Αθλητικά
Ολοκληρώθηκε χθες Κυριακή 26 Απριλίου το πρωτάθλημα της πρώτης κατηγορίας Τοπικού Ρεθύμνης στο ποδόσφαιρο με τον Ερμή Ζωνιανών να αναδεικνύεται πρωταθλητής και να είναι η ομάδα που θα διεκδικήσει στα μπαράζ την άνοδο της στην Football League 2.
Από το πρωτάθλημα αυτό είχε αποχωρήσει με το τέλος του πρώτου γύρου η δική μας ομάδα ο Αετός Ανωγείων λόγω οικονομικών και άλλων προβλημάτων και υποβιβάζεται στο Β’ Τοπικό .Τον υποβιβασμό αγωνιστικά γνώρισε και ο Τάλως Μελιδονίου αλλά έχει καταθέσει ένσταση κατά του ΠΑΟ Αλφάς και αναμένεται η απόφαση για το ποια από τις δυο ομάδες θα ακολουθήσει τα Ανώγεια.
Η αναλυτική τελική βαθμολογία έχει ως εξής:
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ Α’ Ε.Π.Σ.Ρ 2014-15 (30 Αγώνες) (Τελική)
- Ερμής Ζωνιανών 82 [27-1-2] 99-14
2. Αστέρας Περάματος 81 [27-0-3] 91-16
3. Ρεθυμνιακός 72 [22-6-2] 74-17
4. Άρης Ρεθύμνου 65 [20-5-5] 58-22
5. ΟΦ Αρμένων 48 [14-6-10] 38-36
6. Αστέρας Ρεθύμνου 43 [13–4-13] 37-36
7. Σπήλι 38 [11-5-14] 44-52
8. Ποσειδώνας Γερανίου 36 [11-3-16] 29-47
9. Ψηλορείτης 35 [10–5-15] 41-55
10. Κάλυβος 34 [9-7-14] 26-47
11. Δόξα Πλατανέ 33 [9-6-15] 29-50
12. Ασή Γωνιά 30 [8-6-16] 37-77
13. Λιβάδια 28 [8-4-18] 31-65
14. ΠΑΟ Αλφάς * 26 [9-5-16] 48-72
15. Τάλως Μελιδονίου* 23 [6-5-19] 29-73
16. Αετός Ανωγείων 0
* Από τον ΠΑΟ Αλφάς έχουν αφαιρεθεί 6 βαθμοί.
ΕΙΚΟΝΕΣ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΤΑΔΙΟ
H απουσία ενός χωριού και μιας ομάδας με ιστορία όπως τα Ανώγεια από το πρωτάθλημα Ρεθύμνου προκαλεί ασφαλώς θλίψη και ελπίδα όλων είναι να βρεθούν οι άνθρωποι που θα σηκώσουν το βάρος από τη νέα σαιζόν που ξεκινάει τον Οκτώβριο ώστε η ομάδα να επιστρέψει σύντομα στην φυσική της θέση.
Θλίψη και απογοήτευση σκορπάει πάντως και η άσχημη κατάσταση στην οποία βρίσκεται το Δημοτικό Στάδιο Ανωγείων που χωρίς την ομάδα και τη Διοίκηση,ρημάζει και καταστρέφεται μέρα με τη μέρα.Αγριόχορτα φυτρώνουν παντού στον πλαστικό χλοοτάπητα,τοίχοι φθαρμένοι,σκουπίδια παντού και κανένα ίχνος συντήρησης από τον Ιανουάριο που η ομάδα αποχώρησε.
Για την κατάσταση αυτή πρέπει να υπάρξει ευαισθητοποίηση καθώς πέραν της ομάδας δεν πρέπει να λησμονούμε ότι δεκάδες ανωγειανοί,μικροί και μεγάλοι, ανηφορίζουν εκεί κάθε ημέρα για να ασκηθούν και να περάσουν λίγη ώρα με γυμναστική και ποδόσφαιρο.
Πρόταση λοιπόν της Ανωγης για αυτή την άσχημη κατάσταση είναι η σύσταση μιας επιτροπής σωτηρίας του σταδίου μέσω του Δήμου,του Πολιτιστικού συλλόγου ή άλλων φορέων ώστε το χωριό να μην χάσει το στολίδι του που τόσο πάσχισε να αποκτήσει και να φέρει σε καλή κατάσταση.Τα παιδιά μας και εμείς χρειαζόμαστε στο μέρος που ζούμε ένα καλό και ασφαλή χώρο που μπορούμε να αθληθούμε και να περάσουμε δημιουργικά τις ελεύθερες ώρες μας.
Γ.ΜΠ.
Την Κυριακή 26 Απριλίου πραγματοποιήθηκε ο 3ος γύρος του διασυλλογικού πρωταθλήματος της Γ’ Εθνικής με τον ΣΟ Ανωγείων να φιλοξενεί τον ΣΟ Λέων Candia στα Ανώγεια. Έγινε μια πολύ ενδιαφέρουσα αναμέτρηση, σε εξαιρετικό κλίμα. Ο ΣΟ Λέων Candia, ισχυρότερος, επικράτησε όπως αναμενόταν. Αναλυτικά τα αποτελέσματα ανά σκακιέρα:
Μαρής Γιάννης – Κλώκας Κώστας 0-1
Νταγιαντάς Μανόλης – Τόλιας Φώτης 0-1
Νταγιαντάς Μιχάλης – Αγγελέτος Μάριος 0-1
Δραμουντάνης Γιώργος – Κωνσταντινομανωλάκης Σταύρος 0-1
Ξημέρης Δημήτρης – Κουτσουράκης Μανώλης 1-0
Σαλούστρου Δέσποινα – Δαγκωνάκη Άσπα 0-1
Μέμου Ευαγγελία – Κουτσουράκη Αριάδνη 0-1
Χαιρέτης Γιώργος – Δαγκωνάκης Μάρκος 0-1
Μέμος Γιάννης – Κουτσουράκης Γιάννος 0-1
Νταγιαντάς Δημήτρης – Φαραζάκης Γιάννης 1-0
Το πρωτάθλημα συνεχίζεται την Παρασκευή στο APOLLONIA BEACH***** με τον 4ο γύρο, όπου η ομάδας μας θα αντιμετωπίσει την έτερη ομάδα του νομού, τον ΣΟ ΡΙΘΥΜΝΑ.
Η φωτογραφία που αποτυπώνει μοναδικά τα όσα έγιναν είναι τραβηγμένη από την Τζούλια, επίσημο φωτογράφο της ομάδας, στην οποία οφείλουμε πολλά ακόμα «ευχαριστώ» γιατί επιπλέον διαιτήτευσε, αλλά κυρίως για τα γλυκά τα οποία με βοήθησαν να ξεχάσω γρήγορα αυτά που έπαιξα!
Σκακιστικός Όμιλος Ανωγείων
Την Κυριακή 26 Απριλίου και ώρα 12:30 συνεχίζεται το διασυλλογικό πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής κατηγορίας στο σκάκι με τον Σ.Ο. Ανωγείων να φιλοξενεί στα Ανώγεια τον Σκακιστικό Όμιλο «Λέων» Candia.
Πρόκειται για ένα πολύ δύσκολο παιχνίδι απέναντι σε ένα εκ των φαβορί για την κατάκτηση του πρωταθλήματος. Ο ΣΟ Λέων Candia κάνει πρωταθλητισμό εδώ και αρκετά χρόνια, ενώ πέρσι αγωνίστηκε στο πρωτάθλημα της Β’ Εθνικής και είναι μια ομάδα με ποιοτικότατους σκακιστές σε όλες τις σκακιέρες. Θα γίνει μια σκληρή μάχη καθώς και η ομάδα των Ανωγείων θέλει να κυνηγήσει ότι καλύτερο μπορεί από αυτό το παιχνίδι, ενόψει της τελικής φάσης του πρωταθλήματος που θα διεξαχθεί από 1 έως 3 Μαΐου στο ξενοδοχείο APOLLONIA*****.
Στον Σκακιστικό Όμιλο Ανωγείων δηλώνουν έτοιμοι γι’ αυτή τη μεγάλη αναμέτρηση, παρά τις απουσίες που υπάρχουν. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν: «Υπάρχουν απουσίες, αλλά ταυτόχρονα υπάρχουν σκακιστές έτοιμοι να ανταποκριθούν εξίσου. Έχουμε παίχτες ώστε να μπορούμε να καλύπτουμε απουσίες που αναπόφευκτα υπάρχουν στην διάρκεια ενός πρωταθλήματος. Η ομάδα που θα κατέβει να αγωνιστεί θα είναι ισχυρή και θα δώσει ότι έχει και δεν έχει για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα».
Οι δύο προπονητές του ΣΟ Ανωγείων κράτησαν κλειστά τα χαρτιά τους όσον αφορά τη 10άδα με την οποία θα αγωνιστούν αυτή την Κυριακή, ενώ αντίθετα ανακοίνωσαν την αποστολή που θα βοηθήσει την ομάδα στην τελική φάση του πρωταθλήματος, η οποία έχει ως εξής: Fide Μετρ Μαρής Γιάννης, Νταγιαντάς Μανόλης, Νταγιαντάς Μιχάλης, Καλλέργης Γιώργης, Ξημέρης Δημήτρης, Δραμουντάνης Γιώργης, Νταγιαντάς Δημήτρης, Μέμος Γιάννης, Χαιρέτης Γιάννης, Χαιρέτης Γιώργος, Κονιός Χάρης, Σαλούστρου Δέσποινα, Σφυρή Ολυμπία, Μέμου Ευαγγελία και Κακαζιάνη Τζούλια.
Οι συναντήσεις του 3ου γύρου του πρωταθλήματος της Γ’ Εθνικής είναι οι εξής:
ΣΟ ΑΝΩΓΕΙΩΝ – ΣΟ ΛΕΩΝ CANDIA
ΟΦΗ 2000 – ΟΦΣΧ
ΣΑ ΧΕΡΣΟΝΗΣΟΥ – ΣΟ ΡΙΘΥΜΝΑ
ΑΟ ΚΙΣΣΑΜΟΥ – ΠΑΟΚ
ΟΑΧ 2000 – ΕΓΟΗ
Με την 2η αγωνιστική συνεχίστηκε την Κυριακή 29 Μαρτίου το πρωτάθλημα της Γ΄Εθνικής. Ο Σκακιστικός Όμιλος Ανωγείων φιλοξενήθηκε από τον Ο.Φ.Σ.Χ. στα Χανιά και ηττήθηκε με σκορ 7,5 – 2,5. Η ομάδα των Χανιών, ισχυρότερη και εμπειρότερη, έχοντας στόχο την κατάκτηση του πρωταθλήματος, κατάφερε να επιβληθεί. Για την ομάδα μας ήταν ένα ματς που θα μπορούσε να έχει πάει και καλύτερα, αλλά όπως και να ‘χει βοηθάει στην εξαγωγή πολύτιμων συμπερασμάτων ώστε να είμαστε δυνατότεροι στα παιχνίδια εκείνα που θα έχουμε ως στόχο τη νίκη.
Πρεμιέρα για το πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής την Κυριακή 22 Μαρτίου, με τον Σκακιστικό Όμιλο Ανωγείων να φιλοξενεί τον Π.Α.Ο. Κρουσώνα στο εντευκτήριο της Ανωγειανής ομάδας, στο ισόγειο του Δημαρχείου στις 11 το πρωί.
Μετά τον αποκλεισμό στο κύπελλο από τον Ηρόδοτο, ο ΣΟ Ανωγείων θέλει ένα καλό ξεκίνημα στο πρωτάθλημα, που θα σηματοδοτήσει την καλή πορεία που επιθυμούν όλοι στο σωματείο.
Ο προπονητής και 1η σκακιέρα του ΣΟ Ανωγείων FIDE Μετρ Γιάννης Μαρής δήλωσε στην ΑΝΩΓΗ: «Στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος με τον Π.Α.ΟΚ. που είναι και δική μου πρεμιέρα στην ομάδα σε αγώνα πρωταθλήματος, αυτό που επιθυμούμε είναι να βγάλουμε με σοβαρότητα πάνω στην σκακιέρα τη δουλειά που κάνουμε όλον αυτό τον καιρό. Να κάνουμε το πρώτο νικηφόρο βήμα για μια καλή πορεία στο πρωτάθλημα».
Στον Σκακιστικό Όμιλο Ανωγείων συμφωνούν όλοι ότι το διασυλλογικό πρωτάθλημα είναι γιορτή για το σωματείο. Είναι οι αγώνες εκείνοι όπου το σκάκι, ένα ατομικό άθλημα, μετατρέπεται σε ομαδική προσπάθεια. Όλοι ζουν την αγωνία της κάθε παρτίδας, της κάθε κίνησης. Και όλοι μαζί είναι έτοιμοι να το γιορτάσουν και φέτος!
Στην πρεμιέρα εναντίον του ΠΑΟΚ θα αγωνιστούν οι: Μαρής Γιάννης, Νταγιαντάς Μανόλης, Νταγιαντάς Γιώργης, Νταγιαντάς Δημήτρης, Καλλέργης Γιώργης, Σαλούστρου Δέσποινα, Μέμου Ευαγγελία, Χαιρέτης Γιάννης, Μέμος Γιάννης, Χαιρέτης Γιώργος. Οι μονοί αριθμοί σκακιέρας θα έχουν τα λευκά κομμάτια και οι ζυγοί τα μαύρα.
Οι συναντήσεις του 1ου γύρου του πρωταθλήματος της Γ’ Εθνικής είναι οι εξής:
ΣΟ ΑΝΩΓΕΙΩΝ – Π.Α.Ο.Κ.
Ε.Γ.Ο.Η. – ΣΟ ΛΕΩΝ CANDIA
ΣΑ ΧΕΡΣΟΝΗΣΟΥ – Ο.Φ.Η. 2000
ΑΟ ΚΙΣΑΜΟΥ – ΣΟ ΡΙΘΥΜΝΑ
Ο.Α.Χ. 2000 – Ο.Φ.Σ.Χ.
Παράλληλα ανακοινώθηκε από την Ένωση Σκακιστικών Σωματείων Κρήτης ότι η τελική φάση του πρωταθλήματος θα διεξαχθεί στο ξενοδοχείο APPOLONIA BEACH HOTEL***** το τριήμερο 1-3 Μαΐου.
Με την συνδιοργάνωση της ΠΕ Ηρακλείου, ΠΕ Ρεθύμνου και του Europe Direct της Περιφέρειας Κρήτης και συνδιοργανωτή μεταξύ άλλων τον Δήμο Ανωγείων, θα πραγματοποιηθεί ο ανοιχτός αγώνας Ορειβατικού Σκι «Pierra Creta» όπως και του ομαδικού αγώνα του 24ου Πανελληνίου Πρωταθλήματος, την Κυριακή 8 Μαρτίου 2015, στη θέση «Λάκκος Μυγερού» στον Ψηλορείτη, αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.
Το “Pierra Creta” πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά το Μάρτιο του 2014 και την οργάνωση είχε αναλάβει ο Ελληνικός Ορειβατικός Σύλλογος Ηρακλείου υπό την αιγίδα της Ελληνικής Ομοσπονδίας Ορειβασίας Αναρρίχησης. Είχε 80 περίπου συμμετοχές από Ελλάδα, Γαλλία, Σουηδία και Γερμανία, πράγμα που ήταν μεγάλη επιτυχία για πρώτη διοργάνωση.
Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινίσεις οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να πάρουν από την ιστοσελίδα www.pierracreta.gr επίσης στα τηλέφωνα : 2810227609(Δευτέρα – Παρασκευή 20:30 – 22:30) και 6971535328 (κινητό συλλόγου).
