Τοπικά

Η Εταιρεία  «ΣΥΜΠΡΑΞΗ ΦΟΡΕΩΝ ΡΕΘΥΜΝΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ», δικαιούχος του Προγράμματος της Κοινωφελούς Εργασίας στο Νομό Ρεθύμνου  ενημερώνει τους ενδιαφερόμενους ανέργους-αγρότες ότι η Ανακοίνωση Πρόσληψης πήρε την τελική έγκριση από το Ανώτατο Συμβούλιο Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ).

Οι υπό προκήρυξη θέσεις, 366 συνολικά, αφορούν σε διάφορες ειδικότητες όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης και κατανέμονται σε 15 συμπράττοντες φορείς στο Νομό Ρεθύμνου. Για το Δήμο Ανωγείων είναι 10 θέσεις

Η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων είναι δέκα (10) ημέρες και αρχίζει στις 11/04/2012 και λήγει στις 20/04/2012.

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνείτε:
«ΣΥΜΠΡΑΞΗ ΦΟΡΕΩΝ ΡΕΘΥΜΝΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΤΗΝ 
ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ»  Καστρινογιαννάκη 1, Ρέθυμνο Τηλ./ Φαξ.2831055095
[email protected]

Την Προκήρυξη μπορείτε να δείτε επίσης στον Δήμο Ανωγείων το ΚΕΠ και στο www.anogeia.gr,  από όπου και μπορείτε να προμηθευτείτε την σχετική αίτηση

Για τον Δήμο Ανωγείων

03. Συμπράττων φορέας
ΔΗΜΟΣ ΑΝΩΓΕΙΩΝ

Κωδικός θέσης

Ενέργεια

Τόπος υλοποίησης

Ειδικότητα

Διάρκεια σύμβασης

Αριθμός

ατόμων

222

Έργα αποκατάστασης οικοσυστημάτων και προστασίας, διαχείρισης και ανάδειξης της βιοποικιλότητας και του αρχαιολογικού πλούτου

Δήμος Ανωγείων

ΠΕ ή ΤΕ  Γεωπονίας

5 μήνες

1

223

Έργα αποκατάστασης οικοσυστημάτων και προστασίας, διαχείρισης και ανάδειξης της βιοποικιλότητας και του αρχαιολογικού πλούτου

Δήμος Ανωγείων

ΥΕ Εργάτης Γενικών Καθηκόντων

5 μήνες

1

224

Αποκατάσταση και βελτίωση αστικού περιβάλλοντος

Δήμος Ανωγείων

ΔΕ Εργατοτεχνίτης (Υδραυλικός)

5 μήνες

1

225

Αναβάθμιση ποιότητας ζωής

Δήμος Ανωγείων

ΔΕ Εργατοτεχνίτης (Ηλεκτρολόγος)

5 μήνες

1

226

Αναβάθμιση ποιότητας ζωής

Δήμος Ανωγείων

ΥΕ Εργάτης Γενικών Καθηκόντων

5 μήνες

1

227

Αποκατάσταση και βελτίωση περιαστικού περιβάλλοντος

Δήμος Ανωγείων

ΔΕ Οδηγός φορτηγών

5 μήνες

1

228

Αποκατάσταση και βελτίωση περιαστικού περιβάλλοντος

Δήμος Ανωγείων

ΔΕ Χειριστής μηχανημάτων (Εκσκαφέα – Φορτωτή)

5 μήνες

1

229

Μαθήματα χρήσης Η/Υ σε γονείς

Δήμος Ανωγείων

ΠΕ ήΤΕ Ειδικός εφαρμογών πληροφορικής (Software)

5 μήνες

1

230

Αθλητισμός για όλους

Δήμος Ανωγείων

ΠΕ Καθηγητής Φυσικής Αγωγής

5 μήνες

1

231

Συμβουλευτική Υποστήριξη

Δήμος Ανωγείων

ΠΕ ή ΤΕ Κοινωνικός Λειτουργός

5 μήνες

1

Αντίστοιχα Υπάρχουν και 356 θέσεις σε άλλους φορείς του Νομού Ρεθύμνου.

ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Οι ωφελούμενοι της πράξης πρέπει σωρευτικά να πληρούν τις παρακάτω προϋποθέσεις συμμετοχής:

  • να είναι Έλληνες πολίτες ή πολίτες άλλου κράτους μέλους της Ε.Ε. ή να είναι ομογενείς ή μετανάστες με δικαίωμα διαμονής και απασχόλησης στη χώρα μας και
  • να είναι άνεργοι με δελτίο ανεργίας σε ισχύ ή Αγρότες ασφαλισμένοι στον ΟΓΑ που δεν διαθέτουν ή δεν δικαιούνται δελτίο ανεργίας και έχουν ατομικό εισόδημα έως και 10.500,00 € το οικονομικό έτος 2010 (εισοδήματα που αποκτήθηκαν από 1-1-2009 έως 31-12-2009).

Υποβολή αιτήσεων συμμετοχής

Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να συμπληρώσουν την αίτηση με κωδικό εντυπο ΚΟΧ.1 και να την υποβάλουν, είτε αυτοπροσώπως είτε με άλλο εξουσιοδοτημένο από αυτούς πρόσωπο, εφόσον η εξουσιοδότηση φέρει την υπογραφή τους θεωρημένη από δημόσια αρχή, είτε ταχυδρομικά με συστημένη επιστολή, στα γραφεία του Δικαιούχου στην ακόλουθη διεύθυνση: Καστρινογιαννάκη 1, Τ.Κ. 74100, Ρέθυμνο, απευθύνοντάς την στην “Σύμπραξη Φορέων Ρεθύμνου για την Ανάπτυξη και την Απασχόληση”  υπόψιν κ. Μαθιουδάκη Αντώνη (τηλ. επικοινωνίας: 28310 55095). Στην περίπτωση ταχυδρομικής αποστολής, το εμπρόθεσμο της αίτησης κρίνεται με βάση την ημερομηνία που φέρει ο φάκελος αποστολής, ο οποίος μετά την αποσφράγισή του επισυνάπτεται στην αίτηση του υποψηφίου.

Οι υποψήφιοι μπορούν να αναζητήσουν τα έντυπα των αιτήσεων καθώς και τις «Οδηγίες συμπλήρωσης αίτησης συμμετοχής σε πρόγραμμα Κοινωφελούς Χαρακτήρα (ΚΟΧ)»:       α) στα γραφεία του Δικαιούχου στην ανωτέρω διεύθυνση· β) στην ιστοσελίδα του Δικαιούχου (www.emporio-rethymno.gr/simpraksi)∙ γ) στην ιστοσελίδα του Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού» (www.epanad.gov.gr)· και δ) στην ιστοσελίδα του Α.Σ.Ε.Π. (www.asep.gr) ακολουθώντας από την κεντρική σελίδα τη διαδρομή: Έντυπα αιτήσεων à Διαγωνισμών Φορέων à Κοινωφελής Εργασία (ΚΟΧ).

Αναλυτικές οδηγίες για τον τρόπο συμπλήρωσης των αιτήσεων συμμετοχής καθώς και επιπλέον διευκρινίσεις για απαιτούμενα προσόντα, βαθμολογούμενα κριτήρια και δικαιολογητικά που πρέπει να προσκομίσουν οι υποψήφιοι παρέχονται στις «Οδηγίες συμπλήρωσης αίτησης συμμετοχής σε πρόγραμμα Κοινωφελούς Χαρακτήρα (ΚΟΧ)».


Το περίπτερο όπως είναι σήμερα

Εκδόθηκε μετά από 4 χρόνια συνεχών επαφών με τις υπηρεσίες του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού και της Ελληνικά Τουριστικά Ακίνητα η συμπληρωματική Διαπιστωτική Πράξη νομιμότητας κτισμάτων και εγκαταστάσεων του τουριστικού περιπτέρου και Ξενώνα  Β κατηγορίας που βρίσκεται στον Ιδαίον Άντρο (θέση Νίδα) από τον Γενικό Γραμματέα του ΕΟΤ κ. Κολετσό Γεώργιο .


Στην απόφαση γίνεται λόγος για την νομιμοποίηση κτισμάτων και εγκαταστάσεων του τουριστικού περιπτέρου και Ξενώνα βʼ κατηγορίας που βρίσκεται στο Ιδαίο Άντρο, και εντός του οικοπέδου των 4,2 στρεμμάτων του ΕΟΤ (τα οποία είχαν παραχωρηθεί το 1963 για την ανέγερση του περιπτέρου) και συγκεκριμένα:



Υπό Κατεδάφιση

Επιφάνεια (κλειστοί χώροι)

Ημιπ. Χώροι

Αίθριος Χώρος

Στάθμη +1.191,40

266,18 μ2

292,21 μ2



Στάθμη +1.194,37

266,18 μ2

359,53 μ2

44,07 μ2


Στάθμη +1.197,35

54,18 μ2

382,86 μ2


60,20 μ2

Στάθμη +1.200,60

54,18 μ2

27,30 μ2



Σύνολο

640,72 μ2

1061,90 μ2




Ο Δήμος Ανωγείων από την πλευρά του είναι έτοιμος με τις σχετικές μελέτες και τις ειδικές περιβαλλοντικές μελέτες για να προχωρήσει για την οριστική ένταξη του έργου για χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ.

Ένα έργο πολύ σημαντικό για την Ανάπτυξη αλλά κυρίως για την Ιστορία του Τόπου

Ρεπορτάζ ΓΙΩΡΓΗΣ ΜΠΑΓΚΕΡΗΣ

Κατάθεση στεφάνου στο μνημείο των ηρώων


Θερμότατης υποδοχής έτυχε ο Πάνος Καμμένος κατά την επίσκεψη  του σήμερα Κυριακή 8 Απριλίου στα Ανώγεια, στο πλαίσιο της περιοδείας που πραγματοποιεί τις τελευταίες ημέρες στην Κρήτη. Ο πρόεδρος των ”Ανεξάρτητων Ελλήνων” έφτασε στα Ανώγεια στις 9.30 το πρωί. Τον υποδέχτηκε ο Δήμαρχος Ανωγείων κ. Σωκράτης Κεφαλογιάννης και ο π. Ανδρέας Κεφαλογιάννης, ενώ παρών ήταν και ο Ανωγειανός πολιτευτής του κόμματος στον Νομό Ρεθύμνης κ. Χαράλαμπος Χαιρέτης, που αναμένεται να είναι στα ψηφοδέλτια στις επερχόμενες εκλογές.

O κ. Καμμένος παρακολούθησε αρχικά  την Θεία Λειτουργία στον Ιερό Ναό του Αγίου Γεωργίου.

Στην συνέχεια ο ίδιος και η συνοδεία του κατηφόρισαν με τα πόδια μέχρι την πλατεία του Αγίου Ιωάννη όπου αρχικά κατέθεσε στεφάνι στο ηρώο για το Ολοκαύτωμα του χωριού, το 1944.

Μπροστά από το μνημείο της διαταγής των Γερμανών για την ισοπέδωση του χωριού, ο Δήμαρχος Ανωγείων του

Με τον Δήμαρχο στο Αρμί

προσέφερε το μουσικό έργο ”Το Ολοκαύτωμα των Ανωγείων” και ακολούθησε ένας μικρός διάλογος ανάμεσα στους δυο άντρες. Είπε ο κ. Κεφαλογιάννης: ”Πριν δυο χρόνια με την συμπλήρωση 65 ετών από το ολοκαύτωμα του χωριού φτιάξαμε αυτό το μουσικό έργο που εξιστορεί όχι μόνο την Αντίσταση κατά την διάρκεια της Κατοχής, αλλά κυρίως τι είδους άνθρωποι είναι αυτοί που ζούνε σε κακοτράχαλα βουνά. Θα σας προέτρεπα να το ακούσετε. Θα μάθετε πολλά, όχι μόνο για τα Ανώγεια αλλά και για την Κρήτη ολόκληρη”.


«Ορκο συνέχισης του αγώνα…»

Ο κ. Καμμένος απάντησε λέγοντας: ”Όχι μόνο θα το ακούσουμε αλλά για εμάς αποτελεί σύμβολο. Είμαστε εδώ στους πρόποδες του Ψηλορείτη για να δώσουμε όρκο συνέχισης ενός αγώνα που έκαναν οι γονείς και οι παππούδες μας και που πρέπει να κάνουμε εμείς σήμερα για τα παιδιά και τα εγγόνια μας. Οι απόγονοι των δολοφόνων έρχονται σήμερα χωρίς όπλα να μας κατακτήσουν με οικονομικό πόλεμο. Όπως τότε τους αντιμετωπίσαμε και τους νικήσαμε έτσι και τώρα θα φύγουν αυτοί ηττημένοι και η Ελλάδα ελεύθερη. Από εδώ τα μαρτυρικά Ανώγεια που γέννησαν την παλληκαριά ξεκινάμε τον μεγάλο μας αγώνα”.

Περιοδεία στο χωριό



Ο Σωκράτης Κεφαλογιάννης παρενέβη και τόνισε μια πικρή πραγματικότητα αναφέροντας :”Πιστέψτε μας. Ήρθαν χωρίς όπλα αλλά αφήνουν θύματα. Και εδώ στα Ανώγεια έχουμε ήδη δυο θύματα της οικονομικής κρίσης», είπε για να ολοκληρώσει ο πρόεδρος των «Ανεξάρτητων Ελλήνων» απευθυνόμενος στον κόσμο :”Πρέπει να δώσουμε ένα μήνυμα. Πολλοί συμπολίτες μας υποφέρουν και έχουν φτάσει στα όρια τους. Δεν πρέπει να τους κάνουμε την χάρη και να φεύγουμε μόνοι μας. Πρέπει να κάνουμε όλοι κουράγιο. Να δώσουμε όρκο να τους πολεμήσουμε και να τους νικήσουμε. Κάθε ένας από εμάς που φεύγει είναι ένας λιγότερος για αυτούς.”.


π. Ανδρέας: «Φωτιά και τσεκούρι στους προσκυνημένους…»

Στον χαιρετισμό τους προς τον κ. Καμμένο ο π. Ανδρέας Κεφαλογιάννης τόνισε χαρακτηριστικά:

Με τον παπα-Ανδρέα στον Αϊ Γιώργη


«Καλωσορίζω στα ηρωικά και μαρτυρικά Ανώγεια τον πρόεδρο του κόμματος των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ Πάνο Καμμένο. Τον ευχαριστώ που επέλεξε την εκκλησία του Αι Γιώργη για να εκκλησιαστεί μαζί με τους συνεργάτες του.Τον καλωσορίζω σε έναν τόπο που τα σημάδια του φασισμού είναι ακόμα έντονα στους τοίχους του από το Ολοκαύτωμα του 1944. Τότε οι ΝΑΖΙ με τα όπλα επιχείρησαν να μας ξεριζώσουν και να μας αφανίσουν καίγοντας αυτό εδώ το χωριό για 22 συνεχόμενα μερόνυχτα. Όμως, δεν ήξεραν κάτι, ότι όσα σπίτια και να κάψουν, όσους και να εκτελούσαν, ένα πράγμα δεν μπορούσαν να ξεριζώσουν, τη ψυχή των Ανωγειανών. Αυτή η ψυχή μας κράτησε όρθιους και στο τρίτο Ολοκαύτωμα, γιατί είχαν προηγηθεί άλλα δυο από τους Τούρκους.

Όμως και σήμερα που δεχόμαστε επίθεση από τους ΝΑΖΙ της νέας τάξης πραγμάτων πάλι θα σταθούμε όρθιοι, γιατί η ιστορία έχει δείξει και αποδείξει ότι οι πρώτες νίκες ήταν των Γερμανών, αλλά τον πόλεμο εμείς τον κερδίζαμε.
Αγαπητέ κύριε Καμμένο 
αυτό που κρατάω από τις δικές σας θέσει ότι ταυτιζόμαστε στον κοινό σκοπό που δεν είναι άλλος από το να αποτινάξουμε τις αλυσίδες της σύγχρονης μνημονιακής σκλαβιάς που επέβαλαν ντόπια και ξένα συμφέροντα.Και μεις όπως και εσύ δίνουμε τη δική μας μάχη, εδώ από τους κακοτράχαλους δρόμους του Ψηλορείτη απέναντι σε αυτούς που μας πρόδωσαν και μας ρήμαξαν.

Στο σπίτι του Νίκου Ξυλούρη με τη Ζουμπουλιά να του κάνει δώρο ένα μαντιλέ


Εδώ θα επικαλεστώ τη ρήση του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη: «Φωτιά και τσεκούρι στους προσκυνημένους…» γιατί αυτό αξίζει σε όλους εκείνους που μας οδήγησαν αλυσοδεμένους στο ΔΝΤ.

Όμως, δεν θα πρέπει να απογοητευόμαστε, έχουμε περάσει και χειρότερα, θα παλέψουμε, θα αντισταθούμε και στο τέλος θα έρθει η ξαστεριά.
Από εσάς ένα πράγμα θέλω, να μείνετε σταθερός στις απόψεις σας και τις θέσεις σας και να μην προδώσετε ποτέ τον κόσμο που θα σας πιστέψει. 
Καλώς ήρθατε στ΄ Ανώγεια των αγώνων, της λευτεριάς, της Αντίστασης και της Δημοκρατίας.Ο Θεός είναι μεγάλος και θα μας δώσει τη δύναμη να συντρίψουμε τους προσκυνημένους.
Καλή Λευτεριά..”.

Για τις γερμανικές αποζημιώσεις

Αργότερα ο Πάνος Καμμένος επισκέφθηκε τα καφενεία της πλατείας συνομίλησε με τον κόσμο απαντώντας σε ερωτήσεις τους. Βασικό του σύνθημα απευθυνόμενος στον απλό λαό υπήρξε το ότι δεν πρόκειται για κομματικό αγώνα αλλά για εθνικό, ενώ διεμήνυσε σε όλους τους τόνους ότι το κόμμα του δεν πρόκειται να συνεργαστεί με αυτούς που υπέγραψαν το μνημόνιο. Σε ερώτηση για το θέμα των γερμανικών αποζημιώσεων και τι προτείνει να γίνει τόνισε χαρακτηριστικά : «Η συνθήκη των Παρισίων έχει αναγνωρίσει σε όλες τις χώρες θύματα του Ναζισμού το δικαίωμα της αποζημίωσης. Όλες αποζημιώθηκαν πλην της Ελλάδας. Αυτό όμως δεν έχει τελειώσει. Κάποιοι

Στο σπίτι του Ξυλούρη με τον εκπρόσωπο Τύπου του κόμματος Τέρενς Κουϊκ


Νομικοί μας και Οικονομολόγοι έχουν μαζέψει αυτά που χρειάζονται. Είναι γύρω στα 517 δις εκατομμύρια ευρώ χωρίς τους τόκους. Άποψη μας είναι η εξής. Οι δρόμοι είναι δυο. Είτε τα τιτλοποιούμε και τα βγάζουμε στην αγορά είτε αν αρνηθούν να διαγράψουν τα παράνομα χρέη, που εμείς μονομερώς θα τα διαγράψουμε, έχουμε την επιλογή να καταγράψουμε στον προϋπολογισμό μας την απαίτηση για αυτό” κατέληξε ο κ.Καμμένος.

Στο σπίτι του Ξυλούρη

Τελευταία στάση για τον πρόεδρο των «Ανεξάρτητων Ελλήνων» υπήρξε το Περαχώρι όπου αφού αρχικά συνομίλησε με τον κόσμο επισκέφτηκε το σπίτι του Νίκου Ξυλούρη. Η αδελφή του αείμνηστου Ψαρονίκου, Ζουμπουλιά του ευχήθηκε να φέρει την ξαστεριά στον τόπο με τον Πάνο Καμμένο να τονίζει ”Με τα τραγούδια του Νίκου ξεκινήσαμε τον αγώνα, με τα τραγούδια του θα τον κερδίσουμε”.

Μετά το πέρας της επισκέψεως τους στα Ανώγεια η ΑΝΩΓΗ ζήτησε ένα σχόλιο από τον εκπρόσωπο τύπου του κόμματος, τον γνωστό δημοσιογράφο κ. Τέρενς Κουίκ ο οποίος μας ανέφερε: ”Στα Ανώγεια έχω ξανάρθει πολλές φορές ως δημοσιογράφος. Ο Γιώργης ο Σμπώκος είναι πάνω στο γραφείο μου σε μια φωτογραφία. Ένα παλληκάρι που χάθηκε τόσο νωρίς στα 32 του που ονειρευόταν να κάνει τα Ανώγεια τόπο αναφοράς όλης της νεολαίας της

Από την περιοδεία στα Ανώγεια


Ευρώπης. Έρχομαι σήμερα εδώ με τον πρόεδρο των Ανεξάρτητων Ελλήνων Πάνο Καμμένο. Άφησα πίσω μου μια καριέρα, με παραλείψεις με λάθη, αλλά όλα αυτά τα τελευταία δυο χρόνια ήταν έντονα αντιμνημονιακά. Πάλεψα για να ενημερώσω τον κόσμο ότι αυτό το οποίο υπογράφουν τα μεγάλα κόμματα, τα λεγόμενα κόμματα εξουσίας που θα μπουν στο περιθώριο μετά τις εκλογές, είναι υπογραφές πουν αλυσοδένουν την Ελλάδα. Και τ’ Ανώγεια είναι μια εμβληματική περιοχή της χώρας για τον Πάνο, για τους Ανεξάρτητους Έλληνες και εμένα προσωπικά. Γιατί  εδώ ο Γερμανός πήρε το τελικό του μάθημα το Τρίτο Ράιχ. Και από εδώ εμείς πήραμε όλη αυτή την εμψύχωση από τον π. Ανδρέα για να κάνουμε ένα πόλεμο και να φύγει το τέταρτο οικονομικό Ράιχ. Μας είπε ο π. Ανδρέας στην εκκλησία. «Μη μας προδώσετε. Για εμάς είναι υπόσχεση και λόγος τιμής. Εμείς κωλοτούμπες δεν κάνουμε! Εμείς την Ελλάδα προασπίζουμε. Μαζί με εσάς τους Ανωγειανούς και όλους τους Κρητικούς θα δώσουμε την τελική μάχη. Θα αποτινάξουμε τον ζυγό που μας έφεραν οι υπηρέτες των τοκογλύφων της Ευρώπης.”

Δήλωση ΚΑΜΜΕΝΟΥ στην ΑΝΩΓΗ: «Είμαστε πολλοί…»

Ο Πάνος Καμμένος συνομιλεί με τον Κουναλόσαββα στο καφενείο του Κακοπάντιδου


Ο Πάνος Καμμένος λίγο πριν αποχωρήσει από τα Ανώγεια είπε στην ΑΝΩΓΗ :”Οι πολιτικοί συνήθως κάνουν δηλώσεις. Πολλές φορές μονολογούν. Εμένα η ευχή της Ζουμπουλιάς Ξυλούρη  ήταν ευχή για την λευτεριά της πατρίδας μου.Ο ι Ανεξάρτητοι Έλληνες είναι εδώ κάτω από τον Ψηλορείτη και δίνουν ένα όρκο .Ξεκινούν την πορεία για την απελευθέρωση της χώρας μας. Είμαστε πολλοί. Είμαστε ανεξάρτητοι. Είμαστε Έλληνες.”.

Κλείνοντας να αναφέρουμε και δυο μαντινάδες που αφιέρωσε ο Γιώργης Μπέρκης ή Κατσούγκρης και έκαναν ιδιαίτερη αίσθηση στον Πάνο Καμμένο.



Στο πρόσωπο σου φαίνεται αντρειά και ντομπροσύνη

γι’ αυτό και σε ακολουθώ και σου ‘χω εμπιστοσύνη

Έλληνες ανεξάρτητοι ας γίνουμε όλοι τώρα

σ’ αυτούς τους δύσκολους καιρούς να σώσουμε τη χώρα

Στα Ανώγεια θα βρεθεί το πρωί της Κυριακής ο πρόεδρος του κόμματος ”Ανεξάρτητοι Έλληνες”  Πάνος Καμμένος  σταπλαίσια της περιοδείας του στην Κρήτη. Η ανακοίνωση του κόμματος έχει ως εξής: ”Αύριο Κυριακή στίς 9.30 πμ ο Πάνος Καμμένος θα βρεθεί στα Ανώγεια. Ο πρόεδρος των ”Ανεξάρτητων Ελλήνων” θα καταθέσει στεφάνι στο ηρώο της πλατείας του Αγίου Ιωάννη [Αρμί] και θα απευθύνει χαιρετισμό στους Ανωγειανούς’

Οδυνηρή ήττα υπέστη σήμερα Σάββατο ο Αετός Ανωγείων,  σε ένα συγκλονιστικό παιχνίδι με τον Άρη Ρεθύμνου με 3-5, παραμένοντας στην ζώνη του υποβιβασμού με 28 βαθμούς.

Η ομάδα πάντως πάλεψε πολύ είχε πάθος και χειροκροτήθηκε από τον κόσμο,αλλά πλήρωσε τις πολλές απουσίες της με κυριότερη αυτή του τερματοφύλακα Ανδρέου. Πάντως και τα υπόλοιπα αποτελέσματα ευνόησαν τον Αετό αφού τόσο το Γαράζο όσο και η Δόξα Πλατανέ έχασαν ενώ το Γεράνι ήρθε ισοπαλία.Έτσι το Γαράζο πλέον έχει 25 βαθμούς και από 28 βαθμούς έχουν οι Αετός, Γεράνι και Δόξα Πλατανέ σε ένα συναρπαστικό φινάλε για την αποφυγή του υποβιβασμού. Δύο από αυτές τις 4 ομάδες θα εξασφαλίσουν την παραμονή με το ματς της 28ης αγωνιστικής ανάμεσα σε Γαράζο και Αετό να κρίνεται ως σούπερ ντέρμπι παραμονής, με την ομάδα μας σε περίπτωση νίκης να κάνει αποφασιστικό βήμα για την σωτηρία της.

Στον σημερινό αγώνα ο Άρης προηγήθηκε μόλις στο 6′ με τον Γαραντωνάκη μετά από ολέθριο σφάλμα του γκολκίπερ του Αετού Πιτσίλλου.Ο  Αετός ισοφάρισε στο 22′ με κεφαλιά του Σπαχή,αλλά οι φιλοξενούμενοι πήγαν στα αποδυτήρια με 2 γκολ προβάδισμα με τον Γαραντωνάκη και πάλι στο 37′ και τον Ρότση στο 38′.

Το 1-3 δεν πτόησε την ομάδα μας που μπήκε πολύ δυνατά στην επανάληψη και ισοφάρισε σε 3-3 με τον κορυφαίο παίχτη της αναμέτρησης τον Μανόλη Σπαχή να πετυχαίνει γκολ στο 55′ και το 62′..Δυστυχώς όμως ο Άρης αντέδρασε και πήρε την νίκη που τον διατηρεί στην 3η θέση με γκόλ του Χριστουλάκη στο 74′ και του Αστρινάκη με κεφαλιά στο 78′.

Ο τεχνικός του Αετού Τάκης Μέμμος δήλωσε στην ΑΝΩΓΗ: ”Ξεκινήσαμε με ένα σοβαρό πρόβλημα στην θέση του τερματοφύλακα,όπου αναγκαστήκαμε να χρησιμοποιήσουμε ένα άπειρο παιδί και αυτό το πληρώσαμε,δεχόμενοι αστεία  γκολ από λάθη του ίδιου αλλά και της άμυνας μας.Μετά το Πάσχα έχουμε ένα μεγάλο παιχνίδι με το Γαράζο όπου θα πάμε για την νίκη ώστε να φτάσουμε πιο κοντά στον στόχο μας.”

Η σύνθεση του Αετού:

Πιτσίλλος, Πασπαράκης, Κεφαλογιάννης, Σουλτάτος, Φασουλάς, Βισκαδούρος[91’Αεράκης], Χαραλαμπάκης, Σπαχής

Δ.Ξυλούρης [81’Στ.Δραμουντάνης], Σκουλάς [57′ Σταυρακάκης], Γ.Ξυλούρης


Άνδρες της μεγάλης αποκοτιάς και της μεγάλης ευθύνης. Οφέτος η εβδομάδα των παθών του Ιησού Χριστού μας, είναι και η μεγάλη εβδομάδα των παθών του λαού μας. Του λαού μας που ανεβαίνει στο Σταυρό μαζί με το Χριστό για να σταυρωθεί. Μα ο Χριστός ύστερα από τη προδοσία του Ιούδα , που πήρε τα αργύρια, για να παραδώσει το Χριστό στους άνομους, σταυρώθηκε και αφού ενταφιάστηκε σε 3 ημέρες αναστήθηκε εν δόξει. Καταπατήσας με το θάνατό του , τον ίδιο τον θάνατο για να καταισχύνει τη προδοσία , το φαρισαϊσμό , τη κοσμική δύναμη και εξουσία. Όμως φέτος θα πούμε για τη δόξα του Χριστού και εμείς το Χριστός Ανέστη και Αληθώς Ανέστη.

Αλλά ο λαός μας δεν θα αναστηθεί , αφού ενταφιάστηκε από ξένους και ντόπιους εξουσιαστές και εκμεταλλευτές και αμετανόητους ληστές για πολλά χρόνια. Με ευθύνη των δικών μας προκομμένων πολιτικών και παραπολιτικών , ξεπουλητών του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ λαού και της ΠΑΤΡΙΔΑΣ μας της ΕΛΛΑΔΑΣ, την οποία αυτοί οι αναίσχυντοι και δόλιοι την αρπάζουνε, την διαφθείρουνε, την ορίζουνε και την διαλύουνε. Γιατί θέλουνε να μην υπάρχει ετούτη η πατρίδα του μεγάλου πολιτισμού, που φώτισε τον πολιτισμό σε Ανατολή και Δύση. Με αποτέλεσμα να μην έχουμε προοπτική για ελεύθερη πατρίδα παρά για σκλαβωμένη, δίχως να μπορούμε από δω και μπρος να ζυγώσουμε τους οικονομικούς κατακτητές μας, τους δανειστές μας και εξουσιαστές της ζωής μας, των κοπελιών μας αλλά και των εγγονιών μας.

Γιατί αυτοί που μας διαφεντεύουν, μας έχουν δεμένους χειροπόδαρα, με βαριές αλυσίδες της οικονομικής και εξουσιαστικής σκλαβιάς και εξάρτησής μας.

Ο καθηγητής Αλέξης Μητρόπουλος, στο πρόσφατο βιβλίο του με τίτλο ‘’Στο έλεος του μνημονίου, η πολιτική και η υπέρβαση της χρεοκοπίας’’ αποκαλύπτει ότι είναι μεγάλο λάθος να λέγεται από ορισμένους υποτίθεται σοβαρούς αναλυτές, ότι το μνημόνιο είναι μια παροδική συνθήκη. Ουδέν αναληθέστερον τούτου, γράφει αυτός ο μαχόμενος πνευματικός και ακαδημαϊκός πολίτης. Γιατί λέει, το πρόγραμμα των δανειστών που μας επιβλήθηκε, επηρεάζει και αλλάζει τη ζωή όλων των ΕΛΛΗΝΩΝ. Για να προσθέσει, μάλιστα τώρα με την εκλογή του νέου πολυετούς μνημονίου, όπως αναφέρεται από το Δεκέμβριο του 2011 στις αποφάσεις της Ε.Ε. πως δεν θα υπάρχει τομέας της δημόσιας και κοινωνικής ζωής, που να παραμείνει απρόσβλητος στις ρυθμίσεις των, που με τις λεγόμενες μεταρρυθμίσεις και διαρθρωτικές αλλαγές δημιουργείται καθεστώς της μεταμοντέρνας κατοχής της χώρας και της ειλωτείας του λαού μας. Για να αποφανθεί τελικά ο μαχόμενος αυτός Έλληνας συγγραφέας, ότι μέσα σ’ αυτήν την ατελείωτη και μακροχρόνια τραγωδία του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ έθνους και του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ λαού, ο αγώνας μας ενάντια στη σύγχρονη κατάκτηση και δουλεία, μόλις τώρα αρχίζει. Γιατί η κίνηση της ιστορίας δεν ελέγχεται και οι εξεγέρσεις των λαών είναι απρόβλεπτες στο χρόνο, στην έκταση και στην έντασή τους.

Διαβάστε την συνέχεια... »

-->