Αθλητικά

Παράλληλα με την εντατική προετοιμασία του Αετού για την κρίσιμη αναμέτρηση του Σαββάτου 24 Φεβρουαρίου στις 3.30 μ.μ με αντίπαλο τον Ψηλορείτη στον Φουρφουρά, αυτή η εβδομάδα είχε αλλαγές στην ομάδα με την διοίκηση να παίρνει σημαντικές αποφάσεις στην προσπάθεια της να σταματήσει τα αρνητικά αποτελέσματα και τα κρούσματα απειθαρχίας. Έτσι μετά την προπόνηση της Πέμπτης γνωστοποιήθηκε η λύση της συνεργασίας του Αετού με τον επιθετικό Μάνο Νύκταρη ενός εκ των βασικών της στελεχών. Η λιτή ανακοίνωση της ομάδας αναφέρει:

“Ο Α.Ο Αετός Ανωγείων ανακοινώνει την λύση της συνεργασίας της με τον Μάνο Νύκταρη. Τον ευχαριστούμε θερμά για την προσφορά του στην ομάδα και του ευχόμαστε καλή συνέχεια στην καριέρα και την προσωπική του ζωή..”

Σύμφωνα με πληροφορίες και άλλοι ποδοσφαιριστές βρίσκονται στην πόρτα της εξόδου, με την διοίκηση να τους καταλογίζει τόσο αγωνιστική πτώση στην απόδοση τους όσο και απειθαρχία στις προπονήσεις και πολλά θα κριθούν για το μέλλον τους στον Αετό από τα επόμενα αποτελέσματα. Σε περίπτωση άλλωστε ήττας στον Φουρφουρά, ο Ψηλορείτης θα πλησιάσει στον 1 βαθμό και θα προκαλέσει σίγουρα ανησυχία αλλά και εξελίξεις στην ομάδα που παλεύει με αξιοπρέπεια κάθε παιχνίδι παρά τα προβλήματα. Μια ενδεχόμενη νίκη πάντως το Σάββατο θα αλλάξει πολλά και θα δώσει ανάσα σε διοίκηση και ποδοσφαιριστές ενόψει της δύσκολης συνέχειας.

“Ματσάρα” είχαμε στην Αλφά, με έξι γκολ και έξι δοκάρια (!), με τον Αετό να λυγίζει στο φινάλε και να γνωρίζει την ήττα με 4-2 από τον τοπικό ΠΑΟ, με δυο γκολ στο φινάλε της αναμέτρησης, όπου η ομάδα των Ανωγείων δικαιούνταν τουλάχιστον τον βαθμό της ισοπαλίας! Οι Ανωγειανοί μπήκαν δυνατά στην αναμέτρηση και προηγήθηκαν μόλις στο 5′ με τον Σταυριανό, με τον ίδιο παίχτη μάλιστα να έχει και δοκάρι στο 10′ σε μια χρυσή ευκαιρία για προβάδισμα δυο τερμάτων. Η Αλφά στη συνέχεια ισορρόπησε το παιχνίδι και ανέτρεψε σε ένα πεντάλεπτο την εις βάρος της κατάσταση, με τα γκολ του Μιχαηλίδη στο 21′ και του Σωπασουδάκη στο 26′ να διαμορφώνουν το 2-1. Ο Αετός προσπάθησε να απαντήσει άμεσα αλλά ο Σταυριανός στάθηκε και πάλι άτυχος στο 29′ σημαδεύοντας για δεύτερη φορά το δοκάρι των γηπεδούχων. Τα δοκάρια τρίτωσαν για τον Αετό στο 34′ με σουτ του Μπαμπουλάκη  για να ολοκληρωθεί έτσι το πρώτο ημίχρονο.

Στην επανάληψη και πάλι ο Αετός μπήκε δυνατά και ισοφάρισε άμεσα καθώς στο 49′ ο Μανόλης Σπαχής ευστόχησε στο πέναλτι που κέρδισαν οι Ανωγειανοί και έφερε το παιχνίδι στα ίσα. Η Αλφά πήρε στη συνέχεια τον έλεγχο και σημάδεψε και αυτή με τη σειρά της τρεις φορές το δοκάρι, αρχικά στην φάση του 60′  με τον Σωπασουδάκη και στη συνέχεια στο 64′ όπου στην ίδια φάση είχαμε διπλό δοκάρι από Σωπασουδάκη και Αποστολίδη. Το παιχνίδι όδευε προς το ισόπαλο αποτέλεσμα, αλλά ο Αετός λύγισε στο φινάλε, αρχικά στο 89′ με τον Σωπασουδάκη να πετυχαίνει το δεύτερο προσωπικό του γκολ και να γράφει το 3-2, ενώ στην τελευταία φάση του αγώνα σε αντεπίθεση και με όλο τον Αετό μπροστά για την ισοφάριση, ο Ψαθάκης στο 95′ σημείωσε το 4-2.

 

Η σύνθεση του Αετού: Καπετάκης-Χαραλαμπάκης-Γκιώνης-Πλευριτάκης-Σουλτάτος-Ν.Νύκταρης-Σταυριανός-Σπαχής-

Μπαμπουλάκης-Μ.Νύκταρης(15’λ.τ Καλομοίρης)-Σηφάκης

 

 

Ένας ψυχωμένος και αποφασισμένος Αετός κατάφερε να αποσπάσει τον βαθμό από τον δεύτερο της βαθμολογίας Ρεθυμνιακό, με το 1-1 στα Ανώγεια να κρίνεται δίκαιο και να σταματάει ένα αρνητικό σερί αποτελεσμάτων για την ομάδα μας. Ο Ρεθυμνιακός μετά το αποτέλεσμα αυτό μένει τέσσερις βαθμούς πίσω από την πρωτοπόρο Επισκοπή και από νωρίς ίσως βγαίνει εκτός τροχιάς διεκδίκησης του πρωταθλήματος.Ο Αετός ήταν καλύτερος στο πρώτο ημίχρονο και προηγήθηκε με πολύ όμορφη ενέργεια και σουτ του Νικομανώλη Νύκταρη στο 21′, ενώ από μια αδράνεια μετά από εκτέλεση φάουλ που είχε κερδίσει ο Αετός, ο Ρεθυμνιακός “χτύπησε” στην κόντρα και με σκόρερ τον Ματαραγκάτσι στο 42′ σημείωσε το 1-1 που έμελλε να είναι και το τελικό αποτέλεσμα. Πίεσε χωρίς την μεγάλη φάση ο Ρεθυμνιακός στο δεύτερο ημίχρονο, ενώ ο Αετός θα μπορούσε να είχε “κλέψει” το παιχνίδι, αλλά στις καθυστερήσεις ο τερματοφύλακας Δημητριάδης, σταμάτησε στη δεξιά του γωνία το σουτ του Πλερωνάκη που έφυγε ταχύτατα στην αντεπίθεση. Σημαντική ήταν και η ευκαιρία στο 59′ με τον “κεραυνό” του Μπαμπουλάκη από τα 30 μέτρα να σταματάει και πάλι στον Δημητριάδη. Με τον βαθμό αυτό ο Αετός έφτασε τους 15 και στην 13η θέση της βαθμολογίας, έχοντας “αέρα” 8 βαθμών από τον Ψηλορείτη και 10 από τον ουραγό Κεραυνό, ενώ έναν βαθμό πιο ψηλά στους 16 είναι ο Ποσειδώνας Γερανίου και το Σπήλι.Την ερχόμενη Κυριακή ο Αετός θα αγωνιστεί εκτός έδρας στην Αλφά με τον τοπικό ΠΑΟ σε μια ακόμα δύσκολη αποστολή για την ομάδα μας.

Η σύνθεση του Αετού: Καπετανάκης-Σουλτάτος-Σηφάκης-Καλλέργης-Χαραλαμπάκης-Μπαμπουλάκης-Σπαχής-Μ.Νύκταρης(74′ λ.τ Γκιώνης)-Σταυριανός
Ν.Νύκταρης-Πλερωνάκης

Η σύνθεση του Ρεθυμνιακού: Δημητριάδης-Χατζηδημητρίου(67’Περκέτσι)-Μανωλακάκης-Γκούτζος-Σηφακάκης(55′ Αντουράκης)-Κυριακόπουλος-Πλεύρης-Βλαστός-
Ανάι-Κριτσωτάκης-Ματαραγκάτσι

Την τελευταία του εμφάνιση με τα χρώματα του Αετού Ανωγείων, έκανε χθες ο 23 χρόνος τερματοφύλακας Νικόλας Φασουλάς, ένα από τα καλύτερα παιδιά που φόρεσαν τη φανέλα της ομάδας! Επαγγελματικές υποχρεώσεις αναγκάζουν τον Νικόλα να φύγει για εγκατάσταση στην Αθήνα και έτσι υπερασπίστηκε για τελευταία φορά την εστία της ομάδας του τόπου του στο παιχνίδι με τον Άρη Ρεθύμνου στα Ανώγεια. Παρά την ήττα με 1-3, ο Νικόλας είχε καλή απόδοση και αρκετές φορές αποσόβησε τον κίνδυνο, κερδίζοντας το χειροκρότημα της κερκίδας για την προσπάθεια του. Μετά τη λήξη της αναμέτρησης η ΑΝΩΓΗ , τράβηξε την τελευταία αναμνηστική φωτογραφία του με τα χρώματα της ομάδας, ενώ σύσσωμος ο Αετός, συμπαίχτες, διοίκηση και φίλαθλοι του έσφιξαν το χέρι ευχόμενοι του τα καλύτερα για τη συνέχεια τόσο της προσωπικής όσο και της επαγγελματικής του ζωής!

Ο πάντα χαμογελαστός Νικόλας, συγκινημένος στο φινάλε του με την ομάδα ευχήθηκε και αυτός τα καλύτερα για την συνέχεια του Αετού στο πρωτάθλημα. Ο ίδιος μάλιστα με την εγκατάσταση του στην Αθήνα σε λίγες ημέρες, βρήκε ήδη και την επόμενη ποδοσφαιρική του στέγη, καθώς θα αγωνίζεται μέχρι το τέλος της χρονιάς με τα χρώματα του Άρη Χολαργού. Του ευχόμαστε να είναι υγιής, δυνατός και πάντα ένας ξεχωριστός και θετικός Ανωγειανός. Καλή επιτυχία Νικόλα!

Με μια συγκινητική ανακοίνωση αποχαιρετάει…προσωρινά τον Τάκη Μέμμο, ο Αετός Ανωγείων, τον μέχρι πρότινος τεχνικό της ομάδας, που την έχει υπηρετήσει από όλα τα πόστα εδώ και 30 χρόνια! Η ομάδα συνεχίζει στο πρωτάθλημα χωρίς τον Τάκη με τον Αετό να μην  λέει αντίο, αλλά καλή αντάμωση, σε ένα άνθρωπο που αποτέλεσε ψυχή του σωματείου στις δυσκολότερες εποχές του. Αναλυτικά η ανακοίνωση αναφέρει τα εξής: “Ο Αετός Ανωγείων, ευχαριστεί θερμά τον Τάκη Μέμμο, που πρόσφατα αποχώρησε από την τεχνική ηγεσία της ομάδας μας, και του εύχεται τα καλύτερα στη συνέχεια, τόσο στην προσωπική του ζωή όσο και στην επαγγελματική του καριέρα στον χώρο του ποδοσφαίρου. Η αποχώρηση του αποτελεί ένα σημαντικό πλήγμα για όλους εμάς στην ομάδα, αλλά είμαστε βέβαιοι ότι στο μέλλον οι δρόμοι του Αετού και του Τάκη θα συναντηθούν ξανά, καθώς αποτέλεσε και συνεχίζει να αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της σύγχρονης ιστορίας του Αετού Ανωγείων.

Υπηρετώντας τον Αετό από όλα τα πόστα, ο Τάκης που ξεκίνησε ως μέλος των Ακαδημιών από τις αρχές της δεκαετίας του ’90, διετέλεσε ποδοσφαιριστής του αντρικού τμήματος, φορώντας μάλιστα και το περιβραχιόνιο του αρχηγού, ενώ στη συνέχεια πέρασε από όλα τα στάδια, αρχικά ως γενικός αρχηγός, στη συνέχεια ως βοηθός προπονητή και τέλος ως πρώτου προπονητή του Αετού για σειρά ετών. Στο πλευρό του γαλουχήθηκαν ποδοσφαιριστές που στη συνέχεια μεταπήδησαν από τον Αετό σε ψηλότερες κατηγορίες ακολουθώντας τις συμβουλές και το πάθος του για την “στρογγυλή θεά”.

Σε αυτές τις σχέσεις δεν έχει χώρο η λέξη αντίο. Μόνο η έκφραση… “Καλή αντάμωση”. Τάκη σε ευχαριστούμε!”

Δεν μπήκε καλά η νέα χρονιά για τον Αετό Ανωγείων, που γνώρισε νέα ήττα, εκτός έδρας αυτή τη φορά με αντίπαλο τον Τάλω Μελιδονίου, σε ένα παιχνίδι που η ομάδα μας άξιζε τουλάχιστον τον βαθμό της ισοπαλίας, αλλά ηττήθηκε με δυο γκολ στο τέλος κάθε ημιχρόνου. Καθοριστική στιγμή για την εξέλιξη του παιχνιδιού υπήρξε η άστοχη εκτέλεση πέναλτι του Ραφαήλ Μπαμπουλάκη για τον Αετό στο 14′, με την απόκρουση σε εκείνο το σημείο του τερματοφύλακα του Μελιδονίου Αναγνωστάκη, να γυρίζει την ψυχολογία και την πλάστιγγα του παιχνιδιού προς όφελος των γηπεδούχων. Το Μελιδόνι άνοιξε το σκορ σε άλλη μια καθοριστική στιγμή, στην τελευταία φάση του πρώτου ημιχρόνου, στο 45′ με τον Βασσάκη και “σφράγισε” την νίκη του με το 2-0 να κάνει στο 85′ ο Κρανιωτάκης, αφήνοντας τον Αετό στην 12η θέση με 14 βαθμούς μετά από την ολοκλήρωση της 15ης αγωνιστικής και του πρώτου γύρου του πρωταθλήματος. Μάλιστα στο 90′ δέχθηκε την κόκκινη κάρτα με δεύτερη κίτρινη ο αμυντικός του Αετού Νίκος Καλλέργης που θα λείψει από το επόμενο παιχνίδι της ομάδας.Το Μελιδόνι με τη νίκη αυτή έφτασε τους 13 βαθμούς, έναν μόλις πίσω από την ομάδα των Ανωγείων. Στην επόμενη αγωνιστική, την πρώτη του δεύτερου γύρου ο Αετός θα υποδεχθεί στα Ανώγεια, τον Άρη Ρεθύμνου με τον οποίο τον χωρίζει μόλις ένας βαθμός στην κατάταξη, με τους Ρεθυμνιώτες να έχουν συγκεντρώσει 15 βαθμούς μετά την τελευταία ήττα τους στο Γεράνι με 2-1. Πρωταθλήτρια χειμώνα αναδείχθηκε η Επισκοπή που “σκόρπισε” εκτός έδρας τη Δόξα Πλατανέ με 0-7 και φιγουράρει με 37 βαθμούς στην πρώτη θέση της βαθμολογίας!

Η σύνθεση του Αετού στο Μελιδόνι: Φασουλάς-Καλλέργης-Γκιώνης(46’Πλευριτάκης)-Καλομοίρης-Σουλτάτος-Χαραλαμπάκης-Μπαμπουλάκης-Ν.Νύκταρης-Σταυριανός  Μ.Νύκταρης(70’Δ.Ξυλούρης)-Σπαχής

-->