Αθλητικά
Την ερχόμενη Κυριακή 7 Σεπτεμβρίου στις 5.15 μ.μ στην Σοχώρα στο Ρέθυμνο, θα ξεκινήσει ο Αετός τις επίσημες υποχρεώσεις του για τη νέα χρονιά, με τον πρώτο αγώνα Κυπέλλου απέναντι στον ισχυρό και φέτος Ρεθυμνιακό.
Οι αγώνες για την πρόκριση θα είναι διπλοί με τον επαναληπτικό να έχει οριστεί στα Ανώγεια το Σάββατο 13 Σεπτεμβρίου στις τέσσερις και μισή το απόγευμα.
Ο περσινός φιναλίστ του Κυπέλλου Αετός θα έχει σαφώς δύσκολο έργο απέναντι σε ένα δυνατό αντίπαλο, αλλά θα εξαντλήσει τις πιθανότητες του, με στόχο ένα καλό αποτέλεσμα στον πρώτο αγώνα που θα του επιτρέψει να διεκδικήσει επί ίσοις όροις την πρόκριση στα Ανώγεια.
Σίγουροι απόντες από την αναμέτρηση θα είναι οι τιμωρημένοι Μανόλης Σπαχής και Στέλιος Παπαδομιχελάκης καθώς και ο τραυματίας Άγγελος Ρεθυμνιωτάκης.
Ευχόμαστε μια καλή χρονιά για την ομάδα μας με υγεία σε όλο το ποδοσφαιρικό τμήμα , χωρίς βια στους αγωνιστικούς χώρους.
Το πλήρες πρόγραμμα της πρώτης φάσης του Κυπέλλου έχει ως εξής:
1η Αγωνιστική
Γήπεδο Γηπεδούχος Φιλοξενούμενος
Σάββατο 6-9-2014
Ώρα 17:00
Αρμένων ΟΦ. Αρμένων ΑΟ Ψηλορείτης
Ατσιπόπουλο ΑΕ Ατσιπ-Πρινέ Ερμής Ζωνιανών
Γερανίου ΑΟ Ποσειδών ΑΟ Λιβαδίων
Ρεθύμνου ΑΟΝ Αστέρας ΠΑΟ Αλφάς
Περάματος ΑΟ Καλύβου ΑΟ Ασή Γωνιάς
Κυριακή 7-9-2014
Ώρα 17:15
Περάματος Αστήρ Περάματος Δόξα Πλατανέ
Μισιρίων ΑΟ Άρης ΑΟ Σπηλίου
Μελιδονίου Τάλως Μελιδονίου ΠΑΕ Επισκοπής Κ-19
Ρεθύμνου ΑΟ Ρεθυμνιακός Αετός Ανωγείων
(Επαναληπτικοί Αγώνες – Παράταση πέναλτι)
Σάββατο 13-9-2014
Ώρα 16:30
Μισιρίων Δόξα Πλατανέ Αστήρ Περάματος
Σπηλίου ΑΟ Σπηλίου ΑΟ Άρης
Επισκοπής ΠΑΕ Επισκοπής Κ-19 Τάλως Μελιδονίου
Ανωγείων Αετός Ανωγείων ΑΟ Ρεθυμνιακός
Κυριακή 14-9-2014
Ώρα 16:30
Φουρφουρά ΑΟ Ψηλορειτης ΟΦ. Αρμένων
Ζωνιανών Ερμής Ζωνιανών ΑΕ Ατσιπ-Πρινέ
Λιβαδίων ΑΟ Λιβαδίων ΑΟ Ποσειδών
Αλφάς ΠΑΟ Αλφάς ΑΟΝ Αστέρας
Ασή Γωνιάς ΑΟ Ασή Γωνιάς ΑΟ Κάλυβος
Το τουρνουά σκακιού Ιδαίον Άντρο ολοκληρώθηκε στα Ανώγεια πριν δυο εβδομάδες, αφήνοντας τις καλύτερες εντυπώσεις σε επίπεδο διοργάνωσης και φέρνοντας για λίγο το χωριό μας στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος για το σπουδαίο αυτό άθλημα.
Αρκετοί είναι οι Ανωγειανοί που συμμετέχουν πλέον ενεργά στο χωριό με το σκάκι χάριν στις προσπάθειες του Σκακιστικού Ομίλου Ανωγείων, με το ενδιαφέρον να εστιάζεται κυρίως στις μικρές ηλικίες.
Την καλή δουλειά και το καλό κλίμα επιβεβαίωσαν με τις αναφορές τους στο χωριό και τους ανθρώπους του όλοι οι σκακιστές που συμμετείχαν και φέτος για μια εβδομάδα στα παιχνίδια.
Η «ΑνωΓη» είχε μια ενδιαφέρουσα συνομιλία με τον Μαυροβούνιο σκακιστή Ντούσαν Λέκιτς, έναν άνθρωπο που έμεινε στα Ανώγεια για αρκετές μέρες όχι μόνο στο τουρνουά,αγάπησε τον τόπο και τους κατοίκους,δούλεψε με τους μικρούς Ανωγειανούς σκακιστές και αποτελεί μια ζωντανή διαφήμιση για τα Ανώγεια σε όποιο μέρος επισκεφθεί στο μέλλον.
Ο κ.Λέκιτς μας μίλησε με τα θερμότερα λόγια για τα παιδιά του Σκακιστικού,αλλά και τα Ανώγεια που του άρεσαν ιδιαίτερα και θα επισκεφθεί ξανά με την πρώτη ευκαιρία,ενώ ανέφερε ότι κάποια από τα παιδιά του χωριού έχουν τις προοπτικές να γίνουν καλοί σκακιστές με καλό επίπεδο στο μέλλον.
Αναλυτικά τα λόγια του Ντούσαν Λέκιτς στην ΑνωΓη έχουν ως εξής:
” Αυτή τη χρονιά το τουρνουά είναι πολύ πιο δυνατό από την προηγούμενη, αυτό είναι εμφανές.Προσωπικά δεν έπαιξα αρκετά καλά.Αλλά εδώ είναι ένα υπέροχο και πολύ όμορφο μέρος, με υπέροχους ανθρώπους.
Όλοι οι συμμετέχοντες λένε τα καλύτερα λόγια και για τα Ανώγεια και για τους ανθρώπους τους όλη την εβδομάδα που ήταν εδώ.
Αυτό το τουρνουά είναι μια ιδανική ευκαιρία για τα μικρά παιδιά από τα Ανώγεια να αποκτήσουν εμπειρίες και να παίξουν με πιο δυνατούς σκακιστές και ελπίζω την επόμενη χρονιά να γίνει ένα ακόμα πιο δυνατό τουρνουά στην οποία ελπίζω να συμμετέχω και να παίξω καλύτερα.
Είμαι περίπου ένα μήνα στην Κρήτη, έπαιξα και στο Ρέθυμνο και σε άλλες περιοχές.Μου άρεσε πολύ εδώ.Έκανα και μερικά μαθήματα στους μικρούς Ανωγειανούς.Τα παιδιά εδώ είναι καλά,έχουν αρκετές προοπτικές να γίνουν μελλοντικά καλοί σκακιστές,πραγματικά το πιστεύω αυτό.
Πραγματικά μου άρεσε πάρα πολύ το χωριό σας.Ιδιαίτερα αγάπησα την πλατεία σας με τα καφενεία (το Μεϊντάνι) στην οποία πήγαινα και περνούσα όλα τα πρωινά μου πίνοντας καφέ παρακολουθώντας τον κόσμο.Μια γεμάτη πλατεία με ενέργεια,ανθρώπους να παίζουν χαρτιά με πάθος,πραγματικά πέρασα υπέροχα εδώ.
Για τους οργανωτές έχω μόνο τα καλύτερα να πω.Για τον Μανόλη Νταγιαντά και την γυναίκα του Τζούλια,τον Μιχάλη Νταγιαντά και όλους τους άλλους.Προσπάθησαν σκληρά και μας έδωσαν τις καλύτερες συνθήκες που ήταν δυνατόν για να παίξουμε καλό σκάκι.ότι ζητούσαμε το είχαμε και τα παιδιά προσπάθησαν και πέτυχαν να μην υπάρξει κανένα πρόβλημα στη διοργάνωση.Πολύ καλή δουλειά και τους αξίζουν συγχαρητήρια.Ιδανικές συνθήκες ,σωστοί και φιλικοί άνθρωποι που άξια διαδίδουν στον τόπο τους αυτό το ευγενές άθλημα.
Οι νικητές κέρδισαν δίκαια.Και οι δυο Ινδοί ήταν κορυφαίοι και έπαιξαν πολύ δυνατά και ο ένας από αυτούς άξιζε την πρώτη θέση καθώς ήταν σταθεροί και αποφασιστικοί όλη την εβδομάδα.
Ο Κοτρωνιάς ήταν το φαβορί αλλά στην αρχή είχε κάποια προβλήματα και δεν έπαιξε τόσο καλά,στη συνέχεια βελτιώθηκε.
Εγώ έκανα ενδιαφέροντα παιχνίδια αλλά ένιωθα ότι δεν είχα άλλη ενέργεια μέσα μου .Τα αποτελέσματα μου δεν ήταν καλά ,αλλά δεν πειράζει είμαι πολύ ευχαριστημένος μόνο που βρέθηκα εδώ σε αυτό το όμορφο μέρος.
Θα επιστρέψω στην Κρήτη στις 25 Αυγούστου για ένα τουρνουά στα Χανιά και ελπίζω να βρω μερικές μέρες και να ξανά έρθω στα Ανώγεια και φυσικά αν είμαι καλά θα έρθω σίγουρα του χρόνου στο επόμενο τουρνουά.Είναι πια από τα αγαπημένα μου τουρνουά.Όχι μόνο για το σκάκι αλλά για τους ανθρώπους εδώ και την ζωή στα Ανώγεια,ένα από τα ομορφότερα μέρη που έχω επισκεφθεί…Σας ευχαριστώ όλους”.
Αλλαγή έδρας είχαμε τελικά στα φιλικά του Αετού και έτσι η ομάδα μας θα αντιμετωπίσει την Τετάρτη 13 Αυγούστου στις 6 μ.μ στο Δημοτικό στάδιο Ανωγείων και όχι εκτός έδρας τον Ερμή Ζωνιανών.
Αυτό θα είναι το δεύτερο φιλικό της προετοιμασίας μετά την ήττα με 2-1 από τον Κεραυνό και το πρώτο γκολ της χρονιάς από τον Λευτέρη Πρατσινάκη.
Η ομάδα συνεχίζει την σκληρή δουλειά για να παρουσιαστεί έτοιμη στο πρώτο ματς Κυπέλλου στις 7 Σεπτεμβρίου με τον Ρεθυμνιακό και το φιλικό με τον Ερμή είναι ένα ισχυρό τεστ με αντίπαλο το πρώτο φαβορί φέτος για την κατάκτηση του τίτλου.
Τα υπόλοιπα φιλικά προετοιμασίας είναι τα εξής:
17 Αυγούστου: Κόροιβος-Αετός 20 Αυγούστου: ΠΑΝΟΜ-Αετός 23 Αυγούστου: Τύλισος-Αετός 27 Αυγούστου: Ανάληψη-Αετός
Άλλες δυο μεταγραφές
Παράλληλα ο Αετός προχώρησε σε άλλες δυο μεταγραφές αυτή τη φορά νεαρών ποδοσφαιριστών που είναι απαραίτητοι στο Τοπικό πρωτάθλημα.
Απέκτησε αρχικά τον Γιάννη Ρουσάκη από την Κ15 του Ο.Φ.Η ενός παίχτη που ακολουθεί την προετοιμασία του Αετού από την αρχή και πήρε και τον Άγγελο Ρεθυμνιωτάκη από τους νέους του Ηροδότου.
Και οι δυο ποδοσφαιριστές αποκτήθηκαν με την μορφή δανεισμού για ένα χρόνο.
Σε μια κατάμεστη αίθουσα εκδηλώσεων της Τράπεζας Πειραιώς έπεσε χθες Τετάρτη 6 Αυγούστου η αυλαία του 3ου Διεθνούς Τουρνουά Σκάκι ”Ιδαίον Άντρο”, σε μια κατά γενική ομολογία άρτια διοργάνωση που για μια εβδομάδα έβαλε τα Ανώγεια στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος για το υπέροχο αυτό άθλημα.
Μεγάλος νικητής ο Ινδός Ναραγιανάν ο οποίος παρέλαβε το μετάλλιο και το κύπελλο του από τον νεοεκλεγέντα Δήμαρχο Ανωγείων κ.Μανόλη Καλλεργη.
Στην δεύτερη θέση βρέθηκε ο επίσης Ινδός Ανουράγκ ενώ το ασιατικό μπλοκ ”έσπασε” με το χάλκινο μετάλλιο ο Γιώργος Γκούμας.
Για μια εβδομάδα ο Σκακιστικός Όμιλος Ανωγείων κατέθεσε ψυχή, δουλειά και πολύ μεράκι τόσο στη διάρκεια των αγώνων όσο και στις παράλληλες εκδηλώσεις που έλαβαν χώρα σε πλατείες του χωριού ,στο Δημοτικό στάδιο και στον Θερινό σινεμά. Αναμφισβήτητα ήταν το καλύτερο από τα τρία τουρνουά που έχουν γίνει και άπαντες οι Έλληνες και ξένοι σκακιστές έφυγαν από τα Ανώγεια με τις καλύτερες των εντυπώσεων. Υψηλό επίπεδο, κανένα παρατράγουδο και σεβασμός ήταν τα κύρια χαρακτηριστικά.
Όσον αφορά τους Ανωγειανούς κυριότερο γεγονός είναι ότι τρία μέλη του Σκακιστικού Ομίλου εξασφάλισαν Διεθνή βαθμό αξιολόγησης (Διεθνές elo). Αυτοί είναι οι Γιάννης Μέμμος, Γιώργος Χαιρέτης και Γιώργος Καλλέργης στους οποίους εκφράζουμε θερμά συγχαρητήρια.
Παράλληλα δόθηκαν και δυο ειδικά βραβεία στον Έλληνα γκρανμαίτρ Βασίλη Κοτρωνιά και στον Γιάννη Μαρή .
Συγκίνηση προκάλεσε στο τέλος η ομαδική φωτογραφία που έβγαλαν όλοι μαζί μπροστά σε μια οθόνη όπου αναγραφόταν το σύνθημα ”Σταματήστε τον Πόλεμο- Συμφιλίωση τώρα”, στέλνοντας μήνυμα ειρήνης και συναδέλφωσης.Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο συντονιστής της τελετής λήξης Κώστας Κλώκας :
”Τα Ανώγεια ακούγονται σε όλη την Ελλάδα είναι ένας τόπος με μεγάλη δύναμη,από εδώ ξεκινούσε και συνεχίζει να ξεκινάει ο πολιτισμός.Είναι ένα μήνυμα που θέλουμε να στείλουμε από τους επισκέπτες αλλά και από τους ανθρώπους του χωριού και να πάει όσο πιο μακριά γίνεται γιατί όπως είπε και ο Γιάννης Μαρής, η τραγωδία του να μην ξέρεις αυτό το Ματ δεν είναι τραγωδία όταν δίπλα μας υπάρχουν άνθρωποι που πεθαίνουν από τόσο σκληρούς και βάρβαρους πολέμους…”.

Αριστερά ο μεγάλος Έλληνας σκακιστής Βασίλης Κοτρωνιάς παραλαμβάνει ειδικό βραβείο από τον πρόεδρο του σκακιστικού Ομίλου Μανόλη Νταγιαντά.
Η ΑνωΓη βρέθηκε στην τελετή λήξης του τουρνουά και συνομίλησε με μερικούς από τους πρωταγωνιστές της εβδομάδας που προηγήθηκε.
Ο πρόεδρος του Σκακιστικού Ομίλου Ανωγείων
Ο πρόεδρος του Σκακιστικού Ομίλου Ανωγείων κ. Μανόλης Νταγιαντάς μετά την έντονη και κοπιαστική προσπάθεια να λειτουργήσουν όλα στην εντέλεια ,ευχαριστημένος και ανακουφισμένος πλέον δήλωσε χαρακτηριστικά:
”Έγινε μια μεγάλη προσπάθεια για αυτό κάθε χρόνο καταφέρνουμε να ανέβουμε σκαλί σκαλί και βήμα βήμα ακόμη παραπάνω.Είναι φανερό ότι αυτό ήταν το πιο ισχυρό και το πιο πλήρες από τα δυο που προηγήθηκαν και εμείς θέλουμε να πιστεύουμε ότι το επόμενο θα είναι ακόμα καλύτερο.Θέλουμε να ευχαριστήσουμε όλους όσοι συνέβαλλαν με κάθε τρόπο στην διοργάνωση βοηθώντας ώστε να έχουμε αυτό το επιτυχημένο αποτέλεσμα και φυσικά να ευχαριστήσουμε θερμά τους παίχτες ,σκακιστές και σκακίστριες γιατί φυσικά χωρίς αυτούς δεν υπάρχει κανένα τουρνουά πουθενά στον κόσμο.Ραντεβού το 2015.Να είστε όλοι καλά..”.
Ο Γκραν Μετρ Βασίλης Κοτρωνιάς
Μια από τις συμμετοχές που κόσμησαν με την παρουσία τους την διοργάνωση ήταν και ο μεγάλος Έλληνας γκρανμαίτρ Βασίλης Κοτρωνιάς κάτοχος 9 Πανελληνίων Πρωταθλημάτων. Ο σπουδαίος σκακιστής μίλησε στην ΑνωΓη με τα καλύτερα λόγια για την διοργάνωση και την παραμονή του στα Ανώγεια. Αναλυτικά ανέφερε:
”Θέλω να ευχαριστήσω τους διοργανωτές για την πρόσκληση προς το πρόσωπο μου και την τιμή που μου έκαναν.Το επίπεδο της διοργάνωσης ήταν πάρα πολύ καλό,υπήρχε πολύ καλή και φιλική ατμόσφαιρα και η αίθουσα των αγώνων ήταν επαρκέστατη για αγώνες τόσο υψηλού επιπέδου .Πιστεύω όλοι χαρήκαμε το τουρνουά και γυρίζουμε πίσω με τις καλύτερες εντυπώσεις.
Τα Ανώγεια είναι ένα μαγικό μέρος στην κυριολεξία..Εδώ χαμένα μέσα στα βουνά ,μου θυμίζει κάποια ποιήματα του Ελύτη ξέρεις όπως το με έχτισες μέσα στα βουνά..Πραγματικά βλέπω μια φύση εκπληκτική και ανθρώπους εκπληκτικούς.Τώρα δεν ξέρω να σου πω αν είναι η φύση που κάνει τους ανθρώπους ή μήπως οι άνθρωποι την φύση,αυτό μένει να ερευνηθεί.
Είναι η πρώτη φορά που έρχομαι στο τουρνουά και στα Ανώγεια και ελπίζω ειλικρινά να ξανά ‘ρθω στο μέλλον.Θα δούμε αν έρθω στο επόμενο τουρνουά αν δεν έχω κάποια άλλη υποχρέωση γιατί υπάρχουν και πολλά διεθνή τουρνουά που γίνονται ευχαρίστως να ξανά ‘ρθω .Γενικά πάντως υπήρχε αυτό που λέμε ευ αγωνίζεσθε ,μια πολύ καλή ατμόσφαιρα ανάμεσα στους παίχτες,χωρίς αντεγκλήσεις.Ήταν ένα τουρνουά που διεξήχθη σε ευπρεπή πλαίσια όπως πρέπει να γίνεται παντού.
Οφείλω να πω ότι οι Ινδοί ήταν καλύτεροι στο συγκεκριμένο τουρνουά.Οι τρεις που αγωνίστηκαν.Τους έσπασε την τριάδα ο Γιώργος ο Γκούμας και εκφράζω θερμά συγχαρητήρια σε αυτόν.Έπαιξε καλό σκάκι και άξιζε την θέση αυτή.
Το σκάκι είναι συνδυασμός τέχνης επιστήμης και αγώνα.Με αυτή τη λογική το κατατάσσω τουλάχιστον για όσους ασχολούνται με αυτό σαν μια πολύ ψηλή προτεραιότητα και μια πολύ ευγενική ενασχόληση και πιστεύω ότι πρέπει να διαδοθεί για να γνωρίσουν και άλλοι αυτό το πανέμορφο σπορ τέχνης και επιστήμης ταυτόχρονα όπως σου είπα…” κατέληξε.

Ο Διεθνής σκακιστής Ντούσαν Λέκιτς και ο Μανόλης Νταγιαντάς με τους μικρούς σκακιστές του Ομίλου Ανωγείων
Ο Γιάννης Μαρής
Ο σύμβουλος της Ελληνικής σκακιστικής Ομοσπονδίας τέλος μίλησε στην ΑνωΓη για το τουρνουά ενώ αποκάλυψε ότι από τη νέα χρονιά θα αγωνίζεται με τη ”φανέλα” του Σκακιστικού Ομίλου Ανωγείων. Είπε χαρακτηριστικά:
”Εγώ συμμετέχω σε αυτό το τουρνουά από την δεύτερη χρονιά δυστυχώς στο πρώτο δεν ήμουν εδώ.Και την δεύτερη χρονιά και φέτος ήταν ένα υπέροχο τουρνουά.
Με όσους έχω μιλήσει,Έλληνες και ξένους,η γνώμη τους είναι ότι φέτος έπαιξαν σε ένα πολύ φιλικό περιβάλλον και οικογενειακό,πραγματικά όλοι είναι πάρα πολύ ευχαριστημένοι και οφείλω να πω ότι η βελτίωση από το δεύτερο στο τρίτο τουρνουά είναι πραγματικά εντυπωσιακή. Τόσο στη δυναμικότητα των σκακιστών όσο και στις βελτιώσεις στο σύστημα της οργάνωσης πραγματικά έκαναν ένα τουρνουά που όλοι το ευχαριστηθήκαμε απόλυτα.
Προσωπικά είμαι ευχαριστημένος,έπαιξα καλό σκάκι.Όσο για τους νικητές του τουρνουά πιστεύω ότι πάντα όταν κάποιος κερδίζει σε διοργανώσεις σαν αυτές στα Ανώγεια τότε ναι ήταν ο καλύτερος.
Για τα παιδιά του σκακιστικού συλλόγου έχω να πω μόνο ότι είναι εξαιρετικοί και πολύ φίλοι μου.Μάλιστα αποφάσισα να παίζω πλέον με το σκακιστικό σύλλογο Ανωγείων. Αυτό ήταν μια παλιά υποχρέωση που έχω από την εποχή της Δημαρχίας του Γιώργη Κλάδου.Τότε είχαμε φέρει πρώτη φορά μια μαγνητική σκακιέρα τύπου για μαθήματα.Είναι πολλά χρόνια τώρα αλλά άρχισε τότε και η σκακιστική κίνηση στα Ανώγεια η οποία πάει πάρα πολύ καλά και είναι ιδιαίτερα καλό για τη νεολαία με τα άτομα που συνεχίζουν αυτή τη προσπάθεια όπως ο Μανόλης Νταγιαντάς και όλοι οι υπόλοιποι. Θα αγωνιστώ για τον σκακιστικό όμιλο Ανωγείων το επιθυμώ και θα γίνει.Προς το παρόν είμαι με υποσχετική γιατί ανήκω στον Ο.Φ.Η αλλά επιθυμώ πια να αγωνίζομαι μόνιμα για την ομάδα των Ανωγείων…”.
Με αυτόν τον τρόπο τελείωσε και η φετινή παρτίδα μιας εκ των σημαντικότερων Πολιτιστικών εκδηλώσεων των Ανωγείων. Ο σύλλογος έχει προσελκύσει πολλά μικρά παιδιά στις τάξεις του, που μαθαίνουν τη γοητεία αυτού του παιχνιδιού,αλλά και τον σεβασμό και τη δικαιοσύνη στον αντίπαλο αλλά και στον ίδιο τους τον εαυτό.
Εκφράζουμε τα συγχαρητήρια μας στους διοργανωτές και δίνουμε όλοι ραντεβού για το 4ο Διεθνές Τουρνουά Ιδαίον Άντρο το 2015!
Ολοκληρώνοντας να αναφέρουμε αναλυτικά όλους τους νικητές στις υπόλοιπες κατηγορίες:
Γυναίκες
Γκρουπ Κάτω των 10 ετών
1. Χατζηπαναγιώτου Ασημένια
2.Σφυρή- Μπαγκέρη Ολυμπία
3.Αγγελέτου Αναστασία
Γκρουπ κάτω των 14 ετών
1.Αγγελέτου Φερενίκη
2.Σαλούστρου Δέσποινα
3.Μέμμου Ευαγγελία
Γκρουπ κάτω των 18 ετών
1.Δρακάκη Άννα Μαρία
2.Στελάκη Αλεξάνδρα
3.Σκέμπρη Ιωάννα
Καλύτερη Γυναίκα
1.Κασπάροβα Τατιάνα
2.Μάκα Ευανθία
3.Χριστοδουλάκη Αντωνία
ΑΝΤΡΕΣ
Γκρουπ κάτω των 10 ετών
1.Νταγιαντάς Δημήτρης
2.Χριστοδουλάκης Μιχάλης
3.Σαλούστρος Κωνσταντίνος
Γκρουπ κάτω των 14 ετών
1.Ραντιόνοφ Ντενί
2.Μαρντογιάν Αρτούρ
3.Κεφαλάς Σωτήρης
Γκρουπ κάτω των 18 ετών
1. Κούρκουλος Σταμάτης
2.Παπαδόπουλος Παναγιώτης
3.Ελευθεράκης Παναγιώτης
Οι πρώτοι 10 του τουρνουά:
1.Ναραγιανάν Σρινατ (Ινδία)
2.Ανουράγκ Μχαμάλ (Ινδία)
3.Γκούμας Γιώργος (Ελλάδα)
4.Κασπάροφ Σεργκέι (Βουλγαρία)
5.Σουαπνίλ Ντοπάντε (Ινδία)
6.Αντιτς Ντέγιαν (Σερβία)
7.Χριστοδούλου Παναγιώτης (Ελλάδα)
8.Κούρκουλος Σταμάτης (Ελλάδα)
9.Λέκιτς Ντούσαν (Μαυροβούνιο)
10.Μαλικέντζος Σωτήρης (Ελλάδα)
Με αισιοδοξία και καλό κλίμα ξεκίνησε τη Δευτέρα το απόγευμα στο Δημοτικό στάδιο η προετοιμασία του Αετού, παρουσία της Διοίκησης με επικεφαλής τον πρόεδρο κ. Μιλτιάδη Πλουσή, του τεχνικού τιμ και παλιών και νέων ποδοσφαιριστών της ομάδας.
Συνολικά 26 ποδοσφαιριστές ξεκίνησαν τα πρώτα χιλιόμετρα της χρονιάς με τον προπονητή Φίλιππο Μακατουνάκη και τον γυμναστή Νίκο Κατσίλα να τους επιβλέπουν και να τους μεταφέρουν τις πρώτες οδηγίες.
Η Διοίκηση συνεχίζει πάντως να τρέχει για τα ζητήματα της ομάδας καθώς το ρόστερ δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα, ενώ μόλις σήμερα ολοκλήρωσε άλλη μια μεταγραφή ,αυτή του Λευτέρη Πρατσινάκη από την Α.Ε. Ηρακλής Θερίσσου.
Η ΑνωΓη βρέθηκε στο Δημοτικό στάδιο και απέσπασε τις πρώτες δηλώσεις από Διοίκηση, προπονητή και ποδοσφαιριστές. Ευχόμαστε μια καλή χρονιά χωρίς τραυματισμούς και εντάσεις και να αναδειχθούν από αυτή τη προσπάθεια ακόμα περισσότερα ποδοσφαιρικά ταλέντα στον τόπο μας.
Αναλυτικά οι δηλώσεις έχουν ως εξής:
Ο πρόεδρος του Αετού Μιλτιάδης Πλουσής ανέφερε:
” Μια καινούρια χρονιά ξεκινάει σήμερα με τους ίδιους στόχους όπως και την περασμένη,θα αναζητήσουμε πάντως και το κάτι παραπάνω φέτος.Θέλουμε να κυμανθούμε σε καλά επίπεδα,με καλό κλίμα,καλά παιδιά και ποδοσφαιριστές,σκληρή προπόνηση αλλά και οργάνωση από την πλευρά της Διοίκησης ώστε να μη λείψει τίποτα στους παίχτες,Ελπίζουμε ότι φέτος θα είμαστε η ευχάριστη έκπληξη του πρωταθλήματος και εύχομαι να έχουμε μια χρονιά με επιτυχίες,χαρές και χωρίς τραυματισμούς.”.
Ο προπονητής του Αετού Φίλιππος Μακατουνάκης δήλωσε:
”Πίστεύω θα είναι κάτι διαφορετικό φέτος,βάλαμε πιο ψηλούς στόχους σαν ομάδα,πήραμε καλά παιδιά και καλούς ποδοσφαιριστές.Μέσα από την δουλειά θα καταφέρουμε αυτό που όλοι θέλουμε,να έχουμε ψηλά τον Αετό μας.Πραγματικά είναι τιμή για μένα που είμαι σε αυτή την ομάδα και αυτό το χωριό.
Αυτό που ζητάω από τα παιδιά είναι απόλυτη πειθαρχία και μέσα αλλά και έξω από το γήπεδο,δεν θέλω πάρε δώσε με τους διαιτητές και αντιπαλότητες μεταξύ μας μέσα στο γήπεδο,δεν θέλω αναίτιες κόκκινες κάρτες.Θέλουμε μια ομάδα ανταγωνιστική και αυτό μόνο μέσα από τη δουλειά θα το πετύχουμε..”.
Ο νέος παίχτης του Αετού Στέλιος Λαδουκάκης τόνισε:
”Για μένα είναι κάτι πρωτόγνωρο, ένα νέο πρωτάθλημα μετά από τόσα χρόνια στην πρώτη κατηγορία Ηρακλείου. Πιστεύω θα είναι μια καλή εμπειρία και θα προσπαθήσω να βοηθήσω τους ανθρώπους που με επέλεξαν και να πάμε όσο πιο ψηλά γίνεται τον Αετό.
Οι αρχικές μου εντυπώσεις είναι καλές, έχουμε καλό κλίμα σαν ομάδα, οι εγκαταστάσεις είναι αρκετά καλές και βλέπω ότι είναι ένα αρκετά οργανωμένο σωματείο. Θα προσπαθήσουμε όλοι να το ανεβάσουμε ψηλότερα..”.
Τέλος ο έμπειρος παίχτης Νίκος Καλλέργης μιλώντας στην ΑνωΓη τόνισε:
”Ελπίζω να έχουμε μια ανάλογη χρονιά όπως την περασμένη που θεωρείτε απόλυτα πετυχημένη. Να έχουμε όλοι την υγεία μας χωρίς τραυματισμούς και να έχουμε ένα καλό κλίμα και οικογενειακό. Βλέπω ότι τα νέα παιδιά που ήρθαν έχουν καλό χαρακτήρα, ελπίζω να έχουμε μια καλή συνεργασία.
Ο προπονητής μας είναι γνωστός σε μας από πέρσι είναι πολύ καλός, οργανωτικός και συνεργάσιμος, με πολλές γνώσεις και πιστεύω θα μας βοηθήσει πολύ…”.
Με τις συναντήσεις του κρίσιμου 6ου γύρου συνεχίζεται το 3ο Διεθνές Τουρνουά των Ανωγείων. Αρκετές οι εκπλήξεις (ενδεικτικά οι νίκες των Χριστοδούλου και Κωστούρου επί του GM Βασίλη Κοτρωνιά στον 4ο & 5ο γύρο) ως τώρα στο τουρνουά και πολύ ενδιαφέρουσες παρτίδες, με πάρα πολλούς σκακιστές να διεκδικούν τις κορυφαίες θέσεις. Αυτή τη στιγμή στην κατάταξη προηγείται ο Ινδός Διεθνής Μετρ Ναραγιάναν με 4,5 βαθμούς, ενώ 8 σκακιστές ακολουθούν με 4 βαθμούς (ο Σέρβος Γκρανμετρ Άντιτς, ο Ινδός Διεθνής Μετρ Μάμαλ, οι νεαροί Έλληνες σκακιστές Γαλόπουλος, Χριστοδούλου, Μαλικέντζος και Κούρκουλος οι οποίοι κάνουν ένα εξαιρετικό τουρνουά, ο Λευκορώσος Γκρανμετρ Σεργκέι Κασπάροβ και ο Μαυροβούνιος Διεθνής Μετρ Ντούσαν Λέκιτς). Άλλοι 10 σκακιστές ακολουθούν με 3,5 βαθμούς, οπότε είναι φανερό ότι η μάχη έχει ανάψει για τα καλά.
Μεγάλη μάχη δίνουν και οι Ανωγειανοί σκακιστές, έχοντας επιτύχει πολύ ικανοποιητικά αποτελέσματα, δεδομένου του βαθμού δυσκολίας του πρωταθλήματος. Εντυπωσιακότερος όλων ο Γιάννης Μέμος, ο οποίος εξασφάλισε ήδη Διεθνή βαθμό αξιολόγησης (Διεθνές elo).
Οι παράλληλες εκδηλώσεις πολλές και πλούσιες. Συγκεκριμένα:
Τετάρτη 30/7 Σιμουλτανέ με τον GM Σπύρο Σκέμπρη. Αγωνίστηκε ταυτόχρονα εναντίον 12 αντιπάλων, επικρατώντας και στις 12 παρτίδες. Ακολούθησε επίδειξη τυφλού σκακιού (blind) από τον Σέρβο GM Misa Pap. Ο Misa έδεσε ένα μαντίλι στα μάτια του, γύρισε πλάτη στην σκακιέρα και έπαιζε χωρίς να βλέπει εναντίον του προέδρου του ΣΟ Ανωγείων Μανόλη Νταγιαντα, επικρατώντας με άνεση.
Παρασκευή 1/8 Διαγωνισμός -Σκακιστικό κουίζ ιστορικών γνώσεων. Οι ερωτήσεις ήταν δύσκολες, αλλά το ευχαριστήθηκαν όλοι οι συμμετέχοντες. Νκητής ο Κωστής Σκαπέρδας με 101 πόντους στους 125 δυνατούς. Στην δεύτερη θέση ο Γιώργος Μυλωνάκης με 96 και τρίτος ο Φώτης Τόλιας με 94.
Σάββατο 2/8 Φιλικός Ποδοσφαιρικός Αγώνας των σκακιστών όπου για 3η συνεχόμενη χρονιά η ομαδάρα του Μαζεταϊκού επικράτησε του Στησιακού, στα πέναλτι με 3-2 μετά το ισόπαλο 2-2 του κανονικού αγώνα.
Ατομικό τουρνουά BLITΖ το βράδυ του Σαββάτου στην αίθουσα των αγώνων, όπου οι σκακιστές έπαιξαν 9 γύρους με χρόνο 3 λεπτά για όλη την παρτίδα + 2 δεπτερόλεπτα στην κίνηση. Εκπληκτικός ο Μαυροβούνιος Διεθνής Μέτρ Dusan Lekic κατέκτησε την 1η θέση με 7,5/9, ενώ στην 2η θέση βρέθηκε ο Νίκος Γαλόπουλος με 7/9 και στην 3η ο Γιώργος Γκούμας (7/9 επίσης).
Κυριακή 3/8 Φιλικός αγώνας Διπλού Πινγκ-Πονγκ (2 εναντίον 2) στον οποίο η ομάδα των Παπαδογιάννη – Μυλωνάκη επικράτησε με θριαμβευτικό τρόπο, ενώ την 2η θέση κατέκτησε η ομάδα Χατζηπαναγιώτου – Χριστοδουλάκης. Στην τρίτη θέση οι Γαλόπουλος – Χριστοδούλου και 4οι οι Μαρντογιάν – Γιαλυτάκης.
Οι παράλληλες εκδηλώσεις της Κυριακής 3/8 ολοκληρώνονται το βράδυ με την προβολή της ταινίας “Searching for Bobby Fischer” στις 21:00 στον θερινό κινηματογράφο στην ΕΣΤΙΑ.
Δευτέρα 4/8 Εκδρομή στο περίφημο σπήλαιο Σφεντόνη στα Ζωνιανά
Τετάρτη 6/8 STOP THE WAR …Μετά την τελετή λήξης του τουρνουά οι διοργανωτές σας καλούμε να συμμετέχετε σε μια ομαδική φωτογράφιση που θα στέλνει το σύνθημα “STOP THE WAR ” Η φωτογραφία θα κυκλοφορήσει στα ελληνικά και διεθνή σκακιστικά site ενώ θα αποσταλεί και στα γενικά ΜΜΕ.
Ζωντανά οι παρτίδες (καθώς και αναλυτικά οι κληρώσεις και τα αποτελέσματα στην επίσιμη ιστοσελίδα του Σκακιστικού Ομίλου Ανωγείων: www.anogiachess.com )






