Οικονομία
Με προϋπολογισμό 300.000 ευρώ, εντάχθηκε στο ΕΣΠΑ η χρηματοδότηση της αγοράς ενός ειδικού εκχιονιστικού μηχανήματος για τον Δήμο Ανωγείων Ρεθύμνης.
Σύμφωνα με την απόφαση του Περιφερειάρχη Κρήτης κ. Σταύρου Αρναουτάκη το έργο εντάσσεται στον Άξονα Προτεραιότητας “07 – Αειφόρος Ανάπτυξη & Ποιότητα Ζωής στην Περιφ. Κρήτης” του Ε.Π. “Κρήτη & Νήσοι Αιγαίου”.
Όπως αναγράφεται στην απόφαση « η πράξη αφορά στην προμήθεια : «Μηχανήματος έργου μετά ειδικού εξοπλισμού (μηχάνημά πολλαπλών χρήσεων με παρελκόμενα – πολυμηχάνημα)» που θα καλύψει τις ανάγκες του Δήμου Ανωγείων για την αντιμετώπιση των σημαντικών προβλημάτων που δημιουργούν οι έντονες χιονοπτώσεις των χειμερινών μηνών.
Ακόμη και το βασικό αστικό οδικό δίκτυο καθίσταται συχνά απροσπέλαστο ενώ τακτικά απαιτείται η συνδρομή του δήμου για απεγκλωβισμό αποκλεισμένων κτηνοτρόφων ή/και επισκεπτών στις ορεινές περιοχές του δήμου που παρουσιάζουν επισκεψιμότητα όλο το χρόνο λόγω της κτηνοτροφικής δραστηριότητας αλλά και του χειμερινού τουρισμού.
Το υπό προμήθεια μηχάνημα έργου είναι εξοπλισμένο με τα παρακάτω παρελκόμενα εξαρτήματα που αντιμετωπίζουν αποτελεσματικά τα προαναφερθέντα φαινόμενα :
• ευθεία εκχιονιστική λεπίδα
• φρέζα χιονιού
• αλατοδιανομέα»
(πηγή:flashnews.gr)
Συνολικά 137 καταστήματα του ΟΤΕ σε ολόκληρη την χώρα, έκλεισε η διοίκηση του οργανισμού την περασμένη Παρασκευή μεταξύ αυτών και τα καταστήματα σε Πέραμα και Ανώγεια.
Τα συγκεκριμένα περιφερειακά καταστήματα ήταν τα μόνα που είχαν απομείνει στον νομό Ρεθύμνου μετά το κλείσιμο των καταστημάτων σε Αμάρι και Σπήλι πριν από τρία περίπου χρόνια.
Παρόλο που το κατάστημα του Περάματος φέτος ξεπέρασε σε πωλήσεις κατά 30% τον στόχο που του είχε τεθεί, η διοίκηση και οι Γερμανοί μέτοχοι δεν το κράτησαν ανοικτό.
Στο εξής οι κάτοικοι του Μυλοποτάμου καλούνται να εξυπηρετούνται από το κεντρικό κατάστημα του ΟΤΕ στο Ρέθυμνο, από τα κατά τα τόπους καταστήματα Γερμανός, από τις τράπεζες, από τους ταχυδρομικούς υπαλλήλους καθώς και δια μέσω τηλεφώνου.
Με το κλείσιμο του καταστήματος του ΟΤΕ Περάματος οι υπάλληλοι του πρόκειται να μετατεθούν σε Ρέθυμνο και Αθήνα ενώ η υπάλληλος των Ανωγείων στο Ηράκλειο.
Η ανακοίνωση της παράταξης έχει ως εξής:
«Ανώγεια 22.09.2011
Αγαπητοί συγχωριανοί,
Στα πλαίσια των πρωτοβουλιών που αναλάβαμε κατά το προηγούμενο χρονικό διάστημα ενάντια στην εντελώς παράνομη και αυθαίρετη «πρακτική», που, κατ’ εντολήν της Διοίκησης του Γενικού Νοσοκομείου Ρεθύμνου, εφαρμόζεται από το Κέντρο Υγείας Ανωγείων, και αφορά στην καθολική επιβολή της υποχρέωσης πληρωμής του εξέταστρου των πέντε (5) ευρώ σε όλους ανεξαιρέτως τους προσερχόμενους στο Κέντρο Υγείας ασθενείς, βρισκόμαστε σήμερα στην ευχάριστη θέση να σας ενημερώσουμε ότι επιτέλους η προσπάθεια μας αυτή δικαιώθηκε με την επιβεβαίωση της νομιμότητας και της βασιμότητας των σχετικών ισχυρισμών μας από τα πλέον επίσημα χείλη, αυτά του Υφυπουργού Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης κ. Μιχάλη Τιμοσίδη.
Συγκεκριμένα, πριν από λίγες ημέρες ο Βουλευτής ΠΑΣΟΚ Ν. Ηρακλείου Βασίλης Κεγκέρογλου, ευαισθητοποιούμενος έντονα για το συγκεκριμένο θέμα, κατέθεσε επίκαιρη ερώτηση προς τον Υπουργό Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, δια της οποίας ζητούσε να ξεκαθαριστεί το όλο θέμα με τρόπο σαφή και κατηγορηματικό.
Η ερώτηση αυτή του κ. Κεγκέρογλου συζητήθηκε στην συνεδρίαση της Ολομέλειας της Βουλής την 20.09.2011 και απάντησε σε αυτήν ο αρμόδιος Υφυπουργός Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης κ. Μιχάλης Τιμοσίδης, ο οποίος ξεκαθάρισε με τον πλέον σαφή και κατηγορηματικό τρόπο ότι,
1. H Δ/νση Τεχνικών Έργων Περιφέρειας Κρήτης, ως καθολικός διάδοχος της Δ/νσης Δημοσίων Έργων της πρώην Κρατικής Περιφέρειας Κρήτης, προκηρύσσει ανοιχτό διαγωνισμό για την ανάθεση του έργου: “ΔΙΚΤΥΟ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ ΑΝΩΓΕΙΩΝ (Β’ & Γ’ ΦΑΣΗ) ΔΗΜΟΥ ΑΝΩΓΕΙΩΝ” , με προϋπολογισμό: 1.107.000,00 Ευρώ (με αναθεώρηση και Φ.Π.Α.).
Το έργο συντίθεται από τις ακόλουθες κατηγορίες εργασιών: α) κατηγορία Υδραυλικών, με προϋπολογισμό: 799.958,61 ευρώ (δαπάνη εργασιών, ΓΕ και ΟΕ 18%, απρόβλεπτα 15%, απολογιστικά, δαπάνη ασφάλτου), β) κατηγορία Ηλεκτρομηχανολογικών με προϋπολογισμό: 84.137,94 ευρώ (δαπάνη εργασιών, ΓΕ και ΟΕ 18% και απρόβλεπτα 15%).
2. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να παραλάβουν τα συμβατικά τεύχη του διαγωνισμού (Διακήρυξη, Συγγραφή Υποχρεώσεων κ.λ.π) μέχρι τις 13-10-2011 από τα γραφεία της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων, οδός Λασσαίας 1Α, Ηράκλειο Κρήτης, Πληροφορίες: Nικ. Τζανιδάκης,Δ.Κορνάρου Τηλ.2810 529117-529116 FAX: 2810 529127
Ο Δήμος Ανωγείων ενημερώνει τους δημότες ότι ψηφίστηκε στην Βουλή των Ελλήνων στις 07-09-2011 το νομοσχέδιο για την Ρύθμιση των αυθαίρετων κατασκευών.
Η υποβολή της αίτησης θα γίνεται από τη 1/10/2011 έως 30/11/2011 στις πολεοδομίες και στα ΚΕΠ.
Η ρύθμιση αφορά όλα τα κτίσματα, κατοικίες, καταστήματα, βιοτεχνίες, ξενοδοχεία κλπ. που έχουν κατασκευαστεί από το 1955 έως τις 28/07/2011.
Η ρύθμιση γίνεται για 30 χρόνια με την καταβολή ενός ποσού που προκύπτει από την χρήση, την παλαιότητα, την τιμή ζώνης και με κάποια ακόμα κοινωνικά κριτήρια.
Η ρύθμιση είναι καλό να γίνει από όλους που αντιμετωπίζουν προβλήματα πολεοδομικά στα κτίρια τους διότι μετά την λήξη της προθεσμίας που προβλέπει ο νόμος δεν θα μπορούν να κάνουν καμία μεταβίβαση του ακινήτου καθώς απαιτήται υπεύθυνη δήλωση μηχανικού ότι δεν υπάρχουν αυθαιρεσίες για να μπορεί να μεταβιβαστεί με πολλή αυστηρές κυρώσεις στους ιδιοκτήτες, μηχανικούς, συμβολαιογράφους, υποθηκοφύλακες για τυχόν ψευδή αναγραφεί στοιχείων στα συμβόλαια.
Επίσης τα ακίνητα που θα υπαχθούν στην διαδικασία της ρύθμισης θα αποκτούν αυτόματα όλα τα δικαιώματα που έχει ένα νόμιμο κτίσμα.
Ο κάθε δημότης θα πρέπει να έρθει σε επαφή με τον συνεργάτη του μηχανικό για λεπτομερέστερη ενημέρωση.




