Αθλητικά

Το Σάββατο 7 Μαρτίου ξεκινούν οι αγωνιστικές υποχρεώσεις στις διασυλλογικές διοργανώσεις για τον Σκακιστικό Όμιλο Ανωγείων. Η αρχή γίνεται με τον προκριματικό γύρο του Κυπέλλου Κρήτης «Γιάννης Μακρόπουλος», όπου στις 16:30 του Σαββάτου η ομάδα των Ανωγείων φιλοξενεί τον Ηρόδοτο. Ο αγώνας θα λάβει χώρα στο εντευκτήριο του ΣΟ Ανωγείων στο ισόγειο του Δημαρχείου.

Στους αγώνες κυπέλλου οι συνθέσεις των ομάδων είναι 4μελής (στο πρωτάθλημα είναι 10μελής). Ο αγώνας είναι νοκ-άουτ, με την ομάδα που θα κερδίσει να προκρίνεται στους 16 τους κυπέλλου, ενώ ο ηττημένος αποχαιρετά την διοργάνωση. Η ομάδα της Νέας Αλικαρνασσού αγωνίζεται σε μεγαλύτερη κατηγορία, συγκεκριμένα στην Β’ Εθνική, και είναι το φαβορί της αναμέτρησης, όμως στον ΣΟ Ανωγείων κάθε άλλο παρά μουδιασμένοι είναι με την κλήρωση. Όπως αναφέρουν οι ίδιοι: «Ανεξαρτήτως αντιπάλου, εμείς θα παλέψουμε με όλες μας τις δυνάμεις, προσπαθώντας να παίξουμε το καλύτερο σκάκι που μπορούμε …και κάτι παραπάνω».

Οι συναντήσεις του προκριματικού γύρου του  Κυπέλλου Κρήτης, «Γιάννης Μακρόπουλος»  είναι οι εξής:

Σ.Α. ΧΕΡΣΟΝΗΣΟΥ – Α.Ο.Α.Ν.

Ο.Φ.Η. 2000 – Ε.Γ.Ο.Η.

Σ.Ο.ΑΝΩΓΕΙΩΝ – ΗΡΟΔΟΤΟΣ

Σ.Ο.ΛΕΩΝ ΚΑΝΤΙΑ – Π.Α.Ο.Κ.

Ο.Α.Χ. 2000 – Α.Ο.ΚΙΣΣΑΜΟΥ

Σ.Ο.ΡΙΘΥΜΝΑ – Ο.Φ.Σ.Χ.

ΚΑΪΣΣΑ – ΣΚ.Ο.Ρ.

Παράλληλα να αναφέρουμε ότι το πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής ξεκινάει την Κυριακή 22 Μαρτίου. Στον πρώτο γύρο ο ΣΟ Ανωγείων φιλοξενεί τον Π.Α.Ο.Κ. στα Ανώγεια.

Ευχόμαστε στην ομάδα των Ανωγείων καλή επιτυχία στις προσπάθειες της και …όμορφες παρτίδες!

Πρόεδρος στον Όμιλο Πρακτικής Σκοποβολής Ηρακλείου (Ο.Π.Σ.Η ) αναδείχτηκε ο πάτερ.Ανδρέας Κεφαλογιάννης,μετά τις χθεσινές αρχαιρεσίες του σωματείου που εξέλεξε νέο Δ.Σ. στα γραφεία τους στο Ηράκλειο στην διεύθυνση Πλατείας Κύπρου 3.
Πρόκειται για το παλαιότερο σωματείο σκοποβολής  IPSC  στην Κρήτη με έτος ίδρυσης το 1989,το πρώτο που εντάχθηκε στην δύναμη της Σκοπευτικής Ομοσπονδίας Ελλάδας και επίσης ο πρώτος σύλλογος που κατασκεύασε με δικά του έξοδα το σύγχρονο σκοπευτήριο σκοποβολής IPSC ”Στρούμπουλα Τυλίσσου”.
Ο νέος πρόεδρος είναι μέλος του Ο.Π.Σ.Η από το 1995 και είναι ένας άνθρωπος που παλεύει χρόνια για την σωστή χρήση των όπλων ενάντια στους άσκοπους πυροβολισμούς.Σημαντική ήταν η παρέμβαση του το 2006 στην Επιτροπή κατά της οπλοφορίας που απαρτιζόταν τότε από ανθρώπους του πνεύματος και των τεχνών,όπως ο Μίκης Θεοδωράκης,ο Νίκος Κούνδουρος και η Μαρίνα Λαμπράκη-Πλάκα,καθώς με ενέργειες του έγινε στα Ανώγεια η υπογραφή της Διακήρυξης για την οπλανάπαυση παρουσία του τότε Υπουργού Δημοσίας Τάξης Γιώργου Βουλγαράκη.
Στόχος του νέου Δ.Σ θα είναι η διάδοση του αθλήματος της σκοποβολής και η μετάδοση στους νεότερους των αρχών της σωστής χρήσης των όπλων.
Αναλυτικά η σύνθεση του νέου συμβουλίου έχει ως εξής:
1. ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗ Ανδρέα, Πρόεδρο
2. ΤΣΙΑΜΠΑ Ιωάννη, Γενικό Γραμματέα
3. ΓΟΥΡΝΙΕΖΑΚΗ Μιχάλη, Αντιπρόεδρο
4. ΜΑΝΙΑ Εμμανουήλ, Ταμία
5. ΣΕΒΑΣΤΑΚΗ Χρήστο, Αναπληρωτή Γεν. Γραμματέα
6. ΓΑΣΠΑΡΗ Βασίλειο, Βοηθό Ταμία
7. ΠΙΝΑΚΟΥΛΑΚΗ Αντώνιο, Έφορο κυνηγετικού όπλου
8. ΒΡΥΣΙΜΙΤΖΑΚΗ Εμμανουήλ, Έφορο αεροβόλου όπλου & τοξοβολίας
9. ΣΤΑΥΡΟΥΛΑΚΗ Γεώργιο, Έφορο πιστολιού και πολεμικού όπλου
Λίγα λόγια για τις δράσεις του Ο.Π.Σ.Η 
Ο Όμιλος Πρακτικής Σκοποβολής Ηρακλείου (ΟΠΣΗ) είναι το παλαιότερο σκοπευτικό σωματείο σκοποβολής IPSC της Κρήτης, Ιδρύθηκε το 1989 και έλαβε την φίλαθλο ιδιότητα το 1990. Είναι το πρώτο σωματείο σκοποβολής IPSC που εντάχθηκε στη δύναμη της Σκοπευτικής Ομοσπονδίας Ελλάδος και το πρώτο που κατασκεύασε, ιδίοις εξόδοις σύγχρονο σκοπευτήριο σκοποβολής IPSC στην Κρήτη, το σκοπευτήριο «Στρούμπουλα Τυλίσσου». Η προαναφερθείσα αθλητική εγκατάσταση ήταν από τις ελάχιστες στην Ελλάδα η οποία διέθετε νόμιμη άδεια λειτουργίας και μπορούσε να φιλοξενήσει αγώνες Ευρωπαϊκού επιπέδου. Το σωματείο μας σήμερα απαριθμεί εκατόν σαράντα ένα (141) αθλούμενα μέλη.
Στην εικοσιπενταετή πορεία του έχει  αναπτύξει  πλούσια αγωνιστική δραστηριότητα, διοργανώνοντας την τελευταία δεκαετία στο ανωτέρω σκοπευτήριο έξι (6) διεθνείς αγώνες «Επιπέδου 3» (δηλ. αγώνες που γίνονται υπό την αιγίδα και επίβλεψη της Παγκόσμιας Συνομοσπονδίας Πρακτικής Σκοποβολής IPSC), και μεγάλο αριθμό αγώνων «Επιπέδου 1» και Πανελληνίων «Επιπέδου 2». Οι αγώνες «Επιπέδου 1» είναι διασυλλογικοί τοπικοί αγώνες ενώ οι «Επιπέδου 2» διοργανώνονται στα πλαίσια του Πανελληνίου Πρωταθλήματος. Μόνο κατά το έτος 2005 διοργάνωσε   τέσσερις (4) Πανελλήνιους αγώνες, τους περισσότερους από κάθε άλλο σωματείο σκοποβολής IPSC στην Ελλάδα.
Όπως αναφέρουν τα μέλη του Ο.Π.Σ.Η ” Δυστυχώς, το επόμενο έτος (2006) και αμέσως μετά την δημοσίευση της ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗΣ οπτό κάθε άποψη υπ’ αριθμ. 19180/2006 Κοινής Υπουργικής Απόφασης των υπουργών Πολιτισμού και Δημόσιας Τάξης κκ ΟΡΦΑΝΟΥ και ΠΟΛΥΔΩΡΑ, αντίστοιχα, (ΦΕΚ 599, τ.Β, 4.5.2006) με ομόφωνη απόφαση της Γενικής Συνελεύσεως αναστείλαμε επ’ αόριστον την λειτουργία του σκοπευτηρίου «Στρουμπουλά Τυλίσσου» καθόσον ήταν αντικειμενικά αδύνατον να προσαρμόσουμε την λειτουργία της αθλητικής μας εγκατάστασης στις αλλοπρόσαλλες και αντιφατικές διατάξεις του εν λόγω νομοθετήματος. Ενός νομοθετήματος ντροπή για την Ελληνική πολιτεία. Ταυτόχρονα ξεκινήσαμε μία μεγάλη προσπάθεια ώστε να ενθαρρυνθούν οι αθλητές μας (ηθικά, τεχνικά και οικονομικά) ώστε να στραφούν προς τους αγώνες εξωτερικού. Το 2006 με έξοδα του σωματείου καλέσαμε στην Κρήτη τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή Saul Kirsch για να προπονήσει τα μέλη μας στο αγώνισμα όπλων χειρός σκοποβολής IPSC. Πράγματι η συμμετοχή των αθλητών μας σε διοργανώσεις εξωτερικού η οποία ουσιαστικά είχε ξεκινήσει από το 2004 άρχισε να αποφέρει θετικά αποτελέσματα. Αποσπάσαμε σημαντικές διακρίσεις σημαντικότερες των οποίων είναι η κατάκτηση της 3ης  και 4ης θέσης στο αγώνισμα όπλων χειρός σκοποβολής IPSC που διεξήχθη στο Brunn της Αυστρίας το 2005, η 4η και 6η θέση στο αγώνισμα λειοκάνου τυφεκίου σκοποβολής IPSC Australasian Championship(Διηπειρωτικού Πρωταθλήματος) που διεξήχθη στην Ινδονησία το 2004. Οι τακτικές συμμετοχές της ομάδας του σωματείου μας (αδιαλείπτως από το 2004 μέχρι σήμερα) στον διεθνή αγώνα Schweiger Trophy που διεξάγεται στην Βιέννη της Αυστρίας, η συμμετοχή στον Πανευρωπαϊκό αγώνα τυφεκίου σκοποβολής IPSC European Rifle Championship που διεξήχθη στην Νορβηγία το έτος 2009, η μεγάλη συμμετοχή των μελών του σωματείου μας σε αγώνες που διεξάγονται σε χώρες της Βαλκανικής (πχ Montenegro Μαυροβούνιο 2005, VelikoTarnovo Βουλγαρίας 2007) κλπ.”.
Σε τοπικό επίπεδο (Κρήτη – Δωδεκάνησα), οι αθλητές του ΟΠΣΗ κατά το έτος 2005 απέσπασαν έξι (6) από τα δώδεκα (12) μετάλλια όλων των κατηγοριών. Το 2008, μετά από παραχώρηση του σκοπευτηρίου «Λαμπινής Ρέθυμνου» από τον τοπικό σύλλογο, διοργάνωσαν  τον πρώτο αγώνα λειοκάνου τυφεκίου σκοποβολής IPSC στην Κρήτη (αγώνας Επιπέδου 2). Όλα αυτά πραγματοποιήθηκαν χωρίς δαπάνες  από  το Ελληνικό δημόσιο χωρίς οποιαδήποτε οικονομική επιχορήγηση ή άλλου είδους βοήθεια από την πολιτεία.
Τέλος, κατά την τελευταία τριετία διοργάνωσαν  μεγάλο αριθμό ανοικτών εκπαιδευτικών σεμιναρίων για όλα τα αγωνίσματα της σκοποβολής και σεμινάρια ασφαλούς χρήσης των όπλων με έμφαση στους κανόνες ασφαλείας, την σωστή συμπεριφορά εντός των χώρων του σκοπευτηρίου, την διεξοδική ανάλυση των κανονισμών που διέπουν το άθλημα της σκοποβολής IPSC καθώς και νομικά θέματα περί οπλοκατοχής.

 

Ακόμα μια επιτυχημένη αποστολή σε τουρνουά για τον Σκακιστικό Όμιλο Ανωγείων ήταν η εκδρομή που διοργάνωσε το σωματείο για να συμμετάσχει στα 8α«Φραγκιαδάκεια» στην αίθουσα του πνευματικού κέντρου του Αγ. Δημητρίου στην Άνω Χερσόνησο.

Στην αποστολή συμμετείχαν 26 άτομα, 19 από τα οποία αγωνίστηκαν στο τουρνουά, το οποίο διεξήχθη σε 7 γύρους με Ελβετικό σύστημα.

Συνολικά αγωνίστηκαν 85 αθλητές. Τα «Φραγκιαδάκεια» διοργανώθηκαν για 8η φορά από την Σκακιστική Ακαδημία Χερσονήσου με απόλυτη επιτυχία. Όλοι οι συμμετέχοντες σκακιστές τίμησαν την μνήμη του αδικοχαμένου σκακιστή της ΣΑΧ Γιάννη Φραγκιαδάκη, ο οποίος έχασε την ζωή του στην άσφαλτο πριν προλάβει να ενηλικιωθεί.

Η παρουσία των σκακιστών και σκακιστριών του ΣΟ Ανωγείων στην διοργάνωση ήταν απόλυτα επιτυχημένη, με τον Γιάννη Μαρή να κατακτά την πρώτη θέση (σε ισοβαθμία με τον Φώτη Τόλια του ΣΟ Λέων Κάντια) του τουρνουά με 6,5 βαθμούς σε 7 παρτίδες!

Στις ηλικιακές κατηγορίες, οι σκακιστές και οι σκακίστριες των Ανωγείων έκαναν θαυμάσια εμφάνιση: Κάτω των 18 ετών  ο Γιάννης Χαιρέτης κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο. Στην κατηγορία κάτω των 14 ο Γιάννης Μέμος κατέκτησε την 1η θέση και το χρυσό μετάλλιο, ενώ η κατηγορία κάτω των 12 ήταν κυριολεκτικά αποκλειστική υπόθεση των παιδιών του ΣΟ Ανωγείων, με τους Γιώργο Χαιρέτη (χρυσό μετάλιο), Δημήτρη Νταγιαντά, Χάρη Κονιό και Δέσποινα Σαλούστρου να κατακτούν τις πρώτες θέσεις και τα μετάλια ισοβαθμώντας μεταξύ τους με 5 βαθμούς!

Στην κατηγορία κάτω των 10 ο Κώστας Σαλούστρος κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο, ενώ στην κατηγορία κάτω των 8 ο Γιώργος Κονιός ισοβάθμησε στην 3η θέση, αλλά έχασε το μετάλλιο στις λεπτομέρειες των κριτηρίων άρσης ισοβαθμίας.

Το «βάπτισμα του πυρρός» πήραν με την ομάδα μας σε επίσημη διοργάνωση για πρώτοι φορά οι Γιώργος Φασουλάς, Νάνσυ Ξυλούρη, Μαρισόφη Ξυλούρη και Πασπαράκη Παναγιώτα πραγματοποιώντας εμφανίσεις που αφήνουν υποσχέσεις για το μέλλον.

Το σημαντικότερο όμως απ’ όλα είναι η συμμετοχή! Οι σκακιστές και οι σκακίστριες του ΣΟ Ανωγείων αποτέλεσαν την πολυπληθέστερη αποστολή και αυτή τη φορά στην διοργάνωση, εκπροσωπώντας επάξια τόσο το σωματείο όσο και τα Ανώγεια. Μια ονομαστική αναφορά, μαζί με τα συγχαρητήρια προς όλους, είναι απαραίτητη. Με τον Σκακιστικό Όμιλο Ανωγείων, στα « 8α Φραγκιαδάκεια 2015» αγωνίστηκαν οι:

Γιάννης Μαρής,Γιάννης Χαιρέτης, Γιώργος Χαιρέτης, Γιάννης Μέμος, Ευαγγελία Μέμου, Χάρης Κονιός, Γιώργος Κονιός, Δημήτρης Νταγιαντάς, Ολυμπία Σφυρή, Σαλούστρος Κώστας, Σαλούστρου Δέσποινα, Μιρζάκ Βαλέρια,  Πασπαράκη Χρύσα, Πασπαράκη Θωμαΐς, Πασπαράκη Παναγιώτα, Φασουλάς Γιώργος, Ξυλούρη Μαρισόφη και Ξυλούρη Νάνσυ.

Τα παιδιά είναι αυτά που μας δίνουν δύναμη για να συνεχίσουμε, με πίστη στις αστείρευτες δυνατότητες που έχουν να ξεδιπλώνουν τον καλύτερο τους εαυτό!

 

Με αφορμή την πρόσφατη επίσκεψη ανθρώπων της Διοίκησης του Π.Α.Ο.Κ στα Ανώγεια που συνέχισαν τις σχέσεις φιλίας και αγάπης των δυο πλευρών λάβαμε στην ΑνωΓη την παρακάτω επιστολή από φίλαθλο της ομάδας της Θεσσαλονίκης από την Δυτική Μακεδονία.Ο κ. Φωτιάδης περιγράφει με εύγλωττο τρόπο τα κοινά στοιχεία του χωριού μας και της ομάδας του που κάνουν αυτούς τους δεσμούς τόσο σφιχτά δεμένους. Άλλωστε είναι αρκετοί οι φίλοι της εφημερίδας μας από την Βόρεια Ελλάδα, που θέλουν να μαθαίνουν τις εξελίξεις στα Ανώγεια εξαιτίας αυτής της ιδιαίτερης σχέσης. Τους ευχαριστούμε θερμά.

Η επιστολή έχει ως εξής:

Φίλαθλος του ΠΑΟΚ
” Για τους φίλους του ΠΑΟΚ που γνωρίζουν την ιστορία των Ανωγείων, τα Ανώγεια πραγματικά αντιπροσωπεύουν για την Κρήτη και για όλη την Ελλάδα τα ίδια ιδανικά που εκφράζουν τους φίλους του ΠΑΟΚ: Τα 4 γράμματα  που εκτός από Πανθεσσαλονίκιος Αθλητικός όμιλος Κωνσταντινουπολιτών, ΠΑΟΚ σημαίνει Περηφάνια- Αντίσταση -Όνειρο -Κατάκτηση.

Με τα ίδια ιδανικά που πορευόταν, πορεύεται και είμαι σίγουρος ότι θα εξακολουθεί να πορεύεται το όμορφο χωριό σας.

Με εκτίμηση,

Στ.Φωτιάδης
Ένας φίλαθλος του ΠΑΟΚ-Λάτρης της ιστορίας και της μουσικής των Ανωγείων από τη Δυτική Μακεδονία.

Υ.Γ:Δε σας ζητώ να το δημοσιεύσετε, απλά να ξέρετε για ποιον λόγο οι φίλαθλοι του ΠΑΟΚ ταυτίζονται και αγαπούν το χωριό σας(  Περηφάνια- Αντίσταση- Όνειρο- Κατάκτηση)

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΓΙΩΡΓΗΣ ΜΠΑΓΚΕΡΗΣ

Οι καλές σχέσεις των ανθρώπων του Π.Α.Ο.Κ με τα Ανώγεια είναι γνωστές πλέον παντού και επίκεντρο της απαρχής αυτής της συμπάθειας είναι ο π.Ανδρέας Κεφαλογιάννης, όταν ως  πρόεδρος του Αετού Ανωγείων ξεκίνησε πριν πέντε χρόνια το μνημόσυνο προς τους αδικοχαμένους οπαδούς της ομάδας της Θεσσαλονίκης,στα Τέμπη το 1999.

Πλέον οι δεσμοί αυτοί είναι άρρηκτα δεμένοι και σε κάθε ευκαιρία η μια ή η άλλη πλευρά δείχνει με πράξεις,αυτή την καλή σχέση που υπάρχει. Κάτι τέτοιο συνέβη και τη Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου στα Ανώγεια.

Ο ποδοσφαιρικός Π.Α.Ο.Κ θα αντιμετωπίσει  στο Ηράκλειο τον ταλαιπωρημένο από πολλά προβλήματα, αλλά και φίλο του Ο.Φ.Η και τρεις άνθρωποι που ακολουθούν παντού τον Δικέφαλο του Βορρά βρήκαν την ευκαιρία να έρθουν παραμονές του αγώνα στα Ανώγεια και να συναντηθούν με τον καλό τους φίλο π. Ανδρέα.

Συγκεκριμένα ήρθαν δυο δημοσιογράφοι ο Ντίνος Καραμητρούσης και ο Γιώργος Κουβεντίδης και το πρώην μέλος της Διοίκησης και πιστός οπαδός της ομάδας Στέφανος Σαρατσής.

Ο π. Ανδρέας τους υποδέχτηκε και τους ξενάγησε πρώτα στο ίντερνετ καφέ της ενορίας όπου μεταξύ άλλων υπάρχει και η φωτογραφία του μεγάλου απόντα Παναγιώτη Ποικιλίδη, στην οποία κρατάει την φανέλα του Αετού στην επίσκεψη του πριν δυο χρόνια για το μνημόσυνο των Τεμπών.Ο Παναγιώτης ένας άνθρωπος με όλη τη σημασία της λέξης άφησε μόνο φίλους στα Ανώγεια,που συγκλονίστηκαν στο θλιβερό άκουσμα του θανάτου του.

Στη συνέχεια η παρέα μεταφέρθηκε στην παραδοσιακή ταβέρνα ”Αετός” όπου ο π.Ανδρέας είχε ετοιμάσει πλούσιο Ανωγειανό τραπέζι στους εκλεκτούς προσκεκλημένους,οι οποίοι έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον για ιστορίες των Ανωγείων,την παράδοση και τον πολιτισμό τους.

Μάλιστα όπως ανέφεραν χαρακτηριστικά: ”Είναι τιμή μας να ερχόμαστε σε αυτόν τον τόπο που πρόσφατα στις εκλογές δεν έδωσε καμία ψήφο στην Χρυσή Αυγή. Έναν τόπο που τιμά την ιστορία και την παράδοση του” κατέληξε χαρακτηριστικά ο κ.Καραμητρούσης. Στη διάρκεια του τραπεζιού έδωσαν δώρο και στον π.Ανδρέα μια φανέλα του πρώτου σκόρερ της ομάδας Στέφανου ”Κλάους”Αθανασιάδη.

Αργά το βράδυ οι άνθρωποι του Π.Α.Ο.Κ αποχώρησαν από τα Ανώγεια με τις καλύτερες των εντυπώσεων. Αποχαιρετώντας τους ο π.Ανδρέας τους είπε το εξής που προκάλεσε αίσθηση..

”Αν και είμαι ”κόκκινων” φρονημάτων και φίλος του Ολυμπιακού  σας εύχομαι ολόψυχα την κατάκτηση του φετινού πρωταθλήματος το οποίο αξίζετε με βάση την απόδοση σας. Πραγματικά πιστεύω ότι κάτι τέτοιο αν συμβεί θα σημάνει την απαρχή της διάλυσης όλου αυτού του σαθρού οικοδομήματος της σημερινής  Super League που προκαλεί αηδία σε κάθε υγιή φίλαθλο. Πραγματικά σας εύχομαι κάθε επιτυχία και είστε πάντα ευπρόσδεκτοι στο χωριό μας…”

ΦΩΤΟ: ΜΑΝΩΛΗΣ ΣΑΜΟΛΗΣ

Η Κοινωνική Υπηρεσία του Δήμου Ανωγείων (Τμήμα Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας ,Πολιτισμού) ενημερώνει τους ενδιαφερόμενους ότι από 12/12 /2014 κατόπιν σχετικής απόφασης του Υφυπουργού Πολιτισμού και Αθλητισμού τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για την απόκτηση ειδικής αθλητικής αναγνώρισης από Αθλητικά Σωματεία μειώθηκαν από 15 σε 4 (και κατά περίπτωση 6)

Τα δικαιολογητικά που απαιτούνται είναι τα εξής:

-Αντίγραφο πρακτικού συγκρότησης του Δ.Σ. του Σωματείου

-Υπεύθυνες Δηλώσεις του Προέδρου και του Γενικού Γραμματέα του Δ.Σ. του Σωματείου, θεωρημένες από δημόσια αρχή για το γνήσιο των υπογραφών τους με συγκεκριμένο περιεχόμενο

­­­ -Βεβαίωση της οικείας Ομοσπονδίας που θα περιλαμβάνει τα προβλεπόμενα στο  άρθρο 8,παρ.1α του Ν.2725/99 όπως ισχύει καθώς και : α)την ημερομηνία ένταξης του Σωματείου στην Ομοσπονδία , β)την κατηγορία (όπου υπάρχει) στην οποία αγωνίζεται

­Το σωματείο που υποχρεούται να απασχολεί προπονητή πρέπει πλέον να προσκομίσει:

-Έγγραφο στο οποίο να δηλώνεται ο/οι προπονητής/ές του.

­­ – Επικυρωμένο αντίγραφο της θεωρημένης από την αρμόδια Δ.Ο.Υ. σύμβασης εργασίας προπονητή/ών και σωματείου.

 

Για περισσότερες πληροφορίες και διευκρινήσεις παρακαλούμε απευθυνθείτε στην  Κοινωνική Υπηρεσία του Δήμου (Τμήμα Κοινωνικής Προστασίας ,Παιδείας, Πολιτισμού). Τηλ. επικοινωνίας:28340 31484  κ. Ρίτα Σουλτάτου.

 

-->