Αθλητικά
Μορφωτική επίσκεψη στο Αρχαιολογικό Μουσείο Ηρακλείου, στην πλατεία Ελευθερίας, περιελάμβανε η πρώτη εξωαγωνιστική δραστηριότητα του Αετού Ανωγείων για την καινούρια χρονιά, στην οποία οι διοικούντες της επιθυμούν να αναλάβουν δράσεις πολιτισμού και παιδείας, πέραν από το καθαρά αγωνιστικό μέρος της ομάδας.Έτσι σήμερα Κυριακή 6 Ιανουαρίου, με επικεφαλής τον πρόεδρο της ομάδας, ιατρό Στέλιο Ξυλούρη, ποδοσφαιριστές, μέλη της διοίκησης και ο προπονητής Σταμάτης Μαματζάκης επισκέφθηκαν το Μουσείο και ξεναγήθηκαν στους χώρους και στα εκθέματα του, από τον σπουδαίο Αρχαιολόγο Δημήτρη Σφακιανάκη, σε μια μοναδική εμπειρία για όλους.
Ο Δημήτρης Σφακιανάκης είναι αρχαιολόγος με ειδίκευση στην προϊστορική αρχαιολογία της ανατολικής Μεσογείου. Το ερευνητικό του ενδιαφέρον επικεντρώνεται στη δυναμική του φυσικού περιβάλλοντος, στη διαχρονική διαμόρφωση του ανθρωπογενούς τοπίου, ιδιαίτερα στις ακραίες του εκφάνσεις: υποθαλάσσια – παράκτια πολιτισμικά περιβάλλοντα, σπήλαια, ακρώρειες βουνών και ήταν ο ιδανικός άνθρωπος για να εξηγήσει στους ανθρώπους του Αετού τα σημαντικά εκθέματα του Μουσείου.
Το Αρχαιολογικό Μουσείο Ηρακλείου είναι από τα πιο μεγάλα και αξιόλογα μουσεία στην Ελλάδα και ένα από τα σημαντικότερα στην Ευρώπη. Τα εκθέματά του περιλαμβάνουν αντιπροσωπευτικά δείγματα από όλες τις περιόδους της κρητικής προϊστορίας και ιστορίας, που καλύπτουν περίπου 5.500 χρόνια, από τη νεολιθική εποχή μέχρι τους ρωμαϊκούς χρόνους. Κυρίαρχη θέση, όμως, στις συλλογές του κατέχουν τα μοναδικά αριστουργήματα της μινωικής τέχνης, την οποία μπορεί κανείς να θαυμάσει σε όλη της την εξέλιξη. Η συλλογή με τις μινωικές αρχαιότητες είναι η σημαντικότερη στον κόσμο και το μουσείο δίκαια θεωρείται το κατ’ εξοχήν μουσείο του μινωικού πολιτισμού.
Ενθουσιασμένοι από την εμπειρία εμφανίστηκαν όλοι οι παράγοντες και ποδοσφαιριστές της ομάδας, ενώ στις προθέσεις του Αετού είναι η επίσκεψη αυτή να επαναληφθεί, με τα παιδιά της Ακαδημίας αυτή τη φορά, τις πρώτες ημέρες του ερχόμενου Φεβρουαρίου.
Η ανακοίνωση αναφέρει:
“Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η προσπάθεια που κάνουμε για ανασύσταση και ανασυγκρότηση της ομάδας του Αετού είναι καταρχάς υγιής – ειλικρινής – καθαρή.Είναι προσπάθεια έντιμη και με ισχυρή θέληση, ώστε ο Αετός Ανωγείων να ξεπεράσει τα στενά πλαίσια της ποδοσφαιρικής ομάδας και να φτάσει στο επίπεδο του καθαρού αθλητισμού και όχι τόσο πολύ τον πρωταθλητισμό.
Ξέρουμε ότι δεν είναι εύκολο αλλά θα το προσπαθήσουμε. Να δώσουμε κίνητρο άθλησης σε όλες τις ηλικίες, αν είναι δυνατόν. Στους μεγαλύτερους για άσκηση με σκοπό την πρόληψη και την θεραπεία σοβαρών παθήσεων που οφείλονται στη μη προσεγμένη διατροφή που κάνουμε αυτή την εποχή της υπερκατανάλωσης και στην υπερβολική ακινησία. Εκεί όμως που επιθυμούμε να δώσουμε μεγάλη βάση είναι στις πιο ευαίσθητες αλλά και δυναμικές ηλικίες, τις παιδικές- εφηβικές – νεανικές, στο μέλλον της αυριανής κοινωνίας. Το σωστό αθλητικό πνεύμα που πρέπει να τους ποτίσουμε ώστε να τους προσελκύσουμε να αθλούνται. Αυτό θα είναι το μεγαλύτερο επίτευγμα και η επιτυχία μας. Αυτός θα είναι ο πλούτος, με αυτόν τον τρόπο αλλάζει η σκέψη , η φιλοσοφία της ζωής. Αυτό σημαίνει πρόοδος και η βάση για σωστή σωματική και πνευματική ανάπτυξη σωστής κοινωνίας. Να διδάξουμε ευγένεια , σεβασμό , προς τον συνάνθρωπο, αλληλεγγύη και αλληλοβοήθεια. Να δώσουμε βάση στη δημιουργία ακαδημιών με σκοπό τη διαπαιδαγώγηση και τη διαμόρφωση σωστών χαρακτήρων χρήσιμων στη κοινωνία .
Τ ΄ Ανώγεια ( όπως όλοι ξέρουμε) ανήκουν διοικητικά στο νομό Ρεθύμνου αλλά η όλη λειτουργία και εξυπηρέτηση λόγω κοντινότερων αποστάσεων γίνεται στο Ηράκλειο. Επίσης στο Ηράκλειο ζει και δραστηριοποιείται ίσως η μεγαλύτερη κοινότητα Ανωγειανής καταγωγής που υπάρχει εντός Κρήτης. Γι αυτούς τους βασικούς λόγους πήραμε την απόφαση , η ομάδα να μεταφερθεί και να αγωνίζεται πλέον στο νομό Ηρακλείου .
Έγινε μια μεγάλη προσπάθεια από μια ομάδα ανθρώπων για να πραγματοποιηθεί αυτό και τους ευχαριστούμε . Καταφέραμε να προλάβουμε την κλήρωση και να συμμετέχουμε αγωνιστικά για τη φετινή περίοδο. Η έδρα της ομάδας παραμένει το Δημοτικό Στάδιο Ανωγείων. Μαζί μας συμφωνεί η μεγαλύτερη μερίδα της Ανωγειανής κοινωνίας και ελπίζουμε ότι σύντομα θα πεισθούν και οι υπόλοιποι. Ευχαριστούμε το Δήμαρχο που μας συμπαραστάθηκε.
Έχουν γίνει πολλά βήματα μέχρι τώρα παρά την πίεση του χρόνου. Μέσα σε διάστημα 20 ημερών καταφέραμε να πείσουμε ένα μεγάλο αριθμό παιδιών να συμμετέχουν στο σχηματισμό της ομάδας .Προσλάβαμε ένα αξιόλογο προπονητή, ο οποίος συμφωνεί με το πνεύμα και τη φιλοσοφία του Δ.Σ. την οποία θέλουμε να περάσουμε και στους αθλητές.
Έτσι άρχισε η ανασύσταση και ανασυγκρότηση της ομάδας . Άρχισε η προπόνηση και προετοιμασία της ομάδας με πολλά κενά και ελλείψεις. Αυτή είναι η αλήθεια . Θα πορευτούμε με αυτά τα δεδομένα και θα προσπαθήσουμε να κρατήσουμε μια αξιοπρεπή εμφάνιση στο πρωτάθλημα.
Πολλά παιδιά έρχονται από το Ηράκλειο για την προετοιμασία . Για το λόγο αυτό έχουμε ενοικιάσει ένα εννιαθέσιο λεωφορείο, με την ελπίδα κάποια στιγμή να αποκτήσουμε δικό μας. Αυτό προσφέρει:
1) Ασφάλεια των παιδιών στις μετακινήσεις τους.
2) Οικονομικό όφελος της ομάδας .
3) Ανεβάζει τη γενική εικόνα της ομάδας γιατί δείχνει ένα οργανωμένο σωματείο, πόλο έλξης για τα παιδιά .
Το πιο ενθαρρυντικό απ όλα είναι ότι με την ανακοίνωση της ύπαρξης των ακαδημιών υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον. Θα προσπαθήσουμε να οργανώσουμε καλές ακαδημίες για να αθλούνται όλα τα παιδιά ανεξαιρέτως . Νομίζω ότι είμαστε σε καλό δρόμο . Πράγματι ζητάμε τη συμμετοχή όλων σας, ειδικά σ αυτό το κομμάτι και καλούμε τους γονείς να παροτρύνουν τα παιδιά τους η αν τους το ζητούν να μην τους το στερήσουν αφού υπάρχει πλέον η δυνατότητα άσκησης και εκπαίδευσης !!!
Θέλουμε να οργανώσουμε μια ομάδα μελών- συνδρομητών (Λαϊκής βάσης) με κατώτερη ετήσια συνδρομή 50 ευρώ. Όποιος επιθυμεί να εγγραφεί μέλος μπορεί να κάνει κατάθεση απευθείας στην τράπεζα Πειραιώς, στο λογαριασμό της ομάδας…GR8801711630006163040030709.”
Το Δ.Σ του Αετού Ανωγείων
Στην τελευταία αγωνιστική του 2018, ο Αετός δυσκολεύτηκε αρκετά, αλλά επικράτησε τελικά με 4-1 με αντίπαλο τους Νέους Μοιρών και φιγουράρει στην κορυφή της βαθμολογίας με 24 βαθμούς, έχοντας 8 νίκες και μια μόλις ήττα στο ξεκίνημα του στα πρωταθλήματα του Ηρακλείου. O Αετός έδειξε ότι ακόμα και σε μια μέτρια εμφάνιση, έχει τον τρόπο να παίρνει τους τρεις βαθμούς της νίκης και το ίδιο έκανε σήμερα όπου παρότι ήταν μέτριος και ισόπαλος στο 1-1 μέχρι το 60′ βρήκε τρία γκολ στο τελευταίο ημίωρο και πήρε μια αγχωτική αλλά πολύτιμη για τη συνέχεια νίκη.
Το πρώτο ημίχρονο:
Η ομάδα μας ξεκίνησε δυνατά και απείλησε μόλις στο 2′ με την σέντρα του Δ.Ξυλούρη να βρίσκει τον Σμαραγδή σε επίκαιρη θέση, αλλά το πλασέ του τελευταίου απέκρουσε εντυπωσιακά ο Δασκαλάκης. Στο 7′ απείλησε ο Παγκαλάκης αλλά η προβολή του από κοντά και υπό πίεση πέρασε πάνω από το οριζόντιο δοκάρι, ενώ στο 10′ ο Αετός είχε δεύτερη κλασσική ευκαιρία αλλά το πλασέ του Παπαδομιχελάκη μετά την ασίστ από φάουλ του Παγκαλάκη πέρασε μόλις άουτ.Στο 13′ η πρώτη απειλητική προσπάθεια των φιλοξενούμενων με το σουτ του Πομπουδάκη να περνάει λίγο άουτ, ενώ την ίδια κατάληξη είχε το φάουλ του Δ.Ξυλούρη στο 16′. Στο 17′ νέα απειλή από τις Μοίρες αλλά ο Σκανδάλης απέκρουσε όμορφα το σουτ του Ρομπογιαννάκη. Στο 23′ ο Δ.Ξυλούρης απείλησε με σουτ και στο 26′ ο Σμαραγδής με κεφαλιά αλλά δεν βρήκαν το στόχο, όπως και στο 30′ με το σουτ του Παγκαλάκη έξω από την περιοχή. Στο 31′ η μεγαλύτερη ευκαιρία η κίνηση στο χώρο και το πλασέ σε τετ α τετ του Σμαραγδή πέρασε μόλις άουτ από το δεξί κάθετο δοκάρι. Ο Σμαραγδ’ης απείλησε και στο 37′ με γυριστή κεφαλιά πουπρόλαβε πάνω στη γραμμή ο αμυντικός Πομπουδάκης.Το γκολ τελικά ήρθε για τον Αετό στο 38′ με την εξαιρετική ασίστ του Νίκου Ξυλούρη που βρήκε αμαρκάριστο στην περιοχή τον Παγκαλάκη, που “εκτέλεσε” με το δεξί μονοκόμματο σουτ τον Δασκαλάκη στη δεξιά γωνία του, σε ένα εξαιρετικό γκολ συνεργασίας των Ανωγειανών. Στο 42′ και την τελευταία φάση του πρώτου μέρους ο “μικρός” Νίκος Ξυλούρης μοίρασε νέα ασίστ, στον Σμαραγδή αυτή τη φορά αλλά το σουτ του τελευταίου κοντραρίστηκε από τους αμυντικούς.
Το δεύτερο ημίχρονο:
Το δεύτερο ημίχρονο ξεκίνησε με ψυχρολουσία για τον Αετό που δέχτηκε την ισοφάριση στο 46′, στην πρώτη φάση. Το τέρμα χρεώνεται ως αυτογκόλ στον Μαματζάκη που γύρισε την μπάλα προς το τέρμα, ο Σκανδάλης έκανε λάθος εκτίμηση στο κοντρόλ και έγινε το 1-1. Η ισοφάριση δεν πτόησε τον Αετό που έψαξε άμεσα το γκολ που θα τον έβαζε και πάλι μπροστά με πρώτη φάση στο 51′ και την ωραία απόκρουση του τερματοφύλακα στο φάουλ του Παπαδομιχελάκη. Στο 53′ λίγο έλειψε να γίνει η ολική ανατροπή, αλλά το τετ α τετ του Ζαχαριουδάκη απέκρουσε εντυπωσιακά ο Σκανδάλης κρατώντας το 1-1. Αυτή ήταν και η τελευταία φάση για τους φιλοξενούμενους με τον Αετό να κυριαρχεί ολοκληρωτικά στη συνέχεια και να φτάνει στη νίκη. Αρχικά οι Ανωγειανοί είχαν δοκάρι στο 60′ με τον Σμαραγδή από πλάγια δέξια θέση να πλασάρει πολύ όμορφα αλλά να στέκεται άτυχος με τη μπάλα να σταματάει στο αριστερό κάθετο δοκάρι.Το 2-1 που λύτρωσε τους γηπεδούχους, ήρθε στο 63′ με την αριστοτεχνική εκτέλεση φάουλ του Δημήτρη Ξυλούρη να στέλνει την μπάλα συστημένη στο δεξί παραθυράκι του Δασκαλάκη που παρακολουθούσε ανήμπορος να αντιδράσει την τροχιά της. Εξαιρετικό χτύπημα και καθοριστικό γκολ για τον αρχηγό του Αετού που σκόραρε ξανά στο 77′ “καθαρίζοντας” τη νίκη με κοντινή προβολή μετά το τριγωνάκι που είχε με Σμαραγδή και Μέμο και την τελική ασίστ του τελευταίου για το 3-1. Είχαν προηγηθεί δυο καλά σουτ του Παγκαλάκη με φάουλ στο 74′ και Σμαραγδή στο 75′ που έφυγαν λίγο άουτ. Το κερασάκι στην τούρτα έβαλε στο 78′ ο Σμαραγδής που κυνήγησε το γκολ σε όλο τον αγώνα και τον βρήκε τελικά σε αυτή τη φάση όπου πλάσαρε έξοχα με το δεξί μέσα από την περιοχή. Τελευταία φάση της αναμέτρησης στο 87′ με το δυνατό σουτ του Ιωαννίδη έξω από την περιοχή να διώχνει με υπερένταση σε κόρνερ ο Δασκαλάκης.
Τα επινίκια μετά..μουσικής στην ταβέρνα “Τα Σκαλώματα”
Η νίκη ήρθε έστω και αγχωτική, η κορυφή ανήκει στον Αετό για το 2018 και η επόμενη αγωνιστική υποχρέωση είναι στις 15 Ιανουαρίου με τον Παναθηναϊκό Ηρακλείου, οπότε σήμερα ήταν και η ιδανική στιγμή για ένα τραπέζι διοίκησης, τεχνικού τιμ και ποδοσφαιριστών ενόψει και των εορτών των Χριστουγέννων! Το τραπέζι έγινε στην παραδοσιακή ταβέρνα των Ανωγείων “Τα Σκαλώματα” και ήταν μια ευγενική χορηγία και προσφορά των ιδιοκτητών της Βασίλη Κεφαλογιάννη(Μπασακοβασίλη” και των γιων του Γιάννη και Μπάμπη προς την ομάδα του Αετού. Το φαγητό ήρθε και μετά μουσικής από τον λυράρη Γιώργη Ρούλιο και στο μαντολίνο τον Βασίλη Δραμουντάνη, καθώς στον ίδιο χώρο έτυχε να βρίσκεται για επίσκεψη στα Ανώγεια ο Σύλλογος “Καλλιπάτειρα” με πρώτη την πρόεδρο της κα Κατερίνα Παναγοπούλου που έτυχε θερμής υποδοχής από τους Ανωγειανούς και τον Πολιτιστικό σύλλογο. Θυμίζουμε ότι με προσφορά του πριν περίπου 10 χρόνια ο Σύλλογος “Καλλιπάτειρα” είχε δημιουργήσει στο Δημοτικό στάδιο Ανωγείων το γήπεδο 5 επί 5.
Οι συνθέσεις:
Αετός:Σκανδαλης, Βιτωρος(87 Πασπαρακης), Παπαδομιχελακης, Καλεας, Μαματζακης,,Παπαδάκης, Παγκαλακης, Δ.Ξυλουρη (85 Λ.Καλλέργης), Ν.Ξυλουρης (66 Μέμος) ,Σμαραγδής (81 Κονιος) ,Ιωαννιδης
Νέοι Μοιρων: Δασκαλάκης, Βειζακης, Ψηλομανουσακης (66 Χατζακης), Κουκουλακης, Κοτσυφακης, Κιμπρακι, Ρομπογιαννακης, Πομπουδακης, Μακρυπετσακης, Φανουρακης, Ζαχαριουδακης
Μια νέα μεγάλη προσπάθεια, ξεκίνησε φέτος ο Ο.Φ.Η , η πιο ιστορική ομάδα της Κρήτης, με την επιστροφή του μετά από χρόνια στα σαλόνια της Super League που συνδυάστηκε με την έλευση ενός νέου και ισχυρού επενδυτή, του Μιχάλη Μπούση και οι Ανωγειανοί δεν θα μπορούσαν να μην σταθούν στο πλευρό της ομάδας του Ηρακλείου και σε αυτή την καινούρια εκκίνηση της! Ένα ευφάνταστο πανό έκανε την παρουσία του στο γήπεδο “Θεόδωρος Κολοκοτρώνης” του Αστέρα Τριπόλεως στο οποίο αγωνιζόταν ο Ο.Φ.Η το απόγευμα του Σαββάτου και “έκλεψε” τις εντυπώσεις!
Το πανό, δημιουργία Ανωγειανών φοιτητών της Αθήνας, δείχνει το μεγαλύτερο μέρος του μουσικού και Πολιτιστικού πλούτου των Ανωγείων, να περιστοιχίζουν το σήμα του Ο.Φ.Η που έχει στα δεξιά του μια λύρα και στα αριστερά ένα λαούτο. Τέσσερις Κρήτες χορεύουν πατώντας πάνω στη Μεγαλόνησο την ώρα που δίπλα τους παίζουν μουσική ιερά “τέρατα” των Ανωγείων, όπως ο Νίκος Ξυλούρης, ο Ψαραντώνης, ο Μανόλης Πασπαράκης (Στραβός), ο Βασίλης Σκουλάς, ο Νικηφόρος Αεράκης, ο Μύρων Σκουλάς, αλλά και πιο σύγχρονοι εκφραστές της μουσικής μας παράδοσης, όπως ο Γιώργος Φασουλάς, ο Κώστας Καλλέργης, ο Γιώργης Βρέντζος και άλλοι με την επιγραφή από κάτω “ΑΝΩΓΕΙΑ GATE 4”!
Μπορεί βέβαια τελικά οι Κρητικοί να μην πήραν κάτι από την αναμέτρηση καθώς ηττήθηκαν με 2-1 και δυο γκολ του Αργεντίνου Μάρτιν Τόνσο, παρά το γεγονός ότι προηγήθηκαν με 0-1 στο ημίχρονο με το γκολ του Δεληγιαννίδη, αλλά σίγουρα το πανό θα κοσμεί πλέον τα γήπεδα που θα αγωνίζεται ο ιστορικός Όμιλος σε όλη την Ελλάδα.
Την μεγάλη του αγάπη για την Κρήτη και ιδιαίτερα για τα Ανώγεια έδειξε για ακόμα μια φορά, ο ισχυρός άνδρας της ΚΑΕ Παναθηναϊκός Δημήτρης Γιαννακόπουλος, με ανάρτηση του στο instangram στον προσωπικό του λογαριασμό. Ο ίδιος ανέβασε μια φωτογραφία με έναν παραδοσιακά ντυμένο ηλικιωμένο Κρητικό που τον συνόδευε η φράση:”Το να κατάγεσαι από την Κρήτη είναι ο μεγαλύτερος θησαυρός σε όλο τον πλανήτη. Και άμα ξένε μου σου αρέσει το νησί μας τότε για μας λέγεσαι Κρητικός..”
Την φωτογραφία ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος συνόδευσε με το προσωπικό του σχόλιο “Ειδικά από τα Ανώγεια” πιστοποιώντας για μια ακόμα φορά τους ισχυρούς δεσμούς με το χωριό μας, στο οποίο έχει πολύ δυνατές φιλίες. Θυμίζουμε ότι ο πρόεδρος του Παναθηναϊκού εδώ και περισσότερο από μια δεκαετία επισκέπτεται τα Ανώγεια, με τους φίλους του να του διοργανώνουν συχνά τραπέζια πάνω στον Ψηλορείτη και τα Μητάτα των βοσκών. Τις φιλίες του αυτές “έδεσε” ακόμα περισσότερο πριν 2 χρόνια όταν και πάντρεψε τον στενό του φίλο Μιχάλη Μανουρά με την κόρη του παπά-Ανδρέα Κεφαλογιάννη, Ειρήνη.
Με χατ-τρικ του Ευριπίδη Δραμουντάνη, ο Αετός έκανε υγιεινό περίπατο στο Αρκαλοχώρι, με αντίπαλο το ελλιπέστατο Ίνι, επικρατώντας με 1-6 και φθάνοντας τους 21 βαθμούς στο πρωτάθλημα. Το παιχνίδι δεν χρειάζεται ιδιαίτερη ανάλυση με τους Ανωγειανούς να πετυχαίνουν 4 γκολ στα πρώτα 13 λεπτά, δίνοντας και την ευκαιρία στη συνέχεια στον προπονητή Σταμάτη Μαματζάκη να χρησιμοποιήσει πολλά νέα παιδιά που είχαν λίγο χρόνο συμμετοχής έως τώρα στο πρωτάθλημα. Ένα από τα γκολ της αγωνιστικής και ίσως της χρονιάς για τη Γ’ΕΠΣΗ πέτυχε ο Στέλιος Παπαδομιχελάκης με εξαιρετικό ψηλοκρεμαστό σουτ από τα 40 μέτρα, γκολ που χειροκροτήθηκε θερμά από όλο το γήπεδο.
Οι σκόρερ του Αετού ήταν ο Ευριπίδης Δραμουντάνης με 3 γκολ στο 5′, το 13′ και το 45′, ο “μικρός” Νίκος Ξυλούρης στο 7′, ο Γιώργος Παγκαλάκης στο 10′ και ο Παπαδομιχελάκης στο 48′. Το γκολ της τιμής για το Ίνι πέτυχε με κοντινή προβολή στο 66′ ο Θωμάς Πολίσης.
Πριν τον αγώνα κρατήθηκε ενός λεπτού σιγή, στη μνήμη του παλιού παίχτη του Αετού Ανωγείων, Γιάννη Παπανικολάκου που έσβησε μόλις στα 39 του χρόνια την περασμένη εβδομάδα. Την ερχόμενη Κυριακή στα Ανώγεια ο Αετός θα αντιμετωπίσει τους Νέους Μοιρών στο τελευταίο χρονολογικά παιχνίδι για το 2018, με στόχο τη νίκη που θα τον διατηρήσει στην κορυφή της βαθμολογίας.
Οι συνθέσεις:
Ίνι:Χαραλαμπάκης-Πιλιγκότσης-Βουρλιδάκης-Κοσμαδάκης-Βλαστός-Κατσαμήτρος-Μουντράκης-Κ.Πολίσης-Συντυχάκης(58
Θ.Πολίσης)-Καπαρουνάκης-Μαρθαλαμάκης
Αετός Ανωγείων:Σκανδάλης-Μαματζάκης-Καλέας-Παπαδομιχελάκης-Βιτώρος-Αρ.Παπαδάκης-Δημ.Ξυλούρης(33’Πασπαράκης)-Ν.Ξυλούρης-
Δραμουντάνης(46’Γ.Παπαδάκης)-Παγκαλάκης(50’Χαιρέτης)-Λ.Καλλέργης(53’Γ.Ξυλούρης)