Αθλητικά
Την πρώτη του βαθμολογική απώλεια μέσα στα Ανώγεια είχε ο Αετός που αναδείχτηκε ισόπαλος χωρίς σκορ, με τον μαχητικό Πατούχα, στην 17η αγωνιστική του πρωταθλήματος, αφήνοντας δυο πολύτιμους βαθμούς στη μάχη για την κατάκτηση του πρωταθλήματος. Η ομάδα μας βρίσκεται με παιχνίδι λιγότερο στους 37 βαθμούς μαζί με τον Γιούχτα 2010, ενώ 40 έχει το Άλογο Μαλεβιζίου το οποίο όμως μπορεί να φτάσει ο Αετός αν νικήσει στο εξ αναβολής ματς με τον Τηγανίτη, όταν αυτό οριστεί. Το ουσιαστικό όμως είναι ότι ο Αετός μόνο αν αυτοκτονήσει δεν θα κερδίσει την άνοδο του στο Β’Τοπικό, καθώς βρίσκεται ήδη στο +9 από τον πέμπτο Παναθηναϊκό έχοντας και αγώνα λιγότερο. Η ομάδα στην πρώτη της συμμετοχή στο Ηράκλειο εμφανίζει τη δυναμική της, κερδίζει την άνοδο και διεκδικεί επί ίσοις όροις την κατάκτηση του πρωταθλήματος.
Το παιχνίδι με τον Πατούχα έγινε στα Ανώγεια υπό πολύ άσχημες καιρικές συνθήκες και ήταν από εκείνα τα παιχνίδια που η μπάλα δεν θέλει να μπει στα δίχτυα με τίποτα! Ακόμα και όταν μπαίνει εν τέλει, στη φάση των καθυστερήσεων του πρώτου ημιχρόνου, με την κεφαλιά του Δραμουντάνη που νίκησε στον αέρα τον Λουλάκη, ο διαιτητής το ακυρώνει λανθασμένα, διατηρώντας το μοιραίο 0-0! Το λάθος του διαιτητή δεν αποτελεί πάντως δικαιολογία και κρίνουμε την ισοπαλία δίκαιη καθώς η ομάδα της Βιάννου παρά τις ελλείψεις της τα έδωσε όλα στον αγωνιστικό χώρο και πήρε μια παλικαρίσια ισοπαλία σε μια δύσκολη έδρα.
Πέρα από το γκολ του Δραμουντάνη στο τέλος του ημιχρόνου, η σημαντικότερη φάση ήταν το οριζόντιο δοκάρι σε κεφαλιά του ίδιου παίχτη στο 22′. Σημαντικές ευκαιρίες είχε επίσης ο Αετός με τον Μαματζάκη να μη βρίσκει δίχτυα στο 6′ σε εξ επαφής πλασέ στο δεύτερο δοκάρι μετά την ασίστ του Δραμουντάνη. Μεγάλη απόκρουση σε αυτή τη φάση από τον Λουλάκη που κινδύνεψε και τη σωματική του ακεραιότητα καθώς χτύπησε στο δοκάρι με το κεφάλι του από την υπερέκταση που έκανε για την απόκρουση. Ευτυχώς ο νεαρός τερματοφύλακας της Βιάννου μετά από διακοπή 4 λεπτών σηκώθηκε και συνέχισε τον αγώνα έστω και με δεμένο το κεφάλι. Του ευχόμαστε ολόψυχα περαστικά και συγχαρητήρια για το πάθος και την εμφάνιση του.
Οι άλλες φάσεις του Αετού σημειώθηκαν με τον Δραμουντάνη στο 65′ και το 74′, με το ανεπανάληπτο τετ α τετ του Τούγλη στο 58′, την κεφαλιά του Καλέα στο 54′ και τον Παπαδάκη που δεν πρόλαβε για εκατοστά την μπάλα μετά το φάουλ του Ξυλούρη στο 88′. Ανεπανάληπτη και φάση hilight ήταν επίσης η ευκαιρία στο 28′ με την τρομερή απόκρουση του Λουλάκη στο φάουλ του Παπδομιχελάκη, τον Καλλέργη στη συνέχεια να πιάνει ένα κεραυνό από το ύψος του πέναλτι και την μπάλα να προσκρούει στο κεφάλι του αμυντικού Μπριντάκη και να φεύγει άουτ! Ο Αετός επί 90 λεπτά ήταν κυρίαρχος, έχασε τα..άχαστα και άφησε δυο βαθμούς στα Ανώγεια. Ο Πατούχας απείλησε μόνο σε αντεπιθέσεις αλλά ο τερματοφύλακας του Αετού Καπετανάκης ήταν ξανά σε εξαιρετική ημέρα και δεν νικήθηκε στο 33′ όπου έκανε μεγάλη απόκρουση σε σουτ του Ραπτάκη, όπως και στο 11′ σε σουτ του Μανουσάκη. Να αναφέρουμε ότι στις καθυστερήσεις αποβλήθηκε με δεύτερη κίτρινη κάρτα για διαμαρτυρία ο Μπιτσακάκης του Πατούχα.
Την ερχόμενη Κυριακή ο Αετός θα αντιμετωπίσει την Ροδιά εκτός έδρας και ψάχνει μόνο τη νίκη για να συνεχίσει την κούρσα για την κατάκτηση του πρωταθλήματος. Στον αγώνα αναμένεται να επιστρέψουν οι Γιώργος Παγκαλάκης και Σοφοκλής Σμαραγδής που τόσο έλειψαν από το χθεσινό παιχνίδι, λόγω τραυματισμών.
Αετός Ανωγείων: Καπετανάκης-Βιτώρος-Παπαδομιχελάκης-Καλέας-Κονιός (26′ Καλλέργης, 75′ Παπάζογλου)-Παπαδάκης-Ξυλούρης-Μέμος
Μαματζάκης-Δραμουντάνης-Τούγλης
Πατούχας:Λουλάκης-Κοκολάκης-Σωμαράκης-Εμμ.Μπιτσακάκης-Μεταξάκης-Μπριντάκης-Μ.Μπιτσακάκης-Βεληβασάκης-Λουλάκης
Ραπτάκης(67’Μικρογιαννάκης)-Μανουσάκης
Ολοκληρώθηκαν την Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου τα μαθήματα χιονοδρομίας στο Λάκκο του Μυγερού, στα Λιβάδια Μυλοποτάμου, στα πλαίσια της εβδομάδας χιονιού, ένα πρόγραμμα της Διεθνούς Ομοσπονδίας Χιονοδρομίας (F.I.S), που για πρώτη φορά υλοποιείται πιλοτικά από την Περιφέρεια Κρήτης και τη Μ.Κ.Ο «Μαύρο Πρόβατο». Στη δράση συμμετείχαν πιλοτικά μαθητές από δημοτικά σχολεία της Επαρχίας Μυλοποτάμου, ενώ σχεδιάζεται η επέκταση του προγράμματος, από το επόμενο έτος, σε περισσότερα σχολεία του νησιού. Ειδικότερα, την πρώτη ημέρα συμμετείχαν μαθητές από τα δημοτικά σχολεία Αγ. Μάμα, Λιβαδίων και Γαράζου , στη συνέχεια μαθητές από τα δημοτικά σχολεία Ζωνιανών και Αξού, και τέλος ακολούθησαν οι μαθητές από τα δημοτικά σχολεία Περάματος, Πανόρμου, Αγγελιανών, Ανωγείων και Μπαλίου.
Περίπου 30 παιδιά του Δημοτικού σχολείου Ανωγείων και 160 συνολικά όλου του ορεινού όγκου , συμμετείχαν στα μαθήματα χιονοδρομίας, με τα ίδια και τους γονείς τους να δηλώνουν ενθουσιασμένοι από τους εκπαιδευτές και τους οργανωτές για τον δημιουργικό χρόνο που πέρασαν στον χιονισμένο Ψηλορείτη. Τους εκπαιδευτές χιονοδρομίας αγκάλιασαν οι κάτοικοι σε όλο τον ορεινό όγκο και φυσικά και στα Ανώγεια όπου πέρασαν πολύ χρόνο,άλλωστε τη δράση στήριξε και το Γεωπάρκο του Ψηλορείτη, γνωρίζοντας και συνομιλώντας με τους κατοίκους σε πλατείες και καφενεία. Σε μια τέτοια παρέα έπεισαν και τον πάτερ Ανδρέα Κεφαλογιάννη να ανηφορίσει προς το βουνό και να φορέσει μπότες και σκι, σε μια μοναδική εμπειρία και για τον ίδιο, την οποία συστήνει σε όλους να την δοκιμάσουν στο μέλλον!
Η ΑΝΩΓΗ βρέθηκε σε μια τέτοια παρέα με τους εκπαιδευτές της χιονοδρομίας, στο καφενείο του “Μίχαλου” στο Περαχώρι, όπου συνομιλήσαμε με τον υπεύθυνο τους Χρήστο Σταυρουλάκη για αυτές τις σημαντικές δράσεις χιονιού που έγιναν την τελευταία εβδομάδα. Εκπαιδευτές που ήρθαν με κύριο στόχο τα μικρά παιδιά, αλλά δεν αρνήθηκαν και σε μεγαλύτερους τη μεταλάμπαδευση των γνώσεων τους, πάντα αφιλοκερδώς και πάντα με χαμόγελο και αγάπη για το χιόνι και την φύση. Ο Χρήστος Σταυρουλάκης εκπαιδευτής ορειβασίας-χιονοδρομίας της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού μας ανέφερε χαρακτηριστικά τα εξής:
“Στα πλαίσια του προγράμματος Χιονονιφάδας, που είναι υπό την αιγίδα της Διεθνούς Ομοσπονδίας Χιονοδρομίας, για πρώτη φορά στην Κρήτη και σε ένα μέρος που δεν υπάρχει οργανωμένο χιονοδρομικό κέντρο υλοποιήσαμε το πρόγραμμα αυτό της Χιονονιφάδας. Είναι ένα πρόγραμμα εκμάθησης χιονοδρομίας παιδιών της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Έγινε για πρώτη φορά εδώ, για μια εβδομάδα και απευθυνθήκαμε στα παιδιά του ορεινού όγκου του Ψηλορείτη.Έχουμε ήδη καλύψει τις ανάγκες πάνω από 120 παιδιών και περιμένουμε την τελευταία ημέρα (20η Φεβρουαρίου) άλλα 40 παιδιά.Πέραν του προγράμματος της χιονονιφάδας τα Σαββατοκύριακα, αφιλοκερδώς προσφέραμε τις υπηρεσίες μας ως “Μαύρο Πρόβατο” το οποίο είναι μια μη κερδοσκοπική εταιρεία η οποία ιδρύθηκε πέρσι για να “τρέξει” κατά κάποιον τρόπο την αγάπη που έχουμε για τα χιόνια και το ορεινό περιβάλλον.Σαν πρώτη χρονιά έγινε πιλοτικά για μια εβδομάδα και ευελπιστούμε στο μέλλον να αγκαλιαστεί ακόμα περισσότερο από την τοπική κοινωνία και να επεκταθεί και σε άλλες περιοχές της Κρήτης, τόσο στον ορεινό όγκο του Ψηλορείτη αλλά και στους άλλους δυο ορεινούς όγκους των Λευκών Ορέων και των Λασιθιώτικων βουνών.
Η ανταπόκριση από την κοινωνία εδώ και κυρίως των παιδιών είναι πολύ μεγάλη. Έχουμε πολλά χαμόγελα και βλέπουμε πλέον ότι το χιόνι δεν είναι ο εχθρός μας, αλλά είναι η ευλογία μας. Καλώς ή κακώς ο ορεινός όγκος της Ελλάδας γενικότερα και όχι μόνο της Κρήτης, κατοικούνταν κυρίως από κτηνοτρόφους. Οι κτηνοτρόφοι τον χειμώνα το χιόνι το βλέπουν σαν εχθρό, γιατί τους κάνει ζημιές στα πρόβατα και τις περιουσίες τους, τους εγκλωβίζει κτλ. Τα πράγματα δεν είναι έτσι ακριβώς όμως.Πρέπει να αλλάξουμε την οπτική μας.Το χιόνι είναι ευλογία για πάρα πολλούς λόγους. Καταρχήν είναι νερό, είναι η στέρεη μορφή του νερού. Το νερό είναι ζωή, χωρίς αυτό δεν μπορούμε να υπάρχουμε.Το μόνο που πρέπει να κάνουμε είναι να δούμε πως θα το διαχειριστούμε και πως θα φέρουμε περισσότερο κόσμο να γνωρίσει όλα αυτά που σας τονίζω. Να γνωρίσει τη χαρά του να γλιστράς, τη χαρά του να φτιάξεις έναν χιονάνθρωπο, τη χαρά να πετάξεις μια χιονόμπαλα, την χαρά της ζωής και της φύσης.Τα μηνύματα που πήραμε εδώ αυτή την εβδομάδα είναι πολύ αισιόδοξα, όλοι το έχουν αγκαλιάσει, όλοι βοηθάνε και το μέλλον είναι μπροστά μας..” καταλήγει στη δήλωση του.
Στην ΑΝΩΓΗ μίλησε και ο Γιάννης Παρασύρης, Αντιπεριφερειάρχης Κρήτης σε θέματα Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Απασχόλησης και αναφέρθηκε στην εβδομάδα χιονιού για τους μαθητές του ορεινού όγκου του Ψηλορείτη, στην οποία η Περιφέρεια Κρήτης ήταν βασικός αρωγός. Αναλυτικά η δήλωση του:
“Η Περιφέρεια Κρήτης στηρίζει τέτοιου είδους βιωματικού χαρακτήρα δραστηριότητες, αγωγής υπαίθρου, που παρέχουν στα παιδιά μοναδικές εμπειρίες, οι οποίες δεν μπορούν να αναπαραχθούν στο εσωτερικό του σχολείου. Τα παιδιά μέσα από αυτό το πρόγραμμα χιονοδρομίας, έρχονται σε επαφή με τις φυσικές ομορφιές του Ψηλορείτη, αποκτούν περιβαλλοντική συνείδηση, γνωρίζουν τις αναπτυξιακές προοπτικές του τόπου τους, έρχονται σε επαφή με ένα άθλημα που ταιριάζει με την ιδιοσυγκρασία των ορεσίβιων κοινωνιών και συνδέεται με το ήπιο και βιώσιμο μοντέλο ανάπτυξης που μπορεί να ακολουθήσει η περιοχή. Στα πλαίσια της αγαστής συνεργασίας που έχουμε με την εκπαιδευτική κοινότητα στηρίζουμε και άλλες δράσεις ευαισθητοποίησης, ενημέρωσης μαθητών και εκπαιδευτικών, εστιάζοντας σε ποικίλα θέματα όπως η κυκλοφοριακή αγωγή, ο επαγγελματικός προσανατολισμός, οι νέες τεχνολογίες, τα θέματα πολιτικής προστασίας, η αγωγή υγείας, η κρητική διατροφή κ.α. Στόχος μας είναι η βελτίωση της παρεχόμενης εκπαίδευσης προς όφελος της μαθητικής κοινότητας του νησιού. Θέλουμε ένα σχολείο ανοικτό στην κοινωνία, ένα σχολείο που θα το αγαπάνε οι μαθητές και όχι ένα σχολείο αποστήθισης.
Όσο αφορά την χιονοδρομία και το ορειβατικό σκι στον Ψηλορείτη, η άποψη μου παραμένει η ίδια εδώ και 20 χρόνια, από τότε που φοιτούσα στο ΤΕΦΑΑ Τρικάλων και ήρθα πρώτη φορά σε επαφή με την χιονοδρομία. Ο Ψηλορείτης είναι ένα εμβληματικό βουνό, διαθέτει ιδιαίτερες περιοχές φυσικού κάλλους, πλούσια χλωρίδα και πανίδα και παρουσιάζει έντονη ανθρωπογενή δραστηριότητα. Δεν χωράνε χιονοδρομικά στον Ψηλορείτη, ούτε μπορούμε να ακολουθήσουμε το μοντέλο ανάπτυξης της ηπειρωτικής Ελλάδας σε αυτόν τον τομέα, που κατά την γνώμη μου έχει αρκετά τρωτά σημεία λόγο λανθασμένου σχεδιασμού. Οφείλουμε όλοι να συμβάλουμε στην προστασία του φυσικού περιβάλλοντος και ταυτόχρονα να σχεδιάσουμε ήπιες παρεμβάσεις, για την ανάπτυξη του ορειβατικού σκι, που θα είναι συμβατές με το περιβάλλον, θα είναι βιώσιμες, δεν θα έρχονται σε ρήξη με άλλες δραστηριότητες και θα έχουν πολλαπλασιαστικό όφελος για τις τοπικές κοινωνίες της περιοχής. Υπάρχουν προγράμματα όπως οι Ολοκληρωμένες Χωρικές Επενδύσεις που μπορούν να αξιοποιηθούν, αλλά κυρίαρχο ζητούμενο για μένα είναι η συνεργασία και η συμπόρευση όλων των συναρμόδιων φορέων και ιδιαίτερα της τοπικής αυτοδιοίκησης προς αυτή την κατεύθυνση. Η περιοχή δεν έχει απεριόριστες δυνατότητες ανάπτυξης, αυτές όμως που έχει, οφείλουμε να τις αξιοποιήσουμε και να τις αναδείξουμε..” ολοκλήρωσε.
Μετά την ματαίωση του αγώνα με τον Τηγανίτη την προηγούμενη εβδομάδα, λόγω των άσχημων καιρικών συνθηκών, ο Αετός επιστρέφει στην αγωνιστική δράση και υποδέχεται τον Πατούχα στα Ανώγεια, την Κυριακή 24 Φεβρουαρίου στις 3 μ.μ για την 17η αγωνιστική της Γ’ΕΠΣΗ. Μοναδικός στόχος η νίκη και οι τρεις βαθμοί που θα φέρουν την ομάδα μας ένα βήμα ακόμα πιο κοντά στην μαθηματική κατάληψη μιας εκ των τεσσάρων πρώτων θέσεων που οδηγούν στην άνοδο στη μεγαλύτερη κατηγορία, τρίποντο όμως που θα διατηρήσει τον Αετό ως μεγάλο φαβορί για την κατάκτηση και του πρωταθλήματος.
Η ιστορική ομάδα της Βιάννου,έρχεται στα Ανώγεια για να παίξει το τελευταίο της ίσως χαρτί για μια θέση στην τετράδα από την οποία υπολείπεται έξι βαθμούς. Θυμίζουμε ότι στο παιχνίδι του πρώτου γύρου στην Βιάννο ο Αετός είχε επικρατήσει με 0-2, με τα γκολ των Γιώργου Παγκαλάκη και Δημήτρη Ξυλούρη. Αναλυτικά το πρόγραμμα της 17ης αγωνιστικής:
17η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΑΒΒΑΤΟ 23/2/2019 ΓΗΠΕΔΟ ΕΡΓΟΤΕΛΗ ΩΡΑ 15:00 ΜΑΡΤΙΝΕΓΚΟ – ΝΕΟΙ ΜΟΙΡΩΝ ΓΗΠΕΔΟ Γ.ΣΚΟΥΡΕΛΛΟΥ ΩΡΑ 15:00 ΕΛΠΙΔΕΣ ΗΡΟΔΟΤΟΥ – ΙΝΙ ΓΗΠΕΔΟ ΑΡΧΑΝΩΝ ΩΡΑ 15:00 ΓΙΟΥΧΤΑΣ 2010 – ΚΟΥΝΑΒΟΙ ΚΥΡΙΑΚΗ 24/2/2019 ΓΗΠΕΔΟ ΤΥΛΙΣΟΥ ΩΡΑ 11:00 ΑΛΟΓΟ ΜΑΛΕΒΙΖΙΟΥ – ΡΟΔΙΑ ΓΗΠΕΔΟ ΑΓ.ΠΑΡΑΣΚΙΩΝ ΩΡΑ 11:00 ΚΟΡΟΙΒΟΣ – ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ΗΡ. ΓΗΠΕΔΟ ΑΝΩΓΕΙΩΝ ΩΡΑ 15:00 ΑΕΤΟΣ ΑΝΩΓΕΙΩΝ – ΠΑΤΟΥΧΑΣ ΡΕΠΟ – ΤΗΓΑΝΙΤΗΣ
Οι ποδοσφαιριστές του Αετού μαζεύτηκαν πριν την έναρξη του αγώνα μπροστά στον πάγκο της ομάδας για να δώσουν όρκο νίκης στο ντέρμπι με τους Κουνάβους που θα ακολουθούσε .Ο πολύπειρος παίχτης Σοφοκλής Σμαραγδής ζητάει το λόγο και απευθυνόμενος στους συμπαίχτες του, ζητάει από όλους να δώσουν και την ψυχή τους για τη νίκη και να την αφιερώσουν στον μεγάλο Νίκο Ξυλούρη, τον αείμνηστο Αρχάγγελο της Κρήτης που μόλις χθες συμπληρώθηκαν 39 χρόνια από το χαμό του. Η εμφάνιση εμφατική, η νίκη εντυπωσιακή με πολύ καλό ποδόσφαιρο και πέντε γκολ εξαιρετικά αφιερωμένα στον Ψαρονίκο των Ανωγείων, συνέθεσαν ένα υπέροχο απόγευμα στα Ανώγεια, με αρκετό κόσμο που καταχειροκρότησε στο τέλος τους παίχτες της ομάδας μας. 5-0 στο υποτιθέμενο ντέρμπι της 15ης αγωνιστικής το οποίο ο Αετός μετέτρεψε σε υγιεινό περίπατο και πηγαίνει με την ψυχολογία στα ύψη για τον αγώνα της επόμενης Κυριακής με τον Τηγανίτη, εκτός έδρας ώστε να εδραιώσει τη θέση του στην κορυφή!
Σαν καταιγίδα μπήκε ο Αετός στο παιχνίδι, με το παιχνίδι να καθαρίζει με συνοπτικές διαδικασίες με δυο γκολ ήδη μετά από μόλις 4 λεπτά αγώνα. Το 1-0 σημείωσε στο 2′ ο Σμαραγδής με υπέροχο πλασέ μετά την ασίστ του Δραμουντάνη και η..καταιγίδα συνεχίστηκε στο 4′ με την εξαιρετική κίνηση και το αριστερό σουτ του Ξυλούρη που σημείωσε το 2-0! Οι Κουνάβοι προσπάθησαν να συνέλθουν από το σοκ αλλά έπεσαν πάνω στον καταπληκτικό Καπετανάκη που είχε κατεβάσει τα ρολά σε όσες φάσεις χρειάστηκαν, αποκρούοντας μάλιστα μέχρι και πέναλτι. Στο 6′ η πρώτη μεγάλη επέμβαση του σε κόρνερ μετά το φάουλ του Νταγκίνη. Στο 7′ ο Παγκαλάκης αστόχησε στο τετ α τετ μετά την ασίστ του Σμαραγδή σε ένα παιχνίδι που πήγαινε η μπάλα πάνω κάτω για να έρθει η φάση του 9′ που και πάλι ο Σμαραγδής κέρδισε πέναλτι σε καθαρή ανατροπή του από τον Τουτουδάκη, σε μια φάση που δυστυχώς ο επιθετικός του Αετού τραυματίστηκε και αποχώρησε, σε μια εξαιρετικά άτυχη στιγμή για αυτόν. Το πέναλτι εκτέλεσε ο Παγκαλάκης, με τον top scorer του Αετού να βλέπει την μπάλα να τραντάζει το δεξί κάθετο δοκάρι του Σημαιάκη! Μετά το χαμένο πέναλτι οι φάσεις εναλλάσσονταν με πρώτη το τετ α τετ του Δραμουντάνη στο 15′ που πέρασε λίγο άουτ. Στο 19′ ο Καπετανάκης έκανε νέα μεγάλη επέμβαση και πάλι σε φάουλ του Νταγκίνη, ενώ στο 22′ η κεφαλιά του Γκιαουράκη πέρασε άουτ. Η συνέχεια άνηκε ολοκληρωτικά στον Αετό με τον Δραμουντάνη να κάνει ωραία κίνηση και πλασέ με το δεξί στο 26′ και την μπάλα να φεύγει λίγο άουτ! Στο 35′ ο Αετός κέρδισε δεύτερο πέναλτι και αυτό σωστό, με καθαρή ανατροπή του Δραμουντάνη από τον τερματοφύλακα Σημαιάκη. Από την άσπρη βούλα αυτή τη φορά δοκίμασε ο Παπαδομιχελάκης, που σκοράροντας για δεύτερη συνεχόμενη αγωνιστική ουσιαστικά καθάρισε το ματς για τον Αετό.Τελευταία φάση του πρώτου ημιχρόνου το ωραίο σουτ του Λευτέρη Καλλέργη στο 39′ έξω από την περιοχή που πέρασε λίγο άουτ!
Το δεύτερο ημίχρονο ξεκίνησε με τρίτο πέναλτι, σε μια επίσης όμως σωστή υπόδειξη από τον διαιτητή Μανδαλενάκη. Ο Καλέας ανέτρεψε καθαρά τον Τουτουδάκη, το πέναλτι ανέλαβε να εκτελέσει ο Νταγκίνης αλλά απέκρουσε εξαιρετικά και μάλιστα σταθερά ο Καπετανάκης με τρομερή εκτίναξη στη δεξιά του γωνία, σβήνοντας οριστικά κάθε σκέψη ανατροπής από το μυαλό των φιλοξενούμενων. Όλο το υπόλοιπο παιχνίδι ήταν ένας μονόλογος για τον Αετό που πέτυχε δυο ακόμα γκολ και είχε και αρκετές άλλες τελικές προσπάθειες. Στο 53′ φοβερή κούρσα του Δραμουντάνη από δεξιά και φαρμακερό γύρισμα στη μικρή περιοχή με τον Καλλέργη να μην προλαβαίνει για μερικά εκατοστά τη μπάλα παρά την μεγάλη του προσπάθεια. Στο 61′ ο Άριστος Παπαδάκης λίγο έλειψε να βάλει ένα από τα γκολ της χρονιάς με σουτ από τη μεσαία γραμμή, τη μπάλα να σκάει μπροστά στον τερματοφύλακα που με υπερένταση την έδιωξε σε κόρνερ! Το 4-0 έγινε τελικά στο 62′ μετά από ωραία εκτέλεση κόρνερ του Ξυλούρη, και το πρώτο “κανόνι” της κατηγορίας τον Γιώργο Παγκαλάκη να την στέλνει με εξαιρετικό πλασέ στα δίχτυα! Ο Αετός δεν κατέβασε ταχύτητα και στο 78′ ο Παγκαλάκης αστόχησε σε τετ α τετ με μια όμορφη λόμπα που επιχείρησε πάνω από το οριζόντιο.Στο 78′ ο διαιτητής απέβαλλε τον προπονητή των Κουνάβων Μιχάλη Τουτουδάκη, που προκάλεσε αλγεινή εντύπωση σε όλους τους παρευρισκόμενους, διαμαρτυρόμενος συνεχώς ακόμα και για τα..πλάγιο άουτ σε ένα παιχνίδι που βρισκόταν στο 4-0! Σωστά ο διαιτητής τον απέβαλλε ενώ τέτοιες συμπεριφορές που δημιουργούν κλίμα για ένταση στην κερκίδα μόνο κακό κάνουν στο ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο! Ο Αετός πάντως δεν είχε πει την τελευταία του λέξη και αφού απείλησε με το τετ α τετ του Παγκαλάκη στο 85′ που έφυγε μόλις άουτ, τελικά έφτασε στην “πεντάρα” με την γκολάρα του Παγκαλάκη ξανά στο 90′, με τον πρώτο σκόρερ της κατηγορίας να στρώνει τη μπάλα από το αριστερό στο δεξί και να τη στέλνει συστημένη στο αριστερό παραθυράκι του Σημαιάκη, ολοκληρώνοντας μέσα σε αποθέωση ένα μεστό παιχνίδι από ολόκληρη την ομάδα. Ο Αετός όχι μόνο παρέμεινε στην κορυφή της βαθμολογίας με 36 βαθμούς, αλλά αποσπάστηκε από τους Κουνάβους 7 βαθμούς έχοντας αβαντάζ και στην περίπτωση ισοβαθμίας, σε ένα σενάριο που καλύτερο δεν θα μπορούσε να περιμένει ο αρχιτέκτονας αυτής της νίκης, προπονητής Σταμάτης Μαματζάκης. Αξίζουν συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για το μεγάλο παιχνίδι που έκαναν, ενώ πρέπει να εκθειάσουμε το ήθος και την ποιότητα των παιδιών που δεν κατάγονται από τα Ανώγεια, αλλά αφιέρωσαν στο Νίκο Ξυλούρη τη νίκη θέλοντας έτσι να δείξουν συμβολικά, τον σεβασμό και την τιμή που νιώθουν φορώντας τη φανέλα των Ανωγείων! Τέλος η “Α” εύχεται περαστικά στον μεγάλο άτυχο της αναμέτρησης Σοφοκλή Σμαραγδή και του εύχεται γρήγορη επάνοδο στους αγωνιστικούς χώρους.
Οι συνθέσεις:
Αετός Ανωγείων:Καπετανάκης-Μαματζάκης-Μέμος-Παπαδομιχελάκης-Καλέας-Παπαδάκης-Τούγλης(84’Κονιός)-Παγκαλάκης-Ξυλούρης
Δραμουντάνης(80’Βιτώρος)-Σμαραγδής (13 λ.τ Καλλέργης, 79’Παπάζογλου).
Κουνάβοι:Σημαιάκης-Βασιλάκης-Παντελάκης(60’Μουρτζάκης)-Γκιαουράκης(46’Πρεντούλης)-Νταγκίνης-Τουτουδάκης-Κυπριωτάκης
Τζαγκαράκης-Μωραιτάκης (67’Κατσαρός)-Ντανούσι(46’Χρονάκης)-Τζουλιάδης.
Ντέρμπι ανόδου στα Ανώγεια, το ερχόμενο Σάββατο 9 Φεβρουαρίου, με τον πρωτοπόρο Αετό να υποδέχεται στις 3 μ.μ τους Κουνάβους, για την 15η αγωνιστική του πρωταθλήματος της Γ’ΕΠΣΗ σε ένα καθοριστικό αγώνα που αναμένεται να κρίνει πολλά για τη συνέχεια. Σε περίπτωση νίκης ο Αετός όχι μόνο θα παραμείνει στην πρώτη θέση, αλλά θα ξεφύγει 7 βαθμούς από τον αντίπαλο του, αποκτώντας τεράστιο προβάδισμα για μια από τις τέσσερις πρώτες θέσεις που οδηγούν στο Β’Τοπικό.Θυμίζουμε ότι στο παιχνίδι του πρώτου γύρου, ο Αετός είχε γνωρίσει την ήττα με 3-1 από τους Κουνάβους και αναζητάει τη ρεβάνς σε ένα αγώνα που αναμένεται με τεράστιο ενδιαφέρον!
Η προετοιμασία ολοκληρώνεται για τον Αετό με την προπόνηση της Πέμπτης, με τον προπονητή Σταμάτη Μαματζάκη να μην έχει ιδιαίτερα προβλήματα στο αγωνιστικό τμήμα. Παράλληλα η διοίκηση απευθύνει κάλεσμα στον κόσμο των Ανωγείων να βρεθεί στο γήπεδο και να στηρίξει για άλλη μια αγωνιστική τους ποδοσφαιριστές ώστε να φτάσουν μαζί στην κατάκτηση των τριών βαθμών. Αναλυτικά η 15η αγωνιστική έχει ως εξής:
Άλογο Μαλεβιζίου-Πατούχας
Αετός Ανωγείων-Κουνάβοι
Παναθηναικός Ηρακλείου-Νέοι Μοιρών
Ροδιά-Τηγανίτης
Κόροιβος-Ίνι
Μαρτινέγκο-Γιούχτας 2010
ρεπό έχουν οι Ελπίδες Ηροδότου
Η βαθμολογία:
Αετός Ανωγείων 33
Άλογο Μαλεβιζίου 31
Γιούχτας 2010 31
Κουνάβοι 29
Παναθηναικός 27
Πατούχας 20
Μαρτινέγκο 13
Τηγανίτης 12
Νέοι Μοιρών 11
Ροδιά 11
Κόροιβος 7
Ίνι 3
Ελπίδες Ηροδότου 1
Η προβολή του Παπαδομιχελάκη με το αριστερό δυο λεπτά πριν τη λήξη της αναμέτρησης, μετά το κόρνερ του Ξυλούρη, έδωσε ένα “χρυσό” τρίποντο στον Αετό, που “δραπέτευσε” από την Αλικαρνασσό με τους τρεις βαθμούς και ενώ βρέθηκε πίσω στο σκορ στο 70′! Η νίκη με 2-3 απέναντι στις Ελπίδες Ηροδότου διατηρεί την ομάδα μας στην κορυφή της βαθμολογίας και της φέρνει ηρεμία πριν το ντέρμπι κορυφής με τους Κουνάβους που θα διεξαχθεί στα Ανώγεια το ερχόμενο Σάββατο 9 Φεβρουαρίου στις 3 μ.μ Ο Αετός ήταν καλύτερος σε όλο το διάστημα του αγώνα, αλλά εμφανώς τον είχε κυριεύσει το άγχος μετά την ήττα στο Μαρτινέγκο και την επιτακτική ανάγκη για βαθμούς σήμερα. Άστοχοι στην τελική προσπάθεια οι Ανωγειανοί, έδωσαν το δικαίωμα στους μικρούς του Ηροδότου να το πιστέψουν και να παλέψουν για το θετικό αποτέλεσμα.
Πρώτη φάση στο 3′ με το φάουλ του Παγκαλάκη να κοντράρει και να φεύγειμόλις άουτ, σε κόρνερ. Από το κόρνερ του Ξυλούρη ο Μέμος έπιασε τη κεφαλιά και η μπάλα μετά από περίεργη τροχιά και φάλτσα που πήρε κατέληξε άουτ. Στο 19′ το φάουλ του Ξυλούρη απέκρουσε εντυπωσιακά σε κόρνερ ο τερματοφύλακας. Το 0-1 ήρθε τελικά στο 22′ με τον κορυφαίο της αναμέτρησης Παπαδομιχελάκη να στέλνει με τρομερή εκτέλεση φάουλ την μπάλα στο δεξί παραθυράκι του τερματοφύλακα. Το γκολ δεν έφερε ηρεμία και μετά τη φάση του Παγκαλάκη στο 33′ με το σουτ να φεύγει άουτ, οι Ελπίδες Ηροδότου έχασαν τεράστια ευκαιρία για την ισοφάριση αλλά ο Φαλιακάκης νικήθηκε από τον Καπετανάκη στο τετ α τετ του 34′. Στο 42 ο Αετός είχε μεγάλη ευκαιρία για το 0-2 αλλά το εξαιρετικό ανάποδο ψαλίδι του Λευτέρη Καλλέργη έφυγε μόλις άουτ. Το σοκ για τον Αετό ήρθε στο 45′ στην τελευταία φάση του πρώτου μέρους με το 1-1 να σημειώνεται από τον Βλαχάβα με εκτέλεση πέναλτι μετά από σωστή υπόδειξη του διαιτητή σε χέρι του Βιτώρου.
Ο Αετός μπήκε ορμητικά στο δεύτερο ημίχρονο αλλά ήταν κακός στην τελική προσπάθεια. Στο 48′ το φάουλ του Παπαδομιχελάκη απέκρουσε ο τερματοφύλακας. Στο 49′ την ίδια κατάληξη είχε το ωραίο σουτ του Παγκαλάκη ενώ ο τερματοφύλακας των Ελπίδων απέκρουσε ωραία και το φάουλ του Ξυλούρη στο 55′. Στο 57′ η τεράστια φάση για τον Αετό με τον Παγκαλάκη να περνάει και τον τερματοφύλακα αλλά να πλασάρει με κακή ισορροπία με τον αμυντικό Μακράκη να προλαβαίνει πάνω στη γραμμή. Ο Αετός συνέχισε τον κύκλο των χαμένων ευκαιριών με το σουτ του Ιωαννίδη στο 58′ και του Καλλέργη στο 60′ αλλά αμφότερα πέρασαν άουτ. Στο 68′ ακυρώθηκε μάλλον σωστά γκολ του Παπαδομιχελάκη που υποδείχθηκε οφσάιντ μετά την απόκρουση σε φάουλ του Παγκαλάκη. Στο 69′ οι Ελπίδες προειδοποίησαν με τον Καπετανάκη να απομακρύνει έξοχα το τετ α τετ του Κεφαλούκου. Το 2-1 ήρθε στο 70′ μετά από εκτέλεση φάουλ από τα δεξιά και αδράνεια της άμυνας ο Βλαχάβας την έστειλε στα δίχτυα, επιτυγχάνοντας την ανατροπή. Το γκολ αυτό ξύπνησε για τα καλά τον Αετό που κυριάρχησε στο τελευταίο εικοσάλεπτο και έφτασε και αυτός στην ανατροπή, με την εντυπωσιακή εκτέλεση φάουλ του Παγκαλάκη στο 74′ και το γκολ του Παπαδομιχελάκη στο 88′ για μια πολύ κρίσιμη νίκη στην πρεμιέρα του δεύτερου γύρου του πρωταθλήματος!
Οι συνθέσεις:
Ελπίδες Ηροδότου:Καραλής-Φαλιακάκης-Δερμιτζάκης(37’Λουλούδης)-Μακράκης-Βαρανάκης-Αρμενάκης(82’Σιμάκε)-Κουκούλης-Βλαχάβας-
Στεφανάκης(61’Κεφαλούκος)-Μπουγάς(70’Τουμπάκης)-Συλιγαρδάκης.
Αετός Ανωγείων:Καπετανάκης-Βιτώρος-Μαματζάκης-Παπαδομιχελάκης-Παπαδάκης-Πατεράκης(46′ Ιωαννίδης)-Παγκαλάκης-Μέμος-
Τούγλης(70’Παπάζογλου)-Λ.Καλλέργης-Ξυλούρης(88’Σμπώκος).