Οικονομία

Θαμπώθηκαν” από την ομορφιά των Ανωγείων οι ευρωβουλευτές που βρίσκονται αυτές τις μέρες στην Κρητη συμμετέχοντας στην Επιτροπή Μεταφορών και Τουρισμού, με επικεφαλής τον Ηρακλειώτη, Σπύρο Δανέλλη.
Βρέθηκαν λοιπόν στο μαγευτικό Οροπέδιο της Νίδας, ανέπνευσαν καθαρό κρητικό αέρα – από εκείνον που σπάνια βρίσκει κανείς – και γεύτηκαν την τσικουδιά και το μοναδικό..αντικρυστό αρνί!Και φυσικά είδαν τους κρητικούς να χορεύουν στο θεατράκι του Ψηλορείτη και ξετρελάθηκαν…
Θα έχουν να πουν τα…καλύτερα για την Κρητική φιλοξενία

(Από CRETALIVE)

Ανακοίνωση εξέδωσε ο Γαλακτοκομικός Συνεταιρισμός Ανωγείων  μέσω της οποίας ζητάει από όσους καταθέτουν χαρτιά επιδοτήσεων να προσκομίσουν το τελευταίο Ε9 καθώς και μια βεβαίωση μόνιμης κατοικίας, το αργότερο μέχρι την ερχόμενη Παρασκευή.

Η ανακοίνωση έχει ως εξής:

«Παρακαλούνται όσοι φτιάχνουν χαρτιά επιδοτήσεων να φέρουν στον συνεταιρισμό το τελευταίο Ε9 οπωσδήποτε μέχρι την Παρασκευή 22/06/12 γιατί τελειώνει η προθεσμία για την ενεργοποίηση.

Επίσης όσοι φτιάχνουν χαρτιά εξισωτικής αποζημίωσης να φέρουν και βεβαίωση μόνιμης κατοικίας από τον Δήμο.

Παράταση δεν θα δοθεί.»

Ευνοϊκές ρυθμίσεις παρέχονται στους οφειλέτες για τα χρέη τους προς το Δήμο με βάση την ΚΥΑ 20124/2012 και σύμφωνα με τα οριζόμενα  του άρθρου 3 του Ν.4038/2012 και του άρθρου 5 του Ν. 4047/2012.

Σύμφωνα με τα όσα προβλέπονται μπορούν να ρυθμίζονται και να εξοφλούνται κατόπιν αιτήσεως του υπόχρεου  πάσης φύσεως οφειλές που είναι βεβαιωμένες και ληξιπρόθεσμες μέχρι 29-02-2012 εφόσον δεν υπερβαίνουν τις δέκα χιλιάδες (10.000) ευρώ όταν πρόκειται για φυσικά πρόσωπα και τις εβδομήντα πέντε χιλιάδες (75.000) ευρώ  όταν πρόκειται για νομικά πρόσωπα.

Η ρύθμιση και η καταβολή μπορεί να γίνει ως ακολούθως

–         Εφάπαξ, με απαλλαγή κατά ποσοστό εκατό τοις εκατό (100%) από τις προσαυξήσεις εκπρόθεσμης καταβολής.

–          Σε δύο (2) έως δώδεκα (12) μηνιαίες δόσεις, με απαλλαγή κατά ποσοστό ενενήντα τοις εκατό (90%) από τις προσαυξήσεις εκπρόθεσμης καταβολής.

–          Σε δεκατρείς (13) έως είκοσι τέσσερις (24) μηνιαίες δόσεις, με απαλλαγή κατά ποσοστό εβδομήντα πέντε τοις εκατό (75%) από τις προσαυξήσεις εκπρόθεσμης καταβολής.

–          Σε είκοσι πέντε (25) έως τριάντα έξι (36) μηνιαίες δόσεις, με απαλλαγή κατά ποσοστό εξήντα τοις εκατό (60%) από τις προσαυξήσεις εκπρόθεσμης καταβολής.

–          Σε τριάντα επτά (37) έως σαράντα οκτώ (48) μηνιαίες δόσεις, με απαλλαγή κατά ποσοστό σαράντα πέντε τοις εκατό (45%) από τις προσαυξήσεις εκπρόθεσμης καταβολής.

–          Σε σαράντα εννέα (49) έως εξήντα (60) μηνιαίες δόσεις, με απαλλαγή κατά ποσοστό είκοσι πέντε τοις εκατό (25%) από τις προσαυξήσεις εκπρόθεσμης καταβολής.

Το αίτημα για τη ρύθμιση των ληξιπρόθεσμων οφειλών σε αριθμό δόσεων άνω των είκοσι τεσσάρων (24), εξετάζεται από τον οικείο Δήμαρχο ή τον οριζόμενο από αυτόν Αντιδήμαρχο, μετά από πρόταση του προϊσταμένου της οικονομικής υπηρεσίας του Δήμου, που αποφαίνονται σχετικά με την αδυναμία του υπόχρεου για πληρωμή σε συντομότερο χρόνο προσκομίζοντας επιπλέων δικαιολογητικά (Εκκαθαριστικά  των τελευταίων τριών (3) ετών κ.α)

Η εφάπαξ εξόφληση ή η καταβολή της πρώτης δόσης γίνεται την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για υπαγωγή στη ρύθμιση. Οι επόμενες δόσεις καταβάλλονται μέχρι την τελευταία εργάσιμη ημέρα των επόμενων μηνών, χωρίς να απαιτείται ιδιαίτερη ειδοποίηση του οφειλέτη.

Το συνολικό ποσό κάθε δόσης δεν μπορεί να είναι μικρότερο των εκατό (100) ευρώ.

Αιτήσεις για την ανωτέρω ρύθμιση γίνονται δεκτές το αργότερο εντός τεσσάρων (4) μηνών από την δημοσίευση της ανωτέρω ΚΥΑ δηλαδή μέχρι 11/10/2012. Η σχετική αίτηση εξετάζεται εφόσον έχει καταβληθεί παράβολο υπέρ Δήμου.

Στους οφειλέτες που είναι συνεπείς στη ρύθμιση  του παρόντος άρθρου και ισχύουν και οι λοιπές προϋποθέσεις του άρθρου 26. του Ν 1882/1990, χορηγείται αποδεικτικό ενημερότητας μηνιαίας ισχύος,

Για περισσότερες πληροφορίες να απευθύνεστε στα γραφεία του Δήμου .



Τα Ανώγεια θα επισκεφτούν η Επιτροπή Μεταφορών και Τουρισμού του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου με τον Ευρωβουλευτή Σπύρο Δανέλη, την Πέμπτη 21 Ιουνίου. Συγκεκριμένα ο δήμος θα ενημερώσει και θα φιλοξενήσει την αποστολή στον μαγευτικό τοπίο του Ψηλορείτη.

Συνολικά το Πρόγραμμα έχει ώς εξής :

ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ

ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ

20-22 ΙΟΥΝΙΟΥ 2012

Τετάρτη 20 Ιουνίου 2012

Πτήση: 10.30πμ Αναχώρηση από Βρυξέλλες – 15.00μμ Άφιξη στο Ηράκλειο (απευθείας πτήση της Aegean Airlines)

15.00                           Άφιξη στο Αεροδρόμιο Ηρακλείου ΚΑΗΚ «Ν.Καζαντζάκης»

16.30-17.45                 Παρουσίαση: «Ένα νέο Αναπτυξιακό Μοντέλο για τον ελληνικό Τουρισμό προς το 2020»

– Εισήγηση από την κα Αγάπη Σμπώκου, Μέλος του ΔΣ του ΣΕΤΕ (Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων)

– Παρουσίαση από τον κ. Γεώργιο Δρακόπουλο, Γεν.Δ/ντη του ΣΕΤΕ (Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων)


Ενημερωτική Συνάντηση με τον κ. Δημήτρη Κουνενάκη, Δήμαρχο Αγ.Νικολάου & Πρόεδρο του Πανελληνίου Δικτύου Τουριστικών Δήμων

Ξενοδοχείο Blue Palace Resort & Spa

17.50-18.50                 Επίσκεψη & Ξενάγηση στο νησί της Σπιναλόγκας

19.30                           Άφιξη στο ξενοδοχείο (checkin)

Creta Maris Beach Resort

20.45                           Συνάντηση στο lobby του ξενοδοχείου Creta Maris & Αναχώρηση

21.00                           Δείπνο που θα παραχωρήσει η Περιφέρεια Κρήτης

Πέμπτη 21 Ιουνίου 2012


08.30                           Αναχώρηση από το ξενοδοχείο Creta Maris

10.00                           Άφιξη στο Ρέθυμνο

10.00-12.00 Συνάντηση με τον κ. Γεώργιο Μαρινάκη, Δήμαρχο Ρεθύμνου και τοπικούς παράγοντες τουρισμού


12.00                           Αναχώρηση από το Ρέθυμνο για τα Ανώγεια


13.00-16.00                 Ενημερωτική Συνάντηση με τον κ. Σωκράτη Κεφαλογιάννη, Δήμαρχο Ανωγείων

Γευσιγνωσία στον Ψηλορείτη με τοπικά προϊόντα

16.00-17.30                 Επιστροφή στο ξενοδοχείο Creta Maris

18.45                           Συνάντηση στο lobby του ξενοδοχείου Creta Maris & Αναχώρηση

19.15-21.15                 Ενημερωτική Συνάντηση με τις Διοικήσεις του ΟΛΗ Α.Ε. (Οργανισμός Λιμένος Ηρακλείου) και του ΚΑΗΚ Ν.Καζαντζάκης (Αεροδρόμιο Ηρακλείου) κ.κ. Μπρα & Πλιάκα – Επίσκεψη & Ξενάγηση στο χώρο του Λιμένος Ηρακλείου

Παρασκευή 22 Ιουνίου 2012


09.00                           Αναχώρηση από το ξενοδοχείο Creta Maris (checkout)

09.30-10.30                 Επίσκεψη & Ξενάγηση στο CretAquarium Θαλασσόκοσμος

(Ενυδρείο Κρήτης, πρώην Αμερικάνικη Βάση, Γούρνες)


11.00-11.30                 Ενημερωτική Συνάντηση με τον κ. Σταύρο Αρναουτάκη, Περιφερειάρχη Κρήτης

11.30-13.30                 Ενημερωτική Συνάντηση με την κα Τατιάνα Καραπαναγιώτη, Υπουργό Πολιτισμού & Τουρισμού

Συνάντηση Εργασίας (ανοικτή στον Τύπο & τα ΜΜΕ) με εκπροσώπους των φορέων τουρισμού και μεταφορών και θέμα «Το μέλλον των τομέων μεταφορών και τουρισμού στην Ευρώπη: η περίπτωση της Ελλάδας»


Συμμετοχή:                 Υπ.Πολιτισμού & Τουρισμού, Υπ.Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας & Ναυτιλίας, Υπ.Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων, ΕΟΤ, ΣΕΤΕ, ΟΛΗ ΑΕ, ΚΑΗΚ Ν.Καζαντζάκης, Ενώσεις Ξενοδόχων Κρήτης, Εκπρόσωπος της Aegean Airlines, Εμπορικά Επιμελητήρια Κρήτης, Ένωση Αγροτουρισμού Κρήτης, Σύνδεσμος Εξαγωγεών Κρήτης, Σωματεία Επαγγελματιών Ξεναγών, Σύνδεσμος Τουριστικών Πρακτόρων Κρήτης, Αναπτυξιακές Εταιρίες, Εκπρόσωποι τοπικών φορέων.


ΕΒΕΗ: Εμπορικό & Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Ηρακλείου

Αίθουσα «Καστελλάκη»

Κορωναίου 9, 71202, Ηράκλειο Κρήτη



Το Κ.Α.Π.Η Ανωγείων είναι ένας φορέας που ασχολείται με την τρίτη ηλικία και τις ανάγκες της , αλλά έχει ενεργό ρόλο στα πολιτιστικά δρώμενα του τόπου γενικότερα.

Ιδιαίτερη σημασία δίνει  στην επαφή της  πρώτης με  την  τρίτη ηλικία γι αυτό και έχουν γίνει πάρα πολλές δραστηριότητες και εκδηλώσεις με τα παιδιά και τους ηλικιωμένους.

Μέσα σε αυτά τα πλαίσια σε συνεργασία με τo Κ.Π.Ε (Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης ) και το Κ.Δ.Α.Π (Κέντρο Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών) διοργάνωσαν ημερήσια εκδρομή στη Φάμπρικα στους πρόποδες του Ψηλορείτη.

Το θέμα ήταν «Η βιοποικιλότητα του Ψηλορείτη».

Σκοπός των διοργανωτών ήταν η ευαισθητοποίηση για το περιβάλλον και η επαφή των παιδιών με τα ηλικιωμένα άτομα.

Στην εκδρομή έλαβαν μέρος τρεις διαφορετικές ηλικιακές ομάδες (παιδιά, νέοι, ηλικιωμένοι). Για να εκπληρωθεί αυτός ο σκοπός συνετέλεσαν τόσο οι ηλικιωμένοι με τους φοιτητές όσο και οι υπεύθυνοι από τα  προαναφερθέντα  κέντρα (Κ.Π.Ε, Κ.Δ.Α.Π ,Κ.Α.Π.Η).

Οι δραστηριότητες που έλαβαν μέρος είχαν αρκετά  παιδαγωγικό ύφος και ψυχαγωγικό τόνο. Γι αυτό άρεσαν σ όλους μας και ήταν μια πολύ πετυχημένη εκδήλωση κατά γενική ομολογία .Η στιγμή του μαζέματος των φυτών και η ώρα του φαγητού ήταν σαν ιεροτελεστία. Όλοι μαζί γευματίσαμε στην εξοχή ακούγοντας παράλληλα τους ήχους της φύσης. Οι γνώσεις που αποκομίσαμε ήταν πολλές και πραγματικά άξιζε  τον κόπο ώστε να το επαναλάβουμε στο μέλλον. Εξάλλου πως είναι δυνατόν να μην επαναλάβεις ένα γεγονός που μόνο θετικά πράγματα και αναμνήσεις έχει να σου προσφέρει.

Τα βασικά συστατικά της επιτυχίας μας  ήταν το γέλιο ,η χαρά ,το παιχνίδι και οι σπουδαίες γνώσεις που αποκομίσαμε. Επιφυλασσόμεθα για μια επόμενη φορά ώστε να περάσουμε ακόμα καλύτερα και με μεγαλύτερη συμμετοχή.



Το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης  Ανωγείων  σε συνεργασία με το ΚΠΕ Αρχανών-Ρούβα-Γουβών και το ΚΠΕ Παρανεστίου συνδιοργανώνει τριήμερο επιμορφωτικό Σεμινάριο Ενηλίκων με θέμα «Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και Υπαίθρια Διαβίωση στο Γεωπάρκο του Ψηλορείτη» στο πλαίσιο της συμμετοχής του ΚΠΕ Ανωγείων στο Δίκτυο του ΚΠΕ Παρανεστίου «Υπαίθρια διαβίωση και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση» για ομάδες πολιτών στις 8-9-10 Ιουνίου  2012 στον Ψηλορείτη. Το σεμινάριο  υλοποιείται στο πλαίσιο της Πράξης «Δράσεις Διά Βίου Μάθησης για το Περιβάλλον και την Αειφορία-Άξονας Προτεραιότητας 7» μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση».                                          

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

«Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και Υπαίθρια Διαβίωση στο Γεωπάρκο του Ψηλορείτη»

Παρασκευή 08 Ιουνίου 2012

Απόγευμα

16:30 -17:00 Προσέλευση συμμετεχόντων –εγγραφές

17:00-17:15 Έναρξη, χαιρετισμοί

17:15-17:45 Ξυλόκοτα Τασία, Προϊσταμένη ΣΕΠΕΔ,

«O θεσμός και η λειτουργία των Κέντρων Περιβαλλοντικής Εκαπίδευσης»

17:45-18:00 Κεφαλογιάννη Ζαχαρένια, Υπεύθυνη ΚΠΕ Ανωγείων

Στόχοι Σεμιναρίου-Το ΚΠΕ Ανωγείων στο Φυσικό Πάρκο Ψηλορείτη

18:00-18:30 Παντελίδης Δημήτρης, αν.Υπεύθυνος, Θεοδοσάκη Ζωή μέλος Π.Ο ΚΠΕ Παρανεστίου,

Παρουσίαση Δικτύου «Υπαίθρια Διαβίωση και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση»

18:30-18:45 Λαμπαθάκης Μιχάλης, Γυμναστής , 4ο Γυμνάσιο Ρεθύμνης                     Μια τάξη διαφορετική από τις άλλες: Προσεγγίζοντας την Αγωγή Υπαίθρου

18:45-19:15  Φασουλάς Χαράλαμπος, Δρ. Γεωλογίας.,   ΜΦΙΚ

Το Γεωπάρκο του Ψηλορείτη

19:15- 19:30 Διάλειμμα-Καφές 

19:30-20.00  Αλατσάκης Γιώργος, μέλος Π.Ο. ΚΠΕ Αρχανών –Ελληνική Ομάδα Διάσωσης(Παράρτημα Ηρακλείου),

Ασφάλεια στο Βουνό-Πρώτες Βοήθειες

20:00-20:30 Βρέντζος Βαγγέλης αν. Υπευθύνου ΚΠΕ Ανωγείων,  Καλομοίρη Αγάπη, μέλος Π.Ο. ΚΠΕ Ανωγείων, Φρίντα ΚριτσωτάκηΧατζάκης, Στέργιος(Mαυρογιανίδου Θένα, μέλη Π.Ο. ΚΠΕ Αρχανών)

Παιχνίδια Γνωριμίας-Χωρισμός Ομάδων

20:30-21.30 Σφακιανάκη Μαρία, Υπεύθυνη ΚΠΕ Αρχανών, Κεφαλογιάννη Ζαχαρένια, Υπεύθυνη ΚΠΕ Ανωγείων, Θεοδοσάκη Ζωή – Κορμά Κατερίνα, μέλη Π.Ο. ΚΠΕ Παρανεστίου

Βιωματικό Εργαστήριο: Η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση στην Υπαίθρια Διαβίωση

21:30 Δείπνο


Σάββατο 09  Ιουνίου  2012

Πρωϊ

9:00 -9:30 Αναχώρηση για το βουνό

9:30-11:00 Κεφαλογιάννη Ζαχαρένια, Βρέντζος Βαγγέλης Δακανάλη Κατερίνα(ΚΠΕ Ανωγείων)

Περιβαλλοντική Εκπαίδευση στο Μονοπάτι της Μύγιας

Καρυπίδης Γιώργος, Υπεύθυνος ΚΠΕ Παρανεστίου, Προσανατολισμός στο βουνό-ασφάλεια και εξοπλισμός στο μονοπάτι

11:00-12:00  Καλομοίρης Γιώργος, αρχαιολόγος,

Ζώμινθος: ένας Μινωικός Οικισμός

Κοζυράκη Μαρία, Δρ. Δασολόγος   Αναπλ. Δ/ντρια Συντονισμού  και Επιθεώρησης Δασών,    Αρβανίτης Παντελής, Δρ. Δασολόγος(Δ/νση   Συντονισμού και Επιθεώρησης Δασών)

Ξυλούρη Γεωργία, Μshc Δασολόγος (Δ/νση   Συντονισμού και Επιθεώρησης Δασών)

Η βιοποικιλότητα  του  οροπεδίου της Ζωμίνθου

12:00-13:00 Καλομοίρη Αγάπη, Δακανάλη Ερωφίλη, Δακανάλη Κατερίνα(Π.Ο. ΚΠΕ Ανωγείων)

Βιωματικό Εργαστήριο για τη βιοποικιλότητα του Ψηλορείτη

Μεσημέρι Σαββάτου

13:30-14:00 Άφιξη στην περιοχή Κουραδόβρυση (1250 μ.)

Καρυπίδης Γιώργος, Χούσανλης Νότης (Π.Ο. ΚΠΕ Παρανεστίου)

Λαμπαθάκης Μιχάλης 4ο Γυμνάσιο Ρεθύμνης

Ελληνική Ομάδα Διάσωσης(Παράρτημα Ηρακλείου),

Στήσιμο σκηνής –επιλογή κατάλληλης τοποθεσίας-ασφάλεια στη διαμονή- ασφαλές   άναμμα φωτιάς και εξοπλισμός

14.00-17:00 Προετοιμασία Φαγητού-Γεύμα-Ξεκούραση

Απόγευμα Σαββάτου

17:00- 17.15 Άφιξη στην περιοχή Άγιος Υάκινθος

17: 15-17:30    Πατσιάς Άγγελος, Δ/ντης Δ.Σ. Φουρφουρά

Ένα παράδειγμα Υπαίθριας Διαβίωσης με την τάξη μου

17:30-20.30 Βιωματικά Παράλληλα Εργαστήρια:

Βαδίζοντας προς την Αυτάρκεια

Βρέντζος Βαγγέλη,  Καλομοίρη Αγάπη, Δακανάλη Ερωφίλη, Δακανάλη Κατερίνα(ΚΠΕ Ανωγείων)

  1. Εργαστήριο παρασκευής τυριού και μυζήθρας

Καρυπίδης Γιώργος, Κορμά Κατερίνα(Π.Ο. ΚΠΕ Παρανεστίου)

  1. Εργαστήριο παρασκευής τυριού και γιαουρτιού

Θέατρο Αγίου Υακίνθου

Χούσανλης Νότης, Κορμά Κατερίνα (Π.Ο. ΚΠΕ Παρανεστίου)

  1. Παραδοσιακά παιχνίδια ως εργαλείο περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης

Γκιουρέμου Κάλια, Αλατσάκης Γιώργος, Κριτσωτάκη Φρίντα,  Μαυρογιανίδου Θένα, Χατζάκης Στέργιος (Π.Ο. ΚΠΕ Αρχανών)

  1. Κατασκευές από υλικά της φύσης
  2. Βράδυ Σαββάτου

20:30-21.00 Επιστροφή στο χώρο της κατασκήνωσης

21.00-22:00 Προετοιμασία παραδοσιακού φαγητού-Δείπνο

22.00-24.00 Κρητική Βραδιά με Ανωγειανούς Καλλιτέχνες

Κυριακή 10 Ιουνίου 2012

9:00 -9:30 Πρωινό

9:30-10:00 Αναχώρηση για το Οροπέδιο της Νίδας

10:00-12:00  Λαμπαθάκης Μιχάλης, 4ο Γυμνάσιο Ρεθύμνης, Βρέντζος Βαγγέλης,   Καλομοίρη Αγάπη, Δακανάλη Ερωφίλη,   Δακανάλη Κατερίνα(Π.Ο.ΚΠΕ Ανωγείων)

Υπαίθριες δραστηριότητες στο Οροπέδιο

Δρετάκης Μιχάλης, Βιολόγος, ορνιθολόγος, Μ.Φ.Ι.Κ.

Ενημέρωση για ην πανίδα του Ψηλορείτη

12:00-13:00 Ανάβαση στο Ίδαίον Άντρο(1450μ.)

Κεφαλογιάννη Ζαχαρένια, Βρέντζος Βαγγέλης,   Καλομοίρη Αγάπη, Δακανάλη Ερωφίλη,   Δακανάλη Κατερίνα (Π.Ο.ΚΠΕ Ανωγείων)

Βιωματικό Εργαστήριο στην είσοδο της σπηλιάς που μεγάλωσε ο Δίας

Ανασκάπτοντας το παρελθόν μέσα από τη Φύση, το Μύθο και την Τέχνη

13:00 -14:00 Αξιολόγηση Σεμιναρίου-Ερωτήσεις –Συζήτηση

14.00-15.00 Γεύμα με θέα το Οροπέδιο της Νίδας

-->