Τοπικά

Σπουδαία αναμέτρηση την Κυριακή στο Γεράνι, όπου ο Αετός πάλεψε , έχοντας πολλές απουσίες και μόλις έντεκα παίχτες στην αποστολή του λυγίζοντας στο τέλος όπου και γνώρισε την ήττα με 4-2.

Τίποτα δεν άλλαξε στην υπόθεση παραμονής καθώς ο Αετός έμεινε στους 11 βαθμούς πάνω από τις Μαργαρίτες που έχουν 9 και πίσω από την Επισκοπή με 13.

Ο Αετός προηγήθηκε χθες στο 12′ με έξυπνη εκτέλεση φάουλ του Αλέξη Φασουλά. Το 1-1 έγραψε με κεφαλιά ο Σηφακάκης στο 32′ και το Γεράνι πήρε προβάδισμα νίκης με 2-1 στο 60′ με σουτ του Σηφακάκη. Ο Αετός προσπάθησε είχε ευκαιρίες με κυριότερο το τετ α τετ του Δραμουντάνη στο 72′ αλλά δέχτηκε και τρίτο γκολ με πλασέ του Αποστολάκη στο 82′.

Ο Μανόλης Σπαχής πρώτος σκόρερ της ομάδας και φέτος ”χτύπησε” με κεφαλιά στο 87′ γράφοντας το 3-2 και έβαλε φωτιά στα τελευταία λεπτά του παιχνιδιού αλλά η ομάδα μας δεν κατάφερε να ισοφαρίσει δεχόμενη μάλιστα και τέταρτο γκολ στο τελευταίο λεπτό των καθυστερήσεων με σουτ του Σηφακάκη.

Αξίζουν πάντως συγχαρητήρια σε όλους διότι πάλεψαν κάτω από δύσκολες συνθήκες χωρίς να υπάρχουν αναπληρωματικοί για να δώσουν βοήθειες,

Το ματς της ερχόμενης εβδομάδας με την Ασή Γωνιά στα Ανώγεια θεωρείτε πλέον δικαίως καθοριστικό και με νίκη ο Αετός θα έχει κάνει το μεγαλύτερο βήμα παραμονής.

Η σύνθεση του Αετού:

Μπροκάκης – Κεφαλογιάννης -Καλομοίρης -Παπαδομιχελάκης -Σουλτάτος -Φασουλάς -Χαραλαμπάκης

Δραμουντάνης -Μ.Σπαχής -Αεράκης -Χαλκιαδάκης

 

 

Το Κέντρο Ψυχικής Υγείας (Κ.Ψ.Υ.) Ρεθύμνου και η Κινητή Μονάδα Ψυχικής Υγείας (Κ.Μ.Ψ.Υ.) της υπηρεσίας, στα πλαίσια των δραστηριοτήτων της για την ψυχική υγεία, διοργανώνουν και σας προσκαλούν στην εκδήλωση που θα γίνει την Τετάρτη 10 Απριλίου 2013 και ώρα 18:30, στην αίθουσα της Αγροτικής Τράπεζας Ανωγείων. Στην εκδήλωση θα παρουσιαστούν ο ρόλος και οι τομείς δράσης της Κ.Μ.Ψ.Υ. Ρεθύμνου. Καλούμε τους πολίτες και τους φορείς της τοπικής κοινωνίας να γνωριστούμε και να καταθέσουμε απόψεις και σκέψεις, με κοινό στόχο την πληροφόρηση και την ενεργοποίηση όλων μας για την αποτελεσματική αντιμετώπιση της ψυχικής νόσου.

Το πρόγραμμα της εκδήλωσης περιλαμβάνει ομιλίες από:

Τον κο Λιοδάκη Αντώνη, ψυχίατρο-διευθυντή του Κέντρου Ψυχικής Υγείας και επιστημονικά υπεύθυνος της Κινητής Μονάδας Ψυχικής Υγείας Ρεθύμνου με θέμα: «Κινητή Μονάδα Ψυχικής Υγείας: μια νέα καινοτόμος πραγματικότητα στην ψυχική υγεία»

Την κα Μάζαρη Ελευθερία, φοιτήτρια ψυχολογίας που πραγματοποιεί την πρακτική της άσκηση στο Κέντρο Ψυχικής Υγείας Ρεθύμνου με θέμα: «Στίγμα, ψυχική ασθένεια και κοινωνία: μια πρόκληση για την Κ.Μ.Ψ.Υ. Ρεθύμνου»

Τον κο Τζανιδάκη Ανδρέα, πρόεδρος του Συλλόγου Οικογενειών και Φίλων για την Ψυχική Υγεία (Σ.Ο.Φ.Ψ.Υ.) Ρεθύμνου με θέμα: «Ο ρόλος και οι δράσεις του Σ.Ο.Φ.Ψ.Υ. Ρεθύμνου στην προαγωγή της ψυχικής υγείας»

Χαιρετισμούς θα απευθύνουν :

Εκπρόσωπος του Κέντρου Υγείας Ανωγείων

Εκπρόσωπος του δήμου Ανωγείων

Η κα Σουλτάτου Ρίτα, κοινωνική λειτουργός και προϊσταμένη του τμήματος Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας και Πολιτισμού

Ο πατήρ Ανδρέας Κεφαλογιάννης, εφημέριος της ενορίας Αγ.Γεωργίου Ανωγείων. Τον συντονισμό της εκδήλωσης έχει αναλάβει η κα Λαγκαδά Άννα-Μαρία. Θα ακολουθήσει συζήτηση.

Απέδωσε καρπούς η χθεσινή ανοιχτή συζήτηση που είχε ο Δήμαρχος Ανωγείων κ. Σωκράτης Κεφαλογιάννης με δημότες για το φλέγον θέμα της άρδευσης στα Ανώγεια και κατά πόσο είναι εφικτή φέτος λόγω των χαμηλών βροχοπτώσεων των τελευταίων μηνών στην περιοχή.

Μετά την ομιλία του Δημάρχου Ανωγείων στην οποία ανέλυσε την κατάσταση της λιμνοδεξαμενής, τις οφειλές του Δήμου λόγω του μεγάλου κόστους άντλησης νερού από τον Δοξαρό και τις οφειλές Δημοτών προς τον Δήμο για το νερό αποφασίστηκε ότι:

-Δεν θα διακοπεί τελικά φέτος το νερό για άρδευση παρά τις χαμηλές ποσότητες νερού που υπάρχουν.

-Τα ρολόγια του νερού θα αφαιρούνται από τους αγρότες σε περίπτωση που σε εύλογο χρονικό διάστημα δεν τακτοποιήσουν τις οφειλές τους προς τον Δήμο. Όλοι οι παριστάμενοι συμφώνησαν σε αυτό, άλλωστε αξίζει να τονίσουμε ότι δεν πρόκειται για μεγάλα ποσά ,αλλά για μικρο-οφειλές της τάξεως των 100 έως 200 ευρώ. Εντός των προσεχών ημερών θα σταλούν προσωπικές επιστολές από τον Δήμο προς τους οφειλέτες δίνοντας τους χρονικό όριο εξόφλησης. Αν δεν εξοφληθούν τότε ο Δήμος θα τους αφαιρεί τα ρολόγια.

-Τέλος ο Δήμαρχος Ανωγείων δεσμεύτηκε ότι σε περίπτωση που προς το τέλος του καλοκαιριού υπάρξει πρόβλημα με τις ποσότητες του νερού θα προχωρήσει σε άντληση από τον Δοξαρό παρά το μεγάλο οικονομικό κόστος που έχει, ώστε να μην αφήσει το χωριό χωρίς ύδρευση και άρδευση.

Η αρχή έγινε λοιπόν με τον Δήμαρχο να μιλάει ξεκάθαρα προς όλους τονίζοντας τους ότι υπάρχουν για άπαντες δικαιώματα αλλά και υποχρεώσεις. Είναι πλέον στο χέρι όλων που έχουν συμφέρον να συνεχιστεί η άρδευση στο χωριό ανεμπόδιστα να τακτοποιήσουν αυτές τις υποχρεώσεις τους και να ξεπεραστεί αυτή η παρατεταμένη ανομβρία χωρίς άλλες συνέπειες.

 

Τέσσερις ”στροφές” απομένουν για την ολοκλήρωση του πρωταθλήματος της Α’ ΕΠΣΡ και η μάχη κορυφώνεται για την αποφυγή της τελευταίας θέσης που οδηγεί στον υποβιβασμό.

Ο Αετός έχει δύσκολη αποστολή αγωνιζόμενος την Κυριακή 7 Απριλίου στο Γεράνι με αντίπαλο τον τοπικό Ποσειδώνα και ψάχνει το θετικό αποτέλεσμα μετά την ήττα της προηγούμενης αγωνιστικής στην Επισκοπή.

Οι Μαργαρίτες με 9 βαθμούς έχουν ρεπό αυτή την εβδομάδα, ενώ η Επισκοπή με 13 αγωνίζεται εκτός έδρας με την Ασή Γωνιά.

Από το παιχνίδι θα απουσιάσουν οι Άγγελος Σπαχής και Πασπαράκης ενώ αμφίβολη είναι η συμμετοχή των Δημήτρη Ξυλούρη και Αλέξη Φασουλά. Επιστρέφει πάντως ο Δραμουντάνης που ξεπέρασε τον τραυματισμό του.

Την αναμέτρηση που θα ξεκινήσει στις 5 μ.μ θα διαιτητεύσει ο κ. Δρακακάκης.

Ο αγώνας θα μεταδοθεί ζωντανά ραδιοφωνικά από τον TEAM FM 102 στο Ρέθυμνο και για να τον ακούσετε μπορείτε να ακολουθήσετε το παρακάτω link:

http://www.e-radio.gr/player/player.asp?sID=275

 

Το πλήρες πρόγραμμα της 27ης αγωνιστικής:

 

Σήμερα (17.00)
Ρεθυμνιακός – Ψηλορείτης (Ρεθύμνου – Χριστοδουλάκης, Βυζιργιανάκης, Καπετάνιος – Παρατηρητής Διαιτησίας: Δελήμπασης).
Σπήλι – Λιβάδια (Σπηλίου – Γ.Ε. Σταυρουλάκης, Συργούνη, Παπαδακάκης – Παρατηρητής Διαιτησίας: Δημητρακάκης).
Αστέρας Περάματος – Δόξα Πλατανέ (Περάματος – Κατσαμάς, Βερτούδος, Βαββός – Παρατηρητής Διαιτησίας: Καλαϊτζάκης).
Άρης Ρεθύμνου – ΟΦ Αρμένων (Μισιρίων – Κονταξάκης, Καλοκύρη, Μοχιανάκης – Παρατηρητής Διαιτησίας: Βαμβακίδης).
Κυριακή (13.30)
Τάλως Μελιδονίου – Αστέρας Ρεθύμνου (Περάματος – Καλυβιανάκης, Πασινιός, Βουγιουκαλάκης – Παρατηρητής Διαιτησίας: Καλαϊτζάκης).
Κυριακή 7 Απριλίου (17.00)
Ποσειδώνας Γερανίου – Αετός Ανωγείων (Γερανίου – Δρακακάκης, Κοκμοτός, Καπαδουκάκης – Παρατηρητής Διαιτησίας: Δημητρακάκης).
Ασή Γωνιά – Επισκοπή Β’ (Ασή Γωνιάς – Παπαδόπουλος, Ψαρρά, Αλεξάκης – Παρατηρητής Διαιτησίας: Βαμβακίδης).
Ρεπό: Μαργαρίτες

Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ (σε 26 αγώνες)
1. Σπήλι 56
2. Ψηλορείτης 54
3. Δόξα Πλατανέ 48
4. Ρεθυμνιακός 42
5. Αστέρας Ρεθύμνου 40
6. Άρης 40
7. Αστέρας Περάματος 40
8. Λιβάδια 37
9. Ποσειδώνας Γερανίου 33
10. ΟΦ Αρμένων 29
11. Τάλως Μελιδονίου 26
12. Ασή Γωνιά 24
13. Επισκοπή Β’ 13
14. Αετός Ανωγείων 11
15. Μαργαρίτες 9
* Ο Ρεθυμνιακός ξεκίνησε το πρωτάθλημα με -2 βαθμούς.
** Λιβάδια και Αετός Ανωγείων έχουν από ένα μηδενισμό και -3 βαθμούς.

 

Το περιοδικό  ”Της Γάτας το Κουδούνι” είναι ένα σχολικό έντυπο που έχει δημιουργηθεί από τους μαθητές του 3ου Γενικού Λυκείου στο Περιστέρι στην Αθήνα και θεωρείται το κορυφαίο στο είδος του. Μετράει ήδη εννιά χρόνια ζωής και πριν λίγες ημέρες κυκλοφόρησε η ενδέκατη έκδοση του.

Στο τελευταίο τεύχος οι μαθητές κάνουν ένα αφιέρωμα στις μαρτυρικές πόλεις κάνοντας ιδιαίτερη μνεία στα Ανώγεια τα οποία επισκέφτηκαν πριν λίγο καιρό.

Συνομίλησαν με ανθρώπους που έζησαν τα χρόνια της κατοχής με μαθητές από το Λύκειο Ανωγείων και δημιούργησαν ένα αφιέρωμα στα Ανώγεια. Το εξώφυλλο του περιοδικού κοσμεί ένα σκίτσο του αείμνηστου Νίκου Ξυλούρη, το οποίο έφτιαξε μαθητής του 3ου ΓΕΛ Περιστερίου μετά την επίσκεψη των παιδιών στο σπίτι του Ψαρονίκο στο Περαχώρι.

Ένα ιδιαίτερα καλαίσθητο έντυπο προϊόν ομαδικής δουλειάς από μαθητές που τίμησαν τα Ανώγεια με την παρουσία τους εδώ και τις αναφορές τους στο τεύχος τους.

Στο τεύχος αυτό πέραν του αφιερώματος για τις μαρτυρικές πόλεις μπορείτε να διαβάσετε ένα αφιέρωμα στον Οδυσσέα Ελύτη ,ένα θέμα για τους έγκλειστους στις φυλακές Αυλώνας,συνομιλία με τον Μανώλη Γλέζο και άρθρα των μαθητών.

Οι Ανωγειανοί της Αθήνας που έχουν την δυνατότητα ας επισκεφθούν το 3ο Λύκειο Περιστερίου για να προμηθευτούν το περιοδικό, ευχαριστώντας παράλληλα τους μαθητές για το αφιέρωμα στον τόπο μας.

Το περιοδικό  στη διάρκεια των 9 χρόνων λειτουργίας του έχει βραβευτεί 3 φορές από την εφημερίδα  ‘’ΤΑ ΝΕΑ’’ (2004-2007-2009), από το Σύλλογο Ανδριτσάνων και τον Εξωραϊστικό Σύλλογο Γυναικών Ανδρίτσαινας (6ο τεύχος-ΩΔΗ-ΠΟΡΕΙΑ στην ΑΝΔΡΙΤΣΑΙΝΑ-2008),   από το ΙΔΡΥΜΑ ΜΠΟΤΣΗ (2010) και το Δίκτυο  Μαρτυρικών Πόλεων Νεολαίας-περιόδου 1940-45 (Καλάβρυτα 13-12-2010).

Εμείς ως «ΆνωΓη» να ευχαριστήσουμε τα παιδιά για το αφιέρωμα τους και να τους ευχηθούμε τα καλύτερα στην μαθησιακή τους ζωή αλλά και στην συνέχεια στην επαγγελματική τους αποκατάσταση, κάποιων από αυτών βέβαια στην δημοσιογραφία που δείχνουν να κατέχουν καλά.

Ανοίγει η αυλαία του πρωταθλήματος της σκακιστικής Γ’ Εθνικής την Κυριακή 7 Απριλίου, με τον Σκακιστικό Όμιλο Ανωγείων να φιλοξενεί τον Σκακιστικό  Όμιλο Ρίθυμνα (ΣΚ.Ο.ΡΙ)  στα Ανώγεια.
Η συνάντηση θα ξεκινήσει στις 11:00 π.μ.  στην αίθουσα εκδηλώσεων της Αγροτικής Τράπεζας.
Η ομάδα του Σκακιστικού  Ομίλου  Ανωγείων θα παραταχθεί με αμιγώς Ανωγειανούς σκακιστές και σκακίστριες, ενώ έντονη θα είναι η παρουσία μικρών παιδιών από τις ακαδημίες του συλλόγου.
Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι από τους 10 σκακιστές που θα αγωνιστούν οι 5 είναι αγόρια και κορίτσια κάτω των 12 ετών, όλοι μαθητές και μαθήτριες του Δημοτικού Σχολείου Ανωγείων.

Οι υπεύθυνοι της ομάδας των Ανωγείων τονίζουν πως ήταν μια συνειδητή και ομόφωνη απόφαση να μην ενισχυθεί η ομάδα με μεταγραφές, αλλά να στηριχτεί στους παλιούς και – κυρίως – στους νέους μικρούς Ανωγειανούς σκακιστές. Χαρακτηριστικά αναφέρουν  τονίζοντας στην ”ΆνωΓη:

“Είμαστε ήδη πολύ χαρούμενοι με την συμμετοχή της ομάδας στην Γ’ Εθνική. Ο στόχος μας είναι να ευχαριστηθούμε τις παρτίδες που θα παίξουμε και να δεθούμε σαν ομάδα, δίνοντας ταυτόχρονα την ευκαιρία στα μικρά παιδιά του συλλόγου να ζήσουν την εμπειρία του διασυλλογικού πρωταθλήματος”.

Η πολύ καλή  προσπάθεια λοιπόν που γίνεται στον Σκακιστικό Όμιλο Ανωγείων συνεχίζεται με έντονες δράσεις παρά τους χαλεπούς οικονομικούς καιρούς.Η ”παρέα ” των σκακιστών στα Ανώγεια,μικρών και μεγάλων ,ολοένα και μεγαλώνει προσφέροντας στα παιδιά που το επιλέγουν δημιουργικές διεξόδους από την καθημερινότητα και πλέον και παρτίδες σε όλο και υψηλότερο επίπεδο.

 

Το πλήρες πρόγραμμα του Σ.Ο. Ανωγείων στο πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής, έχει ως εξής:
1η αγωνιστική:  ΣΟ Ανωγείων – ΣΚ.Ο.ΡΙ.
2η αγωνιστική:  ΣΟ Ανωγείων – ΚΑΪΣΣΑ
3η αγωνιστική: Ο.Φ.Σ.Χ. – ΣΟ Ανωγείων
4η αγωνιστική: ΕΓΟΗ – ΣΟ Ανωγείων
5η αγωνιστική: ΣΟ Ανωγείων – ΣΟ “Λέων” ΚΑΝΤΙΑ
6η αγωνιστική: ΟΦΗ 2000 – ΣΟ Ανωγείων
7η αγωνιστική: ΣΟ Ανωγείων – ΣΑ Χερσονήσσου

-->