Αθλητικά

Ολοκληρώθηκε το πρωτάθλημα της Α’ ΕΠΣΡ με τον Αετό να κλείνει την χρονιά με την ισοπαλία με 2-2 στο Μελιδόνι και με ανάμικτα συναισθήματα για την φετινή του πορεία.

Ο Αετός με νέα διοίκηση του Μίλτου  Πλουσή μετά την αποχώρηση του π. Ανδρέα Κεφαλογιάννη  τερμάτισε τελικά στην 12η θέση με 33 βαθμούς παραμένοντας άνετα στην κατηγορία ενώ παράλληλα έφτασε μέχρι τον τελικό του Κυπέλλου όπου ηττήθηκε με 1-0 από το Πέραμα.

Σίγουρα αν δεν υπήρχαν τα γεγονότα του τελικού και οι τιμωρίες η ομάδα θα διεκδικούσε ακόμα και την είσοδο της στην πεντάδα, δυστυχώς όμως ο τελικός από όνειρο μετατράπηκε σε εφιάλτη μακροπρόθεσμα για την ομάδα μας.

Όπως και να έχει πάντως η χρονιά έχει θετικό πρόσημο για τον Αετό που έχτισε μια υπολογίσιμη δύναμη στο ποδόσφαιρο του Ρεθύμνου.

Πρώτος σκόρερ της ομάδας ο Μανόλης Σπαχής με 21 γκολ από τα συνολικά  52 που πέτυχε ο Αετός ενώ πρώτος σε συμμετοχές ο ”βιονικός” Τάσος Κλίνης με 28 συμμετοχές ως βασικός στο πρωτάθλημα.

Ευχάριστες εκπλήξεις οι συμμετοχές μικρών Ανωγειανών που σήκωσαν το βάρος της φανέλας ως βασικοί και απέκτησαν σημαντικές εμπειρίες για το μέλλον, όπως ο Ευρυπίδης Δραμουντάνης, ο Βασίλης Αεράκης, ο Ευρυπίδης Κεφαλογιάννης,ο Γιάννης Κουτάντος και ο Βασίλης Πατελάρος ενώ αρκετά σημαντική ήταν και η βοήθεια παιχτών από το Ηράκλειο κυρίως ,όπως ο Άγγελος Σηφάκης,ο Νίκος Καλλέργης ο Αντώνης Βασιλάκης,ο Χάρης Καπετανάκης και ο Γιώργος Παρασκευάς.

Πρωταθλητής τελικά απόλυτα δίκαια ο Άρης Ρεθύμνου ενώ υποβιβάστηκαν οι Παναρκαδικός και Επισκοπή Β’. Ο Τάλως Γαράζου θα υποβιβαστεί επίσης αν δεν καταφέρει να μείνει στην Γ’ Εθνική ο Ερμής Ζωνιανών.

Ο κορμός υπάρχει και στόχος της Διοίκησης είναι να τον διατηρήσει και να επανέλθει την επόμενη χρονιά με ακόμα μεγαλύτερες φιλοδοξίες.

Ευχόμαστε ανάλογα ”φτερουγίσματα” και στο μέλλον.

 

Σε ένα μέτριο ποιοτικά παιχνίδι με λίγες φάσεις στις δυο εστίες, ο Αετός ήταν καλύτερος στο Πέραμα και επικράτησε εύκολα της Επισκοπής Β’ με 2-0 για την 27η αγωνιστική του πρωταθλήματος.

Με πολλά νέα παιδιά στη σύνθεση του ο Αετός πέτυχε δυο γκολ μέχρι το 30′ και στη συνέχεια με καλή διαχείριση  του αποτελέσματος έφτασε εύκολα στη νίκη.

Στο 25′ ήρθε το 1-0 με εντυπωσιακό ”τριγωνάκι” από Φασουλά-Σηφάκη και Άγγελο Σπαχή με τον τελευταίο να βρίσκει δίχτυα εξ επαφής και με διπλή προσπάθεια.

Στο 30′ ο Αετός χτύπησε ξανά με πολύ όμορφο ψηλοκρεμαστό πλασέ του Κώστα Νταή εκτός περιοχής μετά την ασίστ του Αλέξη Φασουλά που βρήκε και σε πλάτη αμυντικού.

Η Επισκοπή Β’ δεν απείλησε ουσιαστικά σε όλο το παιχνίδι εκτός από δυο καλές στιγμές του Νικολιδάκη στο 60′ και στο 83′ που απέκρουσε όμορφα ο Νίκος Φασουλάς.

Καλύτερη στιγμή του Αετού στο δεύτερο μέρος  ήταν η έμπνευση του Άγγελου Σηφάκη που πήγε να κρεμάσει τον τερματοφύλακα από τα35 μέτρααλλά η μπάλα κατέληξε λίγο άουτ.

Διαδικαστικού χαρακτήρα πλέον η συνέχεια για τον Αετό που είναι αδιάφορος στο πρωτάθλημα χωρίς ιδιαίτερους στόχους.Την Μεγάλη Τετάρτη η ομάδα μας θα αγωνιστεί στα Μισίρια με αντίπαλο τον πρωτοπόρο Άρη Ρεθύμνου στις 5 μ.μ.

 

Η σύνθεση του Αετού:

 

Νίκος Φασουλάς-Τάσος Κλίνης-Μίνως Χαλκιαδάκης (53′ Βασίλης Πατελάρος)- Ραφαήλ Πασπαράκης-Γιώργος Παρασκευάς-

Βασίλης Παπαδάκης-Αλέξης Φασουλάς-Γιώργος Χαραλαμπάκης-Κώστας Νταής-Άγγελος Σπαχής (62′ Κώστας Σουλτάτος)- Άγγελος Σηφάκης

 

 

Δεν άντεξε ο Αετός και ηττήθηκε με 5-0 από το Πέραμα αν και το σκορ στο 84′ ήταν 1-0..!

Η ομάδα κατέρρευσε στο τέλος με πολλούς μικρούς, δυο αναγκαστικές αλλαγές (Κλίνης και Σηφάκης) και τον Ξυλούρη με τον Καλλέργη να παίζουν τραυματίες για 70 λεπτά λόγω έλλειψης τρίτης αλλαγής..

Η ομάδα μας με πολλά προβλήματα μετά τον τελικό του Κυπέλλου θα προσπαθήσει να τελειώσει ομαλά την χρονιά παίζοντας για την αξιοπρέπεια της και ενώ απομένουν τέσσερις αγωνιστικές.

Το χθεσινό παιχνίδι ουσιαστικά κρίθηκε στο 47′ όταν ο Χαλκιαδάκης σκόραρε αλλά το γκολ σωστά ακυρώθηκε ως οφ-σάιντ ενώ ο Δραμουντάνης θα μπορούσε να μην δώσει πάσα αλλά να τελειώσει μόνος την φάση.

Μετά τη φάση αυτή το Πέραμα ανέβηκε εκμεταλλεύτηκε τα προβλήματα του Αετού και την κούραση και στο 62′ ”ξεκλείδωσε” την άμυνα με τον Κουδουνάκη για το 1-0.

Ακολούθησαν τέσσερα γκολ στο τελευταίο πεντάλεπτο που χάλασαν την καλή εικόνα και την προσπάθεια των παιδιών.

Δυο γκολ πέτυχε ο Σκουλούδης στο 84′ και το 86′ ένα ο Αντιασβίλι στο 87′ και ένα ο Σταρράς στο 88′.

Το Πέραμα είχε και οριζόντιο δοκάρι στο 26′ σε σουτ του Πλαίτη.

 

Η σύνθεση του Αετού:

 

Φασουλάς-Κλίνης (12′ λ.τ Πατελάρος)-Καλλέργης-Ξυλούρης-Παρασκευάς-Αεράκης-Δραμουντάνης-Χαραλαμπάκης-

Κουτάντος-Παπαδάκης-Σηφάκης(44′ λ.τ Χαλκιαδάκης).

Γράφει ο Μανόλης Νταγιαντάς
Πρόεδρος Σκακιστικού Ομίλου Ανωγείων

“Το φετινό πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής, ολοκληρώθηκε το τριήμερο 4-6 Απριλίου στο Καστέλι Κισάμου. Η αποστολή του Σκακιστικού Ομίλου Ανωγείων, αποτελούμενη από 12 σκακιστές και 3 συνοδούς πήρε μέρος για 2η συνεχόμενη χρονιά στο πρωτάθλημα.
Στο δρόμο μας ως το Καστέλι είχαμε πολύ καλή παρέα, καθώς ταξιδέψαμε μαζί με τις αποστολές του ΟΦΗ, της ΣΑ Χερσονήσου και του ΣΚΟΡΙ. Με τις ίδιες αυτές ομάδες και την προσθήκη των ΚΑΙΣΣΑ και ΟΦΣΧ, μείναμε στο ξενοδοχείο Balos Beach, το οποίο αν και πολύ ωραίο, είχε το πρόβλημα ότι βρισκόταν αρκετά μακριά από τον χώρο των αγώνων (περίπου 10χλμ). Οι διοργανωτές του ΑΟ Κισάμου, είχαν φροντίσει βέβαια να υπάρχουν μικρά βαν τα οποία μετέφεραν συνεχώς κόσμο από και προς το ξενοδοχείο, κάτι που απάλυνε σε μεγάλο βαθμό το πρόβλημα.
Τους αγώνες φιλοξένησε το «Τσατσαρωνάκειο Πολιτιστικό Πολύκεντρο», ένας υπέροχος χώρος στην καρδιά του Καστελίου, ιδανικός για να παίξει κανείς σκάκι. Ιδιαίτερη μνεία αξίζει στον επικεφαλής διαιτητή της διοργάνωσης Κώστα Τσαρουχά ο οποίος ήταν πανταχού παρόν, ενώ περνούσε τις παρτίδες κάθε γύρου (όλες!) και την επόμενη μέρα τις βρίσκαμε τυπωμένες μπροστά μας σε ένα καλαίσθητο bulletin.
Η αποστολή του συλλόγου μας αποτελούνταν από 15 άτομα, 12 σκακιστές και σκακίστριες και 3 συνοδούς. Για την περίσταση, οι αθλητές του σωματείου ήταν ντυμένοι με μια νέα εμφάνιση, ειδικά σχεδιασμένη για το πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής. Με την ομάδα μας αγωνίστηκαν οι Νταγιαντάς Μανόλης, Νταγιαντάς Μιχάλης, Χαιρέτης Γιώργος, Χαιρέτης Γιάννης, Κακαζιάνη Τζούλια, Νταγιαντάς Δημήτρης, Σαλούστρου Δέσποινα, Μέμου Ευαγγελία, Μέμος Γιάννης, Κονιός Χάρης, Καλλέρης Γιώργης και Νταγιαντά Ραφαέλα. Την αποστολή συνόδευσαν οι Ξυλούρη Αθανασία, Μέμος Βασίλης και ο έφορος αγώνων του σωματείου μας Φασουλάς Χαράλαμπος. Και οι τρεις τους βοήθησαν την αποστολή σε όλους τους τομείς και τους ευχαριστούμε πολύ γι’ αυτό.
Στο αγωνιστικό κομμάτι, οι μικροί Ανωγειανοί σκακιστές απέδειξαν ξανά ότι βρίσκονται σε συνεχή ανοδική πορεία, καταφέρνοντας να παίξουν καλό σκάκι και να μαζέψουν αρκετούς πόντους για την ομάδα μας. Το καλύτερο αποτέλεσμα από όλη την ομάδα έφερε ο Γιώργος Χαιρέτης, ο οποίος τελείωσε το πρωτάθλημα αήττητος με 3,5/5, υπερασπιζόμενος σε 3 παρτίδες την 3η και 4η αντρική σκακιέρα, παίζοντας με ισχυρότερους αντιπάλους. Εξαιρετικό αποτέλεσμα και για τον αδερφό του Γιάννη Χαιρέτη, ο οποίος τελείωσε το πρωτάθλημα με 3/5. Νταγιαντάς Δημήτρης, Γιάννης Μέμος και Χάρης Κονιός πάλεψαν όσο μπορούσαν, αγωνιζόμενοι στους περισσότερους γύρους στις αντρικές σκακιέρες. Στο ματς με τον ΟΦΗ μάλιστα, 4 μικρά παιδιά (Νταγιαντάς Δημήτρης, Μέμος Γιάννης, Χαιρέτης Γιάννης και Κονιός Χάρης) αγωνίστηκαν στις 4 πρώτες αντρικές σκακιέρες! Στο ίδιο ματς ο Γιώργος Χαιρέτης έπαιξε την καλύτερη μας παρτίδα στο τουρνουά, κερδίζοντας με έναν εντυπωσιακό συνδυασμό και θυσία πύργου!
Δέσποινα Σαλούστρου, Μέμου Ευαγγελία, Κακαζιάνη Τζούλια και Νταγιαντά Ραφαέλα υπερασπίστηκαν όσο καλύτερα μπορούσαν τις σκακιέρες τους, ενώ ιδιαίτερη μνεία χρειάζεται στον Γιώργη Καλλέργη, ο οποίος στην πρώτη του συμμετοχή σε επίσημη διοργάνωση κατάφερε να σταθεί αξιοπρεπώς και να επιτύχει και την πρώτη του νίκη στο ματς με την ΣΑΧ.
Ο Μιχάλης Νταγιαντάς, στην 2η σκακιέρα είχε να αντιμετωπίσει πολύ ισχυρότερους αντιπάλους. Παρ’ όλα αυτά πάλεψε και το τελικό του σκορ (1.5/4) δεν ήταν καθόλου κακό αν αναλογιστούμε την δυσκολία της σκακιέρας του. Πολύ σημαντικό επίσης το γεγονός ότι αυτούς τους 1,5 πόντους τους πρόσφερε σε κρίσιμα ματς για την ομάδα, ενώ κανείς μας δεν θα ξεχάσει την λυσσαλέα του προσπάθεια επί ώρες να κερδίσει ένα ισόπαλο φινάλε για να σώσει το ματς με τον ΟΑΧ.”
Ποιο ήταν τελικά το πρόβλημα που ανάγκασε την ομάδα να περιοριστεί στην αξιοπρεπή εμφάνιση και να μην πετάξει προς τις υψηλότερες θέσεις; Το πρόβλημα ήταν στην 1η σκακιέρα. Ο Μανόλης Νταγιαντάς δεν κατάφερε να δώσει τους απαιτούμενους πόντους ώστε η ομάδα να ανέβει ψηλότερα. Για να μην τον αδικούμε εντελώς, είχε σαφώς δύσκολο έργο στην 1η σκακιέρα. Συχνά η διαφορά από τους αντιπάλους του έφτανε τις 400 μονάδες elo. Παρά το καλό του ξεκίνημα, η συνέχεια ήταν αποκαρδιωτική. Με 0,5/4, η 1η σκακιέρα της ομάδας δεν πρόσφερε σχεδόν τίποτα στην τελική συγκομιδή της. Αν έστω και σε ένα από τα κρίσιμα ματς, είχε δώσει κάτι παραπάνω, η πορεία της ομάδας θα ήταν εντελώς διαφορετική.
Όπως και να ‘χει, η συνολική εικόνα του ΣΟ Ανωγείων κρίνεται απόλυτα θετική, ειδικά λόγω της εμφάνισης των μικρών μας σκακιστών, οι οποίοι δείχνουν ότι βρίσκονται σε εξαιρετική κατάσταση και συνεχή ανοδική πορεία. Του χρόνου θα είναι ακόμα ισχυρότεροι και αν βοηθηθούν περισσότερο από τις πρώτες σκακιέρες, η ομάδα θα ανέβει πολύ ψηλότερα στο πρωτάθλημα, ενώ βέβαια ήδη ετοιμαζόμαστε για τον αγώνα κυπέλλου με τον ΣΚΟΡΙ στις 3 Μαΐου στα Ανώγεια, αλλά και για τα ατομικά Διεθνή τουρνουά που ακολουθούν – ένα από τα οποία είναι και το δικό μας, το 3ο Διεθνές Ιδαίον Άντρο, που θα διεξαχθεί στα Ανώγεια από τις 30 Ιουλίου έως τις 6 Αυγούστου.
Και φυσικά δεν είναι μόνο τα παιδιά που έπαιξαν φέτος στην πρώτη ομάδα. Είναι άλλα 25 παιδιά που προπονούνται με τον σύλλογο, προοδεύουν συνεχώς και το πρωτάθλημα του 2015 ίσως αποτελέσει την δική τους ευκαιρία.
Τέλος θα θέλαμε να δώσουμε τα θερμά μας συγχαρητήρια στην ομάδα της ΚΑΙΣΣΑ, η οποία κατέκτησε το πρωτάθλημα και τον επόμενο χρόνο θα αγωνίζεται στην Β’ Εθνική.
Εμείς από την πλευρά μας ξέρουμε (είμαστε σίγουροι γι’ αυτό) ότι το 2015 θα είμαστε ακόμα ισχυρότεροι. Αν και δεν ξεχνάμε ότι πέρα από τα όποια αποτελέσματα, στο τέλος η συμμετοχή είναι αυτή που μετράει…

 

Ισόπαλος με 1-1 αναδείχθηκε χθες ο Αετός με τον Αστέρα Ρεθύμνου στο γήπεδο του Περάματος όπου η ομάδα μας ως τυπικά γηπεδούχος λόγω της τιμωρίας της έχασε το τρίποντο στα τελευταία λεπτά του παιχνιδιού.

Ο Αετός ήταν καλύτερος και είχε τις περισσότερες ευκαιρίες αλλά η έλλειψη  πολλών βασικών και η απουσία λύσεων από τον πάγκο έκριναν το παιχνίδι. Η ομάδα κουράστηκε και μετά το 70′ ο Αστέρας έλεγξε το παιχνίδι και πήρε το βαθμό της ισοπαλίας.

Η πρώτη καλή φάση ήταν ένα σουτ του Καλλέργη στο 16′ μέσα από την περιοχή που πέρασε πάνω από το οριζόντιο.

Στο 26′ ο Αετός έκανε το 1-0 με πολύ όμορφο συρτό σουτ του Αλέξη Φασουλά από τα όρια της μεγάλης περιοχής,με τη μπάλα να χτυπάει στο δεξί κάθετο δοκάρι πριν καταλήξει στα δίχτυα.

Στο 29΄ο Δραμουντάνης σούταρε έξω από τη περιοχή και μπλόκαρε ο τερματοφύλακας.

Ο Αστέρας είχε δυο καλές φάσεις στο πρώτο μέρος.Στο 30′ το φάουλ του Ιμπραχίμι που μπλόκαρε ο Φασουλάς και στο 40′ στο τετ α τετ του Μουλίτσα που έδιωξε όμορφα σε κόρνερ ο τερματοφύλακας του Αετού.

Οι δυο τελευταίες φάσεις ήταν για τον Αετό καθώς στο 42′ το δυνατό σουτ του Σηφάκη έδιωξε ο τερματοφύλακας με υπερένταση ενώ στο 45′ ο Αεράκης σούταρε άουτ έξω από τη περιοχή.

Στο δεύτερο μέρος ο Αετός κυριάρχησε αλλά μέχρι το 70′ όπου είχε και δυνάμεις.

Στο 54′ ο Χαλκιαδάκης σούταρε έξω από τη περιοχή αλλά μπλόκαρε ο τερματοφύλακας.

Στο 57′ και το 62′ και το 64′ ο Παπαδάκης είχε τρία  ωραία σουτ εκτός περιοχής που πέρασαν άουτ και η τελευταία καλή ευκαιρία ήταν στο 68′ με το φάουλ του Φασουλά και την γυριστή κεφαλιά του Καλλέργη να περνάει άουτ.

Ο Αστέρας πίεσε και κατάφερε να ισοφαρίσει στο 86′ με κοντινή προβολή του Μουλίτσα ενώ στις καθυστερήσεις θα μπορούσε να κάνει την ολική ανατροπή αλλά ο Νίκος Φασουλάς κατέβασε τα ρολά!

Στο 92′ έδιωξε σε κόρνερ στο τετ α τετ του Ψυχογιού που πλάσαρε στη κίνηση ενώ στο 94′ έκανε την απόκρουση της αγωνιστικήςστην γυριστή κεφαλιά του Κόλα που είχε πορεία προς το δεξί παραθυράκι.ο Φασουλάς κράτησε το 1-1 και τον βαθμό για τον Αετό και χειροκροτήθηκε ακόμα και από τον αντίπαλο παίχτη Κόλα που σε μια κίνηση fair play του έδωσε συγχαρητήρια για την απόκρουση του στην εκπνοή του αγώνα.

Ο Αετός πήρε το βαθμό και συνεχίζει την ερχόμενη Τετάρτη στις 5 μ.μ με αντίπαλο τον Αστέρα Περάματος εκτός έδρας.

Κορυφαίοι της ομάδας μας χθες σε ένα ματς που όλοι πάλεψαν οι Αεράκης,Σηφάκης και Χαραλαμπάκης και φυσικά ο Νίκος Φασουλάς που κράτησε την ισοπαλία στο τέλος.

 

Η σύνθεση του Αετού:
Ν.Φασουλάς-Χαλκιαδάκης-Καλλέργης-Παρασκευάς-Χαραλαμπάκης-Παπαδάκης-Σηφάκης-Δραμουντάνης-Α.Φασουλάς-Αεράκης-Ξυλούρης(53 λ.τ Πατελάρος)

 

Την  δεύτερη συνεχόμενη ήττα του στο πρωτάθλημα γνώρισε χθες ο Αετός στο Μελιδόνι ως τυπικά γηπεδούχος λόγω της τιμωρίας του, με 1-3 από την Δόξα Πλατανέ, σε ένα παιχνίδι ουσιαστικά αδιάφορο όπου η ομάδα αγωνίστηκε με τέσσερις ‘μικρούς’ και πάλεψε όσο άντεξε.

Η ομάδα που θα αγωνίζεται μέχρι το τέλος του πρωταθλήματος μακριά από τα Ανώγεια ήταν καλή κυρίως στο πρώτο ημίχρονο αλλά στο τελευταίο εικοσάλεπτο έμεινε από δυνάμεις και ηττήθηκε δίκαια.

Στο 4′ η πρώτη φάση με τον Σηφάκη να σουτάρει λίγο άουτ έξω από την περιοχή.

Μόλις στο 7′ όμως στην πρώτη φάση της Δόξας είχαμε και το 0-1 με τον Σπανουδάκη να εκμεταλλεύεται λάθος της άμυνας και με συρτό σουτ από τα όρια της μεγάλης περιοχής να βρίσκει το δρόμο προς τα δίχτυα.

Ο Αετός  προσπάθησε να αντιδράσει και είχε το πλασέ του Δραμουντάνη στο 15′ που μπλόκαρε ο τερματοφύλακας.

Στο 20′ φάουλ του Παπαδάκη επίσης μπλόκαρε ο τερματοφύλακας ενώ στο 44′ το σουτ του Δραμουντάνη κόντραρε τελευταία στιγμή σε αμυντικό και έφυγε κόρνερ.Ενδιάμεσα η Δόξα απείλησε δυο φορές με το τετ α τετ του Σπανουδάκη στο 27′ που έδιωξε όμορφα σε κόρνερ ο Φασουλάς και με τη κεφαλιά του ίδιου παίχτη  στο 42′ που πέρασε άουτ.

Η Δόξα μπήκε πιο δυνατά στο δεύτερο ημίχρονο και είχε δυο τετ α τετ του Σπανουδάκη που δημιούργησε πολλά προβλήματα από αριστερά.Στο 47′ έστειλε τη μπάλα άουτ ενώ στο 51′ απέκρουσε ο Φασουλάς.

Ο Αετός είχε ένα καλό δεκάπενταλεπτο μέχρι το 70′ με το σουτ του Αεράκη στο 55′ να περνά λίγο άουτ ενώ στο 63′ την ίδια κατάληξη είχε το φάουλ  του Παπαδάκη. Στο 73′ ωραία κίνηση και σουτ του Σηφάκη μέσα από τη περιοχή απέκρουσε ο τερματοφύλακας.

Κάπου εκεί η ομάδα έμεινε από δυνάμεις και λύσεις και δέχτηκε δυο εύκολα γκολ που έκριναν το παιχνίδι.

Στο 74′ ο Αντώνης Σπανουδάκης με σουτ έγραψε το 0-2 και στο 79′ ο Μάρκος Σπανουδάκης έκανε το 0-3.

Ο Αετός είχε δυο καλά σουτ στο 83′ και στο 86′ του Παπαδάκη που πέρασαν άουτ και πέτυχε το γκολ της τιμής στο 87′ με τον Δραμουντάνη να πλασάρει σε κενή εστία μετά το τετ α τετ του Σηφάκη που απέκρουσε σε πρώτο χρόνο ο τερματοφύλακας.

Κορυφαίος χθες του Αετού ο Άγγελος Σηφάκης που έτρεξε τα περισσότερα χιλιόμετρα ,μάρκαρε και δημιούργησε τις περισσότερες φάσεις του Αετού από τα αριστερά.Πολύ καλός και ο Γιώργος Χαραλαμπάκης που πάλεψε αμυντικά παρά το ότι η ομάδα έπαιζε αποδεκατισμένη. Πάλεψε και έδειξε δείγματα της ποιότητας που διαθέτει ο μικρός Γιάννης Κουτάντος που έχει πολύ μέλλον μπροστά του.

 

Η σύνθεση της ομάδας

 

Ν.Φασουλάς-Κλίνης-Χαλκιαδάκης(46’λ.τ Πατελάρος)-Παρασκευάς-Παπαδάκης-Α.Φασουλάς-Χαραλαμπάκης-

Δραμουντάνης-Σηφάκης-Κουτάντος-Αεράκης

-->