάκη που απλά την έσπρωξε στα δίχτυα για το 4-2. Στο 94′ ο Αετός απλά μείωσε σε 4-3 με την ασίστ φάουλ του Ξυλούρη και την κεφαλιά του Ευρυπίδη Κεφαλογιάννη αλλά η κλεψύδρα είχε αδειάσει και δεν είχε ευκαιρία για άλλη επίθεση γνωρίζοντας έτσι την πρώτη του ήττα.
Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Η πρώτη ήττα κάποτε θα ερχόταν και σίγουρα ήρθε σε ένα παιχνίδι που το δικαιότερο ίσως αποτέλεσμα να ήταν η ισοπαλία. Η ομάδα κρατάει πάντως από χθες την υπεροχή και τις ευκαιρίες σε εκτός έδρας ματς και θα βρει τρόπο να λύσει το πρόβλημα του εύκολου λάθους στη μεσαία γραμμή και στην άμυνα που κοστίζει.Την ερχόμενη εβδομάδα θα υπάρξει διακοπή και ο επόμενος αγώνας θα είναι σε δυο εβδομάδες με τη Δόξα Πλατανέ στα Ανώγεια για την επιστροφή στα θετικά αποτελέσματα.
ΟΙ ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ
ΑΣΗ ΓΩΝΙΑ (προπ:Σήφης Βασιλάκης) Δημητριάδης- Ψυχουντάκης- Μανουσάκης- Κουνδουράκης Γ.- Δρακάκης- Παπανδρέου-Τσινόγλου-
Κουνδουράκης Μ (60′ Γύπαρης)- Αθανασιάδης(76′ Ρίστα)-Αποστολίδης-Ξενάκης (88’Κοκολάκης).
ΑΕΤΟΣ ΑΝΩΓΕΙΩΝ (προπ:Τάκης Μέμος):Καπετανάκης-Πασπαράκης-Κλίνης-Παπαδομιχελάκης-Καλλέργης(45’λ.τ Κεφαλογιάννης)
Παπαδάκης-Φασουλάς-Ντούλας (65’Νταής)-Δ.Ξυλούρης-Σπαχής-Κοζορώνης(74’Δραμουντάνης).
Πρώτη έξοδος για τον Αετό Ανωγείων την Κυριακή στο πρωτάθλημα του Α’ Τοπικού, καθώς στα πλαίσια της 3ης αγωνιστικής θα αντιμετωπίσει στην Ασή Γωνιά την τοπική ομάδα, με στόχο το θετικό αποτέλεσμα. Ο Αετός που έχει μπει δυνατά με δυο νίκες εντός έδρας με τους Αρμένους και το Γαράζο αντιμετωπίζει την Ασή Γωνιά που έχει τα ακριβώς αντίθετα αποτελέσματα δηλαδή δυο ήττες και 0 βαθμούς έως τώρα Το παιχνίδι θα αρχίσει στις 4.30 μ.μ χωρίς ραδιοφωνική κάλυψη.
Το πλήρες πρόγραμμα της 3ης αγωνιστικής έχει ως εξής:
H 3 αγωνιστική
Σάββατο 5-10-13 (Ώρα 4:30)
ΓΗΠΕΔΟ ΟΜΑΔΕΣ
Ζωνιανών Γαράζο-Αστέρας
Επισκοπής Επισκοπή
Β’-Ποσειδώνας
Μισσιρίων Άρης-Λιβάδια
Ρεθύμνου Ρεθυμνιακός-ΑΓΟΔΑ
Περάματος Πέραμα-Δόξα
Κυριακή 6-10-13 (Ώρα 4:30)
ΓΗΠΕΔΟ ΟΜΑΔΕΣ
Αση Γωνιά Ασή Γωνιά-Αετός
Φουρφουρά Ψηλορείτης-ΟΦΑ
Σπηλίου Σπήλι-Μελιδόνι
Βαθμολογία Α’ Τοπικού
(Σε 2 αγώνες)
1) Αρης 6
2)Αετός 4
Μελιδόνι 4
– Δόξα 4
– Ρεθυμνιακός 4
– Ποσειδώνας 4
7) Επισκοπή Β’ 3
– ΟΦΑ 3
9) Ψηλορείτης 2
– Λιβάδια 2
11) Γαράζο 1
12) Ασή Γωνιά 0
– Σπήλι 0
14) Αστέρας 0
– Πέραμα 0
Με σεβασμό τίμησαν την Κυριακή στα Ανώγεια για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά,τα έξι αδικοχαμένα παιδιά του δυστυχήματος των Τεμπών,οι σύνδεσμοι φίλων του Π.Α.Ο.Κ. στη Κρήτη και ο Αετός Ανωγείων.
Στο Δημοτικό στάδιο Ανωγείων παραβρέθηκε σύσσωμη η Διοίκηση και οι ποδοσφαιριστές του Αετού, αντιπροσωπείες όλων των συνδέσμων της ομάδας της Θεσσαλονίκης ,καθώς και το μέλος της Διοίκησης της Π.Α.Ε και Ολυμπιονίκης της Πάλης κ.Παναγιώτης Ποικιλίδης και ο σύμβουλος του προέδρου της ομάδας και παλιός διεθνής διαιτητής κ.Μάλαμας Τεβεκέλης.
Ο πάτερ Ανδρέας Κεφαλογιάννης τέλεσε το τρισάγιο στην μνήμη των έξι αετόπουλων και στη συνέχεια έδωσε ένα κρητικό μαντήλι στον κ.Ποικιλίδη ενώ ο πρόεδρος του Αετού έδωσε μια μπλούζα του Αετού και ένα λάβαρο με τα σήματα των δυο ομάδων .
Ο π.Ανδρέας είπε στην ομιλία του χαρακτηριστικά:
”Αγαπητοί προσκεκλημένοι φίλοι και φίλες της ιστορικής ομάδας του ΠΑΟΚ, φίλε Παναγιώτη Ποικιλίδη αξιε Ολυμπιονίκη που τίμησες τα ελληνικά χρώματα, σας καλοσωρίζουμε στα Ανώγεια, εδώ στους πρόποδες του Ψηλορείτη στο δημοτικό στάδιο Ανωγείων..
Ο μεγάλος μας κρητικός, ο Νίκος Καζαντζάκης έγραψε: Εγώ κοιτάζω κάθε στιγμή το θάνατο· τον κοιτάζω και δε φοβούμαι· όμως και ποτέ, ποτέ δε λέω: Μου αρέσει. Όχι, δε μου αρέσει καθόλου! Δεν υπογράφω! Η απώλεια των έξι αδικοχαμένων οπαδών του ΠΑΟΚ στο τραγικό δυστύχημα της 4ης Οκτωβρίου 1999, στα Τέμπη, ήταν και απώλεια όλου του ποδοσφαιρικού κόσμου. Κανείς δεν ξεχνιέται όταν τον μνημονεύουμε και κανένας φίλαθλος από όποια ποδοσφαιρική ”οικογένεια” δεν ξεχνά αυτούς τους νέους. Η κοινή τους αγάπη για την ομάδα τους και ο άδικος θάνατός τους δείχνει πως η ζωή συμβαίνει με τους δικούς της όρους. Κάθε άδικος θάνατος θα πρέπει να μας κάνει πιο ενεργούς πολίτες, όχι αδιάφορους να περιμένουμε μοιρολατρικά να αποφασίζουν άλλοι για μας, αλλά εμείς για τη ζωή μας… για αυτούς που αξίζει να αγωνιζόμαστε,… αυτούς που αξίζει να θυμόμαστε!
Τα έξι παιδιά χάθηκαν για μια ιδέα την οποία πίστευαν, για μια ομάδα που κουβαλάει στις πλάτες της ένα μεγάλο κομμάτι της σύγχρονης ελληνικής ιστορία. Ο ΠΑΟΚ δεν είναι απλά ένα ποδοσφαιρικό σωματείο, είναι η σελίδα εκείνη της ιστορίας όπου έχει αναγραφεί ο πόνος, ο καημός και ο ξεριζωμός του Ελληνα του Πόντου, του Ελληνα της Μικράς Ασίας, του αιώνιου Ελληνα που σε όποια γωνιά της ευρύτερης περιοχής κι αν βρέθηκε άφησε ανεξίτηλα τη σφραγίδα του.
Σήμερα που η πατρίδα μας περνάει τις δυσκολότερες στιγμές στην μεταπολεμική της ιστορία, θα πρέπει όλοι μας υψώσουμε τείχος αντίστασης απέναντι σε όλου εκείνους που επιχειρούν να καταλύσουν τη Δημοκρατία, αλλά και σε όλους εκείνους που με τις επιλογές τους οδηγούν μια χώρα και ένα λαό σε εξαθλίωση.
Ως εδώ και μη παρέκει, ήρθε η ώρα ο ελληνικός λαός να δώσει τη δική του απάντηση. Απάντηση τόσο στους φασίστες και τους ναζιστές , όσο και στις πολιτικές εκείνες που εξέθρεψαν το φαινόμενο του ΦΑΣΙΣΜΟΥ στην χώρα μας.
Οφείλω ωστόσο να επισημάνω, με βάση τις τελευταίες εξελίξεις ότι η ελληνική δικαιοσύνη λειτούργησε άψογα και μπράβο της όμως θέλω να πιστεύω ότι αν χρειαστεί θα λειτουργήσει και πάλι αναζητώντας όλους εκείνους που οδήγησαν την Ελλάδα σιδεροδέσμια στα μπουντρούμια του ΔΝΤ.
Σας ευχαριστώ που είστε εδώ, ο Θεός να σας ευλογεί, ο Θεός ας αναπαύσει την ψυχή των έξι παιδιών, ο Θεός ας βοηθήσει τη Ελλάδα να βγει από αυτή τη φοβερή κρίση.
Να΄στε καλα” ολοκλήρωσε ο πρώην πρόεδρος του Αετού.
Το μνημόσυνο ολοκληρώθηκε με συνθήματα των φίλων της ομάδας που έδωσαν ραντεβού και πάλι στα Ανώγεια την επόμενη χρονιά καθώς η εκδήλωση αυτή γίνεται πλέον θεσμός στο χωριό μας.
Στη συνέχεια η Διοίκηση του Αετού παρέθεσε δείπνο στους προσκεκλημένους της στην ταβέρνα ”Αμάλθεια” καθώς και καφέ στην πλατεία Μειντάνι. Ο Αετός ευχαριστεί θερμά τον ιδιοκτήτη της ταβέρνας κ.Ευρυπίδη Χαιρέτη για την ευγενική προσφορά του τραπεζιού στην ομάδα μας.
Ο κ. Παναγιώτης Ποικιλίδης δήλωσε στην ”Α” για την εκδήλωση:
”Θέλω να ευχαριστήσω τον Αετό Ανωγείων και τους συνδέσμους της Κρήτης για την πρωτοβουλία αυτή να τιμήσουν εδώ στα Ανώγεια την μνήμη των έξι αδικοχαμένων παιδιών μας,αυτό τιμάει και την Π.Α.Ε. αλλά και σύσσωμο τον κόσμο της ομάδας μας.Εύχομαι να συνεχιστεί αυτό και να γίνεται κάθε χρόνο στα Ανώγεια.Είμαι ιδιαίτερα συγκινημένος γιατί είδα και απλούς ανθρώπους να έρχονται εδώ για να τιμήσουν αυτά τα παιδιά. Ταυτόχρονα είμαι και ιδιαίτερα ευχαριστημένος που βλέπω ότι υπάρχουν Παοκτσήδες και σε αυτό το χωριό και περιμένουμε όλοι η ομάδα μας να ανέβει ακόμα ψηλότερα..΄΄.
Ο πρόεδρος του Αετού Ανωγείων κ.Μιλτιάδης Πλουσής δήλωσε:
”Εδώ στα Ανώγεια ξέρουμε τι σημαίνει να χάνεσαι για μια ιδέα και πιστεύω ότι είναι το καταλληλότερο μέρος εκτός Θεσσαλονίκης για να γίνει ένα τέτοιο τρισάγιο στην μνήμη αυτών των παιδιών.Ελπίζω κάθε χρόνο να γίνεται εδώ και να είναι η παρουσία του κόσμου όλο και μεγαλύτερη,γιατί πραγματικά δε πρέπει να ξεχνάμε παιδιά που έχουν φύγει χωρίς να έχουν κάνει κανένα κακό,απλά ήταν οπαδοί μιας ομάδας.Εύχομαι ο αθλητισμός να μην ξαναζήσει ποτέ τέτοια απώλεια…”.
Ο πρόεδρος του συνδέσμου φίλων Π.Α.Ο.Κ. Ρεθύμνου κ Γιώργος Αντωνογιαννάκης δήλωσε:
”Είναι χρέος και ευθύνη να τιμάς αυτά τα παιδιά που χάθηκαν για την αγαπημένη τους ομάδα. Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στα Ανώγεια,ιστορικό χωριό και από τα πιο ορεινά της Κρήτης .Δεν είναι τυχαία η επιλογή του χώρου για αυτό το μνημόσυνο. Ευχαριστούμε και το χωριό και τον Αετό Ανωγείων για τη φιλοξενία.Του χρόνου όλοι μαζί και πάλι εδώ..”.
Μέτρια εμφάνιση αλλά τρεις βαθμοί στο ..”σακούλι” σήμερα για τον Αετό καθώς επικράτησε με πολύ άγχος με 3-1 στα Ανώγεια επί του Τάλως Γαράζου και πέτυχε την δεύτερη νίκη του σε ισάριθμες αγωνιστικές στο πρωτάθλημα.Πανέτοιμος για την δεύτερη αγωνιστική του πρωταθλήματος του Α’ Τοπικού Ρεθύμνης είναι ο Αετός Ανωγείων και μετά την νίκη στην πρεμιέρα επί του Ο.Φ.Αρμένων αντιμετωπίζει την Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου στις 4.30 μ.μ τον Τάλως Γαράζου στο Δημοτικό στάδιο Ανωγείων με στόχο την δεύτερη συνεχόμενη νίκη του.
Πρόκειται για το δεύτερο σερί εντός έδρας παιχνίδι του Αετού ο οποίος με ενδεχόμενη νίκη επί του νεοφώτιστου Γαράζου θα φτάσει στους τέσσερις βαθμούς και θα πάει με την καλύτερη ψυχολογία και δυναμική για την πρώτη εκτός έδρας αναμέτρηση της μεθεπόμενης Κυριακής στην Ασή Γωνιά με αντίπαλο την τοπική ομάδα.
Στην αυριανή αναμέτρηση απόντας θα είναι ο τραυματίας Χαραλαμπάκης ενώ στον αντίποδα επιστρέφει ο Παπαδομιχελάκης που εξέτισε την μια αγωνιστική της τιμωρίας του.
Το παιχνίδι δεν θα έχει για μια ακόμα Κυριακή ραδιοφωνική κάλυψη.
Η Διοίκηση του Αετού καλεί τον κόσμο της ομάδας μας να βρεθεί στο στάδιο και να συμπαρασταθεί στην προσπάθεια των ποδοσφαιριστών μας για τους τρεις βαθμούς της νίκης.
Το πλήρες πρόγραμμα της 2ης αγωνιστικής έχει ως εξής:
| 2Η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ Α΄ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ | ||||||
| ΗΜΕΡΑ | ΗΜΕΡ/ΝΙΑ | ΩΡΑ | ΓΗΠΕΔΟ | ΓΗΠΕΔΟΥΧΟΣ | ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΜΕΝΟΣ | |
| ΣΑΒΒΑΤΟ Α΄ | 28-9-2013 | 16.30 | ΜΙΣΙΡΙΩΝ | ΔΟΞΑ ΠΛΑΤΑΝΕ | ΑΟΝ ΑΣΤΕΡΑΣ | |
| ΣΑΒΒΑΤΟ Α΄ | 28-9-2013 | 16.30 | ΑΡΜΕΝΩΝ | ΟΦ.ΑΡΜΕΝΩΝ | ΑΟ ΑΣΗ ΓΩΝΙΑΣ | |
| ΣΑΒΒΑΤΟ Α΄ | 28-9-2013 | 16.30 | ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ | ΑΟ ΛΙΒΑΔΙΩΝ | ΑΟ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣ 2010 | |
| ΣΑΒΒΑΤΟ Α΄ | 28-9-2013 | 16.30 | ΡΕΘΥΜΝΟΥ | ΑΟ ΡΕΘΥΜΝΙΑΚΟΣ | ΑΟ ΣΠΗΛΙΟΥ | |
| ΣΑΒΒΑΤΟ Α΄ | 28-9-2013 | 16.30 | ΓΕΡΑΝΙΟΥ | ΑΟ ΠΟΣΕΙΔΩΝ | ΑΣΤΗΡ ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ | |
| ΚΥΡΙΑΚΗ Α΄ | 29-9-2013 | 11.00 | ΜΙΣΙΡΙΩΝ | Α.Γ.Ο.Δ.Α. | ΑΟ ΑΡΗΣ | |
| ΚΥΡΙΑΚΗ Α΄ | 29-9-2013 | 16.30 | ΑΝΩΓΕΙΩΝ | ΑΕΤΟΣ ΑΝΩΓΕΙΩΝ | ΤΑΛΩΣ ΓΑΡΑΖΟΥ | |
| ΚΥΡΙΑΚΗ Α΄ | 29-9-2013 | 16.30 | ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ | ΤΑΛΩΣ ΜΕΛΙΔΟΝΙΟΥ | ΑΟ ΨΗΛΟΡΕΙΤΗΣ | |